Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Ką būtų Robertas pasakęs?

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Skiriu dienoraštį Robertui Van de Grafui.


Gaudau nuobodulį labai sėkmingai. Neprisimenu, kada paskutinį kartą buvau išlindęs iš namų - berods katastrofa. Dustų pačio prikvėpuotame anglies diokside ir va, vis dar rašau dienoraščius. Gal tikrieji melomanai žino tą jausmą, kada nenori niekur išeit, nes NET 15 minučių negirdėsi dainos, kuri dabar tau labiausiai patinka. Panaši situacija dabar yra man. Apčy... Kas čia dabar - dar susirgsiu. Prisimenu pernykštes Kalėdas ir Naujuosius (2010-2011), kuriuos sutikau su +39 temperatūra, nejau ant gimtadienio kažkas panašaus įvyks.

Ir ką Robertas būtų pasakęs? Jo dvasia sako - "klausyk tą dainą, kol apsivemsi." Van de Grafo generatorius mane nukratys neregėto krūvio elektros srove - o tada tai bus smagu, kai persiklausysi psichodelikos. Ir dar dusi savo paties prikvėpuotu anglies dioksidu. Atleisk, kambario langas pradarytas visą parą, todėl čia atsinaujina oras.

Robertai, dėkoju už tą išradimą, kuris sukelia elektrostatinę iškrovą ir įkvėpė mano mėgstamus atlikėjus sukurti tokia nuostabią dainą. Įdomu, ką tu būtum pasakęs, jei ją išgirstum.

Vandenilis greitai virs heliu, ir nebebus jo deficito pasaulyje (H to He...) O dabar nėra net helio balionams pripusti.

Sąmišis galvoje. Persiklausius psichodelikos visada vėjai pradeda švilpti. Sakoma, žmogui reikia kas penkioliką minučių pavaikščioti, o aš jau keletą valandų prilipęs prie kėdės. Nes jėgos apleidžia, tada, kada to mažiausiai reikia.

Kur parsiduoda Van de grafo generatoriaus, noriu tvarkingai pašiaušti plaukus ir išgauti lengvo svilėsio kvapą. Kvepėti kaip sudegęs pyragas. Arba karbonadas. Koks skirtumas.

- Ąsotėli, ąsotėli, pasakyk, kas didžiausias tinginys pasaulyje.

- Tu, Einarai, tu.

- O aš maniau, kad pats pasaulis čia labiausiai tingi.

Taip, pasaulio sukimasis lėtėja. Technologijų pilna, žmonėms nėr kas veikt... VEIKLOS!

Robertai, ką tu būtum pasakęs visą tai pamatęs. Turbūt savo išradimu gerai pakratytum pasaulį.

Robertai, aš tavęs nebekankinsiu klausimais. Jei tu mane girdi, ateik, paklausysime geros dainos:




 2012 m. rugpjūčio 22 d.

 2024 m. kovo 23 d.
 2023 m. gegužės 23 d.
 2023 m. balandžio 30 d.

Komentarai (22)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
einaras13
2012 m. rugpjūčio 22 d. 19:40:32
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Smagu pasikandžioti... Bet santarvė man labiau prie širdies. Kritiką irgi mėgstu, bet jau ne sąmokslą, kada mane visi užsipuola dėl kažkokio žodelio, kurį žmonės ne taip supranta. Aš ne viską reiškiu tiesiogine prasme...


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
V3rtig0
2012 m. rugpjūčio 22 d. 19:37:22
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Betgi rimtai šiaušies, kaip ir sakiau. {#} O juk smagu šitaip pasikandžiot, juk aš ne piktai. Jei gyveni visada santarvėje su visais, pradedi praradinėt budrumą.


____________________
bacon
Atsakyti
einaras13
2012 m. rugpjūčio 22 d. 19:23:49
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Ir dar pats pasakymas "sąmišis galvoje" reiškia, kad šis dienoraštis nebus sklandus


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
einaras13
2012 m. rugpjūčio 22 d. 19:22:39
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Nuo tavęs man nekliūna. Kaip tik labai nuolankiai priimu tavo kritiką. Nes ji man priimtina ir atrodo teisinga. Kliūti nėra dėl ko, nes ta pati Kritika mus verčia tobulėti. O su kitais mėgstu pasiginčyti, jei atrodo jų nuomonė neteisinga. Sutinku, kai kurie komentarai tiesiog žeidžia ir tada aš užverdu...


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
einaras13
2012 m. rugpjūčio 22 d. 19:20:31
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Labai sutinku. Aš niekada nerašau galvodamas apie dėmesį iš kitų ir kitokius bla bla bla dalykus. Man internete daug smagiau rašyti nei į knygutė. Galiausiai ne tik dėl to, kad nori pasidalinti savo mintimis, o rašyti apie mėgstamą muziką (ką darau beveik visada), ir šiaip, man patogiau prisėdus prie kompiuterio imti ir rašyti. Nes man sąsiuvinis yra kažkas baisaus. Plus - internete garantija, kad jie išliks (manau, internetas bus tas išradimas, kaip ir ratas, kuris tarnaus dar ilgai ilgai)


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
einaras13
2012 m. rugpjūčio 22 d. 19:15:12
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Aišku, kai laisvės per mažai, tai jau blogai. Bet kai paauglys pasiduoda to valiai - dar blogiau. Reikia ugdyti pasipriešinimą prieš tokius griežtus tėvus. Tai stiprina paauglio, vėliau, suaugusiojo žmogaus valią. Taigi, griežti tėvai savo vaiką paverčia arba pelyte, arba stiprios valios žmogumi - už antrąjį variantą juos ir gerbiu.

O tas savo noro demonstravimas kartais visai ne į temą. Noriu skristi į Ameriką - skrisi? - ne, nes: tau tėvai neleis, tu bijosi viena, galiausiai, tu net ten nenukaksi, nes įstatymai sutverti taip, kad nepilnamečio vieno į Ameriką nenuskraidinsi (nebent turėsi už tave atsakingą asmenį)


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
einaras13
2012 m. rugpjūčio 22 d. 19:10:00
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Amžinai tą patį dėstai. Man nuo rašymo priklausomybė - gauni kokią mintį - ir pradedu rašyti, taip dėstosi ir kitos. Kadangi tarp jų sąsajų nėra - gaunasi beletristika. O jeigu jau atsiranda - normalus dienorštis. Kadangi esu pliurpologijos meistras ir nemėgstu sėdėti prie vienos temos, tai taip ir gaunasi. Čia panašiai, kaip avangardinė muzika - meistriška, bet nesuprantama. O mano raštuose kažkokių gilių prasmių nereikia ieškoti - prasmės pas mane nebūna, nes dar kartą kartoju - tai, sąmonės srautai...

Visada gerbiu nuomonę tavąją, nes ji aiški ir teisinga, ne taip, kaip kai kurių, čia įsivaizduojančių esą protingiausi ir patys šudą mala. Išvis V3rtig0 laikyčiau protingiausiu music'o narių. Arba bent jau jo mąstymas priimtinas man.


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
4Blackberry
2012 m. rugpjūčio 22 d. 18:33:04
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Na, gal šiek tiek :D Gal jis tiesiog turi prievolę visuomet apginti savo nuomonę ir įrodyti, jog yra teisus, bet juk daug kas taip daro... Tik vieni dažniau susilaiko, nes bijo kitų nuomonės, o kiti drąsiai sako ką galvoja. Ir pastarasis variantas man labiau patinka, nes tai tikro žmogaus ypatybė. Tokia kritika, kaip tavo, manau labai dažnai būna naudinga. Tu vienas tų narių, kurie moka kritikuoti, bent jau keliomis temomis.


____________________
Gaila, kad Dievas mūsų nebepageidauja čia.
Atsakyti
V3rtig0
2012 m. rugpjūčio 22 d. 18:28:45 2012-08-22 18:30:43
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Panašu, kad einaras stengiasi. Žiūrėk, kaip šiaušiasi, kai kas prieš plauką paglosto, kažkur aštriau pakritikuoja {#} nors mano kritiką labai pagirtinai priima, ir gal kartais per daug jam nuo manęs kliūna.


____________________
bacon
Atsakyti
4Blackberry
2012 m. rugpjūčio 22 d. 18:27:08
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Iš savo mąstysenos galiu pasakyti, jog kai aš rašau dienoraščius viešai, tai niekada negalvoju apie tai, kad man komentuos ir like'ins, nes man tai svarbu, bet ne mirtinai. Gal kai kurie pavyzdžiui rečiau rašo raštu į knygelę, gal labiau patinka rašyt internetu. Be to, labai didelė dalis tame yra įprotis. Sutinku dėl to, kad viešas dienoraštis turi kažkuo sudominti skaitytojus, bet negi tai taip svarbu... Man atrodo, kad dažniau jie rašomi dėl savęs, o ne dėl kitų. Niekas nesistengia, kad jie patiktų kitiems, nebent retais atvejais...


____________________
Gaila, kad Dievas mūsų nebepageidauja čia.
Atsakyti
V3rtig0
2012 m. rugpjūčio 22 d. 18:22:01 2012-08-22 18:22:21
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Na, yra tiesos tavo žodžiuose. Bet tokiu atveju savo dienoraščius galima rašyti sau į knygelę. Jei rašoma čia, vadinasi, norima, kad jie būtų skaitomi, komentuojami. O jeigu norima, kad jie būtų skaitomi, turėtų būti kažkoks kabliukas, kažkuo pritraukti. Kuo toliau, tuo labiau bukėja tas "kabliukas" ir pradeda vis prasčiau "kabinti". Nors, tiesą sakant, negaliu sakyt, kad kažkada mane kabino. Gal kitokios žuvims šitas kabliukas pritaikytas.


____________________
bacon
Atsakyti
4Blackberry
2012 m. rugpjūčio 22 d. 18:18:28
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Argi dienoraščiuose turi būtinai būti kažkokia tema? Dienoraščiai būna laisvi, juos reikia rašyti tada, kai norisi papasakoti savo dienos įvykius, viską, kas dienoje buvo, nesvarbu, įdomaus ar neįdomaus... Leidžiama šokinėti nuo vienos temos prie kitos ir tai yra normalu. O kiekvienas turi teisę rinktis, kaip nori juos rašyti. Naturalus ir tas dalykas, kad bandoma kuo daugiau pranešti apie savo mėgstamą muziką tiems, kas skaito, kad daugiau atsirastų gerbėjų. Aš nesuprantu, prie ko čia kibti, nes tikrai nėro prie ko. Paprastai rašai gerus komentarus, bet šis buvo visiškai tuščias ir bevertis.

Aišku, jei tavo nuotaika tokia, tai gal galima pateisinti, bet aš manau, kad net ir esant tokioje nuotaikoje, reikia valdytis. Ir tiek. Nebuvo ir man čia reikalo įsikišti, bet vat... Netyčia gavosi :D


____________________
Gaila, kad Dievas mūsų nebepageidauja čia.
Atsakyti
V3rtig0
2012 m. rugpjūčio 22 d. 18:03:02
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Eilinį kartą kažkokios beletristikos prirašei, net šiek tiek gailiuos, kad skaičiau, nes nesupratau, ką norėjai pasakyt. Nėra jokios konkrečios temos, konkrečios minties. Ir eilinį kartą pasakysiu, kad geriau rašyk rečiau, bet geriau. Kartais, nors ir neprisimenu konkrečių atvejų, bet esu perskaitęs tavo dienoraščius ir kai kurie man visai patiko. Bet jie tokie reti... Turbūt ant vienos rankos pirštų tilptų.

Manau, kad tau reikia kaupti geriausius perliukus ir parašyti iš jų vieną, bet neblogą darbą. Nes potencialo turi. Bet mėgsti šūdą malti. Kaip ir šitame dienoraštyje, šokinėji nuo minties iki minties, kiekvieną kartą kiši nuorodas i tuos vandergrafus, bandai kažką vaizduot. Kaip sakoma, iš didelio rašto...

Tai va, šiandien man tokia nuotaika, kad norisi arba ant visų išsirėkti, arba juos kritikuoti. Priimk mano konstruktyvią(tikiuos) kritiką ir daryk arba nedaryk išvadų :D

Aišku, lygiai taip pat man galima būtų pasakyti: nepatinka - neskaityk. Panašu, kad greitai taip ir pradėsiu daryti.


____________________
bacon
Atsakyti
4Blackberry
2012 m. rugpjūčio 22 d. 17:28:57
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Tai tęsiam ar netęsiam :DD

Pas mane lietus jau nustojo, palyjo apie 5 minutes, tai gal dabar aš einu nusipirkt ko nors gero {#} 


____________________
Gaila, kad Dievas mūsų nebepageidauja čia.
Atsakyti
4Blackberry
2012 m. rugpjūčio 22 d. 17:26:55
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Tai tavo tėtis kaip mano mama, o mano mama kaip tavo tėtis :D Nematau ko čia gerbti... Aš negaliu pakęsti, kai man nurodinėja, viską darau tik savo noru :/ Be to, taisyklės irgi priskiriamos prie viso to.


____________________
Gaila, kad Dievas mūsų nebepageidauja čia.
Atsakyti
einaras13
2012 m. rugpjūčio 22 d. 17:22:40
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Dingstu nusipirkti kažko gaivinančio. Va, bumt, sugriaudijo. Turbūt Roberto dvasia su generatorium gaudyt pradėjo. O, ir lietus pasirodė. Gal parduotuvę dar atidėsiu. Taigi, tęsiam dialogą {#}


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
einaras13
2012 m. rugpjūčio 22 d. 17:21:19
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Aš žinau, kaip tas procesas būna - mano pusbroliui taip yra - prasideda kokį balandžio mėnesį, bet jau taip baisiai - akys raudonuoja, nosis užkimšta... Gal čia tik sunkesnė forma. Bet man šiais metais pirmą kartą taip, dar pernai truputį buvo, bet kokią savaitę gal...

Aš aukso taip pat visapusiškai nekenčiu, o mano tėvai - atvirkščiai... Klausia, kuris žiedas, kuri grandinėlė gražesnė - o aš savo banalia forma atsakau "juk jūs žinot, kad aukso nemėgstu" {#} Sidabro ir aš neturiu, bet jau spalva - pasakiška...

Aš konfliktuoju su tėvu dažnai, nes jis labai rūpestingas - "kodėl visą dieną prie kompo sėdi?" / "kodėl nepadarai to ar ano".

O tavo mama griežta, jei net valandas sustato, kada naudotis. Bet tokius tėvus gerbiu - nors man pačiam labai nemalonu gyventi griežtoje santvarkoje...

 

 


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
4Blackberry
2012 m. rugpjūčio 22 d. 17:15:22
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Gali būti, esu tikra, nes mano tėvams taip būna. Dėl šios priežasties mano tėtis beveik neišeina iš namų (nors labiau dėl kitos...) Sidabras tai taip pat jėga. Bet daiktų net neturiu tokių. Tik nemėgstu jau aukso visiškai. Tiesiog to, kas labai blizga. Su broliu aš privengiu konfliktuoti, bet su mama tai varom kiekvieną dieną. Jaučiu vėl tuoj prasidės priekaištai dėl sėdėjimo prie kompiuterio, nes ką tik grįžo :D O, ką tik pasakė, kad leidžia iki 19 valandos {#} O vakar tai pasielgė nedovanotinai, paiimė ir išjungė, paspaudusi mygtuką :/


____________________
Gaila, kad Dievas mūsų nebepageidauja čia.
Atsakyti
einaras13
2012 m. rugpjūčio 22 d. 17:06:05
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Nuo žiedadulkių negali būti... Gali būti gamtoje pilnai be čiaudulio. Gal tikrai dirgina tas nešvarus kambario ir miesto oras...

Jo, žalvario spalva labai graži. Ir sidabras - jau jam tai silpnybę jaučiu... Molis irgi žavingas, ypatingai tamsaus, rudo atspalvio... O mano namai ganėtinai ramus, kadangi gyvenu be brolių, seserų, nėra su kuo pasikolioti {#}


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
4Blackberry
2012 m. rugpjūčio 22 d. 17:02:04
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Žinai nuo ko dar gali būti, nuo žiedadulkių. Išeini į lauką, kur nors į pievas ar šiaip į kiemą, kur daug žydinčių augalų ir niežti nosį... Tačiau jei tau kambary, tai keista, nes kambary man visada viskas gerai :D Dabar tai atsidarau langą, tai uždarau. Kai per ilgai laikau uždarius, tai įeina kas nors iš namiškių į kambarį ir iš karto prasideda: kaip tu čia neuždūsti? Ir puola "gelbėti" {#}

Įdomu, mane irgi kartais įkvepia daiktai, turbūt dažniausiai... Žalvariniai daiktai - tai tikrai gėris, nes primena senovę. Man ir akmeniniai patinka, žodžiu, visokie tokie...

Mano namuose tai visi laido gerkles :D Tik aš vienintelė čia tokia rami būnu :D Patikėk, kai parėkauja visi, tai kaip beprotnamyje galima pasijusti.


____________________
Gaila, kad Dievas mūsų nebepageidauja čia.
Atsakyti
einaras13
2012 m. rugpjūčio 22 d. 16:53:00
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Bet smagiausia, kad ta sloga jau visą vasarą - tik va, rugpjūčio vidurys buvo šiokia tokia pertrauka - dabar vėl prasidėjo. Netikiu, kad kažkokia alergija, tiesiog gal dėl karšto oro kambary, kuris čia visą vasarą tūno.

Kad ir kaip keistai skambėtų, mane įkvepia gražūs daiktai. O aš labai mėgstu molinius ir žalvarinius daiktus, tokius, kaip didysis varpas, kuris tiesiai man virš galvos (apie jį dienoraščiuose kalbėdavau)... O šuo kitam kambary, negaliu nueit jo ir paklausti, nes prilipau prie kėdės... O balso stygų laidyti nenoriu, nes namiškiai mane po to į Žiegždrius išveš, galvos, prisižiūrėjęs multikų... {#}


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
4Blackberry
2012 m. rugpjūčio 22 d. 16:46:13
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Sloga gal? Atsimenu, kai prieš kelias dienas dėliojau malkas iš vienos kiemo vietos į kitą, tai gal 6 kartus čiaudėjau. Nejau tikrai nuo malkų... Ir atsimenu, kad prieš savo gimtadienį tikrai sirgau. Tai buvo gal 11 metai, bet pasveikau iki tos dienos. O švęsti Kalėdų ar Naujųjų su temperatūra net nepamenu ar teko. Nes kiek atmintis atgaivina, tai buvau sveika...

Klausi ąsotėlio? Įdomus pašnekovas :D Aš dažniausiai klausiu savęs arba šuns, o kalbėtis su daiktais retai kada tenka...


____________________
Gaila, kad Dievas mūsų nebepageidauja čia.
Atsakyti
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Copyright 2001-2024 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Šiuo metu vertiname


Cliff Richard Cliff Richard
8,7

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

  Daugiau

Pokalbių dėžutė

00:10 - edzkaa1
Nu ką, nemaža tikimybė, kad vistik My Dying Bride nebus Kilkim Žaibu, atšaukė beveik visus šių metų pasirodymus. Tik organizatoriai kažkaip neskuba pranešti ir toliau reklamuoja..
20:28 - Silentist
SVEIKI tiek kad net KUKU
10:43 - Arunazz
sVEIKI
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
09:40 - Silentist
guess I did make my name out of my drumming, and I have the big drum sets, and I'm doing all these crazy, odd-time signatures, so, yeah, I guess drumming was very important to what made me popular.

Mike Portnoy
18:43 - Arunazz
SVEIKI
16:33 - Silentist
Tamsa pasitraukia ir paukštis pakyla, Respublika įveikia tylą. Us tave ir us draugus - virs nakties sviesus dangus (old spice)
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 1
  Neregistruotų vartotojų: 853
  Iš viso užsiregistravę: 73332
  Naujausias narys: adcjwovwkc
  Šiandien apsilankė: 215169