Theo Keating, dar žinomas kaip Touché, yra britų didžėjus, muzikantas ir muzikos prodiuseris, dalyvavęs hip hop/big beat projekto „The Wiseguys“ veikloje, kuomet dirbo su Paul Eve. Tarp geriausiai žinomų jų dainų buvo „Start the Commotion“ ir „Ooh La La“, kuri panaudota „Mitsubishi“ ir „Budweiser“ produktų reklamose. Vėliau Keating‘as pradėjo kitą projektą – duetą „The Black Ghosts“, kuriame dirba su buvusiu roko grupės „Simian“ nariu „Simon William Lord“.
Keating‘as taip pat yra ir populiarus house bei electro stiliaus didžėjus ir dirba prisidengęs „Fake Blood“ slapyvardžiu. Šios veiklos metu jis išleido keletą sėkmingų singlų ir remiksų, o 2009 m. pasirodžiusi daina „I Think I Like It“ tapo tikru hitu britų salose bei Europoje.
Keating‘as taip pat yra ir populiarus house bei electro stiliaus didžėjus ir dirba prisidengęs „Fake Blood“ slapyvardžiu. Šios veiklos metu jis išleido keletą sėkmingų singlų ir remiksų, o 2009 m. pasirodžiusi daina „I Think I Like It“ tapo tikru hitu britų salose bei Europoje.