Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Didysis Lietuvių egzaminas

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Na va baigėsi tas Lietuvių didysis egzaminas, kuris daugumą labai baugino. Aišku tai yra tiesa, nes kiti laukiantys egzaminai nekelia tokios dielės baimės bent jau. Dabar apie Lietuvių egzaminą. Aplinka buvo gera sporto salė daug erdvės nieks netrugdė nebent į pabaigą, kai dauguma pradėjo atiduoti rašinius ir išeiti. Su rašinio susitvarkiau, nors man nereikia tikėtis vidutinio įvertinimo, bet bus išlaikytas. Aišku nuotaika dabar geresnė nei prieš egzaminą ir reiks gal pradėti ruoštis kitiems egzaminams.

 
 2015 m. birželio 1 d.

 2020 m. spalio 5 d.
 2018 m. gegužės 18 d.
 2015 m. gegužės 28 d.

Komentarai (23)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
UtenaitisLT
2015 m. birželio 3 d. 15:48:46
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Na aišku egzaminai tikrai aktuali tema, kad labai nepastovus tas tiesa.


____________________
muzika\\\\\\\\\\\\\\\'
Atsakyti
Rutonė
2015 m. birželio 3 d. 13:56:22
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Na supranti, nuo tada, kai aš baigiau (o tai buvo seniaiiiiiii....) abiturientai laikomi bandomaisiais triušiais. Visaip ta tvarka kaitaliojama ir sunku pasakyt, kad į gera. Tu įsiskaityk, ką rašo Viltė - man panašu į robotukų armijos atstovę. Nesismulkinsiu, nesikartosiu - viskas pakankamai aišku (kaip man atrodo) iš mūsų diskusijos. O kad tema aktuali, tai nė neabejok. Garantuotai ir šiemet bus neišlaikiusių ir labai nepatenkintų. Ir žinai, ką? Mačiau aš vakar tas temas - tiek mokyklinio, tiek valstybinio. Nesužavėjo nė viena, pati kaži ar parašyčiau (nors savo laiku gavau 9/10 [maždaug būtų 9.5], tokia sistema buvo - rašė du pažymius). Savo vaikui/-ams (jei turėčiau tokio amžiaus, kad laikytų brandos egzaminus) tokių užduočių tikriausiai nelinkėčiau. Žinai, kas man čia labai nepatinka? Ogi kad nėra su literatūra nesusietos temos. Aš tada nesupratau, kokia nauda iš to tekstų nagrinėjimo, nesuprantu ir dabar. Dabar gal net labiau, jei bandoma tą nagrinėjimą suspaust į kažkokius rėmus. Tokios temos visada bus aktualios.


Atsakyti
einaras13
2015 m. birželio 3 d. 09:01:40
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Na, čia be tavęs dar yra mokinių ar bent neseniai praėjusių tą vargą, tai mokyklos tema kol kas music'e yra nemari.


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
UtenaitisLT
2015 m. birželio 3 d. 07:35:34
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Tai kiek aš pastebėjau mano dienoraščiai sukuria diskusijas:D


____________________
muzika\\\\\\\\\\\\\\\'
Atsakyti
Rutonė
2015 m. birželio 3 d. 01:52:29
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Net minties nebuvo. Nebuvo jokių testų. Buvo DU PRIVALOMI egzaminai - rašinys ir žodžiu. Laikomi ne tą pačią dieną. Rašinio temos, jei neklystu, buvo irgi tokios va literatūriniu pagrindu, suvokimo (bet lyg ir nereikėjo / neprivalėjom remtis konkrečiais autoriais) ir laisva tema (dėl šios kaip ir abejoju, 9 klasėj tikrai buvo, bet.. bet aš tada egzamino nelaikiau - kas trimestre turėjo maksimalų pažymį, tas nelaikė. Nesigirsiu, tokie / tokios mokykloj buvom keli / kelios - vienos rankos pirštų užtektų suskaičiuot). Mūsų tikrai nemokė dėstyt ne savo minčių, mąstyt kaip kažkoks mums nežinomas veikėjas. Mūsų tikrai negrūdo į tokius rėmus. Rašinio vertinime buvo DU pažymiai - kalbos sklandumas (atrodo) ir visa kita - gramatika, skyryba, .... Va ir visas vertinimas. Beje. Turbūt tada (ar gal jau ir 9 klasėj) supratau, kad man visai nebe prie širdies laivos temos - pasirinkimas, apie ką rašyt toks platus, kad nesunku pasiklyst tarp minčių ir idėjų ir gaut labai jau nekokį įvertinimą, Geriau jau bandyt tilpt į kokios nors širdžiai mielesnės temos rėmus.

Žodinis egzaminas buvo ar tai 3, ar tai 5 teoriniai (skyryba, rašyba, atrodo) klausimai, literatūrinė dalis buvo padeklamuot / papasakot mintinai išmoktą ištrauką (nagrinėt lyg ir nereikėjo, tik paklausdavo, kodėl tą ar aną ištrauką pasirinkai - na niekipo neatsakysi šabloniškai). Va ir viskas. Tik tiek, kad žodinis egzaminas buvo toks, kad traukdavom bilietus - kurių buvo ~30, kiekviename (turbūt) po 3 klausimus, niekaip negalėjai žinot, ką ištrauksi, tad viską reikėjo mokėt. 


Atsakyti
4Blackberry
2015 m. birželio 3 d. 01:20:50
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Žinoma, kad nesusipratimas. Ir ne tik šitoje vietoje yra nesusipratimas. Tų nesusipratimų galima ant kiekvieno kampo atrasti, jei panarsčius švietimo sistemą nuodugniau ir palyginus ją su jūsų kartos laikais. Tik gaila, nelabai yra kaip palyginti. Dabar viskas yra kompiuteriuose, visa informacija, užduotys įkeltos, o jūsų užduočių tikriausiai niekaip nebeišeitų atkapstyti iš po žemių. Tai ir MES dėstome, stengiamės dėstyti, savo mintis. Bet aš pastebėjau, kad kartais jaučiasi kažkoks suvaržymas, nerimas, kad tavo nuomonė bus nepriimta, todėl stengiamasi ją kažkaip suspauti į rėmus. Negalima per daug plėstis. Atsakymuose reikia tilpti į 1-2 eilutes. Labai įdomu, ar jūsų laikais buvo leidžiama daugiau išsiplėsti, parašyti už duotų ribų.


____________________
Gaila, kad Dievas mūsų nebepageidauja čia.
Atsakyti
Rutonė
2015 m. birželio 3 d. 01:08:06
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Na matai, pati pripažįsti, kad tai, kas vyksta dabar, yra, švelniai tariant, nesusipratimas. Aš parinkau tik tuos sąvokų aiškinimus, kurie artimiausi mūsų įsuktai diskusijai. taigi platų pasirinkimą gerokai susiaurinau. Nesivelsiu ir aš į diskusijas, bet galiu pasakyt tik tiek, kad pirmieji bandomieji triušiai (t.y. mes) rašė na, sakykim, irgi savotišką interpretaciją, kaip jie tada suprato, kaip jie matė kokią pasūlytą temą per pasiūlytų autorių prizmę. Bet - MES dėstėme SAVO mintis, mes viską rašėme, kaip MES supratome. Teturėjome išmokę metodiką, kaip rašyti rašinį - t.y. jo schemą. Kaip "teisingai" mąstyt, mūsų dar nemokė. Nebepamenu, ar buvo neilaikiusių, bet minimaliai išlaikiusių buvo tikrai. Dabar turbūt nebeišlaikytume nė vienas.


Atsakyti
4Blackberry
2015 m. birželio 2 d. 23:21:09 2015-06-02 23:23:07
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Labai daug retorinių klausimų ir dabar jaučiuosi pasimetusi, nes nežinau, kaip atsakyti. Noriu išsiaiškinti kelis dalykus:

1. Aš pasakiau savo nuomonę, savo supratimą apie tai, kas darosi suvokimo užduočių vertinimo sistemoje. Visa, ką pasakiau, yra tik mano asmeniniai pastebėjimai iš mano mokyklinės patirties.

2. Vertinu jūsų leidimąsi į diskusijas su manimi apie šiuos aktualius visuomenei dalykus, bet nemanau, kad galiu "ištempti" iki dar gilesnių diskusijų.

Neklauskite, ką sau galvoja vertintojai, nes minčių dar kol kas nepramokau skaityti. Ir galiausiai, visos tos nuorodos į sąvokų žodynus bei žinynus jau yra per platu, nes tie aiškinimai pritaikyti ne tik tam, apie ką čia eina kalba. 


____________________
Gaila, kad Dievas mūsų nebepageidauja čia.
Atsakyti
Rutonė
2015 m. birželio 2 d. 18:39:17 2015-06-02 18:42:29
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

REIKIA. Va tas man ir kliūva. Kvepia labai neskaniai. Kas nustato, KAIP reikia? Ir KODĖL būtent taip reikia? Ir galiausiai - kokia iš viso to nauda? Kad "išmoksi" mąstyt, hmmm, šabloniškai? Net ir taip - šabloniškai - to reikalo man pavadint neišeina. Nes tai yra... na, TU turi mąstyt ne savo mintis, tu turi prisitaikyt prie to, kuris užvirė visą šitą nesrebiamą košę, mąstymo. Na kažkas tikrai ne iš šios realybės... Ir kodėl TAU turi atrodyt taip pat, kaip atrodė kažkokiam šiaip niekuo neypatingam pilkam piliečiui? Kodėl būtent JO suvokimas buvo teisingas ir kodėl šimtai tūkstančių, skaitančių tą patį kūrinį, viską turi suprasti visiškai vienodai. Ir galiausiai - o kokia viso to nauda? Kokia nauda iš to, kad tu mąstysi taip, kaip kažkam atrodo, kad turi būt teisinga? Tai ir klausiu - kur tu čia randi interpretaciją? 

OK, žiūrim:

meno kūrinio saviškas atlikimas (https://www.zodynas.lt/terminu-zodynas/i/interpretacija);

muzikos, teatro, literatūros kūrinio savitas atlikimas (https://www.zodziai.lt/reiksme&word=Interpretacija&wid=8711);

Ir turbūt abiturientams artimiausia interpretacijos interpretacija:

Interpretacija (lot. interpretatio – aiškinimas) – dalyko (teksto, sąvokos, teorijos, meno kūrinio) prasmės aiškinimas, atskleidimas. Literatūros kūrinio (meninio teksto), spektaklio, filmo, paveikslo ir kt. interpretacija siekiama atskleisti savitą kūrinio prasmę, kuri atsiveria tik tada, kai skaitytojas (klausytojas, žiūrovas) įsijaučia, įsigilina į kūrinį ir suteikia jam tam tikros prasmės, t. y. jį interpretuoja. (https://lietuviu7-8.mkp.emokykla.lt/lt/mo/zinynas/interpretacija/)

Kaip matai, iš skirtingų šaltinių tie aiškinimai, bet kažkas tarp jų bendra yra. Kas? SAVITUMAS. O kur tavo dėstomuose reikalavimuose tai yra? Tai kaip tik SUNAIKINAMA, reikalaujama mąstyt pagal kažkokius mistinius šablonus.


Atsakyti
4Blackberry
2015 m. birželio 2 d. 15:52:07
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Na tai reziumuojant, čia gaunasi problema be sprendimo būdo... Analizavimas savo suvokimu, skaitant mėgstamus autorius atneša kažkiek naudos, kai reikia mokykloje parašyti "kaip reikia" iš nebūtinai mėgstamų autorių. Esmė ta, kad reikia prisitaikyti, nebus pagal tavo norus viskas. Ir 8 čia yra labai daug, kai pasižiūri į kitus, kurie vos 4 sugeba gauti... Aš kalbu apie juos, kaip apie neapsiskaičiusius ir nesugebančius nieko parašyti į temą (nors net neįsivaizduoju, kaip galima nieko neparašyti, koks atsilikęs žmogus turėtų būti).


____________________
Gaila, kad Dievas mūsų nebepageidauja čia.
Atsakyti
velniux
2015 m. birželio 2 d. 15:37:29
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Tai kad ten briedas yra tie suvokimai. Mano geriausias pažymys iš teksto suvokimo mokykloj (egzo metu kažkas susišvietė, kad pakankamai gerai padariau, jei jau balo nenumušė) buvo 8. Ir tai čia buvo iš turbūt mėgstamiausio lietuvių autoriaus. Tai čia rodo ką, mano neapsiskaitymą? Ar ieškojimą dalykų, kurių, pasak nustatytų taisyklių, ten nėra bei neradimą tų, kurie, pasirodo, turėtų būti akivaizdūs. Analizavimas suvokiant kūrinį savo mąstymu yra viena, analizavimas "suvokiant" taip, kaip "suvokia" ar nori, kad suvoktum, lituanistai - kas kita.


____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
4Blackberry
2015 m. birželio 2 d. 15:25:31 2015-06-02 15:28:14
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Nežinau aš tos formulės KAIP atsakyti teisingai. Žinau tik tai, kad galima atsakyti ir neteisingai net ir į suvokimo klausimus. Iš tiesų, nėra logikos, bet taip jau yra. Kai yra tikslūs klausimai, kai reikia nurodyti literatūros srovę, žanrą ar dar ką nors, ten yra vienas tikslus teisingas atsakymas. Bet kai reikia suformuluoti ištraukos problemą ar parašyti pagrindinę mintį, neteisingų atsakymų, kurių vertintojai neužskaitys, gali būti labai daug. Ir tada turi taikytis, galvoti, kaip čia parašyti, kad tau užskaitytų. Sugalvoji vieną variantą - mąstai, tinkamai suformulavau, ar ne... Jei jaučiu, kad netinka, galvoju, kaip pakeist... Žodžiu, čia labai svarbi nuojauta, tas suvokimas, kaip yra "teisinga" rašyti ir kaip "neteisinga". Gali parašyti kokį vieną žodį ne tokį ir jau neužskaitys, vertins, kad nesupratau teksto. Toks slidus reikalas. Ir čia gal net ne švietimo problema jau, o pačių mokinių, jeigu jie nugrybauja visai į lankas atsakymuose. Reiškia, neskaito knygų ir neanalizuoja. Tas analizavimas skaitant turi kilti automatiškai mintyse, tai yra įgūdimo reikalas. Na, o kad moksleiviai neskaito knygų, yra tikrai ne švietimo sistemos problema (na, gal iš dalies, bet realiai, ką tą sistemą galėtų padaryti, kad priverstų juos skaityti) ...


____________________
Gaila, kad Dievas mūsų nebepageidauja čia.
Atsakyti
Rutonė
2015 m. birželio 1 d. 23:28:49
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Tai WTF yra tas suvokimas, interpretavimas ar dar kažkas, jei reikia rašyt taip, "kaip reikia"? O KAIP reikia? Tai kas tada ten per suvokimas ar interpretavimas, jei tai, kaip TU kažką suvoki, turi sugrūst į kažkieno (KAIP????) nustatytus remus? Kur tas suvokimas tada ir interpretavimas? Juk tokiu atveju VISI turėtų tą tekstą "suprast" ir "interpretuot" vienodai? Turbūt supratai, kodėl tuos žodžius į kabutes paėmiau? Reiškia, tu negali galvot, tu turi "galvot", kaip kažkas tikisi, kad turi galvot? Nu ačiūdie, man tokių kliedesių neteko pereit.. Niekaip nesuvokiu, kaip galima galvot "teisingai" ar "neteisingai". Kas tą teisingumą ar klaidingumą nustato? Ar pasikeitus metodikoms / vadovėliams / įvykus/pasibaigus vis nesibaigiančiai švietimo reformai "teisingai" netaps "klaidingai" ir atvirkščiai? Žinok, va tokia tema kad skelčiau rašinį.... {#} ir greičiausiai gaučiau neigiamus įvertinimus, nes "neteisingai" mąstau... {#}


Atsakyti
4Blackberry
2015 m. birželio 1 d. 19:12:11 2015-06-01 19:13:03
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Pas kai kuriuos pastraipa sudaro 250, bet tik tada, jei žmogus tikrai turi ką pasakyti duota tema. Man kol kas nebuvo tokių temų, kad galėčiau taip plačiai pasireikšti. O ir nėra reikalo savęs taip sadistiškai kankinti, kai neturi ką pasakyti... Užtenka ir tą minimumą parašyti. Bet kai būsiu 12 - okė, galbūt irgi taip kalbėsiu.

Nėra tie tekstai tokie jau neįveikiami, tik reikia turėti tam tikrą supratimą.


____________________
Gaila, kad Dievas mūsų nebepageidauja čia.
Atsakyti
einaras13
2015 m. birželio 1 d. 19:07:34
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Jo, pastraipos dabar pas mane ir 250, ir 300 ir dar daugiau žodžių kartais net būna. Sakau, PUPP yra juokas, atsisėdi per jį ir tyliai žvengi. Matkės išvis tragedija, aš išėjau išnaudojęs tik trečdalį viso egzamino laiko ir buvau įsitikinęs, kad maksimumas garantuotas. Kaip gaila, kad tik vienas visoje mokykloje (kažkodėl kažkur net gabiausi sufeilino neįsiskaitę į sąlygą).


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
velniux
2015 m. birželio 1 d. 19:04:29
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Čia tas egzas. kur rašiniai 250 žodžių? Mano viena pastraipa tokio ilgio būdavo 11-12 kl. {#}

 

Suvokimai yra tragedija visiška, bet PUPPe tikrai ne patys sudėtingiausi įdedami. Kad lievi tekstai parenkami, tai taip (bent mums taip buvo), bet ruoštis labai ar jaudintis, kad gausi mažiau nei 9, manau, neverta {#}

 

Išvis geriausi ten matiekos egzai būna. Ta prasme, išėmus iš matematikos tikimybes ir statistiką, aš ten labai vidutiniškai gaudaus geriausiu atveju. Bet PUPP matiekos egzas man jį sprendžiant net juokingas buvo {#}. Realiai, išėjęs svarsčiau, kaip įmanoma jame ne maksimumą surinkt {#}


____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
einaras13
2015 m. birželio 1 d. 19:02:22 2015-06-01 19:02:40
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Nuvalkiotos, taip, sutinku, mokykloj teko tokių rašyti ir pan, bet tai į naudą tik mokiniui, apie ką ir kalbame. Aišku, nereikia tokių temų, kur visi 100-ukus gautų, t.y. neperspausti. Manau, su literatūriniais viskas normaliai. Nors aš irgi labiau samprotavimo rašytojas, bet man samprotavimo temos kažkaip nelimpa (dažnai taip būna)...


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
UtenaitisLT
2015 m. birželio 1 d. 18:59:45
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Sako daug kas nesudėtingos temos na iš pirmo žvilgsnio tai tas tiesa tikrai suprantamos temos, bet dažniausia sako tie kurie labai gerai mokosi arba tie kurie nesimokydami supranta Lietuvių kalbą. Aš nepriklausau nei vienai, nei kitai grupei. Aš mokytis nėmėgstu, nes nelabai tam gabus. 


____________________
muzika\\\\\\\\\\\\\\\'
Atsakyti
4Blackberry
2015 m. birželio 1 d. 18:57:18
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Gaila, ne visi yra tokie galvoti, kad per kelias minutes sugalvotų teisingą atsakymą, kurį šiaip jau, galima savaip interpretuoti. Ta prasme, čia negali būti vieno teisingo tikslaus atsakymo.

Jo, su suvokimais visko būna. Nes reikia rašyti ne kaip galvoji, o kaip iš tavęs tikisi, kad parašysi.


____________________
Gaila, kad Dievas mūsų nebepageidauja čia.
Atsakyti
einaras13
2015 m. birželio 1 d. 18:52:29
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Su tuo juoku sąmonė, tik jau labai reikia pasukti galvą, ką ten rašyti.

PUPP juoks. Skystalai, menkniekis... Nors ten teksto suvokimai būna žudikai, visa kita tiesiog šaunu, bet suvokimai...


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
4Blackberry
2015 m. birželio 1 d. 18:50:45
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

O man rytoj lietuvių egzaminas, tik ne didysis, o mažasis... Bet kažkaip nebaisu, nes žinau, kad daug lengvesnis reikalas, nei atrodo. Svarbiausia gerai išsimiegoti ir išgerti du puodelius kavos, tada garantuotai viskas bus gerai.

O dėl to juoko, kai išgirdau, tai ir aš nelabai supratau, kas ten per nesąmonė.


____________________
Gaila, kad Dievas mūsų nebepageidauja čia.
Atsakyti
velniux
2015 m. birželio 1 d. 18:48:54
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Literatūrinės nuvalkiotos iki negalėjimo, bet jų niekad nemėgau ir netgi nelabai mokėjau rašyti.

Samprotavimai, mano galva, sudėtingesni nei praėjusiais metais. Kaip dažnai būna, kad tau tenkančios užduotys visad būna sunkiausios, taip čia atvirkščiai. Praeitais metais atminties tema su Škėma buvo tikras lobis, bet ir antroj, kad ir kokia apseilėta ji bebūtų, būčiau pakankamai neblogai viską sudėliojęs. 

O vat šiemet kažkaip sunkiai. Inteligentijos tema dar dar, sužaist neblogai galima būtų, bet ta apie juoką tai labai keistoka. Aišku, galima ir ten su Sruoga visokius groteskus pritempt, bet taip iš pirmo žvilgsnio labai neparankus daiktas atrodo.


____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
einaras13
2015 m. birželio 1 d. 18:41:36
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Jei apie valstybinį. Man temos šių metų pasirodė ne tokios sunkios ir dauguma autorių yra mano mėgstami. Ypač šaunu, kad Čėska (taip bendraklasių pokalbiuose mes vadiname Milošą) buvo.  Kudirką mėgstu, Savickį mėgstu, Škėma gerai, Donelaitį vis labiau pradedu mėgti, Vaičiūnaitę mėgstu, bet Vaižgantas - tfu, šlykštu. Ypač mėgstu abi literatūrinio temas šiemet, nes jos konkrečios ir žinau, ką jose rašyti (gal kad jau 11 klasę baiginėju, daugiau patirties turiu...).

Mokyklinio temų dar nemačiau, tai vat dabar pasižiūrėjau. Nieko blatno, bet literatūrinio tema apie pareigos sampratą yra visai nebloga + Radvanas yra, kurį mokykloje nagrinėjom iki apsivėmimo.


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Copyright 2001-2024 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Šiuo metu vertiname


Chad Smith Chad Smith
7,9

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

  Daugiau

Pokalbių dėžutė

18:43 - Arunazz
SVEIKI
16:33 - Silentist
Tamsa pasitraukia ir paukštis pakyla, Respublika įveikia tylą. Us tave ir us draugus - virs nakties sviesus dangus (old spice)
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
10:28 - Silentist
Man made them happy, 'cause man made them toys
And after man make everything, everything he can
You know that man makes money, to buy other man
10:28 - Silentist
Man made the cars to take us over the road
Man made the train to carry the heavy load
Man made electric light to take us out of the dark
Man made the boat for the water, like Noah made the ark
Man thinks about our little bitty baby girls and our baby boys
18:19 - Silentist
Oi jau cia turetu padirbeti viesuju rysiu specialistai.welcome to XXI century Negi nesimato kad rusai iki mano amziaus megsta vakarietiska kultura.ta pati muzika filmai drabuziai keliones.jiems priklauso ateitis te seniai pasilaidoja po tankais o ne jie
10:54 - Silentist
Atgrozyti.ekonomiskai-neisejo. maitinant karo masina-ne.informacinis karas-ablomas.reikia ieskoti kitu budu-juk galvu yra-dvidesimt pirmas amzius!
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
13:21 - Arunazz
sveiki
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 3
  Neregistruotų vartotojų: 867
  Iš viso užsiregistravę: 73327
  Naujausias narys: kgrphwmtpj
  Šiandien apsilankė: 197454