Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Laura ir "The Lovers" nepateko į Eurovizijos finalą

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Laura Eurovizijoje. [<i>delfi.lt</i> nuotr.]

Laura Eurovizijoje. [delfi.lt nuotr.]

Lietuvos atstovė Laura Čepukaitė su grupe "The Lovers" nepateko į Eurovizijos dainų konkurso finalą. Žiūrovų sprendimu šeštadienį Kijeve vyksiančiame finale kartu su kitomis vietas jau užsitikrinusiomis 14 šalių dalyvaus Vengrijos, Rumunijos, Norvegijos, Moldovos, Izraelio, Danijos, Makedonijos, Kroatijos, Šveicarijos ir Latvijos atstovai.

Iš viso pusfinalyje ketvirtadienį pasirodė 25 valstybių grupės ir atlikėjai.

"Lietuvai pats metas susirūpinti savo įvaizdžiu", - sakė LRT generalinis direktorius Kęstutis Petrauskis. "Akivaizdu, kad pergalei reikia ne tik geros dainos, bet ir gerų santykių su kaimynais, o iki šiol Lietuva, atrodo, Europoje labiau pasižymėjo savo kriminalinėmis istorijomis, kurios užgožė puikų Lauros darbą".

Pasibaigus Eurovizijai, Kijeve prapliupo lytį. Su ašaromis akyse iš Kijevo Sporto rūmų, kuriuose ketvirtadienį vyko Eurovizijos dainų konkurso pusfinalis, į lauką išėjo ir Lietuvos delegacija, rašoma LRT pranešime spaudai. Laura apsupę žurnalistai ir komentatoriai stebėjosi, kodėl puikiai pasirodžiusi Lietuva nepateko į finalą.

"Kodėl?" - klausė ir Laurą rengę švedų prodiuseriai, patyrę "eurovizininkai", kurie iki vakarykščio pralaimėjimo manė žiną, ko reikia Europai. "Nesuprantu, kas atsitiko... Tikiuosi, Lietuva Lauros nepasmerks, nes ji, nepaisant visko, šiąnakt buvo nuostabi", - sakė Lauros dainos "Little by Little" kompozitorius Bobby Ljunggrenas.

"Tai buvo būgnų naktis, kai laimi tas, kas muša garsiausiai", - buvo komentuojama scenos užkulisiuose paaiškėjus finalininkams, tarp kurių - autsaideriais laikyti Makedonijos ir Rumunijos atstovai, savo pasirodymuose ypatingą dėmesį skyrę mušamiesiems.

V.Gerulaitis: Eurovizija – mėšlo gabalas Europos mastu

„Ar aš kvailas, kad žiūrėčiau tokį šūdą“, - apie ketvirtadienį vykusį Eurovizijos dainų konkurso pusfinalį griežtai pasisakė muzikologas Viktoras Gerulaitis. Pašnekovas teigė, jog jam visiškai neįdomus Eurovizijos konkursas.

„Tai yra mėšlo gabalas Europos mastu“, - taip V. Gerulaitis įvardino tarptautinį dainų konkursą. - „Chaltūra”, pagrįsta pinigais, o ne menas“, - savo mintis apie Eurovizijos konkursą tęsė pašnekovas.

„Buvo Laura ir užėmė paskutinę vietą, taip ir turėjo būti“, - teigė muzikologas. Pasak V.Gerulaičio, „lenda ten visokie kvailiai, laimi kažką, tuščias reikalas, šūdas iki ausų“, - savo griežtą nuomonę apie Eurovizijos konkursą išdėstė pašnekovas.

Z.Kelmickaitė: neturėtume rautis plaukų

„Neturėtume rautis plaukų“, - sakė kita muzikologė Zita Kelmickaitė apie ką tik praūžusio Eurovizijos konkurso pusfinalį.

„Ne mes vieni tapome autsaideriais“, - savo mintis dėstė muzikologė. Anot Z. Kelmickaitės, patirties trūkumas ir fortūna, padovanojusi antrą pasirodymo vietą pusfinalyje, lietuviams lėmė vietą tarp autsaiderių.

„Man vakar buvo gaila, kad Laura nepateko į finalą, nors per atrankinį turą aš už ją nebalsavau“, - prisipažino muzikologė. Anot jos, Laura buvo išsigandusi, „siaubo pilnomis akimis“, tačiau atrodė labai stilingai.

„Nei Rasa Kaušiūtė, nei Violeta Riaubiškytė tikrai gėdos nebūtų padariusios“, - teigė muzikologė.

Dar viena Lauros Čepukaitės ir „The Lovers“ nesėkmės priežastimi Z. Kelmickaitė įvardijo Lietuvos atstovų pasirodymo vietą pusfinalyje. „Po tokių baisių austrų jų pasirodymui buvo labai palanki padėtis“, - šypsojosi muzikologė.

„Apsuptis jos buvo tokia, kad ji iš tikrųjų galėjo švytėti kaip brangakmenis“, - teigė Z. Kelmickaitė.

Muzikologė pastebėjo, jog Lietuvos atstovai nepateko į finalą ir dėl dar vienos priežasties – patirties trūkumo. „Matėsi, kad ji jaudinosi, matėsi, kad ji susikausčiusi“, - savo įspūdžiais dalinosi Z. Kelmickaitė.

„Mūsų jauni žmonės viauksėjo savo balsiukais, negaliu to įvardinti dainavimu“, - sakė muzikologė. Pašnekovės manymu, prie lietuvių nesėkmės pusfinalyje prisidėjo ir techninės problemos Lauros ir „The Lovers“ pasirodymo metu Ruslanos labdaros koncerte.

„Tai buvo deguto šaukštas medaus statinėje“, - konstatavo muzikologė.

„Kai lietuvius palygini su lenkais, tai pastarieji atrodo kaip artistai iš sudegusio teatro. Norvegai buvo pašėlę skandalistai, tačiau jų muzika skambėjo nepaprastai gerai“, - apie sceninio įvaizdžio svarbą savo mintimis dalinosi muzikologė.

Latvių dainavimą Z. Kelmickaitė įvertino prastai. Muzikologė pastebėjo, jog „žmonėms patiko gerklingesni dainininkai“.

Ji nesiryžo prognozuoti, kas laimės finalą, tačiau pabrėžė, jog labai svarbi yra atlikėjų pasirodymo vieta. „Manau, jog skandinavai pakonkuruos tarpusavyje“, - teigė Z. Kelmickaitė.

V.Diawara: Laura tikrai turėjo patekti į finalą

Anot grupės „Skamp“, taip pat prieš keletą metų dalyvavusios Eurovizijoje, nario Viktoro Diawaros Vee, konkursas praėjo kaip jau įprasta. Muzikantas pastebėjo, jog šiais metais ypatingai visi vieni kitus kopijuoja.

Be to, pašnekovas buvo nusivylęs konkurso padalinimu į dvi dalis. „Man šita nauja praktika (padalinimas į pusfinalį ir finalą – DELFI) žiauriai nepatinka“, - sakė Vee. Pasak V.Diawaros, kitoms šalims toks padalinimas galbūt yra naudingas, tačiau mūsų šaliai nuo to tik dar blogiau.

„Norint patekti į finalą, reikia praeiti pusfinalį, o tame (kas už ką balsuoja – DELFI) yra tiek daug politikos“, - teigė prieš porą metų Eurovizijos konkurse su grupe „Skamp“ dalyvavęs atlikėjas.

“Reikia dvigubai daugiau pastangų norint gerai pasirodyti konkurse“, - savo mintimis dalinosi pašnekovas.

V. Diawaros manymu, Laura su „The Lovers“ buvo verti finalo. „Ji tikrai buvo tarp dešimties geriausių ir tikrai turėjo patekti į finalą“, - nusivylęs konkurso rezultatais teigė muzikantas.

„Kiek ji galėjo pasiruošti, ji viską padarė“, - apie Lauros Čepukaitės pasirodymą kalbėjo V.Diawara. Pašnekovo manymu, konkurso rezultatus lėmė ir nesolidarūs mūsų kaimynai, priešingai nei kiti, balsavę vieni už kitus. „Mes turbūt balsavome už latvius, tai jie ir papuolė į finalą“, - juokavo muzikantas.

„Skamp“ muzikantas buvo nustebintas pusfinalio nugalėtojų, nes pateko ne tie, kurie, atsižvelgiant į konkurso žiūrovų skonį, turėjo patekti.

„Man patiko ta bobutė. Norvegai buvo labai juokingi, labai nuotaiką pakėlė“, - savo simpatijas reiškė V.Diawara.

D.Bučelis: būčiau balsavęs už estus

„Aš manau, kad ji pasirodė puikiai“, - apie Lauros Čepukaitės pasirodymą Eurovizijoje atsiliepė "Radiocentro" programų direktorius Donatas Bučelis. „Nereikia nei pykti, nei stebėtis, kad Laura nepraėjo. Taip išsimetė kauliukai ir viskas“, - savo mintimis dalinosi pašnekovas.

Jo manymu, Eurovizijos konkurse visada būna kokios nors regioninės šalys, kurios surenka daugiausiai balsų. Vakarykščiame pusfinalyje vieningas pasirodė esantis Balkanų regionas. Tai galėjo būti viena iš priežasčių, kodėl lietuviai nepateko į finalą.

„Yra 50 skirtingų faktorių, kurių unikalios kombinacijos kartais lemia tokius keistus dalykus“, - apie pusfinalio rezultatų priežastis kalbėjo D. Bučelis.

„Jei būčiau nepatingėjęs, tai būčiau balsavęs už estus“, - susižavėjimo mūsų kaimynais neslėpė D.Bučelis. Anot pašnekovo, pusfinalyje gerai pasirodė norvegai, tačiau abejojo, ar jie vėl sudomins žiūrovus finale.

G.Bendžius: lietuviams trūko išskirtinumo

„Pažiūrėjus pirmas penkias dainas, maniau, kad mes jau finale, bet kuo toliau, tuo labiau aiškėjo, kad Laura nepateks“, - savo įspūdžiais dalinosi prodiuseris Gintaras Bendžius. Anot G. Bendžiaus, Lauros nesėkmę pusfinalyje lėmė pasirodymo numeris ir patirties stoka.

„Buvo padarytas nemažas žingsnis į priekį, tačiau norint patekti į finalą reikėjo šuolio“, - sakė prodiuseris. Lygindamas su praėjusių metų Eurovizijos konkursu, G. Bendžius labiau džiaugėsi šiųmetiniu Lauros ir „The Lovers“ pasirodymu nei pernykščiu Lino ir Simonos.

„Kiekviena daina turėjo savo „pipiriuką“,- pusfinalio nugalėtojus apibūdino prodiuseris. Pašnekovo manymu, latvių „pipiriuku“ tapo gestų kalba, o lietuviams trūko to išskirtinumo, kad būtų pastebėti.

G. Bendžius liko sužavėtas latvių pasirodymu, o didžiausią įspūdį jam paliko Moldovos atlikėjai.

Daugiau informacijos ir nuotraukų


Susijusi informacija


  • Naudojant music.lt informaciją internete aktyvi nuoroda į www.music.lt yra būtina.
  • Naudojant music.lt informaciją radijo/televizijos eteryje, būtina paminėti, jog informaciją pateikia www.music.lt.
  • Užfiksavus pažeidimus bus kreipiamasi į atitinkamus teisėsaugos organus.


Šaltinis: Delfi.lt   Peržiūrėta kartų: 2545   Data: 2005-05-21
Esamas tekstas

Laura Eurovizijoje. [delfi.lt nuotr.]Lietuvos atstovė Laura Čepukaitė su grupe "The Lovers" nepateko į Eurovizijos dainų konkurso finalą. Žiūrovų sprendimu šeštadienį Kijeve vyksiančiame finale kartu su kitomis vietas jau užsitikrinusiomis 14 šalių dalyvaus Vengrijos, Rumunijos, Norvegijos, Moldovos, Izraelio, Danijos, Makedonijos, Kroatijos, Šveicarijos ir Latvijos atstovai.

Iš viso pusfinalyje ketvirtadienį pasirodė 25 valstybių grupės ir atlikėjai.

"Lietuvai pats metas susirūpinti savo įvaizdžiu", - sakė LRT generalinis direktorius Kęstutis Petrauskis. "Akivaizdu, kad pergalei reikia ne tik geros dainos, bet ir gerų santykių su kaimynais, o iki šiol Lietuva, atrodo, Europoje labiau pasižymėjo savo kriminalinėmis istorijomis, kurios užgožė puikų Lauros darbą".

Pasibaigus Eurovizijai, Kijeve prapliupo lytį. Su ašaromis akyse iš Kijevo Sporto rūmų, kuriuose ketvirtadienį vyko Eurovizijos dainų konkurso pusfinalis, į lauką išėjo ir Lietuvos delegacija, rašoma LRT pranešime spaudai. Laura apsupę žurnalistai ir komentatoriai stebėjosi, kodėl puikiai pasirodžiusi Lietuva nepateko į finalą.

"Kodėl?" - klausė ir Laurą rengę švedų prodiuseriai, patyrę "eurovizininkai", kurie iki vakarykščio pralaimėjimo manė žiną, ko reikia Europai. "Nesuprantu, kas atsitiko... Tikiuosi, Lietuva Lauros nepasmerks, nes ji, nepaisant visko, šiąnakt buvo nuostabi", - sakė Lauros dainos "Little by Little" kompozitorius Bobby Ljunggrenas.

"Tai buvo būgnų naktis, kai laimi tas, kas muša garsiausiai", - buvo komentuojama scenos užkulisiuose paaiškėjus finalininkams, tarp kurių - autsaideriais laikyti Makedonijos ir Rumunijos atstovai, savo pasirodymuose ypatingą dėmesį skyrę mušamiesiems.

V.Gerulaitis: Eurovizija – mėšlo gabalas Europos mastu

„Ar aš kvailas, kad žiūrėčiau tokį šūdą“, - apie ketvirtadienį vykusį Eurovizijos dainų konkurso pusfinalį griežtai pasisakė muzikologas Viktoras Gerulaitis. Pašnekovas teigė, jog jam visiškai neįdomus Eurovizijos konkursas.

„Tai yra mėšlo gabalas Europos mastu“, - taip V. Gerulaitis įvardino tarptautinį dainų konkursą. - „Chaltūra”, pagrįsta pinigais, o ne menas“, - savo mintis apie Eurovizijos konkursą tęsė pašnekovas.

„Buvo Laura ir užėmė paskutinę vietą, taip ir turėjo būti“, - teigė muzikologas. Pasak V.Gerulaičio, „lenda ten visokie kvailiai, laimi kažką, tuščias reikalas, šūdas iki ausų“, - savo griežtą nuomonę apie Eurovizijos konkursą išdėstė pašnekovas.

Z.Kelmickaitė: neturėtume rautis plaukų

„Neturėtume rautis plaukų“, - sakė kita muzikologė Zita Kelmickaitė apie ką tik praūžusio Eurovizijos konkurso pusfinalį.

„Ne mes vieni tapome autsaideriais“, - savo mintis dėstė muzikologė. Anot Z. Kelmickaitės, patirties trūkumas ir fortūna, padovanojusi antrą pasirodymo vietą pusfinalyje, lietuviams lėmė vietą tarp autsaiderių.

„Man vakar buvo gaila, kad Laura nepateko į finalą, nors per atrankinį turą aš už ją nebalsavau“, - prisipažino muzikologė. Anot jos, Laura buvo išsigandusi, „siaubo pilnomis akimis“, tačiau atrodė labai stilingai.

„Nei Rasa Kaušiūtė, nei Violeta Riaubiškytė tikrai gėdos nebūtų padariusios“, - teigė muzikologė.

Dar viena Lauros Čepukaitės ir „The Lovers“ nesėkmės priežastimi Z. Kelmickaitė įvardijo Lietuvos atstovų pasirodymo vietą pusfinalyje. „Po tokių baisių austrų jų pasirodymui buvo labai palanki padėtis“, - šypsojosi muzikologė.

„Apsuptis jos buvo tokia, kad ji iš tikrųjų galėjo švytėti kaip brangakmenis“, - teigė Z. Kelmickaitė.

Muzikologė pastebėjo, jog Lietuvos atstovai nepateko į finalą ir dėl dar vienos priežasties – patirties trūkumo. „Matėsi, kad ji jaudinosi, matėsi, kad ji susikausčiusi“, - savo įspūdžiais dalinosi Z. Kelmickaitė.

„Mūsų jauni žmonės viauksėjo savo balsiukais, negaliu to įvardinti dainavimu“, - sakė muzikologė. Pašnekovės manymu, prie lietuvių nesėkmės pusfinalyje prisidėjo ir techninės problemos Lauros ir „The Lovers“ pasirodymo metu Ruslanos labdaros koncerte.

„Tai buvo deguto šaukštas medaus statinėje“, - konstatavo muzikologė.

„Kai lietuvius palygini su lenkais, tai pastarieji atrodo kaip artistai iš sudegusio teatro. Norvegai buvo pašėlę skandalistai, tačiau jų muzika skambėjo nepaprastai gerai“, - apie sceninio įvaizdžio svarbą savo mintimis dalinosi muzikologė.

Latvių dainavimą Z. Kelmickaitė įvertino prastai. Muzikologė pastebėjo, jog „žmonėms patiko gerklingesni dainininkai“.

Ji nesiryžo prognozuoti, kas laimės finalą, tačiau pabrėžė, jog labai svarbi yra atlikėjų pasirodymo vieta. „Manau, jog skandinavai pakonkuruos tarpusavyje“, - teigė Z. Kelmickaitė.

V.Diawara: Laura tikrai turėjo patekti į finalą

Anot grupės „Skamp“, taip pat prieš keletą metų dalyvavusios Eurovizijoje, nario Viktoro Diawaros Vee, konkursas praėjo kaip jau įprasta. Muzikantas pastebėjo, jog šiais metais ypatingai visi vieni kitus kopijuoja.

Be to, pašnekovas buvo nusivylęs konkurso padalinimu į dvi dalis. „Man šita nauja praktika (padalinimas į pusfinalį ir finalą – DELFI) žiauriai nepatinka“, - sakė Vee. Pasak V.Diawaros, kitoms šalims toks padalinimas galbūt yra naudingas, tačiau mūsų šaliai nuo to tik dar blogiau.

„Norint patekti į finalą, reikia praeiti pusfinalį, o tame (kas už ką balsuoja – DELFI) yra tiek daug politikos“, - teigė prieš porą metų Eurovizijos konkurse su grupe „Skamp“ dalyvavęs atlikėjas.

“Reikia dvigubai daugiau pastangų norint gerai pasirodyti konkurse“, - savo mintimis dalinosi pašnekovas.

V. Diawaros manymu, Laura su „The Lovers“ buvo verti finalo. „Ji tikrai buvo tarp dešimties geriausių ir tikrai turėjo patekti į finalą“, - nusivylęs konkurso rezultatais teigė muzikantas.

„Kiek ji galėjo pasiruošti, ji viską padarė“, - apie Lauros Čepukaitės pasirodymą kalbėjo V.Diawara. Pašnekovo manymu, konkurso rezultatus lėmė ir nesolidarūs mūsų kaimynai, priešingai nei kiti, balsavę vieni už kitus. „Mes turbūt balsavome už latvius, tai jie ir papuolė į finalą“, - juokavo muzikantas.

„Skamp“ muzikantas buvo nustebintas pusfinalio nugalėtojų, nes pateko ne tie, kurie, atsižvelgiant į konkurso žiūrovų skonį, turėjo patekti.

„Man patiko ta bobutė. Norvegai buvo labai juokingi, labai nuotaiką pakėlė“, - savo simpatijas reiškė V.Diawara.

D.Bučelis: būčiau balsavęs už estus

„Aš manau, kad ji pasirodė puikiai“, - apie Lauros Čepukaitės pasirodymą Eurovizijoje atsiliepė "Radiocentro" programų direktorius Donatas Bučelis. „Nereikia nei pykti, nei stebėtis, kad Laura nepraėjo. Taip išsimetė kauliukai ir viskas“, - savo mintimis dalinosi pašnekovas.

Jo manymu, Eurovizijos konkurse visada būna kokios nors regioninės šalys, kurios surenka daugiausiai balsų. Vakarykščiame pusfinalyje vieningas pasirodė esantis Balkanų regionas. Tai galėjo būti viena iš priežasčių, kodėl lietuviai nepateko į finalą.

„Yra 50 skirtingų faktorių, kurių unikalios kombinacijos kartais lemia tokius keistus dalykus“, - apie pusfinalio rezultatų priežastis kalbėjo D. Bučelis.

„Jei būčiau nepatingėjęs, tai būčiau balsavęs už estus“, - susižavėjimo mūsų kaimynais neslėpė D.Bučelis. Anot pašnekovo, pusfinalyje gerai pasirodė norvegai, tačiau abejojo, ar jie vėl sudomins žiūrovus finale.

G.Bendžius: lietuviams trūko išskirtinumo

„Pažiūrėjus pirmas penkias dainas, maniau, kad mes jau finale, bet kuo toliau, tuo labiau aiškėjo, kad Laura nepateks“, - savo įspūdžiais dalinosi prodiuseris Gintaras Bendžius. Anot G. Bendžiaus, Lauros nesėkmę pusfinalyje lėmė pasirodymo numeris ir patirties stoka.

„Buvo padarytas nemažas žingsnis į priekį, tačiau norint patekti į finalą reikėjo šuolio“, - sakė prodiuseris. Lygindamas su praėjusių metų Eurovizijos konkursu, G. Bendžius labiau džiaugėsi šiųmetiniu Lauros ir „The Lovers“ pasirodymu nei pernykščiu Lino ir Simonos.

„Kiekviena daina turėjo savo „pipiriuką“,- pusfinalio nugalėtojus apibūdino prodiuseris. Pašnekovo manymu, latvių „pipiriuku“ tapo gestų kalba, o lietuviams trūko to išskirtinumo, kad būtų pastebėti.

G. Bendžius liko sužavėtas latvių pasirodymu, o didžiausią įspūdį jam paliko Moldovos atlikėjai.

Daugiau informacijos ir nuotraukų

Siūlomas pataisytas variantas

Pastabos

 

Komentarai (135)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
kaktusyyte
2005 m. birželio 22 d. 19:36:41
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
nu man Laura nepatiko,bet vistiek ,as jai duociau bent pries paskutine vieta.

Atsakyti
walterija
2005 m. birželio 8 d. 18:46:05
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
xlaurax rašė:
man ta laura baisiai dainuoja.iskarto buvo aisku kad nepateks i finala i ta daina... latviai geriausiai

Tiesa sakai

Atsakyti
xlaurax
2005 m. birželio 8 d. 17:27:05
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
man ta laura baisiai dainuoja.iskarto buvo aisku kad nepateks i finala i ta daina... latviai geriausiai

Atsakyti
walterija
2005 m. birželio 6 d. 07:11:22
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Laura tai grynai S...... sudainavo o vat latviai tai kita kalba duociau jiem pirm avieta bet kagi patys issirinkot visvien lietuviai nemoka dainuot

Atsakyti
egluzis
2005 m. birželio 3 d. 21:16:06
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
nu jau pasenus tema ,bet manau kad laurute gedos tikrai mums nepadare galbut ir truko siek tiek to isskirtinumo kaip protingieji muzikologai sako(bet atsiprasau riaubiskytes balsas geras bet apsirengus kaip K...e tai vat! zodziu kaip jau kazkur minejau eurovizija palikim balkanams>>. pararom lietuvos vizija ir viskas bus ok!

____________________
Jei nekesti tai visa esybe,jei mylet tai visa sirdimi!
Atsakyti
LisaBona
2005 m. birželio 2 d. 19:41:37
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
tiesiog manau kad sioj eurowizijoj kazkaip daijna nelabaij daug leme o daugiausia leme salis o kaip zinom lietuwa nelabaij draugiska su kaimyninemis salimis..cia kiek girdejau

____________________
egle
Atsakyti
biankas
2005 m. birželio 1 d. 20:43:19
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
su tokia daina tai nezinau ka gaklima laimeti

Atsakyti
justytuke
2005 m. birželio 1 d. 17:51:00
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Wargshe Lawra...

Atsakyti
sunshine_lover (Užblokuotas)
2005 m. gegužės 30 d. 20:53:25
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
guskis
2005 m. gegužės 30 d. 16:41:15
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
jau atsibodo nepateko tai nepateko gal kitais metais kas gerau pasirodys bet nelabai tiku kad lietuva gali ka nors eurovizijoje paimti o laimeti tai is vis be sansu

____________________
pravalas
Atsakyti
Sexy_zuika
2005 m. gegužės 30 d. 16:14:12
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Lama laura net as tiek laimeciau!!!! kiek ji dave stumt per telika tipo tai as gerai kad uzemiau bent tokai vietaAs uzlipciau ant scenos ir is lempos kai pradeciau!!!!!!

Atsakyti
Blinkas182
2005 m. gegužės 30 d. 15:55:27
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
patys ishrinkot,patys ir turit

____________________
http://www.mir3.com.cn/wallpaper/dark_a_1024.jpg
Atsakyti
Priesajka
2005 m. gegužės 30 d. 09:13:47
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Ot gerai !

Atsakyti
dragongirl
2005 m. gegužės 29 d. 19:04:18
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
man tai labai gaila , kad laura nepateko i finala , nes jos daina buvo tikrai verta patekti i finala ir uzimti vieta desimtuke , lauros drabuziai buvo originalus . o kiti kas ta graiku daina man visikai nepatiko arba latvijos tie brloiai irgi visiskai neidomu , del gailescio juos i desimtuka imete,



____________________
[P!ATD]
Atsakyti
redG
2005 m. gegužės 29 d. 06:37:53
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
curious_girl rašė:
redG rašė:
Adele rašė:
Dura Laura Dura Laura Dura Laura Dura Laura Dura Laura Dura Lara Dura Laurau Dura Laura Dura Laura Dura Laura Dura Laura Dura Laura Dura Laura Dura Laura Dura Laura
AS SAKAIU KAD ALANA REIKIA SIUSTI

Dura adele dura adele dura adele dura adele dura adele
Patenkinta?????

Ne nu prajuokinot

Tai gerai kad tau juokinga!!!!!

____________________
Esu angeliukas bet kai noriu bunu velniukas :D
Atsakyti
curious_girl
2005 m. gegužės 28 d. 22:14:29
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
redG rašė:
Adele rašė:
Dura Laura Dura Laura Dura Laura Dura Laura Dura Laura Dura Lara Dura Laurau Dura Laura Dura Laura Dura Laura Dura Laura Dura Laura Dura Laura Dura Laura Dura Laura
AS SAKAIU KAD ALANA REIKIA SIUSTI

Dura adele dura adele dura adele dura adele dura adele
Patenkinta?????

Ne nu prajuokinot

____________________
I believe in angels, the Kind that heaven sends ...I'm surrounded By angels, but I call Them my best friends... [img]http://www.world-of-smilies.com/html/images/smilies/engel/engel023.gif[/img]
Atsakyti
I_Die_Alone
2005 m. gegužės 28 d. 17:01:47
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
echh..kaip visada lietuviai susimauna...cia jau sena taisykle... ir mes kaip tikri lietuviai galutinai sutrypiam ir visaip isvadinam pralaimejusia laura...taip pat buvo cia su tuo lietuviu garbaniu..aivaras lygtai vardu....ir dabar musu kalbos jeigu butumem siunte ta ar ana yra bevertes...geriau pradetumem jau dabar galvot ka nauja siusti ir paruosti kaip reikalas, kad butu ir vokalas geras ir scenoje efektingai atrodytu...

____________________
[IMG]http://img.photobucket.com/albums/v682/sweet4592/th138649-170863.jpg[/IMG] Mirti nereiskia Mirti....mirti reiskia uzmirsti...ir buti pamirstam...
Atsakyti
redG
2005 m. gegužės 28 d. 11:15:34
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Adele rašė:
Dura Laura Dura Laura Dura Laura Dura Laura Dura Laura Dura Lara Dura Laurau Dura Laura Dura Laura Dura Laura Dura Laura Dura Laura Dura Laura Dura Laura Dura Laura


AS SAKAIU KAD ALANA REIKIA SIUSTI

Dura adele dura adele dura adele dura adele dura adele

Patenkinta?????

____________________
Esu angeliukas bet kai noriu bunu velniukas :D
Atsakyti
ugnele55
2005 m. gegužės 28 d. 05:53:05
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
varksele

____________________
..Pase lo que pase cueste lo que cueste..
Atsakyti
Adele
2005 m. gegužės 28 d. 04:01:52
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Dura Laura Dura Laura Dura Laura Dura Laura Dura Laura Dura Lara Dura Laurau Dura Laura Dura Laura Dura Laura Dura Laura Dura Laura Dura Laura Dura Laura Dura Laura


AS SAKAIU KAD ALANA REIKIA SIUSTI

____________________
Gyvanymas yra grazus :)
Atsakyti
Gilas
2005 m. gegužės 27 d. 15:28:59
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
per daug cia is jos buva tiketis .ir siaip prastai pasirode

Atsakyti
ice_dream (Užblokuotas)
2005 m. gegužės 26 d. 18:25:04
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
visi tai zino .bet lauros balsas nelabai kox.....

____________________
"Atveskite ir pastatykite kautynėse kareivį priešais pačią patranką ir šaukite į jį, jis vis dar turės viltį, bet perskaitykite tam pačiam kareiviui nuosprendį, kad jis tikrai mirs, ir jis iš proto išsikraustys arba ims verkti." F. Dostojevskis
Atsakyti
A-Lucky
2005 m. gegužės 26 d. 18:03:23
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
nu koks skirtumas kaip ta lietuva pasirodo, visvien Europai neitinka ir nepatinka.... nors mano muomone sitas lt pasirodymas lyginant su praejusiu metu gana geras....

____________________
...if you wanna miracles.... BE A MIRACLE!!!!!!
Atsakyti
ice_dream (Užblokuotas)
2005 m. gegužės 26 d. 16:33:42
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
JuodasisAngelas rašė:
Na, musu atstovu pasirodymas gal ir nebuvo tox visiskai "perfect", kazko biskuti truko, bet ta Graikijos atstoves daina man neitin patinka, tokia tik siaip sau, mano nuomone buvo ir geresniu. O apie Lietuvos pasirodyma idomiai paskaitinejau vienam laikrastyje, gan neblogai ten buvo parasyta: "Pasirodem gerai, bet kas netiko?! Gal VELIAVA?!" Is dalies gal ir teisingai pasakyta...

del sito tai sutinku.bebebe

____________________
"Atveskite ir pastatykite kautynėse kareivį priešais pačią patranką ir šaukite į jį, jis vis dar turės viltį, bet perskaitykite tam pačiam kareiviui nuosprendį, kad jis tikrai mirs, ir jis iš proto išsikraustys arba ims verkti." F. Dostojevskis
Atsakyti
seductress
2005 m. gegužės 26 d. 15:14:36
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
kaj geraj V.Gerulaitis paware paskaitykit beveik pradzioj jej kas neskajte

____________________
Vaziuojant gatve reikia saugotis atstumo iki kitu durniu..
Atsakyti
JuodasisAngelas
2005 m. gegužės 26 d. 12:42:14
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Na, musu atstovu pasirodymas gal ir nebuvo tox visiskai "perfect", kazko biskuti truko, bet ta Graikijos atstoves daina man neitin patinka, tokia tik siaip sau, mano nuomone buvo ir geresniu. O apie Lietuvos pasirodyma idomiai paskaitinejau vienam laikrastyje, gan neblogai ten buvo parasyta: "Pasirodem gerai, bet kas netiko?! Gal VELIAVA?!" Is dalies gal ir teisingai pasakyta...

____________________
BlackAngel: "I don't know what to do, I just can't stop thinking about You... ...maybe it's better to cry or just stop breathing and die...
Atsakyti
ice_dream (Užblokuotas)
2005 m. gegužės 26 d. 09:52:26
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
exlina rašė:
man graiku daina visai nepatinka...cia kaip per misiu rinkimus- isrenka baisiausia lauros pasirodymas tikrai iki galo atdirbtas buwo
ne, tu klysti jos pasirodymas nebuvo geras.na, bent nebuvo tox isimintinas.o graikijos daina lb faina.

____________________
"Atveskite ir pastatykite kautynėse kareivį priešais pačią patranką ir šaukite į jį, jis vis dar turės viltį, bet perskaitykite tam pačiam kareiviui nuosprendį, kad jis tikrai mirs, ir jis iš proto išsikraustys arba ims verkti." F. Dostojevskis
Atsakyti
exlina
2005 m. gegužės 26 d. 06:40:41
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
man graiku daina visai nepatinka...cia kaip per misiu rinkimus- isrenka baisiausia lauros pasirodymas tikrai iki galo atdirbtas buwo

____________________
Darbas- ne vilkas, žmogų puošia
Atsakyti
ice_dream (Užblokuotas)
2005 m. gegužės 25 d. 21:06:13
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
siaip tai nieko keisto tikrai nes pastebejau kad daina ten nelabai ka reiskia o lietuva nebuvo paruosusi nieko panasaus i ispudinga pasirodyma nors tarkim su aivaro pasirodymu lauros tikrai nepalyginsi....per daug jos nesmerkiu nes kritikuoti visada labai lengva...

____________________
"Atveskite ir pastatykite kautynėse kareivį priešais pačią patranką ir šaukite į jį, jis vis dar turės viltį, bet perskaitykite tam pačiam kareiviui nuosprendį, kad jis tikrai mirs, ir jis iš proto išsikraustys arba ims verkti." F. Dostojevskis
Atsakyti
crazzylove
2005 m. gegužės 25 d. 18:49:06
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Stilius buvo geras bet balsas jos drebejo, vargsele matesi kad bijojo....

Atsakyti
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Susijusios naujienos

Iš Tailando grįžusi Laura svajoja apie Afriką
0
1

Neseniai aukso žiedus su savo išrinktuoju Donatu sumainiusi dainininkė Laura vis dar negali priprasti prie lietuviškos žiemos. Jaunavedžiai, grįžę iš Tailando, kur termometro stulpelis retai rodydavo mažiau nei 30 laipsnių šilumos, dabar mėgina prisitaiky...
„Laura & The Lovers“ sniego lauks vasario viduryje
0
2

Užsitęsusi rudenį savo debiutiniu albumu „Tarp krintančių lapų“ išpranašavusi Laura ir „The Lovers“ muzikantai viliasi, kad vasario viduryje į Lietuvą pagaliau atkeliaus tikra žiema. „Dar gerokai prieš Naujuosius metus buvome užsukę pas būrėją, kuri p...
Laura tinginiaus Tailande
0
7

Kitų metų pirmųjų mėnesių veiklos kalendoriuje dainininkė Laura ryškiausiomis raidėmis išskyrė vasario pradžią, kuomet ji penkiolikai dienų išvyks į Tailandą. „Net pati nustebau – per visą savo gyvenimą tai bus pirmoji mano poilsinė kelionė į užsienį....
Lauros ir „The Lovers“ debiutinio albumo „gimdymas“ – dokumentiniame filme
0
2

Neseniai debiutinį albumą „Tarp krintančių lapų“ išleidę Laura ir „The Lovers“ šį įvykį ruošiasi pažymėti laistydamiesi viskiu per lapkričio mėnesį rengiamus pristatymo koncertus. „Per visus tuos septynerius metus, kol gyvuojame, teko patirti tikrai d...

Copyright 2001-2024 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Šiuo metu vertiname


Chinawoman Chinawoman
9

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

  Daugiau

Pokalbių dėžutė

00:10 - edzkaa1
Nu ką, nemaža tikimybė, kad vistik My Dying Bride nebus Kilkim Žaibu, atšaukė beveik visus šių metų pasirodymus. Tik organizatoriai kažkaip neskuba pranešti ir toliau reklamuoja..
20:28 - Silentist
SVEIKI tiek kad net KUKU
10:43 - Arunazz
sVEIKI
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
09:40 - Silentist
guess I did make my name out of my drumming, and I have the big drum sets, and I'm doing all these crazy, odd-time signatures, so, yeah, I guess drumming was very important to what made me popular.

Mike Portnoy
18:43 - Arunazz
SVEIKI
16:33 - Silentist
Tamsa pasitraukia ir paukštis pakyla, Respublika įveikia tylą. Us tave ir us draugus - virs nakties sviesus dangus (old spice)
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 0
  Neregistruotų vartotojų: 94
  Iš viso užsiregistravę: 73333
  Naujausias narys: irving54x
  Šiandien apsilankė: 81044