I etapas: „New Order“ priešistorė Vienintelis oficialus ir pačių gerbėjų remiamas internetinis puslapis anglų kalba skelbia informaciją apie post-punk, dance, rock, house stilių granite įspaudą palikusią ketveriukę „New Order“. Muzikos grandų ištakos siekia 1977 metus, kai Salforde (Greater Manchester, UK) tuometiniai dvidešimtmečiai vokalistas ir gitaristas Ian‘as Curtis‘as, būgnininkas Stephen‘as Morris‘as (Stevas), bosistas Peter‘is Hook‘as (Hookis), gitaristas ir klavišininkas Bernard‘as Sumner‘is (Barnis) pradėjo groti punk ir gothic stiliaus muziką grupėje „Warsaw“. Pirmasis grupės pavadinimas paimtas is Davido Bowie dainos „Warszawa“. Tačiau 1977 metų pabaigoje, siekiant išvengti nesutarimų su Londono punk grupe „Warsaw Pakt“, nutarta pasiūlyti „Joy Division“. Žodžių derinys reiškia nacių koncentracijos stovyklose veikusius linksmybių kampelius, kuriuose buvo vykdoma prostitucija. Vėliau jaunuoliai ne kartą bus kaltinami prijaučiantys pro-nacistinėms idėjoms. Tęsdami koncertinę veiklą 1978 m. išleidžia debiutinį albumą „Unknown Pleasures“. Po savo sparneliu juos priėmė nepriklausoma įrašų kompanija „Factory Records“, vadovaujama pagrindinių personų bei vadybininkų Rob‘oo Gretton‘oo ir Tonio Wilson‘oo. Pastarasis dar buvo žinomas kaip Misteris Mančesteris. Titulą gavo visą savo karjerą skyręs aukštesnio Mančesterio kultūrinio gyvenimo lygio kūrimui. Tonio dėka savo laiku Anglijoje išpopuliarėjo „Happy Mondays“, „A Certain Radio“, „The Durutti Column“ ir be abejo „Joy Division“ (vėliau - „New Order“). Paprastam muzikos mylėtojui pažiūrėjus „Joy Division“ koncertinį įrašą, kiltų klausimas: Ar vokalistas nesveikas? Arba išgirstume šūksnį: liguistas-narkomanas!. Iš pažiūros nekordinuoti, emocingumu ir didžiule vidine energija trykštantys personos judesiai ant scenos – tai epilepsijos projekcija žmoguje. Įsisenėjantys priepuoliai Ian‘ą dažnai užklupdavo koncertuose. Savo blogą darbą taipogi darė stiprių vaistų vartojimas su alkoholiu. Dar daugiau, kaip tėvą labiausiai jį kamavo ligos atimta teisė nešioti ir laikyti dukrą ant savo rankų (Natalie Curtis gimė 1979 m. balandžio 16 d.). Nukloti lovą rožių žiedlapiais turėjęs 1980 metų planuotas pirmasis turas po Ameriką virto vokalisto kelione anapilin. Tų pačių metų gegužės 18 d. lydimas depresijos ir nebegalėdamas kęsti didžiulio dvasinio ir fizinio skausmo, sukelto nuolatinių epilepsijos priepuolių, Ian‘as Curtis‘as nusižudė. Gerbėjams liko du studijiniai albumai: „Unknown Pleasures“ 1979 m. ir „Closer“ 1980 m.
II etapas: „New Order“ susikūrimas ir veikla iki pirmojo iširimo Naujos tvarkos įsigalėjimą muzikinėje industrijoje byloja „New Order“. Nepraėjus nė metams po vokalisto savižudybės, likusi trijulė nusprendė scenos nepalikti. Vokalisto pareigas perėmė Bernard‘as Sumner‘is. Prie jų taipogi prisijungė gitarą ir sintezatorių labai gerai valdžiusi moteris Gillian Gilbert. Beje, ji pirmoji paliko grupę 2001 metais, nes gimusiam pirmagimiui prireikė nuolatinės priežiūros namuose. Nauja grupės sudėtis, jausdama pareigą Ian‘ui, perkėlė buvusios grupės atminimą už Atlanto. 1981 metų lapkričio 18 d. „New Order“ surengė gyvą pasirodymą, pavadintą „Taras Shevchenko“, Ukrainos Nacionaliniuose Rūmuose Niujorke. Dainų skambesys liko šaltokas, bet jaučiami emocionalūs pop ir dance ritmai. Savaime suprantama, kad ilgą laiką juos lydėjo trumpai trukusios legendos „Joy Division“ šešėlis. Tačiau ilgainiui „New Order“ sugebėjo į vientisą lydynį sutirpdyti post-punk ir electric dance stilius. Pirmajame albume „Movement“ (1981 m.) galima rasti dainą „ICB“. Dainos tekstą Sumner‘is iššifravo praėjus 20 metų nuo „Joy Division“ lyderio mirties: Ian Curtis Buried. Visuose interviu Barnis teigia, kad jo kuriamų dainų žodžiai nieko nereiškia ir jokių sąsajų ieškoti nereikia. Vėliau diskografijoje pasirodo 1983 m. „Power Corruption and Lies“ – jis pasiekė reikšmingesnį ir daugiau Europos apimantį pripažinimą nei buvę albumai, įskaitant „Joy Division“ darbus. Muzika paremta elektroniniu sąskambiu, derinamu su sunkiais sintezatorių garsais. Žinomiausia ir „New Order“ vizitine kortele tapusi „Blue Monday“ išleidžiama šio albumo versijoje skirtoje JAV rinkai. 1985 m. pasirodo „Low-Life“ – bene stipriausias britų rokerių „New Order“ darbas. Tais metais baigiasi atidėliojama transformacija iš post-punk stiliaus į rock-dance pionierius. Albumas parodo, kad „New Order“ į didesnį kumštį suėmė sintezatorinį ir samplerinį garsą. Pionieriai klausytojus stengiasi apsaugoti nuo ankstesniuose darbuose karaliavusių sunkesnio roko aspektų. 1986 m. išleidžiamas ketvirtasis albumas „Brotherhood“. Galimybė išgirsti akustinį ir elektroninį stilius albumą dalina į dvi dalis. Tiem, kam albumas klausosi darniai ir pozityviai, nenorės atskirti mišinio sudedamųjų dalių. 1989 m. penktojo albumo „Technique“ dalis dainų įrašyta, kai „Factory Records“ vadovas „New Order“ ir „Happy Mondays“ vyrukus išsiuntė ilsėtis į Ibizą (Ispanija) (tuo metu ypač „didelę meilę“ narkotikams jautė „Happy Mondays“ lyderis Shaun‘as Ryder‘is). Atostogos veltui neprabėgo: Sumner‘io vokale gan ryškus Balearų saloms (Ispanija) būdingas dialektas derinamas su acid house įtaka nusistovėjusiam „New Order“ techno-rock garsui. Įdomu pabrėžti, kad tai vienintelis „New Order“ albumas, pasiekęs Didžiosios Britanijos topo pirmąją vietą. 1993 m. „Republic“ išskirtinis tuo, jog pasirodė po „Factory Records“ teisinės mirties. „London Records“ išleistą „Republic“ galėtume palyginti su švariai apdirbta beisbolo lazda: nupoliruotas ir nepriešiškas garsas su liūdna tamsia spalva. Į dienos šviesą it baltus karvelius paleidę keturis singlus, tarp jų pirmąjį No. 1 Amerikoje - „Regret“, mančesteriečiai nusprendė pasukti skirtingais keliais prieš pat turą į Šiaurės Ameriką. Spaudoje buvo pasirodę pranešimų, kad būtent idėjiniam lyderiui Barn‘iui nebuvo priimtina tokia kelionė. Kalbama, jog žmogus turėjo priklausomybės problemų... Iš dalies su tuo būtų galima nesutikti, kai iš savo atminties klodų ištraukiu interviu nuotrupas apie nuolatinius soundchekus: „ Man nusibosta daryti pragrojimus“ (tuo tarpu likę nariai drauge tikrina aparatūrą prieš koncertą) ir prideda „Aš ateisiu vėliau. Aš taip nenoriu to daryti ir tikrinsiu savo gitaros stygas grodamas tik solo partijų pradžią ir pabaigą“. Taip sakydamas jis šypsosi žurnalistei: „Savo pranašumą ir išskirtinumą galiu parodyti tuomet, kai kas nors man kelia susidomėjimą. Negaliu savęs priversti daryti to, ko nemėgstu. Negaliu pasiduoti.“ Taigi, ilgametės veiklos garderobas buvo pakabintas į spintą iki 2001 m. Tarp 1993 m. ir 2001 m. užderėjo naujų ir senų-naujų projektų veikla. Kiekvienas narys turėjo savo muzikinių planų. Sumner‘is dar kartą po 1990 m. suėjo su Johnny Marr‘u („The Smiths“ gitaristas ir klavišininkas) atgaivindami „Electronic“. Duetas pasikvietęs Karl‘ą Bartos‘ą (buvęs „Krafatwerk“ atstovas) įrašė pakeliantį slėgį albumą „Raise the Pressure“. Be to, Sumner‘io vokalą dar išgirdome „The Chemical Brothers“ dainoje „Out of Control“. Bosistas Hookis 1997 m. suformavo duetėlį „Monaco“ su David‘u Potts‘u, išleido du albumus. Turbūt žinomiausias ir tais pačiais metais Britanijos šokių aikštelėse karaliavęs kūrinėlis - „What do you want from me“. Likę nariai, Stev‘as ir Gillian sukūrė šeimyniniu tapusį duetą „The Other Two“. Jų albumai 1993 m. „The Other Two and You“ ir 1999 m. „Superhighways“ įrašyti poros namuose įrengtoje studijoje. Nė vienas singlas europiniu mastu neišpopuliarėjo.
III etapas: „New Order“ etapas nuo 2001 m. iki 2007 m. Ledlaužiu „New Order“ išsiskyrimo ledyne reikia vadinti ambicingąjį vadybininką Rob‘ą Gretton‘ą. Būtent jis 1998 metų vasarą aplankė kiekvieną narį ir pasiūlė surengti vieno pasirodymo koncertą Fynikso festivalyje. Pozityviam rezultatui pasiekti prireikė dviejų bendrų susitikimų. Galų gale kolektyvui susibūrus draugėn, dėl neišpirktų bilietų Fynikso festivalis atšauktas. Pirmasis pasirodymas drauge po penkerių metų pertraukos vainikuoja festivalio „Reading“ antrąją naktį (rugpjūčio 30-ąją). 2001 m. “Get Ready” albume pereita nuo elektronic stiliaus prie gitarų. Anot Sumner‘io “Get Ready” – tai gitariškai paprastai sunkus garsas, kurį buvome pamiršę pastaruosius metus. Hitu numeris vienas tapo kūrinys “Crystal”. Vaizdo klipe filmuojasi netikrą grupę sukūrę jaunuoliai pasivadinę „The Killers“ (užrašas ant būgnų). Būtent po to žudikų pavadinimą pasisavino Brendon‘as Flowers‘as, 2002 m. Las Vegase subūręs amerikietišką roką skleidžiančius „The Killers“ ( dainos “Somebody told me”, “Mr. Brightside” ir t.t. Artėjant 25-erių metų bendros veiklos sukakčiai apie artėjančią „New Order“ kūrybinę mirtį negalėjo žinoti nė vienas bažnyčios varpininkas, dūžiais žmonėms pranešantis apie fizinį kūną palikusias sielas. Dar daugiau, 2005 m. kovo 27 dieną išleistas “Waiting for the Sirens Call”. Savo gitarinius ir klavišinius sugebėjimus albume įkūnijo naujasis narys Phil‘as Cunningham‘as, pakeitęs Gillian Gilbert. Singlinių dainų “Krafty” ir “Jetstream” miksus išleido tokie didžėjai kaip Tom‘as Neville‘as, Arthur‘as Baker‘is, Jacques‘as Lu Contas, Richardas X. Didžiojoje Britanijoje nuo XX a. vidurio spausdinamas žurnalas „News Musical Express“ („NME“) įteikė „New Order“ epitetą-apdovanojimą: „Godlike Geniuses“. Tokio įvertinimo nusipelnyta nominacijoje už viso gyvenimo pasiekimus. Paprastai panašaus pobūdžio nominacijose laimima po grupės iširimo ar po atlikėjo mirties. Įvertinimą galima būtų pavadinti pirmuoju juodosios katės ėjimu per gatvę. Peter‘is Hook‘as aktyviai didžėjauja visus 2006 m. Jei straipsnio autorius galėtų paryškinti sekant sakinį, neužtektų juodos spalvos. 2007 metų balandžio 21-ąją dieną Peter‘is Hook‘as (arba DJ Hooky) aplanko Lietuvos sostinę Vilnių. Klubas „Gravity“ savo iškaboje pristatė vakarėlių ciklą „Natūraliai – „New Order“ DJ Set“. Skalambyti apie šį pasirodymą neverta, nes trijų valandų setas buvo skirtas 30-mečiams ir 40-mečiams. Kaip žinome, šių amžiaus grupių atstovai nelinkę domėtis klubine kultūra.
Post-“New Order“ narių veikla ir saviveikla Po Dieviškųjų Genijų išsiskyrimo 2007 m. liepą, pamatų stadijoje kyla dvi mažos pilys: muzikiniai projektai „Bad Lieutenant“ (pavadinimas paimtas iš to paties vardo filmo, kuriame pagrindinį vaidmenį atlieka Holivudo aktorius Harvis Keitelis 1992 m.) ir „Freebass“ (bosinių gitarų virtuozai Andy Rourk‘as – „The Smiths“, Garis Mounfield‘as – buvęs „The Stone Roses“ ir Peter‘is Hook‘as – „New Order“). Pirmosios pilies vartus gina geriečiai vokalistas Bernard‘as Sumner‘is ir būgnininkas Stephen‘as Morris‘as, tuo tarpu antrosios orkestre pirmuoju smuiku - bosine gitara griežia blogietis Hookis. Blogiečiu buvo pramintas po to, kai gegužės pradžioje britų radijo stotyje paskelbė, kad nebedirba su Barniu – panašu į priėjimą prie liepto galo. Bosistas linčiuojamas žodžiais ir todėl, kad akivaizdžiai vengė susitikti su vokalistu akis į akį. Dar daugiau, asmeniniame „MySpace“ bloge griežtai atsiribojo nuo Bernard‘o ir Peter‘io: “Jūs galite turėti du trečdalius „New Order“, bet jūs neturėsite to trūkstamo trečdalio. Susitiksime teisme! “ Ramaus ir oraus stoto vokalistas nebeištvėrė: Hookiui reiktų atsipalaiduoti ir pailsėti! Įvykių grandinė užsitęsė, rugpjūčio 10 d. nuo inkstų vėžio mirė ilgametis „New Order“ vadybininkas Tonis Wilson‘as. Vis dėlto lankydamas chemoterapijos seansus liepos mėnesį dar spėjo sudalyvauti Sumner‘io ir jo ilgametės draugės vestuvėse (puse lūpų fanai diskutuoja, kad žmona nusifilmavo 1993 m. klipe „Round and Round“ – garbanota brunetė). Kalbos, kad po Wilson‘o mirties „Mancunians“ (Mančesteriečiai) „New Order“ surengs paminėjimo koncertą, taip ir liko kvėpavimo stadijoje. Peteris Hook‘as klausiamas apie tokią galimybę surimtėjo: „Nieko nėra neįmanomo – mūsų tėvo garbei padaryčiau viską. Jis mus ištraukė iš paprasto žmogaus gyvenimo rėmų.“ Juoda katė antrąkart prabėgo “„New Order““ kelią. Kaip atsvara „New Order“ grimzdimui, po septynerių metų tylos spalio 28 dieną „Live at Oxjam“ koncertą surengia „Monaco“ (Dauguma šokinės muzikos gerbėjų turėtų žinoti iš kojų verčiantį 1997 m hitą „What do you want from me“). Ištikimiausi gerbėjai deda gėles ant „New Order““ kapo sakydami, kad koncerte Peter Hook‘o ir porininko solisto David‘o Potts‘o atlikta daina „Blue Monday“ skamba griežtai roko ritmu. Taipogi pateikiamos spėlionės ar tik Bernard‘as Sumner‘is su „Bad Lieutenant“ nesumąstys „savaip sumaitot“ „True Faith“? Kol „Bad Lieutenant“ - „vystymosi“ periode, gerietis Stephen‘as Moris‘as „perdarė“ naujo „Nine Inch Nails“ remiksų albumo „Year Zero“ dainas „God Given“ ir „ Zero Sum“. Tiksliau kalbant, remiksavo ne jis vienas, šalia dainų guli prierašas „The Other Two“. Šį projektėlį 1993m. sukūrė būgnų mašina vadinamas Stephen‘as Morris‘as su nepakeičiamąja „New Order“ klavišininke Gillian Gilbert. Jūsų žiniai, tais pačiais metais jie susituokė ir lig šiol darniai gyvena Macclesfield‘e (Didžioji Britanija). Pabaigai galima būtų nudžiuginti, kad dabartiniai 50-mečiai nesiruošia eiti į pensiją (pvz. Peter‘io Hook‘o gimimo data - 1956 vasario 13 d.). Tai byloja Peter Hook‘o citatą apie trijų bosistų grupę: „The reason we decided to do it was because everyone laughed in our face when we suggested the idea. So we thought, 'Fuck them! We're gonna show them.'”. Rengė M. Vaitavičius.
II etapas: „New Order“ susikūrimas ir veikla iki pirmojo iširimo Naujos tvarkos įsigalėjimą muzikinėje industrijoje byloja „New Order“. Nepraėjus nė metams po vokalisto savižudybės, likusi trijulė nusprendė scenos nepalikti. Vokalisto pareigas perėmė Bernard‘as Sumner‘is. Prie jų taipogi prisijungė gitarą ir sintezatorių labai gerai valdžiusi moteris Gillian Gilbert. Beje, ji pirmoji paliko grupę 2001 metais, nes gimusiam pirmagimiui prireikė nuolatinės priežiūros namuose. Nauja grupės sudėtis, jausdama pareigą Ian‘ui, perkėlė buvusios grupės atminimą už Atlanto. 1981 metų lapkričio 18 d. „New Order“ surengė gyvą pasirodymą, pavadintą „Taras Shevchenko“, Ukrainos Nacionaliniuose Rūmuose Niujorke. Dainų skambesys liko šaltokas, bet jaučiami emocionalūs pop ir dance ritmai. Savaime suprantama, kad ilgą laiką juos lydėjo trumpai trukusios legendos „Joy Division“ šešėlis. Tačiau ilgainiui „New Order“ sugebėjo į vientisą lydynį sutirpdyti post-punk ir electric dance stilius. Pirmajame albume „Movement“ (1981 m.) galima rasti dainą „ICB“. Dainos tekstą Sumner‘is iššifravo praėjus 20 metų nuo „Joy Division“ lyderio mirties: Ian Curtis Buried. Visuose interviu Barnis teigia, kad jo kuriamų dainų žodžiai nieko nereiškia ir jokių sąsajų ieškoti nereikia. Vėliau diskografijoje pasirodo 1983 m. „Power Corruption and Lies“ – jis pasiekė reikšmingesnį ir daugiau Europos apimantį pripažinimą nei buvę albumai, įskaitant „Joy Division“ darbus. Muzika paremta elektroniniu sąskambiu, derinamu su sunkiais sintezatorių garsais. Žinomiausia ir „New Order“ vizitine kortele tapusi „Blue Monday“ išleidžiama šio albumo versijoje skirtoje JAV rinkai. 1985 m. pasirodo „Low-Life“ – bene stipriausias britų rokerių „New Order“ darbas. Tais metais baigiasi atidėliojama transformacija iš post-punk stiliaus į rock-dance pionierius. Albumas parodo, kad „New Order“ į didesnį kumštį suėmė sintezatorinį ir samplerinį garsą. Pionieriai klausytojus stengiasi apsaugoti nuo ankstesniuose darbuose karaliavusių sunkesnio roko aspektų. 1986 m. išleidžiamas ketvirtasis albumas „Brotherhood“. Galimybė išgirsti akustinį ir elektroninį stilius albumą dalina į dvi dalis. Tiem, kam albumas klausosi darniai ir pozityviai, nenorės atskirti mišinio sudedamųjų dalių. 1989 m. penktojo albumo „Technique“ dalis dainų įrašyta, kai „Factory Records“ vadovas „New Order“ ir „Happy Mondays“ vyrukus išsiuntė ilsėtis į Ibizą (Ispanija) (tuo metu ypač „didelę meilę“ narkotikams jautė „Happy Mondays“ lyderis Shaun‘as Ryder‘is). Atostogos veltui neprabėgo: Sumner‘io vokale gan ryškus Balearų saloms (Ispanija) būdingas dialektas derinamas su acid house įtaka nusistovėjusiam „New Order“ techno-rock garsui. Įdomu pabrėžti, kad tai vienintelis „New Order“ albumas, pasiekęs Didžiosios Britanijos topo pirmąją vietą. 1993 m. „Republic“ išskirtinis tuo, jog pasirodė po „Factory Records“ teisinės mirties. „London Records“ išleistą „Republic“ galėtume palyginti su švariai apdirbta beisbolo lazda: nupoliruotas ir nepriešiškas garsas su liūdna tamsia spalva. Į dienos šviesą it baltus karvelius paleidę keturis singlus, tarp jų pirmąjį No. 1 Amerikoje - „Regret“, mančesteriečiai nusprendė pasukti skirtingais keliais prieš pat turą į Šiaurės Ameriką. Spaudoje buvo pasirodę pranešimų, kad būtent idėjiniam lyderiui Barn‘iui nebuvo priimtina tokia kelionė. Kalbama, jog žmogus turėjo priklausomybės problemų... Iš dalies su tuo būtų galima nesutikti, kai iš savo atminties klodų ištraukiu interviu nuotrupas apie nuolatinius soundchekus: „ Man nusibosta daryti pragrojimus“ (tuo tarpu likę nariai drauge tikrina aparatūrą prieš koncertą) ir prideda „Aš ateisiu vėliau. Aš taip nenoriu to daryti ir tikrinsiu savo gitaros stygas grodamas tik solo partijų pradžią ir pabaigą“. Taip sakydamas jis šypsosi žurnalistei: „Savo pranašumą ir išskirtinumą galiu parodyti tuomet, kai kas nors man kelia susidomėjimą. Negaliu savęs priversti daryti to, ko nemėgstu. Negaliu pasiduoti.“ Taigi, ilgametės veiklos garderobas buvo pakabintas į spintą iki 2001 m. Tarp 1993 m. ir 2001 m. užderėjo naujų ir senų-naujų projektų veikla. Kiekvienas narys turėjo savo muzikinių planų. Sumner‘is dar kartą po 1990 m. suėjo su Johnny Marr‘u („The Smiths“ gitaristas ir klavišininkas) atgaivindami „Electronic“. Duetas pasikvietęs Karl‘ą Bartos‘ą (buvęs „Krafatwerk“ atstovas) įrašė pakeliantį slėgį albumą „Raise the Pressure“. Be to, Sumner‘io vokalą dar išgirdome „The Chemical Brothers“ dainoje „Out of Control“. Bosistas Hookis 1997 m. suformavo duetėlį „Monaco“ su David‘u Potts‘u, išleido du albumus. Turbūt žinomiausias ir tais pačiais metais Britanijos šokių aikštelėse karaliavęs kūrinėlis - „What do you want from me“. Likę nariai, Stev‘as ir Gillian sukūrė šeimyniniu tapusį duetą „The Other Two“. Jų albumai 1993 m. „The Other Two and You“ ir 1999 m. „Superhighways“ įrašyti poros namuose įrengtoje studijoje. Nė vienas singlas europiniu mastu neišpopuliarėjo.
III etapas: „New Order“ etapas nuo 2001 m. iki 2007 m. Ledlaužiu „New Order“ išsiskyrimo ledyne reikia vadinti ambicingąjį vadybininką Rob‘ą Gretton‘ą. Būtent jis 1998 metų vasarą aplankė kiekvieną narį ir pasiūlė surengti vieno pasirodymo koncertą Fynikso festivalyje. Pozityviam rezultatui pasiekti prireikė dviejų bendrų susitikimų. Galų gale kolektyvui susibūrus draugėn, dėl neišpirktų bilietų Fynikso festivalis atšauktas. Pirmasis pasirodymas drauge po penkerių metų pertraukos vainikuoja festivalio „Reading“ antrąją naktį (rugpjūčio 30-ąją). 2001 m. “Get Ready” albume pereita nuo elektronic stiliaus prie gitarų. Anot Sumner‘io “Get Ready” – tai gitariškai paprastai sunkus garsas, kurį buvome pamiršę pastaruosius metus. Hitu numeris vienas tapo kūrinys “Crystal”. Vaizdo klipe filmuojasi netikrą grupę sukūrę jaunuoliai pasivadinę „The Killers“ (užrašas ant būgnų). Būtent po to žudikų pavadinimą pasisavino Brendon‘as Flowers‘as, 2002 m. Las Vegase subūręs amerikietišką roką skleidžiančius „The Killers“ ( dainos “Somebody told me”, “Mr. Brightside” ir t.t. Artėjant 25-erių metų bendros veiklos sukakčiai apie artėjančią „New Order“ kūrybinę mirtį negalėjo žinoti nė vienas bažnyčios varpininkas, dūžiais žmonėms pranešantis apie fizinį kūną palikusias sielas. Dar daugiau, 2005 m. kovo 27 dieną išleistas “Waiting for the Sirens Call”. Savo gitarinius ir klavišinius sugebėjimus albume įkūnijo naujasis narys Phil‘as Cunningham‘as, pakeitęs Gillian Gilbert. Singlinių dainų “Krafty” ir “Jetstream” miksus išleido tokie didžėjai kaip Tom‘as Neville‘as, Arthur‘as Baker‘is, Jacques‘as Lu Contas, Richardas X. Didžiojoje Britanijoje nuo XX a. vidurio spausdinamas žurnalas „News Musical Express“ („NME“) įteikė „New Order“ epitetą-apdovanojimą: „Godlike Geniuses“. Tokio įvertinimo nusipelnyta nominacijoje už viso gyvenimo pasiekimus. Paprastai panašaus pobūdžio nominacijose laimima po grupės iširimo ar po atlikėjo mirties. Įvertinimą galima būtų pavadinti pirmuoju juodosios katės ėjimu per gatvę. Peter‘is Hook‘as aktyviai didžėjauja visus 2006 m. Jei straipsnio autorius galėtų paryškinti sekant sakinį, neužtektų juodos spalvos. 2007 metų balandžio 21-ąją dieną Peter‘is Hook‘as (arba DJ Hooky) aplanko Lietuvos sostinę Vilnių. Klubas „Gravity“ savo iškaboje pristatė vakarėlių ciklą „Natūraliai – „New Order“ DJ Set“. Skalambyti apie šį pasirodymą neverta, nes trijų valandų setas buvo skirtas 30-mečiams ir 40-mečiams. Kaip žinome, šių amžiaus grupių atstovai nelinkę domėtis klubine kultūra.
Post-“New Order“ narių veikla ir saviveikla Po Dieviškųjų Genijų išsiskyrimo 2007 m. liepą, pamatų stadijoje kyla dvi mažos pilys: muzikiniai projektai „Bad Lieutenant“ (pavadinimas paimtas iš to paties vardo filmo, kuriame pagrindinį vaidmenį atlieka Holivudo aktorius Harvis Keitelis 1992 m.) ir „Freebass“ (bosinių gitarų virtuozai Andy Rourk‘as – „The Smiths“, Garis Mounfield‘as – buvęs „The Stone Roses“ ir Peter‘is Hook‘as – „New Order“). Pirmosios pilies vartus gina geriečiai vokalistas Bernard‘as Sumner‘is ir būgnininkas Stephen‘as Morris‘as, tuo tarpu antrosios orkestre pirmuoju smuiku - bosine gitara griežia blogietis Hookis. Blogiečiu buvo pramintas po to, kai gegužės pradžioje britų radijo stotyje paskelbė, kad nebedirba su Barniu – panašu į priėjimą prie liepto galo. Bosistas linčiuojamas žodžiais ir todėl, kad akivaizdžiai vengė susitikti su vokalistu akis į akį. Dar daugiau, asmeniniame „MySpace“ bloge griežtai atsiribojo nuo Bernard‘o ir Peter‘io: “Jūs galite turėti du trečdalius „New Order“, bet jūs neturėsite to trūkstamo trečdalio. Susitiksime teisme! “ Ramaus ir oraus stoto vokalistas nebeištvėrė: Hookiui reiktų atsipalaiduoti ir pailsėti! Įvykių grandinė užsitęsė, rugpjūčio 10 d. nuo inkstų vėžio mirė ilgametis „New Order“ vadybininkas Tonis Wilson‘as. Vis dėlto lankydamas chemoterapijos seansus liepos mėnesį dar spėjo sudalyvauti Sumner‘io ir jo ilgametės draugės vestuvėse (puse lūpų fanai diskutuoja, kad žmona nusifilmavo 1993 m. klipe „Round and Round“ – garbanota brunetė). Kalbos, kad po Wilson‘o mirties „Mancunians“ (Mančesteriečiai) „New Order“ surengs paminėjimo koncertą, taip ir liko kvėpavimo stadijoje. Peteris Hook‘as klausiamas apie tokią galimybę surimtėjo: „Nieko nėra neįmanomo – mūsų tėvo garbei padaryčiau viską. Jis mus ištraukė iš paprasto žmogaus gyvenimo rėmų.“ Juoda katė antrąkart prabėgo “„New Order““ kelią. Kaip atsvara „New Order“ grimzdimui, po septynerių metų tylos spalio 28 dieną „Live at Oxjam“ koncertą surengia „Monaco“ (Dauguma šokinės muzikos gerbėjų turėtų žinoti iš kojų verčiantį 1997 m hitą „What do you want from me“). Ištikimiausi gerbėjai deda gėles ant „New Order““ kapo sakydami, kad koncerte Peter Hook‘o ir porininko solisto David‘o Potts‘o atlikta daina „Blue Monday“ skamba griežtai roko ritmu. Taipogi pateikiamos spėlionės ar tik Bernard‘as Sumner‘is su „Bad Lieutenant“ nesumąstys „savaip sumaitot“ „True Faith“? Kol „Bad Lieutenant“ - „vystymosi“ periode, gerietis Stephen‘as Moris‘as „perdarė“ naujo „Nine Inch Nails“ remiksų albumo „Year Zero“ dainas „God Given“ ir „ Zero Sum“. Tiksliau kalbant, remiksavo ne jis vienas, šalia dainų guli prierašas „The Other Two“. Šį projektėlį 1993m. sukūrė būgnų mašina vadinamas Stephen‘as Morris‘as su nepakeičiamąja „New Order“ klavišininke Gillian Gilbert. Jūsų žiniai, tais pačiais metais jie susituokė ir lig šiol darniai gyvena Macclesfield‘e (Didžioji Britanija). Pabaigai galima būtų nudžiuginti, kad dabartiniai 50-mečiai nesiruošia eiti į pensiją (pvz. Peter‘io Hook‘o gimimo data - 1956 vasario 13 d.). Tai byloja Peter Hook‘o citatą apie trijų bosistų grupę: „The reason we decided to do it was because everyone laughed in our face when we suggested the idea. So we thought, 'Fuck them! We're gonna show them.'”. Rengė M. Vaitavičius.
2016 m. gegužės 10 d. 12:18:53
Girdėjau, kad New Order geriausia grupė.
2012 m. rugpjūčio 31 d. 21:55:45
Turint žinią, žinių, duomenų, informacijos, kad New Order tikrai faini, galvoju kad tikrai vertetu paklausyti jų kūrybos..
____________________
I.P.
2009 m. sausio 23 d. 15:10:41
____________________
2 galimybės žmogaus gyvenime,susiformuoti debilu:Kai tavo aplinkoje vien deminutyvai ir kai tenka išmokti pirmają savo Salomėją Nėrį.
2008 m. rugsėjo 26 d. 13:42:52
ilgai laukiau kokių tai rekomendacijų ir nesusilaikiau, parsisiunčiau International albumą. "Ceremony", žinoma, labiausiai užkabino. Bet nors ir panašiai muzika skamba į JD (čia labiau apie dainą 'Ceremony'), bet aš vis tiek nejaučiu NO tokio didelio potraukio kaip JD. kažko trūksta.. turbūt Ian'o (?) dvasios.
o net nelieka abejonių, kad NO muzikinė erdvė platesnė, jie ir ilgiau groja, nei grojo JD. plius pas juos ten elektronikos daugiau yra, kas, aišku, nėra blogai
o ir ačiū už youtube linkus, būtinai pacheckinskiu (;
____________________
Mano smegenys nėra erogeninė zona, taip kad prašyčiau man jų nepist.
2008 m. rugsėjo 26 d. 13:10:41
Žinant, kad New Order - likę Joy Division nariai, galvoju, kad tikrai vertėtų ką nors paklausyt iš jų kūrybos. Nežinau nuo ko pradėt.
lietusryte padės?
Siūlau išvis klausyti nuo pirmojo albumo ''Movement'' [1981 - jis labiausiai panašus į Joy Division skambesį.O kalbant apie dainas,siūlau atkreipti dėmesį į:
ICB/CHOSEN TIME 1981 https://www.youtube.com/watch?v=sT23m39Nl Ao
EVERYTHING'S GONE GREEN 1981 https://www.youtube.com/watch?v=W...featu re=related
CEREMONY 1981 https://www.youtube.com/watch?v=MhNDKZmxR LM TEMPTATION 1981 https://www.youtube.com/watch?v=Q...featu re=related
ULTRAVIOLENCE 1982 https://www.youtube.com/watch?v=4p-_R7x1u 5M HURT 1982 https://www.youtube.com/watch?v=e6kSgXs11 tE
LONESOME TONIGHT 1983 https://www.youtube.com/watch?v=dC07-nAr7 J0
WE ALL STAND 1985 https://www.youtube.com/watch?v=YDk-lrVmF j8
THIS TIME OF NIGHT 1985 [Rekomenduoju] https://www.youtube.com/watch?v=x...featu re=related
FACE UP 1985 https://www.youtube.com/watch?v=w...featu re=related
SUBCULTURE 1985 https://www.youtube.com/watch?v=x...featu re=related BLUE MONDAY 1985 https://www.youtube.com/watch?v=Z...featu re=related
STATE OF THE NATION 1986 https://www.youtube.com/watch?v=m00EKCQB4 NU
1963 1989 https://www.youtube.com/watch?v=AuqAoLIj4 8w
DREAMS ATTACK 1989 https://www.youtube.com/watch?v=A2Y3Nc3G- AI
EVERYONE EVERYWHERE 1993 https://www.youtube.com/watch?v=2...featu re=related
RUINED IN A DAY 1993 https://www.youtube.com/watch?v=W...featu re=related
ISOLATION [JD Koveris] 1998 https://www.youtube.com/watch?v=BOYA8N3U8 _8
HEART AND SOUL [JD Koveris] 1998 https://www.youtube.com/watch?v=kjZX4byAF Cg
PARADISE 1998 https://www.youtube.com/watch?v=ct2T7aW_d 8Y
TRUE FAITH 1998 [Rekomenduoju] https://www.youtube.com/watch?v=ItSrB3LON yE
CRYSTAL 2001 https://www.youtube.com/watch?v=7...featu re=related
DIGITAL [JD Koveris] 2001 https://www.youtube.com/watch?v=b...featu re=related
WAITING FOR THE SIRENS CALLS 2005 https://www.youtube.com/watch?v=IgRJEwkAB QQ
WHO'S JOE 2006 https://www.youtube.com/watch?v=5...S4&fe ature=user
YOUR SILENT FACE 2006 [Rekomenduoju] https://www.youtube.com/watch?v=L...-U&fe ature=user
TEMPTATION 2006 https://www.youtube.com/watch?v=k...fc&fe ature=user
BLUE MONDAY 2006 https://www.youtube.com/watch?v=k...7c&fe ature=user
LOVE WILL TEAR US APART [JD Koveris] 2006 https://www.youtube.com/watch?v=2...04&fe ature=user
2008 m. rugsėjo 26 d. 11:23:45
2008 m. rugsėjo 26 d. 08:39:49
Žinant, kad New Order - likę Joy Division nariai, galvoju, kad tikrai vertėtų ką nors paklausyt iš jų kūrybos. Nežinau nuo ko pradėt.
lietusryte padės?
Atkreipk demesi i sitas dainas jei jos kabins tai New Orderiai tau patiks: Blue Monday, Bizare Love Triangle, Temptation, Regret, Ruined in a day, True faith, Karfty, Jetstream, Crystal, 60 miles an hour.
Is vis rekomenduoju perklausyt nuo pradzios iki galo albumus Substance, Get Ready, Waiting For the Sirens' Call jie patys geriausi
____________________
One World, One Sky, We Live, We Die
2008 m. rugsėjo 25 d. 23:08:35
Žinant, kad New Order - likę Joy Division nariai, galvoju, kad tikrai vertėtų ką nors paklausyt iš jų kūrybos. Nežinau nuo ko pradėt.
lietusryte padės?