Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Eric B. & Rakim


Muzika


Veiklos pradžia: 1985
Veiklos pabaiga: 1992
Valstybė: JAV
Pagrindinis stilius: Hip-hop'o muzika


Parinkite labiausiai būdingus stilius:

Pridėti prie mėgstamiausių East Coast hip hop

Pridėti prie mėgstamiausių Golden age


Informacija

 

"Eric B. & Rakim". [wordpress.com	nuotr.]
"Eric B. & Rakim". [wordpress.com nuotr.]
Jie niekada neturėjo didelio hito, bet devintojo dešimtmečio pabaigoje, vadinamajame auksiniame repo amžiuje, Eric B. & Rakim duetas buvo visiems gerai žinomas Hip-Hop'o srityje, kaip aukščiausios kokybės DJ/MC komanda. Jie buvo nuostabūs ne vien kaip duetas, bet ir kiekvienas individualiai. Jie demonstravo aukšto lygio meistriškumą, sukurdami tikrus meno kūrinius. Eric B. buvo vienas įtakingiausiu savo laikų didžėjų ir muzikos prodiuserių, kurio pomėgis įkomponuoti James'o Brown'o kūrybos semplus dar iki pat šių dienų mums primena soul muzikos krikštatėvį. Tuo tarpu Rakim'as visiems puikiai žinomas kaip neprilygstamas MC ir netgi daugelio laikomas visų laikų geriausiu MC. Jo repo kūriniai buvo tarsi poezija, pripildyta įmantrių metaforų ir sudėtingų minčių. Savo rhyme'us jis repuodavo kaip džiazo dainininkas, užsitarnaudamas sklandžiausiai repuojančio MC reputaciją. Jo žodžių tarimas buvo aiškus, atrodė, kad sudėtingi repo tekstai jam nesudaro jokių sunkumų. Jo poveikis tolesniam repo vystymuisi ir kitų MC iškilimui yra neapskaičiuojamas. Taigi sudėjus šiuos du talentus į vieną, gavosi neturintis sau lygių repo duetas, kurio sugebėjimais tiek prie mikrofono, tiek prie plokštelių visi žavėjosi ir daugelis bandė visa tai pakartoti. Jų padaryta pažanga atsiliepė visam Hip-Hop'ui. Jie iškėlė Hip-Hop'ą kaip meno formą, kurią vėliau pripažino visi: nuo Gang Starr iki Wu-Tang Clan ir Eminem'o. Nors dabar Eric B. & Rakim propaguotas stilius retai kur beužtinkamas, bet viena aišku, kad šis duetas buvo pagrindinė priežastis, dėl kurios Hip-Hop'as persikėlė į taip vadinamą modernųjį amžių.

Eric B. (Eric Barrier) gimė 1965m. Elmhurst'e, Queens'e. Jo vėlesnis partneris Rakim'as (William Griffin Jr.) gimė 1968m. ir taip pat yra kilęs iš Niujorko apylinkių, tiksliau iš Wyandanch'o, Long Ailende. Būdamas 16-os, reperis atsivertė į Islamo tikėjimą ir priėmė naują vardą - Rakim Allah. Tuo metu Eric'as jau buvo pradėjęs groti trimitu ir gitara, tačiau netrukus susižavėjo miksavimo technika, kurią demonstravo vidurinėje mokykloje ir greitai gavo radijo stoties didžėjaus darbą. Tuo metu jis susipažino su Rakim'u ir jie abu tuojau pat oficialiai įformino savo bendradarbiavimą 1985-aisiais. Jų pirmasis singlas vadinosi "Eric B. Is President" (tai buvo odė Eric'o neprilygstamiems DJ sugebėjimams) ir buvo išleistas per labai smulkią Harlemo leidybinę firmą "Zakia". Singlas, pasirodęs 1986-ųjų vasarą, iškart tapo tikra sensacija gatvėse, todėl duetas tuoj pat buvo pastebėtas rimtesnės kompanijos "4th & Broadway" vadovų. Naujuose namuose sekė kiti didžiuliai gatvių lygio hitai "I Ain't No Joke" ir "I Know You Got Soul", kuriuose atitinkamai buvo panaudoti semplai iš James'o Brown'o ir jo partnerio Bobby Byrd'o kūrybos. Tai buvo pradžia tikrai Hip-Hop'o skambesio revoliucijai.

1987-aisiais "4th & Broadway Records" paskelbė apie grupės debiutinio albumo "Paid in Full" išleidimą, kas sukėlė tikrą audrą Hip-Hop'o pogrindyje. Įrašas pakilo iki top10 R&B chart'e (taip pat kaip ir visi toliau sekę jų albumai). Britų prodiuserių duetas "Coldcut" remiksavo titulinį albumo kūrinį, kuris tapo nemažu hitu Didžiojoje Britanijoje, taip padėdamas populiarinti naująją repo grupę. Kiti atlikėjai pradėjo naudoti "Paid In Full" semplus savo kūryboje ir tai įtakojo naują grupės kontraktą su dar didesnio muzikos industrijos ryklio "MCA" dalimi "Uni", per kurią 1988-aisiais buvo išleistas dar vienas albumas "Follow the Leader", dar labiau sustiprinęs gerą Eric B. & Rakim reputaciją. Titulinis albumo kūrinys neabejotinai tapo savo žanro klasika. Pop žvaigždė Jody Watley 1989-aisiais pakvietė duetą kartu įrašyti naująjį savo singlą "Friends", su kuriuo Eric B. & Rakim pirmą ir vienintelį kartą užkopė į šalies popmuzikos chart'o top10.

1990-ųjų grupės darbas "Let the Rhythm Hit 'Em" buvo palyginus nemažas nusivylimas, po visų tų ankstesnių be galo kūrybingų albumų. Bet grupė šiek tiek pataisė savo padėtį 1992-aisiais, kai išleido kitą albumą "Don't Sweat the Technique", kuris buvo labiau nuoseklus. Grupės kontrakto su "MCA" galiojimo laikas jau buvo beveik pasibaigęs, todėl Eric'as ir Rakim'as aptarė galimybę pradėti solo karjeras. Deja, susidariusi įtampa ateityje tarp abiejų atlikėjų kuriam laikui sužlugdė šiuos planus. Grupės išsiskyrimo pasekoje paaiškėjo, kad yra tam tikrų teisinių priežasčių, dėl kurių grupės nariai negalėjo kurį laiką pradėti įrašinėti solo albumų. Vienintelis solo įrašas, kurį pavyko padaryti, buvo Rakim'o pirmas bandymas "Heat It Up", kuris buvo įtrauktas į 1993-ųjų kino filmo "Gunmen" garso takelį. Pagaliau 1995-aisiais Eric'ui B. nuosavoje "95th Street Records" įrašų studijoje pavyko įrašyti savo solinį darbą, pavadintą jo paties vardu. Tuo tarpu Rakim'as pasirašė kontraktą su "Universal Records" ir pristatė porą sugrįžimo albumų: "The 18th Letter" (1997m.) ir "The Master" (1999m.).
Esamas tekstas

"Eric B. & Rakim". [wordpress.com nuotr.] Jie niekada neturėjo didelio hito, bet devintojo dešimtmečio pabaigoje, vadinamajame auksiniame repo amžiuje, Eric B. & Rakim duetas buvo visiems gerai žinomas Hip-Hop'o srityje, kaip aukščiausios kokybės DJ/MC komanda. Jie buvo nuostabūs ne vien kaip duetas, bet ir kiekvienas individualiai. Jie demonstravo aukšto lygio meistriškumą, sukurdami tikrus meno kūrinius. Eric B. buvo vienas įtakingiausiu savo laikų didžėjų ir muzikos prodiuserių, kurio pomėgis įkomponuoti James'o Brown'o kūrybos semplus dar iki pat šių dienų mums primena soul muzikos krikštatėvį. Tuo tarpu Rakim'as visiems puikiai žinomas kaip neprilygstamas MC ir netgi daugelio laikomas visų laikų geriausiu MC. Jo repo kūriniai buvo tarsi poezija, pripildyta įmantrių metaforų ir sudėtingų minčių. Savo rhyme'us jis repuodavo kaip džiazo dainininkas, užsitarnaudamas sklandžiausiai repuojančio MC reputaciją. Jo žodžių tarimas buvo aiškus, atrodė, kad sudėtingi repo tekstai jam nesudaro jokių sunkumų. Jo poveikis tolesniam repo vystymuisi ir kitų MC iškilimui yra neapskaičiuojamas. Taigi sudėjus šiuos du talentus į vieną, gavosi neturintis sau lygių repo duetas, kurio sugebėjimais tiek prie mikrofono, tiek prie plokštelių visi žavėjosi ir daugelis bandė visa tai pakartoti. Jų padaryta pažanga atsiliepė visam Hip-Hop'ui. Jie iškėlė Hip-Hop'ą kaip meno formą, kurią vėliau pripažino visi: nuo Gang Starr iki Wu-Tang Clan ir Eminem'o. Nors dabar Eric B. & Rakim propaguotas stilius retai kur beužtinkamas, bet viena aišku, kad šis duetas buvo pagrindinė priežastis, dėl kurios Hip-Hop'as persikėlė į taip vadinamą modernųjį amžių.

Eric B. (Eric Barrier) gimė 1965m. Elmhurst'e, Queens'e. Jo vėlesnis partneris Rakim'as (William Griffin Jr.) gimė 1968m. ir taip pat yra kilęs iš Niujorko apylinkių, tiksliau iš Wyandanch'o, Long Ailende. Būdamas 16-os, reperis atsivertė į Islamo tikėjimą ir priėmė naują vardą - Rakim Allah. Tuo metu Eric'as jau buvo pradėjęs groti trimitu ir gitara, tačiau netrukus susižavėjo miksavimo technika, kurią demonstravo vidurinėje mokykloje ir greitai gavo radijo stoties didžėjaus darbą. Tuo metu jis susipažino su Rakim'u ir jie abu tuojau pat oficialiai įformino savo bendradarbiavimą 1985-aisiais. Jų pirmasis singlas vadinosi "Eric B. Is President" (tai buvo odė Eric'o neprilygstamiems DJ sugebėjimams) ir buvo išleistas per labai smulkią Harlemo leidybinę firmą "Zakia". Singlas, pasirodęs 1986-ųjų vasarą, iškart tapo tikra sensacija gatvėse, todėl duetas tuoj pat buvo pastebėtas rimtesnės kompanijos "4th & Broadway" vadovų. Naujuose namuose sekė kiti didžiuliai gatvių lygio hitai "I Ain't No Joke" ir "I Know You Got Soul", kuriuose atitinkamai buvo panaudoti semplai iš James'o Brown'o ir jo partnerio Bobby Byrd'o kūrybos. Tai buvo pradžia tikrai Hip-Hop'o skambesio revoliucijai.

1987-aisiais "4th & Broadway Records" paskelbė apie grupės debiutinio albumo "Paid in Full" išleidimą, kas sukėlė tikrą audrą Hip-Hop'o pogrindyje. Įrašas pakilo iki top10 R&B chart'e (taip pat kaip ir visi toliau sekę jų albumai). Britų prodiuserių duetas "Coldcut" remiksavo titulinį albumo kūrinį, kuris tapo nemažu hitu Didžiojoje Britanijoje, taip padėdamas populiarinti naująją repo grupę. Kiti atlikėjai pradėjo naudoti "Paid In Full" semplus savo kūryboje ir tai įtakojo naują grupės kontraktą su dar didesnio muzikos industrijos ryklio "MCA" dalimi "Uni", per kurią 1988-aisiais buvo išleistas dar vienas albumas "Follow the Leader", dar labiau sustiprinęs gerą Eric B. & Rakim reputaciją. Titulinis albumo kūrinys neabejotinai tapo savo žanro klasika. Pop žvaigždė Jody Watley 1989-aisiais pakvietė duetą kartu įrašyti naująjį savo singlą "Friends", su kuriuo Eric B. & Rakim pirmą ir vienintelį kartą užkopė į šalies popmuzikos chart'o top10.

1990-ųjų grupės darbas "Let the Rhythm Hit 'Em" buvo palyginus nemažas nusivylimas, po visų tų ankstesnių be galo kūrybingų albumų. Bet grupė šiek tiek pataisė savo padėtį 1992-aisiais, kai išleido kitą albumą "Don't Sweat the Technique", kuris buvo labiau nuoseklus. Grupės kontrakto su "MCA" galiojimo laikas jau buvo beveik pasibaigęs, todėl Eric'as ir Rakim'as aptarė galimybę pradėti solo karjeras. Deja, susidariusi įtampa ateityje tarp abiejų atlikėjų kuriam laikui sužlugdė šiuos planus. Grupės išsiskyrimo pasekoje paaiškėjo, kad yra tam tikrų teisinių priežasčių, dėl kurių grupės nariai negalėjo kurį laiką pradėti įrašinėti solo albumų. Vienintelis solo įrašas, kurį pavyko padaryti, buvo Rakim'o pirmas bandymas "Heat It Up", kuris buvo įtrauktas į 1993-ųjų kino filmo "Gunmen" garso takelį. Pagaliau 1995-aisiais Eric'ui B. nuosavoje "95th Street Records" įrašų studijoje pavyko įrašyti savo solinį darbą, pavadintą jo paties vardu. Tuo tarpu Rakim'as pasirašė kontraktą su "Universal Records" ir pristatė porą sugrįžimo albumų: "The 18th Letter" (1997m.) ir "The Master" (1999m.).

Siūlomas pataisytas variantas

Pastabos

 

Muzika

Komentarai (0)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
Komentarų nėra. Būk pirmas!
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Copyright 2001-2017 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Nuotraukos

Panaši muzika

Music.lt

Pokalbiai  Įvykiai 
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
14:24 - Crazyz
Jei atsirastų norinčių apsilankyt koncertuose ir parašyt renginio recenziją - pm
11:42 - DjVaids
Nors ne cover'is "Verjamem" vis gi 2012 Slovenian Eurovision daina, tik pavadinimas toks pat.
17:43 - PLIKASS
Kuklia kaina * 9,95 €
17:41 - PLIKASS
Labs vakars, gal kurį nors sudomintų STEVEN WILSON "To The Bone" (2017) albumas Audio CD pavidale ??
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
03:22 - DjVaids
Kokios šalys Eurovizijoje buvo su coveriais. Be Slovenijos.
12:11 - Stripped
Manau, dainos eilutės ''ir buvo toks sunkus ruudo'' šiems metams kaip niekada tinkamos. Ypatingai, pajūrio gyventojams. Teko ir gelbėti rūsį, užlietą pirmą kartą po 20 metų. Bet užtat spėjau perklausyti visus 6 Bix XXX restauruotus kompaktus po 2 kartus.
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 1
  Neregistruotų vartotojų: 101
  Iš viso užsiregistravę: 72672
  Naujausias narys: Anakonda2009
  Šiandien apsilankė: 34971
Reklamos nekenčia: 8


My status  Music.lt Skype
Muzika per facebook  Music.lt Facebook