Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Internete - nepagarbių klausytojų suerzintos dueto "Leon Somov & Jazzu" vokalistės Justės Arlauskaitės protrūkis

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Leon Somov ir Jazzu. [Grupės archyvo nuotr.]

Leon Somov ir Jazzu. [Grupės archyvo nuotr.]

Viena žymiausių Lietuvos muzikos scenos atstovių, Justė Arlauskaitė, geriau žinoma kaip Jazzu, sukėlė diskusijų audrą internete, kai išplatino itin neigiamą atsiliepimą apie kai kuriuos jos koncerte pasirodžiusius "gerbėjus".

Pastaraisiais metais visus įmanomus apdovanojimus nuskynęs duetas pastarąjį pasirodymą rengė Londone, kur šis nemalonus incidentas ir kilo.

Savo asmeninėje paskyroje "Facebook" tinkle Justė Arlauskaitė nevyniodama žodžių į vatą į šuns dienas išdėjo dešimties žmonių grupelę, kuri, akivaizdu, per atlikėjos pasirodymą elgėsi itin nepagarbiai.

Tiesa, nors daugelis šį jos pareiškimą vertinusių žmonių pritarė, jog reikia atkreipti dėmesį į nežinia ką koncertuose veikiančius asmenis, jos pasirinktas kalbos stilius ir epitetai daug kam sukėlė ir neigiamų emocijų.



Ką apie tokį emocijų protrūkį manote jūs?

Vėliau Jazzu atsiprašė dėl pareiškime panaudoto žodžio "daunas" ir patikino nenorėjusi įžeisti šia liga sergančių žmonių bei labai juos gerbianti.



Koncerto Londone akimirka:











Susijusi informacija


  • Naudojant music.lt informaciją internete aktyvi nuoroda į www.music.lt yra būtina.
  • Naudojant music.lt informaciją radijo/televizijos eteryje, būtina paminėti, jog informaciją pateikia www.music.lt.
  • Užfiksavus pažeidimus bus kreipiamasi į atitinkamus teisėsaugos organus.


Šaltinis: Music.lt   Peržiūrėta kartų: 5731   Data: 2014-12-01
Esamas tekstas

Leon Somov ir Jazzu. [Grupės archyvo nuotr.]Viena žymiausių Lietuvos muzikos scenos atstovių, Justė Arlauskaitė, geriau žinoma kaip Jazzu, sukėlė diskusijų audrą internete, kai išplatino itin neigiamą atsiliepimą apie kai kuriuos jos koncerte pasirodžiusius "gerbėjus".

Pastaraisiais metais visus įmanomus apdovanojimus nuskynęs duetas pastarąjį pasirodymą rengė Londone, kur šis nemalonus incidentas ir kilo.

Savo asmeninėje paskyroje "Facebook" tinkle Justė Arlauskaitė nevyniodama žodžių į vatą į šuns dienas išdėjo dešimties žmonių grupelę, kuri, akivaizdu, per atlikėjos pasirodymą elgėsi itin nepagarbiai.

Tiesa, nors daugelis šį jos pareiškimą vertinusių žmonių pritarė, jog reikia atkreipti dėmesį į nežinia ką koncertuose veikiančius asmenis, jos pasirinktas kalbos stilius ir epitetai daug kam sukėlė ir neigiamų emocijų.



Ką apie tokį emocijų protrūkį manote jūs?

Vėliau Jazzu atsiprašė dėl pareiškime panaudoto žodžio "daunas" ir patikino nenorėjusi įžeisti šia liga sergančių žmonių bei labai juos gerbianti.



Koncerto Londone akimirka:



{lang: 'lt'}

{lang: 'lt'}

{lang: 'lt'}

Siūlomas pataisytas variantas

Pastabos

 

Komentarai (34)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
Konditerijus
2014 m. gruodžio 3 d. 18:48:52
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Šiaip...

Nepažįstu aš jos nei tiesiogine, nei perkeltine prasme. Atrodo, šioje 'nuomonėje' visą skandalą indukavo keiksmažodžiai. Keiksmažodžiai - efektyviausias būdas priversti suklusti. Išmeskim iš šios 'nuomonės' visus aštresnius žodžius ir nieko. Nieko svaraus nelieka, dėl ko kiltų toks ažiotažas. 

Visuomenės ausys per jautrios gridėti tokį žodyną viešai. Bet tarp savų arba tarp svetimų išgėrę - dauguma būtent taip ir kalbam. Tai kam gi čia vaidint nesuteptuosius. 

Pastebėjimai:

Viešai ištartas nafik, pofik - ok. Bet jei: eina viskas nx, man jau px, bl -  kaip tu taip gali? 

Žopa, zjbs - beveik ok. Krysa, žertva, zajabal - per žiauru. 

 


Atsakyti
Grace
2014 m. gruodžio 3 d. 12:04:50 2014-12-04 10:12:43
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

\


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
p_ruta_
2014 m. gruodžio 2 d. 23:10:36
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Turiu keletą pavyzdžių, prie tos pačios temos.

 

Dėl valgymo ir gėrimo koncertų metu, tai juk tai iš esmės yra natūralu, jei juos rengia klubai, kavinės ar barai. Pačiai teko būtų "Pramogų banko" "Vakaris" salėje per "Midge Ure" koncertą, kuris vyko staliukų atsuktų į sceną principu, tad natūralu, jog žmonės ir valgė, ir gėrė, ir vis šiltėjo, šiltėjo,bet atlikėjui tas neužkliuvo. Pora koncertų muzikiniame teatre "New York", kurie vyko staliukų principu, tas pats atvejis. Žmonės valgė gėrė, Gabalis nepasiuto ir nieko nepasiuntė. 

 

Šiaip per metalo ir šiaip sunkesnės muzikos koncertus alus visada liejasi laisvai. Tame pačiame "New York" teko matyti visiškai nusitaškiusį "Implode" vokalistą, kuris vos ant kojų pastovėjo. Žmogelis apžildė death metal gigantus, o va nusitašė. Bet niekas nieko. 

 

 


Atsakyti
4Blackberry
2014 m. gruodžio 2 d. 22:58:08 2014-12-02 22:59:32
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Jeez, kam į tuos kraštutinumus taip lenkti? :D Metallica - popmuzika? Taip, bendrai paėmus tai populiarioji muzika, tačiau pop yra ir žanras, o ne tik terminas apibūdinti muziką, kuri yra masiškai klausoma. 

Popmuzikos žmonės irgi laisvi. Gal tik kartais įžūlesni. Nors roko žmonės irgi kartais mėgsta prarasti kontrolę ir pašėlti taip, kad koncerto pabaigoje prireikia policijos ar greitosios pagalbos... Tačiau čia daug kas ir nuo stilių priklauso. Pvz, šiuolaikiniai metalhead'ai gana kultūringi man atrodo. O kad populiarioji roko muzika gali vadintis popkultūros dalimi, faktas. Tačiau TIK populiarioji ;)

Gerai, koncertas tai ne baletas, opera ar teatras, bet jis vyksta pagal panašią struktūrą. Gal koncerte žmonės gali būti laisvesni, nėra suvaržymų ar kokių nors taisyklių, bet tai nereiškia, kad gali elgtis kaip namuose. Nes juk irgi vieša vieta, o viešose vietose žmonės privalo susimąstyti, kaip elgiasi bent šiek tiek. Tą aš norėjau pasakyti.

 


____________________
Gaila, kad Dievas mūsų nebepageidauja čia.
Atsakyti
Stripped
2014 m. gruodžio 2 d. 21:32:00 2014-12-02 21:33:36
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Metallica ir yra popmuzika.

Roko žmonės laisvesni už popmuzikos žmones?{#}  nieko absurdiškesnio nesu girdėjęs. Šiais laikais roko muzika šiaip yra pop kultūros dalis. Ir gana nemaža.

Sakai, koncertas yra kultūros dalis? tada maisto vartojimas taip pat yra maisto kultūros dalis. Kodėl abi kultūros negali susijungti į krūvą? juk šiais laikais ir taip viskas maišosi. Kas čia blogo?


____________________
Žmogus - invazinė rūšis
Atsakyti
Rutonė
2014 m. gruodžio 2 d. 21:09:29 2014-12-02 23:23:07
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Ką tik įsisukau skaityt Ne tik Karolio Vyšniausko įrašus, bet ir komentarus FB. Dauuug jų ten, na bet paaukosiu dalį laiko - įdomu vis tik, kas kaip galvoja..

Aš vis tiek lieku prie tos nuomonės, kad nesvarbu kas - Jazzu, Selas dar kas nors - visiškai turi teisę būt nepatenkinti ir pikti dėl jų koncerte ėdamų čipsų. Bet, po galais, tai ten ir išsirėkit. Toj vietoj ir tuo laiku. O ne praėjus kažkiek laiko (ir, tikiu, jau apmąsčius, ką ir kaip ir kur pasiųst). Aš UŽ emocijų rodymą. Tik PRIEŠ rodymą taip, kaip tai įvyko šį kartą. Ir taip daugelis dėsto. Taip pat pakartoja, ką ir aš rašiau - kažin ar tie "daunai, kiaunės ir urodai" skaito tokius "pūlinius" ir kažin ar tos mintys juos pasieks. Nors... Kilus tokiam skandalui (iš tiesų tai tik audrai stiklinėje) gal ir jie pasidomės, kas gi ta Jazzu ar kas tokia ta Justė Arlauskaitė (jei iki šiol nežinojo). Kas be ko, negražu su tais "debilais, kiaunėmis ir urodais" bendraut jų leksika (nes neva tik taip jie supras, kas norima pasakyt), na bent jau neverta nusileist iki jų lygio - jei jau jiems nelemta suprat bendraujnčių žmonių kalba, lai bendrauja su atitinkama publika, kuri supranta "jų" kalbą. 

@einaras13 >>> Jeip, alkoholis renginių metu yra negerai, bet ir vėl - priklauso nuo to, kas, kur ir kaip. Šiaip puikiai pamenu, kaip mano kaimynė yra sakiusi, kad eit į koncertą visiškai blaiviam nefaina. O dabar pora pavyzdžių. Abu su tais pačiais Lemon Joy susiję. Pirmas. Rods, 2010. Kofo gimtadienis. Ta proga Vienuolyno kieme - nemokamas LJ koncertas. Laikas iki koncerto - ėdimas ir lakimas, nes tai kavinės kiemas. Yra ir alaus, ir vyno, ir galbūt stpresnių gėrimų. Apie maistą išvis patylėsiu - pasirinkimas didelis. Koncertas prasideda, daugelis dar ryja. Kofas tik pasakys "Man kažkaip neįprasta, kad mano koncertuose žmonės sėdi" - viskas - nu ne visi, bet tikrai dauguma pakilo nuo stalų ir varė prie scenos. 

Antras - iš Lemon Joy XX. Visgi tai klubas, o koks klubas be alkoholio... Na ir ką - kas alaus, vyno, kas stipresnių gėrimų, kas kokteilį pirko. Ir kol vyko šildymas, irgi kažko buvo vartojama. Scenoj lemonai - visų dėmesys į sceną. Kita vertus, nežinau, gal buvo ir ką vartojančių - nebesidairiau.

 

Ką aš noriu pasakyt? Visų pirma, nuo publikos priklauso daug. Taip pat daug priklauso ir nuo vietos, kur tas koncertas vyksta. Ir ar ten yra tokių dalykų kaip čipsai, alus ir dar kažkas daugiau. Bet jei atlikėjas yra įdomus, mylimas - vargu ar daugelis ką nors čiaumos - greičiau sutelks dėmesį į tai, dėl ko atėjo (greičiausiai tikrai ne paėst ir palakt). Ir taip pat daug priklauso, kaip vakaro žvaigždė sureaguos į susirinkusiųjų elgesį. Jei išvis sureguos. O pavėluota reakcija - tai... Kaip sakoma, "posle draki kulakami ne mašut" (liet. po muštynių kumšiais nemojuojama). Nu viskas, neapstaugei / kitaip nesureagavai tinkamu laiku, tai praėjus kažkiek laiko nuo to įvykio gal jau malonėk arba užgniaužt emocijas, arba dėstyt jas kultūringai. 

 P.S. Akustiniai koncertai man kur kas labiau patinka jaukioj aplinkoj, kur telpa ne "ŠIMTAI IR ŠIMTAI" žiūrovų, o keliolika. Tada viska kažkaip kitaip. Ir nieko baisaus, jei kas sugurkšnos kokį kokteilį. Bet yra tiesioginis (na OK, ne visada - koks nors Jackie baras skiriasi nuo Kotrynos bažnyčios) akių kontaktas tarp atlikėjo ir klausytojo. Nežinau, kokio dydžio buvo salė Jazzu atveju, bet ji man nejauki ir nemiela - pernelyg didelė... Ir vaizdelyje muzika nu neskamba. Ir vargu ar dėl to kalta tik filmavusiojo technika...


Atsakyti
Grace
2014 m. gruodžio 2 d. 19:07:18 2014-12-04 10:20:08
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

&


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
Grace
2014 m. gruodžio 2 d. 18:53:42 2014-12-04 10:20:19
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

%


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
einaras13
2014 m. gruodžio 2 d. 18:42:58
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Pripažinkim, jog dabar kultūriniu renginiu gali būti traktuojamas tik klasikinės/simfoninės muzikos koncertas. O žmonės tegu eina į visokias Jazzu ir čiaumoja čipsus. Bet prieš vieną dalyką aš esu labai prieš - alkoholį renginių metu.


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
4Blackberry
2014 m. gruodžio 2 d. 17:55:28
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Čia kalbi apie popmuzikos koncertus, čia apie Metallicą... Aš nekalbėjau apie ištroškusius ir išalkusius žmones. Nors kodėl jie negali namie, ar automobilyje pavalgyt prieš koncertą? Koncertas yra kultūrinis renginys. Kalbėjau apie tuos, kurie šūkčioja prisilakę ir trukdo ne tik atlikėjams, bet ir kitiems žiūrovams. Roko koncertuose sutinku, kitas reikalas. Roko atstovai laisvesni žmonės. Ir sakai koncervarvatyvus mąstymas? Tai jei novatoriška mąstymas yra toks, kokį tu aprašei, tai tada nežinau, kas laukia koncertų ateities... 


____________________
Gaila, kad Dievas mūsų nebepageidauja čia.
Atsakyti
Stripped
2014 m. gruodžio 2 d. 17:08:48 2014-12-02 17:16:17
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Valgymas, gėrimas ir net uostymas popmuzikos koncertuose yra normalu. Ir tai visiškai nereiškia kad tie išalkę ar ištroškę žmonės yra nekultūringi. Toks mastymas yra grynai sovietinio auklėjimo palikimas. Ir dažniau taip galvoja tie kurie nėra iškišę nosies iš Lietuvos. Tarkim, per Metallicos koncertą Wembley stadione šalią manes sėdėjo pora Britų, kurie išstraukė didžiulį maišą su sumuštiniais ir net termosą. Jie pusę to koncerto valgė. Ir aš pagalvojau - tai yra labai puiku, tie žmonės nėra kompleksuoti. Jie nėra sovietinių nuokrušų palikuonys. Paklausčiau Metallico's muzikantų ką jie masto apie tai? Duodu žodį, jie nesuprastų tokio klausimo iš viso.


____________________
Žmogus - invazinė rūšis
Atsakyti
Stripped
2014 m. gruodžio 2 d. 14:42:39 2014-12-02 21:34:34
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Kaip dainininkė ji labai vidutiniška. Tokių dainuoti galinčių dainininkių užsienyje yra pilna, ir jos dar priverstos stripriai konkuruoti viena su kita. Tuo tarpu čia Lietuvoje ji konkurenčių neturi, todėl įsivaizduoja save - ''pasaulinio lygio,, {#}. Kodėl tuomet į jos koncertus Londone ateina tik Lietuviai ir tie patys urodai?

Beje, tai tokia dainininkė kurios grožis atsiskleidžia tik per makiažą - be jo ji nulis.

Sel'as kaip asmenybė gal ir šiek tiek geresnis, bet kaip dainininkas - viename lygyje su Jazzu.


____________________
Žmogus - invazinė rūšis
Atsakyti
Grace
2014 m. gruodžio 2 d. 11:21:48 2014-12-04 10:20:40
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

$


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
Grace
2014 m. gruodžio 1 d. 23:02:07 2014-12-04 10:20:50
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

@


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
Rutonė
2014 m. gruodžio 1 d. 22:52:23
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

OK, OK, naobettačiau... Grace, ar tik nebus didelė dalis antipatijos tik todėl, kad ji užsipuolė Viliją, kuri tau patiko? Neskaičiau, nežinau, kokiais žodžiais jos ten išsitaškė, tai negaliu nieko pasakyt. O ieškot dabar, po gero pusmečio... Ne, tingiu... Ir vis tiek - Vilijos daina man buvo antra, jei ne pirma tarp blogiausių po Ovidijaus Vyšniausko... Nu nesuprantu aš tų a la menininkų.

Kas dėl Jazzu arogantiškos išraiškos, tai taip, tą patebėjau. Galbūt ji tokia tik viešumoj, gal tai kaukė, gal tiesiog gamta taip apdovanojo, tai ką jai tada daryt?

Man tik įdomu, kokie būtume geri minkšti ir pūkuoti mes, atsidūrę jos vietoj. Vargu ar elegantiškai pasiųstume tam tikron vieton (koordinates prisimint būtų sunkoka):

arba čia

miestas,zmones

Na, negražiai padarė, tai ką - dabar visą gyvenimą už tai reikės atsiiminėt? Patinka ji mums ar nepatinka, na, nesuvaldė emocijų, kas yra žmogiška net tokiai (neva) arogantiškai personai. O smerkt ar teisint kaip asmenį aš neturiu teisės - asmeniškai jos nepažįstu, o tas "man atrodo, kad.." dar ne kriterijus nuteist net ir nepatinkantį žmogų.

 


Atsakyti
ragai1
2014 m. gruodžio 1 d. 22:35:35
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

visiskai jin teisi, nekazka ten auditorija jauciasi buvo treningyniu gvardija atejo kaip i filma , nekazka kultura


Atsakyti
Grace
2014 m. gruodžio 1 d. 22:16:06 2014-12-04 10:21:14
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

!


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
Grace
2014 m. gruodžio 1 d. 21:57:05 2014-12-04 10:21:55
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

~


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
Rutonė
2014 m. gruodžio 1 d. 21:01:56 2014-12-01 21:04:06
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

O aš ir vėl imuosi to paties šaltinio. Šįkart iš straipsnio "Lietuvos ryte". Ramūno Zilnio mintys: "Keista kitkas – kad (visi, kurie pažįsta, žino) smailų liežuvį turinti dainininkė nesusiprotėjo traškučių valgytojų nuleisti ant žemės dar koncerto metu. Tai veiksmingiau ir logiškiau, nei lieti nuoskaudą feisbuke. Truputį mažiau keista, kad to nepadarė kiti žiūrovai – pažįstama lietuviška situacija, kai „sudrausminti turėtų kažkas kitas, o mes paburbėsim po nosim, piktai pasidairysim ir pakentėsim“.

Keliu visas keturias UŽ. Aš tą patį išsakiau svo komentare prie lietuviškos muzikos atradimų. 

Pakartosiu video - kaip suveikia tai, ką Jazzu parašė, išrėkta tinkamu laiku ir pavartojant atitinkamą žodyną:

Akivaizdu, abejingų kaip ir neliko, tik dvi stovyklos - už Jazzu ir prieš Jazzu. Ji iš to tik išloš. Reklama kaip reikiant. Realiai nieko tokio neįvyko, bet va - ir mes čia vis narstom ir svarstom - gerai ji padarė ar blogai? Nu viskas - kas įvyko, tas įvyko, žodis žvirbliu išskrido, o kuo sugrįžo - dar klausimas. Tikrai kad ne varna. Ir ne jaučiu. O šiaip - palos, palos ir nutils.

Tiesa, dar vieno palaikymo (ir iš esmės tokių pačių minčių - viską išsakyt ten ir tiems, kas neigiamas emocijas sukelia) sulaukė Jazzu ir iš Vaido Baumilos:

Vaidas Ba Na nepykit, bet anglijoje teko vaidinti teatruose, kurie talpino ne simta, o du tukstancius ziurovu, pykit nepyke - ju tradicijos skiriasi. Teatre nei svarku, nei smokingu, nei fraku, nei sukniu vakariniu. Alus, vynas ir cipsai. Ir nieko cia tokio, akustine erdve. O Justelei linkeciau su hekleriais ismokti tvarkytis scenoje, ne internetineje erdveje. Puikus mokytojas - tas pats Britas - Jimmy Car'as 7 val. · Redaguota · Patinka · 11 Vaidas Ba Kazkada Ukmergeje dainuojant "kazkokiai" publikai, po dainos vienas urodelis atejes su savo kiaunyte, norejo pasirodyti labai svarbus ziurovas ir tikrai ne svelniausiai pasiule nulipti nuo scenos. As paklausiau, kodel jis ateina i mano darba ir man trukdo dirbti, juk as neateinu i jo darba ir bybiu is burnos neismusineju. Ukmergeje daba turiu respekta 7 val. · Patinka · 21  

Aš pati nebuvau nei didelė Jazzu fanė, nei nekentėja. Na, sakykim, paklausu kokią dainą (kaip siūlomą naujieną music'e), jei patiko - patiko, ne - ne. Nepasikeis mano pozicija ir dabar. Netapsiu aršia jos gerbėja, netapsiu ir aršia nekentėja. Na išsiliejo žmogus, tik truputį ne laiku ir ne vietoj, tai dabar ją gyvą su visais patrakais gatavi suėst?

P.S. Šiek tiek prisiminimų iš savo patirties mokykloje. Buvau aš iki kokios 8 klasės tokia caca lialia beveik pirmūnė ir šiaip kone pavyzdingo elgesio mergaitė. Nerūkiau, nesikeikiau, pastabų iš mokytojų dėl prasto elgesio negaudavau. Ir štai vieną kartą nesugebėjau atsakyt į mokytojos klausimą ar atpasakot kažkokią temą. Kokia buvo gėda ir šiaip toks konfūzas - taigi aš PIRMŪNĖ, aš susimoviau.... Ir dėl to pikta ant visų ir visko. O čia dar vienas klasiokas (kurio žiaaaauuuuriai nemėgau) pabandė mane išvis iš kantrybės išvest: "Tai ką, pirmūne - pamokos neišmokai?" O tada kažkas įvyko - caca lialia kad suvems: "Pašol nx bl!!!!!" O tada scena, verta kamerų - visi klasiokai akis išpūtę, išsižioję iš nuostabos.. Visi juodai apšalę - ramybės įsikūnijimas KEIKIASI!..  {#} Dabar juokinga visa tai prisimint. Bet - suveikė. Su manim pradėjo visai kitaip elgtis. Tikrai pagarbiau. Štai taip. Ir kadangi tai nebuvo 12 klasė, dar ne vienus metus kartu mokėmės, niekas man tų keiksmų neprikišinėjo. 


Atsakyti
p_ruta_
2014 m. gruodžio 1 d. 20:01:21
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Neklausau jos, teko kažkada jos klausyti, bet įspūdžio nepaliko,  nuoširdžiai nesuprantu už ką ją taip visi ir ji pati save aukština? Na bet kaip sakoma, skonyje draugų nėra. 

 

Šiaip tikrai ne tik jos koncerte taip būna. Teisingai Einaras pastebėjo. Penktadienį buvau Accept koncerte ir dar jam neprasidėjus tiek trūkusių ir nesiorientuojančių kur yra buvo pakankamai.  Vienas džentelmenas krekždutės pozas iš antro aukšto link scenos linko, atlikėjai turėjo tai matyti, bet kažkodėl nerašė sekančią dieną žemo lygio skelbimų, kokie jie žvaigždės ir kokie lietuviai alkoholikai, nors scenoje jau kelias dešimtis,  ne taip kaip ta žvaigždutė.

 

Tikrai nereikia sakyti, kad jai nėra lygių Lietuvoje. Turim daugybę atlikėjų, dainuojančių ne tik papais ir gerbiamų už vokalą.

 

 

Kad nervuoja tai, sutinku, bet naudojant tokio lygio žodyną, ne ką geresnė už juos pačius tampa.  Piktinkis, kad nori, bet kultūringai :-)


Atsakyti
4Blackberry
2014 m. gruodžio 1 d. 18:41:19
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Čia viskas labai aišku kaip dieną. Bet kuris žmogus įsižeistų ir supyktų, jei į jo koncertą ateitų visiškai jo, kaip atlikėjo, negerbiantys žmonės. Jazzu sureagavo labai žmogiškai ir normaliai, gal tą akimirką užvirė pyktis, todėl taip šiurkščiai išsireiškė. Ji yra žmogus, jaučiantis savo vertę. Ji gerbia tuos, kurie gerbia ją. O tiems, kurie jos negerbia, ji irgi atsako tuo pačiu. Gal kartais iš jos pasisakymų ir galima pagalvoti, kad ji labai aukštai užkėlus tą savo kaip atlikėjos vertę. Bet tai palyginus su kitomis Lietuvos moteriškosios lyties atlikėjomis, tai ji tikrai verta vadintis išskirtine. Gal ji šiek tiek per naivi, tikėdamsi, kad į jos koncertus vien inteligentai plūs. Ne operos solistė, deja, yra. Dar trūksta koncertinės patirties aiškiai. 


____________________
Gaila, kad Dievas mūsų nebepageidauja čia.
Atsakyti
einaras13
2014 m. gruodžio 1 d. 18:24:58
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Teko diskutuoti šiandien su keletą žmonių dėl šitos "sensacijos". Jei jau priimkim, kad yra urodų, tai yra urodų ne tik pas ją, o ji, matyt, įsivaizduoja, kad į įvairias pasaulines žvaigždes urodai neina. Jėtus, nereikia labai daug ieškot, kad surastum pavyzdžių. Turbūt iš savo patirties labiausiai atgaminu Scorpions koncertą. Sugerovų vakarėlis buvo padarytas, o ne muzikos klausymas. Ir ji tikisi "išgydyti" visą pasaulį, pakeisti pasaulio dėsnius ir pamojuoti stebuklinga lazdele, kad urodų nebeliktų. Naivu. Aišku, atlikėją erzina, bet jie, po galais, tau sumokėjo pinigus, tad ne jie turi taikytis prie tavęs, o tu prie jų. Geriausias pasirinkimas šitoj situacijoj buvo ignoruoti.


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
velniux
2014 m. gruodžio 1 d. 18:15:43
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Čia kaip dažnai būna, labiausiai puoli nekęsti tų, kurie panašiausi į tave (blogosiomis savybėmis). Ji pati yra arogantiška ir pasikėlusi fyfa, kuriai nusispjaut ant 99% pasaulio. Bet neduok Dieve kam nors nusispjaut ant jos. Tada jau jie visi debilai. Geriausias debilų detektorius yra veidrodis jos kambary arba rankinėj. Įsivaizduoja esanti kažkokia labai jau žvaigždė, nors kaip Vyšniauskas teisingai apibūdino, kuria tik nuobodų "pusfabrikatį". Primadona atsirado.


____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
Silentist
2014 m. gruodžio 1 d. 18:08:41
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

ar mane akys apgauna, bet atlikėjos CAPSintų raidžių tarpe nėra žodžio "pydarastai".

vot, tada tai Londone būtų atatranka bumpt 


____________________
A paranoid is someone who knows a little of whats going on. A psychotic is a guy whos just found out whats going on. - William S. Burroughs.
Atsakyti
Grace
2014 m. gruodžio 1 d. 17:41:43 2014-12-04 10:22:14
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

 

:


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
Sahja
2014 m. gruodžio 1 d. 17:11:23
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Dabar kai sakė vienas žmogus,į koncertus žmonės eina,patūsinti,o ne dėl dainų,dėl meno,o daug jų eina tik pramogaut,o ne klausymui.Neišprusę ,neišmokę ir t.t.Nėra  klausymo kultūros išsiugdę...


____________________
Meilė kovoja,bet žmonės akli,kas atsimerks,tam iš dangaus,leisis ji Šitam pasaulį meilė gimdo ateitį,praeitis-dabartį,o ateitis-sapnus. (Sahja) Mano batai iš Lietuvos,mano kelnės iš Vokietijos,mano kepurė iš Rusijos,o mano širdis,iš Indijos.Visa Visata ,tik sapnas,tik laikas,kurio nėra,mums tai atvers.
Atsakyti
be_inis
2014 m. gruodžio 1 d. 16:43:18 2014-12-01 16:44:15
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Visąlaik sunkiai priimdavau gandonus ir ala "fyfas", kurie ateina į koncertą ir užsiimėja kaži kuom, bet ne muzikos klausymu. Kartais galiu suprasti šiukšlių mėtymą ant scenos į atlikėjus už netinkamus pasirodymus, galiu suprasti ir kategorišką apsisukimą bei išėjimą iš vietos, bet mokėtii už bilietą, kad galėtumei pasipuikoti vienoje ar kitoje formoje, tada jau ima pyktis. Gandonai ir Fyfos, kad ir kokie ereliški jų kedai, - siutina. 

Iš vienos pusės, pilnai suprantu ir palaikau Jazzu komentarus. Iš kitos, man labai jau vienodai šviečia jos jausmai. Scenoje tikrai neatrodo tokia gyva, kaip rodo jos pačios pastarųjų dienų komentarai. 

 

Ir šiaip, situacija yra patogi aprašyti spaudoje. Ji visai populiari, kad žmonės domėtųsi, skaitytų ir tokie kaip K.Vyšniauskas turėtų progą konstruktyviai pakritikuoti. Bereikšmis vyksmas.


Atsakyti
Konditerijus
2014 m. gruodžio 1 d. 16:15:01

Eikit Jūs visi (pagarbiai) N... Su pirmąja gruodžio - žiemos diena. 

Man tai liūdna dėl kiaunių... Jie mieli, gražūs padarėliai :/


Atsakyti
DeLaLiutishkuz
2014 m. gruodžio 1 d. 15:39:00
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

ji ziauriai gerai parase. yra pilna marozu ir kiauniu, kurie ateina i koncus jos. o del kiauniu ypac gerai pasake. su iphonais sedi konce, kur zmones soka, postina kvailas nuotraukas i instagrama ir panasiai. Nesupranta tokios muzikos, bet eina i konca, nes ta daro dauguma. Nori priklausyti bandai. zodziu. As ziauriai uz Juste :)


____________________
/ moustache is practically like a wedding ring \
Atsakyti
kalipse
2014 m. gruodžio 1 d. 14:36:37
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Sel, tik moteriškam variante


Atsakyti
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Susijusios naujienos

Festivalis „M.A.M.A. vasara 2022“ šiemet vyks paskutinįjį vasaros šeštadienį
0
0

„M.A.M.A. muzikinių apdovanojimų“ organizatoriai skelbia naujieną: jau penktą kartą rengiamas festivalis „M.A.M.A. vasara“ grįžta ir šiemet paskutinįjį vasaros šeštadienį vėl vyks Raudondvaryje – vienoje gražiausių Lietuvos vietų. Bilietus į muzikos fe...
Dainininkė Jazzu neskuba atsisveikinti su vasara: įvyks didelis koncertas po atviru dangumi
1
0

Vasara visuomet bus per trumpa, o iš bendros perspektyvos žvelgiant – ir gyvenimas nėra per ilgas. „Kaip mano mama sako, kiek tų vasarų beliko. Todėl gyvenimą reikia švęsti. Gerai, kad galime tai daryti kartu“, – šypsosi Justė Arlauskaitė-Jazzu, rugsėjo 2...
Jazzu kviečia į du šventinius žiemos koncertus: „Noriu padėkoti savo klausytojams“
0
0

2019 metai Justei Arlauskaitei-Jazzu buvo įsimintini: pirmasis solinis turas didžiausiose Lietuvos arenose, naujas albumas, vaizdo klipas ir nauji hitai, kurie užvaldė radijo eterio topus bei pakerėjo klausytojų širdis. Palydėdama šiuos metus, atlikėja kv...
Balso traumą patyrusi Jazzu jaučiasi gerai, tačiau gydytojai dar visą savaitę neleidžia koncertuoti
0
0

Vienai populiariausių ir geidžiamiausių Lietuvos atlikėjų – Justei Arlauskaitei-Jazzu neseniai teko atšaukti koncertą Kaune dėl staiga dingusio balso. Gydytojai šią savaitę dar neleidžia dainininkei žengti ant scenos. >/b> „Justei buvo diagnozuota b...

Copyright 2001-2024 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Šiuo metu vertiname


Tina Turner Tina Turner
8,3

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

  Daugiau

Pokalbių dėžutė

10:02 - Silentist
Mike Pinder
10:01 - Silentist
Mire dar vienas Moody Blues narys.Mike Ponder '(
00:10 - edzkaa1
Nu ką, nemaža tikimybė, kad vistik My Dying Bride nebus Kilkim Žaibu, atšaukė beveik visus šių metų pasirodymus. Tik organizatoriai kažkaip neskuba pranešti ir toliau reklamuoja..
20:28 - Silentist
SVEIKI tiek kad net KUKU
10:43 - Arunazz
sVEIKI
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
09:40 - Silentist
guess I did make my name out of my drumming, and I have the big drum sets, and I'm doing all these crazy, odd-time signatures, so, yeah, I guess drumming was very important to what made me popular.

Mike Portnoy
18:43 - Arunazz
SVEIKI
16:33 - Silentist
Tamsa pasitraukia ir paukštis pakyla, Respublika įveikia tylą. Us tave ir us draugus - virs nakties sviesus dangus (old spice)
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 1
  Neregistruotų vartotojų: 314
  Iš viso užsiregistravę: 73333
  Naujausias narys: irving54x
  Šiandien apsilankė: 236158