Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Koks aš preciziškas (?)

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Taip, taip, jau begales kartų įrodžiau... Tfu, parodžiau galbūt, reik nesijaust kaip fizikos pamokoje.

I. Bet ar kai kurie teisūs, sakydami - va, aš čia ne narkomanas, ne alkoholikas ir nerūkau - aš - geras žmogus (?) wtf? Ar tai išvis ką nors įrodo (tfu, parodo)? Ne, nebent jūsų kvailumą. Kas čia per matavimo vienetai? Išties, daug kam neaišku, kas yra geras žmogus. Ir visiems neaišku, kas yra tobulas žmogus. Tobulo etalono NĖRA, tačiau tobulumo nereikia suprasti kaip klaidos nedarymo. Tu esi nepriekaištingas savo charakteriu, patinkantis daugeliui - tada tu gali vadinti superžmogumi, artėjančiu link tobulybės. O geras žmogus tai tiesiog žmogus, kuris gerą daro iš širdies, stengiasi nesuklysti ir nepakenkti. Elementaru. Ne visi tai sugebame apskaičiuoti (tfu, pamatyti) praktikoje, realybėje. Todėl ir visą laiką sakau, kad nors ir žinai, nereiškia, kad moki tai panaudoti. Gal ir žinom, koks žmogus yra geras, bet nemokame tokio atskirti.

Grįžtant prie teiginio, tai geras žmogus kalbant ne apie įpročius, o apie charakterį. Kad tu nerūkai, nereiškia, kad tu nesi despotas šeimoje, ciniškas žmonėse... Tai vat šitas teiginys man sukėlė tokį pasišlykštėjimą, kad žmogus gali TAIP nesuvokti gėrio.


II. "Daugelis tyrimų rodo, kad roko ir repo muzika skatina agresiją" - mūsų mokyklos debatų klubas tikrai moka "googlinti". Bet aš išgirdęs tą teiginį, vos neprasprogau, bet nutylėjau, nes pamaniau, kad neverta reikštis, nes vis tiek niekas nesupras. Bet kalbėti apie muziką, tai mes galime palyginti, kiek žalos padaro rokas ir kiek popsas. Argi pop muzika nepadarė mūsų banalybėmis. Šiandien lyjant lietui sumąsčiau tokią formuluotę: popsas pridarė daug blogo: nuo visuomenės moralinio sumenkėjimo iki meninio subanalėjimo ir supaprastėjimo. Popso ir roko dvikova netgi susijusi su JAV Pilietiniu karu - rokeriai kovoja prieš popserius norėdami panaikinti popvergovę, kaip kad Linkolno šiauriečiai bandė apraminti konfederatus.


III. Sovietinės ir nepriklausomos Lietuvos lyginimai mane jau vemt verčia (ne mane vieną). Jau ir fb išlindo šis bei tas. Viliaus nuomonė palaikytina. Ką manote kiti?




 2013 m. balandžio 12 d.

 2026 m. kovo 13 d.
 2026 m. kovo 10 d.
 2026 m. vasario 25 d.

Komentarai (3)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
V3rtig0
2013 m. balandžio 13 d. 14:36:09 2013-04-13 14:36:53
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

III. Tai gal visgi prie ruso buvo geriau? {#}


____________________
bacon
Atsakyti
velniux
2013 m. balandžio 13 d. 13:31:48
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Gal ir yra tas tobulumo etalonas. Ne visuotinis, aišku, bet individualų nemažai kas turi. Jo, aš negeriu, nerūkau ir nevartoju, bet tikrai esu gan ciniškas atsiskyrėlis. Ar bent vienas šių dalykų turi ką bendro su gerumu? Tikrai pritariu, kad ne.

Rokas ir repas skatina agresiją? Parodykit man tą tyrimą {#}. Kol nepamatysiu šaltinio su visais duomenim, tol čia bus eilinis skiedalas. Metalas, galbūt, jei esi silpnos psichikos. Bet repas ir rokas... Bullshit. Tada elektronika daug skaudesnes pasekmes sukelia {#}.

 

Dėl tos nesąmonės su SSRS ir nepriklausomos Lietuvos laikų lyginimu tai čia nėra ką kalbėt. Kažkokiam "darbo žmogui" vėl apsireiškė Stalino saulė sapne, tai ir sugalvojo kažkokią debilišką "demotyvaciją". Na, arba, kaip rašiau, kažkas turi keistą humoro jausmą.

 

 


____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
DeusInversus
2013 m. balandžio 12 d. 22:28:16
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

I. Cliche II. Narciziskumas (per Cliche)III. Ir lyginsIsvada: beprasme zmogaus Kazuistika, pasitelkiant laikrastiniu horoskopu rasymo metodika.


____________________
Ba Doom Tss
Atsakyti
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Copyright 2001-2026 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Šiuo metu vertiname


Bruno Mars Bruno Mars
8,9

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

Pokalbių dėžutė

17:47 - 4Blackberry
Būtų turbūt whatever, bet problema, kad Spotify embed'as tik vienas gali būti.
17:46 - 4Blackberry
The Pretty Reckless yra įkeltos dvi atskiros dainos kaip viena, o tiksliau įžanga su pilna daina, bet albume jos bus atskirai. Tai nežinau kaip čia, ar tiesiog ignoruoti tą faktą, kad jos turėtų būti atskirai ir sukelti likusias kaip reikia, ar iš naujo..
15:16 - Very_crazy_enough
Sventu velyku, tuomet bus grupe Death. Testament. Christian death. Napalm death. Obituary. Autopsy. Dead can dance. My dying bride. Great fool dead.
15:11 - Very_crazy_enough
1 gavenios metal anikdot. Jei velykos ivyks+kristus prisikels, gros lamb of god, genesis, nine inch nails, judas priest. jei nepavyks - slayer- christ illusion, christian death, rotting christ, atheist ir behemoth-christians to the lions. Jei nesulauksi
11:43 - Very_crazy_enough
Shvankus anekdotas jeigu nepries? Studentas po bemiegės nakties pasiruosimo prisijungia prie SEB programėlės ir pamato užrašą: „Jūsų sesija baigėsi“.
Jis giliai atsidūsta, užverčia vadovėlį ir sako:
– Na, ačiū Dievui, bent vieną egzaminą šiemet išlaikiau.
12:25 - einaras13
Music.lt meet'as prieš The Cure koncertą? )))))))
19:42 - einaras13
Bandžiau surasti "Į Lietuvą" antrąjį profilį, bet kadangi nežinau ID, tai man nepavyko to padaryti.
19:40 - einaras13
Tuo labiau, koncertinės versijos dažnai ateina kartu su koncertiniu albumu, tai yra racionalu joms daryti atskirus dainų profilius ir tokia buvo daugiametė praktika.
19:40 - einaras13
Dėl to, kokių versijų reikia music'e, kokių nereikia. Aš visada vadovavaus principu, kad remaster'ių ar remix'ų (nebent tai kito atlikėjo remiksas) atskirai kelti nereikia. Bet koncertinės ir rerecorded studijinės versijos dažnai yra vertingos.
19:38 - einaras13
Taip pat ne visai tiesa, kad ji prisiskyrė prie Ambassadeurs... taip, įėjus į jos tebeesantį profilį administracijoje tokį dalyką rodo dropbox'e, bet pvz Ambassadeurs profilyje tokios info visai nėra. Tai vadinasi, nieko labai blogo neįvyko.
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 0
  Neregistruotų vartotojų: 654
  Iš viso užsiregistravę: 73745
  Naujausias narys: NumbersKin
  Šiandien apsilankė: 22124