Vienas iš pirmųjų Bronkso didžėjų 1970-aisiais, Afrika Bambaataa gavo Hip-Hop'o krikštatėvio vardą po 1982-aisiais išleisto albumo "Planet Rock", Hip-Hop'o klasikos, kuriame galima išgirsti repo beat'ų ir techno-pop muzikos, įkvėptos vokiečių pionierių "Kraftwerk", mišinį. Dar prieš pradėdamas įrašinėti 1980-aisiais, šis žmogus jau buvo plačiai žinomas Hip-Hop'o bendruomenėje. Jis buvo žymiausias didžėjus ir milžiniškų, kelis kvartalus apimančių vakarėlių organizatorius nuo aštuntojo dešimtmečio vidurio iki jo pabaigos. Būtent tie vakarėliai ir buvo pirmoji repo ir apskritai Hip-Hop'o atsiradimo užuomazga. Po didelės "Planet Rock" sėkmės, Bambaataa vėliau elektroninės muzikos orientuotą repą naudojo rečiau, susikoncentruodamas ties muzikiniais projektais su kitais atlikėjais. Tai geriausiai pailiustruoja jo singlai su buvusiu "Sex Pistols" nariu John Lyndon ir dar vienu "krikštatėviu", James Brown. Vėliau, devintojo dešimtmečio pabaigoje, Bambaataa pasitraukė į pogrindį, bet "Zulu Nation" kolektyvo, kurį sudarė De La Soul, Queen Latifah, A Tribe Called Quest, ir Jungle Brothers, iškilimas dar kartą priminė, kas yra vienas iš repo pradininkų.
Afrika Bambaataa, kurio tikrasis vardas Kevin Donovan, gimęs Bronkse, Niujorke 1960-ųjų balandžio 10d., pasiskolino vardą (pilnas jo slapyvardis "Afrika Bambaataa Aasim") iš vieno devynioliktojo amžiaus zulusų vado. Nuo 1977-ųjų Bambaataa pradėjo organizuoti kvartalų vakarėlius ir tuo pačiu breiko kovas visame Bronkso rajone. Jo neprilygstama plokštelių sukimo technika leido jam lengvai tapti žinomu, kaip geriausiu šio reikalo specialistu (nors Grandmaster Flash ir DJ Kool Herc atrodė labiau pažangūs). Jo kaip prodiuserio debiutas įvyko 1980-aisiais su "Soul Sonic Force" singlu "Zulu Nation Throwdown". Soul Sonic Force buvo viena iš tų afrocentriškosios muzikos grupių, kurios išgarsėjo tik devintojo dešimtmečio pabaigoje, bet turėjo įtakos Hip-Hop'o grupių pakilimui tame laikotarpyje.
Nekreipiant dėmesio į kelis produkcinius bandymus 1980-1980m. laikotarpyje, Afrika Bambaataa netapo tikru muzikos atlikėju iki 1982-ųjų. Tais metais jam pavyko pasirašyti sutartį su "Tommy Boy Records" ir išleisti pirmąjį singlą "Jazzy Sensation" tų metų pradžioje. Visas albumas "Planet Rock" sekė birželį ir tuojau pat tapo "sprogimu". Įrašytas, padedant klubinės elektro muzikos prodiuseriui Arthur Baker, ir imituodamas "Kraftwerk" kūrinio "Trans-Europe Express" melodiją, pirmasis singlas pasiekė ketvirtą R&B topo vietą (bet nepateko į pop muzikos top40) ir prisidėjo prie "Sugarhill Gang" hito "Rapper's Delight", tapdamas ankstyvojo Hip-Hop'o klasika (jau po trijų mėnesių gretas papildė ir Grandmaster Flash singlas "The Message"). Po tokios singlo ir albumo sėkmės, daugelis elektroninės muzikos atlikėjų bandė pakartoti kažką panašaus, tačiau nė vienam iš jų nepavyko pasiekti tos kokybės, kokia buvo albume "Planet Rock". Kažką panašaus pademonstravo pats Bambaataa su antruoju singlu "Looking for the Perfect Beat".
Gana plačiai išgarsėjęs, Bambaataa išplėtojo savo muzikinę veiklą 1984-aisiais, įrašydamas "Unity" su James Brown ir "World Destruction" su John Lyndon. Tuo metu Bambaataa įrašinėjo ne savo, o "Time Zone" pavadinimu, kuris žymėjo jo projektus su kitais atlikėjais. Tais pačiais metais jis išleido kitą albumą "Shango Funk Theology". Vėliau, 1985-aisiais, pasirodė naujas singlas "Funk You!", o po jo buvo įrašytas ir deramas atlikėjo debiutinis albumas "Beware (The Funk Is Everywhere)". Bambaataa paliko "Tommy Boy Records" 1986-aisiais po remiksuoto "Planet Rock" albumo ir pasirašė naują sutartį su "Capitol Records". Pirmasis jo albumas su šia kompanija buvo 1988-ųjų darbas "The Light", kuris buvo įrašytas "Afrika Bambaataa & the Family" susivienijimo vardu. Po trijų metų pertraukos į šviesą išlindo naujas albumas "1990-2000: Decade of Darkness", kuris buvo skirtas paminėti jo darbą nuosavoje "Planet Rock Records" įrašų studijoje Time Zone vardu. Praėjusiame dešimtmetyje Bambaataa įrašinėjo su pertraukomis, tačiau sugrįžo į populiarumo viršūnę 1997-aisiais su naujuoju albumu "Zulu Groove". Naujas amžius atnešė naujų darbo vaisių: "Hydraulic Funk" (2000m.) ir "Electro Funk Breakdown" (2001m.).
Afrika Bambaataa, kurio tikrasis vardas Kevin Donovan, gimęs Bronkse, Niujorke 1960-ųjų balandžio 10d., pasiskolino vardą (pilnas jo slapyvardis "Afrika Bambaataa Aasim") iš vieno devynioliktojo amžiaus zulusų vado. Nuo 1977-ųjų Bambaataa pradėjo organizuoti kvartalų vakarėlius ir tuo pačiu breiko kovas visame Bronkso rajone. Jo neprilygstama plokštelių sukimo technika leido jam lengvai tapti žinomu, kaip geriausiu šio reikalo specialistu (nors Grandmaster Flash ir DJ Kool Herc atrodė labiau pažangūs). Jo kaip prodiuserio debiutas įvyko 1980-aisiais su "Soul Sonic Force" singlu "Zulu Nation Throwdown". Soul Sonic Force buvo viena iš tų afrocentriškosios muzikos grupių, kurios išgarsėjo tik devintojo dešimtmečio pabaigoje, bet turėjo įtakos Hip-Hop'o grupių pakilimui tame laikotarpyje.
Nekreipiant dėmesio į kelis produkcinius bandymus 1980-1980m. laikotarpyje, Afrika Bambaataa netapo tikru muzikos atlikėju iki 1982-ųjų. Tais metais jam pavyko pasirašyti sutartį su "Tommy Boy Records" ir išleisti pirmąjį singlą "Jazzy Sensation" tų metų pradžioje. Visas albumas "Planet Rock" sekė birželį ir tuojau pat tapo "sprogimu". Įrašytas, padedant klubinės elektro muzikos prodiuseriui Arthur Baker, ir imituodamas "Kraftwerk" kūrinio "Trans-Europe Express" melodiją, pirmasis singlas pasiekė ketvirtą R&B topo vietą (bet nepateko į pop muzikos top40) ir prisidėjo prie "Sugarhill Gang" hito "Rapper's Delight", tapdamas ankstyvojo Hip-Hop'o klasika (jau po trijų mėnesių gretas papildė ir Grandmaster Flash singlas "The Message"). Po tokios singlo ir albumo sėkmės, daugelis elektroninės muzikos atlikėjų bandė pakartoti kažką panašaus, tačiau nė vienam iš jų nepavyko pasiekti tos kokybės, kokia buvo albume "Planet Rock". Kažką panašaus pademonstravo pats Bambaataa su antruoju singlu "Looking for the Perfect Beat".
Gana plačiai išgarsėjęs, Bambaataa išplėtojo savo muzikinę veiklą 1984-aisiais, įrašydamas "Unity" su James Brown ir "World Destruction" su John Lyndon. Tuo metu Bambaataa įrašinėjo ne savo, o "Time Zone" pavadinimu, kuris žymėjo jo projektus su kitais atlikėjais. Tais pačiais metais jis išleido kitą albumą "Shango Funk Theology". Vėliau, 1985-aisiais, pasirodė naujas singlas "Funk You!", o po jo buvo įrašytas ir deramas atlikėjo debiutinis albumas "Beware (The Funk Is Everywhere)". Bambaataa paliko "Tommy Boy Records" 1986-aisiais po remiksuoto "Planet Rock" albumo ir pasirašė naują sutartį su "Capitol Records". Pirmasis jo albumas su šia kompanija buvo 1988-ųjų darbas "The Light", kuris buvo įrašytas "Afrika Bambaataa & the Family" susivienijimo vardu. Po trijų metų pertraukos į šviesą išlindo naujas albumas "1990-2000: Decade of Darkness", kuris buvo skirtas paminėti jo darbą nuosavoje "Planet Rock Records" įrašų studijoje Time Zone vardu. Praėjusiame dešimtmetyje Bambaataa įrašinėjo su pertraukomis, tačiau sugrįžo į populiarumo viršūnę 1997-aisiais su naujuoju albumu "Zulu Groove". Naujas amžius atnešė naujų darbo vaisių: "Hydraulic Funk" (2000m.) ir "Electro Funk Breakdown" (2001m.).
2013 m. gruodžio 7 d. 14:28:09
ou yea
2013 m. birželio 19 d. 11:23:47
Geras atlikėjas senųjų laiku.
____________________
muzika\\\\\\\\\\\\\\\'