![]() |
Redman'as. [nationofmillions.com nuotr.] |
Su laiku Red'as įsitaisė nemažų finansinių problemų, kurias išspręsti nutarė narkotikų dilerių pagalba, o tai be abejonės nepatiko jo mamytei, kuri paprasčiausiai išmetė sūnų iš namų. Red'as apsigyveno pas tėvą, kurio taip pat nepatenkino nusikaltėliškas sūnaus gyvenimo būdas. Jis pastoviai aiškino, kad užsidirbti pragyvenimui iš repo neįmanoma. Jų konfliktai dažnėjo, kol baigėsi tuo, kad tėtušis sugadino dalį sūnelio įrašų ir šis išsinešdino į kitą vietą.
Laimei, Red'o gyvenime vėl įvyko šis tas šviesaus. Tai buvo susitikimas su labai svarbiu žmogumi, ištraukusiu jį iš bėdų liūno. Tas žmogus buvo Erick'as Sermon'as. Erick'as ir Parrish'as (EPMD) pasikvietė Red'ą į savo gastroles. Žinoma, pradžioje Red'as tik tampė krepšius bei koncertinę aparatūrą, tačiau netrukus gavo leidima apšildyti publiką. 1990-aisiais jis netgi gavo progą įrašyti porą bendrų kūrinių su EPMD "Hardcore" ir "Brothers On My Jock" jų trečiajam albumui "Business As Usual".
Tie pora bendrų įrašų su EPMD leido Red'ui pasirašyti kontraktą su "Def Jam" ir pradėti profesionalo karjerą. Jis išvažiavo į Atlantą, užsidarė įrašų studijoje ir jau 1992-aisiais parduotuvių lentynas pasiekė debiutinis singlas "Blow Your Mind" bei visas albumas "Whut? Thee Album", pilnas funk'o garsų ir dažnai humoru būdu perteikiamų sekso ir smurto temų. Tai buvo neįtikėtinai puikus naujoko debiutas, kuris įrašė Redman'ą tarp geriausių Rytų pakrantės MC. Albumas tapo auksiniu, o 1993-ais metais "The Source" pripažino Redman'ą metų Hip-Hop'o atlikėju.
![]() |
Redman'as. [splash-festival.com nuotr.] |
Trečiasis albumas "Muddy Waters" pasirodė 1996-aisiais ir pražydo daugybe spalvų bei stilių. Kaip ir pirmuosius du albumus, šį prodiusavo Erick'as Sermon'as, kuris pasistengė, kad "Muddy Waters" būtų panašesnis į pirmąjį darbą, pilną funk'o ir humoro. Kadangi tuo metu Red'as buvo susidraugavęs su Wu-Tang'ais, ypač su Method Man'u, pastarąjį galima išgirsti albumo kūrinyje "Do What Ya Feel". Tarp likusių svečių buvo Dru Hill, Cypress Hill, DR. Dre ir kt. Tačiau, nežiūrint į tai, naujasis albumas nepateikė jokių įdomybių ir nepadarė tokio didelio įspūdžio, kokio buvo tikėtasi. Jis buvo toks pat geras kaip ir "Whut?...", tačiau ne geresnis.
"Doc's Da Name 2000" kritikų nuomone buvo tas albumas, kuris įrodė Red'o stabilumą. 1998-ais metais išleistas albumas buvo pilnas kviestinių žvaigždžių, tokių kaip Busta Rhymes, Method Man, The Outsiders ir Keith Murray. Tai vėl nebuvo kažkuo išskirtinis darbas, tačiau vienas geresnių to meto albumų. Panašiai atrodė ir 5-asis albumas "Malpractice", išleistas 2001-aisiais, tada, kai Redman'as jau buvo tapęs pasaulyje žinoma repo žvaigžde. Prieš tai įrašytas bendras jo ir Meth'o albumas "Blackout!" atvėrė visus kelius Red'ui į aukščiausias topų pozicijas ir į didžiules naujų gerbėjų bazes, todėl iš "Malpractice" buvo tikimasi daugiau nei įprastai. Tačiau Red'o juokeliai čia nebeatrodė tokie švieži kaip anksčiau, galbūt dėl to, kad pats atlikėjas nebeturėjo daugiau ko siekti, neliko ugnelės ir entuziazmo. Visgi pakaitos šiam MC nerasime ir dabar, nei tam humorui, nei jo perteikimo technikai. Galbūt ateityje Red'as dar kuo nors nustebins, bet kokiu atveju jis jau turi garantuotą vietą Hip-Hop'o garbės muziejuje.
2015 m. spalio 4 d. 15:54:20
vienas geriausiu reperiu alive
____________________
\'moustache is practicaly like a wedding ring\'