Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Mr. Bungle


Muzika


Veiklos pradžia: 1985
Veiklos pabaiga: 2000
Valstybė: JAV
Pagrindinis stilius: Alternatyvioji muzika
Oficiali svetainė


Būdingi stiliai:

Death metal
Avant-garde metal
Experimental
Funk metal
Avant-garde



Informacija

 

Mr. Bungle” buvo eksperimentinė muzikos grupė iš Š. Kalifornijos.
Esamas tekstas

“Mr. Bungle” buvo eksperimentinė muzikos grupė iš Š. Kalifornijos.

Siūlomas pataisytas variantas

Pastabos

 

Muzika

Komentarai (2)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
Isa
2015 m. spalio 31 d. 05:27:10 2015-10-31 05:27:39
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

The Raging Wrath of the Easter Bunny 1986

Vaizdo rezultatas pagal užklausą „Mr. Bungle - The Raging Wrath of the Easter Bunny“

https://www.youtube.com/watch?v=B85YOFCwxqo

,

OU818 Demo 1989

Vaizdo rezultatas pagal užklausą „Mr Bungle - OU818 [Full Demo] 1989“

https://www.youtube.com/watch?v=3KvDwa15mI0


Atsakyti
Isa
2014 m. balandžio 6 d. 15:54:05 2014-04-06 15:56:31
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Mr. Bungle's sound and approach is a unique mix of the experimental, the abstract, and the absurd (in other words, the finer things in life). It all began in 1985, in a small California town named Eureka. The group (bassist Trevor Dunn, drummer Danny Heifetz, alto saxophonist Theo Lengyel, tenor saxophonist/clarinetist Clinton McKinnon, vocalist Mike Patton, and guitaristTrey Spruance) met while in high school and took their moniker from an extremely corny children's educational film regarding bad habits (it was featured in a Pee Wee Herman HBO special back in the early '80s). The group's first demo, The Raging Wrath of the Easter Bunny, was recorded around this time, and soon others followed: Bowl of ChileyGoddammit I Love America!, and OU818. With each one, their sound became progressively more mutated, until musical boundaries began to melt (metal, funk, experimental, jazz, ska, techno, etc.).Mike Patton landed the lead vocalist slot with Faith No More in 1988 (it was in fact a Mr. Bungle demo that got Pattonthe job), and instead of breaking up Mr. BunglePatton decided to keep both bands going simultaneously. Due toFNM's success (1989's The Real Thing), Mr. Bungle was signed to Warner Bros., who released their self-titled debut in 1991 (with almost all the members going by obscure aliases). The band built a large and loyal cult following on the subsequent tour, as they performed in masks to hide their identities, and played unlikely covers during their set (Billy Squier's "The Stroke," "The Star Wars Theme," John Sebastian's "Welcome Back," etc.). When the tour wrapped up in 1992, Patton returned to Faith No More while the rest of the group focused on side projects (Spruance -- Faxed Head;Heifetz -- Dieselhed and Zip Code Rapists; and SpruanceDunn, and Heifetz all in the Secret Chiefs 3), withSpruance briefly joining Patton in FNM for the recording of 1995's King for a Day. It took the band four long years to follow up its debut with the superb Disco Volante (1995). A long and extensive world tour followed, with the group widening its fan base. Mr. Bungle quickly regrouped in early 1997 to record an album of their eclectic cover songs, which was eventually put on hold before completion as Patton began a tour with Faith No More and as the others returned to their additional projects. The group reconvened in 1999 for the release of CaliforniaPatton would continue working with his myriad projects without paying much particular attention to Mr. Bungle through 2001. Interestingly, theFantômas album The Director's Cut (2001) felt more like a healthy mix of Disco Volante and California than the thrashing and cut-up theatrics of Fantômas' self-titled debut and thereby left some to wonder about the future of Bungleas its own entity. To that end, it should be noted that the only thing certain with Patton is, in fact, uncertainty.


Atsakyti
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Copyright 2001-2025 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Nuotraukos

Panaši muzika

Music.lt

Pokalbiai  Įvykiai 
11:58 - Silentist
Sutuoktiniu ar Hedonistu
Verslininku ar Komunistu
Atlikėju ar šou verslo šliužu.
Meilužiu ar nervingu moksliuku?
Būtent šis tapatybės klausimas nuolatos mane kamavo.
Apsisprendimas, kuo būti, priklauso nuo man artimų žmonių.

Kartais jaučiu, jog manyje gy
01:47 - 4Blackberry
Nėra už ką. Nėra ten ko per daug ir nagrinėti...
01:35 - einaras13
Aš tiesiog pasakysiu, kad dėkoju už mano blog'o nagrinėjimą
01:03 - 4Blackberry
Aš kalbu kai yra daug dainų, o ne viena, o daug sudaro ilgesnį laiko tarpą (ir dar vargina spaudinėti atsidarančius langus)
00:55 - einaras13
Nu atsidarymas tėra lygiai vienas paspaudimas, nykstamas laiko kiekis
00:47 - 4Blackberry
O previews visai reikalinga kartais, nes galima iš kelių sekundžių nuspręsti, ar nori klausyti, o ne atidaryti kiekvieną atskirai.
00:46 - 4Blackberry
Ne, tai pvz, naudoju Spotify app, bet atsisiųstoje versijoje, ne naršyklėje. Kaip su naršykles versija, nežinau.
00:39 - einaras13
Gerai, siūlau kitą "paprasčiausią" sprendimą: neklausyti previews. Aš be jų išgyvenu. Pamatau embed, iškart spaudžiu, kad atidarytų pilną įrašą Spotifajuje
00:37 - edzkaa1
Telefone?
00:23 - 4Blackberry
Tai vat, kad Spotify app yra vienoks garsas, o API visai kitas.
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 1
  Neregistruotų vartotojų: 408
  Iš viso užsiregistravę: 73647
  Naujausias narys: ArethaByl
  Šiandien apsilankė: 52189