Na mačiau susirašinėjimuose jau pradėta diskusija, bet tingiu ten žiūrėti nuo pradžių, norisi padiskutuoti :) Peržiūrėjus kyla įvairių minčių. Pagarba Panevėžiui už Mantą ir Marių, jų "Patėvis" vertas dėmesio, galėtų labiau išplėsti ir kokį "stand-up'ą" susukus pristatyti "Tamstoje". Šiaip liūdna, kad nėra didesnio dėmesio skiriama sunkiajai muzikai. Taip, ji nėra tokia populiari kaip popsas, elektronika ir pan, bet būtų sveikintina, jei kitų metų "M.A.M.A."pristatytų metų "Metalo grupė/atlikėjas". Gal populiarumo ir jiems pridėtų. Apsidžiaugiau, kad buvo apdovanotos "Jama&W", atsimenu juos dar iš studentiškų metų, kai per ekonomistų dienas, po langais šalia barako koncertavo. Tada pirmą kartą juos išgirdau, labai patiko, o vos po kelių metų jau ir apdovanojimuose skinasi laurus. Taip pat ir "Colours of the bubbles". Šaunuoliai.Nors pastaruoju metu nusivylus Marijonu, bet vis tiek apsidžiaugiau jo statulėlėmis, nors už pop muzikos apdovanojimą, gal ir nelabai juo džiaukčiausi.
Smagu buvo matyti Bavariją ant scenos, taip ir nunešė į paaugliškus metus, kaip kad ir Kučinskas ar Paltienienė, nors pastarieji labiau į vaikystę, leidžiant popietes pas močiutę ir klausant sveikinimų koncerto.
Papiktino ir nuvylė kauniečių reakcija į Vladimiro Simonko nušvilpimą, žiaurus netaktas. Gali nepritarti ar nesuprasti jų gyvensenos, bet negalima taip su žmonėmis elgtis. Kaip bebūtų keista, bet šaunuolė Jazzu už palaikymą, nors žiūrėti į jos "laivo stiebus" ir matyti ją sakant "bl..." nėra malonu, bet nors palaikė jį. Na Selo nekomentuosiu, nes nesupratau, nesuprantu ir ko gero nesuprasiu kas jo gali klausytis, bet tai tik mano nuomonė. Kaip kad nesuprantu už ką Butkutei įteiktas apdovanojimas už nuopelnus muzikai, jau geriau Kučinską būtų apdovanojęs, šlagerių kultūrai, žmogus daug nusipelnęs. Na bet vėlgi, tai tik nuomonė :) O kaip jums?
|
2015 m. sausio 30 d.
|
2018 m. birželio 2 d.
2017 m. spalio 19 d.
2017 m. rugpjūčio 20 d.
|
2015 m. vasario 2 d. 13:40:34
Man asmeniškai gėjai nei kliudo, nei kliudys... Gyvena kaip visi ir tiek. Kas man užkliuvo labiausiai, kalbant apie šitą nušvilpimą, kad linksniuojamas Kauno vardas, nors tikrai, miestas čia ne prie ko. O žmonės irgi dėl to nėra netolerantiški. Organizatoriai patys išprovokavo tokią reakciją. Tik sakau, aš asmeniškai nebūčiau lipus (Simonko atveju) į sceną, nes kažkaip nepagarba sau... jei atvirai. Nejau nežinojo, ko tikėtis? Tai taip ir išėjo... stipriai iš krašto.
2015 m. vasario 2 d. 11:56:33
Nori prikibt prie nežinia ko. Nei aš čia dėstau, kaip jie gyvena, nei ką. O kas kuo skundžiasi, pasiskaitau. Beje, paradai irgi susižavėjimo nekelia. Ir ta arogancija iš tokių veikėjų tikrai tolerancijos neskatina. Kadangi jau visai krypstam į pievas, ta tema nesiplėsiu.
2015 m. vasario 2 d. 03:18:26
Man tik šiek tiek keista, kaip jūs puikiai žinote kaip gyvena gėjai, jei pačios tokios nesate na, nebent turite kitokios lytinės orientacijos draugų ir jie (jos) jums pasipasakoja.
____________________
Žmogus - invazinė rūšis
2015 m. sausio 31 d. 22:48:55
Oi ne, jokiu būdu :D
____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
2015 m. sausio 31 d. 22:19:28
Teisingas straipsnis. Nežinau, kas jį rašė, bet tikrai ne aš :) Bet tai reiškia, kad daug žmonių mąsto būtent taip pat - prievarta mielas nebūsi. O dar toks, atleiskit, chamavotas individas kaip Simonko. Neturiu nieko prieš gėjus, jei gyvena nevaidindami nuskriaustų (nes taip ir nėra). O čia kažkaip panašiau į tai, kad pats muša, pats rėkia. O šiaip ką - provokacija pavyko visu 100% - galiausiai ir mes diskutuojam ne apie apdovanotuosius, o apie ką? Taigi...
2015 m. sausio 31 d. 22:02:05
Geras straipsnis, gal taip netyčia kuri jį ir parašėt? :)
Na taip, sutinku, čia tas pats kaip pykti už chamišką elgesį ant kokio juodaodžio ar musulmono, bet be rasistinių paskatų:)
2015 m. sausio 31 d. 19:43:28
Va kaip tik taiklus straipsnis apie tai, apie ką vakar kalbėjom:
https://www.delfi.lt/pilietis/voxpopuli/mama-kam-buvo-svilpiama.d?id=67052180
____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
2015 m. sausio 31 d. 10:08:24
O vat šiotoj vietoj turiu kitą nuomonę :) Mano nuomone, tiek Vidas Bareikis, tiek Jurga vienas kitam ditirambus skalambija (gal jau dirbtinokai). Nepamenu, kurioj laidoj, gal "Auksinis balsas", bet labai neskoningai pasirodė... Aš irgi džiaugiuosi, smagu matyt, kad viskas (tikriausiai) tarp jų gerai. Bet kita vertus, juk ne visada toks viešinimas neva idealios santuokos yra tauru. Na man asmeniškai priimtiniau Adomaičio (Lino) elgesys, kuomet per įvairius interviu jis visada pabrėžia, kad žmona jam yra brangiausia ir T.t, bet man jis atrodo nuoširdžiau. Gal dėl to, kad Bareikis mane truputį erzina... Nežinau
2015 m. sausio 31 d. 01:33:51
Šiaip kas man labai patiko, nors gal kas nors patrauks mane per dantį už tai, bet taip buvo gražu klausytis Vido Bareikio mylinčios žmoną ir šeimą kalbos, bei matyti Jurgos ir jo pačio spindinčias net ir po 6 santuokos metų akis. Žinau, romantikė aš, taip smagu matyti gražus laiminigų santuokų pavyzdžius, ypač muzikiniame pasaulyje :)
2015 m. sausio 31 d. 00:48:20
Taip, Paltinienei turėtų būt kažkur 80+ metų. Skaičiau šiek tiek apie ją, bet gakl plėstis neverta - ne apie ją tema. Be to, ji nedainavo. Kučinska - na juk garbingas jubiliejus, tebūnie. Man daug neigiamesnę reakciją sukėlė damutė, kurios niekada nemėgau - Valinskienė. Šiap tai muzikine prasme nei Kučinskas, nei Paltinienė irgi simpatijų nekelia, nors vaikystėj teko paklausyt jų plokštelių ("Kopų balsai", rods, jų grupė vadinosi, tai va keista, kaip jie kartu neuždainavo).
Visi atsikūrėliai (aš visai suprantu) spekuliuoja(?) nostalgija tiems laikams, kai jie buvo "ant bangos". Bet - tada jauni buvo ir jie, ir jų gerbėjai/-os, dabar gi - visi ne tik suaugo, bet jau kai kas ir žilt pradėjo. Ir dabar tokiems brandaus amžiaus dėdėms ir tetoms dainuot tas pačias dainas, nu atsiprašau.... NE. O ir buvę (esami?) gerbėjai išaugo iš tų laikų skonio (o gal ne?). Kiek pastebiu "ant savęs", būtent dabar atsiranda visai neblogų lietuviškų projektų. Taip, tada jie buvo populiarūs, mėgiami, bet tada tai ir tiko. Bavarams iš dainų palikčiau tik "Mes čia" - ji kažkokia be laiko limito. kitos - atsiprašau.... NP - man visada buvo gerokai per saldu.... Bet jų čia ir nebuvo.
O kas smagiai nuteikė, tai Selas. Jo (kaip jau įprasta?) nebuvo. Bent jau arenoj. Žmogus savam stiliuj. O va tie va Panevėžio "intarpai" - aš irgi jų nesupratau...
2015 m. sausio 31 d. 00:44:47
So much estrada things.
O man atvirkščiai, Manto ir to kito "marozo" pertraukėlės, visiškas nesusipratimas, perdėta, neskoninga ir absoliučiai nejuokinga.
Patys apdvanojimai irgi labai jau nuspėjami, bent jau pagrindinės nominacijos. Džiugu iš tiesų dėl Ten Walls :) pelnytai.
2015 m. sausio 31 d. 00:27:12
Taip, Paltinienė labai prisižiūrinti išvaizdą. Aš irgi bandžiau spėlioti, kiek jai metų . Turbūt daugiau nei 80 ?
Bet jos muzikos aš niekad nemėgau.
O Kučinsko aš kaip atlikėjo nemėgstu. Nesimpatiškas jis man labai, ir arogancijos taipogi pilnas (nors dabar gal taip ir nesireiškia). Na ir jo muzika... nesakau, kad bloga, bet... savo noru jos niekad nesiklausiau
NP paauglystėje, vaikystėje man patiko. Bet nežinau, kažkodėl aš į juos grežiotis visiškai nebenoriu , man jie jau praeitas etapas.
Bavarijos nemėgau. O Mango savu laiku pasiklausydavau
____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
2015 m. sausio 31 d. 00:19:16
Na nežinau, daugiau gal niekas neatsikūrė, tik Džordana grįžo. Kiti daugiau mažiau aktyvūs buvo. Ai, Naktinės personos... Beje, nė vienų atsikūrėlių taip jau labai ir nemėgau. Na, ta prasme, NP gerbėja nebuvau, o Mango ir Bavarija visad varė muzikinį vėžį. Nors, neneigiu, perliukų pažerdavo ir jie. Bet scenoj nė vieni neatrodė taip, kad pasakyčiau "o, visai neblogai" - buvo blogai... Taip ir sakyčiau - NEVERTĖJO. Bet tai tik MANO nuomonė, kitiems gal jie ir visai sueis ir tokie. Paltinienė, Kučinskas (keista) neigiamesnių emocijų nesukėlė. Visgi žiūrėdama bandžiau nuspėt, kiek gi metų Paltinienei (ji juos arba slepia, arba ir pati dorai nežino), nes visgi pagal amžių atrodė labai gerai. Kad čia nelabai pritapo, tai nesakyčiau... Man labiau iš konteksto iškrito Ibelhauptaitė su Juozuku. Nežinau, jie patys sau pasirašo, ką šnekės, ar jiems organizatoriai parašo - buvo totali pieva... Beje, į Juozuką tokios audringos neigiamos reakcijos lyg ir nebuvo (ar nepastebėjau) kaip į Simonko.
2015 m. sausio 31 d. 00:09:26
Dėl Simonko visiškai pritariu Rutonei.
Kučinskas, Paltinienė.. na man ne.
Dėl Marijono, ne paslaptis, džiaugiuosi.
Šiaip iš viso šiemet gal perdaug tų atsikūrimų (man-go, bavarija, kas ten dar? ), grįžimų atgal.
Man-go pasirodymo aš nė nemačiau, tai neturiu nuomonės.
____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
2015 m. sausio 31 d. 00:08:02
Dėl man-go pritariu, Rutonei, labai dirbtinai atrodė. Šiaip va G&G pamiršau paminėti, nebuvau dar girdėjus tos jų dainos, bet žiauriai gera, tekstas taiklus ir vietoj, patraukiant per dantį šabloniškus ir be kažkokios išliekamosios vertės turinčius tekstus, kuriais nieko nepasakoma.
2015 m. sausio 31 d. 00:01:55
Pasikartosiu - Simonko šiaip nemalonus tipas, ne dėl savo orientacijos. Dėl savo arogancijos. Kaip mes čia kažkur dabar pamirštoj diskusijoj kalbėjom - neaiškink man, ką man daryt, ir aš neaiškinsiu, kur tau eit. O kadangi šis veikėjas kuklumu nepasižymi, jam išsišokt reikia, tai... Išsišokėlių ir šiaip nemėgsta, o čia dar ir žydras... Nesu nusiteikusi prieš gėjus, kurie ramiai nesiafišuodami gyvena savo gyvenimus. Simonko - išskirtinai nemalonus tipas.
Kitkas, muzikine prasme, neskanu - būtent Bavarija. Dar Man-go. Jau Butkutė n kartų geriau atrodė scenoj nei tos "divos". Kažkaip nenatūraliai vulgariai ir neskoningi atrodė. Plius, ar man pasivaideno, bet ėjo fonūškė... Ir šiaip kažkaip neskaniai atrodo, kai tokių metų moterys dainuoja dainas, kurios joms tiko, kai jos buvo paauglės. Su bavarais, beje, tas pat. Nebent tik "Mes čia" vienas geriausių sprendimų.
Kaip ten bebūtų, susižiūrėjo lengviau nei pernai.
2015 m. sausio 30 d. 23:55:32
Va, o aš galvojau, kad Kučinskas tik mano vaikystės muzikos idealas buvo . Pasirodo ne tik. Šiaip net nejuokaujant visai pritarčiau dėl trečio iš galo sakinio. Gaila, neteko matyt paties šou, bet gal kada turint daugiau laiko pasižiūrėsiu prasukinėdamas. Kalbant apie metalą, tai čia net kalbos, matyt, nėra. Užtenka pažiūrėt, kad vien tarp roko nominantų patenka Butkutė, tai jei netyčia ir sugalvotų kas padaryt metalo apdovanojimus, nenustebčiau, jei rimčiausias metalistas tarp nominuotųjų būtų koks Gabalis su "Pelenais". Ne, čia šou kultūra ir šou verslas, reikia džiaugtis, kad nors pusėtiną roko nominaciją įtraukia ir kad dar joje ir pakankamai nusipelnę atlikėjai laimi (nors gal ir ne geriausi iš penkių pretendentų).
____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
2015 m. sausio 30 d. 23:50:55
Mano nuomone, jau geriau Paltinienei būtų įteikę apdovanojimą už nuopelnus muzikai. Nes Butkutė... Nieko prieš. Tik ar tikrai verta ? Dėl "Bavarijos" - pasibaisėjau... Tikrai, mano nuomone, pasirodymas buvo ne iki galo sutvarkytas. O apie dainavimą... net nesinori komentuot. Simonko pakvietimas ant scenos ir iš to "išplaukęs" nušvilpimas - eilinis nesėkmingas bandymas daryti šou. Jei žmogus būtų (viduje) kažkiek daugiau pagarbos SAU jautęs, nebūtų klouno vietoje... Juk žinojo, kokia reakcija bus. O ar Kaunas, ar ne - jokio skirtumo. Reakcija būtų vienoda. Čia jau netaktas iš organizatorių pusės. O šiaip, panašiai ir tikėjausi :)