Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!





  • Naudojant music.lt informaciją internete aktyvi nuoroda į www.music.lt yra būtina.
  • Naudojant music.lt informaciją radijo/televizijos eteryje, būtina paminėti, jog informaciją pateikia www.music.lt.
  • Užfiksavus pažeidimus bus kreipiamasi į atitinkamus teisėsaugos organus.


Peržiūrėta kartų:    Data:
Esamas tekstas

Siūlomas pataisytas variantas

Pastabos

 

Komentarai (46)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
Karma_Idiot
2011 m. birželio 26 d. 22:32:39
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Thom Yorke, Gruff Rhys, James Murphy, Damon Albarn, Josh Homme, Will Sheff, Hayden Thorpe. Žinoma, čia tik mano nuomonė, ir nesakau kad minėti vokalistai yra nenusipelnę, tieisog manau, kad reikia judėt pirmyn, o ne žiūrėti atgal.

Atsakyti
metallistas
2011 m. birželio 26 d. 21:13:43
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Karma_Idiot rašė:
Manau, kad visa tai, once again, buvo paprasčiausiai paveikta jo mirties, nes mano manymu jo vokalas visiškai nėra vertas būti niekur tarp dvidešimties geriausių ir tas faktas, kad jis aplenkė Mercury mane neigiamai paveikė. Apskritai prisirišimas prie senų vokalistų šiais laikais yra ryškiai per didelis ir reiktų pradėti atkreipti dėmesį į tai kas egzistuoja šiais laikais.

o kokiu geru vokalistu yra siais laikais kurie galetu patekti i toki top 20?

____________________
GRUNGE 4EVER
Atsakyti
Karma_Idiot
2011 m. birželio 26 d. 20:45:46
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Manau, kad visa tai, once again, buvo paprasčiausiai paveikta jo mirties, nes mano manymu jo vokalas visiškai nėra vertas būti niekur tarp dvidešimties geriausių ir tas faktas, kad jis aplenkė Mercury mane neigiamai paveikė. Apskritai prisirišimas prie senų vokalistų šiais laikais yra ryškiai per didelis ir reiktų pradėti atkreipti dėmesį į tai kas egzistuoja šiais laikais.

Atsakyti
Natrix
2011 m. birželio 25 d. 14:04:55
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Kalba eina apie septinto dešimtmečio pabaigą, tuomet hard rockas dar tik formavosi kaip atskiras stilius. Panašiu laiku susikūrė Led Zeppelin ir Black Sabbath ir įvyko "tikrasis" gimimas. Nemanu, kad galima tikėtis iš the Beatles sunkiojo metalo , tačiau tie gabalai buvo tikrai pakankamai sunkūs savo laikmečiui. Pavyzdžiui, nemanau, kad sunkumu Helter skelter nusileidžia Led Zeppelin debiutiniam albumui.
Šituos gabalus paminėjau tik tam, kad parodyčiau koks įvairus yra Bitlų kūrybinis palikimas.

Atsakyti
velniux
2011 m. birželio 25 d. 11:12:44
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Natrix rašė:
Tingiu ginčytis, tik viena pastabaaklausyk betkurio Bitlų albumo nuo 1967 metų ir tada pasakyk man kuri kita "saldi pop rock grupė" taip sugebėtų. Ir čia kalbu toli gražu ne vien apie vokalą. Bitlai palietė tiek daug stilių... ok.
Psichodelinis rokas? Visas Magical Mystery Tour (1967), She said she said, Lucy in the sky with diamonds ir t.t.
Hard rokas? Helter skelter , I Want you (She so heavy) (the Beatles, 196.
Bliuzas? Yer Blues, Revolution 1.
Kantri? Rocky Raccon, What Goes on.
Indiška muzika? Within you without you, Norwegian wood, Love you too.
Ekspermentinė muzika? Tomorow never knows, Revolution 9
Konceptualus rokas? Sgt. Pepers ir Abbey Road.
Ir taip galėčiau tęsti ir tęsti... The Beatles yra saldi pop grupė tik tol, kol nepradedi gilintis į jų diskografiją. Bet per daug nukrypau nuo temos...

Del Hard Rock tai prajuokinai. Hm... Jeigu jau darai, tai daryk gerai. O tos kelios "hard rock" dainos, kurias ivardinai... Na, cia mazdaug pabandem, bet nieko neisejo. Juk net pavadinimas sako HARD rock. Nieko sunkesnio tose dainose taip ir neizvelgiau. Eilinis (geriausiu atveju) pop rock gabaliukas.

Del kitu gal ir esi teisus, negaliu patikrinti, kadangi nesu siu stiliu megejas ir apie juos nelabai ka ismanau. Bet Hard Rock'o pas juos tikrai nerasta

____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
Natrix
2011 m. birželio 25 d. 09:21:16
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Tingiu ginčytis, tik viena pastabaaklausyk betkurio Bitlų albumo nuo 1967 metų ir tada pasakyk man kuri kita "saldi pop rock grupė" taip sugebėtų. Ir čia kalbu toli gražu ne vien apie vokalą. Bitlai palietė tiek daug stilių... ok.
Psichodelinis rokas? Visas Magical Mystery Tour (1967), She said she said, Lucy in the sky with diamonds ir t.t.
Hard rokas? Helter skelter , I Want you (She so heavy) (the Beatles, 196.
Bliuzas? Yer Blues, Revolution 1.
Kantri? Rocky Raccon, What Goes on.
Indiška muzika? Within you without you, Norwegian wood, Love you too.
Ekspermentinė muzika? Tomorow never knows, Revolution 9
Konceptualus rokas? Sgt. Pepers ir Abbey Road.
Ir taip galėčiau tęsti ir tęsti... The Beatles yra saldi pop grupė tik tol, kol nepradedi gilintis į jų diskografiją. Bet per daug nukrypau nuo temos...

Atsakyti
velniux
2011 m. birželio 24 d. 23:28:25
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Natrix rašė:
Misliju, kad reikia pakomentuot, mat yra nemažai mėgstamų atlikėjų...

MJ - esu girdėjęs tik keletą didžiausių jo hitų, bet tikrai nemanau, kad jis to vertas. Kietas balselis, kabinanti muzikėlė, bet tikrai ne geriausias vokalas.

Freddie Mercury - man jau bloga kaip daug kas triedžia dėl jo užimamos pozicijos. Niekad nemėgau Queenų, tačiau turiu pripažinti, kad techniškai šiame saraše jis vienas kiečiausių. Bet kas iš tos technikos? Čia kalba eina apie popmuziką, roką, o vokalo diapazonas tokioje muzikoje niekuomet nebuvo pats svarbiausias dalykas. Manau, kad Fredis vertas penketuko, bet tikrai ne pirmos vietos. Ir žinot kodėl? Jo balsas įspūdingas, tačiau visuomet kažkoks sterilus ir nenuoširdus. Kaip kažkas yra pasakęs, "F. Mercuris tik pardavinėjo savo vokalą", taigi beveik niekad neskambėjo taip nuoširdžiai ("griebiančiai") kaip daugelis kitų šio sąrašo vokalistų.

John Lennon ir Paul McCartney - pastebėjau, kad paprastai žmonės peikia Bitlus tik tada, kai nėra normaliai susipažinę su jų kūryba. Man John Lennon yra vienas nuostabiausių vokalistų, nes jo balsas visuomet buvo nuoširdus ir įtikinamas. Paklausykit jo solinio albumo Plastic Yoko Ono Band ir suprasit apie ką aš. Tokiam klyksmui negali prilygti nei Mercuris su keturiom oktavom, nei MJ. O jei domina McCartnio vokaliniai sugebėjimai paklausykit Bitlų Abbey Road, ypač ties pabaiga.

Marvin Gaye - geras. Bėje, vokalo diapozonas - virš 4 oktavų ("o varge, tiek pat kiek Fredžio, ū ta ta"). Plius seksualus ir užvedantis, netikit - paklausykit Let's get it on. Super daina,super albumas, super vokalas.

Mick Jagger - gana silpnas techniškai, tačiau kartais (pabrėžiu, kartais) nerealiai jausmingas, jautrus. Paklausykit Shine Light arba Let it Loose iš Exile on the main street. Galima apsiverkt, faktas. Na, pavyzdžiui, man Stounų gabale "I got the Blues" Jaggerio vokalas skamba daug įspūdingiau už visas popsines Radio Gagas ir Billie Jean. Dar kartą sakau, jei netikit, paklausykit ir suprasit apie ką aš. Tiesa, paskutinius 20 metų Džiageris tikrai pasistengė gerokai sugadinti savo, kaip atlikėjo, reputaciją, tačiau istorijos juk nesuklastosi

Stevie Wonder - vienas talentingiausių XX a. muzikantų, taip pat ir nerealus vokalistas. 3,5 oktavos, plius 100 proc. nuoširdumo. Irgi sugebėjo sugriauti savo reptaciją, nes visiškai nupopsėjo. Vis dėlto jo 1972-76 metų albumai yra kažkas neįtikėtino. Tarkim, paklausykit Songs in Key of Life.

Aretha Franklin - verta top 3. Rolling stone magazine ją išrinko geriausia vokaliste popmuzikos istorijoje. Ir nors man to žurnalėlio sąrašai abejotini, nenuginčijamas faktas, kad Aretha apdovanota neeilinbiu balsu.

Axl Rose - fu, niekad nemėgau to kniaukimo. Ir šiaip, manau, kad Guns' n Roses yra per daug išpopuliarėjusio "plastikinio" roko grupelė. Toks ir vokalistas.

Jim Morrison - visuomet mėgau Doorsus, bet niekad nelaikiau Džimo TOKIU geru. Labiau tiktų į kokį 50-uką ar pan. Nors jei būtų charizmatiškiausio vokalisto rinkimai tikrai patektų į pirmą 5-uką.

Elvis - pateko į sąrašą dėl panašios priežasties kaip ir MJ. Bet juk Karalius lieka Karaliumi

Šiaip pasigedau galybės kitų vokalistų. Kur po galais Janis Joplins? Roger Daltrey? Kur Ian Gillan? Jis gerokai kietesnis už visus Axelius pakėlus antruoju. Paklausykit Deep Purple albumo "In Rock". Kur visi kieti soulo ar rock'n rollo atlikėjai? Al Green? Sam Cooke? Otis Redding? Little Richard?.. Aplamai, tokius sąrašus sudarinėti yra kvailas dalykas, tačiau jie galėtų būti ir objektyvesni...

O dabar Queenų ir Guns'n'Roses fanatikai, matyt, ims mane pliekti. Ech, kaip visada. Fanatizmas yra fanatizmas.

Niekas nesiruosia taves pliekti, nes tu tik issakei savo nuomone. Visgi Jaggeri, Lennona ar McCartney laikyti geresniais uz Mercury... Na, man asmeniskai neapsiverstu liezuvis pasakyti toki dalyka. Apskritai, bitlai yra saldi pop rock grupe, kurios visos dainos yra pernelyg paprastos ir neissiskiriancios, kad vokalistus galima butu lyginti su tokiais kaip Mercury,Tyleris ar dar eile stipriu vokalu pasizyminciu dainininku. Vien tai, kad ju dainose (galbut!) yra daugiau jausmingumo nei Queen'u nesuteikia jiems geresniu vokalistu titulo. Geras vokalistas atsiskleidzia tik dainuodamas sudetingas, auksto lygio muzikine prasme dainas. Deja, Bitlu dainu nepavadinciau sudetingomis. Todel automatiskai ir itin nuostabiais vokalistais tiek John'o, tiek Paul'o vadinti nelabai butu galima.
O del paskutinio sakinio... Fanatizmo izvelgciau daugiau tamstos pasisakyme F.M. niekada nebuvo mano megstamiausias dainininkas, bet visada ji pripazinau kaip neeilini talenta, nors man zymiai labiau imponuoja pvz Steveno Tylerio, Myles'o Kennedy ar Serj'o Tankiano balsas.

____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
dratgalys
2011 m. birželio 24 d. 23:23:54
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Natrix rašė:
MJ - esu girdėjęs tik keletą didžiausių jo hitų, bet tikrai nemanau, kad jis to vertas. Kietas balselis, kabinanti muzikėlė, bet tikrai ne geriausias vokalas.

Man John Lennon yra vienas nuostabiausių vokalistų, nes jo balsas visuomet buvo nuoširdus ir įtikinamas. Paklausykit jo solinio albumo Plastic Yoko Ono Band ir suprasit apie ką aš. Tokiam klyksmui negali prilygti nei Mercuris su keturiom oktavom, nei MJ. O jei domina McCartnio vokaliniai sugebėjimai paklausykit Bitlų Abbey Road, ypač ties pabaiga.

Marvin Gaye - geras. Bėje, vokalo diapozonas - virš 4 oktavų ("o varge, tiek pat kiek Fredžio, ū ta ta"). Plius seksualus ir užvedantis, netikit - paklausykit Let's get it on. Super daina,super albumas, super vokalas.

Mick Jagger - gana silpnas techniškai, tačiau kartais (pabrėžiu, kartais) nerealiai jausmingas, jautrus. Paklausykit Shine Light arba Let it Loose iš Exile on the main street.

Stevie Wonder - vienas talentingiausių XX a. muzikantų, taip pat ir nerealus vokalistas. Vis dėlto jo 1972-76 metų albumai yra kažkas neįtikėtino. Tarkim, paklausykit Songs in Key of Life.

Aretha Franklin - verta top 3. Rolling stone magazine ją išrinko geriausia vokaliste popmuzikos istorijoje. Ir nors man to žurnalėlio sąrašai abejotini, nenuginčijamas faktas, kad Aretha apdovanota neeilinbiu balsu.

Aplamai, tokius sąrašus sudarinėti yra kvailas dalykas, tačiau jie galėtų būti ir objektyvesni...

Neapsiimsiu spręsti, kas teisus, o kas ne, sudarinėdamas šį sąrašą (pakomentuojant tavo paskutinę cituojamą eilutę norėčiau išreikšti nuomonę, kad tokių sąrašų sudarinėjimas apskritai niekada negali būti objektyvus ir teisus, nes skiriasi grupių ir atlikėjų stiliai, kas tinka vienam stiliui, ne visada tinka kitam ir pan.), bet manau, kad už šiuos atlikėjus balsavo ne vien dėl to, kad jie albumuose parodė techniką ir meistriškumą. Gyvų pasirodymų niekas nepralenks ir žmonėms labiau įsimena emocionalūs gyvi pasirodymai, kuomet jau nebebūna mixer'ių, balso koreguotojų ir pasirodo tokiu balsu, kokį turi. MJ balsas jo gyvų pasirodymų metu veda iš proto. Ir ne dėl to fakto, kad jis kūrė kokybišką, intelektualų popsą, o dėl to, kad jis turėjo dvasios, energijos, kurią sudėjo į šokį ir balsą. Ir visai nepaaiškinta, kokiais kriterijais buvo remtasi, sudarinėjant tokį sąrašą.

____________________
When a man lies, he murders some part of the world...
Atsakyti
Natrix
2011 m. birželio 24 d. 22:45:43
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Misliju, kad reikia pakomentuot, mat yra nemažai mėgstamų atlikėjų...

MJ - esu girdėjęs tik keletą didžiausių jo hitų, bet tikrai nemanau, kad jis to vertas. Kietas balselis, kabinanti muzikėlė, bet tikrai ne geriausias vokalas.

Freddie Mercury - man jau bloga kaip daug kas triedžia dėl jo užimamos pozicijos. Niekad nemėgau Queenų, tačiau turiu pripažinti, kad techniškai šiame saraše jis vienas kiečiausių. Bet kas iš tos technikos? Čia kalba eina apie popmuziką, roką, o vokalo diapazonas tokioje muzikoje niekuomet nebuvo pats svarbiausias dalykas. Manau, kad Fredis vertas penketuko, bet tikrai ne pirmos vietos. Ir žinot kodėl? Jo balsas įspūdingas, tačiau visuomet kažkoks sterilus ir nenuoširdus. Kaip kažkas yra pasakęs, "F. Mercuris tik pardavinėjo savo vokalą", taigi beveik niekad neskambėjo taip nuoširdžiai ("griebiančiai") kaip daugelis kitų šio sąrašo vokalistų.

John Lennon ir Paul McCartney - pastebėjau, kad paprastai žmonės peikia Bitlus tik tada, kai nėra normaliai susipažinę su jų kūryba. Man John Lennon yra vienas nuostabiausių vokalistų, nes jo balsas visuomet buvo nuoširdus ir įtikinamas. Paklausykit jo solinio albumo Plastic Yoko Ono Band ir suprasit apie ką aš. Tokiam klyksmui negali prilygti nei Mercuris su keturiom oktavom, nei MJ. O jei domina McCartnio vokaliniai sugebėjimai paklausykit Bitlų Abbey Road, ypač ties pabaiga.

Marvin Gaye - geras. Bėje, vokalo diapozonas - virš 4 oktavų ("o varge, tiek pat kiek Fredžio, ū ta ta"). Plius seksualus ir užvedantis, netikit - paklausykit Let's get it on. Super daina,super albumas, super vokalas.

Mick Jagger - gana silpnas techniškai, tačiau kartais (pabrėžiu, kartais) nerealiai jausmingas, jautrus. Paklausykit Shine Light arba Let it Loose iš Exile on the main street. Galima apsiverkt, faktas. Na, pavyzdžiui, man Stounų gabale "I got the Blues" Jaggerio vokalas skamba daug įspūdingiau už visas popsines Radio Gagas ir Billie Jean. Dar kartą sakau, jei netikit, paklausykit ir suprasit apie ką aš. Tiesa, paskutinius 20 metų Džiageris tikrai pasistengė gerokai sugadinti savo, kaip atlikėjo, reputaciją, tačiau istorijos juk nesuklastosi

Stevie Wonder - vienas talentingiausių XX a. muzikantų, taip pat ir nerealus vokalistas. 3,5 oktavos, plius 100 proc. nuoširdumo. Irgi sugebėjo sugriauti savo reptaciją, nes visiškai nupopsėjo. Vis dėlto jo 1972-76 metų albumai yra kažkas neįtikėtino. Tarkim, paklausykit Songs in Key of Life.

Aretha Franklin - verta top 3. Rolling stone magazine ją išrinko geriausia vokaliste popmuzikos istorijoje. Ir nors man to žurnalėlio sąrašai abejotini, nenuginčijamas faktas, kad Aretha apdovanota neeilinbiu balsu.

Axl Rose - fu, niekad nemėgau to kniaukimo. Ir šiaip, manau, kad Guns' n Roses yra per daug išpopuliarėjusio "plastikinio" roko grupelė. Toks ir vokalistas.

Jim Morrison - visuomet mėgau Doorsus, bet niekad nelaikiau Džimo TOKIU geru. Labiau tiktų į kokį 50-uką ar pan. Nors jei būtų charizmatiškiausio vokalisto rinkimai tikrai patektų į pirmą 5-uką.

Elvis - pateko į sąrašą dėl panašios priežasties kaip ir MJ. Bet juk Karalius lieka Karaliumi

Šiaip pasigedau galybės kitų vokalistų. Kur po galais Janis Joplins? Roger Daltrey? Kur Ian Gillan? Jis gerokai kietesnis už visus Axelius pakėlus antruoju. Paklausykit Deep Purple albumo "In Rock". Kur visi kieti soulo ar rock'n rollo atlikėjai? Al Green? Sam Cooke? Otis Redding? Little Richard?.. Aplamai, tokius sąrašus sudarinėti yra kvailas dalykas, tačiau jie galėtų būti ir objektyvesni...

O dabar Queenų ir Guns'n'Roses fanatikai, matyt, ims mane pliekti. Ech, kaip visada. Fanatizmas yra fanatizmas.

Atsakyti
Delacorado
2011 m. birželio 24 d. 18:39:00 2011-06-24 19:48:09
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Yutu, tu kalbi apie vaikystę. Tada – taip, nesimokė. Bet vėliau MJ, pradėjęs solinę karjerą (ne tada, kai, būdamas vaiku, išleido solinį debiutinį albumą "Got to be There", bet vėliau), samdėsi įvairius vokalo pedagogus (beje, tas ir jaučiama). Puikiai tą žinau, nes tada, kai MJ buvo mano favoritas, ne tik labai juo domėjausi, bet ir rašiau apie jį straipsnius. O F. Mercury nesimokė, ir kai kuriuo atveju tai nebuvo gerai, nes jis turėjo problemų su balsu, kadangi jo netausojo ir pertempdavo. Tačiau reiktų tik džiaugtis, kad jis nesimokė 'teisingai' akademiškai dainuoti. Jei būtų norėjęs, Freddie netgi būtų tapęs operiniu tenoru, ir būtų buvęs fantastiškas, tačiau pasaulis būtų praradęs daug daugiau. Žinoma, opera yra aukščiausia profesionalumo klasė, labai ją vertinu, bet reikia nepamiršti, kad operos dainininkai savo balsus ilgus metus "šlifuoja", taikydamiesi prie standartų ir privalo dainuoti, taip sakant, "koverius" – tai yra, operų/operečių arijas/kupletus ir pan., kurie atliekami jau daug šimtmečių (ir tūkstančiai solistų prieš ir po jų tą darė ir darys). Deja, klasikinis balso "pastatymas" pagal operos standartus balsus suvienodina ir jie praranda nemenką dalį unikalumo, o atlikinėdamas svetimus kūrinius pagal nustatytus standartus, dainininkas tampa beveik beveidžiu. Freddie operoje būtų uždusęs, ji būtų nuslopinusi jo asmenybę, nes jis būtų privalėjęs dainuoti svetimus kūrinius. Nors ir pati kone žymiausia pasaulio operos solistė Monserrat Caballe Mercurio balsą įvertino kaip neišmatuojamų galimybių, labai gerai, kad jis nesileido ‘tobulinamas’, išlaikė balsą natūralų, kuris buvo toks galingas, vitališkas ir ekspresyvus, kokio kito panašaus pasaulis dar nepažino, kūrė savo dainas su "message", atskleisdamas savo asmenybę, tą darė iš širdies ir sielos, ir dėl to tapo ne tik žinomu visame pasaulyje, bet ir viena didžiausių visų laikų legendų.

Atsakyti
Yutu
2011 m. birželio 24 d. 18:35:07
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Delacorado uzskaitau tavo komentara
bet nepritariu del vieno dalyko, Maiklas taip pat nesimoke dainavimo, ji tiesiog tevas igrudo i grupe tarp broliu, na o jo muzikinius sugebejimus pastebejo dar motina bunant 3m jis jau sokdavo pagal skalbimo masinos garsa

Atsakyti
Delacorado
2011 m. birželio 24 d. 16:51:23 2011-06-24 18:57:43
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Manau, kai kurie pernelyg sureikšmina šitą topą. Kiekvienais metais šimtai visokių leidinių išsirenka panašius „visų laikų geriausių“ sąrašus, ir kas? Čia tik vienas iš tos daugybės. Va, jeigu paimtume visas panašias apklausas, sudarytas per pastaruosius kokius 30 metų, ir jas susumuotume, beveik duočiau ranką nukirsti, kad galutinėje lentelėje Freddie Mercury pamatytume kaip absoliutų lyderį. Nes, kiek pamenu visus panašius rinkimus bent jau per paskutinius ~15 metų, tai Jacksonas (kai dar buvo gyvas) vienur pirmaudavo, o kitur būdavo tik dvidešimtuke. R. Plantas, Axl Rose ir kiti irgi būdavo išsimėtę po įvairiausias, kartais net priešingas pozicijas (pamenu, Axlą net kažkada buvo išrinkę vienu blogiausių dainininkų). O Mercury visada galėdavai pamatyti ne žemiau kaip tarp 3 geriausių. Vadinasi, jis visais laikais buvo stabiliai laikomas tikrai labai geru vokalistu (o ypač, be abejo, QUEEN klestėjimo laikais), kas būtent ir įrodo, kad žmonės, nepriklausomai nuo mados ar pasaulio kataklizmų, niekada neabejojo jo puikaus vokalo galimybėmis. Beje, analogiškai galvoja ir dauguma music‘o narių – balsavimuose ryškūs kaip tik FM ir MJ, bet aiškiai matosi, kad Nr. 1 vokalisto vardą žmonės skirtų būtent F. Mercuriui, kuris surinko dvigubai daugiau procentų nei M. Jacksonas. Ir tai teisinga. Prisipažinsiu, kad aš taip pat paauglystėje beprotiškai mėgau M. Jacksoną, o F. Mercury buvo nelabai prie širdies, bet net ir tada niekada negalvojau, jog Jacksonas turi geresnį balsą už Freddie. Visgi, be fanatizmo, dar yra ir logika bei sveikas protas Freddie vokalas yra tiesiog vyriško balso jėgos ir grožio pavyzdys. O svarbiausia – F. Mercury, skirtingai nei MJ, net niekada nesimokė dainavimo. Tad jo balsas – ne šiaip didžiulis talentas kaip MJ, o tiesiog milžiniška Dievo dovana.

P.S. Pabrėžiu – niekas ir nekvestionuoja, ar M. Jacksonas yra/buvo geras dainininkas. Galime ir, atmetus visus kitus talentingus dainininkus, laikyti, kad mainstream muzikos pasaulyje geriausieji (didžiausi konkurentai) yra/buvo MJ ir FM. Bet jei kalbame apie GERIAUSIĄ VOKALĄ, tai MJ negali būti aukščiau Freddie. Tiesiog negali ir tiek.

Peace.

Atsakyti
Yutu
2011 m. birželio 24 d. 14:54:07
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Siaip ar taip labai sunku paskirti pirma vieta, nes visados susirungs Maiklas ir Fredis...viena kita lenkia...jie abu geriausi...Maiklas - sokiu, balsu, artistiskumu, sou pasirodymais, vaizdo klipais, kuryba, sugebejimu uzvesti publika
o Fredis- balsu , sugebejimu uzvesti publika

na nezinau, zodziu abu bus pirmi

Atsakyti
Yutu
2011 m. birželio 24 d. 14:48:55
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Bet manau cia dar buvo ziurima ne tik i balsa, bet ir i artistiskuma...
Kiek zmoniu tiek nuomoniu...

Atsakyti
biciulis
2011 m. birželio 24 d. 13:28:26
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
arbatoholike rašė:
Freddie tikrai turėjo būti pirmas. Steven Tyler tikrai per žemai. Būčiau nesupykus jei ir Plantas būt aukščiau. Jaggeris taip pat. Axl Rose, gerai kad bent ketvirtas, tikėjausi kad trečias bus.
Su arbatoholike sutinku visu 110% Maikis perdaug ispustas burbulas ir mados reikalas iskreipiantis realybe. Jei dar bus balsavimai po kokiu 5 ar 10 metu tai isitikines, kad Fredis Maiki padarys... Laikas parodis kas yra kas...

Atsakyti
Tremor_Christ
2011 m. birželio 24 d. 12:00:36
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
naahh...

____________________
Born in a taxi cab i'm never coming home
Atsakyti
Yutu
2011 m. birželio 24 d. 11:12:10
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Man patinka Maikis, bet taip pat ir Elvis bei Fredis. Labiau klausau Maikio, tas jo isijautimas i muzika - jaudina... jis pats kure muzika, pats deliojo muzikos garsus, pats kure klipus, pats kure sokius, pats kure koncertu sou. As manau, kad jis buvo genialus, kiekviena garsa dainoje zinojo, ir neduok Dieve tu sugrosi jam blogai, jis iskart tai pajaus.
Taigi, as balsuociau uz Maikla. Ir ne todel,kad jis mires, as jam ir pries mirti duodavau nr 1 ...
na, tesiilsi jis ramybeje... 25d du metai kai jo nebera...

Atsakyti
bapkes
2011 m. birželio 24 d. 10:49:44
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Delacorado viską pasakė, ką aš norėjau ir dar daugiau. Nesutikčiau nebent dėl konkrečių pavyzdžių (tarkim Hetfield man asmeniškai žiauriai patinka, bet nemanau, kad jis yra vertas patekti į top 20. Jis buvo net labai sugadinęs balsą dėl kokaino vartojimo).

Atsakyti
JustazzzPop
2011 m. birželio 23 d. 19:22:00
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Na Maiklas tikrai yra daugelio sarašų viršuje. Kur yra minimas žodis MUSIC ten tikrai dažniausiai pamatysi Jacksona viršuje. Na, bet čia gal ir aš nesutikčiau dėl 1 vietos MJ manau, kad Mercury šioje pozicijoje yra kažkiek pranašesnis.

____________________
Senos Dainos - Geros Dainos
Atsakyti
PuL_
2011 m. birželio 23 d. 17:46:16
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Daug prie to prisidėjo ir jo mirtis,bent jau aš taip manau.

Atsakyti
green_moon
2011 m. birželio 23 d. 12:45:47
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Crazyz rašė:
Ne geriausią operos vokalistą gi rinko. Tai gal dar ir Andrea Bocelli į sąrašą įtraukt reikėjo?
Va taip va!

Maiki!!!!!!

____________________
Yes, I’m a Disney princess, thanks for asking.
Atsakyti
krisbut
2011 m. birželio 23 d. 11:42:27
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Visi sutinka, kad Jacksonas daug nusipelnė popmuzikai, buvo geras šokėjas, dainininkas ir t.t. Bet gal jau laikas nugesinti tą paranoją ir kišti jį į visų sąrašų pirmą vietą vien todėl, kad neseniai užvertė kanopas...

Atsakyti
arbatoholike
2011 m. birželio 23 d. 11:39:20
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Freddie tikrai turėjo būti pirmas. Steven Tyler tikrai per žemai. Būčiau nesupykus jei ir Plantas būt aukščiau. Jaggeris taip pat. Axl Rose, gerai kad bent ketvirtas, tikėjausi kad trečias bus.

____________________
:)
Atsakyti
Teras
2011 m. birželio 23 d. 00:20:00
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Pirma antra vietos - Merkuris su R. Plantu. Na tikrai galejo dar pora vokalistu itraukti . Kad ir Bon Scott, Dio.
Bellamy manau idetas tik del populiarumo.

____________________
Still waiting for Led Zeppelin world tour :D
Atsakyti
Crazyz
2011 m. birželio 22 d. 21:55:55
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Ne geriausią operos vokalistą gi rinko. Tai gal dar ir Andrea Bocelli į sąrašą įtraukt reikėjo?

Atsakyti
saaulyytee
2011 m. birželio 22 d. 20:26:29
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
JUSTLISTENER rašė:
Top'ai niekada neįtiks visiems,čia tų 10mln.nuomonė,o kiekvienas turim savo favoritus(jeigu kalbama apie VOKALĄ,aš irgi nesutikčiau su Axl Rose tokioje auštoje pozicijoje,o Nr.1 man Mercury,bei... tik dvi moterys dvidešimtuke?!)

Matai, yra toks dėsnis.. vienoj profesijoj karaliauja moterys, kitoj - vyrai.. Lygybę vargu ar kur rasi. Taip, žinoma, tai nereiškia, kad nėra stiprių vokalisčių moterų. Va čia ir prasideda šio top'o minusai - vieną jų ir pastebėjai. Jei tai būtų vyrų ar moterų top 20, tada būtų kitas reikalas. (:

____________________
Griauti visada bus lengviau nei kurti.
Atsakyti
Delacorado
2011 m. birželio 22 d. 20:12:17 2011-06-22 21:51:17
Oi, dar vienas topas, kuriame akivaizdžios simpatijos ir sentimentai, o ne pagrindinio, tikrojo dainininko talento/savybės – BALSO – įvertinimas... Topo absurdiškumą įrodo ir tas faktas, kad net 20-uke nėra neabejotinai geriausios visų laikų popmuzikos vokalistės – mecosoprano Whitney Houston, kuri buvo tikra balso karalienė (deja, buvo, nes dabar ji jau neprilygsta pati sau). Kadangi nėra ir Mariah Carey, kurios vokalas taip pat yra įvertintas pačių didžiausių profesionalų, tai apie rinkėjų muzikinį išprusimą, vertinant balso potencialą ir dainavimo meistriškumą, kaip ir nėra ką komentuoti. Juk Mick Jagger niekada neturėjo gero balso, netgi vos vos traukia iki vidutinio – beje, net pats tą yra prisipažinęs (kurie ne kurti, puikiai girdi, kaip jis kartais netgi baisiai neintonuoja). Paul McCartney ir John Lennon galingais vokalais irgi niekada nepasižymėjo, bet yra tope, kadangi jie – “Bitlai”, nors visai nėra kažkokie ypatingai geri vokalistai. Toks puikus baritonas kaip “depešų” frontmanas Dave Gahan yra kur kas vertingesnis. Kur Phil Collins, Tom Jones, Joe Cocker, Meat Loaf, David Coverdale, Bruce Dickinson, Bruce Springsteen, James Hetfield (Metallica), Ian Gillan, Ronnie James Dio, galų gale – George Michael? Ar toks vienspalvis Matt Bellamy yra už juos geresnis vokalistas? Ar Axl Rose, kuris gyvai dažnai nusidainuoja į šoną (o ką jau kalbėti apie jo isteriško falcetinio klykavimo, kuris sukelia galvos skausmą, subtilybes)? Oh c'mon, give me a break...

O dėl pačios viršūnės... Kiekvienas sąmoningai mąstantis pasakys, kad Freddie Mercury be jokių polemikų turi būti 1-oje vietoje. Kalbame ne apie tai, kas geriausias frontmanas, kas geriausias entertaineris ar šokėjas, o VOKALISTAS. Freddie buvo fantastiškas tenoras, kurio vokalo diapazonas buvo unikalus ir apėmė apie 4,5 oktavos – tokio plataus ir absoliuti dauguma operos solistų pavydėtų. Jo, kaip labai aukštos klasės vokalisto vertę įrodė vien jau tai, kad jis įrašė albumą su operos pasaulio primadona Montserrat Caballe ir jo galingas, vitališkas balsas šalia jos skambėjo kaip lygiavertis (beje, ir pati Montserrat jį itin vertino). Taip, Jacksonas dainavo savotiškai, turėjo savo stilių, kurio su kitais dainininkais nesumaišysi, bet jis niekaip nebūtų įveikęs itin sudėtingų Mercurio kūrinių ir paėmęs tokių natų, kokias gebėjo Mercury. Nors, tiesą sakant, per savo gyvenimą negirdėjau nei vieno, kuris būtų sudainavęs Mercurio dainas geriau už jį patį, bet čia jau mano subjektyvi nuomonė. Bet objektyvi (nes Freddie nėra mano pats mylimiausias dainininkas) – Mercurio įspūdingo vokalo virtuoziškumui, galingumui, ekspresyvumui, prakilnumui niekas neprilygsta. Taip, Jacksonas – pop karalius, Elvis – rokenrolo karalius ir daug kitų šiame sąraše, be abejo, yra legendos, bet, pykit nepykit – jei jau kalbam apie etaloninį balsą, tai tokį turėjo visų pirma FREDDIE MERCURY. Prie progos pacituosiu kažkada išsakytą mintį: “Čia – kaip krepšinyje: yra Michaelas Jordanas, o toliau – visi likę. Taip ir muzikoje: Freddie Mercury, o jau toliau – 2-a, 3-a ir visos kitos vietos, dėl kurių ir galima diskutuoti.”

Atsakyti
velniux
2011 m. birželio 22 d. 18:48:15
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Sharon den Adel, Tarja Turunen, jau minetas Myles Kennedy, Shaun Morgan, Matthew Davies- Kreye, Marco Benevento, Fabio Lione, Serj Tankian, Tim Mcllrath, Helena Iren Michaelsen ir t.t. Geru vokalistu yra tikrai daug, bet va M.Bellamy prie ju nepriskirciau. Nezinia kame tu izvelgi jo platu balso diapazona, nes bent jau man jis visur yra daugmaz vienodas ir daugmaz vienodai nuobodus.

____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
Izzo
2011 m. birželio 22 d. 18:23:46
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Bellamy netgi labai pelnytai šiame sąraše. Labai platus jo diapazonas, net nežinau naujosios kartos kito vokalisto su tokiu stipriu balsu kaip Bellamy. Išvis negalėčiau labai daug gerų vokalistų išskirt iš mūsų laikų. Gal Myles Kennedy, Steve Lee (miręs), Jack White, Alex Turner..

Atsakyti
metallistas
2011 m. birželio 22 d. 18:04:41
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Nu man tai labiausiai patinka Kurt Cobain vokalas, bet neliepciau jo i pirma vieta det, nes nevisiem jis patinka, bet jau tikrai Freddie Mercury yra geresnis uz Jacksona ir isvis as jo nedeciau i top 20.

____________________
GRUNGE 4EVER
Atsakyti
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Copyright 2001-2024 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Šiuo metu vertiname


Kyuss Kyuss
8,5

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

  Daugiau

Pokalbių dėžutė

18:43 - Arunazz
SVEIKI
16:33 - Silentist
Tamsa pasitraukia ir paukštis pakyla, Respublika įveikia tylą. Us tave ir us draugus - virs nakties sviesus dangus (old spice)
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
10:28 - Silentist
Man made them happy, 'cause man made them toys
And after man make everything, everything he can
You know that man makes money, to buy other man
10:28 - Silentist
Man made the cars to take us over the road
Man made the train to carry the heavy load
Man made electric light to take us out of the dark
Man made the boat for the water, like Noah made the ark
Man thinks about our little bitty baby girls and our baby boys
18:19 - Silentist
Oi jau cia turetu padirbeti viesuju rysiu specialistai.welcome to XXI century Negi nesimato kad rusai iki mano amziaus megsta vakarietiska kultura.ta pati muzika filmai drabuziai keliones.jiems priklauso ateitis te seniai pasilaidoja po tankais o ne jie
10:54 - Silentist
Atgrozyti.ekonomiskai-neisejo. maitinant karo masina-ne.informacinis karas-ablomas.reikia ieskoti kitu budu-juk galvu yra-dvidesimt pirmas amzius!
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
13:21 - Arunazz
sveiki
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 1
  Neregistruotų vartotojų: 67
  Iš viso užsiregistravę: 73327
  Naujausias narys: kgrphwmtpj
  Šiandien apsilankė: 59190