The neon lights are shining on me again
I walk the lonely streets in search of a friend
I need a lady to help me to get through the night, through the night
If I could find one then everything would be alright
The sleepy city is dreaming the night time away
Out on the street I watch tomorrow becoming today
I see a man, he's got take away women for sale, yes for sale
Guess that's the answer, 'cause take away women don't fail
Oh dirty women, they don't mess around
Oh dirty women, they don't mess around
You've got me coming, You've got me going around
Oh dirty women, they don't mess around
Walking the streets I wonder will it ever happen
Gotta be good 'cause then everything will be OK
If I could score tonight then I will end up happy
Panašu, kad šią dainą lengviau pamėgti iš live'ų nei studijinio įrašo. Gal tik dabar taip atrodo, reikės daugiau paleidinėti. Aišku, hats off to Tony Iommi čia. Ir dar, panašu, kad 5 akordai iš gitaros dalies pirmą kartą girdimos kažkur apie 2 dainos minutę yra paimti iš dainos "N.I.B". Nežinau, intentionally čia ar unintentionally, bet dainos negadina, tik tiek, kad primena apie galimą plagijavimą iš savęs :D Apskritai daina man tiesiog per daug nevientisa mano skoniui. Žodžiu, kol kas 9 iš manęs.
____________________
Kas tau skirta visada ras kelią pas tave.
Prašau „įrėminkit“ šitą dainą, įtraukit į visus įmanomus geriausių sunkiojo roko / metalo dainų topus ir t.t. Čia yra tiesiog septynios minutės taškymo. Vis stiprėja nuomonė, jog būtent Dirty Women yra mano mėgstamiausia Black Sabbath daina, o jei ir ne, tai tikrai kažkur top5-uke. Didžiausia žvaigždė šioje dainoje yra Tonis su savo niekaip neišsisemiančiomis, išplėtotomis soluotėmis. Tiesiog guitar hero muzika, bet neperspaudžiant, labai gerai įsipaišant į visą dainos tekstūrą. O tekstūrą labai gerai užpildo Geezer'io bosas, jis šioje dainoje skamba nuostabiai. Bill'o energija nenumaldoma. Galbūt Ozzio vokalas nėra nuostabiausias, bet vienas dalykas apie jo performansą šioje dainoje man labai patinka: ta dichotomija, kurią jis sukuria su savo kiek nosiniu balsu pirmojoje dainos dalyje ir perėjimas į labai earthy, beveik growl'inį balsą „Oh dirty women...“ strofoje. 10 su pliusu.
Įdedu visą pluoštą šios dainos live'u. Techniškai turbūt stipriausias yra Hammersmith Odeon 1978-ųjų atlikimas, ypač iš Ozio perspektyvos, jis ten dar geriau spaudžia negu studijoje. Bet to įrašo kokybė ne pati nuostabiausia. Dėl to dažnai renkuos Ozzfest 1999-ųjų live'ą, kuriame Tony Iommi gitara skamba labai sinister. Taip pat neblogas yra The End atlikimas, bet Clufetos mano nuomone truputį strugglina su partijomis, kurios tiesiog sutvertas Ward'o rankoms. Bill'o būgnavimas yra one of a kind dalykas dažniausiai.
Nes nevyksta net ir minimumas - diskusijos. Tai ką jau kalbėti apie veiksmą. Ši svetainė tiesiog numirs kai mes nustosime prisijunginėti, ir tiek. Aišku, gyvenimo ratas įdomiai veikia, kartais jis iš naujo prasideda naujomis kartomis.
Na įdomios mintys, tokios gal net kiek orveliškos. Priminė ir 1984, ir Gyvulių ūkį. Pritariu dėl to, kad "galėtume sukurti ką nors įdomaus". Bet tas "galėtume" kaip aidėjo, taip aidi iki šiol. Jei per 10 metų niekas nepakito, tai dabar juo labiau nepakis.
Arba kaip Animals: pigs, sheep, dogs. Suskirstyk musica i muzikantu bendruomenes lenta. Paaugliu lenta. Ir bedarbiu psichu chuliganu celofanu lenta. Ir viena bendra. Vaikai nematys musu o mes nematysim zvaigzdziu, net jei keiksimes.Kaip tai visus i 1 gard
O kad gerbt ir but gerbiamas tai reikia baigt tuos dicku po nickais laikus ir ikvept zmones jungtis tik oficialia feisbuk anketa. Nes ateis gerbiamas zmogus. R.Doveika. ar jis nores jungtis musican po simpsono avataru ir babach303 nicku
Ir vietoj to kad mes cia vienas gedytume atsiprasau gaidintume, mes galetume sukurti ka nors idomaus, Lietuvos himna, koncertu jungtini desanta, musico festivalika, musico ordenus ir apdovanojimus, kolekcionieriu saskrydzius ar byleka
Kokie bebutu menotyrinkai konkurentai, viena diena i musico padenge gali atlekti anti-musicai ar reklamistines grupuotes ir tada jau visiem jie priesai, nusiteike pries muzika. Kaip ivykde 2014uju birzelio ispuoli. Paskunde - perklausos dingo.
Bet merginos irgi turi graziai elgtis atliepui! Muzikantas Frankas cia ir vel yra pasakes -Merginos irgi buna asilu skyles kartais (Ladies can be a*#holes too"
2025 m. liepos 31 d. 18:22:27
Žinoma ir šis afigenas gabalas,mano įvertintas -10balų.
2025 m. liepos 31 d. 18:20:49
Panašu, kad šią dainą lengviau pamėgti iš live'ų nei studijinio įrašo. Gal tik dabar taip atrodo, reikės daugiau paleidinėti. Aišku, hats off to Tony Iommi čia. Ir dar, panašu, kad 5 akordai iš gitaros dalies pirmą kartą girdimos kažkur apie 2 dainos minutę yra paimti iš dainos "N.I.B". Nežinau, intentionally čia ar unintentionally, bet dainos negadina, tik tiek, kad primena apie galimą plagijavimą iš savęs :D Apskritai daina man tiesiog per daug nevientisa mano skoniui. Žodžiu, kol kas 9 iš manęs.
____________________
Kas tau skirta visada ras kelią pas tave.
2025 m. liepos 31 d. 17:54:57
Prašau „įrėminkit“ šitą dainą, įtraukit į visus įmanomus geriausių sunkiojo roko / metalo dainų topus ir t.t. Čia yra tiesiog septynios minutės taškymo. Vis stiprėja nuomonė, jog būtent Dirty Women yra mano mėgstamiausia Black Sabbath daina, o jei ir ne, tai tikrai kažkur top5-uke. Didžiausia žvaigždė šioje dainoje yra Tonis su savo niekaip neišsisemiančiomis, išplėtotomis soluotėmis. Tiesiog guitar hero muzika, bet neperspaudžiant, labai gerai įsipaišant į visą dainos tekstūrą. O tekstūrą labai gerai užpildo Geezer'io bosas, jis šioje dainoje skamba nuostabiai. Bill'o energija nenumaldoma. Galbūt Ozzio vokalas nėra nuostabiausias, bet vienas dalykas apie jo performansą šioje dainoje man labai patinka: ta dichotomija, kurią jis sukuria su savo kiek nosiniu balsu pirmojoje dainos dalyje ir perėjimas į labai earthy, beveik growl'inį balsą „Oh dirty women...“ strofoje. 10 su pliusu.
Įdedu visą pluoštą šios dainos live'u. Techniškai turbūt stipriausias yra Hammersmith Odeon 1978-ųjų atlikimas, ypač iš Ozio perspektyvos, jis ten dar geriau spaudžia negu studijoje. Bet to įrašo kokybė ne pati nuostabiausia. Dėl to dažnai renkuos Ozzfest 1999-ųjų live'ą, kuriame Tony Iommi gitara skamba labai sinister. Taip pat neblogas yra The End atlikimas, bet Clufetos mano nuomone truputį strugglina su partijomis, kurios tiesiog sutvertas Ward'o rankoms. Bill'o būgnavimas yra one of a kind dalykas dažniausiai.
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas