Savo karjeros pradžioje iš Bafalo kilusi „Goo Goo Dolls“ trijulė buvo dažnai kritikuojama ir nuvertinama kritikų, kaip neva itin ryškūs „The Replacements“ kopijuotojai, tačiau grupė sugebėjo ištobulinti savo muziką ir paversti ja klausoma ir grojama. Jie pasiekė tai, ko pradėdami muzikuoti, net neįsivaizdavo – tapo viena iš populiariausių praėjusio dešimtmečio pabaigos suaugusiųjų alternatyviojo roko grupių ir pardavė milijonus savo albumų bei singlų. „Goo Goo Dolls“ muzika tiesiog bėgant metams progresavo ir tobulėjo, tapo vis labiau prieinama klausytojams ir radijo stotys tiesiog negalėjo negroti to, kas to dešimtmečio pradžioje buvo įvardijama, kaip stiprusis popsas. Taip pat pastebėtina, kad šiaip trankią muziką propaguojantys vaikinai susilaukė dviejų hitų, kuriais tapo akustinės baladės – „Name“ ir „Iris“.
„Goo Goo Dolls“ susikūrė Niujorke, Bafale 1985-aisiais metais, kai gitaristas bei vokalistas Johnny Rzeznik‘as, bosistas Robby Takac‘as ir būgnininkas George‘as Tutuska iš pradžių įkūrė „The Sex Maggots“ pavadinimo kolektyvą. Pradžioje vaikinai buvo tiesiog koverius atliekanti grupė, turinti stipriojo popso ir klasikinio rokenkrolo skonį, o vėliau jie ir patys pradėjo rašyti dainas. Pirminis jų skambesys nemažai priminė garsiuosius „The Replacements“ ir tai patraukė sunkiojo metalo įrašų kompanijos „Metal Blade“ dėmesį. Būtent ši leidybinė firma 1987-aisiais išleido debiutinį jų albumą, žinoma, kaip „The Goo Goo Dolls“ arba „First Release“. Panašaus skambesio albumas „Jed“ pasirodė 1989-aisiais, o į koledžų radijo stotis vaikinai prasimušė su albumu „Hold Me Up“, pasirodžiusiu 1990-aisiais.
1993-iųjų albumas „Superstar Car Wash“ tapo „Goo Goo Dolls“ artistiniu prasimušimu, tačiau nė kiek nenuslopino nuolatinių lyginimų su „The Replacements“, mat pagrindinis albumo singlą, pop-roko stiliaus dainą „We Are the Normal“, parašyti padėjo būtent „The Replacements“ lyderis Paul‘as Westerberg‘as. Visgi, diskas „Superstar Car Wash“ nebuvo tokia komercinė jėga, kokios tikėjosi grupė, ypač po to, kai sėkmė nušvietė panašaus pobūdžio grupių, „The Gin Blossoms“ ir kitų, veiklą. Galiausiai viskas pasikeitė 1995-aisiais pasirodžius albumui „A Boy Named Goo“, kai Los Andželo roko muzikos stotis pradėjo savo eteryje sukti akustinę baladę „Name“. Galiausiai kūrinys buvo išleistas singlo pavidalu nacionaliniu mastu ir metų pabaigoje pasiekė Top 5-uką bei padėjo albumui pasiekti platininio statusą. Nelaimei, būgnininkas Tutuska nebesidžiaugė kylančiu grupės populiarumu – prieš albumo pasirodymą jis buvo išstumtas iš grupės, kur jį pakeitė buvęs grupės „Minor Threat“ būgnininkas Mike‘as Malinin‘as.
Nepatenkinti dėl aukštų pelno koeficientų, reikalaujamų iš kompanijos „Metal Blade“, grupė pradėjo teisinę kovą, kurios pagalba jiems pavyko pereiti į kitą leidybinę firmą – „Warner Brothers“. Tuomet grupės karjeroje įvyko dar vienas šuolis - vokalistas Rzeznik‘as parašė dainą „Iris“, 1998-ųjų metų Nicolas‘o Cage‘o ir Meg Ryan romantinės juostos „City of Angels“ garso takelį. Pasirodžiusi tų metų balandį, daina tapo milžinišku hitu, nors ir niekada nebuvo išleista singlo pavidalu (todėl jos statusas oficialiuose pop muzikos topuose nenusako, kokia populiari ji buvo). Geresnis indikatorius: kūrinys „Iris“ beveik metus praleido grojamiausių „Billboard“ dainų tope, įskaitant ir stulbinančias 18 savaičių pačioje viršūnėje. Galiausiai, grupė buvo nominuota net trims „Grammy“ statulėlėms. Sekantis „Goo Goo Dolls“ albumas, „Dizzy Up the Girl“, buvo išleistas tų metų rugsėjo, per patį „Iris“ populiarumo įkarštį, ir klausytojai nupirko daugiau nei tris milijonus jo kopijų. Švarus ir nugludintas albumo skambesys užbaigė grupės perėjimą į pop-rokerių gretas iš savo alternatyviųjų šaknų. Vėlesnį albumo hitai pasirodė jau po metų – jais tapo dainos „“Slide“, „Dizzy“ bei „Grammy“ prizui nominuotas kūrinys „Black Balloon“. „Goo Goo Dolls“, reklamuodami savo diską, daug ir aktyviai koncertavo. 2001-aisiais grupė perdirbo savo muzikinį skambesį ir išleido retrospektyvinį savo karjeros albumą „Ego Opinion Art and Commerce“. Po metų trijulė sugrįžo į topus su nauju singlu „Here Is Gone“ bei jau septintuoju savo studijiniu albumu „Gutterflower“.
„Goo Goo Dolls“ susikūrė Niujorke, Bafale 1985-aisiais metais, kai gitaristas bei vokalistas Johnny Rzeznik‘as, bosistas Robby Takac‘as ir būgnininkas George‘as Tutuska iš pradžių įkūrė „The Sex Maggots“ pavadinimo kolektyvą. Pradžioje vaikinai buvo tiesiog koverius atliekanti grupė, turinti stipriojo popso ir klasikinio rokenkrolo skonį, o vėliau jie ir patys pradėjo rašyti dainas. Pirminis jų skambesys nemažai priminė garsiuosius „The Replacements“ ir tai patraukė sunkiojo metalo įrašų kompanijos „Metal Blade“ dėmesį. Būtent ši leidybinė firma 1987-aisiais išleido debiutinį jų albumą, žinoma, kaip „The Goo Goo Dolls“ arba „First Release“. Panašaus skambesio albumas „Jed“ pasirodė 1989-aisiais, o į koledžų radijo stotis vaikinai prasimušė su albumu „Hold Me Up“, pasirodžiusiu 1990-aisiais.
1993-iųjų albumas „Superstar Car Wash“ tapo „Goo Goo Dolls“ artistiniu prasimušimu, tačiau nė kiek nenuslopino nuolatinių lyginimų su „The Replacements“, mat pagrindinis albumo singlą, pop-roko stiliaus dainą „We Are the Normal“, parašyti padėjo būtent „The Replacements“ lyderis Paul‘as Westerberg‘as. Visgi, diskas „Superstar Car Wash“ nebuvo tokia komercinė jėga, kokios tikėjosi grupė, ypač po to, kai sėkmė nušvietė panašaus pobūdžio grupių, „The Gin Blossoms“ ir kitų, veiklą. Galiausiai viskas pasikeitė 1995-aisiais pasirodžius albumui „A Boy Named Goo“, kai Los Andželo roko muzikos stotis pradėjo savo eteryje sukti akustinę baladę „Name“. Galiausiai kūrinys buvo išleistas singlo pavidalu nacionaliniu mastu ir metų pabaigoje pasiekė Top 5-uką bei padėjo albumui pasiekti platininio statusą. Nelaimei, būgnininkas Tutuska nebesidžiaugė kylančiu grupės populiarumu – prieš albumo pasirodymą jis buvo išstumtas iš grupės, kur jį pakeitė buvęs grupės „Minor Threat“ būgnininkas Mike‘as Malinin‘as.
Nepatenkinti dėl aukštų pelno koeficientų, reikalaujamų iš kompanijos „Metal Blade“, grupė pradėjo teisinę kovą, kurios pagalba jiems pavyko pereiti į kitą leidybinę firmą – „Warner Brothers“. Tuomet grupės karjeroje įvyko dar vienas šuolis - vokalistas Rzeznik‘as parašė dainą „Iris“, 1998-ųjų metų Nicolas‘o Cage‘o ir Meg Ryan romantinės juostos „City of Angels“ garso takelį. Pasirodžiusi tų metų balandį, daina tapo milžinišku hitu, nors ir niekada nebuvo išleista singlo pavidalu (todėl jos statusas oficialiuose pop muzikos topuose nenusako, kokia populiari ji buvo). Geresnis indikatorius: kūrinys „Iris“ beveik metus praleido grojamiausių „Billboard“ dainų tope, įskaitant ir stulbinančias 18 savaičių pačioje viršūnėje. Galiausiai, grupė buvo nominuota net trims „Grammy“ statulėlėms. Sekantis „Goo Goo Dolls“ albumas, „Dizzy Up the Girl“, buvo išleistas tų metų rugsėjo, per patį „Iris“ populiarumo įkarštį, ir klausytojai nupirko daugiau nei tris milijonus jo kopijų. Švarus ir nugludintas albumo skambesys užbaigė grupės perėjimą į pop-rokerių gretas iš savo alternatyviųjų šaknų. Vėlesnį albumo hitai pasirodė jau po metų – jais tapo dainos „“Slide“, „Dizzy“ bei „Grammy“ prizui nominuotas kūrinys „Black Balloon“. „Goo Goo Dolls“, reklamuodami savo diską, daug ir aktyviai koncertavo. 2001-aisiais grupė perdirbo savo muzikinį skambesį ir išleido retrospektyvinį savo karjeros albumą „Ego Opinion Art and Commerce“. Po metų trijulė sugrįžo į topus su nauju singlu „Here Is Gone“ bei jau septintuoju savo studijiniu albumu „Gutterflower“.
2006 m. rugpjūčio 22 d. 08:59:50
You promised me that they'd be back again
And I believed in you...
2006 m. rugpjūčio 22 d. 08:54:39
žiauriai veža lucky star, already there, another second time around
nors šiaip man johnny ko gero labiau patinka vokalas nežinau dabar
viskas gi dollsuose man patinka
2006 m. rugpjūčio 22 d. 00:13:49
išsiskiria tau
man pirma patiko tos dainos, kai tik ggd susidomėjau, tačiau dabar žiauriai patinka ir january friend, all eyes on me, hate this place.
pastebejau kad esi robbio gerbejasbet ar sakiau kad man nepatinka tos dainos kurias paminejai?ne,nesakiauanksciau tikrai negalejau pakest kaip robbis dainuoja,tiksliau nedainuoja o rekiabet tada kai buvau koncerte ir jis padainavo january friend ir tucked away tai pakeiciau nuomonenors siaip jau january friend man visada patiko.
____________________
yvgoo
2006 m. rugpjūčio 21 d. 20:08:32
____________________
some are born to sweet delight; some are born to endless night
2006 m. rugpjūčio 21 d. 19:28:54
man pirma patiko tos dainos, kai tik ggd susidomėjau, tačiau dabar žiauriai patinka ir january friend, all eyes on me, hate this place.
2006 m. rugpjūčio 19 d. 19:04:00
nesuprantu kodel zmones,kurie girdeje viena vienintele goo daina Iris,ir kuri jiem,cituoju "nerealiai" patinka, nesiklauso kitu ju dainu...??? aisku sita daina yra kazkas,nzn tokio, ka isgirdes pagalvoji kad nieko geriau buti ir negali..bet...is tikruju tai bent jau man yra bent 10 ju dainu kurios lygiavertes su Iris, kuriu klausant negali atsistebeti kaip galima sukurti tokia muzika,kuri idealiai tinka tau,kuri atrodo su tavim gyvena ir jaucia,mato,girdi ta pati ka girdi tu.nzn kaip cia poetiskiau pasakiu, krc susilieji su ta muzika.o kai muzikantas sukuria tai apie ka galima pasakyti taip kaip sakau as apie goo, reikia nulenkti pries juos galva.nedaug tokiu yra.
viskas priklauso nuo to kokia tau grupė yra goo goo dolls... man asmeniškai dizzy up the girl albume iris nelabai išsiskiria
2006 m. rugpjūčio 19 d. 18:54:06
____________________
Man, man, man!
2006 m. rugpjūčio 19 d. 18:02:00
____________________
yvgoo