Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

- SUBJEKTYVI NUOMONĖ -

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Eurovizija  (lankytojų įvertinimas: 5.21, grupę palaiko: 69)
Oslas (Norvegija) (lankytojų vertinimas: 4.83, albumą palaiko: 0)
PLIKASS
VIP narys
Publikavomo data: 2010-05-26
Viso parašė recenzijų: 2

**

I-asis EUROVISION’2010 pusfinalis - nu tai jolki zelionyje --> kažkokis totalus SKYSTALAS, kažkuom per plauką net primenantis kažkada Lietuvoj vykusias nykokas atrankas į Eurovision !

Išties statiški bei nejudrūs tiek pačių dainorėlių, tiek back’vokalistų judesiai-judesėliai - nykūs & neįspūdingi šokėjų pasiplaikstymai po sceną, dauguma atvejų choreografų indėlio apskritai nerasta arba tai buvo tiesiog tautinių konservatorijų studentų ‘diplominių darbus’ primenanti choreografija .. jaučiu Jurka Smorigins turėjo insultą gauti, jeigu vakar žiūrėjo TV
Tokio reiškinio kaip Eurovision Show vakar apskritai iš esmės vertinant net neįžvelgiau ... Elementari kasdieniška koncerto pradžia, be jokios įsimintinos įžangos ar mini-spektakliuko tarkim bent jau su A. Rybaku (nu kai prisimeni ir palygini su pernykšte Maskva). Atrodytų, kad tarsi Eurovision-2010 veiksmas vyktų ne pakankamai turtingoj Norvegijoj, o kokiose tai SAAREMAA salose šalia Estijos Vedantieji apskritai kaip kokios trys pavėpusios norvegiškos avelės - be jokio žavesio, 0,0 sveikų charizmos. Nuobodybė! Kad ir tokis akcentas : vakaro pabaigoje tipo dalyvių tautines vėliavas virbalais mezgantis + blondino peruką užsimaukšlinantis vienas iš 3 renginio vedančiųjų - nu tai visai viršūnė, nors griūk negyvas

Dalyviai. Toks susidėliojo nelabai koks įspūdis, kad suvažiavo į Oslą jaunimėlis pašėliot (stebint koncerto pabaigoj filmuotus intarpus apie dainorėlių su savireklaminiais plakatais tipo ekskursiją po Oslą) bei pasidemonstruot, kad ir jie šį bei tą atrodo moka bei sugeba.
Didžioji dalis pop-foklorinio atspalvio (Suomija, Makedonija Slovakija, Polska, ta pati Graikija) + alternatyviosios muzikos pakraipos (Rusija, Estija). O jau tie \"karšti\" estų vaikinai - aplamai grynas \"ant snarglių\" suklijuotas eksperimentas, kažkokiu vien tik estukams suvokiamu būdu pakliuvęs į Oslą.

Labai vidutiniškai ir skurdžiai atrodė latvė AISHA (pavedė praskydęs dainavimas gyvai) bei serbas blondie-gražuoliukas-pupuliukas MILAN,
- visą neblogos pop-roko dainos reikalą sugadino neblogą balsą parodžiusiam makedoniečiui GJOKO TANESKI atsliūkinęs tipo po nepermatomais akiniais užsimaskavęs maurojantis reperis su tom trim besiraitančiom aplink vyrukus mergom iš tarsi ‘rausvųjų žibintų’ kvartalo,
- niekaip neužkabino Albanijos ir Bosnijos atstovai (ničnieko naujo),
- Baltarusių kvintetas lyg ir nieko, kiekvienas vokaliai pasikaustę visi, nu bet kai jau išsiskleidė už nugarų tie drugelių sparniukai...
O jau tos islandės HEROS BJORK pasirinkto pabodusio stereoptipiško skandinaviško tempo gabalo bei archajiškos atlikimo manieros plius prancūziško dainos pavadinimo MIX’as apskritai suglumino - kažkokis tai nesusipratimas (švelniai tariant), o mažiau švelniai - nu absoliutus jovalas ir tiek!

Na gal užteks to negatyvo ir ironijos.

Kuom galiu aš asmeniškai pasidžiaugt ir kas iš pasirodžiųsiųjų vakar ant scenos tikrai užstrigo, tai įvardint pakaks tik 2 pirštų :
- Moldavai „SunStroke Project“ & Olia Tira - smagus, įvairaipusiškas, jaunatviškas bei spalvingas, su užsidegimu atliktas bei tikrai šauniai nuskambėjęs kūrinėlis, itin fainai skambėjo abiejų vokalistų balsai, ypač išlavintas bei įvaldytas merginos vokalas turėjo įtaigos mano ausims.

No. 2 belgas Tom Dice : nuoširdi, nesudėtinga, šilta jauno vaikino sukurta daina. Ir be jokio nereikalingo išsidirbinėjimo toje milžiniškoje scenoje : tik atlikėjas ir jo tikras gyvas instrumentas-gitara.

Na arčiausiai to vadinamo Eurovizinio standarto buvo graikas Giorgios : viskas su pasirodymu sustyguota neblogai, techniškai + emocionaliai pasikaustę šokėjai sukasi kaip vijurkai, gal tik man pritrūko daugiau šio patyrusio daininko įdėtų pastangų bei energetinio užtaiso, kad tiesiog ‘nupūstų’ tarsi dulkeles visus likusius dalyvius, t.y. šios EUROVIZINĖS konservatorijos studentus

Viskas - taškas.

P.S. mano SUBJEKTYVUS POŽIŪRIS nebūtinai turi sutapti su auditorijos nuomone. Ir Music.lt redakcija niekaip neneša jokios atsakomybės už šią nuomonę.


Autoriaus įvertinimai:
Muzika:4
Atlikimas:4
Tekstas:1
Originalumas:5
Bendras:3

  • Naudojant music.lt informaciją internete aktyvi nuoroda į www.music.lt yra būtina.
  • Naudojant music.lt informaciją radijo/televizijos eteryje, būtina paminėti, jog informaciją pateikia www.music.lt.
  • Užfiksavus pažeidimus bus kreipiamasi į atitinkamus teisėsaugos organus.

Komentarai (15)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
villisLt299
2010 m. birželio 22 d. 10:53:22
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Na ka zinau seip sau ;]]

____________________
bug bug ;DD
Atsakyti
isterija
2010 m. birželio 8 d. 19:31:31
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Na nežinau. Man tai pirmas pusfinalis irgi pasirodė labai silpnas, prastas. Man šioje recenzijoje nepatiko toks alia užsidegimas kažką pasmerkti, kuo šlykščiau viską parašyti. O šiaip pusė velnio.

____________________
Iš filosofiškai pabaltintų karstų aš išmetu tai, kas juose yra, ir juokiuosi sardonišku įniršiu.
Atsakyti
Silentist
2010 m. birželio 1 d. 11:18:31
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
sumasumarum,
PLIKASS, nekritikuok kritikos, rašyk recenzijas,
tik rašyk jas gerai, JOPŠTARARAIKI!

____________________
A paranoid is someone who knows a little of whats going on. A psychotic is a guy whos just found out whats going on. - William S. Burroughs.
Atsakyti
Silentist
2010 m. gegužės 30 d. 14:16:45
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Rūtone, aš ne apie tai.
O nuomonės visgi norėtųsi kuo objektyvesnės. Albumą kažkokį abstraktų perklausai - savaip interpretuoji apžvalgoje. Eurovizijoj tiek daug vyksta bendrai suprantamų dalykų, galvoju, reikėtų stengtis apžvelgti objektyviau.

____________________
A paranoid is someone who knows a little of whats going on. A psychotic is a guy whos just found out whats going on. - William S. Burroughs.
Atsakyti
Rutonė
2010 m. gegužės 29 d. 16:22:30
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Na gerai, jei žmogui kas nors nepatiko, jis neturi išsakyt savo nuomonės? Kol nemačiau finalo, neskubėsiu smerkt ar girt, bet tai prasčiausias iš matytų pusfinalių. Apskritai Eurovizija nusivažiavo, išsisėmė ir seniai prarado savo anksčiau turėtą svarbą. Nebėra nei naujų ABBA'ų, nei tokių dainų, kurias prisimintų ir praėjus n metų po konkurso (net jei jos netapo nugalėtojomis). Pripažinkim nors tai. Ir pamatysim, kad nepagrįstam pozityvui nebėra priežasties.

Atsakyti
Silentist
2010 m. gegužės 29 d. 14:04:17
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Rutonė rašė:
Rimai, žmogus išsakė savo nuomonę. Nu nepatiko jam pirmas pusfinalis - tai jo reikalas. Ir tikrai nesakysiu, kad žmogus nusišneka - tik savo nuomonę išsakė. Negatyvas? O kodėl turi būt pozityvas, jei nieko gero tame nepamatė? Kabinėtis prie rašybos klaidų irgi kažkaip... Na bado jos akis ir man, bet tai nėra susiję su aptariama tema, tai kam to reikia? Atrodo kaip kabinėjimasis prie žmogaus, ir tiek.

Prie ko čia kabinėjimasis prie žmogaus? Pirmąkart gi jį skaitau. O skaityti man baisu. Jei ir delfis pradės tokias koncertų apžvalgas dėt.. nors ir dabar ne-kaži-kas.
puikus pavyzdys, kaip nereikia rašyti recenzijų.

Žodžiu, atvirai, renginio apibūdinimas - vienareikšmiškai prastas.
Autoriui pasakysiu: gal geriau kai kitąsyk ketinsi rašyti įspūdžius po renginio ar muzikinio konkurso taip nebekeverzok - kaip su vištos koja. Įvertinimas straipsnio - 1/10.
P.S. dėl konservatorijų gal ir nesu teisus. Na gerai jau gerai, perlenkiau. Gal šiais laikais konservatorijose ir studijuoja eurovizijas, kitus panašius dalykus. Rimtesnių žmonių susirinkimo vieta - lmta>muzikos ir teatro akademija

____________________
A paranoid is someone who knows a little of whats going on. A psychotic is a guy whos just found out whats going on. - William S. Burroughs.
Atsakyti
Rutonė
2010 m. gegužės 29 d. 00:32:46
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Dar kartą įkišiu savo trigrašį. Perskaičiau tą straipsnį LR, dar kartą perklausiau estų dainikę... Nu negali nieko sakyt - kitokia nei daugelio dalyvių, bet pas mus, spėju, nebūtų atrankos praėjusi (jei vėl būtų rodomi tokie atrankiniai turai, kaip tą vienintelį kartą, kai atrankoj ir Minedas su Antanu dalyvavo).... Šiaip jau, kokybiškiau "sukalta", ji skambėt gal ir geriau. Pasikartosiu, pirmas pusfinalis buvo laaabai silpnas, ir jei InCulto būtų patekę į jį, greičiausiai būtų patekę ir į finalą.

O dabar negaliu susilaikyt nuo replikos, tebūnie ji tokia pati offtopinė kaip ir tai, ką noriu pakritikuot. Rimai, žmogus išsakė savo nuomonę. Nu nepatiko jam pirmas pusfinalis - tai jo reikalas. Ir tikrai nesakysiu, kad žmogus nusišneka - tik savo nuomonę išsakė. Negatyvas? O kodėl turi būt pozityvas, jei nieko gero tame nepamatė? Kabinėtis prie rašybos klaidų irgi kažkaip... Na bado jos akis ir man, bet tai nėra susiję su aptariama tema, tai kam to reikia? Atrodo kaip kabinėjimasis prie žmogaus, ir tiek.

Grįžtant prie temos. Man iš pirmojo pusfinalio irgi belgas patiko. Ir, atrodo, viskas. Iš antrojo jau daugiau simpatijų: Kipras (nu kažkuo primena tą belgą...), Airija, Danija, na, savotiškai smagus pasirodė olandų "cirkas" (tegu ir nepateko į finalą). Va apie šitą pusfinalį jau galėčiau pozityviau gal motyvų pakartot negalėčiau, bet jau prisimenu bent pasirodymų kažkokias detales, ko nepasakyčiau apie pirmąjį.. Todėl pirmas pusfinalis lyginant su antruoju - totali nykuma... Tai kodėl apie ją reikėtų pozityviai atsiliept? Va gal finale pamatysim ką nors įdomesnio (nors tuo abejoju).

Atsakyti
Silentist
2010 m. gegužės 28 d. 20:29:39
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Ai, ir pask. pastraipoj: "daininko".
tai gal ir "dailinkai, futbolinkai, statybinkai".?
Irgi taisytina vieta.


____________________
A paranoid is someone who knows a little of whats going on. A psychotic is a guy whos just found out whats going on. - William S. Burroughs.
Atsakyti
Silentist
2010 m. gegužės 28 d. 20:24:20
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Gerai, kad prie recenzijų yra redaguoti skirtas mygtukas, taigi ją galima pakoreguoti.
Bijau, kad autorius juo nepasinaudos, nes jo ginklas SUBJEKTYVI NUOMONĖ. Atseit jei subjektyvi, tai galima rašyti bet kaip.

____________________
A paranoid is someone who knows a little of whats going on. A psychotic is a guy whos just found out whats going on. - William S. Burroughs.
Atsakyti
Obscurans
2010 m. gegužės 28 d. 15:48:56
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Man patiko recenzija! Tiessakant, nepasakyčiau to nė apie vieną pirmo pusfinalio dainą.
Lengviausia apkaltint kliedesiais (be argumentacijos) tą, kuris sudirbo tavo mėgstamą dainą. Visada taip...

Atsakyti
Silentist
2010 m. gegužės 28 d. 08:47:08
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Daug eilučių, tarp kurių: "nejudrūs judesiai-judesėliai / konservatorijų studentų ‘diplominių darbus’ primenanti choreografija / - aplamai grynas ant snarglių suklijuotas eksperimentas / be 0,0 sveikų charizmos / tipo po nepermatomais akiniais užsimaskavęs maurojantis reperis " - kas gi taip rašo.
Sutinku su Crazyz. Totalūs kliedesiai.
Tikrai, gal užteks to negatyvo... apie konservatorijų studentus (nors, kiek turiu supratimo, konservatorijos studentai užsiima kitokia muzika)

____________________
A paranoid is someone who knows a little of whats going on. A psychotic is a guy whos just found out whats going on. - William S. Burroughs.
Atsakyti
Crazyz
2010 m. gegužės 27 d. 18:40:04
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Daug prirašai, bet nieko gero nepasakai. Tiesiog kliedi.

Atsakyti
PLIKASS
2010 m. gegužės 27 d. 11:52:17
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
**

Šiaip iš esmės juk ir nevarau ant Estukų, nu ką jau čia privarysi - juk niekam nuo to ne geriau ..

Nes mano galva, tiesiog jeigu jau Estų berniokai netyčiom pataikė į tokio masinės pop-kultūros reiškinio kaip Eurovision didžiąją sceną, tai gal ir derėtų gerokai pasukt smegenėles prieš lipant į ją - kur vis tik žmogau pakliuvai ir kokiam procentui į Tave vėpsančiam Europos žiūrovų Tu paliksi vienokį ar kitokį įspūdį ...
Ar nors šiokio-tokio tikslo besiekiančio dainininko (atlikėjo) su tam tikrom pretenzijom į savo muzikinę ateitį + karjerą .. ??
Ar vis tik paliksi įspūdį tarytum voratinkliais apaugusioje Talino palėpėje sau pa'muzikuojančių ir keistokai besielgiančių jaunuolių, kas kitų žmogiukų (kuriems tai paliko vienokį ar kitokį įspūdį) yra mitriai pavadinama - OIJ KAIP ORIGINALU, ŠAKĖS !!!
Na taip, kaip su muzika absoliučiai neturinčiam jokio sąlyčio bei kelių inžineriją studijuojančiam pagrindiniam "ant smūgio" iškeptam dueto vokalistui tokia jų atlikta daina Eurovizijos ir apskritai pop/rock/alterno scenos kontekste išties gali pasirodyt nors per plauko storį ORIGINALIAI ...

Nes jie pakliuvo iš esmės tik per fuksą - dėl visa ko CRAZYZ pasiskaityki __ https://www.lrytas.lt/-1272577124...keist uoliai.htm __

Bet kad šie 2 estukai atkapstė sau palankią auditoriją, tai nieko čia nei smerktino, nei norima juos sutrypt ar "suvaryt" ... Juk kiekvienas gali ir nori kaip išmano atkreipt į save dėmesį - vat šie "estų eksperimentatoriai" kuriam laikui atkreipė .. Ir tik tiek ... Mitriai jie apdulkės dulkėmis - ir PSIO'

P.S. kas link moldavų, na nesiplaksiu juk su Tavo nuomone. Jie bent jau buvo kone vieninteliai, kurie parodė kuklų mažą, tačiau visai smagų tam sykiui užvedantį mini-spektakliuką .. Na taip, jų pasirodymas gal irgi be profesionalesnės choreografiijos, sceniniai rūbai jų buvo pobaisiai, tarsi būtų atėję į regioninę "2 MINUTĖS ŠLOVĖS"atranką.
Tačiau vis vien pasikartosiu : Moldavai „SunStroke Project“ & Olia Tira - smagus, įvairiapusiškas, jaunatviškas bei spalvingas, dinamiškas visų moldavų dalyvių judėjimas ant scenos bei su išties užsidegimu atliktas bei visai šauniai nuskambėjęs popsovas gabaliukas. Ir itin fainai derėjo + nuskambėjo abiejų vokalistų balsai, o ypač juntamai išlavintas bei įvaldytas merginos vokalas turėjo įtaigos mano ausims. Ji tikrai moka dainuoti ! Taigi, man asmeniškai tai įsimintiniausias ir visai neblogai "užvežęs" pasirodymas, ypač sumaniai pagyvintas ir tipo saksofonisto intarpais. Ir jiems vieninteliams aš galėčiau parašyti bent 8 iš 10.

Kadangi, iš esmės visa kita, kas buvo matyta I pusfinalyje - tai dievuliau padėk neužknarkt pakol nuskambės paskutinysis 17 gabalas ..

____________________
* ... Juk iš tikrųjų Mintys & Svajonės pernelyg dažnai savivaliauja : Jos kada panorėjusios ateina, kada panorėjusios - išeina .. Toks jausmas, tarsi Jos būtų savarankiški, Nuo Niekieno Norų Nepriklausomi & Gyvi Padarai .. Yep's ... * ;-]
Atsakyti
Rutonė
2010 m. gegužės 27 d. 01:28:52
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
A man patinka toks sveikas sarkazmas. Tikrai, EV šiemet silpna kaip reikalas (bent jau pirmas pusfinalis). Tikrai nesu susipažinusi su antrojo daalyviais, bet... Jei gyvas pasirodymas nuo per "Labą rytą" rodyto šitaip skiriasi... Ir, deja, ne į gera... Liūdna tada. Ai, nu pripažinkim tiek - nori, kad InCulto geriau tarp tokių "šedevriukų" pasirodytų Argi ne? Dėl šou nebuvimo irgi tenka sutikt. Nyku kaip reta Tokio šou, kurį suskėlė Lordi, turbūt niekas nepakartos (nors ir nereikia). Norėtųsi sakyt, kad taip visus krizė paveikė (gal), bet kad ir balsai kažkur dingo - įspūdingų anksčiau tikrai daugiau būdavo. Estai ir latviai bandė sužibėt originalumu, bet kad nusidainavimas koją pakišo... Gaila. O Balkanai (neišskiriant vienų kurių) - nykuma kaip ir kasmet, kuri kažkokiu mistiniu būdu (nu ne mistiniu - kaimyniško balsavimo) prasibrauna į finalą, nors jo tikrai neverti būna. Serbas tai išvis man toookią kreivą šypseną išspaudė.....

Atsakyti
Crazyz
2010 m. gegužės 26 d. 22:00:45
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Šiaip dėl daug ko sutinku, bet...

Nevaryk ant estų, jų daina ne Eurovizinio lygio, todėl neišdegė šį kartą jų originalumas kaip kasmet. Asmeniškai man ši daina viena iš geriausių šių metų Eurovizijoje.

Nesąmones šneki dėl moldavų, apgailėtina daina. Tipinis Balkaniškas muzikos pop'sas. Jau vokalė mergina, emhh. Kartais tokiais atvejais pagalvoju, jog aš irgi neblogai sudainuočiau Eurovizijoje.

Kas dėl graikų. Tipinis graikų pasirodymas kaip ir kiekvienais metais. Visada tie patys show, fejerverkai, būtinai šokėjų turi būti, balti drabužiai. Vienu žodžiu tas pats crap'as kaip ir kasmet, tik va ką išskirti iš graikų galima, tik Helena Paparizo ar kaip ten ji. Dar tipo daina ,,Opa'' vadinasi himnu, absurdas nežmoniškas.

Atsakyti
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Copyright 2001-2024 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Šiuo metu vertiname


Zero 7 Zero 7
6,7

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

  Daugiau

Pokalbių dėžutė

00:10 - edzkaa1
Nu ką, nemaža tikimybė, kad vistik My Dying Bride nebus Kilkim Žaibu, atšaukė beveik visus šių metų pasirodymus. Tik organizatoriai kažkaip neskuba pranešti ir toliau reklamuoja..
20:28 - Silentist
SVEIKI tiek kad net KUKU
10:43 - Arunazz
sVEIKI
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
09:40 - Silentist
guess I did make my name out of my drumming, and I have the big drum sets, and I'm doing all these crazy, odd-time signatures, so, yeah, I guess drumming was very important to what made me popular.

Mike Portnoy
18:43 - Arunazz
SVEIKI
16:33 - Silentist
Tamsa pasitraukia ir paukštis pakyla, Respublika įveikia tylą. Us tave ir us draugus - virs nakties sviesus dangus (old spice)
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 0
  Neregistruotų vartotojų: 330
  Iš viso užsiregistravę: 73332
  Naujausias narys: adcjwovwkc
  Šiandien apsilankė: 255308