Christiane F. (1981), The Breakfast Club (1985), Stand By Me (1986), The Basketball Diaries (1995) ir SLC Punk (1998). Ilgai turėjau minty pažiūrėt Leon The Professional, Trainspotting, Requiem For A Dream, bet vis dar neperžiūrėjau. Žiūriu, daugumoj komentarų paminėti, reikės turbūt nebeatidėliot ;)
____________________
They don\\\'t know that we know they know that we know...
____________________
A paranoid is someone who knows a little of whats going on. A psychotic is a guy whos just found out whats going on. - William S. Burroughs.
būtų teisingiausia tokiam logiškai neteisingam & neapibrėžtam filmų tope, kaipo kad būtų top penki vaizdo klipai, paveikslai, 5 žmonės ar pnš.,
atsakyt taip:
1.geriausi 1980's filmai
2.geriausi 90's filmai
3.geriausi 00's filmai
4.geriausi iš 70's
5.geriausi nuo kino istorijos pradžios iki 60's filmai.
nes kaip tu iš visų žanrų, laikų, režisierių išrinksi gerus 5-is. nebent esi matęs iš viso 25-is ar 125-is.
____________________
A paranoid is someone who knows a little of whats going on. A psychotic is a guy whos just found out whats going on. - William S. Burroughs.
1. brothers of the head- nerealus sitas! apie broliu siamo dvyniu, ju muzikine karjera, gyvenima ir t.t
2. requiem for a dream
3. control- apie ian curtis:>
4. romper stomper
5. sid and nancy
____________________
A paranoid is someone who knows a little of whats going on. A psychotic is a guy whos just found out whats going on. - William S. Burroughs.
jau kelis kartus buvau atsidarius sita diskusija ir visada pagalvodavau, kad dar ne viska paziurejau, bet niekada visko neperziuresiu, tai bent is matytu.
1- A Clockwork Orange.
Visiskai be konkurencijos, kitu pavadinimu net nesvarstom.
2- One Flew Over the Cuckoo's Nest.
Irgi daug nemastant. Jack Nicholson yra Dievas. NuostabusNuostabusNuostabus.
3- Brazil.
Nes tai pats geriausias, mano galva, Terry Gilliam darbas. Beprotiskas pasaulis. Visiskai beprotiskas. Pats labiausiai koki zmogus gali sugalvoti.
4- Rservoir Dogs.
Kad ir kaip mylime Tarantino filmus, gincijasi zmones, kuris yra geresnis ir t.t. mano asmenine nuomone itin aiski siuo klausimu. Visi sekantys jo darbai daugiau maziau, bent atrodo, ikvepti sito. Tai, sakau, iiiiikvepiantis.
5- Naked Lunch.
Cronenberg'o filmografijoj ne vienas filmas vertas i penketuka, bet jei rinktis viena, tai imam sita. irgi del nesiliaujancios fantazijos. delto, kad paziurejus savas pasaulis atrodo nepaprastai normalus. nykiai nuobodus. keiciames. (:
____________________
Yes, I’m a Disney princess, thanks for asking.
betkokia tvarka
*Mamma mia. Maniau, kad bus blogas, bet pakėlė nuotaiką. Labai.
* Forestas gampas. Nežinau žmogelio kuriam būtų nepatikę.
* Valkirija. Nemėgstu Tomo Cruzo (net nežinau ar taip pavardę parašiau), bet šiame filme man jo vaidyba net labai.
*How to train your dragon. Gal ne kiek filmas, o kiek prisiminimai...
*Žalioji mylia. Vos nepamiršau nors jam duočiau 1 - 2 vietą.
____________________
Aš samdau žmones, kad jie mane garbintu. True story.
Nu ką, nemaža tikimybė, kad vistik My Dying Bride nebus Kilkim Žaibu, atšaukė beveik visus šių metų pasirodymus. Tik organizatoriai kažkaip neskuba pranešti ir toliau reklamuoja..
guess I did make my name out of my drumming, and I have the big drum sets, and I'm doing all these crazy, odd-time signatures, so, yeah, I guess drumming was very important to what made me popular.
2016 m. gegužės 29 d. 20:06:44
Christiane F. (1981), The Breakfast Club (1985), Stand By Me (1986), The Basketball Diaries (1995) ir SLC Punk (1998). Ilgai turėjau minty pažiūrėt Leon The Professional, Trainspotting, Requiem For A Dream, bet vis dar neperžiūrėjau. Žiūriu, daugumoj komentarų paminėti, reikės turbūt nebeatidėliot ;)
____________________
They don\\\'t know that we know they know that we know...
2016 m. gegužės 21 d. 22:48:23
1. Into the wild (2007) ( gal 4 kartus mačiau)
2. Fight club (1999)
3. American history X (1998)
4. Leon: the proffesional (1994)
5. Whiplash (2014)
2016 m. gegužės 21 d. 20:18:44
1. The Pursuit of Happyness (2006)
2. Suburra (2015)
3. Listening (2014)
4. The Blues Brothers (1980)
5. Antarctica: A Year on Ice (2013)
2016 m. balandžio 1 d. 22:30:16
Valandos, Trumeno šou, Forrestas Gumpas, Arizonos svajonė, Eternal Sunshine...
____________________
A paranoid is someone who knows a little of whats going on. A psychotic is a guy whos just found out whats going on. - William S. Burroughs.
2016 m. balandžio 1 d. 19:11:21
First Blood
Two Days One Night
Three Kings
Four Weddings and a Funeral
The Fifth Element
The Sixth Sense
Se7en
The Hateful Eight
The Ninth Gate
Decalogue
2016 m. kovo 29 d. 20:20:58
1. Apocalypse Now (1979)
2. The Godfather (1972)
3. Schindler's List (1993)
4. The Shawshank Redemption (1994)
5. The Godfather 2 (1974)
2016 m. kovo 29 d. 19:54:27
Kol kas...
1. The Crow (1994)
2. Into the Wild (2007)
3. Wuthering Heights (2009)
4. Dead Poets Society (1989)
5. Fight Club (1999)
____________________
Gaila, kad Dievas mūsų nebepageidauja čia.
2016 m. kovo 29 d. 19:17:58
1. м + ж ( я люблю тебя ) 2009
2. Halloween with the new Addams family 1977
3. Grease 1978
4. Dirty dancing 1987
5. Bonnie and Clyde 1967
2011 m. gegužės 15 d. 21:06:36
2. Lawrence of Arabia
3. Apocalypse Now
4. Taxi Driver
5. Heat
2011 m. gegužės 15 d. 20:49:41
Snatch
Lock Stock n 2 smokin barrels
21 grams
Trainspotting..
2011 m. gegužės 15 d. 17:41:04
atsakyt taip:
1.geriausi 1980's filmai
2.geriausi 90's filmai
3.geriausi 00's filmai
4.geriausi iš 70's
5.geriausi nuo kino istorijos pradžios iki 60's filmai.
nes kaip tu iš visų žanrų, laikų, režisierių išrinksi gerus 5-is. nebent esi matęs iš viso 25-is ar 125-is.
____________________
A paranoid is someone who knows a little of whats going on. A psychotic is a guy whos just found out whats going on. - William S. Burroughs.
2011 m. gegužės 15 d. 15:07:32
2. requiem for a dream
3. control- apie ian curtis:>
4. romper stomper
5. sid and nancy
2011 m. kovo 26 d. 22:47:13
____________________
A paranoid is someone who knows a little of whats going on. A psychotic is a guy whos just found out whats going on. - William S. Burroughs.
2011 m. kovo 26 d. 19:14:24
#4 The Good, The Bad And The Ugly
#3 Donnie Darko
#2 The Terminator 2
#1 Apocalypse Now
2011 m. kovo 26 d. 18:37:59
2. Titanic;
3. Orphan;
4. Wrong turn trilogija;
5. Diary of a sex addict.
2011 m. sausio 8 d. 23:34:13
1- A Clockwork Orange.
Visiskai be konkurencijos, kitu pavadinimu net nesvarstom.
2- One Flew Over the Cuckoo's Nest.
Irgi daug nemastant. Jack Nicholson yra Dievas. NuostabusNuostabusNuostabus.
3- Brazil.
Nes tai pats geriausias, mano galva, Terry Gilliam darbas. Beprotiskas pasaulis. Visiskai beprotiskas. Pats labiausiai koki zmogus gali sugalvoti.
4- Rservoir Dogs.
Kad ir kaip mylime Tarantino filmus, gincijasi zmones, kuris yra geresnis ir t.t. mano asmenine nuomone itin aiski siuo klausimu. Visi sekantys jo darbai daugiau maziau, bent atrodo, ikvepti sito. Tai, sakau, iiiiikvepiantis.
5- Naked Lunch.
Cronenberg'o filmografijoj ne vienas filmas vertas i penketuka, bet jei rinktis viena, tai imam sita. irgi del nesiliaujancios fantazijos. delto, kad paziurejus savas pasaulis atrodo nepaprastai normalus. nykiai nuobodus. keiciames. (:
____________________
Yes, I’m a Disney princess, thanks for asking.
2011 m. sausio 8 d. 22:08:31
2. The Godfather
3. Dead Man
4. Donnie Brasco
5. Schindler's List
2011 m. sausio 8 d. 20:32:42
2. Inception
3. Requiem For a Dream
4. The Last Samurai
5. Eurotrip
____________________
If the music is too loud, youre too old.
2011 m. sausio 8 d. 20:28:38
*Mamma mia. Maniau, kad bus blogas, bet pakėlė nuotaiką. Labai.
* Forestas gampas. Nežinau žmogelio kuriam būtų nepatikę.
* Valkirija. Nemėgstu Tomo Cruzo (net nežinau ar taip pavardę parašiau), bet šiame filme man jo vaidyba net labai.
*How to train your dragon. Gal ne kiek filmas, o kiek prisiminimai...
*Žalioji mylia. Vos nepamiršau nors jam duočiau 1 - 2 vietą.
____________________
Aš samdau žmones, kad jie mane garbintu. True story.
2011 m. sausio 8 d. 16:13:02
2.Mamma mia
3.Grease
4.Vienui vieni
5.ABBA-The movie