Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

FESTIVALIO RECENZIJA | Devil is fine, indeed (+ FOTO GALERIJA)

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Devilstone 2017. [Vytenio Jurevičiaus nuotr.]

Devilstone 2017. [Vytenio Jurevičiaus nuotr.]

Atrodo, kad po tiek metų Devilstonas jau turėtų būti susitūpėjęs ir atradęs savo kelią. Bet štai organizatoriai ima ir pastato naują sceną sunkiai ištariamu Barbablu pavadinimu Šventosios krantinėje. Ir groja toje mėlynbarzdžio stoginėje festivaliui nebūdingo stiliaus grupės. Net nereikia užsiminti apie nuolatines muzikines rotacijas rytų ir vakarų scenose. Ir visa tai reiškia vieną paprastą dalyką – tokio pat Devilstono niekada nebebus. Devintą kartą pinčukas nešė velnišką savaitgalį Anykščiuose.

Iš anksto atsiprašysiu skaitytojo, kad Devilstoną pradėjau tik penktadienio vakarą, bet ir man dėl to skauda, mat diena prieš jau grojo „Alcest“ ir „the Oathbreaker“. Tačiau toks jau buvo organizatorių sprendimas – abi post metalo grandų grupes palikti pirmajai dienai. Tikėkimės kitais metais rengėjai susimils ir įneš žanro gerbėjams šventę į penktadieninę ar šeštadieninę sceną.

Rytų scena

„Soviet Soviet“ savo pavadinime neturi jokios politinės potekstės, grupės nariams tiesiog patiko pasikartojančio žodžio skambesys – tokia banali pavadinimo istorija, bet mintys kyla įvairios, kai lipi su tokiu pavadinimu į rytų sceną. Bet ne apie tai šįkartą, apžvelkim italų trijulės muziką.

Post punk‘as turi elementarų ritmą, puikiai tinkamą šokiams, todėl paprastai užkuria gerą vakarėlį. Net ir melancholiška, atmosferiška muzika, kokia yra „Soviet Soviet“ turi potencialo party‘inimui. Gaila, bet atlikėjai neparodė jokio užsidegimo, it siestos snaudulio apimti italai stovinėjo scenoje, o bosistas publikai beveik visą laiką demonstravo nugarą. Labai sunku žiūrėti tokį pasirodymą. Norėjosi ir pačiam nusisukti. Savotiškos grupės atmosferos taip pat nepavyko sukurti, nors čia nepagelbėjo ir ilgi, šviesūs lietuviškos liepos vakarai. Deja, bet teko nusivilti, tik Placebiškas vokalas buvo kiek įsimintinesnis.

„Graveyard“ tiek savo išvaizda, tiek muzika primena auksinius garažinio roko laikus, septintojo dešimtmečio pabaigą. Grupė turi dvi puses, viena – retro stiliaus su nostalgiškai lėtais bliuzo gabalais, antroji – rokenrolas, puikiai tinkamas šokiams. Tokia kūryba buvo smagiai sutikta vadinamosios „margos“ festivalio publikos ir manęs taip pat nemigdė! Visgi teko sutikti su kolega, kad visa tai, ką „Graveyard“ groja nėra nieko nauja ir muzikos gurmanams su jais nėra ką veikti. Jau bus keli dešimtmečiai, kai galime išgirsti panašias muzikines idėjas daugelyje roko grupių pradedant Bob Dylan, baigiant „Led Zeppelin“.

„Molly“ ir „Tallships“ – atsiprašau jei ką įžeisiu, bet man asmeniškai, tai muzikiniai projektai, kurie labiau tinkami įgarsinti „Draugų“ serialą. Žodžiu, not my cup of tea, bet jei yra tokių, kuriems jie patinka, nematau problemos tokioms grupėms šitame festivalyje būti, juk yra dar bent dvi alternatyvios scenos.

Vakarų scena

Oranžiniu Babilono vėjo dievu pasivadinę suomiai „Oranssi Pazuzu“ pristatinėjo savo praeitų metų albumą. Lėtai įsibėgėjantis atmosferiškas transas vis išsiverždavo smarkesniu metalu ir agresyviu, black'išku balsu, puikiai tinkamu headbang‘ui. Net sunku patikėti, kad viename albume galima sutalpinti tiek skirtingų stilių elementų, – yra stoner‘io, doom'o, black'o net shoegaze‘o, o kur dar sintezatoriaus kuriama ambient atmosfera. Turbūt net nereikia minėti, kad toks kosminis derinys neleido nuobodžiauti metalo gurmanams.

Ketvirtą kartą Lietuvoje lankęsi „Solstafir“ kiek netikėtai priskirti vakarų scenai. Tokia muzika labiau tiktų Rytams, jei gerai suprantu festivalio užmanytojų mintis. Kita vertus panašu, kad abi pagrindinės scenos šiemet „palengvėjo“ net lyginant su jau ir taip išskirtinai nemetaliniais praeitais, 2016-ais metais. „The Soft Moon“ ir „A Place To Bury Strangers“ pakeitė „Molly“ ir „Tall Ships“ rytuose, savo ruožtu „palengvėjo“ ir Vakarai. Grįžtant prie islandų pasirodymo, tai jis buvo vykęs. Ta mistiška rūko atmosfera, kuria garsėja grupė šį kartą buvo paskleista Šventosios slėnyje. Komunikacija su publika taip pat pavyko: tiek jautresnis pasisakymas apie savižudybes, tiek priminimas apie Islandijos žygdarbį Lietuvos labui 1991-aisiais skambėjo laiku ir vietoj.

„Warbringer“ yra trash‘as iš Kalifornijos, o jos lyderis Kevill – istorijos profesorius. Jau tapo Devilstono tradicija, kad šeštadienį baigiantis dienai į Vakarų sceną lipa trash‘o atlikėjai, užkuriantys didžiulę pirtį ir įaudrinantys minią prieš pat keturdienio renginio headliner‘ius.. Šį kartą ta garbė teko „Warbringer“, grupei turinčiai labai nestandartines dainų struktūras. Jose tarp trash‘iškų vietų įmaišyta ir labai melodingai skambančių muzikinių intarpų. Tokia, kiek neįprasta žanrui muzika pasirodė tinkama pogui, bet ir tiesiog klausyti nebuvo nuobodu. Beje grupės pavadinimas nemeluoja: į pogo spiečių įsisuko tiek metalistų, kad galiu vadinti tai didžiausiu matytu pogo ratu Lietuvoje.

„Heaven Shall Burn“ – melodingas metalas iš Vokietijos mano ausims nebuvo malonumas, viskas atrodė smarkiai pritempta ir dirbtina. Rifai nevežė, o vokalas geras, bet visiškai nieko naujo. Kad ir kaip ten būtų, „In Flames“ gerbėjams turėtų patikti.

„Satyricon“ grojo tokius gabalus, kad geriausiai jų pasirodymą apibūdina vienas iš Devilstono festivalio šūkių – ekstremalus rokenrolas. Tiek rokenrolo, tiek ir ekstremalumo čia per kraštus. Tokie albumai kaip „Rebel Extrevaganza“ ir „The Pentagram Burns“ ko gero yra vieni geriausių black'o surokenrolinimo pavyzdžių ir nors girdisi kalbų apie tai, kad „Satyricon“ išsikvėpė, nebeturi energijos, tačiau bent jau aš tokio stygio minios šėlsme nepajaučiau. Gal tai nulėmė mano meilė grupei – neslėpsiu, tiek pirmieji black metalo albumai, tiek ir plečiantys jo supratimo ribas ar net už jų išeinantys man yra puikūs. Tiesa, smulkmenėlė, bet Satyras labai jau smarkiai nepataikė, manydamas, kad lietuviai važiuos į Rusiją idant paklausyti jo naujojo albumo. Turbūt net nereikia aiškinti, kad minia tokią žinutę sutiko tyloje.

Dar galima būtų daug kalbėti apie grupes, kokia puiki alternatyva techno muzikai tapo krautroko ilgaplaukiai „Dollkraut“ ar kaip netikėtai gerai pasirodė „Autism“. Tačiau esmė ponai ir ponios yra paprasta – Devilstonas siūlo tobulą garso kokybę, didelę grupių įvairovę, kokios nerasi jokiam kitame festivalyje kelis šimtus kilometrų aplink. Devil is fine, indeed.

Renginyje lankėsi ir vertino Šarūnas Valickas, fotografavo Vytenis Jurevičius

Devilstone fest 2017












Susijusi informacija


  • Naudojant music.lt informaciją internete aktyvi nuoroda į www.music.lt yra būtina.
  • Naudojant music.lt informaciją radijo/televizijos eteryje, būtina paminėti, jog informaciją pateikia www.music.lt.
  • Užfiksavus pažeidimus bus kreipiamasi į atitinkamus teisėsaugos organus.

Gairės


 festivaliai

Šaltinis: Music.lt   Peržiūrėta kartų: 1801   Data: 2017-07-20
Esamas tekstas

Devilstone 2017. [Vytenio Jurevičiaus nuotr.]Atrodo, kad po tiek metų Devilstonas jau turėtų būti susitūpėjęs ir atradęs savo kelią. Bet štai organizatoriai ima ir pastato naują sceną sunkiai ištariamu Barbablu pavadinimu Šventosios krantinėje. Ir groja toje mėlynbarzdžio stoginėje festivaliui nebūdingo stiliaus grupės. Net nereikia užsiminti apie nuolatines muzikines rotacijas rytų ir vakarų scenose. Ir visa tai reiškia vieną paprastą dalyką – tokio pat Devilstono niekada nebebus. Devintą kartą pinčukas nešė velnišką savaitgalį Anykščiuose.

Iš anksto atsiprašysiu skaitytojo, kad Devilstoną pradėjau tik penktadienio vakarą, bet ir man dėl to skauda, mat diena prieš jau grojo „Alcest“ ir „the Oathbreaker“. Tačiau toks jau buvo organizatorių sprendimas – abi post metalo grandų grupes palikti pirmajai dienai. Tikėkimės kitais metais rengėjai susimils ir įneš žanro gerbėjams šventę į penktadieninę ar šeštadieninę sceną.

Rytų scena

„Soviet Soviet“ savo pavadinime neturi jokios politinės potekstės, grupės nariams tiesiog patiko pasikartojančio žodžio skambesys – tokia banali pavadinimo istorija, bet mintys kyla įvairios, kai lipi su tokiu pavadinimu į rytų sceną. Bet ne apie tai šįkartą, apžvelkim italų trijulės muziką.

Post punk‘as turi elementarų ritmą, puikiai tinkamą šokiams, todėl paprastai užkuria gerą vakarėlį. Net ir melancholiška, atmosferiška muzika, kokia yra „Soviet Soviet“ turi potencialo party‘inimui. Gaila, bet atlikėjai neparodė jokio užsidegimo, it siestos snaudulio apimti italai stovinėjo scenoje, o bosistas publikai beveik visą laiką demonstravo nugarą. Labai sunku žiūrėti tokį pasirodymą. Norėjosi ir pačiam nusisukti. Savotiškos grupės atmosferos taip pat nepavyko sukurti, nors čia nepagelbėjo ir ilgi, šviesūs lietuviškos liepos vakarai. Deja, bet teko nusivilti, tik Placebiškas vokalas buvo kiek įsimintinesnis.

„Graveyard“ tiek savo išvaizda, tiek muzika primena auksinius garažinio roko laikus, septintojo dešimtmečio pabaigą. Grupė turi dvi puses, viena – retro stiliaus su nostalgiškai lėtais bliuzo gabalais, antroji – rokenrolas, puikiai tinkamas šokiams. Tokia kūryba buvo smagiai sutikta vadinamosios „margos“ festivalio publikos ir manęs taip pat nemigdė! Visgi teko sutikti su kolega, kad visa tai, ką „Graveyard“ groja nėra nieko nauja ir muzikos gurmanams su jais nėra ką veikti. Jau bus keli dešimtmečiai, kai galime išgirsti panašias muzikines idėjas daugelyje roko grupių pradedant Bob Dylan, baigiant „Led Zeppelin“.

„Molly“ ir „Tallships“ – atsiprašau jei ką įžeisiu, bet man asmeniškai, tai muzikiniai projektai, kurie labiau tinkami įgarsinti „Draugų“ serialą. Žodžiu, not my cup of tea, bet jei yra tokių, kuriems jie patinka, nematau problemos tokioms grupėms šitame festivalyje būti, juk yra dar bent dvi alternatyvios scenos.

Vakarų scena

Oranžiniu Babilono vėjo dievu pasivadinę suomiai „Oranssi Pazuzu“ pristatinėjo savo praeitų metų albumą. Lėtai įsibėgėjantis atmosferiškas transas vis išsiverždavo smarkesniu metalu ir agresyviu, black'išku balsu, puikiai tinkamu headbang‘ui. Net sunku patikėti, kad viename albume galima sutalpinti tiek skirtingų stilių elementų, – yra stoner‘io, doom'o, black'o net shoegaze‘o, o kur dar sintezatoriaus kuriama ambient atmosfera. Turbūt net nereikia minėti, kad toks kosminis derinys neleido nuobodžiauti metalo gurmanams.

Ketvirtą kartą Lietuvoje lankęsi „Solstafir“ kiek netikėtai priskirti vakarų scenai. Tokia muzika labiau tiktų Rytams, jei gerai suprantu festivalio užmanytojų mintis. Kita vertus panašu, kad abi pagrindinės scenos šiemet „palengvėjo“ net lyginant su jau ir taip išskirtinai nemetaliniais praeitais, 2016-ais metais. „The Soft Moon“ ir „A Place To Bury Strangers“ pakeitė „Molly“ ir „Tall Ships“ rytuose, savo ruožtu „palengvėjo“ ir Vakarai. Grįžtant prie islandų pasirodymo, tai jis buvo vykęs. Ta mistiška rūko atmosfera, kuria garsėja grupė šį kartą buvo paskleista Šventosios slėnyje. Komunikacija su publika taip pat pavyko: tiek jautresnis pasisakymas apie savižudybes, tiek priminimas apie Islandijos žygdarbį Lietuvos labui 1991-aisiais skambėjo laiku ir vietoj.

„Warbringer“ yra trash‘as iš Kalifornijos, o jos lyderis Kevill – istorijos profesorius. Jau tapo Devilstono tradicija, kad šeštadienį baigiantis dienai į Vakarų sceną lipa trash‘o atlikėjai, užkuriantys didžiulę pirtį ir įaudrinantys minią prieš pat keturdienio renginio headliner‘ius.. Šį kartą ta garbė teko „Warbringer“, grupei turinčiai labai nestandartines dainų struktūras. Jose tarp trash‘iškų vietų įmaišyta ir labai melodingai skambančių muzikinių intarpų. Tokia, kiek neįprasta žanrui muzika pasirodė tinkama pogui, bet ir tiesiog klausyti nebuvo nuobodu. Beje grupės pavadinimas nemeluoja: į pogo spiečių įsisuko tiek metalistų, kad galiu vadinti tai didžiausiu matytu pogo ratu Lietuvoje.

„Heaven Shall Burn“ – melodingas metalas iš Vokietijos mano ausims nebuvo malonumas, viskas atrodė smarkiai pritempta ir dirbtina. Rifai nevežė, o vokalas geras, bet visiškai nieko naujo. Kad ir kaip ten būtų, „In Flames“ gerbėjams turėtų patikti.

„Satyricon“ grojo tokius gabalus, kad geriausiai jų pasirodymą apibūdina vienas iš Devilstono festivalio šūkių – ekstremalus rokenrolas. Tiek rokenrolo, tiek ir ekstremalumo čia per kraštus. Tokie albumai kaip „Rebel Extrevaganza“ ir „The Pentagram Burns“ ko gero yra vieni geriausių black'o surokenrolinimo pavyzdžių ir nors girdisi kalbų apie tai, kad „Satyricon“ išsikvėpė, nebeturi energijos, tačiau bent jau aš tokio stygio minios šėlsme nepajaučiau. Gal tai nulėmė mano meilė grupei – neslėpsiu, tiek pirmieji black metalo albumai, tiek ir plečiantys jo supratimo ribas ar net už jų išeinantys man yra puikūs. Tiesa, smulkmenėlė, bet Satyras labai jau smarkiai nepataikė, manydamas, kad lietuviai važiuos į Rusiją idant paklausyti jo naujojo albumo. Turbūt net nereikia aiškinti, kad minia tokią žinutę sutiko tyloje.

Dar galima būtų daug kalbėti apie grupes, kokia puiki alternatyva techno muzikai tapo krautroko ilgaplaukiai „Dollkraut“ ar kaip netikėtai gerai pasirodė „Autism“. Tačiau esmė ponai ir ponios yra paprasta – Devilstonas siūlo tobulą garso kokybę, didelę grupių įvairovę, kokios nerasi jokiam kitame festivalyje kelis šimtus kilometrų aplink. Devil is fine, indeed.

Renginyje lankėsi ir vertino Šarūnas Valickas, fotografavo Vytenis Jurevičius










Siūlomas pataisytas variantas

Pastabos

 

Komentarai (2)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
Alvydas1
2017 m. liepos 20 d. 18:57:48
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Aš nesikabinėsiu prie recenzijos, nes kas joje išsakyta, gryna tiesa. Gaila, kad Šarūnas negalėjo sudalyvauti ketvirtadienį. Nors oras buvo šuniškas (pradžioj lijo, po to purškė, bet išsigiedrijus, žiauriai atšalo), lėkiau toj po darbo į Dainuvos slėnį ir dar spėjau išgirsti paskutines dvi Distillator dainas. Thrash užkaitino kraują ir šlapios kojos nebeatrodė pasaulio pabaiga. Plikis barzdonas smaugė bosą kaip apsėstas. Jų muzika man daug kur kryžiavosi su Annihilator, ypač vokalas su tuo būdingu cyptelėjimu. Nu, galvoju, gera pradžia, o kas bus toliau. O toliau, prasčiau. Raketkanon'ams nesisekė, nuolat išsiderindavo gitaros. Solinė grojo epizodiškai, ir kai grupė baigė pasirodymą, gitaristas iškėlė ją aukštai virš galvos, na, manau, tėkš į grindis, tačiau tik pamojavo su ja ir išėjo. Užtat kaip išėjo būgnininkas, merginos net aiktelėjo. Per visą pasirodymą vilkėjo kažką panašaus į celofaninį lietpaltį, o kai išeidamas atsisveikinimui pakėlė rankas su lazdelėmis, tas jo ploščius taip pat šoktelėjo į viršų, atidengdamas įspūdingą vyrišką trejybę. Mat vyrukas po juo buvo kaip mamos pagimdytas. Štai tokia atrakcija, surežisuota ir efektingai išpildyta.

Tada sunervijo žinia, kad Alcest vėluos ir galės groti tik antrą valandą. Dariau pertrauką, nulėkiau iki mašinos ir pakeičiau šlapius batus į pliažankes, o kelnes į šortus, dar ir į save kažkiek įpyliau profilaktiškai.

OathBreaker buvo daugelio laikyti šios dienos vienais iš geresnių, bet gavosi kone fiasco. Garso operatorius gal užmigo, nes vokalistės beveik visiškai nesigirdėjo ( gal mano ausis jos dažnių negaudė?). Girdėjau tik forsuotas vietas, kurios man skambėjo "niaaauuu, miaaauu arba kniauv". Dairausi, visi kinkuoja galvom (į ritmą), o aš smerkiančiai. Tik staiga, ėmė ir atsirado mergužėlės balsas ir dvi paskutines dainas įvertinau kaip vykusias, o tai buvo chaotiškas hardcoras.

Truckfighters pragrojo nepalikdami to, ko tikėjausi iš jų. Kompozicijos ilgos ir panašios į repeticiją - grojamas kažkelintas kvadratas žiūrint į vokalistą, o tas, ok. varom šitą, ir įvyksta kažkiek veiksmo. Tada vėl užbuksuoja, vienžo, nuobodu.

Vėl pauzė, aš vėl "ant šilumos" ir štai tolumoje išgirstu sound check'ą ir neužmirštamą Deliverance motyvą. Kone tekinom prie scenos. Alcest groja savo naują albumą. Svaigi, lėta, nė kiek neforsuojama melodija lėtai vingruoja kol į ją įsiaudžia aukštas, vos ne moteriškas Neige's vokalas. Tamsaus gymio bosistas gal vienintelis kiek ekspresyvesnis scenoje. Klausausi išsižiojęs, muzika gimininga blackui, bet kur kas ramesnė, alternatyva ir tiek. Sako, tai blackgaze, atseit soegazing ir black metal hibridas, aš sutinku. Daina po dainos ir jau atsiranda specifinis Neige's groulas - toks labiau prislopintas scream'as, dėl ko jis taip pat melodingas. Čia jau senesni albumai užkabinami, gerklę ima gniaužti, išgirdus  pažįstamus motyvus ir moduliacijas. Danguje viena po kitos gęsta žvaigždės, rytuose menkos šviesos gaisas, Alcest dėkoja publikai, o publika sužvarbusi, tačiau laiminga dėkingumo šūksmais palydi juos nulipančius nuo scenos.

Pirma Devilstone diena baigėsi.


____________________
Sielos polėkis, išmokantis skrist - Galimybės ribotos, bet pasiryžęs bandyt. Pink Floyd - Learning to Fly
Atsakyti
4Blackberry
2017 m. liepos 20 d. 17:00:31
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Recenzija tokia, atrodo, lyg rašyta labai paskubomis, elementarių gramatinių ir skyrybos klaidų apsčiai, kurios rėžią akį mėgstantiems estetiškai tvarkingus tekstus. Ir tas trashas - nežinau ar čia juoktis, ar verkti... Nepaisant šitų svarbių detalių, man patiko pateikimas, kad neperkrauta informacijos ir galerija labai neblogų turi kadrelių.


____________________
Gaila, kad Dievas mūsų nebepageidauja čia.
Atsakyti
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Susijusios naujienos

Alternatyvios muzikos festivalis „Devilstone“ skelbia programą
0
1

Alternatyvios muzikos ir menų festivalis „Devilstone“, vartus atversiantis jau kitą savaitę Anykščiuose, pristato savo programą. Liepos 13–16 dienomis ant Šventosios upės kranto įsikūręs Dainuvos slėnis tryliktąjį kartą taps naujų muzikinių atradimų ir me...
Į festivalį „Devilstone“ atvyksta gotikinės muzikos etalonas „Moonspell“
0
0

Alternatyvios muzikos festivalis „Devilstone“ į Lietuvą atveža „Moonspell“ – populiariausią ir žymiausią visų laikų Portugalijos sunkiosios scenos grupę, drąsiai įvardijamą kaip sėkmingiausias šalies muzikinis eksportas. „Moonspell“ pasirodymą surengs try...
Velnio tuzinu pažymėtas Tryliktas „Devilstone“ – liepos 13–16 Anykščiuose
0
0

Muzikos, meno ir ekstremalaus rokenrolo festivalis „Devilstone“ artėja prie simbolinio Velnio tuzino ir skelbia tryliktą kvietimą į alternatyvų kurortą. Tradiciškai vidurvasarį, liepos 13–16 d., Anykščių Dainuvos slėnyje. Po dviejų metų pandeminės per...
„Devilstone“ 2022 pristato visus festivalio atlikėjus: nuo tamsaus metalo iki naktinių šokių
0
0

Alternatyvios muzikos festivalis „Devilstone“ skelbia galutinį atlikėjų sąrašą. Anykščių Dainuvos slėnyje liepos 14–17 d. vyksiantis renginys pakvies per 50 atlikėjų iš Lietuvos bei viso pasaulio ir pristatys įvairiaspalvę menų programą. Į sunkiausią f...

Copyright 2001-2024 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Šiuo metu vertiname


Duke Ellington Duke Ellington
8,1

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

  Daugiau

Pokalbių dėžutė

00:10 - edzkaa1
Nu ką, nemaža tikimybė, kad vistik My Dying Bride nebus Kilkim Žaibu, atšaukė beveik visus šių metų pasirodymus. Tik organizatoriai kažkaip neskuba pranešti ir toliau reklamuoja..
20:28 - Silentist
SVEIKI tiek kad net KUKU
10:43 - Arunazz
sVEIKI
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
09:40 - Silentist
guess I did make my name out of my drumming, and I have the big drum sets, and I'm doing all these crazy, odd-time signatures, so, yeah, I guess drumming was very important to what made me popular.

Mike Portnoy
18:43 - Arunazz
SVEIKI
16:33 - Silentist
Tamsa pasitraukia ir paukštis pakyla, Respublika įveikia tylą. Us tave ir us draugus - virs nakties sviesus dangus (old spice)
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 1
  Neregistruotų vartotojų: 4197
  Iš viso užsiregistravę: 73332
  Naujausias narys: adcjwovwkc
  Šiandien apsilankė: 294935