At night, this mindless army,
ranks unbroken by dissent,
is moved into action
and their pace does not relent.
In step, with great precision,
these dancers of the night
advance against the darkness -
how implacable their might!
Eyes undulled by moon,
their arms and legs akimbo,
they walk and live,
hoping soon to surface from this limbo.
Their minds, anticipating the dawn of the day,
shall never know what's waiting mere insight away
- too far, too soon.
Senses dimmed in semi-sentience,
only wheeling
through this plane,
only seeing fragmented images prematurely
curtailed by the brain,
but breathing, living,
knowing in some measure at least
the soul which roots the matter
of both Beauty and the Beast.
From what tooth or claw does murder spring,
from what flesh and blood does passion?
Both cut through the air with the pendulum's swing
in deadly but delicate fashion.
And every range of feeling is there in the dream
and every logic's reeling in the force of the scream
the senses sting.
And though I may be dreaming and reality stalls
I only know the meaning of sight and that's all
and that's nothing.
The columns of the night advance,
infectiously, their cryptic dance
gathers converts to the fold -
in time the whole raw world will pace
these same steps
on into the same bitter end.
Somnolent muster now the dancing dead
forsake the shelter of their secure beds,
awaken to a slumber whose depths they dread,
as if the ground they tread would give way
beneath the solemn weight of their conception.
I'd search the hidden corners of all this world,
make reason of the sensory whorl
if I only had time,
but soon the dream is ended.
Tonight, before you lay down
to the sweetness of your sleep
do you question your surrender
to the drop from Lover's Leap
or does the anaesthetic darkness
take hold on its very own?
Does your body rise in service
with not one dissenting groan?
These waking dreams of life and death
in the mirror are twisted and buckled,
lashes flicker, a catch of breath,
skin whitening at the knuckles.
The army of sleepwalkers shake their limbs
and are loose
and though I am a talker, I can phrase no excuse
not to rise again.
In the chorus of the night-time I belong
and I, like you, must dance to that moonlight song
and in the end I too must pay the cost
of this life.
If all is lost none is known
and how could we lose what we've never owned?
Oh, I'd search out every knowledge
that I could find,
unravel all the mysteries of mind,
if I only had time,
if I only had time,
but soon my time is ended.
Vienas keisčiausių tekstų. Kažkoks" Vaikščiojančių negyvelių" perfrazavimas į socialinį dabartinės visuomenės įšsigimimą. Kas mes tokie? Mėnulio paveikti somnambulos?
____________________
Sielos polėkis, išmokantis skrist -
Galimybės ribotos, bet pasiryžęs bandyt.
Pink Floyd - Learning to Fly
Godbluff turi tą savotišką akcentą, kur daugiau dominuoja saksofonas nei vargonai (man jų vėlesni laikai primena varžybas dėl to, kuris instrumentas dominuos, o darna pasiekta tik su lyg world record albumu). Ir šis instrumentas kuria labai gražias ir spalvingas melodijas. The Sleepwalkers taip pat - stipriausia Godbluff daina tikriausiai (nors mano simpatijų daugiau turi Arrow). Melodingumas stiprus, saksofonas skamba puikiai, na, ir kaip minėjau, vargonai nugrūsti į antrą planą.
Apie tekstą net nekalbu - puiku, nerealu, daugiau pasakyti ką neturiu.
Beje, 5:00 - ekscentriškas rifas labai nustebino - lyg pipirai į medų...
Richardo Tandy (ELO) klaviatūrų paletė buvo svarbi grupės garso sudedamoji dalis, ypač albumuose „A New World Record“, „Out of the Blue“, „Discovery“ ir „Time“.
Tai 10 balų sistema daug universalesnė nei 5. Be to, jau dabar aktyvumas yra mažokas, grįžus prie penkiabalės sistemos bus labai daug dainų, kurios gauna nulį. Iškritimas bus randomizuotas, o ne žmonių apspręstas.
Tai, kad tamsta nerandi už ką balsuot, dar nėra argumentas daryti visiems taikomas balsavimo taisykles. Be to, juk žinai, jog nebūtina balsuot už viską, gali duot 10, 9, 8, 7 ir 6, likusių penkių balų nebūtina paskirti.
Jau kuris laikas nebebalsuoju LT top 30, nes negaliu išrinkti 10 variantų, o balsuoti už beleką nenoriu. Lietuviai nesukuria tiek gerų dainų, o jei ir sukuria tai čia nepatenka. Siūlau mažinti iki 5 pasirinkimų
2015 m. birželio 24 d. 08:56:02
Vienas keisčiausių tekstų. Kažkoks" Vaikščiojančių negyvelių" perfrazavimas į socialinį dabartinės visuomenės įšsigimimą. Kas mes tokie? Mėnulio paveikti somnambulos?
____________________
Sielos polėkis, išmokantis skrist - Galimybės ribotos, bet pasiryžęs bandyt. Pink Floyd - Learning to Fly
2012 m. rugsėjo 10 d. 20:24:18
Godbluff turi tą savotišką akcentą, kur daugiau dominuoja saksofonas nei vargonai (man jų vėlesni laikai primena varžybas dėl to, kuris instrumentas dominuos, o darna pasiekta tik su lyg world record albumu). Ir šis instrumentas kuria labai gražias ir spalvingas melodijas. The Sleepwalkers taip pat - stipriausia Godbluff daina tikriausiai (nors mano simpatijų daugiau turi Arrow). Melodingumas stiprus, saksofonas skamba puikiai, na, ir kaip minėjau, vargonai nugrūsti į antrą planą.
Apie tekstą net nekalbu - puiku, nerealu, daugiau pasakyti ką neturiu.
Beje, 5:00 - ekscentriškas rifas labai nustebino - lyg pipirai į medų...
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas