...karts-nuo-karto vis pabandau įvairius alternatyvius gitaros derinimus (DADGAD, DADF#AD, EAC#EAE ir pan. `atviri`akordai), - smagu, bet po savaitės ar po dviejų atsibosta - jei yra šešios stygos, kodėl apsiribot trimis notomis; žinoma atsiranda didesnė laisvė melodiniam džiamui (ypač patinka dadgad keltiškas skambesys, nors tam užtenka ir drop D atvirų stygų drone`o), bet su kai kurių akordų pirštuotėm sunkoka... tačiau vakar netyčia atradau A 6add9: E -> E A -> A D -> C# G -> F# B -> B e -> e - gaunas ir atviras akordas (ne nuobodus trigarsis), ir išlieka daug standartinio derinimo akordų pozicijų, tik vietomis mažoras su minoru susikeičia, nors tai problemų nesukelia žinant kur kokios natos ant grifo; užtat superlengva džiamint 6/9,9,11,13-niais akordais. ieškojau `nete daugiau info apie šį derinimą, beveik nieko neradau, bet užkliuvau už taip vadimamo liutnės derinimo - visos stygos tai pat kaip ir standartiniam gtr., tik G ->F# ir gaunas D 6add9 (kai kur rašo Bm7 add 11) https://gtdb.org/eadfsbe/chords šį derinimą daugiausia naudojo/a Britanijos salų folkeriai, pvz.: John Renbourn iš Pentangle Nick Drake žo, įdomu eksperimentuot su alt. derinimais, po kurių į standartinį grįžtu visada su smegenų apgreidu ir miklesniais pirštais p.s. alternavyščykai - M. Hedges, P. Bensusan, A. Mkcee, D. Ross, N. Drake, J. Mitchell, K. Richards; daugiau: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_guitar_tunings |
2017 m. liepos 24 d.
|
2019 m. liepos 4 d.
2019 m. birželio 24 d.
2019 m. gegužės 29 d.
|
2017 m. liepos 29 d. 13:52:20
(grojant e-moll tonacijoj, sodriai skamba EGDGBe - atviras Em7=GM6)
2017 m. liepos 24 d. 15:41:27
beje, pradedu mėgti dim7 bei 7♭5 akordus, kurių anksčiau vengdavau, bet šitame derinime jie suskamba labai spalvingai ir nors esu žalias, laisvoj improvizacijoj`pavarau` kaip koks Bill Frisell`is ya