Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Life Goes On


2Pac


Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų! Man patinka!

Stilius: Hip-hop'o muzika
Data: 1996 m.








How many brothas fell victim to tha streetz
Rest in peace young nigga, there's a Heaven for a 'G'
be a lie, If I told ya that I never thought of death
my niggas, we tha last ones left
but life goes on.....

[Verse One:]

As I bail through tha empty halls
breath stinkin'
in my jaws
ring, ring, ring
quiet y'all
incoming call
plus this my homie from high school
he's getting bye
It's time to bury another brotha nobody cry
life as a baller
alchol and booty calls
we usta do them as adolecents
do you recall?
raised as G's
loc'ed out and blazed the weed
get on tha roof
let's get smoked out
and blaze with me
2 in tha morning
and we still high assed out
screamin' 'thug till I die'
before I passed out
but now that your gone
i'm in tha zone
thinkin'
'I don't wanna die all alone'
but now ya gone
and all I got left are stinkin' memories
I love them niggas to death
i'm drinkin' Hennessy
while tryin' ta make it last
I drank a 5th for that ass
when you passed....
cause life goes on

[Chorus]

[Verse Two:]

Yeah nigga
I got tha word as hell
ya blew trial and tha judge gave you
25 with an L
time to prepare to do fed time
won't see parole
imagine life as a convict
that's getten' old
plus with tha drama
we're lookin out for your babies mama
taken risks, while keepin' cheap tricks from gettin on her...
life in tha hood...
is all good for nobody
remember gamin' on dumb hoties at chill parties
Me and you
No true a two
while scheming on hits
and gettin tricks
that maybe we can slide into
but now you burried
rest nigga
cause I ain't worried
eyes bluried
sayin' goodbye at the cemetary
tho' memories fade
I got your name tated on my arm
so we both ball till' my dying days
before I say goodbye
Kato and Mental rest in peace
Thug till I die

[Chorus]

[Verse Three:]

Bury me smilin'
with G's in my pocket
have a party at my funeral
let every rapper rock it
let tha hoes that I usta know
from way before
kiss me from my head to my toe
give me a paper and a pen
so I can write about my life of sin
a couple bottles of Gin
incase I don't get in
tell all my people i'm a Ridah
nobody cries when we die
we outlaws
let me ride
until I get free
I live my life in tha fast lane
got police chasen me
to my niggas from old blocks
from old crews
niggas that guided me through
back in tha old school
pour out some liquor
have a toast for tha homies
see we both gotta die
but ya chose to go before me
and brothas miss ya while your gone
you left your nigga on his own
how long we mourn
life goes on...

[Chorus repeats to end]
[sung overtop repeating chorus]

Life goes on homie
gone on, cause they passed away
Niggas doin' life
Niggas doin' 50 and 60 years and shit
I feel ya nigga, trust me
I feel ya
You know what I mean
last year
we poured out liquor for ya
this year nigga, life goes on
we're gonna clock now
get money
evade bitches
evade tricks
give players plenty space
and basicaly just represent for you baby
next time you see your niggas
your gonna be on top nigga
their gonna be like,
'Goddamn, them niggas came up'
that's right baby
life goes on....
and we up out this bitch
hey Kato, Mental
y'all niggas make sure it's popin' when we get up there
don't front.




Esamas tekstas



How many brothas fell victim to tha streetz
Rest in peace young nigga, there's a Heaven for a 'G'
be a lie, If I told ya that I never thought of death
my niggas, we tha last ones left
but life goes on.....

[Verse One:]

As I bail through tha empty halls
breath stinkin'
in my jaws
ring, ring, ring
quiet y'all
incoming call
plus this my homie from high school
he's getting bye
It's time to bury another brotha nobody cry
life as a baller
alchol and booty calls
we usta do them as adolecents
do you recall?
raised as G's
loc'ed out and blazed the weed
get on tha roof
let's get smoked out
and blaze with me
2 in tha morning
and we still high assed out
screamin' 'thug till I die'
before I passed out
but now that your gone
i'm in tha zone
thinkin'
'I don't wanna die all alone'
but now ya gone
and all I got left are stinkin' memories
I love them niggas to death
i'm drinkin' Hennessy
while tryin' ta make it last
I drank a 5th for that ass
when you passed....
cause life goes on

[Chorus]

[Verse Two:]

Yeah nigga
I got tha word as hell
ya blew trial and tha judge gave you
25 with an L
time to prepare to do fed time
won't see parole
imagine life as a convict
that's getten' old
plus with tha drama
we're lookin out for your babies mama
taken risks, while keepin' cheap tricks from gettin on her...
life in tha hood...
is all good for nobody
remember gamin' on dumb hoties at chill parties
Me and you
No true a two
while scheming on hits
and gettin tricks
that maybe we can slide into
but now you burried
rest nigga
cause I ain't worried
eyes bluried
sayin' goodbye at the cemetary
tho' memories fade
I got your name tated on my arm
so we both ball till' my dying days
before I say goodbye
Kato and Mental rest in peace
Thug till I die

[Chorus]

[Verse Three:]

Bury me smilin'
with G's in my pocket
have a party at my funeral
let every rapper rock it
let tha hoes that I usta know
from way before
kiss me from my head to my toe
give me a paper and a pen
so I can write about my life of sin
a couple bottles of Gin
incase I don't get in
tell all my people i'm a Ridah
nobody cries when we die
we outlaws
let me ride
until I get free
I live my life in tha fast lane
got police chasen me
to my niggas from old blocks
from old crews
niggas that guided me through
back in tha old school
pour out some liquor
have a toast for tha homies
see we both gotta die
but ya chose to go before me
and brothas miss ya while your gone
you left your nigga on his own
how long we mourn
life goes on...

[Chorus repeats to end]
[sung overtop repeating chorus]

Life goes on homie
gone on, cause they passed away
Niggas doin' life
Niggas doin' 50 and 60 years and shit
I feel ya nigga, trust me
I feel ya
You know what I mean
last year
we poured out liquor for ya
this year nigga, life goes on
we're gonna clock now
get money
evade bitches
evade tricks
give players plenty space
and basicaly just represent for you baby
next time you see your niggas
your gonna be on top nigga
their gonna be like,
'Goddamn, them niggas came up'
that's right baby
life goes on....
and we up out this bitch
hey Kato, Mental
y'all niggas make sure it's popin' when we get up there
don't front.

Siūlomas pataisytas variantas

Pastabos

 

Komentarai (0)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
Komentarų nėra. Būk pirmas!
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Copyright 2001-2019 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Panaši muzika

Music.lt

Pokalbiai  Įvykiai 
01:51 - einaras13
Pataisyta
00:45 - DjVaids
kas nors pataisykit!!! Žilvinis Žvagulis neturi dainos "Klika", ten yra daina "Kloika"!!!
22:06 - einaras13
...gyvuoja. Na, bent jau Silentist'as savo dainų per VCE profilį nelaikina ir abu savo profilius naudoja nepersidengiančiai.
22:05 - einaras13
Tai, kaip PLIKASS elgiasi šitoje sumenkusioje music'o bendruomenėje, irgi yra nukrypimas iš sveiko proto ribų. Apskritai, turėti dvi anketas nėra pateisinamas reiškinys, bet aš pats esu šitą klaidą padaręs, Silentist+VCE tandemas jau nežinia kiek metų...
22:03 - einaras13
sau šaudo į batus. Tą dieną laimėjo daina su vienu like'ų, kurią pasiūlė PLIKASS, o nubalsavo Plikas[LT]. Hm, kokia tikimybė (čia jau net ne matematika, o common sense), kad tai vienas ir tas pats žmogus, balsuojantis už savo dainas?
22:01 - einaras13
DeLaLiutishkuz, gali ploti kokiems tik nori savo vaizduotės vaisiams, bet kai į music'ą ateina per visą dieną vos keli aktyvūs nariai ir akivaizdu, jog yra didžiulė tikimybė, kad jie nebus VU gerbėjai, tai su tokiais pareiškimais tik tu esi tas, kuris čia
21:54 - Silentist
Jei nesiremtu jausmais turbūt daugumos šiuolaikinių žmonių protai prilygtų kompiuteriams...
21:42 - Silentist
Protas šiais laikais turi būti automatiškas, savaime suprantama
20:13 - DeLaLiutishkuz
einaras, as tau ploju uz tavo nepilnaverti prota
08:19 - einaras13
Tai kad jai jau 12 savaitę, kitą savaitę jos automatiškai nebebus, gali nebesistengt, Arunazz
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 2
  Neregistruotų vartotojų: 223
  Iš viso užsiregistravę: 72722
  Naujausias narys: Sesagniete
  Šiandien apsilankė: 72509
Reklamos nekenčia: 8


My status  Music.lt Skype
Muzika per facebook  Music.lt Facebook