Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

"Anties" lyderis A. Kaušpėdas užsipuolė Andrių Mamontovą dėl atsisakymo priimti "M.A.M.A." apdovanojimus: "Jo nuomonė nesuprantama ir arogantiška"

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

"M.A.M.A." apdovanojimai.

"M.A.M.A." apdovanojimai.

Prieš kelias dienas įvykę "M.A.M.A. 2013" muzikos apdovanojimai sukėlė daug šnekų ir aistrų jau gerokai prieš pačią ceremoniją, tik paskelbus nominantus.

Daugeliui buvo keista, kaip laimėtojus atrenkančioje komisijoje gali sėdėti tokie žmonės kaip "Anties" lyderis Algirdas Kaušpėdas, "Bix" lyderis Saulius Urbonavičius-Samas, "G&G Sindikato" lyderis Gabrielius Liaudanskas-Svaras ar prodiuseris Martynas Tyla, ir tuo pačiu nominacijose figūruoti jų pačių grupių (ar, kaip kad M. Tylos atveju - jo prodiusuojamų atlikėjų) vardai. Įdomu tai, kad "Antis" gavo net 5 nominacijas (visos jos buvo paskelbtos gruodžio 11 d.), viena kurių buvo už Metų albumą, nors minimos grupės albumas "Baisiai džiugu!" buvo pristatytas vos kelios dienos prieš nominacijų paskelbimą (gruodžio 7 d., nors norint patekti į nominacijas, įrašo išleidimo data galima tik iki lapkričio 30 d.), o "Bix" nominuoti kaip Metų roko ir alternatyvos grupė bei Metų koncertinė grupė, nors ji koncertine veikla pasižymėjo tik užpernai - 2012 m. gruodį, kai minėjo 25-ąjį grupės jubiliejų, o paskutinį albumą "WOR'S" įrašė net prieš 17 metų (1997 m.).

Tačiau būta ir dar kitokios reakcijos - pasirodo, ne visi džiaugiasi, patekę į šį apdovanojimų sąrašą. Kalbame konkrečiai apie Andrių Mamontovą - bene populiariausią visų laikų Lietuvos dainininką, legendinį pernai trumpai koncertams atsikūrusios grupės "Foje" lyderį ir solo atlikėją, kuris per savo karjerą yra ne tik susišlavęs visus įmanomus Lietuvos muzikos apdovanojimus, bet taip pat gavo pagerbimo ordinus ar medalius už nuopelnus Lietuvai ar net Šanchajaus (Kinija) filmų festivalio apdovanojimą.

Andrius Mamontovas. [alfa.lt nuotr.]

Andrius Mamontovas. [alfa.lt nuotr.]

Dar 2009 m. plačiai nuskambėjo A. Mamontovo poelgis, kuomet jis, laimėjęs "Radiocentro" apdovanojimą kaip Geriausias metų dainininkas, jo neatėjo atsiimti, tačiau vėliau perdavus jam asmeniškai, nufilmavo siužetą, kuriame kažkieno ranka (spėjama, kad paties A. Mamontovo) paima šią nugalėtojo statulėlę ir išmeta ją nuo tilto į upę. Tokiu būdu dainininkas pademonstravo, koks jam reikšmingas "Radiocentro" radijo stoties, kuri net negroja jo dainų, apdovanojimas.

Prieš kelias dienas įvykusiuose "M.A.M.A. 2013" apdovanojimuose, nominuotas Metų atlikėjo ir Metų koncertinio atlikėjo statulėlėms ir abi jas laimėjęs, Mamontovas ceremonijoje vėlgi nepasirodė ir apdovanojimų neatsiėmė. Maža to, vakar (sausio 13 d.) dainininkas išplatino viešą pareiškimą, kuriame padėkojo už tai, kad profesionalų komisija įvertino jo darbą, tačiau pridėjo, kad geriausias jo kūrybos įvertinimas - tai žmonės, lankantys jo koncertus ir prisipažino, kad jam jau seniai nėra jauku dalyvauti įvairiuose Lietuvos muzikos apdovanojimuose:

"Visiškai nebesijaučiu muzikinės bendruomenės, tokios, kokia ji dabar yra matoma viešojoje erdvėje, dalimi. Ne dėl to, kad manyčiau esąs geresnis ar blogesnis. Tiesiog nebematau savęs tame bendrame, blizgančiame kontekste ir tai man prarado tą vertę, kurią suteikdavo anksčiau. Būtų neteisinga dalyvauti renginyje tik todėl, "kad tokios žaidimo taisyklės", jei būdamas jame, visą laiką jautiesi ne savo rogėse. Visada siekiau būti maksimaliai sąžiningas savo kūryboje ir pasirinkimuose, todėl nenoriu eiti prieš savo vidinį balsą. /.../ Dainų kūrimas man nėra varžybos su kitais atlikėjais, nes stengiuosiu kurti kažką savito ir su niekuo nelenktyniauti tame, ką darau. Muzika nėra galynėjimasis. Tai pakankamai jautri veiklos sfera ir bandymas išrinkti "geriausią", kitus nustumiant į antrą planą, man nebeatrodo teisingas ar kaip nors skatinantis tikrąjį kūrybingumą. Todėl dar kartą dėkoju už įvertinimą, tačiau prašau manęs nebenominuoti visuose ateinančiuose panašaus pobūdžio apdovanojimuose."

Algirdas Kaušpėdas. [bernardinai.lt nuotr.]

Algirdas Kaušpėdas. [bernardinai.lt nuotr.]

Šie A. Mamontovo žodžiai susilaukė audringos reakcijos - daugelis sveikino dainininką, nepanorusį dalyvauti prieštaringųjų apdovanojimų "cirke", tačiau kai ką tokia jo pozicija ir papiktino. Kitos tuo pačiu laikotarpiu kaip ir "Foje" išgarsėjusios grupės "Antis" lyderis Algirdas Kaušpėdas vakar, tos pačios sausio 13 d. vakare viešai sukritikavo šį A. Mamontovo poelgį, pavadinęs jį "arogantišku" ir "apgailėtinu", rašo dienraščio "Lietuvos ryto" portalas lrytas.lt.

Vienas iš apdovanojimų steigėjų, šiemet dvi "M.A.M.A." statulėles laimėjęs A. Kaušpėdas pareiškė, kad iš tiesų beveik neprisideda prie laimėtojų rinkimų, nes 100 proc. pasitiki Samu ("Bix" lyderiu Sauliumi Urbonavičiumi), kuris, anot jo, yra "nepaprastai sąžiningas ir kultūringas žmogus", ir užsipuolė A. Mamontovą dėl jo poelgio.

"Perskaičiau Andriaus mintis. Iš jų ryškėja savęs statymas į išskirtinę padėtį. Suprask - jis yra išskirtinis, su niekuo nelygintinas, jo negalima vertinti. Man tai atrodo apgailėtinai. Taip atsiribodamas jis, mano akimis, atmeta muzikantų bendradarbiavimo idėją. Tik ieškant bendrumo, sugyvenimo yra tobulėjama visose srityse. Man tokia Andriaus nuomonė nesuprantama ir arogantiška," pareiškė A. Kaušpėdas.

O kurią poziciją palaikote jūs - A. Mamontovo ar Algirdo Kaušpėdo?

Parengė Rūta Jadkauskaitė




Susijusi informacija


  • Naudojant music.lt informaciją internete aktyvi nuoroda į www.music.lt yra būtina.
  • Naudojant music.lt informaciją radijo/televizijos eteryje, būtina paminėti, jog informaciją pateikia www.music.lt.
  • Užfiksavus pažeidimus bus kreipiamasi į atitinkamus teisėsaugos organus.


Šaltinis: Lietuvos rytas   Peržiūrėta kartų: 3867   Data: 2014-01-14
Esamas tekstas

"M.A.M.A." apdovanojimai.Prieš kelias dienas įvykę "M.A.M.A. 2013" muzikos apdovanojimai sukėlė daug šnekų ir aistrų jau gerokai prieš pačią ceremoniją, tik paskelbus nominantus.

Daugeliui buvo keista, kaip laimėtojus atrenkančioje komisijoje gali sėdėti tokie žmonės kaip "Anties" lyderis Algirdas Kaušpėdas, "Bix" lyderis Saulius Urbonavičius-Samas, "G&G Sindikato" lyderis Gabrielius Liaudanskas-Svaras ar prodiuseris Martynas Tyla, ir tuo pačiu nominacijose figūruoti jų pačių grupių (ar, kaip kad M. Tylos atveju - jo prodiusuojamų atlikėjų) vardai. Įdomu tai, kad "Antis" gavo net 5 nominacijas (visos jos buvo paskelbtos gruodžio 11 d.), viena kurių buvo už Metų albumą, nors minimos grupės albumas "Baisiai džiugu!" buvo pristatytas vos kelios dienos prieš nominacijų paskelbimą (gruodžio 7 d., nors norint patekti į nominacijas, įrašo išleidimo data galima tik iki lapkričio 30 d.), o "Bix" nominuoti kaip Metų roko ir alternatyvos grupė bei Metų koncertinė grupė, nors ji koncertine veikla pasižymėjo tik užpernai - 2012 m. gruodį, kai minėjo 25-ąjį grupės jubiliejų, o paskutinį albumą "WOR'S" įrašė net prieš 17 metų (1997 m.).

Tačiau būta ir dar kitokios reakcijos - pasirodo, ne visi džiaugiasi, patekę į šį apdovanojimų sąrašą. Kalbame konkrečiai apie Andrių Mamontovą - bene populiariausią visų laikų Lietuvos dainininką, legendinį pernai trumpai koncertams atsikūrusios grupės "Foje" lyderį ir solo atlikėją, kuris per savo karjerą yra ne tik susišlavęs visus įmanomus Lietuvos muzikos apdovanojimus, bet taip pat gavo pagerbimo ordinus ar medalius už nuopelnus Lietuvai ar net Šanchajaus (Kinija) filmų festivalio apdovanojimą.

Andrius Mamontovas. [alfa.lt nuotr.]Dar 2009 m. plačiai nuskambėjo A. Mamontovo poelgis, kuomet jis, laimėjęs "Radiocentro" apdovanojimą kaip Geriausias metų dainininkas, jo neatėjo atsiimti, tačiau vėliau perdavus jam asmeniškai, nufilmavo siužetą, kuriame kažkieno ranka (spėjama, kad paties A. Mamontovo) paima šią nugalėtojo statulėlę ir išmeta ją nuo tilto į upę. Tokiu būdu dainininkas pademonstravo, koks jam reikšmingas "Radiocentro" radijo stoties, kuri net negroja jo dainų, apdovanojimas.

Prieš kelias dienas įvykusiuose "M.A.M.A. 2013" apdovanojimuose, nominuotas Metų atlikėjo ir Metų koncertinio atlikėjo statulėlėms ir abi jas laimėjęs, Mamontovas ceremonijoje vėlgi nepasirodė ir apdovanojimų neatsiėmė. Maža to, vakar (sausio 13 d.) dainininkas išplatino viešą pareiškimą, kuriame padėkojo už tai, kad profesionalų komisija įvertino jo darbą, tačiau pridėjo, kad geriausias jo kūrybos įvertinimas - tai žmonės, lankantys jo koncertus ir prisipažino, kad jam jau seniai nėra jauku dalyvauti įvairiuose Lietuvos muzikos apdovanojimuose:

"Visiškai nebesijaučiu muzikinės bendruomenės, tokios, kokia ji dabar yra matoma viešojoje erdvėje, dalimi. Ne dėl to, kad manyčiau esąs geresnis ar blogesnis. Tiesiog nebematau savęs tame bendrame, blizgančiame kontekste ir tai man prarado tą vertę, kurią suteikdavo anksčiau. Būtų neteisinga dalyvauti renginyje tik todėl, "kad tokios žaidimo taisyklės", jei būdamas jame, visą laiką jautiesi ne savo rogėse. Visada siekiau būti maksimaliai sąžiningas savo kūryboje ir pasirinkimuose, todėl nenoriu eiti prieš savo vidinį balsą. /.../ Dainų kūrimas man nėra varžybos su kitais atlikėjais, nes stengiuosiu kurti kažką savito ir su niekuo nelenktyniauti tame, ką darau. Muzika nėra galynėjimasis. Tai pakankamai jautri veiklos sfera ir bandymas išrinkti "geriausią", kitus nustumiant į antrą planą, man nebeatrodo teisingas ar kaip nors skatinantis tikrąjį kūrybingumą. Todėl dar kartą dėkoju už įvertinimą, tačiau prašau manęs nebenominuoti visuose ateinančiuose panašaus pobūdžio apdovanojimuose."

Algirdas Kaušpėdas. [bernardinai.lt nuotr.]Šie A. Mamontovo žodžiai susilaukė audringos reakcijos - daugelis sveikino dainininką, nepanorusį dalyvauti prieštaringųjų apdovanojimų "cirke", tačiau kai ką tokia jo pozicija ir papiktino. Kitos tuo pačiu laikotarpiu kaip ir "Foje" išgarsėjusios grupės "Antis" lyderis Algirdas Kaušpėdas vakar, tos pačios sausio 13 d. vakare viešai sukritikavo šį A. Mamontovo poelgį, pavadinęs jį "arogantišku" ir "apgailėtinu", rašo dienraščio "Lietuvos ryto" portalas lrytas.lt.

Vienas iš apdovanojimų steigėjų, šiemet dvi "M.A.M.A." statulėles laimėjęs A. Kaušpėdas pareiškė, kad iš tiesų beveik neprisideda prie laimėtojų rinkimų, nes 100 proc. pasitiki Samu ("Bix" lyderiu Sauliumi Urbonavičiumi), kuris, anot jo, yra "nepaprastai sąžiningas ir kultūringas žmogus", ir užsipuolė A. Mamontovą dėl jo poelgio.

"Perskaičiau Andriaus mintis. Iš jų ryškėja savęs statymas į išskirtinę padėtį. Suprask - jis yra išskirtinis, su niekuo nelygintinas, jo negalima vertinti. Man tai atrodo apgailėtinai. Taip atsiribodamas jis, mano akimis, atmeta muzikantų bendradarbiavimo idėją. Tik ieškant bendrumo, sugyvenimo yra tobulėjama visose srityse. Man tokia Andriaus nuomonė nesuprantama ir arogantiška," pareiškė A. Kaušpėdas.

O kurią poziciją palaikote jūs - A. Mamontovo ar Algirdo Kaušpėdo?

Parengė Rūta Jadkauskaitė

Siūlomas pataisytas variantas

Pastabos

 

Komentarai (29)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
Isa
2014 m. sausio 17 d. 05:07:24
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

kodel meno zmogui politiniai 'dalykai' neturetu buti artimi? negi menininkai privalo kurti tik pauksciu ir biciu tema? 

...sutinku, AM ta daro gana profaniskai ir tai daznai net erzina. bet yra daug menininku, kurie tai daro pakankamai konceptualiai ir 'skaniai'; tarkim daileje - daugelyje DADA judejimo darbuose - politika pagrindindine tema, P Picasso, D Rivera taip pat nevenge sios temos; muzikoje - F Zappa, B Dylan, J Lennon, David Thrussell (Snog) ir tt ir pan.

 


Atsakyti
Trampumpoolee
2014 m. sausio 17 d. 01:26:43
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

2010 - aisiais Marijus atsisakė 3 milijonus sudainuot rotušėj, kuomet LTU ėmė bronzą pasaulio čempionate. Ten atsisakymas buvo nesulyginamai skandalingesnis, nors man ir px (šventė ne armija - pasakytų komentatorius Saint Jimmy) , bet tuomet atsisakymo šneka (mazdaug kad jam atsibodo tą dainą dainuoti) TOLI GRAŽU nebuvo kazkuo profesionalesnė ar, kaip nekurie pasakytu, "mažiau arogantiška" uz dabartinę Andriaus. Taip kad "juokiasi puodas kad katilas juodas" . Na ne tai kad juokiasi, bet nesugalvoju dabar tinkamesnės patarles... Man yra keistas dabartinis Andriaus uzsipuolimas. Jo nominavimas yra, kaip Rutonė taikliai išsireiškė, daugiau noras pasipuikuot, as gal issireiksciau - pasinaudojant Andriumi pridėt visam tam apdovanojimų šou daugiau svorio - kas aišku yra akivaizdu. Juk netgi ne tokie žmonės kaip Marijus, Samas ar Kaušpėdas puikiai žinojo kad px Andriui tie apdovanojimai - tą seniai supratę yra ir klausytojai. kas dabar krenta į galvą - Andriaus citatėlė "Kiti gavę šį apdovanojimą džiaugtųsi žymiai labiau nei mes" ir panašiai...


Atsakyti
tva
2014 m. sausio 16 d. 18:19:26
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Kuo tai siejasi su apdovanojimais ar dar kažkuo? Tiesiog negaliu pernešt to svaigčiojimo, kaip kad "vo čia tai elito žmogus", "Andrius kaip visada rėžė drąsiai ir teisingai". Jeigu tavo fanai nori tave įvertint, kad ir tokiais būdais (tada atsispindi ir pačių fanų suvokimas), tai sukąsk dantis, tyliai nueik pasiimk. Šiandien, beje, Mikutavičius šia tema išsireiškė žymiai profesionaliau ir svariau.


Atsakyti
tva
2014 m. sausio 16 d. 18:15:43
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Taip, kiekvienas turi savo galvą. Pagal jūsų išvedimą, Andrius savosios nebeturi, nes eina už kažką, kažkaip ir kažkodėl. Su muzika tai nesiriša ir negali rištis. Visiškai sutinku, tačiau paskutiniai jo albumai kažkaip sąlyginai politizuoti, su peršama nuomone (prisiminkim "Elektroninį dievą" ir po to sekusius jo pareiškimus viešojoj erdvėj). 2007 - ųjų riba labai sąlyginė ir jos rimtai vertinti nereiktų. Rašiau "nuo kažkur 2007", mano nuomone, mūsų aptariamoji asmenybė veliasi į dalykus, kurie meno žmogui neturėtų būti artimi. "Tarsi iki tol, jis viską puikiai išmanė apie politiką?" Turbūt neišmanė niekada, bet nešnekėjo, arba šnekėjo tyliau.


Atsakyti
Stripped
2014 m. sausio 16 d. 13:31:26 2014-01-16 13:32:13
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Ar Mamontovas kažkokia ypatinga, išskirtinė asmenybė kuri būtų pakankamai išprususi, apskritai visose srityse? Visų pirma tai kultūros sferos žmogus, nes tai ir yra jo pagrindinis darbas, o kaip visuomenės veikėjas - tai jau antraplanis vaidmuo. Aišku, aš suprantu tą nuogastavimą, kad būdamas įtakingu žinomu žmogumi jaunimo tarpe, jo neatsakingo požiūrio į politikos reikalus viešas platinimas gali padaryti žalos, bet man atrodo kad čia ne jo problema - kiekvienas iš mūsų turime savo galvas, kad suprastume kad meno žmonės nėra tie, kurie gali pakankamai objektyviai įtakoti mūsų nuomones, tose srityse kurios nėra niekaip susijusios, su tų meno žmonių pagrindine veikla.

Tokia formuluotė kokią jūs panaudotojate apsibūdinti Andrių mano galva, yra nelogiška. Man nepriimtini jo paskutinių kelių metų pasisakymai visuomeniniais - politiniais klausimais, kaip ir jums, bet tai niekaip nesiriša su tuo, ką jis daro muzikoje ir pan.

Ir prie ko tie 2007 metai? Lyg iki tol jis būtų visiškai atsiskyręs nuo visuomeninio, socialinio ir politinio gyvenimo? Tarsi iki tol, jis viską puikiai išmanė apie politiką?{#}


____________________
Žmogus - invazinė rūšis
Atsakyti
Isa
2014 m. sausio 15 d. 18:39:39 2014-01-15 19:07:19
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

kita naujiena - apsitorchines ED 'padare' SU? ar parduotu plokshteliu pelna AM paaukojo badaujancioms Afrikos zhirafoms? ar Balocka Jonas gaus nauja uzsakyma? ar suma bus papuosta nuliu? ar zvaigzdes daznai krenta? ar? ar grish TETE ish kalejimo ir ishties ranka?  vakariene buvo gardi, bet paciam reikejo uzsimoket... kinishko tusho atsargos baiges. ponas X pasirashe organu donorystes kontrakta pieshtuku. negyvos zhuvys irgi plaukia...


Atsakyti
Isa
2014 m. sausio 15 d. 18:27:43 2014-01-15 18:31:51
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

ar AK ar AM ar MB ar ED ar whoever malasi toj pacioj romenishkoj koshej, kur ir eda ir vemia ir vel eda prie to pacio stalo


Atsakyti
Isa
2014 m. sausio 15 d. 18:21:17
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

" Kaušpėdas pareiškė, kad iš tiesų beveik neprisideda prie laimėtojų rinkimų, nes 100 proc. pasitiki Samu ("Bix" lyderiu Sauliumi Urbonavičiumi), kuris, anot jo, yra "nepaprastai sąžiningas ir kultūringas žmogus" "

- cia kaip Seime - isvaziuodamas atostogaut, palieki balsavimo korta kaimynui


Atsakyti
MsEnteryourname
2014 m. sausio 15 d. 18:01:53
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Kaušpėdą marazmai kažkokie apėmę. Ne pirmas ir ne paskutinis asmuo tas AM, atsisakęs apdovanojimo. Kuris jau čia dainininkas/muzikantas svajodavo apie statulėlių rikiavimą ant lentynėlės, o ne galimybę būti išgirstu muzikos gerbėjų ir atrasti savo nišą muzikos pasaulyje?.. Ypatingai tokiame marazme kaip M.A.M.A, kur patys save nominuoja ir apdovanoja, o paskui akytėm klapsėdami kalba, kokie jie super objektyvūs ir kaip tinkamai ir nešališkai vieni kitus vertina. Nu tik nereikia... Kita vertus, Andriaus pozicija irgi įdomi. Jei tai būtų koks tarptautinis apdovanojimas? Ar vis dar taip pat laikysis atstumo nuo to blizgučių pasaulio ar pasišokinėdamas lėks tos statulėlės atsiimt?


Atsakyti
tva
2014 m. sausio 15 d. 14:25:05
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Nedaskaičiau jūsų komentarų, nes matau, kad AM dar čia yra kažkas antgamtiško. Nieko čia nuostabaus, sukūrė jis tikrai daug, padarė taip pat. Bet... Nuo kažkur 2007 metų Mamontovas kaip asmenybė, kaip fenomenas regresuoja nesuvokiamais greičiais. Žmogus, savo įtaką bandantis naudoti (ar kiti tai bando) visokiems, kartais ne visada logiškiems žingsniams. Paskutinis atvejis - žemės nepardavimas. Pasakykite, gerbiamieji, kiek muzikos pasaulio asmenybė gali nusimanyti šitame reikale? Tai kodėl tuomet jis, panaudodamas savo įtaką jaunimui ir ne tik, ima ir nusifilmuoja agitaciniame filmuke? Kodėl jo veidas figūruoja prevenciniuose filmukuose apie internetą? Aš manau, kad AM jau yra tiek sužalotas tos šlovės, kad pats pavirto šiek tiek aukštesnio lygio Šalčiūte. Taip, M.A.M.A. yra šūdas atspindintis Lietuvos muzikos situaciją, bet Andrius su savo kvailokais pareiškimais pats yra to šūdo dalis. Manęs visiškai nežavi tokie bandymai prisitraukti gerbėjų ratą arčiau. DELFI.LT pirmas komentatorių dvidešimtukas po straipsniu net neabejoju, kad reguliariai perka žurnalą "Žmonės".  Linkiu Andriui mažiau šūkauti, o daugiau daryti - paskutiniai du albumai buvo tikrai nieko gero.


Atsakyti
be_inis
2014 m. sausio 15 d. 13:33:33 2014-01-15 13:34:37
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

O, Kaušpėda naglai pasireiškė :). Jis, turiu suprast, labai adekvatus ir akredituotas šio reikalo dalyvis. Pats dalyvavo komisijoje, patsai liko nominuotas, patsai nesuprato kaip savo pautų tampymo ir kasymosi projektas negalėjo pamaloninti kito senbuvio Lietuvos muzikos scenoje. Galbūt artėjanti senatvė ir dėmėsio stokos prospektas spaudžia atsikąsti kuo didesni kąsnį, kad net pamokslauti poreikį jaučia. :)

 

Bendrai paėmus, šūdmalystė visas šitas reikalas esti. 


Atsakyti
Isa
2014 m. sausio 15 d. 07:07:44 2014-01-15 07:11:25
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

karshta tema, huh^^

velyvoj vaikystej Antis buvo daznas paukstis magnetofone, blemba blemba kodel jie daugiau negroja - sakydavau, paskui buvo paskutinis ju koncas RokoMarshe `96-tais...eh norejau kad kadanors jie vel atsikurtu...atsikure...dabar matau kad posakis - 'be careful what u wish for' labai teisingas...kokia priezastis ju pasirodymo scenoje po tiektai metu? ar politine situacija ar AK bendroves 'Jungtines Pajegos' bankrotas? 

gerbiu abu dedes ir manau arba bent jau tikiuosi, kad AK nuomone apie tustybiu muge tokia pati kaip ir AM, tik, vengiant pykciu muzikos virtuvej, nepasakyta viesai, o ir gavo medali, tai ko cia maishtaut

apie dabartines Anties muzika ir Shustausko lyrika - nesiplesiu, gal kazko nesupratau, bandziau keleta kartu klausyt, bet ausys uzlinksta ir ranka automatiskai spaudzia 'stop' klavisha... AM kuribingas, bet irgi kartais 'nushienauja' i lankas...

zodziu, tiek Antis, tiek Foje ar AM soline veikla yra reiksmingi LT muzikos istorijoj ir ne itin protinga lyginti bei teigti kad A geriau nei F, nes skirtinga stilistika, estetika ir tt... o apie apdovanojimus -  visiem aishku, kad medaliai glosto ego, bet kurybai neikvepia


Atsakyti
Stripped
2014 m. sausio 15 d. 04:01:00 2014-01-15 04:19:36
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

{#} juokingas komentaras. Apdovanojimas - tik simbolis, kuris šioje situacijoje ir lieka tik simboliu. Reikalo esmė visai ne apdovanojime, o jaunesniojio arklio pozicijoje, motivuojant savo pasirinkimą to prakeikto apdovanojimo neatsiimti.

Andriaus pasisakymas atrodo suprantamas, bet kai perskaitau tokius žodžius, man tai kelia daug abejonių: ,,Tiesiog nebematau savęs tame bendrame, blizgančiame kontekste ir tai man prarado tą vertę, kurią suteikdavo anksčiau''.

Aš vienodai gerbiu abudu arklius, man jie abudu tam tikri autoritetai , bet prisiegiu pagonių dievais, manau kad Andrius nifiga niekur nedingo iš to bendro ir blizgančio konteksto. Nu, sakykit ką norit bet nedingo{#} Tai kad plastikiniai apdovanojimai jam atsibodo, dar nereiškia kad jis dingo iš to konteksto.


____________________
Žmogus - invazinė rūšis
Atsakyti
Trampumpoolee
2014 m. sausio 15 d. 04:00:49
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Elektroninis Dievas yra labai geras albumas iš tikrųjų. Man asmeniskai vienas mylimiausių jo solinių. Panašus šiek tiek  į "Pabėgimą", tik dar toks lengvesnis/svaigesnis/mažiau apibrėžtas. Gal ir trūko tokių griežtesnių aranžuočių kaip pvz "Vėl paliks pasaulį šiluma", kuomet ir aršiausi kritikai liktų visiškai be ginklų, bet ED buvo kurtas ne tam. Vietomis ED elektronika būna nuskamba neitin skoningai, tačiau vis tiek pagrįstai. Garso pagrįstumas - nori nenori - Mamontovo darbams jis būdingas, kaip ir kitos geros jo savybės. O repliką dėl vaikiško skambesio tai, beveik neabejoju, toks krienas ir minimalistas kaip Andrius priimtų lyg komplimentą :) Iš ties džiugu kad dar jis atranda kūrybinio įkvėpimo.

Dėl populiarumo už LT ribų, tai šiaip vargu ar verta tikėtis kad kitataučiai knaisiosis po mūsų muziką, kaip ir mum nelabai įdomu pvz kas ten Lenkijoj ką lenkiškai dainuoja...


Atsakyti
Stripped
2014 m. sausio 15 d. 03:57:50
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Senesnis arklys visada teisesnis. Manau, dauguma čia komentavusių nesuprato šito reikalo esmės. Čia svarbiausia ne tas faktas, kad apdovanojimo buvo atsisakyta, o tame kaip Mamontovas paaiškino savo išskirtinę poziciją, šio renginio kontekste. Apdovanojimas čia realiai nieko nežaidė, tai tik simbolis.


____________________
Žmogus - invazinė rūšis
Atsakyti
saliakelio
2014 m. sausio 15 d. 02:19:26
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

nei lenkai nei latviai nei rusai nei baltarusiai jo nesupranta ir jis neidomus, o ka ten galvoti apie pasauli, nu gali stengtis nedraudziama, bet tik ne su tokiais gitaros vaikiskais skambesiais. arba kai ideda elektronikos tai skamba taip atbukusiai ir kokofoniskai, reiketu labiau susidometi kaip dera elektronikai skambeti o ne girgzdeti


Atsakyti
Delacorado
2014 m. sausio 15 d. 02:18:49 2014-01-15 13:33:31
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Eurovizijoj 6 vieta (aukščiausia iš visų kada nors ESC dalyvavusių Lietuvos atstovų), per pasaulio futbolo čempionatą skambėjusi speciali "We are the Winners" versija ir ją dainuojantis Robbie Williams gal ir nėra visas pasaulis (bet gan nemenka muzikinio pasaulio dalis) - ir tai jau labai neblogai {#} ->

https://www.delfi.lt/pramogos/muzika/rwilliamsas-dainavo-we-are-the-winners.d?id=9876345

-

Prie to paties - 2010 m. Eurovizijos nugalėtojos Lenos komanda po jos pergalės dainuoja "We are the Winners": 

Dainininkas Andrius Mamontovas, 2006 metais su grupe „LT United“ dalyvavęs „Eurovizijos“ dainų konkurse ir užėmęs 6 vietą, visada kartodavo, kad jo misija bus baigta tuomet, kai kuris nors atlikėjas laimėjęs konkursą užtrauks „We are the Winners“. „Tuomet mes būsim nugalėję“, - sakė jis. Šiais metais (2010 m. - past.) tai, galima sakyti, pradėjo pildytis. Prieš „Euroviziją“ laimėjusios vokietės Lenos Meyer-Landrut spaudos konferenciją Oslo „Telenor“ arenoje „We are the Winners“ traukė savo šalies vėliavomis mojuodami nugalėtojos belaukiantys vokiečių žurnalistai.

Taigi galima teigti, kad Lietuviai nors ir neoficialiai, vis dėlto sukūrė „Eurovizijos“ dainą Nr. 1.

https://www.15min.lt/naujiena/eurovizija/uzsienieciai/laimeje-eurovizija-vokieciai-uztrauke-lt-united-daina-we-are-the-winners-125-101210

 


Atsakyti
saliakelio
2014 m. sausio 15 d. 02:14:31
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

vistik jei pasaulis pripazintu arba kaip sakant jam uztektu kazko save pristatyti didesniai zmoniu daliai, buti zinomam uz LT ribu nors su viena daina - tada jis toki apdovanojima priimtu. Bet as abejoju del viso to, nes paskutine kuryba dvelkia pelesiais ir jei ne tas ilgalaikis idirbis, tai niekas ir nesidometu. Siaip manau ji priima uzsienieciai taip pat kaip ir koki Pojavini is eurovizijos, ne daugiau


Atsakyti
saliakelio
2014 m. sausio 15 d. 02:09:52
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

o as visgi prisiminsiu AM citata kur jis sake apie savo svajone kad bent viena daina noretu kad visas pasaulis zinotu. Kai LT zino jau nebereiksminga, o va pasaulis dar vis neisgirdo


Atsakyti
Delacorado
2014 m. sausio 15 d. 02:00:50 2014-01-15 07:38:24
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Vienareikšmiškai palaikau AM poziciją - čia net nėra ką diskutuoti. Kaltinti žmogų arogantiškumu dėl to, kad jis atsisakė apdovanojimo? Oh please, nusipirkite logiką. Kaip tik kuo didesnis apdovanojimų kiekio troškimas/siekis ir įrodo žmogaus tuštybę ir kartu - aroganciją. Dažytomis Kaušpėdo lūpomis šneka tik įžeista savimeilė - maždaug, "Mes tau duodam apdovanojimą, o tu jo nenori ir dar drįsti pavadinti (o tiksliau, įvardinti daiktus savais vardais) mūsų renginį "blizgučiais", kuriame tau nejauku dalyvauti? Koks tu pasikėlęs!" Suprantama, kad po šio Mamontovo pareiškimo Kaušpėdui jau svyla padai - reikia bent kažkokiais būdais bandyti apginti tą savo pačių rengiamą, savą chebrą apsidovanojantį šou, nes į jį spjovė ne bet kas, o toks muzikos autoritetas, kuris jau ir taip yra laimėjęs visus įmanomus apdovanojimus. Kita vertus, kažkokia čia MAMA... Pasaulyje yra atvejų, kai žmonės atsisakė "Oskaro" ir net Nobelio premijos. Kuris iš mūsų taip išdrįstų? :)

Ir visgi pats bent jau man įsimintiniausias (OK, aš irgi nukrypsiu į offtopicą) atvejis įvyko prieš trejetą metų: matematikos genijus, rusas Grigorijus Perelmanas už surastą vieną iš tūkstantmečio matematikos užduočių - Poincaré hipotezės ("Visatos formulės") sprendimą (prie kurio jis dirbo 9 metus) gavo "Fields Medal" (matematikos srities "Oskarą") ir premiją - 1 milijoną dolerių. Bet Perelmanas visko atsisakė. Jis ir toliau gyvena savo mažame bute su mama ir... tarakonais. Gyvena savo pasaulyje, kurio vardas - matematika. Jam nereikia šlovės, pinigų; jis nedalina interviu, ne itin rūpinasi savo išvaizda ar maistu. Milžiniškos sumos atsisakymą jis paaiškino žodžiais: "Ką reiškia milijonas asmeniui, kuris gali valdyti Visatą?.."

Genijai... ne mums juos suprasti :)


Atsakyti
Rutonė
2014 m. sausio 15 d. 01:21:42 2014-01-15 01:47:46
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Pavarysiu ir aš šiokio tokio offtopico. Na apie tėvą, tiesos, rodos, yra. Gal nesismulkinsiu, kas ir kaip, bet vienai iš mano redaktorių teko garbės jį aprašyt enciklopedijoje, ir bendraut teko su pačiu AM. Tai atsiliepė kaip apie labai malonų, paprastą ir šiltą žmogų. Taip, ji žino, kas jis toks, bet toli gražu jai Foje ir AM nėra tai, kas jie yra mums. Bet kiek pasakojo įspūdžius - jokio sužvaigždėjimo ir jokio susireikšminimo, tik paprastas ir labai malonus bendravimas. Tai vat ir šioj situacijoj aš visiškai palaikau Andriaus poziciją. Juolab kad M.A.M.A. idėja buvo tikrai graži, bet patys matom, kuo jie pavirto. Ir natūralu, kad Andrius nenori tame cirke dalyvaut. Ir aš nenorėčiau. Ir tikrai tai nėra jokia arogancija ar dar velniaižin kas. Va Kaušpėdui aroganciją gal ir būtų galima prikišt. Ar... nežinau ką... Maždaug - kolega, mes tau suteikėm garbę būt ne tik nominuotam, bet ir apdovanotam, o tu nenori apdovanojimo priimt...negerai... O šiaip ar taip - Andrius su Foje to apdovanojimo tikrai verti. O gal net ir abiejų. Tik va, nemažai reiškia, KAIP ir KODĖL jie pateko į tas nominacijas. AR norėta juos pagerbt, ar tenorėta jais pasipuikuot. Jei tai antrasis variantas (o tuo menkai abejoju) - tai visai natūralu, kad Andrius atsisakė ir dalyvaut, ir tuos apdovanojimus priimt.


Atsakyti
Trampumpoolee
2014 m. sausio 15 d. 00:43:31
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
"Personal life

His father was Russian and mother Lithuanian.[1][2] Since 1993, he has been a vegetarian.[3][4] "

(Full & uncut A.M. life story from Wikipedia. Net surimavo {#} Gal ir oftopic'as bet mane asmeniskai šnd prajuokino šitas)

Kas liečia situaciją, tai man Andriaus pozicija yra absoliučiai priimtina. Dar buvo klausimas kitoj naujienoj - ar keistųsi Andriaus pozicija jei tie apdovanojimai būtų užsienio? Spėju kad keistųsi, nes tai padėtų pritraukt dėmesį kitų žmonių į jo kūrybą, ir būtų šioks toks saldus įvertinimas Lietuvai. Andrius ir pats žino, kaip yra vertinamas Lietuvoje - labai natūralu kad jam M.A.M.A. statulėlė nieko nereiškia.


Atsakyti
cesniux
2014 m. sausio 14 d. 20:20:50

Bet tai kai music.lt kieti, kaip tik prie tokios įdomios temos parenka tinkančias dainas: "Antis - Duokit medalį" ir "Andrius Mamontovas - Kieno Tu Pusėj" :D


Atsakyti
Dainioos
2014 m. sausio 14 d. 19:58:20 2014-01-14 20:00:28

Tegu eina Kaušpėdas avių ganyti su savo padažytom lūpikėm, visai nupušęs. Mamontovas po šito dar labiau pakilo akyse. Jis yra asmenybė - balsas, o ne aidas. Todėl ir nėjo į šitą parodiją. 


Atsakyti
FrIz7
2014 m. sausio 14 d. 16:33:12 2014-01-14 18:06:31
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Kvailesnis dažnai protingesni arogantišku išvadina(Ei aš nieko neturiu prieš Anti, neklausau, nežinau. Čia aš šiek tiek pripažinau savo ignoranca, bet anyway...). Ir beto niekas nekaltas, kad protingi žmones dažnai buna pasikėle, tiesiog jie žino savo vertę. Jis kitokio kalibro asmenybė. Let's be real here...

Andriaus laiškas man labai patiko. Didžiausias apdovanojimas jam yra patirtis ir jo gerbejų teigiamas ivertinimas. Apdovanojimai tik aprengia tave į rubą ir pasako, kad dabar mes iš taves laukeme tokiu ir tokiu rezultatų.

Suprantu rimtas renginys butu, o čia vienas kitam išsidalino apdovanojimus, pasidarė reklamą ir viskas. Nelygis Andriui.{#} Todėl su iš Delaliutishkuz iš dalies sutinku. Galima buvo tiesiog paimti ta apdovanojimą ir pratilėti. Bet žmogus kai meniškos sielos tai tikriausiai mėgsta sakyti ką galvoja(tik variantas{#})...Šiaip jis dar kelis kartus atsiprašė savo laiške. Nuoširdžiai žmogus parašė, o jie jį arogantišku išvadino.{#}

 

P.S. Va Einaro postas labai teisingas, maždaug ta pati turėjau omeni, bet kai durnas tai ir paaiškinti nemoku.{#}


____________________
All you touch and all you see is all your life will ever be.
Atsakyti
DeLaLiutishkuz
2014 m. sausio 14 d. 16:14:40 2014-01-14 16:14:53
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

nors mama apdovanojimai man neitin patinka, bet cia Kauspedo zodziuos buvo dalis tiesos.nei i tema, bet jei reikektu lygint juos, tai Algirdas zymiai geresnis, ir jo grupe Antis zymiai geresen uzh foje. bent jau man. :)


____________________
/ moustache is practically like a wedding ring \
Atsakyti
einaras13
2014 m. sausio 14 d. 15:58:59
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Tiesą sakant, iš šių dviejų personų labiausiai kaltinčiau trečią objektą - pačius apdovanojimus. Man patinka ir Andriaus atsisakymas jį priimti, o Algirdas pareiškė ir taip jau vyraujančią dogmą, kad kas per amoralumas to nepriimti. Išties taip, Algirdas yra tikrai teisus, tačiau MAMA yra per daug populistinis renginys, todėl visiškai pilnai pateisinu ir Andrių. Aš, jei būčiau nusipelnęs ir laimėčiau, galbūt irgi atsisakyčiau - nes tai pigus šlamštas, popsas... O kaltų nelinkęs ieškoti, dėl to man galvos neskauda.


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
SaintJimmy
2014 m. sausio 14 d. 15:54:44
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Atrodo, kad MAMA apdovanojimai kaip armija... nenori bet reikia{#}


Atsakyti
cure
2014 m. sausio 14 d. 15:49:42
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Kauspedo pasipiktinimas yra visiskai sudinas. A.Mamontovas teisingai pasake, kad mato vertybes kitur. Nera ko pykti. Kauspedui daugiau statuleliu liks i kolekcija, jei jam muzika bei kuryba reiskia apdovanoti pati save


____________________
I believe in Beatles
Atsakyti
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Susijusios naujienos

Prie palangės, kur susikūrė „Foje“: ypatingas A. Mamontovo dainos „Miestas iš sapnų“ atlikimas (+ VIDEO)
0
0

Vilniaus Antakalnio gimnazijoje, kur susikūrė grupė „Foje“. Vienu mikrofonu, kaip ankstyvaisiais „The Beatles“ laikais. Su perkusiniais robotais ir mokykliniu pianinu – kaip dar niekada anksčiau. Negirdėtas ir ypatingai jautrus Andriaus Mamontovo dainos „...
 S. Urbonavičius-Samas apie legendinį A. Mamontovo ir „Bixų“ susidūrimą Berlyne: „Taip nebūna net kine!“
1
0

Kadaise duetu įrašę kultinės „Bix“ dainos „Kas iš to“ versiją, bene garsiausi Lietuvos muzikantai per paskutinius tris dešimtmečius – Andrius Mamontovas ir „Bix“ – ruošiasi dar vienam bendram muzikiniam nuotykiui. Jau šį savaitgalį Vokietijos sostinėje...
Vasaros pabaigoje Klaipėdos Jono kalnelyje - Andriaus Mamontovo koncertas
0
0

Rugpjūčio 26 d. Klaipėdoje, Jono kalnelyje, savo pasirodymą surengs Andrius Mamontovas su savo grupe. Pernai pirmą kartą koncertavęs šioje erdvėje, atlikėjas neslėpė emocijų: „Jono kalnelis Klaipėdoje yra viena iš tų netikėtų vietų, kurios įsimins visam g...
FOTOREPORTAŽAS | Įspūdingas Andriaus Mamontovo šou Kauno „Žalgirio arenoje“
1
0

Andrius Mamontovas – žmogus, kurio pristatinėti Lietuvoje nebereikia niekam. Kompozitorius, aktorius, visuomenininkas ir, svarbiausia, solo atlikėjas bei kultinės Lietuvos grupės „Foje“ lyderis, beveik 4 dešimtmečius džiuginantis savo kūryba, kitų metų pa...

Copyright 2001-2024 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Šiuo metu vertiname


Savages Savages
7,7

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

  Daugiau

Pokalbių dėžutė

00:10 - edzkaa1
Nu ką, nemaža tikimybė, kad vistik My Dying Bride nebus Kilkim Žaibu, atšaukė beveik visus šių metų pasirodymus. Tik organizatoriai kažkaip neskuba pranešti ir toliau reklamuoja..
20:28 - Silentist
SVEIKI tiek kad net KUKU
10:43 - Arunazz
sVEIKI
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
09:40 - Silentist
guess I did make my name out of my drumming, and I have the big drum sets, and I'm doing all these crazy, odd-time signatures, so, yeah, I guess drumming was very important to what made me popular.

Mike Portnoy
18:43 - Arunazz
SVEIKI
16:33 - Silentist
Tamsa pasitraukia ir paukštis pakyla, Respublika įveikia tylą. Us tave ir us draugus - virs nakties sviesus dangus (old spice)
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 1
  Neregistruotų vartotojų: 155
  Iš viso užsiregistravę: 73333
  Naujausias narys: irving54x
  Šiandien apsilankė: 35489