Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

G&G Sindikato alchemikas Svaras: "stengiamės kelti Hip-Hop kultūrą Lietuvoje"

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

G&G Sindikatas išleido naują albumą "Alchemija" birželio 21d.

G&G Sindikatas išleido naują albumą "Alchemija" birželio 21d.

Prieš kelias savaites "Music.lt" pristatė naują skyrelį "Užduok klausimą" ir suteikė galimybę patiems svetainės lankytojams patardyti grupę G&G Sindikatas, kuri pastaruoju metu kelia vis didesnį susidomėjimą ne vien prijaučiančių Hip-Hop'o kultūrai žmonių tarpe. Tai įrodė gana didelis skaičius klausimų, kurių nemaža dalis gimė iš tam tikro nepasitenkinimo ar neapykantos. Taigi, klausytojai nėra abejingi ir tai be abejo didina grupės populiarumą. Visgi protingų ir nepiktų klausimų taip pat pakako. Didžioji dalis jų pateko tarp 23-ų interviu klausimų, kurių kiekvienas buvo sudėtas iš dar kelių labai susijusių klausimėlių. Buvo atmesti tie lankytojų klausimai, kurie iškrito iš bendro konteksto, pvz. klausimai apie būsimus koncertus įvairiuose miestuose. Taip pat atkrito "tinginių" klausimai, t.y. tų žmonių, kurie klausė apie grupės istoriją, nors visa reikalinga informacija pateikta internete (www.sindikatas.hip-hop.lt, http://sindikatas.tk/). Tarp 23-ų interviu klausimų daugelis jūsų sunkiai atpažins savuosius, nes jie buvo performuluoti arba sulieti su panašiais klausimais. Pagrindinis tikslas buvo pateikti klausimus kuo aiškesnius, kuo įdomesnius ir kuo platesnius, t.y. reikalaujančius išsamaus atsakymo. Į viską atsakyti mielai sutikę Svaras ir Kastetas pasistengė, kad interviu būtų ne tik informatyvus, bet ir šmaikštus. Jų atsakymuose rasite nemažai "bajerių", tačiau kartu ir naudingų dalykų, kurie galbūt privers pažvelgti į G&G Sindikato kūrybą ir veiklą kitomis akimis. Jei ne, reiškia, jūs jau dabar jomis žvelgiate.

Svaras ir Kastetas į visus grupei užduotus klausimus atsakinėti baigė naujojo albumo "Alchemija" išleidimo išvakarėse (birželio 21d.), todėl Sindikato penkiukę jau galima sveikinti su trečiuoju darbu. Grupė gali džiaugtis puikiais naujų dainų rezultatais. "Rytojui reikia nedaug..." vos nepasiekė radijo stoties "M-1" topo viršūnės, o "Music.lt Top 40" sąrašo pirmoje vietoje išsilaikė 4 sav. ir pagerino porą rekordų. Naujo albumo išleidimas be abejo yra svarbiausias šių metų įvykis G&G Sindikato gyvenime. Kol gerbėjai nekantraudami ruošia diskų grotuvus ir kitą aparatūrą naujai lietuviško repo dozei, Svaras ir Kastetas su pasigardžiavimu atsako į "Music.lt" lankytojams rūpimus klausimus.

1. Jūsų naujas albumas "Alchemija" kėlė didelį susidomėjimą dar keli mėnesiai prieš jo išleidimą. Ištikimi gerbėjai jo įsigijimą turbūt suplanavo jau seniai, tačiau yra dar abejojančių žmonių, kurie nežino, ko iš šio albumo tikėtis. Galbūt galėtumėte šiek tiek apibūdinti savo darbą, kokie albumo "svečiai", galbūt dirbote su rusų reperiais?

Kastetas: Čia, Svarai, tu apibūdink.
Svaras: Na, ganėtinai sunku apibūdinti savąjį darbą...visgi pabandysiu. Kadangi taip jau lėmė likimas, mes esame seniausia Lietuvos Hip-Hop grupė, išlaikiusi savo sudėti tiek metų, o tai tikrai nėra taip paprasta, kai 5-ios asmenybės susiduria kūryboje. Didžiuojuosi tuo, kad vis dar esame kartu ir dirbame išvien. Šiame albume "svečių" nėra, tik keletas kviestinių muzikantų ir Daiva Starinskaitė iš Saulės Kliošo, savo balsu papuošusi porą "gabalų". Šis darbas tapo tuo, kas mus subure tuo metu, kai buvo kilę daug minčių apie solinius visų mūsų albumus ir todėl, saugodami tai, kas svarbiausia, ir norėdami sudėti viską, kas prisikaupė per 2 metus, mes dirbome be "svečių“. Tai brandus darbas ir sakau tai be tuštybės. Viskas buvo kuriama iš dūšios ir be mažiausio chaltūrinimo. Beje šiame albume muziką kūrė ne vien Donciavas, jame kaip prodiuseris debiutavo ir Pushaz, sukūręs muziką visai eilei "gabalų".

2. O kodėl buvo pasirinktas būtent toks pavadinimas - "Alchemija"?

Svaras: Pavadinime alchemijos sąvoka reiškia amžiną ieškojimą ir stengimąsi tobulėti ir tai, kad niekada negalima pasitenkinti padarytu, visada reikia eiti pirmyn. Kūryba ir yra savotiška alchemija.


3. Radijo hitą "Rytojui reikia nedaug..." įrašėte su "Saulės Kliošo" vokaliste Daiva. Kaip, kur ir kada kilo idėja padaryti bendrą projektą su šia dainininke? Gal galima laukti daugiau dainų ateityje?

Svaras: Su Daiva albume mes įrašėme 2 "gabalus" - “Rytojui...“ ir "Degantis Sniegas“. Su Daiva susipažinome mūsų studijoje, kai ji įrašinėjo vokalo partijas greitu laiku pasirodysiančiam Shmeklos ir Vaiper albumui (žr. čia: www.omni.lt/?i$9359_120382$z_179658). Donciavas sukūrė muziką minėtiems "gabalams" ir įrašinėjant vokalus kilo mintis priedainiuose panaudoti moterišką balsą, o Daivos vokalas buvo pats tinkamiausias tiek nuotaika, tiek ir tembru. Mes paklausėme ir Daiva mielai sutiko.

Svaras ir kiti "Sindikato" nariai nuo 2003-ųjų dalyvauja muzikiniame projekte "Guerilla Jazz.lt"

Svaras ir kiti "Sindikato" nariai nuo 2003-ųjų dalyvauja muzikiniame projekte "Guerilla Jazz.lt"

4. Kaip jau daugelis pastebėjo, savo stilių vis dažniau stengiatės sieti su džiazo muzika. Gal galite tarti kelius žodžius nežinantiems apie "Guerilla Jazz.lt" projektą ir kiek džiazo pėdsakų galima bus rasti jūsų albume?

Svaras: "Guerilla Jazz.lt" sukūrė toks mūsuose žymus kompozitorius ir jazzman'as Linas Rimša. Jis sugalvojo šį projektą praėjusių metų "Kaunas Jazz" festivaliui, tačiau projektas gyvena ir toliau. Jame dalyvauja visa eilė mūsų jazz'o scenos atstovų, tokiu kaip pats Linas, Danielius Praspaliauskas, Kęstas Vaiginis, broliai Domas ir Marius Aleksos, Dainius Didžiulis bei mes. Jau turėjome keletą koncertų ir šiuo metu ieškome galimybės išleisti projekto albumą. O “Alchemijoje” tiesiogiai sudalyvavo Danielius Praspaliauskas, įrašęs puikią improvizaciją “Degančiame Sniege”. Bet didžiausia vertė yra toje patirtyje, kurią mums davė bendravimas su šiais žmonėmis.

5. Manau, jūsų fanai nekantrauja sužinoti, ar kuris nors Sindikato narys paseks Pusho pavyzdžiu ir įrašys solo albumą. Tai kaip, ar yra pagrindo manyti, kad galime sulaukti Svaro ar Kasteto albumo, o gal antro disko iš to paties Pusho?

Kastetas: Padaryti gerą solinį albumą labai sunku. Linkėčiau tiek Svarui, tiek Pushui dirbti ta linkme. Pats, manau, atsisakysiu šio sumanymo, nors: "niekada nesakyk niekada“.
Svaras: Na, Pushaz be abejo tęs savo solinę karjerą, mes kaip visada jam padėsime, kuo tik galėsime. Dėl Kasčio nežinau, o aš pats...turėjau tokių minčių, tačiau šiuo metu man svarbiausia Sindikato "gabalai" ir apie nieką kitą kol kas negalvoju.

6. Jūs galite pasigirti nemaža savo kūrinių kolekcija, iš kurios su kiekvienais metais tampa vis sunkiau išsirinkti favoritus. O kas jūsų pačių favoritai, kurios G&G Sindikato dainos jums patiems yra mėgstamiausios?

Kastetas: Kiekvieną kartą vis kitos. Šiuo metu nežinau "gabalo", kurį vat būtent dabar norėčiau išskirti.
Svaras: Ooo...nežinau, nežinau...pritariu Kasčiui.

7. Daugelis "Music.lt" lankytojų norėjo sužinoti, ką kiekvienas Sindikato narių laiko savo muzikiniais idealais ir įkvėpėjais? Ko klausotės dažniausiai?

Kastetas: Šiaip man jau praėjo tie laikai, kai stengiausi būti į kažką panašus, ar galų gale turėjau idealą. Man visada imponuodavo tokie žmonės, kurie ne tik gerai varo, bet taip pat yra ir geri žmonės. Jeigu kažkam įdomu, ką klausau iš Hip-Hop muzikos, tai šiuo metu negalėčiau išskirti savo favoritų, bet dažniausiai perklausau per savaitę po 1-2 naujai išėjusius albumus, kai kurie jų nusėda ilgesniam laikui (promoe, quarashi), kai kurie pralekia pro ausis ir dingsta. Šiaip klausau labai įvairią muziką ir paskutiniu metu lėtesnę, ramesnę, tik jokiu būdu ne "MTV", "VIVA", R&B. Nuo jos mane pykina.
Svaras: Aš nevadinčiau jų idealais, greičiau mokytojais. Laikui bėgant, jie keičiasi. Paskutiniu metu aš gaunu tiek repo muzikos, kad net nespėju jos visos perklausyti, o kadangi beveik visada klausau vairuodamas, tai labai dažnai net nepasižiūriu pavadinimo. Tiesiog klausau repavimo technikos, minčių dėliojima ir, pastebėjęs kažką man įdomaus, stengiuosi atsiminti ir išmokti. Va dabar mano ausinėse skamba Immortal Technique albumas, o stalo kampe riogso dar krūva šviežienų. Galbūt ten atrasiu dar kažką naujo ir įkvepiančio.

8. O dabar pakalbėkime šiek tiek apie bendresnius dalykus. Jūsų propaguojamas repo stilius nėra visai priimtinas daugeliui konservatyvių vyresnės kartos klausytojų, o gal aš klystu? Visgi, kaip jūsų šeimos nariai reaguoja į jūsų keiksmažodžius ir visą kūrybą? Galbūt gatvėje jus kada nors yra apšaukusi kokio nors jauno gerbėjo mamytė?

Kastetas: Iš tiesų, nežinau, ką galvoja, žinau tik tai, ką sako. Žmonai nerūpi labai nei muzika, nei tekstai, labiau piktinasi kad grupė pavagia šiek tiek laiko iš mūsų. Giminaičiai, tetos, mamos, dėdės, tiesą sakant, nelabai supranta, ką mes grojam, bet dažniausia sako, kad gerai varom, jeigu jau kam nepatinka, tai stengiamės tų temų neliesti.
Svaras: Kol kas dėl mūsų muzikos neturėjau problemų nei su savo, nei su kieno nors kito tėvais. Kas dažniausiai nutinka, kai tenka bendrauti su, kaip tu išsireiškei, "kokio nors jauno gerbėjo“ tėvais, tai jie labai nustemba suvokę, kad nesame narkomanai, alkoholikai ir degradai...;))

9. Apskritai, koks jūsų požiūris į keiksmažodžius repo tekstuose, kokią jie turi reikšmę ir kam jie reikalingi? Ar tai padeda geriau išreikšti mintį, ar tai tiesiog bandymas pritraukti kuo daugiau dėmesio?

Kastetas: Svarbiausia, nereikia veidmainiauti. Keikiamės visi, o kam? Kad pritraukti daugiau dėmesio? O gal kad geriau išreikšti mintį? Manau, atsakymas aiškus. Kai kas nors nusikeiksit, paklauskit savęs, "kodėl dabar nusikeikiau?"

10. Toliau kalbant apie jūsų kūrybą, kas labiausiai ją įtakoja - ar jūsų išgyvenimai, ar tiesiog laki vaizduotė? Tiksliau sakant, ar rašydami tekstus remiatės savo patirtimi? Ypač įdomu būtų sužinoti Kasteto atsakymą.

Kastetas: Jo, kai kam gali pasirodyti kad Kastetas nuolat repuoja apie bobas ir pasidulkinimus. Ė, o kas jum galvoje? Knygos, intelektualūs pokalbiai, kultūringi pasisėdėjimai su tėveliais prie kūčių stalo? Ane šikniai? Kuris iš jūsų nesvajojo padulkinti gražuolės blondinės? Kita vertus, pasiremkime faktais: visi tie gabalai (kiek jų buvo, kokie 3), kuriuose kažkas pasakojama apie "antrą gabalą“, buvo sukurti prieš 4-5 metus. Vėliau mano kūryboje panašios detalės nelabai kartojosi, nebent šmėkšteldavo tarp eilučių, nes mano tekstai yra savotiškai mano mintys, ką tuo metu galvoju, tą ir rašau. Jeigu kažkam atrodo, kad tai lėkšta ar kvaila, man px. Aš ir taip gyvenime daug ką darau dėl kitų, tekstų rašymą pasilieku sau, kol man tai yra įdomu - rašau. Ar tekstai yra iš gyvenimiškos patirties ar vaizduotės? Sunkus klausimas. Kai pakankamai išgeri, būna sunku suprasti, kas buvo tikra, o kas ne, kita vertus, gyvenime būna tiek visko, kad tos dainos atrodo dabar lyg rožytės.
Svaras: Aš rašau iš gyvenimo, o laki vaizduotė tik priemonė "aprengti“ mintis.

11. Manau sutiksite su teiginiu, kad Lietuvoje jūs atstovaujate ne tik repą, bet ir visą Hip-Hop'o kultūrą, kurios apraiškos mūsų šalyje kolkas dar nėra tokios populiarios, kaip Vakaruose. Jūs esate bene pirmieji reperiai, sugebėję išlysti iš "pogrindžio" ir sulaukti radijo stočių dėmesio. Jūs paskatinote atsirasti daugybę pasekėjų, tarp kurių yra išties talentingų reperių. Be abejo turime ir veteranų, tokių kaip Banjooz. Žiūrint jūsų akimis, kaip vertinate dabartinę Hip-Hop'o situaciją Lietuvoje, ką laikote perspektyviausiais MC, su kuriais iš jų jau teko įrašinėti studijoje?

Kastetas: Didžioji dalis yra mūsų pažįstami ir draugai, ypatingi sentimentai yra tiems, su kuriais mes pradėjom tūsintis, atsiradus studijai "Porno Sound“: Tai Lil Croo, Black Sam, netgi tas pats Kipišas (nors dabar jis kažkaip gėdijasi šnekėtis), Zenitaz...buvo puikūs laikai, niekas nešnekėjo apie jokius kontraktus, įrašinėjom vieni kitiems, per metus atgrodavom 1-2 koncertus. Šiuo metu grupių nemažai, tačiau man nelabai patinka, kad jos nelabai stengiasi ieškoti savo išskirtinio braižo, kai kada susidaro įspūdis, kad jaunimas neieško įdomesnių temų, visi bando būti filosofais, o ką tokie 14–16 m. "špingalietai" man gali paaiškinti apie gyvenimą?

12. O kaip vertinate kitas progresuojančias jaunimo tarpe kultūras ir tokius "pogrindinius" judėjimus kaip gotų ir pankų? Juk kažkada Svaras buvo šimtaprocentinis pankas ir tik vėliau nusiskuto plaukus.

Kastetas: Kiekviename judėjime (neišskiriant ir Hip-Hop‘o) daugiau pozos, negu tikro judėjimo apraiškų. Galiu pasakyti, kad dar ir dabar daugeliui jaunų pankų galiu neblogai pap*sti smegenis apie tai, nes 10 metų domėjausi šiuo judėjimu, buvau aktyvi jo dalis (kas netiki, paklauskite vyresnių pankų apie Kastetą, papasakos apie alkoholinius žygdarbius), tačiau gyvenimiškas materializmas ir vartotojiška samprata pasiglemžė mane. Gotikinė kultūra niekada manęs nežavėjo, nors The Cure, Joy Division, Siouxsie and The banchees, Swans klausydavau su malonumu. Mane aplamai tiek anksčiau, tiek dabar labiau domina kiekvieno judėjimo esmė, idėjinė muzikinė pusė, o ne išorinis apvalkalas.
Svaras: "Aš buvau pankas tais laikais, kai dauguma dabartinių dar nebuvo gimę"

Svaras: "Aš buvau pankas tais laikais, kai dauguma dabartinių dar nebuvo gimę"

Svaras: Kiekvienas turi teisę rinktis pomėgius ir kelią. Ir kiekvienas kelias turi teisę egzistuoti. Aš buvau pankas tais laikais, kai dauguma dabartinių dar nebuvo gimę;), mes skyrėmės nuo to, kas yra dabar. Tada visi buvo idėjiniai, o dabar – bent per pusę mada. Mane ten atvedė maišto idėjos, romantizmas. Vėliau išgirdau repą ir tada suvokiau, kad būtent šita muzika plaka "vienu ritmu“ su mano širdimi. Bet visa, ką nugyvenau ir išgyvenau, vertinu kaip nepakartojamą patirtį.

13. Kaip Hip-Hop'o kultūros atstovai turėtumėte daug žinoti apie tokį elementą kaip graffiti. Ar patys kada nors užsiiminėjote šia veikla ir ką manote apie didėjantį piešinių skaičių ant Vilniaus namų sienų?

Kastetas: Šiaip geri graffiti man patinka, manau jie puošia urbanistinę miesto dalį, tačiau man nelabai patinka, kai būna "bombinami“ architektūriniai paminklai. Pats to niekada rimtai nesiėmiau, neskaitant vaikystėje kelių nutepliotų sienų, nes norint kažko pasiekti reikia rimtai dirbti ta linkme, o noro ir laiko kažkaip nelikdavo.
Svaras: Na, labiausiai iš mūsų šioje srityje yra nuveikęs Mamania. Aš taipogi kartais kažką papaišau. Bet, kadangi mes iš esmės koncentruojamės ties savo veikla, tai graffiti daugiau šiaip pakvailiojimas. Pažįstu nemažai mūsų šalies graffiti meistrų ir galiu drąsiai teigti, kad turime savo tarpe tokių žmonių, kurie nė kiek nenusileidžia užsienio paišytojams. Man patinka urbanas, man patinka graffiti - tai menas, ir kaip bet koks menas jis turi teisę gyvuoti. O tai, kad tai dažnai nelegalu...nu tai ką padarysi...toks gyvenimas, vis tiek vieni paišys, o kiti juos gaudys, turbūt taip ir turi būti;), adrenalinas roolz;)

"Sindikato" nariai savo pomėgiais niekuo per daug neišsiskiria nuo kitų "mirtingųjų"

"Sindikato" nariai savo pomėgiais niekuo per daug neišsiskiria nuo kitų "mirtingųjų"

14. Be repo ir alaus gėrimo Vokiečių gatvėje, ar turite kitų pomėgių? Laidoje "Pagauk Kampą" sakėte, kad patinka kompiuteriniai žaidimai, o vienoje nuotraukoje Svaras stovi ant riedlentės. Ar kompiuteriniai žaidimai ir riedlentės iš tiesų užima dalį jūsų laisvalaiko?

Kastetas: Turiu dviratį, su žmona savaitgaliais išvažiuojam pasivažinėti po Pavilnių regioninį parką, per vasarą bent kartą išplaukiam su baidarėmis (Pushaz moka su gitara prie laužo dainų), mėgstu pažiūrėti gerą filmą, jau pradedu gaudytis kurio režisieriaus ar aktoriaus filmus verta žiūrėti, kieno ne, kai kada pažaidžiu kompiuteriu. Vienintelis žaidimas, kurį žaidžiu, yra "NBA Live". Smagu būna su chebra kada išlenkti vieną kitą bokaliuką, sutikti rytą girtam ant Gedimino kalno...
Svaras: Mano hobis - motociklai, be to labai mėgstu keliavimą su kuo daugiau ekstremalumo. O riedlentės - tai buvęs etapas, šiuo metu negaliu normaliai važinėti, buvusios motociklo avarijos atsiliepia kelių sąnariams.

16. Klausimas apie grupės pavadinimą jums jau ne kartą buvo užduotas, bet vis dėl to, kokia jo reikšmė ir kada jis atsirado?

Kastetas: Cha, cha, paskutinį kartą grupės pavadinimo atsiradimo istoriją pasakojau prieš 12 val. Lygiai 12-tą nakties 2-iems garbaus amžiaus žmonėms.
Svaras: “G&G“ įkūrėme aš ir mano draugas Giga 1995-ais metais ir pavadinimas reiškė pirmąsias mūsų vardų raides. Sindikatą pridėjome tuo metu, kai leidome pirmąjį albumą "Tavo Sielos Vagiz“ ir grupė jau buvo tokios sudėties, kurios ji yra ir dabar. Tiesa dar be Pusho, prisijungusio prie mūsų po "Gatvės Lygos“. O "Sindikatas" reiškia grupę žmonių, užsiimančių ta pačia, kartais legalia, kartais nelegalia veikla.

17. Grįžkima šiek tiek į praeitį. Gal galite papasakoti, kada ir kur pirmą kartą visi kartu užlipote ant scenos, kokia tada buvo publika ir ar pajutote adrenaliną?

Kastetas: Su Svaru ir Mamania tai gal gel. Kablyje vykusiame repo tūse 1999 m., atrodo. Su Donciavu tai kokiais 1990 m. vienoje mokykloje, varėm pankroka. O jau visi 5 kartu kaip G&G Sindikatas, tai net nežinau, turbūt per "Gatvės Lygos“ pristatymą vienam Vilniaus kabokų kelis "gabalus" pagrojom.
Svaras: Visi kartu grojom per "Gatvės Lygos“ pristatymą. Be abejo jaudinomės, patirties stoka visgi. Bet šiaip tai jau nuo tų laikų groti yra nerealiai jėga ir nesvarbu, kiek žmonių klauso, kartais net geriau mažiau, bet tikrai gerbiančių tavo muziką, nei minios žiovaujančių.

18. Būtų įdomu sužinoti, koks juokingiausias įvykis yra nutikęs jūsų pasirodymo scenoje ar televizijoje metu?

Kastetas: Scenoje, turbūt, kai variau su atsegtu klynu, o kitam koncerte su šampano buteliu bandžiau nušokti į žiūrovų minią, bet jų buvo tiek, kad aš juos peršokau ir nukritau ant betoninių grindų. Visiems buvo juokinga, man nelabai. Beje, kaip bebūtų keista, abu koncertai vyko Šiauliuose.
Svaras: Praeitais metais Mamania pademonstravo neblogą šuolį į minią per koncertą Katedros aikštėje, o šiaip visokių nutikimų buvo begalės, sunku atsiminti.

19. Jei jau prakalbome apie televiziją, kaip vertinate savo dalyvavimą "NML" kovose, ar esate patenkinti žmonių palaikymu ir kokie didžiausi įspūdžiai?

Kastetas: Man pirmieji pasirodymai buvo įdomesni, vėliau kažkaip išsikvėpėm. Mes įpratę groti koncertuose po valandą, nes dažnai normalus užsivedimas ant scenos ateina po kelių "gabalų", o čia pagroji "gabalą", tada paklausai kitų, tada reklama, tada vėl "gabalą" pagroji, na, čia tas pats, kaip m*žti, kai kas nors vis sutrukdo...juk nervina. Kita vertus, tiek laida, tiek organizacija paliko geresnį įspūdį, nei tikėjausi. Iš kitos pusės, nežiūrėjau nė vienos laidos, tik karts nuo karto kanalą persijungdavau, pasidomėdavau, kas laimi, kas pralaimi.
Svaras: Į "NML" mes ėjome tam, kad parodytume žmonėms, kad egzistuoja ir kitokia muzika, ne vien popsas. Ir manau, mes tai padarėme.

20. Albumo įrašai, koncertai ir kita veikla yra toks darbas, kuris negarantuoja pastovaus atlyginimo. Jei atsitiktų kas nors tokio, dėl ko nebegalėtumėte tęsti muzikinės karjeros, ar turite tokiu atveju numatę atsarginį planą. Ar esate kur nors įsidarbinę bent vienas iš jūsų?

Kastetas: Šiuo metu baiginėju mokslus ir dirbu kūrybinį darbą vienoje kontoroje.
Svaras: Aš niekada negyvenau iš muzikos, šiuo metu dirbu vadybininku firmoje, Donciavas valgo duoną iš studijos, o Mamania montuoja televizijoms laidas. Vienintelis Pushaz stengiasi gyvent vien iš savo kūrybos. Kol kas Lietuvoje iš "Sindikato“ muzikos pragyventi mums nelabai įmanoma. Tam reikėtų groti tai, ko nori masės, o mes grojame tai, ką norime mes.

Kartais Mamaniai ir kitiems grupės nariams tenka pasirašinėti ekstremaliomis sąlygomis

Kartais Mamaniai ir kitiems grupės nariams tenka pasirašinėti ekstremaliomis sąlygomis

21. Dėmesys gatvėje: ar dažnai tai pastebite ir ar jūsų netrikdo pirštų badymai bei nuolatiniai autografų prašinėjimai? O gal viso to nėra?

Kastetas: Aš džiaugiuosi, manęs gatvėje turbūt niekas nepažįsta, nebent einu su kuo nors kitu iš grupės.
Svaras: Kad kankintų perdėtas dėmesys, nepasakyčiau. Be abejo žmonės pažįsta, bet į akis per daug nelenda;). Jei kažkas prašo autografo, vadinasi - jam tai svarbu, ir mes neturime teisės atsisakyti. Juk kaip pats jausčiausi, jei senais laikais paprašyčiau Bix'ų autografo, o jie mane pasiųstų? Tiesa, tada man niekada nepakakdavo tam drąsos.

22. Kitas įdomus dalykas yra jūsų apranga, kuri repo atlikėjams dažnai tampa įvaizdžio dalimi. Ar rūpinatės savo įvaizdžiu, o gal renkatės rūbus neatsižvelgdami į madas? Ir beje, ar scenoje pasirodote apsirengę lietuvišką prekę, ar tenka tinkamų rūbų ieškotis svetur?

Kastetas: Visą gyvenimą rūbų atžvilgiu buvau asketinių pažiūrų. Galbūt nesu "madingas ar stilingas", bet man nepatinka dabartinės amerikietiško Hip-Hop‘o apsirengimo mados. Scenoje matomai, išskyrus kojines ir kitus apatinius rūbus, turbūt lietuviškos prekės neturiu. Šiaip rengiamės daugiausia rėmėjų produkcija, tad rūbų pirkimo klausimas bent jau man šiek tiek atpuola.
Svaras: Man patinka Hip-Hop kultūros drabužiai tuo, kad yra laisvi, nekenčiu, kai kur nors spaudžia. Tai turbūt vienintelis svarbus kriterijus. Ir nėra jokio specialaus įvaizdžio, aš visada taip rengiuosi. Taip apsirengęs einu į darbą, o vakare su tais pačiais drabužiais stoviu scenoje. Ir mes visi taip. O lietuvišką produkciją mano aprangoje atstovauja "Rūbo" džinsai ir kojinės, tiesa, dar apatinės kelnaitės irgi lietuviškos.

23. Paskutinis klausimas nuo manęs asmeniškai būtų toks: ką galėtumėte pasakyti tiems, kas jus keikia? Ar jums svarbu pakeisti tokių žmonių nuomonę ne tik apie jus, bet ir apie visą Hip-Hop'o kultūrą. Kaip manote, ar naujasis jūsų albumas kažką pakeis nesusipratėlių galvose?

Kastetas: Manau, protingi viską supranta, o kvailiams nieko nepaaiškinsi.
Svaras: Buvo laikas, kai dėl to parinausi ir šokau į akis, dabar įgijau savotišką imunitetą. O pasakyt galiu paprastai: jei tau kažkas nepatinka - neklausyk, jei visgi esi įkyrus - eik ...., mes grojame ne tau. O iš esmės, dalis mūsų veiklos ir yra tai, kad stengiamės kelti Hip-Hop kultūrą Lietuvoje, pažindinti su ja žmones ir keisti stereotipų sugadintą nuomonę. Tie, kas klauso - girdi, o tie, kas neklauso, bet loja...vėliavą jiems į rankas, karavanas vis tiek eis į priekį.


Interviu parengė Remigijus aka Bitke-D


Susijusi informacija


  • Naudojant music.lt informaciją internete aktyvi nuoroda į www.music.lt yra būtina.
  • Naudojant music.lt informaciją radijo/televizijos eteryje, būtina paminėti, jog informaciją pateikia www.music.lt.
  • Užfiksavus pažeidimus bus kreipiamasi į atitinkamus teisėsaugos organus.


Peržiūrėta kartų: 8756   Data: 2004-06-21
Esamas tekstas

G&G Sindikatas išleido naują albumą "Alchemija" birželio 21d.Prieš kelias savaites "Music.lt" pristatė naują skyrelį "Užduok klausimą" ir suteikė galimybę patiems svetainės lankytojams patardyti grupę G&G Sindikatas, kuri pastaruoju metu kelia vis didesnį susidomėjimą ne vien prijaučiančių Hip-Hop'o kultūrai žmonių tarpe. Tai įrodė gana didelis skaičius klausimų, kurių nemaža dalis gimė iš tam tikro nepasitenkinimo ar neapykantos. Taigi, klausytojai nėra abejingi ir tai be abejo didina grupės populiarumą. Visgi protingų ir nepiktų klausimų taip pat pakako. Didžioji dalis jų pateko tarp 23-ų interviu klausimų, kurių kiekvienas buvo sudėtas iš dar kelių labai susijusių klausimėlių. Buvo atmesti tie lankytojų klausimai, kurie iškrito iš bendro konteksto, pvz. klausimai apie būsimus koncertus įvairiuose miestuose. Taip pat atkrito "tinginių" klausimai, t.y. tų žmonių, kurie klausė apie grupės istoriją, nors visa reikalinga informacija pateikta internete (www.sindikatas.hip-hop.lt, http://sindikatas.tk/). Tarp 23-ų interviu klausimų daugelis jūsų sunkiai atpažins savuosius, nes jie buvo performuluoti arba sulieti su panašiais klausimais. Pagrindinis tikslas buvo pateikti klausimus kuo aiškesnius, kuo įdomesnius ir kuo platesnius, t.y. reikalaujančius išsamaus atsakymo. Į viską atsakyti mielai sutikę Svaras ir Kastetas pasistengė, kad interviu būtų ne tik informatyvus, bet ir šmaikštus. Jų atsakymuose rasite nemažai "bajerių", tačiau kartu ir naudingų dalykų, kurie galbūt privers pažvelgti į G&G Sindikato kūrybą ir veiklą kitomis akimis. Jei ne, reiškia, jūs jau dabar jomis žvelgiate.

Svaras ir Kastetas į visus grupei užduotus klausimus atsakinėti baigė naujojo albumo "Alchemija" išleidimo išvakarėse (birželio 21d.), todėl Sindikato penkiukę jau galima sveikinti su trečiuoju darbu. Grupė gali džiaugtis puikiais naujų dainų rezultatais. "Rytojui reikia nedaug..." vos nepasiekė radijo stoties "M-1" topo viršūnės, o "Music.lt Top 40" sąrašo pirmoje vietoje išsilaikė 4 sav. ir pagerino porą rekordų. Naujo albumo išleidimas be abejo yra svarbiausias šių metų įvykis G&G Sindikato gyvenime. Kol gerbėjai nekantraudami ruošia diskų grotuvus ir kitą aparatūrą naujai lietuviško repo dozei, Svaras ir Kastetas su pasigardžiavimu atsako į "Music.lt" lankytojams rūpimus klausimus.

1. Jūsų naujas albumas "Alchemija" kėlė didelį susidomėjimą dar keli mėnesiai prieš jo išleidimą. Ištikimi gerbėjai jo įsigijimą turbūt suplanavo jau seniai, tačiau yra dar abejojančių žmonių, kurie nežino, ko iš šio albumo tikėtis. Galbūt galėtumėte šiek tiek apibūdinti savo darbą, kokie albumo "svečiai", galbūt dirbote su rusų reperiais?

Kastetas: Čia, Svarai, tu apibūdink.
Svaras: Na, ganėtinai sunku apibūdinti savąjį darbą...visgi pabandysiu. Kadangi taip jau lėmė likimas, mes esame seniausia Lietuvos Hip-Hop grupė, išlaikiusi savo sudėti tiek metų, o tai tikrai nėra taip paprasta, kai 5-ios asmenybės susiduria kūryboje. Didžiuojuosi tuo, kad vis dar esame kartu ir dirbame išvien. Šiame albume "svečių" nėra, tik keletas kviestinių muzikantų ir Daiva Starinskaitė iš Saulės Kliošo, savo balsu papuošusi porą "gabalų". Šis darbas tapo tuo, kas mus subure tuo metu, kai buvo kilę daug minčių apie solinius visų mūsų albumus ir todėl, saugodami tai, kas svarbiausia, ir norėdami sudėti viską, kas prisikaupė per 2 metus, mes dirbome be "svečių“. Tai brandus darbas ir sakau tai be tuštybės. Viskas buvo kuriama iš dūšios ir be mažiausio chaltūrinimo. Beje šiame albume muziką kūrė ne vien Donciavas, jame kaip prodiuseris debiutavo ir Pushaz, sukūręs muziką visai eilei "gabalų".

2. O kodėl buvo pasirinktas būtent toks pavadinimas - "Alchemija"?

Svaras: Pavadinime alchemijos sąvoka reiškia amžiną ieškojimą ir stengimąsi tobulėti ir tai, kad niekada negalima pasitenkinti padarytu, visada reikia eiti pirmyn. Kūryba ir yra savotiška alchemija.


3. Radijo hitą "Rytojui reikia nedaug..." įrašėte su "Saulės Kliošo" vokaliste Daiva. Kaip, kur ir kada kilo idėja padaryti bendrą projektą su šia dainininke? Gal galima laukti daugiau dainų ateityje?

Svaras: Su Daiva albume mes įrašėme 2 "gabalus" - “Rytojui...“ ir "Degantis Sniegas“. Su Daiva susipažinome mūsų studijoje, kai ji įrašinėjo vokalo partijas greitu laiku pasirodysiančiam Shmeklos ir Vaiper albumui (žr. čia: www.omni.lt/?i$9359_120382$z_179658). Donciavas sukūrė muziką minėtiems "gabalams" ir įrašinėjant vokalus kilo mintis priedainiuose panaudoti moterišką balsą, o Daivos vokalas buvo pats tinkamiausias tiek nuotaika, tiek ir tembru. Mes paklausėme ir Daiva mielai sutiko.

Svaras ir kiti "Sindikato" nariai nuo 2003-ųjų dalyvauja muzikiniame projekte "Guerilla Jazz.lt"4. Kaip jau daugelis pastebėjo, savo stilių vis dažniau stengiatės sieti su džiazo muzika. Gal galite tarti kelius žodžius nežinantiems apie "Guerilla Jazz.lt" projektą ir kiek džiazo pėdsakų galima bus rasti jūsų albume?

Svaras: "Guerilla Jazz.lt" sukūrė toks mūsuose žymus kompozitorius ir jazzman'as Linas Rimša. Jis sugalvojo šį projektą praėjusių metų "Kaunas Jazz" festivaliui, tačiau projektas gyvena ir toliau. Jame dalyvauja visa eilė mūsų jazz'o scenos atstovų, tokiu kaip pats Linas, Danielius Praspaliauskas, Kęstas Vaiginis, broliai Domas ir Marius Aleksos, Dainius Didžiulis bei mes. Jau turėjome keletą koncertų ir šiuo metu ieškome galimybės išleisti projekto albumą. O “Alchemijoje” tiesiogiai sudalyvavo Danielius Praspaliauskas, įrašęs puikią improvizaciją “Degančiame Sniege”. Bet didžiausia vertė yra toje patirtyje, kurią mums davė bendravimas su šiais žmonėmis.

5. Manau, jūsų fanai nekantrauja sužinoti, ar kuris nors Sindikato narys paseks Pusho pavyzdžiu ir įrašys solo albumą. Tai kaip, ar yra pagrindo manyti, kad galime sulaukti Svaro ar Kasteto albumo, o gal antro disko iš to paties Pusho?

Kastetas: Padaryti gerą solinį albumą labai sunku. Linkėčiau tiek Svarui, tiek Pushui dirbti ta linkme. Pats, manau, atsisakysiu šio sumanymo, nors: "niekada nesakyk niekada“.
Svaras: Na, Pushaz be abejo tęs savo solinę karjerą, mes kaip visada jam padėsime, kuo tik galėsime. Dėl Kasčio nežinau, o aš pats...turėjau tokių minčių, tačiau šiuo metu man svarbiausia Sindikato "gabalai" ir apie nieką kitą kol kas negalvoju.

6. Jūs galite pasigirti nemaža savo kūrinių kolekcija, iš kurios su kiekvienais metais tampa vis sunkiau išsirinkti favoritus. O kas jūsų pačių favoritai, kurios G&G Sindikato dainos jums patiems yra mėgstamiausios?

Kastetas: Kiekvieną kartą vis kitos. Šiuo metu nežinau "gabalo", kurį vat būtent dabar norėčiau išskirti.
Svaras: Ooo...nežinau, nežinau...pritariu Kasčiui.

7. Daugelis "Music.lt" lankytojų norėjo sužinoti, ką kiekvienas Sindikato narių laiko savo muzikiniais idealais ir įkvėpėjais? Ko klausotės dažniausiai?

Kastetas: Šiaip man jau praėjo tie laikai, kai stengiausi būti į kažką panašus, ar galų gale turėjau idealą. Man visada imponuodavo tokie žmonės, kurie ne tik gerai varo, bet taip pat yra ir geri žmonės. Jeigu kažkam įdomu, ką klausau iš Hip-Hop muzikos, tai šiuo metu negalėčiau išskirti savo favoritų, bet dažniausiai perklausau per savaitę po 1-2 naujai išėjusius albumus, kai kurie jų nusėda ilgesniam laikui (promoe, quarashi), kai kurie pralekia pro ausis ir dingsta. Šiaip klausau labai įvairią muziką ir paskutiniu metu lėtesnę, ramesnę, tik jokiu būdu ne "MTV", "VIVA", R&B. Nuo jos mane pykina.
Svaras: Aš nevadinčiau jų idealais, greičiau mokytojais. Laikui bėgant, jie keičiasi. Paskutiniu metu aš gaunu tiek repo muzikos, kad net nespėju jos visos perklausyti, o kadangi beveik visada klausau vairuodamas, tai labai dažnai net nepasižiūriu pavadinimo. Tiesiog klausau repavimo technikos, minčių dėliojima ir, pastebėjęs kažką man įdomaus, stengiuosi atsiminti ir išmokti. Va dabar mano ausinėse skamba Immortal Technique albumas, o stalo kampe riogso dar krūva šviežienų. Galbūt ten atrasiu dar kažką naujo ir įkvepiančio.

8. O dabar pakalbėkime šiek tiek apie bendresnius dalykus. Jūsų propaguojamas repo stilius nėra visai priimtinas daugeliui konservatyvių vyresnės kartos klausytojų, o gal aš klystu? Visgi, kaip jūsų šeimos nariai reaguoja į jūsų keiksmažodžius ir visą kūrybą? Galbūt gatvėje jus kada nors yra apšaukusi kokio nors jauno gerbėjo mamytė?

Kastetas: Iš tiesų, nežinau, ką galvoja, žinau tik tai, ką sako. Žmonai nerūpi labai nei muzika, nei tekstai, labiau piktinasi kad grupė pavagia šiek tiek laiko iš mūsų. Giminaičiai, tetos, mamos, dėdės, tiesą sakant, nelabai supranta, ką mes grojam, bet dažniausia sako, kad gerai varom, jeigu jau kam nepatinka, tai stengiamės tų temų neliesti.
Svaras: Kol kas dėl mūsų muzikos neturėjau problemų nei su savo, nei su kieno nors kito tėvais. Kas dažniausiai nutinka, kai tenka bendrauti su, kaip tu išsireiškei, "kokio nors jauno gerbėjo“ tėvais, tai jie labai nustemba suvokę, kad nesame narkomanai, alkoholikai ir degradai...;))

9. Apskritai, koks jūsų požiūris į keiksmažodžius repo tekstuose, kokią jie turi reikšmę ir kam jie reikalingi? Ar tai padeda geriau išreikšti mintį, ar tai tiesiog bandymas pritraukti kuo daugiau dėmesio?

Kastetas: Svarbiausia, nereikia veidmainiauti. Keikiamės visi, o kam? Kad pritraukti daugiau dėmesio? O gal kad geriau išreikšti mintį? Manau, atsakymas aiškus. Kai kas nors nusikeiksit, paklauskit savęs, "kodėl dabar nusikeikiau?"

10. Toliau kalbant apie jūsų kūrybą, kas labiausiai ją įtakoja - ar jūsų išgyvenimai, ar tiesiog laki vaizduotė? Tiksliau sakant, ar rašydami tekstus remiatės savo patirtimi? Ypač įdomu būtų sužinoti Kasteto atsakymą.

Kastetas: Jo, kai kam gali pasirodyti kad Kastetas nuolat repuoja apie bobas ir pasidulkinimus. Ė, o kas jum galvoje? Knygos, intelektualūs pokalbiai, kultūringi pasisėdėjimai su tėveliais prie kūčių stalo? Ane šikniai? Kuris iš jūsų nesvajojo padulkinti gražuolės blondinės? Kita vertus, pasiremkime faktais: visi tie gabalai (kiek jų buvo, kokie 3), kuriuose kažkas pasakojama apie "antrą gabalą“, buvo sukurti prieš 4-5 metus. Vėliau mano kūryboje panašios detalės nelabai kartojosi, nebent šmėkšteldavo tarp eilučių, nes mano tekstai yra savotiškai mano mintys, ką tuo metu galvoju, tą ir rašau. Jeigu kažkam atrodo, kad tai lėkšta ar kvaila, man px. Aš ir taip gyvenime daug ką darau dėl kitų, tekstų rašymą pasilieku sau, kol man tai yra įdomu - rašau. Ar tekstai yra iš gyvenimiškos patirties ar vaizduotės? Sunkus klausimas. Kai pakankamai išgeri, būna sunku suprasti, kas buvo tikra, o kas ne, kita vertus, gyvenime būna tiek visko, kad tos dainos atrodo dabar lyg rožytės.
Svaras: Aš rašau iš gyvenimo, o laki vaizduotė tik priemonė "aprengti“ mintis.

11. Manau sutiksite su teiginiu, kad Lietuvoje jūs atstovaujate ne tik repą, bet ir visą Hip-Hop'o kultūrą, kurios apraiškos mūsų šalyje kolkas dar nėra tokios populiarios, kaip Vakaruose. Jūs esate bene pirmieji reperiai, sugebėję išlysti iš "pogrindžio" ir sulaukti radijo stočių dėmesio. Jūs paskatinote atsirasti daugybę pasekėjų, tarp kurių yra išties talentingų reperių. Be abejo turime ir veteranų, tokių kaip Banjooz. Žiūrint jūsų akimis, kaip vertinate dabartinę Hip-Hop'o situaciją Lietuvoje, ką laikote perspektyviausiais MC, su kuriais iš jų jau teko įrašinėti studijoje?

Kastetas: Didžioji dalis yra mūsų pažįstami ir draugai, ypatingi sentimentai yra tiems, su kuriais mes pradėjom tūsintis, atsiradus studijai "Porno Sound“: Tai Lil Croo, Black Sam, netgi tas pats Kipišas (nors dabar jis kažkaip gėdijasi šnekėtis), Zenitaz...buvo puikūs laikai, niekas nešnekėjo apie jokius kontraktus, įrašinėjom vieni kitiems, per metus atgrodavom 1-2 koncertus. Šiuo metu grupių nemažai, tačiau man nelabai patinka, kad jos nelabai stengiasi ieškoti savo išskirtinio braižo, kai kada susidaro įspūdis, kad jaunimas neieško įdomesnių temų, visi bando būti filosofais, o ką tokie 14–16 m. "špingalietai" man gali paaiškinti apie gyvenimą?

12. O kaip vertinate kitas progresuojančias jaunimo tarpe kultūras ir tokius "pogrindinius" judėjimus kaip gotų ir pankų? Juk kažkada Svaras buvo šimtaprocentinis pankas ir tik vėliau nusiskuto plaukus.

Kastetas: Kiekviename judėjime (neišskiriant ir Hip-Hop‘o) daugiau pozos, negu tikro judėjimo apraiškų. Galiu pasakyti, kad dar ir dabar daugeliui jaunų pankų galiu neblogai pap*sti smegenis apie tai, nes 10 metų domėjausi šiuo judėjimu, buvau aktyvi jo dalis (kas netiki, paklauskite vyresnių pankų apie Kastetą, papasakos apie alkoholinius žygdarbius), tačiau gyvenimiškas materializmas ir vartotojiška samprata pasiglemžė mane. Gotikinė kultūra niekada manęs nežavėjo, nors The Cure, Joy Division, Siouxsie and The banchees, Swans klausydavau su malonumu. Mane aplamai tiek anksčiau, tiek dabar labiau domina kiekvieno judėjimo esmė, idėjinė muzikinė pusė, o ne išorinis apvalkalas.
Svaras: "Aš buvau pankas tais laikais, kai dauguma dabartinių dar nebuvo gimę"Svaras: Kiekvienas turi teisę rinktis pomėgius ir kelią. Ir kiekvienas kelias turi teisę egzistuoti. Aš buvau pankas tais laikais, kai dauguma dabartinių dar nebuvo gimę;), mes skyrėmės nuo to, kas yra dabar. Tada visi buvo idėjiniai, o dabar – bent per pusę mada. Mane ten atvedė maišto idėjos, romantizmas. Vėliau išgirdau repą ir tada suvokiau, kad būtent šita muzika plaka "vienu ritmu“ su mano širdimi. Bet visa, ką nugyvenau ir išgyvenau, vertinu kaip nepakartojamą patirtį.

13. Kaip Hip-Hop'o kultūros atstovai turėtumėte daug žinoti apie tokį elementą kaip graffiti. Ar patys kada nors užsiiminėjote šia veikla ir ką manote apie didėjantį piešinių skaičių ant Vilniaus namų sienų?

Kastetas: Šiaip geri graffiti man patinka, manau jie puošia urbanistinę miesto dalį, tačiau man nelabai patinka, kai būna "bombinami“ architektūriniai paminklai. Pats to niekada rimtai nesiėmiau, neskaitant vaikystėje kelių nutepliotų sienų, nes norint kažko pasiekti reikia rimtai dirbti ta linkme, o noro ir laiko kažkaip nelikdavo.
Svaras: Na, labiausiai iš mūsų šioje srityje yra nuveikęs Mamania. Aš taipogi kartais kažką papaišau. Bet, kadangi mes iš esmės koncentruojamės ties savo veikla, tai graffiti daugiau šiaip pakvailiojimas. Pažįstu nemažai mūsų šalies graffiti meistrų ir galiu drąsiai teigti, kad turime savo tarpe tokių žmonių, kurie nė kiek nenusileidžia užsienio paišytojams. Man patinka urbanas, man patinka graffiti - tai menas, ir kaip bet koks menas jis turi teisę gyvuoti. O tai, kad tai dažnai nelegalu...nu tai ką padarysi...toks gyvenimas, vis tiek vieni paišys, o kiti juos gaudys, turbūt taip ir turi būti;), adrenalinas roolz;)

"Sindikato" nariai savo pomėgiais niekuo per daug neišsiskiria nuo kitų "mirtingųjų"14. Be repo ir alaus gėrimo Vokiečių gatvėje, ar turite kitų pomėgių? Laidoje "Pagauk Kampą" sakėte, kad patinka kompiuteriniai žaidimai, o vienoje nuotraukoje Svaras stovi ant riedlentės. Ar kompiuteriniai žaidimai ir riedlentės iš tiesų užima dalį jūsų laisvalaiko?

Kastetas: Turiu dviratį, su žmona savaitgaliais išvažiuojam pasivažinėti po Pavilnių regioninį parką, per vasarą bent kartą išplaukiam su baidarėmis (Pushaz moka su gitara prie laužo dainų), mėgstu pažiūrėti gerą filmą, jau pradedu gaudytis kurio režisieriaus ar aktoriaus filmus verta žiūrėti, kieno ne, kai kada pažaidžiu kompiuteriu. Vienintelis žaidimas, kurį žaidžiu, yra "NBA Live". Smagu būna su chebra kada išlenkti vieną kitą bokaliuką, sutikti rytą girtam ant Gedimino kalno...
Svaras: Mano hobis - motociklai, be to labai mėgstu keliavimą su kuo daugiau ekstremalumo. O riedlentės - tai buvęs etapas, šiuo metu negaliu normaliai važinėti, buvusios motociklo avarijos atsiliepia kelių sąnariams.

16. Klausimas apie grupės pavadinimą jums jau ne kartą buvo užduotas, bet vis dėl to, kokia jo reikšmė ir kada jis atsirado?

Kastetas: Cha, cha, paskutinį kartą grupės pavadinimo atsiradimo istoriją pasakojau prieš 12 val. Lygiai 12-tą nakties 2-iems garbaus amžiaus žmonėms.
Svaras: “G&G“ įkūrėme aš ir mano draugas Giga 1995-ais metais ir pavadinimas reiškė pirmąsias mūsų vardų raides. Sindikatą pridėjome tuo metu, kai leidome pirmąjį albumą "Tavo Sielos Vagiz“ ir grupė jau buvo tokios sudėties, kurios ji yra ir dabar. Tiesa dar be Pusho, prisijungusio prie mūsų po "Gatvės Lygos“. O "Sindikatas" reiškia grupę žmonių, užsiimančių ta pačia, kartais legalia, kartais nelegalia veikla.

17. Grįžkima šiek tiek į praeitį. Gal galite papasakoti, kada ir kur pirmą kartą visi kartu užlipote ant scenos, kokia tada buvo publika ir ar pajutote adrenaliną?

Kastetas: Su Svaru ir Mamania tai gal gel. Kablyje vykusiame repo tūse 1999 m., atrodo. Su Donciavu tai kokiais 1990 m. vienoje mokykloje, varėm pankroka. O jau visi 5 kartu kaip G&G Sindikatas, tai net nežinau, turbūt per "Gatvės Lygos“ pristatymą vienam Vilniaus kabokų kelis "gabalus" pagrojom.
Svaras: Visi kartu grojom per "Gatvės Lygos“ pristatymą. Be abejo jaudinomės, patirties stoka visgi. Bet šiaip tai jau nuo tų laikų groti yra nerealiai jėga ir nesvarbu, kiek žmonių klauso, kartais net geriau mažiau, bet tikrai gerbiančių tavo muziką, nei minios žiovaujančių.

18. Būtų įdomu sužinoti, koks juokingiausias įvykis yra nutikęs jūsų pasirodymo scenoje ar televizijoje metu?

Kastetas: Scenoje, turbūt, kai variau su atsegtu klynu, o kitam koncerte su šampano buteliu bandžiau nušokti į žiūrovų minią, bet jų buvo tiek, kad aš juos peršokau ir nukritau ant betoninių grindų. Visiems buvo juokinga, man nelabai. Beje, kaip bebūtų keista, abu koncertai vyko Šiauliuose.
Svaras: Praeitais metais Mamania pademonstravo neblogą šuolį į minią per koncertą Katedros aikštėje, o šiaip visokių nutikimų buvo begalės, sunku atsiminti.

19. Jei jau prakalbome apie televiziją, kaip vertinate savo dalyvavimą "NML" kovose, ar esate patenkinti žmonių palaikymu ir kokie didžiausi įspūdžiai?

Kastetas: Man pirmieji pasirodymai buvo įdomesni, vėliau kažkaip išsikvėpėm. Mes įpratę groti koncertuose po valandą, nes dažnai normalus užsivedimas ant scenos ateina po kelių "gabalų", o čia pagroji "gabalą", tada paklausai kitų, tada reklama, tada vėl "gabalą" pagroji, na, čia tas pats, kaip m*žti, kai kas nors vis sutrukdo...juk nervina. Kita vertus, tiek laida, tiek organizacija paliko geresnį įspūdį, nei tikėjausi. Iš kitos pusės, nežiūrėjau nė vienos laidos, tik karts nuo karto kanalą persijungdavau, pasidomėdavau, kas laimi, kas pralaimi.
Svaras: Į "NML" mes ėjome tam, kad parodytume žmonėms, kad egzistuoja ir kitokia muzika, ne vien popsas. Ir manau, mes tai padarėme.

20. Albumo įrašai, koncertai ir kita veikla yra toks darbas, kuris negarantuoja pastovaus atlyginimo. Jei atsitiktų kas nors tokio, dėl ko nebegalėtumėte tęsti muzikinės karjeros, ar turite tokiu atveju numatę atsarginį planą. Ar esate kur nors įsidarbinę bent vienas iš jūsų?

Kastetas: Šiuo metu baiginėju mokslus ir dirbu kūrybinį darbą vienoje kontoroje.
Svaras: Aš niekada negyvenau iš muzikos, šiuo metu dirbu vadybininku firmoje, Donciavas valgo duoną iš studijos, o Mamania montuoja televizijoms laidas. Vienintelis Pushaz stengiasi gyvent vien iš savo kūrybos. Kol kas Lietuvoje iš "Sindikato“ muzikos pragyventi mums nelabai įmanoma. Tam reikėtų groti tai, ko nori masės, o mes grojame tai, ką norime mes.

Kartais Mamaniai ir kitiems grupės nariams tenka pasirašinėti ekstremaliomis sąlygomis21. Dėmesys gatvėje: ar dažnai tai pastebite ir ar jūsų netrikdo pirštų badymai bei nuolatiniai autografų prašinėjimai? O gal viso to nėra?

Kastetas: Aš džiaugiuosi, manęs gatvėje turbūt niekas nepažįsta, nebent einu su kuo nors kitu iš grupės.
Svaras: Kad kankintų perdėtas dėmesys, nepasakyčiau. Be abejo žmonės pažįsta, bet į akis per daug nelenda;). Jei kažkas prašo autografo, vadinasi - jam tai svarbu, ir mes neturime teisės atsisakyti. Juk kaip pats jausčiausi, jei senais laikais paprašyčiau Bix'ų autografo, o jie mane pasiųstų? Tiesa, tada man niekada nepakakdavo tam drąsos.

22. Kitas įdomus dalykas yra jūsų apranga, kuri repo atlikėjams dažnai tampa įvaizdžio dalimi. Ar rūpinatės savo įvaizdžiu, o gal renkatės rūbus neatsižvelgdami į madas? Ir beje, ar scenoje pasirodote apsirengę lietuvišką prekę, ar tenka tinkamų rūbų ieškotis svetur?

Kastetas: Visą gyvenimą rūbų atžvilgiu buvau asketinių pažiūrų. Galbūt nesu "madingas ar stilingas", bet man nepatinka dabartinės amerikietiško Hip-Hop‘o apsirengimo mados. Scenoje matomai, išskyrus kojines ir kitus apatinius rūbus, turbūt lietuviškos prekės neturiu. Šiaip rengiamės daugiausia rėmėjų produkcija, tad rūbų pirkimo klausimas bent jau man šiek tiek atpuola.
Svaras: Man patinka Hip-Hop kultūros drabužiai tuo, kad yra laisvi, nekenčiu, kai kur nors spaudžia. Tai turbūt vienintelis svarbus kriterijus. Ir nėra jokio specialaus įvaizdžio, aš visada taip rengiuosi. Taip apsirengęs einu į darbą, o vakare su tais pačiais drabužiais stoviu scenoje. Ir mes visi taip. O lietuvišką produkciją mano aprangoje atstovauja "Rūbo" džinsai ir kojinės, tiesa, dar apatinės kelnaitės irgi lietuviškos.

23. Paskutinis klausimas nuo manęs asmeniškai būtų toks: ką galėtumėte pasakyti tiems, kas jus keikia? Ar jums svarbu pakeisti tokių žmonių nuomonę ne tik apie jus, bet ir apie visą Hip-Hop'o kultūrą. Kaip manote, ar naujasis jūsų albumas kažką pakeis nesusipratėlių galvose?

Kastetas: Manau, protingi viską supranta, o kvailiams nieko nepaaiškinsi.
Svaras: Buvo laikas, kai dėl to parinausi ir šokau į akis, dabar įgijau savotišką imunitetą. O pasakyt galiu paprastai: jei tau kažkas nepatinka - neklausyk, jei visgi esi įkyrus - eik ...., mes grojame ne tau. O iš esmės, dalis mūsų veiklos ir yra tai, kad stengiamės kelti Hip-Hop kultūrą Lietuvoje, pažindinti su ja žmones ir keisti stereotipų sugadintą nuomonę. Tie, kas klauso - girdi, o tie, kas neklauso, bet loja...vėliavą jiems į rankas, karavanas vis tiek eis į priekį.

Interviu parengė Remigijus aka Bitke-D

Siūlomas pataisytas variantas

Pastabos

 

Komentarai (68)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
dRg
2009 m. rugsėjo 20 d. 13:27:28
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Tai išsiregistruok iš saito. Yra kaip yra. Yra žmonių, kurie be HH negali gyventi ir yra žmonių, kurie jų nemėgstą, juk taip yra visada. Niekada visiem neįtiksi.

____________________
dtgfjhnryth
Atsakyti
Haiku
2008 m. rugpjūčio 30 d. 11:55:22
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Džyendžy vežaa

____________________
Muzika-gyvenimas, o gyvenimas, tai muzika.
Atsakyti
Grt
2006 m. rugpjūčio 19 d. 14:29:16
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
o man jie patinka.. nes sako tjp kjp yra.. ir apskritaj man patinka hh..

____________________
Didybė kelia pavydą, pavydas gimdo pagiežą, pagieža skatina meluoti..
Atsakyti
suo-girl (Užblokuotas)
2006 m. rugpjūčio 6 d. 20:27:09
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
beto man atrodo kad jis istvirkes arba ta merga durna

Atsakyti
suo-girl (Užblokuotas)
2006 m. rugpjūčio 6 d. 20:26:15
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
arba uzmerkta pikta

Atsakyti
suo-girl (Užblokuotas)
2006 m. rugpjūčio 6 d. 20:25:30
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
nu bet ir pasirasineja ant papo kodel jam dave ten rasytis jis liuzeris ir tikrai ne kaskoks ten geras dainininkas nebent ji slyksti tada duociau jam 10 balu jei ten pasirasytu nes jis tikras liuzeris as tuoi busiu aktyvi naujoke bet kaip jus padarot judances sypseneles as moku tik tokia

Atsakyti
Gasbot
2006 m. liepos 19 d. 21:16:32
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Hip-Hop'as tai ne mada ar kas kito, tai Kultūra ir gyvenimo būdas. Jei nesupranta žmogus geriau patylėt negu savo nesupratimą rodyti.

____________________
Atsakyti
Sawas
2006 m. birželio 22 d. 21:50:04
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Newarykit as ir ju nlb klausau bet jie yra saunuoliai PWz gera daina G&G Sindikatas sielos nemiega nakti... bet jie yra lietuwiai ir as juos gerbiu ir wienas is ju yra is mano miesto ,,,

____________________
Jei gyweni tj klausyk gera muzika.....;]
Atsakyti
Beware
2006 m. gegužės 2 d. 22:42:46
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
ka jus snekat?! hip-hop'as ne kokia nors mada, kad atsibostu kam nors!!! ir isvis kam rasot ir skaitot apie hip-hop'a, jei jo net nemegstat?

Atsakyti
most666
2006 m. balandžio 22 d. 15:17:10
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
kebabai prie soboro, lopai, newykeliai ir daunai. blet maniau cia nefornalu saitas o is tikruju paemus tai gavno rokeriu diskriminatoriu landyne! blet jai nesuprantat tai ir nestumkit ant sindikato ar hip-hop. dabar mane turbut jau banins uz sita tiesa, bet pochui nes jus visi gavno ir luzeriai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

____________________
aš nelaužau įstatimu-įstatymai laužo mane...
Atsakyti
rasyte2
2006 m. balandžio 22 d. 12:03:29
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
nemegstu hip hopo

Atsakyti
Eyeless
2006 m. kovo 18 d. 01:51:21
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
galbut siti bichai nera visishki bukagalviai bet savo dainose persistengia vaizduodami save protingais... vienose dainose pvz: muzika kuri saugo ji baiseusi rimtuoliai teisybes ieskotojai didieji filosofai (dainoj apstu visokiu hiperbolizuotu metaforu, siaip visokiu svaigalu ir nusisnekejimu) kitos dainos tai vel tie patys banalus dzinglai apie tusus (dazniausiai apie nieka) treninguotai lietuvos "inteligentijai". mano nuomone yra tokia: si grupe yra pati profesionaliausia hiphopo grupe Lietuvoje bet tai dar nereiskia kad kazkuo kazkuo ypatingai gera... labai vidutiniska...

____________________
i wear you like a stain yet im the one who's obscence!!!
Atsakyti
djeminem1
2006 m. kovo 10 d. 09:44:00
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
manau sindikatas jau uztilo...

____________________
justx
Atsakyti
TAZ
2006 m. kovo 6 d. 15:19:52
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
HIP-HOP`AS TAIGI JIS JAU VISIEM LIETUVOJ NUSIBODO,... BLIN

____________________
KUMPIS-DIEVAS
Atsakyti
MiauLiutukasMiau
2006 m. sausio 15 d. 18:00:09
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
istvrkeliai...
Kam jie patinka tas sindikatas tai as persiprasau

____________________
zudymas ruko... Vaje Vaje kokia seksuali Varlė!! Nebuk ramus. Nervuokis,draskykis,putokis,bet buk savimi.
Atsakyti
MiauLiutukasMiau
2006 m. sausio 15 d. 17:58:10
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
burelis apsvaigintu waj,kezu

____________________
zudymas ruko... Vaje Vaje kokia seksuali Varlė!! Nebuk ramus. Nervuokis,draskykis,putokis,bet buk savimi.
Atsakyti
MiauLiutukasMiau
2006 m. sausio 15 d. 17:57:15
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
plikis

____________________
zudymas ruko... Vaje Vaje kokia seksuali Varlė!! Nebuk ramus. Nervuokis,draskykis,putokis,bet buk savimi.
Atsakyti
Benisas
2005 m. gruodžio 9 d. 07:30:26
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Sitos prostitutes dar nenumire????!!!

____________________
what would i want? sky
Atsakyti
cannabiz
2005 m. gruodžio 6 d. 15:24:38
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
respect aisq....ydomu ar JBC rimtai draugauja su G&G...bo tie kaimiechiai tai ... truxta zhodzhiu...

____________________
... c - a - n- n - a - b - i -z ...
Atsakyti
Simask
2005 m. lapkričio 14 d. 21:08:47
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Sindikatas valdo taip ir turi likti

____________________
Gatvės Lyga
Atsakyti
so_angel_rebelde
2005 m. lapkričio 7 d. 13:52:58
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
respect...unreal groope...

____________________
zhajsk net jaj ir bijaj pralajmeti...:)~@*~@*
Atsakyti
fuxsa
2005 m. spalio 22 d. 19:52:36
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
normaliai

____________________
rytas ateis...kaip ateina mirtis isdidi...
Atsakyti
ledines_akys
2005 m. spalio 15 d. 12:13:25
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Cool grupe o jų dainos daug pasako... Zhodzhiu gerbiu juos

____________________
gimimas ne pradzhia-viskas prasidejo daug ankshchiau,o mirtis ne pabaiga... Nebijok tiketi net tada kaj tai atrodys neytiketina ir nezhemishka.
Atsakyti
DFReturnz
2005 m. spalio 7 d. 20:09:18
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
GGG GnG

Atsakyti
waijkasz
2005 m. spalio 6 d. 15:00:51
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
GnG mldc warau i ju fc meeta, gal

Atsakyti
Indregir
2005 m. spalio 5 d. 15:34:55
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
waijkasz rašė:
G&G waldo!!!!!!!!!!!!!!!!!

tikrai ne

____________________
people=shit
Atsakyti
waijkasz
2005 m. spalio 1 d. 20:01:41
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
G&G waldo!!!!!!!!!!!!!!!!!

Atsakyti
Laschelis
2005 m. rugsėjo 19 d. 13:33:30
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
daug naudingos veiklos padarė šie vyrukai Lt hh kultūroje teko dalyvauti svaro vedamame seminare ir pabendrauti akis į akį - buvo super!

____________________
You're The Center Of Adrenaline
Atsakyti
waijkasz
2005 m. rugsėjo 2 d. 15:16:51
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
GnG mldc wyraij jie da best in lt o kas waro ant GnG ir hip-hopir t.t yra looser,so be slowly mdf

Atsakyti
Citrusinas
2005 m. rugpjūčio 30 d. 16:38:36
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
girg kaip ir visas hh:sux!

Atsakyti
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Susijusios naujienos

„G&G Sindikatas“ – apie tai, iš ko gimė ironiškos ir mąslios naujo albumo dainos
0
0

Lapkričio 26 dieną Vilniaus „Kablyje“ reperiai „G&G Sindikatas“ pristatys naujausią albumą „Duona Kasdieninė / Skeletai Spintoje“. Šiandien jie kalba apie kūrybinę atmosferą, – kaip gimė dainos, kuriose galima rasti visą paletę jausmų: juoko, liūdesio, py...
Atskleisti likę „Vilnius ORE“ atlikėjai – festivalyje pasirodys „G&G Sindikatas“ ir Vidas Bareikis
0
0

Liepos 10-15 dienomis vyksiantis miesto muzikos festivalis „Vilnius ORE“ skelbia apie naujus atlikėjus – prie Vaido Baumilos, GJan, projekto „X Faktorius“ finalininkų ir „Repo herojų“ jungiasi lietuviško „hiphopo tėvais“ tituluojama grupė „G&G Sindikatas“...
„G&G Sindikatas“ ir Broo pristato singlą, kuris nuneša į „plotų“ laikus
0
0

Po beveik metų pertraukos „G&G Sindikatas“ išleidžia naujausią savo singlą iš būsimojo aštuntojo studijinio grupės albumo, kuris turėtų pasirodyti dar šiemet. Tai – kūrinys, įrašytas su vienos ikoniškiausių Lietuvos repo grupių – JBC nariu Donatu Zacharov...
G&G Sindikatas išvyksta į Berlyną: pamatus naujam albumui padės įspūdingoje studijoje
1
0

Artėjančiam koncertų Lietuvos arenose turui „Visos kaukolės šypsosi“ besirengianti žinomiausia Lietuvos hiphopo grupė G&G Sindikatas beveik savaitei išvyksta į Berlyną. Vokietijos sostinėje reperiai dirbs unikalioje įrašų studijoje, kurioje ketina įrašyti...

Copyright 2001-2024 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Šiuo metu vertiname


Colours Of Bubbles Colours Of Bubbles
8,7

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

  Daugiau

Pokalbių dėžutė

00:10 - edzkaa1
Nu ką, nemaža tikimybė, kad vistik My Dying Bride nebus Kilkim Žaibu, atšaukė beveik visus šių metų pasirodymus. Tik organizatoriai kažkaip neskuba pranešti ir toliau reklamuoja..
20:28 - Silentist
SVEIKI tiek kad net KUKU
10:43 - Arunazz
sVEIKI
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
09:40 - Silentist
guess I did make my name out of my drumming, and I have the big drum sets, and I'm doing all these crazy, odd-time signatures, so, yeah, I guess drumming was very important to what made me popular.

Mike Portnoy
18:43 - Arunazz
SVEIKI
16:33 - Silentist
Tamsa pasitraukia ir paukštis pakyla, Respublika įveikia tylą. Us tave ir us draugus - virs nakties sviesus dangus (old spice)
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 0
  Neregistruotų vartotojų: 163
  Iš viso užsiregistravę: 73333
  Naujausias narys: irving54x
  Šiandien apsilankė: 97678