Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Syd Barrett


Muzika


Veiklos pradžia: 1964
Veiklos pabaiga: 1974
Valstybė: Didžioji Britanija
Pagrindinis stilius: Roko muzika
Gimimo data: 1946 m. Sausio 06 d.
Mirties data: 2006 m. Liepos 07 d.(Sulaukė 60 m.)


Parinkite labiausiai būdingus stilius:

Pridėti prie mėgstamiausių Space rock
Pridėti prie mėgstamiausių Psychedelic rock
Pridėti prie mėgstamiausių Psych folk



Informacija

 

Anglų dainininko, dainų autoriaus, gitaristo bei atlikėjo Syd‘o Barrett‘o (tikrasis vardas – Roger‘is Keith‘as Barrett‘as) gyvenimas tęsėsi nuo 1946-ųjų sausio 6-osios dienos iki 2006-ųjų liepos 7-osios. Daugiausiai jis prisimenamas kaip vienas iš psichodelinio roko grandų, grupės „Pink Floyd“, įkūrėjas. Būtent jis turėjo didžiausią įtaką ankstyvosios grupės kūrybos krypčiai bei stilistikai, nors 1968-aisiais metais jis pasitraukė iš grupės. Tai įvyko tuo metu, kai netilo kalbos apie jo psichinę būklę, kurią neva galėjo paveikti itin didelis narkotinių medžiagų vartojimas. Aktyvią roko muzikanto veiklą jis vykdo apie septynerius metus – du albumus jis įrašė su „Pink Floyd“, du pristatė kaip solo atlikėjas. Vėliau prasidėjo daugiau nei trisdešimt metų trukęs atsiskyrėliško gyvenimo laikotarpis. Pasibaigus veiklai roko grupėje jis išliko menininku ir aktyviu sodininku, kol jo gyvybė nutrūko 2006-aisiais metais. Iki to laiko nuo 9-ojo dešimtmečio apie atlikėją buvo parašyta daugybė biografinių veikalų. Pasitraukus iš viešojo gyvenimo, apie Syd‘ą Barrett‘ą buvo sukurtas ne vienas kūrinys, iš kurių bene žymiausias – buvusios jo grupės „Pink Floyd“ 1975-ųjų metų albumas „Wish You Were Here“.
Esamas tekstas

Anglų dainininko, dainų autoriaus, gitaristo bei atlikėjo Syd‘o Barrett‘o (tikrasis vardas – Roger‘is Keith‘as Barrett‘as) gyvenimas tęsėsi nuo 1946-ųjų sausio 6-osios dienos iki 2006-ųjų liepos 7-osios. Daugiausiai jis prisimenamas kaip vienas iš psichodelinio roko grandų, grupės „Pink Floyd“, įkūrėjas. Būtent jis turėjo didžiausią įtaką ankstyvosios grupės kūrybos krypčiai bei stilistikai, nors 1968-aisiais metais jis pasitraukė iš grupės. Tai įvyko tuo metu, kai netilo kalbos apie jo psichinę būklę, kurią neva galėjo paveikti itin didelis narkotinių medžiagų vartojimas. Aktyvią roko muzikanto veiklą jis vykdo apie septynerius metus – du albumus jis įrašė su „Pink Floyd“, du pristatė kaip solo atlikėjas. Vėliau prasidėjo daugiau nei trisdešimt metų trukęs atsiskyrėliško gyvenimo laikotarpis. Pasibaigus veiklai roko grupėje jis išliko menininku ir aktyviu sodininku, kol jo gyvybė nutrūko 2006-aisiais metais. Iki to laiko nuo 9-ojo dešimtmečio apie atlikėją buvo parašyta daugybė biografinių veikalų. Pasitraukus iš viešojo gyvenimo, apie Syd‘ą Barrett‘ą buvo sukurtas ne vienas kūrinys, iš kurių bene žymiausias – buvusios jo grupės „Pink Floyd“ 1975-ųjų metų albumas „Wish You Were Here“.

Siūlomas pataisytas variantas

Pastabos

 

Muzika

Komentarai (8)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti

2012 m. balandžio 5 d. 17:13:56
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Jei sukasi reikalas apie Sida ir kasgi toje vietoje sumeluota ir ka turi omenyje "toli grazu nuo tiesos"?

 

Jauti R. Wotersa, as jauciu palikta S. Barretto nedidele itaka kituose albumuose.

 

Nereiketu girti Woterso egoistiskas izvalgas, D. Gilmoure'as ne ka skystesnis.


Atsakyti
Blackened
2012 m. balandžio 5 d. 16:10:28
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Nebūtų PF, būtų buvę kažkas kito. Gal geresnio, gal ne. Nematau šitoj vietoj reikalo ginčytis. 

Visi grupės nariai turėjo stiprių ir silpnų pusių. Man tik nepatinka, kad kaskart kalbai pasisukus link Syd, pastarajam atitenka visi laurai už apskritai grupės atsiradimą ir pasisekimą, kas toli gražu nuo tiesos. O lygint Syd su Waters'u... beviltiška kažkaip.

O kad Syd'as buvo prisimenamas kartas nuo karto - natūralu, juk buvo kažkada grupės dalis. Būtų keista, jei būtų kitaip ir jei jie kalbėtų kitaip. Bet tik tiek jo ir beliko. Kažkur laaabai nuošaly, o skambesyje gali girdėt ką tik nori, bet ne Barrett'ą. Kuo vėlesnis albumas, tuo labiau. Likę grupė nariai tiesiog užgožia visa kas galėjo būti palikta Syd'o ir tiek. 

Ir taip, net ankstesniuose albumuose po piper at the gates of dawn aš ryškiausiai jaučiu Waters'ą. Kokia a saucerful of secrets psichodelika tiesiog alsuoja jo dvasia. Nereikia pykti už tai, kad Waters'as yra tiek stipri asmenybė ir muzikantas, kad visa kita prie jį tiesiog kažkaip blanku ir prėska atrodo. 


____________________
...you’re the same kind of bad as me...
Atsakyti

2012 m. balandžio 5 d. 15:31:55
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Nesutinku. Muzika kuria Sidas paliko ankstyvaisiais Pink Floyd, rodo kad jis genijus, nes atsirado laiku ir vietoje bei tapo simboliu space rock istorijoje. Galbut sunku suprasti tai kad tai buvo labai senai.

R. Votersui tenka pripazinti, jei ne Barretas Pink Floyd nebutu. Be jo nebutu jokiu "Sienu" ar "Menuliu".

 

Kuom pagal tave matuojamas "gerumas" kitu grupes nariu?

Daugelyje albumu galima rasti kazkoki artuma su Sidu. Kiti nariai tai pripazista.

"The Wall" atsotsijuosasi su Woterso vaikyste bei Sido. Paskutiniam PF albume yra eilutes apie Barretta dainoje "Poles Apart".

 

DSTM tai pat yra paveiktas S. Barretto itakos, patys nariai tai buvo uzsisimine. 

Po S. Barretto "Piper At The Gates Of Dawn" albumo , buvo dar didene itaka Sido bent dviejose PF albumuose, kurie ekperimentavo.

"Wish You You Were Here" ir taip aisku kam skirtas.

 

Pats klausant Pink Floyd albumus su malonumu pastebiu kazkokia Barretto palikimo itaka grupes psihodelikoje ir progresyve.

 


Atsakyti
V3rtig0
2012 m. balandžio 5 d. 14:54:39
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Didžiąja dalim sutinku, bet nesu dar pakankamai klausęs Syd'o kūrybos po Pink Floyd, kad galėčiau taip kategoriškai imti ir pasakyti, kad jo neklausyčiau. Bet bent jau dabar tikrai labiau patinka Waters'o ir Gilmour'o eros.


____________________
bacon
Atsakyti
Blackened
2012 m. balandžio 5 d. 14:26:24
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Buvo kažkada tema apie PF su Syd ir be jo. Tada, man rodos, išvada buvo padaryta maždaug panaši, kad Syd'as- nesuprastas genijus, o Waters'as - savanaudis. Nuoširdžiai sakau, niekada pilnai nesupratau Syd'o žavesio, dar labiau nesupratau iš kurios pusės jis genijus, o užvis labiausiai nesuvokiu kuom jis bent kada buvo geresnis už likusius grupės narius. Juo labiau už R.Waters'ą. Užkietėję PF fanboys/fangirls su manim turbūt nesutiks, bet pritarimo aš ir neieškau.

Asmeniškai - ne, Syd'o įtakos vėlesniuose albumuose nejaučiu. Jei jausčiau, vargu ar klausyčiau. Gal kartą kitą prasukčiau, bet ne daugiau. 

 

 


____________________
...you’re the same kind of bad as me...
Atsakyti

2012 m. balandžio 5 d. 14:21:15 2012-04-06 02:00:06
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Nekazka bet del jo pasistengsiu ka nors isknisti. Yra kazkokiu pavieniu dainu.

Dar galbut nuotrauku papildysiu.

Randami albumai "The Madcop Laughs",  "Opel" sudejau plokstelese, todel garsas maloniau pasikoregavo.

:)


Atsakyti
gedged
2012 m. balandžio 5 d. 09:58:10
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Kaip faina matyti, kad kažkas music'e atgaivina Syd'o Barretto muziką. Herojus jau visus metus. Tikiuosi čia išvysti įkeltų ir daugiau ankstyvųjų PF dainų{#}


Atsakyti

2012 m. balandžio 4 d. 21:26:19
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Sidas jau puse savaites kaip mano herojus :) idomu kodel nera diskusijos, tuscia? Tada as pradesiu.

Teisybe pasakysiu, silciausia grupes laikotarpis, nuosirdus su S.Barrettu. Kiti nariai pries ji siaip sau. Pirmasis Piper albumas jaunatviskai jausmingas, issirtinai isidemetinas, spalvingas, simbolinis psichodelinis tuo laiku muzikiniame gyvenime. Tai garantavo absoliucia klasika.

Kalbant apie S. Barretto "isejima" is Pink Floyd, negrazu is kitu grupes nariu, salti jam buvo, nepasirupino savo lyderiu kai jam buvo blogai, paliko likimo valiai ir niekada po to nesusisieke...

 

Jei ne S. Barrettas Pink Floyd nebutu, itariu negerus R. Water'so savanaudiskus ketinimus paveikti visa grupe savo naudai, nes paprasciausiai jam jau neberupejo architektura. R. Watersas su S. Barrettu kaip dangus ir zeme skirtingi zmones. S. B. nesuprato kad apie ji kazkas rezga ir neturejo blogu ketinimu.

 

Raitas mielas zmogelis palaike labiau Sido puse, N. Masonas - R. Waterso. Zinoma grupes lyderiui reikejo svorio parodyti kad jis valdo situacija, bet jam ir nerupejo. Galvojo uz ji kiti!

 

Po Sido "isejimo" ar nepajutot kad kiekviename tolesniame Pink Floyd  albume galima girdeti Sida Barretto kazkokia itaka...

 


Atsakyti
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Copyright 2001-2024 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Nuotraukos

Panaši muzika

Music.lt

Pokalbiai  Įvykiai 
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
20:12 - Arunazz
sveiki
ka jus penktad vakara
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
09:09 - Silentist
She may be the beauty or the beast
May be the famine or the feast
May turn each day into a heaven
Or a hell

She may be the mirror of my dream
A smile reflected in a stream
She may not be what she may seem
Inside her shell
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
22:53 - Kogqr
*raides
22:38 - Kogqr
Nieko nereškia, tiesiog sujungiau klausiamąjį įvardį ko, ir 3 raidės iš Queen ir Guns N'Roses
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 1
  Neregistruotų vartotojų: 101
  Iš viso užsiregistravę: 73295
  Naujausias narys: vvznvclluk
  Šiandien apsilankė: 118915