Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 


2017 m. „Eurovizijos“ dainų konkurso finalo galutinė lentelė

Pirminis išdėstymas     „Music.lt“ narių reitingas
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Komentarai: 5
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Komentarai: 0
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Komentarai: 0
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Komentarai: 3
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Komentarai: 0
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Komentarai: 2
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Komentarai: 0
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Komentarai: 1
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Komentarai: 4
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Komentarai: 1
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Komentarai: 0
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Komentarai: 0
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Komentarai: 0
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Komentarai: 0
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Komentarai: 0
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Komentarai: 0
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Komentarai: 0
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Komentarai: 0
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Komentarai: 0
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Komentarai: 0
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Komentarai: 0
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Komentarai: 1
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Komentarai: 0
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Komentarai: 1
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Komentarai: 0
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
 
Komentarai: 0

Komentarai (8)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
Rutonė
2017 m. gegužės 18 d. 22:42:50
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

"Na į tai galiu atsakyti, kad irgi kvepia specialistų trūkumu, jeigu vertintojai metai iš metų tie patys, nėra kažkokių tai jaunų žmonių, kurie domėtųsi, būtų išprusę, ir kurių skonis keistųsi, jeigu tai yra būtina taisyklė." Gal. Man kažkodėl atrodo, kad tai ne (tik) trūkumas, bet ir... Kaip čia pasakius... Nepanašu, kad tai "sava chebra"? Nežinau, išku, ar jie turi ir jei turi - koios - naudos iš dalyvavimo komisijoje. Jei vis dėlto turi, ar tik nebus draugiškas pinigų pasidalinimas? O ką jau išrenką - čia jau komisijos (asmeninės) muzikinės simpatijos. O jos nuo eurovizinių oi, kaip toli... OK, trumpiau tariant, visi siprantam, kad kalbam apie korupciją. Norėčiau klysti... Na bet kad čia viena netinkamiausių galvų - Giržado, tai faktas. Nepatinka jis man.. Ne dėl orientacijos. Tiesiog....

Ir jei sakom, kad didžiausia problema yra komisija, gal prisiminkim, kad ji ir buvo sudaryta tam, kad atsvertų "nenusimanančiųjų" balsavimą... Kita vertus, klausimas, kas iš tiesų geriau "nusimano" - muzikologai ir kitokie "-logai" ar paprasti žmonės, kurių dauguma balsuoja. Nors kai dabar tiek komisijų, tiek publikos balsų svoris lygus... O kai balsavimas mokamas ir gana nepigus, tai ir balsuojančių nedaug. O juk nacionalines atrankas visi gali organizuot kaip nori, kaip suprantu. Mūsiškiai vis renkasi gan komplikuotą būdą. Kita vertus.. Palik žiūrovų teismui - išrinks nežinia ką, palik tik komisijai - bus lygiai tas pat (fiasko). O gal net prasčiau. O komisija į masių skonį netaiko 0 komisija stengiasi mases pratint prie a la kokybiškos muzikos. Lietuvos mases dar gal pavyktų "paauklėt", bet padarykit jūs tai su Europos masėmis... Tai turim du variantus: 1 - nesukt galvos ir siųst bet ką (kaip tai daro britai) - o kartą gal iš to "bet ko" sužibės deimančiukas; 2 - išvis nedalyvaut. Ir pinigų pataupytume, ir (galbūt) per tuos metus vėlgi koks brangakmenis pelenuose sužibėtų... A, su draugu aptarėm dar vieną - turbūt visiškai absurdišką - variantą: komisijos nariai už savo favoritą stato savo pinigus. Ne du, ne keliasdešimt eurų, o gan solidžią sumą, kuri grąžinama, jei atlikėjas patenka į dešimtuką (finale). O jei nepatenka.. Taip, užstatas negrąžinamas. Jis lieka LRT. Gal tada "mianas", "menas" ir "briedas" būtų atsakingiau parenkami....


Atsakyti
4Blackberry
2017 m. gegužės 16 d. 22:19:24 2017-05-16 22:26:24
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

"Sakyiau, proble nėra specialistų trūkumas, problema yra tai, kad komisija užpelkėjusi, užkerpėjusi, joje vis tie patys nariai, kurių skonis stabiliai nesikeičia, kurie nepasimoko iš savo klaidų." Na į tai galiu atsakyti, kad irgi kvepia specialistų trūkumu, jeigu vertintojai metai iš metų tie patys, nėra kažkokių tai jaunų žmonių, kurie domėtųsi, būtų išprusę, ir kurių skonis keistųsi, jeigu tai yra būtina taisyklė. O jei ne skonis, tai bent jau kažkoks tai empatinis suvokimas, kas turėtų patikti masėms. Ir čia kalba eina ne vien apie lietuvius, o viso pasaulio (gerai, užtenka Europos) žmones. Reikia pripažinti, tikrai mažai žmonių mūsų šaly, ypač pastaruoju metu (2,8 mln), kitavertus, Latvija turi 2,3 mln, ir sugeba išsiųsti kažką gero jau 3 metai iš eilės, jei ne ilgiau.

Jeigu nereikia kažko originalaus, modernaus, kad išsiskirtume, nes masės to nesupras, tai vadinasi to nedarom. Nesvarbu, kad tarkim didesnė lietuvių dalis balsuoja užtai. Žmonės balsuoja už tai, kas jiems atrodo, kad turi potencialo laimėti (aišku, nekalbant apie gimines ir draugus). Bet kartais vienų masių skonis nepataiko į kitų masių skonį. Na ir reikia vis dėlto pripažinti, kad kokybiškų atlikėjų, kurie tikrai atrodytų profesionalūs pagal pasaulietinius standartus, mūsų nacionalinės EV atrankos scenoj nėra.


____________________
Gaila, kad Dievas mūsų nebepageidauja čia.
Atsakyti
Rutonė
2017 m. gegužės 16 d. 22:04:30
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Matai, mes problemą įžvelgiame ir tame, kad komisijoj sėdi TOS SRITIES žmonės, bet... Turiu omeny tiek Zilnį, tiek Užkuraitį. Jie savo sričių specialistai, net neabejoju. Zilnys turbūt vienas iš nedaugelio "Lietuvos ryte" dar likusių žurnalistų. Ir rašo įdomiai, ir ne skandalų vaikosi, ir.. Kaip žurnalistui jam sudėliočiau tik pliusus. Kaip EV komisijos nariui... Hrrrrr.... Užkuraitis vėlgi - muzikologas ir radijo laidų vedėjas. Man jo rengiama "Antroji pavara" visai skaniai susiklauso. Bet ir vėl - sėda į EV komisijos kėdę - ir prasideda.... Kartais pagalvoji - nu per daug komisijoj  su muzika nieko bendro neturinčių (ir jie keičiasi), bet gal kartais yra net per daug bendro turinčių (ar, teisingiau, per daug žinančių ir nusimanančių, KAIP REIKIA). Va tokie "žinantyskaipreikia" ir sugadina viską, nes jie turi autoritetą. Neturinčių nieko (ar beveik nieko) su muzika dalyvavimas komisijoje gal ir nebūtų blogai, jei tie vertintų ne taip, kaip "patiktų kai kuriems komisijos nariams" ar tiesiog "taip, kaip reikia", o vadovautųsi protingumo kriterijumi - t.y. vertintų tai, kas patiktų "paprastiems žmonėms", t.y. žiūrovams. O jų skonį nuspėti nėra jau taip sunku. Sakyiau, proble nėra specialistų trūkumas, problema yra tai, kad komisija užpelkėjusi, užkerpėjusi, joje vis tie patys nariai, kurių skonis stabiliai nesikeičia, kurie nepasimoko iš savo klaidų.

Ir dar - nė neabejoju, jei balsavimas nacionalinėj atrankoj būtų nemokamas - rezultatai būtų kitokie. Drįsčiau teigti, kad žkūrovai jau išmoko pasirinkt, kas yra gerai. Na arba bent jau mokosi.


Atsakyti
4Blackberry
2017 m. gegužės 16 d. 21:48:18 2017-05-16 21:57:07
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Dėl to, kad A. Pilvelytė nebuvo išrinkta (atrankose dalyvavusi, jei R. Zilnys teisingai pasakė, jau 9 kartus), visi kaip sutartinai kaltina D. Ibelhauptaitę. Bet kas juokingiausia, kad ne tą kaltina, čia organizatoriams reikia pylos duoti, kad į vertinimo komisiją kviečia žmones, kurie dirba visiškai kitokioj kultūros srity ir yra net nesusiję su tokiu renginiu ir jo net nežiūri. Lietuvos problema matyt ta, kad nėra užtektinai gerų savo srities specialistų, ar tai kalbant apie kritikus, ar tai kalbant apie pačius atlikėjus (scenografus, kompozitorius...)

Beje, patys Fusedmarc, ir repeticijų metu, duodami interviu, ir apskritai savo elgsena atrodė taip, lyg į kažkokį pakvailiojimą, vakarėlį atvažiavę, o ne atstovauti savo šalies. Vien jau tai visiškai atėmė bet kokią mano pagarbą jiems. O atlikėjai jau daug metų scenoje ir turi patirties.


____________________
Gaila, kad Dievas mūsų nebepageidauja čia.
Atsakyti
Rutonė
2017 m. gegužės 16 d. 20:21:06 2017-05-16 20:24:49
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Gal pirmiausia dėl Fusedmarc. Jep, nagai turbūt buvo vienas TŲ akcentų, į kuriuos publika turėjo atkreipt dėmesį. Aš neatkreipiau. Mane užhipnotizavo tai, kad daina skambėjo, na, blogai... Sekiau ir laukiau, kad gal pagaliu išgirsiu pažįstamą skambesį. Deja. Kas ir kodėl sumąstė tokius pakeitimus - tegu lieka jo sąžinei. Vargu ar tai labai jau pakenkė - kiek domėjausi grupės padėtimi kituose balsavimuose - irgi buvo paskutiniai. O dėl įvaizdžio.. Aš turbūt labiau į Viktorijos kuodą žiūrėjau :D

Sakai, serbai irgi nustebino? Naa.. Man tai, kad serbai ir mane užkabino, buvo kažkaip savotiškai netikėta - nes gan ilgą laiką buvo tarsi išsivysčiusi alergija buvusioms Jugoslavijos respublikoms vien už labai jau kaimynišką balsavimą... Ir galbūt kartais ta antipatija sutrukdydavo pamatyt/išgirst ir tikrai kažką vertesnio dėmesio.

O dėl alternatyvos.. Na nesuprantu, ir viskas.. Norim (komisija nori?)  išsiskirt iš visų, nebūtinai teigiamai. Na, nors ir nežmoniškai, bet kad tik kitoniškai. Na ir buvom kitoniški - tiek, kad arba niekas nesuprato, arba - greičiausiai - niekam nepatiko. O vakar teko 15min skaityt/klausyt pokalbį su M. Tyla ir V. Stackevičiumi. Tyla tai dar dar, o Stackevičius ir vėl - alternatyva.... Nesuprantu, už ką šis stilius pas mus taip aukštinamas... Juk Eurovizija - tipiškas POP dainų konkursas. Alternatyvios dar nieks nesumąstė rengti. Ten gal ir pavyktų sublizgėt. Arba irgi ne.

Tai va. Penktadienio vakarą sėdėjom dviese ir pabandėm pakaičiuot, kiek kartų EV laimėjo KAŽKAS KITA (savaime suprantama, neskaičiuojant Lordi, nes tai tikrai buvo WOW - ir įvaizdžiu, ir stiliumi - tikra atgaiva pigaus popso liūne). Turbūt nenustebinsiu pasakiusi, kad alternatyvai sekėsi, švelniai tariant, niekaip - tokių dainų laimėtojų tiesiog nebuvo. Ar liko kur žemiau - istorija šįkart nutyli, mes nagrinėjom tik laimėtojus. Ir tuo pačiu man tik dabar kažkodėl užkliuvo penykštis EV atidarymo  perliukas - receptas, kaip iškepti dainą nugalėtoją.

Ir nors tai buvo pokštas, jame nemaža dalis tiesos. Mūsų eurovizininkai kažkodėl tai ignoruoja. Kažkodėl kokybiško popso bijo kaip raguotasis kryžiaus. O laimėt tai nori... Šiemet realius šansus bent jau patekt į finalą turėjo Aistė Pilvelytė. Kuo ji mūsų (ir užsienio) komisijai neįtiko - tikrai klausimas... 

O sau aš pasakiau taip - kad ir ką beišrinktų (kad ir didžiausią briedą) - palaikysiu vien už tai, kad tai Lietuvos atstovai. O kaip jau seksis jiems - a nesuksiu sau galvos. 

 


Atsakyti
velniux
2017 m. gegužės 15 d. 22:19:19
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Ai, italo visa pradžia dainos nukirpta. Bent man tikrai nesuskambėjo taip, kaip pilna versija. Liūdna truputį, nes tikrai norėjau, kad laimėtų, bet portugalas ne ką mažiau vertas pergalės. Nežinau dėl visos Europos, bet bent jau mane nupirko balsas, tembras (ir net tokios mažos detalės kaip tam tikrų žodžių specifinis ištarimas), pačios dainos melodija/struktūra ir, be abejo, jo paties manieros ir gestai. Nu unikalus jis, kad ir ką besakytum.  

Ukrainiečiai buvo gerai, bet, na, tokios dainos daug šansų neturi. Apskritai rokas eurovizijoj 'sueina' nebent tokiu popsiniu pavidalu kaip kad buvo maNga prieš 7 metus, na, arba Lordi dėl suprantamų priežasčių. Nors ir tai, visi tie reti sėkmingi pasirodymai būdavo prieš eilę metų, o dabar geriausiu atveju finalo uodega. Na, bet bent jau mano spotify playlistas papilnėja {#}Dėl kroatų ne keista, mane irgi užkabino. Tikrai netraukčiau tarp savo pagrindinių favoritų, bet daina kitokia, įdomi, netradicinė idėja. Ir visa tai padaryta dar pakankamai skoningai (na, išskyrus tą velniai žino kam reikalingą nuvalkiotą klišinę frazę pradžioj), be bumčikų, sukuriant pakankamai neblogą (bent konkurso mastu) pasirodymą. 

 

Dėl Graikijos visiškai pritariu.O Fusedmarc tai nežinau, man pernelyg nebuvo skirtumo tarp Lietuvos atrankų ir Eurovizijos. O jeigu jau aš tris minutes tiesiog pražiūriu į vokalistės nagus, nes jie yra įdomiausias dalykas scenoje, tai, matyt, ta daina didelio potencialo Eurovizijoj neturi :). Bet šitai buvo kaip ir aišku jau išsirinkus. Užeina lietuviams vis kas kelis metus siųst visiškai iš konteksto iškrentančius pasirodymus, kurie paprasčiausiai yra per toli nuo eurovizinės muzikos spektro, kad ką nors sudomintų ten. Man vis dar sudėtinga suprasti, ką tame pasirodyme tokio jau ypatingo pamatė mūsiškiai, bet kažin ar kada ir suvoksiu {#} 


____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
Rutonė
2017 m. gegužės 15 d. 00:15:01
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Prisipažinsiu - man rezultatas buvo netikėtas. Kadangi favoritų šiemet neturėjau, pasitikėjau spėjimais - o jie dažnai pasiteisindavo - kad laimės Italija. Portugalijos nepastebėjau. Ir kelis kartus perklausiusi vis tiek nesuprantu, kas užkabino. Negi tikrai užuojauta ligoniui? Mano ausiai buvo ir pastebimesnių dainų. Tų pačių ukrainiečių, kaip bebūtų keista - kroatų, gal netgi Kipro. Ėmiau vertint ne tik tai, ar man patinka, bet ir kaip tai galėtų patikt visiems kitiems. O tada vertinimas skiriasi. Na, man visai nepatinka bumčikas, o likusiems tai galbūt vienas svarbesnių kriterijų - lengva prisimint melodiją, ją paniūniuot, pašvilpaut, dar kaip nors atkartot. Bet vis tiek nesupratau portugalo fenomeno.... Ir taip teigiu ne todėl, kad pikta dl laimėtojo ir kad mūsiškiai nepateko į finalą - rimtai, portugalo pasirodyma man praėjo visai nepatebėtas... Tuo pačiu - visiškai nesuvokiama, kaip į finalą pateko Graikija... Daina gera tik pačioj pradžioj, tikiesi, kad ir toliau skambės galingai, bet kai prasdideda primityvus bumčikas, nuo kurio ausis skauda... Oi. 

O dėl Fusedmarc pasirodymo - nepatiko. Kažkoks jis buvo ne toks. Pakeistas. Į daug blogesnę pusę. Prarado visą energiją. Žodž, nesuskambėjo. Ir dar šioks toks pastebėjimas. Teko kalbėtis eurovizijos tema su jaunimėliu, kuris susirinko patalkininkkaut Maisto banke - visi sakė, kad Fusedmarc jiems, švelniai tariant, nelabai.... Na, mintis visų panaši - jiems labiau tiktų alternatyvioji Eurovizija, jei tokia būtų. 


Atsakyti
sanitex2
2017 m. gegužės 14 d. 16:58:20
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

O mes 40 oje vietoje...


____________________
Under The Iron Sea
Atsakyti
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Copyright 2001-2024 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Šiuo metu vertiname


Antimatter Antimatter
8,8

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

  Daugiau

Pokalbių dėžutė

00:10 - edzkaa1
Nu ką, nemaža tikimybė, kad vistik My Dying Bride nebus Kilkim Žaibu, atšaukė beveik visus šių metų pasirodymus. Tik organizatoriai kažkaip neskuba pranešti ir toliau reklamuoja..
20:28 - Silentist
SVEIKI tiek kad net KUKU
10:43 - Arunazz
sVEIKI
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
09:40 - Silentist
guess I did make my name out of my drumming, and I have the big drum sets, and I'm doing all these crazy, odd-time signatures, so, yeah, I guess drumming was very important to what made me popular.

Mike Portnoy
18:43 - Arunazz
SVEIKI
16:33 - Silentist
Tamsa pasitraukia ir paukštis pakyla, Respublika įveikia tylą. Us tave ir us draugus - virs nakties sviesus dangus (old spice)
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 0
  Neregistruotų vartotojų: 308
  Iš viso užsiregistravę: 73333
  Naujausias narys: irving54x
  Šiandien apsilankė: 10239