The thought crossed my mind -
How curious, why should I want so much shut-eye?
Fighting the darkness and furious,
Oh, but I once more fall into the song...
Just the normal unconsciousness;
Could that be wrong?
All out into action then all down into sleep -
Check that attraction, it must be more than skin deep.
I've checked the twenty-four hours,
I've done the stay-up-all-night;
In a certain way that's power,
But it's not wired up right.
Up for the pleasure, then it's dead to the world;
Our lives surely measured by the unconscious third...
Living on Paradox Drive,
We must be living on Paradox Drive.
We must be living on Paradox Drive.
We must be living on, living on, living on Paradox Drive.
The thought crossed my mind, how curious -
Why should I want so much shut-eye?
Fighting the darkness and furious...
Oh, but I once more dropped off to the deep,
The sweet comfort of a life on my own, asleep.
Up for the pleasure or dead to the world,
A life surely measured by the unconscious third...
Living on Paradox Drive,
We must be living on Paradox Drive.
We must be living on Paradox Drive.
We must be living on Paradox Drive.
We must be living on Paradox Drive.
We must be living on, living on, living on Paradox Drive.
I've checked the twenty-four hours,
I've done the stay-up-all-night;
In a certain way that's power,
But it's not wired up right,
It still isn't right.
It still isn't right.
It still isn't right.
It still isn't right.
Šita daina yra įrodymas, kad Peter Hammill, kad ir kiek flirtuotų su new wave, punk, klasikiniu ar eksperimentiniu roku, vis tiek gelmėse tūno progroko liūtas. Kodėl? Vien dėl dainos struktūros. Jei pažymėsime A, B, C, D skirtingas muzikine prasme šios dainos strofas, tai dainos struktūra yra:
A-B-C-B(su daugiau gitaros)-C-D-A-B-C-D-B(repriza)-instrumentinė sekcija ant B ritmo.
Čia jums ne Genesis – Abacab, čia truputį įdomiau. Šita struktūra atrodytų labai solidžiai VdGG repertuare... panašiai kompleksiškos yra After The Flood, Pioneers over c. sandaros, bet tai yra 10 minučių ribą viršijančios dainos, o čia viskas sutelpa į keturias su puse minutės. Tiesa, aš nesu pigokai skambančio A motyvo fanas, bet man žiauriai patinka iš A į B tranzicija ir visas groovy B motyvas, kuris primena ankstesnių albumų eksperimentus. C skamba visai kaip bridžas, o D atlieka priedainio funkciją, abu šiek tiek trankesni motyvai – man patinka stiprus jų atlikimas, bet man jie melodiškai šiek tiek stokoja. Gal muzikaliai vertinčiau ir stipriu 8-etu, bet dainos sandara mane žiauriai sužavėjo, todėl pakeliu iki 9-eto.
Richardo Tandy (ELO) klaviatūrų paletė buvo svarbi grupės garso sudedamoji dalis, ypač albumuose „A New World Record“, „Out of the Blue“, „Discovery“ ir „Time“.
Tai 10 balų sistema daug universalesnė nei 5. Be to, jau dabar aktyvumas yra mažokas, grįžus prie penkiabalės sistemos bus labai daug dainų, kurios gauna nulį. Iškritimas bus randomizuotas, o ne žmonių apspręstas.
Tai, kad tamsta nerandi už ką balsuot, dar nėra argumentas daryti visiems taikomas balsavimo taisykles. Be to, juk žinai, jog nebūtina balsuot už viską, gali duot 10, 9, 8, 7 ir 6, likusių penkių balų nebūtina paskirti.
Jau kuris laikas nebebalsuoju LT top 30, nes negaliu išrinkti 10 variantų, o balsuoti už beleką nenoriu. Lietuviai nesukuria tiek gerų dainų, o jei ir sukuria tai čia nepatenka. Siūlau mažinti iki 5 pasirinkimų
2022 m. kovo 31 d. 17:47:02
Šita daina yra įrodymas, kad Peter Hammill, kad ir kiek flirtuotų su new wave, punk, klasikiniu ar eksperimentiniu roku, vis tiek gelmėse tūno progroko liūtas. Kodėl? Vien dėl dainos struktūros. Jei pažymėsime A, B, C, D skirtingas muzikine prasme šios dainos strofas, tai dainos struktūra yra:
A-B-C-B(su daugiau gitaros)-C-D-A-B-C-D-B(repriza)-instrumentinė sekcija ant B ritmo.
Čia jums ne Genesis – Abacab, čia truputį įdomiau. Šita struktūra atrodytų labai solidžiai VdGG repertuare... panašiai kompleksiškos yra After The Flood, Pioneers over c. sandaros, bet tai yra 10 minučių ribą viršijančios dainos, o čia viskas sutelpa į keturias su puse minutės. Tiesa, aš nesu pigokai skambančio A motyvo fanas, bet man žiauriai patinka iš A į B tranzicija ir visas groovy B motyvas, kuris primena ankstesnių albumų eksperimentus. C skamba visai kaip bridžas, o D atlieka priedainio funkciją, abu šiek tiek trankesni motyvai – man patinka stiprus jų atlikimas, bet man jie melodiškai šiek tiek stokoja. Gal muzikaliai vertinčiau ir stipriu 8-etu, bet dainos sandara mane žiauriai sužavėjo, todėl pakeliu iki 9-eto.
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas