Sutinku, kad visi trys pavyzdžiai yra plagiarizmas. Daft Punk turbūt akivaizdžiausias, Almos versijoj galbūt daugiausia savų idėjų, bet vis tiek, visų trijų dainų melodija sutampa su Hendelio. Problema ta, kad Hendelis mirė XVIII a. viduryje, o šiuolaikinė autorinių teisių muzikos kūriniams dogma yra "galioja, kol kūrėjas gyvas + dar 70 arba 95 arba 100 metų po jo mirties". Tai šie atlikėjai yra legaliai švarūs, Hendelio autorinių teisių niekas nebesaugo. Tik ar moraliai švarūs, aš nežinau.
Tai tas ir yra. Prisipažinsiu, amne ir užkabino būtent tas Hendelio motyvas. Jis tobulai dera kone visur. Galbūt nrtgi yra raktas į sėkmę (tegu galbūt ir trumpalaikę). Apie autorines teises po autoriaus mirties irgi žinau, klausimas, kiek laiko tai glioja, ar ne 50 metų? Ar kažkiek galima nustatyt daugiau? Ar moralinė dalis čia yra OK? Nemanau, bet...
Man kitokių klausimų kyla. Kas buvo kūrėjų // atlikėjų galvose? Jie žinojo, kuo naudojosi? Jie nežinojo? Nežinojimas nuo atsakomybės neatleidžia. Ir vėl – BET. Daug laiko nutekėjo nuo autoriaus mirties. Kaip jie tą panaudotą motyvą pavadintų? Čia jau nenurodau dar kelių rusijos atlikėjų, nes tie nestebintų bet kokiu atveju.
Na o šiaip ir plagiatoriams galėčiau padėkot, kad jų dėka mano akiratisnprasiplėtė. Nesu didelė klasikos nei gerbėja, nei žinovė, tai va štai – kažką naujo sau sužinojau, ko gėda nežinot.
Tai kaip ir minėjau ankstesniame komentare: 70 metų po kūrėjo mirties yra norma (taip įteisinta ir JAV, ir JK, kitų šalių nežiūrėjau). JAV yra išskyrimas į du atvejus, kad arba 70 metų po kūrėjo mirties, arba 95 metai po kūrinio išleidimo. Kažkur dar skaičiau, kad yra 100 metų (kažkurioj Europos šalyje berods, tik dabar neatsimenu), todėl ir šį skaičių paminėjau komentare.
Atlikėjai turbūt žinojo, kuo naudojosi, nėra čia ta melodija tokia paprasta, kad net keli atlikėjai ją paimtų ir atspėtų. Tikimybių teorija tiesiog sako, kad tai vargiai tikėtina. Nors iš kitos pusės, gyvybės egzistavimo tikimybė irgi absurdiškai maža ir štai, mes esam, tai tikroji tų kūrinių atsiradimo kilmė yra tik jų atlikėjų galvose (ir sąžinėse).
Sutinku, kad visi trys pavyzdžiai yra plagiarizmas. Daft Punk turbūt akivaizdžiausias, Almos versijoj galbūt daugiausia savų idėjų, bet vis tiek, visų trijų dainų melodija sutampa su Hendelio. Problema ta, kad Hendelis mirė XVIII a. viduryje, o šiuolaikinė autorinių teisių muzikos kūriniams dogma yra "galioja, kol kūrėjas gyvas + dar 70 arba 95 arba 100 metų po jo mirties". Tai šie atlikėjai yra legaliai švarūs, Hendelio autorinių teisių niekas nebesaugo. Tik ar moraliai švarūs, aš nežinau.
Tai tas ir yra. Prisipažinsiu, amne ir užkabino būtent tas Hendelio motyvas. Jis tobulai dera kone visur. Galbūt nrtgi yra raktas į sėkmę (tegu galbūt ir trumpalaikę). Apie autorines teises po autoriaus mirties irgi žinau, klausimas, kiek laiko tai glioja, ar ne 50 metų? Ar kažkiek galima nustatyt daugiau? Ar moralinė dalis čia yra OK? Nemanau, bet...
Man kitokių klausimų kyla. Kas buvo kūrėjų // atlikėjų galvose? Jie žinojo, kuo naudojosi? Jie nežinojo? Nežinojimas nuo atsakomybės neatleidžia. Ir vėl – BET. Daug laiko nutekėjo nuo autoriaus mirties. Kaip jie tą panaudotą motyvą pavadintų? Čia jau nenurodau dar kelių rusijos atlikėjų, nes tie nestebintų bet kokiu atveju.
Na o šiaip ir plagiatoriams galėčiau padėkot, kad jų dėka mano akiratisnprasiplėtė. Nesu didelė klasikos nei gerbėja, nei žinovė, tai va štai – kažką naujo sau sužinojau, ko gėda nežinot.
Tai kaip visa tai vadinama? Įkvėpimas, citavimas, .... ? Pradedam nuo, spėju, originalo (vienos iš versijų)
o toliau važiuojam...
seni pažįstami
šis tas šviežesnio
ir dar vieni geri pažįstami
Sutinku, kad visi trys pavyzdžiai yra plagiarizmas. Daft Punk turbūt akivaizdžiausias, Almos versijoj galbūt daugiausia savų idėjų, bet vis tiek, visų trijų dainų melodija sutampa su Hendelio. Problema ta, kad Hendelis mirė XVIII a. viduryje, o šiuolaikinė autorinių teisių muzikos kūriniams dogma yra "galioja, kol kūrėjas gyvas + dar 70 arba 95 arba 100 metų po jo mirties". Tai šie atlikėjai yra legaliai švarūs, Hendelio autorinių teisių niekas nebesaugo. Tik ar moraliai švarūs, aš nežinau.
Ahem... tingiu ieškot per visą diskusiją. Gal buvo minėta ir pasikartosiu, bet... Tiesiog stebėtinai suderėjo ir verstinis (žodis žodin, atrodo), ir originalus tekstai..... nu o šiaip nieko stebėtino, nieko naujo...
Trumpai: trilogija apie daugelio mūsų vaikystės / paauglystės dievus Modern Talking, ar, tiksliau, apie apsukrųjį blondiną, kaip aš vadinu, Dėdę Dieterį (Bohleną). Kas man nepatiko: a - originalas, spėju, ispaniškas, o vertimas į anglų kalbą titruose siaubingas, bet suprast esmę galima (ispaniškai nemoku); b - trečioji dalis man kelia daugiausia klausimų, abejonių, bet gal trupinėlis tiesos joje yra (gal nesiplėsiu apie plagiatus, apie juos esu prisižiūrėjusi labai daug). Pagaliau, tai tik šios trilogijos autoriaus / autorės / autorių nuomonė.
Taigi po ilgų blevyzgų jūsų dėmesiui – Modern Talking ir Dieter Bohlen
Nieko nekaltinu jokiom vagystėm, nes nieko nežinau. Atrodo, pagal komentarus Youtube, viskas legalu. Tai gal kas nors istoriją žinot? Įdomu vis dėlto....
Laikoma,kad nekopija,turbut del to,kad reikia, daugiau panasumu.
Ploju. Jei, Sahja, muzikos leidėjai vadovautųsi tavo nuostabiai konkrečiu apibrėžimu, tai turbūt būtų neįmanoma užtikrinti autorinių teisių ir visi muzikantai iš esmės kurtų nulinės vertės produktus. Kitaip tariant, muzikantai nekurtų.
Nieko nekaltinu jokiom vagystėm, nes nieko nežinau. Atrodo, pagal komentarus Youtube, viskas legalu. Tai gal kas nors istoriją žinot? Įdomu vis dėlto....
Sahja, mielasis, nereikia man nuomonės, aš tenorėjau paklaust, gal kas ką žino daugiau. Radau pati. Aišku, Wiki nėra pats patikimiausias šaltinis, bet...
The song features many samples. The primary sample, which the song's chorus is based on, is ABBA's 1975 song "SOS". ABBA usually do not allow other artists to sample their music, and they claimed Edelweiss never contacted them and never had permission to sample "SOS".[4] However, members of the band claim that they managed to get one of ABBA's publishers to provide them with a contract during a drunken phone call in broken English.[5] Other samples in the song include the 'Ow!'s from "Rock Me Amadeus" by fellow Austrian musician Falco, sections of Indeep's 1983 song "Last Night a DJ Saved My Life", and the 'Ah yeah' from Run-DMC's "Here We Go (Live at the Funhouse)".[6]Yodeling is also common throughout the song, and the female vocals are provided by Austrian singer Maria Mathis [de].
Wiki patikimumą labai lengva patikrint. Va matau, cituojami šaltiniai 4, 5, 6. Turbūt 5 įdomiausias ir informatyviausias. Ten yra NPR tinklalapio straipsnis, kur žurnalistas Jason Roth kalbina Edelweiss narį Walter Werzowa. Ten pats Werzowa pasakoja, kad susisiekė dėl autorinių teisių leidimo su ABBA publisher'iu. Netgi faksu gavo rašytinį kontraktą, taigi, sample'inimas tikrai legalus. Koks skirtumas, kad publisher'is buvo girtas, bet popierizmas padarytas. Dar galima patikrinti, ar Jason Roth yra validus žurnalistas, bet google meta daug jo straipsnių, talpinamų keliuose skirtinguose tinklalapiuose. Taip kad wiki šiuo atveju (kaip ir 99,9% atvejų) yra patikima.
Nieko nekaltinu jokiom vagystėm, nes nieko nežinau. Atrodo, pagal komentarus Youtube, viskas legalu. Tai gal kas nors istoriją žinot? Įdomu vis dėlto....
Laikoma,kad nekopija,turbut del to,kad reikia, daugiau panasumu.
Sahja, mielasis, nereikia man nuomonės, aš tenorėjau paklaust, gal kas ką žino daugiau. Radau pati. Aišku, Wiki nėra pats patikimiausias šaltinis, bet...
The song features many samples. The primary sample, which the song's chorus is based on, is ABBA's 1975 song "SOS". ABBA usually do not allow other artists to sample their music, and they claimed Edelweiss never contacted them and never had permission to sample "SOS".[4] However, members of the band claim that they managed to get one of ABBA's publishers to provide them with a contract during a drunken phone call in broken English.[5] Other samples in the song include the 'Ow!'s from "Rock Me Amadeus" by fellow Austrian musician Falco, sections of Indeep's 1983 song "Last Night a DJ Saved My Life", and the 'Ah yeah' from Run-DMC's "Here We Go (Live at the Funhouse)".[6]Yodeling is also common throughout the song, and the female vocals are provided by Austrian singer Maria Mathis [de].
Nieko nekaltinu jokiom vagystėm, nes nieko nežinau. Atrodo, pagal komentarus Youtube, viskas legalu. Tai gal kas nors istoriją žinot? Įdomu vis dėlto....
ABBA – SOS vs. Edelweiss – Bring Me Edelweiss
Laikoma,kad nekopija,turbut del to,kad reikia, daugiau panasumu.
____________________
Meilė kovoja,bet žmonės akli,kas atsimerks,tam iš dangaus,leisis ji Šitam pasaulį meilė gimdo ateitį,praeitis-dabartį,o ateitis-sapnus.
(Sahja)
Mano batai iš Lietuvos,mano kelnės iš Vokietijos,mano kepurė iš Rusijos,o mano širdis,iš Indijos.Visa Visata ,tik sapnas,tik laikas,kurio nėra,mums tai atvers.
Nieko nekaltinu jokiom vagystėm, nes nieko nežinau. Atrodo, pagal komentarus Youtube, viskas legalu. Tai gal kas nors istoriją žinot? Įdomu vis dėlto....
Man asmeniškai vienas baisiausių pavyzdžių yra viena sėkminga Eurovizijos daina – danų 2010-ųjų bandymas „In A Moment Like This“. Atsimenu, kaip daug kas maišė ją su purvais, nes ji pasirodė visiems panaši į The Police – „Every Breath You Take“. Man ji nepasirodė tiek panaši, bet vis tiek man kirbėjo negera nuojauta, jog aš kažką tokio jau girdėjau. Ir po kurio laiko prisiminiau, kad man ji super panaši į John Waite – „Missing You“. Aišku, visos trys dainos yra to paties 4/4 ritmo ir net panašaus tempo, bet man papildomai nervina tai, kad „In A Moment Like This“ yra toj pačioj F# tonacijoj kaip ir „Missing You“ ir net antrasis akordas sutampa ir tik po to „In A Moment Like This“ nuvinguriuoja biški kitaip nuo paprastos „Missing You“ trijų akordų progresijos. Bet man vis tiek pamatinė koncepcija taip tragiškai panaši, kad neįžvelgiu originalumo danų kūrinyje.
Tamsta turbūt pamiršote paminėti ir Tinos Turner — The Best. Nu man rodos, buvo panašumų ir su šia daina. Čia kalbant apie danus EV. Ir net nežinau, ką sakyt, nes man ta daina susiklauso visai maloniai, nors originalas patinka kur kas labiau. Kas pakankamai keista, kad nesigirdėjo jokių skandalų, su tuo susijusių. Nesiimu spėliot, kodėl. O kad daina vos konkurs nelaimėjo, tai... Nu net keista, kai dėl menkiausių įtarimų dėl panašumo į kažką daina pašalinama iš konkurso, o šiuo atveju, atrodė, „niekas nieko nepastebėjo“, nors panašumas buvo daugiau nei akivaizdus ir oi, kiek žmonių jį pastebėjo...
O man užteko youtubėj pažiūrėt keletą video šia tema ir gavau pasiūlymą. Iškart 20 pavyzdžių.
Tai kaip ten sakoma, kad tėra tik 7 natos, visos dainos jau parašytos, tik ne visi pinigai surinkti (žinau, žinau, suplakiau į vieną kelias auksines frazes, bet...)
2024 m. sausio 9 d. 11:01:09
Pasakykit, kad man visai kukū. Arba ne. Yra kažkas panašaus ar ne? Metai, kaip randu, tie patys, 1993, gal pora mėnesių skiriasi.
ir
2023 m. lapkričio 6 d. 17:34:43
Domantas Razauskas šią temą vedė tinklalaidej
https://deezer.page.link/X1UZTenRQHJPsz5y9
____________________
Мы свое призванье не забудем. cмех и радость мы приносим людям. Нам дворцов заманчивые своды Не заменят никогда свободы
2023 m. rugsėjo 24 d. 04:09:04
____________________
Мы свое призванье не забудем. cмех и радость мы приносим людям. Нам дворцов заманчивые своды Не заменят никогда свободы
2023 m. liepos 24 d. 01:02:09
Tai kaip ir minėjau ankstesniame komentare: 70 metų po kūrėjo mirties yra norma (taip įteisinta ir JAV, ir JK, kitų šalių nežiūrėjau). JAV yra išskyrimas į du atvejus, kad arba 70 metų po kūrėjo mirties, arba 95 metai po kūrinio išleidimo. Kažkur dar skaičiau, kad yra 100 metų (kažkurioj Europos šalyje berods, tik dabar neatsimenu), todėl ir šį skaičių paminėjau komentare.
Atlikėjai turbūt žinojo, kuo naudojosi, nėra čia ta melodija tokia paprasta, kad net keli atlikėjai ją paimtų ir atspėtų. Tikimybių teorija tiesiog sako, kad tai vargiai tikėtina. Nors iš kitos pusės, gyvybės egzistavimo tikimybė irgi absurdiškai maža ir štai, mes esam, tai tikroji tų kūrinių atsiradimo kilmė yra tik jų atlikėjų galvose (ir sąžinėse).
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
2023 m. liepos 23 d. 22:12:40
Tai tas ir yra. Prisipažinsiu, amne ir užkabino būtent tas Hendelio motyvas. Jis tobulai dera kone visur. Galbūt nrtgi yra raktas į sėkmę (tegu galbūt ir trumpalaikę). Apie autorines teises po autoriaus mirties irgi žinau, klausimas, kiek laiko tai glioja, ar ne 50 metų? Ar kažkiek galima nustatyt daugiau? Ar moralinė dalis čia yra OK? Nemanau, bet...
Man kitokių klausimų kyla. Kas buvo kūrėjų // atlikėjų galvose? Jie žinojo, kuo naudojosi? Jie nežinojo? Nežinojimas nuo atsakomybės neatleidžia. Ir vėl – BET. Daug laiko nutekėjo nuo autoriaus mirties. Kaip jie tą panaudotą motyvą pavadintų? Čia jau nenurodau dar kelių rusijos atlikėjų, nes tie nestebintų bet kokiu atveju.
Na o šiaip ir plagiatoriams galėčiau padėkot, kad jų dėka mano akiratisnprasiplėtė. Nesu didelė klasikos nei gerbėja, nei žinovė, tai va štai – kažką naujo sau sužinojau, ko gėda nežinot.
2023 m. liepos 20 d. 23:25:06
Sutinku, kad visi trys pavyzdžiai yra plagiarizmas. Daft Punk turbūt akivaizdžiausias, Almos versijoj galbūt daugiausia savų idėjų, bet vis tiek, visų trijų dainų melodija sutampa su Hendelio. Problema ta, kad Hendelis mirė XVIII a. viduryje, o šiuolaikinė autorinių teisių muzikos kūriniams dogma yra "galioja, kol kūrėjas gyvas + dar 70 arba 95 arba 100 metų po jo mirties". Tai šie atlikėjai yra legaliai švarūs, Hendelio autorinių teisių niekas nebesaugo. Tik ar moraliai švarūs, aš nežinau.
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
2023 m. liepos 20 d. 08:38:53
Tai kaip visa tai vadinama? Įkvėpimas, citavimas, .... ? Pradedam nuo, spėju, originalo (vienos iš versijų)
o toliau važiuojam...
seni pažįstami
šis tas šviežesnio
ir dar vieni geri pažįstami
2023 m. gegužės 25 d. 19:25:17
Ahem... tingiu ieškot per visą diskusiją. Gal buvo minėta ir pasikartosiu, bet... Tiesiog stebėtinai suderėjo ir verstinis (žodis žodin, atrodo), ir originalus tekstai..... nu o šiaip nieko stebėtino, nieko naujo...
2023 m. kovo 2 d. 01:16:14
Trumpai: trilogija apie daugelio mūsų vaikystės / paauglystės dievus Modern Talking, ar, tiksliau, apie apsukrųjį blondiną, kaip aš vadinu, Dėdę Dieterį (Bohleną). Kas man nepatiko: a - originalas, spėju, ispaniškas, o vertimas į anglų kalbą titruose siaubingas, bet suprast esmę galima (ispaniškai nemoku); b - trečioji dalis man kelia daugiausia klausimų, abejonių, bet gal trupinėlis tiesos joje yra (gal nesiplėsiu apie plagiatus, apie juos esu prisižiūrėjusi labai daug). Pagaliau, tai tik šios trilogijos autoriaus / autorės / autorių nuomonė.
Taigi po ilgų blevyzgų jūsų dėmesiui – Modern Talking ir Dieter Bohlen
Pirmoji dalis:
Antroji dalis:
ir trečioji dalis
2023 m. vasario 25 d. 20:59:24
Ploju. Jei, Sahja, muzikos leidėjai vadovautųsi tavo nuostabiai konkrečiu apibrėžimu, tai turbūt būtų neįmanoma užtikrinti autorinių teisių ir visi muzikantai iš esmės kurtų nulinės vertės produktus. Kitaip tariant, muzikantai nekurtų.
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
2023 m. vasario 25 d. 20:55:38
Wiki patikimumą labai lengva patikrint. Va matau, cituojami šaltiniai 4, 5, 6. Turbūt 5 įdomiausias ir informatyviausias. Ten yra NPR tinklalapio straipsnis, kur žurnalistas Jason Roth kalbina Edelweiss narį Walter Werzowa. Ten pats Werzowa pasakoja, kad susisiekė dėl autorinių teisių leidimo su ABBA publisher'iu. Netgi faksu gavo rašytinį kontraktą, taigi, sample'inimas tikrai legalus. Koks skirtumas, kad publisher'is buvo girtas, bet popierizmas padarytas. Dar galima patikrinti, ar Jason Roth yra validus žurnalistas, bet google meta daug jo straipsnių, talpinamų keliuose skirtinguose tinklalapiuose. Taip kad wiki šiuo atveju (kaip ir 99,9% atvejų) yra patikima.
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
2023 m. vasario 24 d. 20:06:57
Sahja, mielasis, nereikia man nuomonės, aš tenorėjau paklaust, gal kas ką žino daugiau. Radau pati. Aišku, Wiki nėra pats patikimiausias šaltinis, bet...
The song features many samples. The primary sample, which the song's chorus is based on, is ABBA's 1975 song "SOS". ABBA usually do not allow other artists to sample their music, and they claimed Edelweiss never contacted them and never had permission to sample "SOS".[4] However, members of the band claim that they managed to get one of ABBA's publishers to provide them with a contract during a drunken phone call in broken English.[5] Other samples in the song include the 'Ow!'s from "Rock Me Amadeus" by fellow Austrian musician Falco, sections of Indeep's 1983 song "Last Night a DJ Saved My Life", and the 'Ah yeah' from Run-DMC's "Here We Go (Live at the Funhouse)".[6] Yodeling is also common throughout the song, and the female vocals are provided by Austrian singer Maria Mathis [de].
2023 m. vasario 24 d. 07:48:45
Laikoma,kad nekopija,turbut del to,kad reikia, daugiau panasumu.
____________________
Meilė kovoja,bet žmonės akli,kas atsimerks,tam iš dangaus,leisis ji Šitam pasaulį meilė gimdo ateitį,praeitis-dabartį,o ateitis-sapnus. (Sahja) Mano batai iš Lietuvos,mano kelnės iš Vokietijos,mano kepurė iš Rusijos,o mano širdis,iš Indijos.Visa Visata ,tik sapnas,tik laikas,kurio nėra,mums tai atvers.
2023 m. vasario 24 d. 07:29:52
____________________
Мы свое призванье не забудем. cмех и радость мы приносим людям. Нам дворцов заманчивые своды Не заменят никогда свободы
2023 m. vasario 24 d. 01:49:30
Nieko nekaltinu jokiom vagystėm, nes nieko nežinau. Atrodo, pagal komentarus Youtube, viskas legalu. Tai gal kas nors istoriją žinot? Įdomu vis dėlto....
ABBA – SOS vs. Edelweiss – Bring Me Edelweiss
2023 m. vasario 24 d. 00:10:48
Manau lietuvaičiai anksčiau garsiam hitui visa dainos muzika nuPYYPino iš grupės Status Quo. Down Down? What You're Proposin?
Paklausykite - nusirasinejimas akivaizdus
____________________
Мы свое призванье не забудем. cмех и радость мы приносим людям. Нам дворцов заманчивые своды Не заменят никогда свободы
2022 m. gruodžio 16 d. 17:27:37
____________________
Мы свое призванье не забудем. cмех и радость мы приносим людям. Нам дворцов заманчивые своды Не заменят никогда свободы
2022 m. liepos 6 d. 08:15:54
Nemuzikinis
____________________
Мы свое призванье не забудем. cмех и радость мы приносим людям. Нам дворцов заманчивые своды Не заменят никогда свободы
2022 m. liepos 3 d. 19:58:31
John Waite - Missing you labai graži daina. Nors reta. Labai geras atradimas
____________________
Мы свое призванье не забудем. cмех и радость мы приносим людям. Нам дворцов заманчивые своды Не заменят никогда свободы
2022 m. birželio 27 d. 09:12:12
Tamsta turbūt pamiršote paminėti ir Tinos Turner — The Best. Nu man rodos, buvo panašumų ir su šia daina. Čia kalbant apie danus EV. Ir net nežinau, ką sakyt, nes man ta daina susiklauso visai maloniai, nors originalas patinka kur kas labiau. Kas pakankamai keista, kad nesigirdėjo jokių skandalų, su tuo susijusių. Nesiimu spėliot, kodėl. O kad daina vos konkurs nelaimėjo, tai... Nu net keista, kai dėl menkiausių įtarimų dėl panašumo į kažką daina pašalinama iš konkurso, o šiuo atveju, atrodė, „niekas nieko nepastebėjo“, nors panašumas buvo daugiau nei akivaizdus ir oi, kiek žmonių jį pastebėjo...
O man užteko youtubėj pažiūrėt keletą video šia tema ir gavau pasiūlymą. Iškart 20 pavyzdžių.
Tai kaip ten sakoma, kad tėra tik 7 natos, visos dainos jau parašytos, tik ne visi pinigai surinkti (žinau, žinau, suplakiau į vieną kelias auksines frazes, bet...)