Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

LANKYTOJO NUOMONĖ | Reakcija į Jazzu protrūkį: Juste, patikėk savo tyla

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Jazzu. [Manto Daleckio / Unrest nuotr.]

Jazzu. [Manto Daleckio / Unrest nuotr.]

Turbūt nėra muzika besidominčio ir aktyviai socialinius tinklus lankančio žmogaus, kuris dar nebūtų girdėjęs apie Justės Arlauskaitės-Jazzu verbalinę diarėją facebook‘e. Rodos, viskas paprasta ir aišku – koncerte žmonės patriukšmauja, patraškina tračkučių pakelius ir atlikėja lieka susierzinusi ir nepatenkinta. Tai – savaime suprantama ir kiekvienas normalus žmogus pritartų, kad šitaip elgtis negražu ir netinkama. Šioje situacijoje būtų tikęs nemandagių klausytojų sudrausminimas koncerto metu ir paburbėjimas po koncerto, tačiau Jazzu pasirinko kelią, kuriuo nusileido iki traškučių čiaumotojų lygio. Išvadinusi šią savo gerbėjų dalį kiaunėmis, daunais ir urodais, Justė Arlauskaitė ne tik pasirodė politiškai nekorektiška (dėl ko, beje, atsiprašė – ačiū jai bent jau už tai), bet ir leidosi į juokingai atrodančias diskusijas internete apie tai, kas yra teisūs, o kas ne.

Juokingai atrodė tiek jos argumentai, tiek purvo pilstymas ant jauno, tačiau gerbiamo muzikos žurnalisto Karolio Vyšniausko, kuris drįso Jazzu sukritikuoti, tiek garbinimas kiek labiau žinomo ir vyresnio muzikos žurnalisto Ramūno Zilnio, kuris ją pagyrė. Išvadinusi save aukšto lygio žvaigžde, nusipelniusia pagarbos, meilės, galimybės sakyti tai, ką nori ir kada nori, bei, žinoma, pinigų (ji ir pati įvardino, kad jie – nemaži), kuriuos gerbėjai moka už jos koncertų bilietus, Justė visa tai greitai nubraukė tada, kai puolė ginčytis su eiliniais socialinių tinklų komentatoriais, ėmė juos įžeidinėti ir, žinoma, liaupsinti tuos, kurie jai pritaria. Ne kartą ir ne du pakartojusi, kad jai „dzin“ kas ką galvoja, Jazzu vis tiek atsakinėjo į neigiamus komentarus ir ne kartą ne itin maloniai pareiškė, kad jeigu jau apie ją eina kalba, tai ji ir savo nuomonę išreikš. Logiška, tačiau, veikiausiai, nelabai reikalinga. Ypač tada, kai sakiniui iki logiško dar daugokai trūksta, kableliai į vietas nesusidėlioja, o lietuviška klaviatūra kompiuteryje, veikiausiai, neveikia. Na, bet gi atleistina, galbūt dabar ji tokia garsi ir gerbiama todėl, kad kol kiti knygas skaitė, ji dainas kūrė.

Žinoma, į šį skandaliūkštį galima žiūrėti kaip į šiokį tokį sužvaigždėjimą ir žinomos moters atsipalaidavimą. Dėl tokių pareiškimų mums, ne tiek daug pasiekusiems, ir gyventi įdomiau, ir yra apie ką pasikalbėti. O ir žiniasklaidai darbo tiek, kad click‘ų nespėja skaičiuoti. Tačiau tai, kad Justė asmeniškai išreiškė padėkas ją užstojusiems žurnalistams ir žymiems žmonėms bei keikė tuos, kurie galvoja šiek tiek kitaip nei ji, tik įrodo, kad iki pasaulinės žvaigždės lygio Jazzu dar neįtikėtinai toli. Nes tik labai daug laiko turintis žmogus gali užsiimti tokiomis nesąmonėmis. Savo keiksmais, nemokėjimu priimti kritiką bei iššaukiančiu elgesiu Justė stipriai nutolo nuo rafinuotos, išsilavinusios ir vidinę ramybę atradusios moters, kurią vaidina scenoje.

Kol kas neverta pulti aiškinti, kad tokiais pareiškimais Jazzu prarado dalį gerbėjų. Tie, kuriems patinka melancholiškas, jau kažkur girdėtas, bet „kaip lietuviams, gal ir neblogas...“ produktas, tie ir toliau jos klausys. Tie žmonės eis į jos koncertus, skaitys interviu ir prisijungs prie gausaus jos sekėjų būrio facebook‘e. Tačiau tikiu, kad šis pareiškimas yra lengvas būdas parodyti, kad jai atsibodo vaidinti gerą, mandagią ir malonią. Chamiškų pasisakymų daugės, o tokie pareiškimai nebebus vadinami skandalais – jie bus tiesiog įprastas ir kasdieniškas dalykas. Kaip šmaikštūs Jagelavičiūtės pasišaipymai ar griežti, tačiau teisingi Užkalnio pamokymai. Vis dėlto, šiek tiek smalsu. Juste, kas toliau? Mesi į gerbėjus mikrofoną, prikulsi kino centro kasininkę ar esi sugalvojusi dar kažką Lietuvoje nematyto ir originalesnio?...

Patricija Tilvikaitė



Susijusi informacija


  • Naudojant music.lt informaciją internete aktyvi nuoroda į www.music.lt yra būtina.
  • Naudojant music.lt informaciją radijo/televizijos eteryje, būtina paminėti, jog informaciją pateikia www.music.lt.
  • Užfiksavus pažeidimus bus kreipiamasi į atitinkamus teisėsaugos organus.


Šaltinis: Music.lt   Peržiūrėta kartų: 2136   Data: 2014-12-02
Esamas tekstas

Jazzu. [Manto Daleckio / Unrest nuotr.]Turbūt nėra muzika besidominčio ir aktyviai socialinius tinklus lankančio žmogaus, kuris dar nebūtų girdėjęs apie Justės Arlauskaitės-Jazzu verbalinę diarėją facebook‘e. Rodos, viskas paprasta ir aišku – koncerte žmonės patriukšmauja, patraškina tračkučių pakelius ir atlikėja lieka susierzinusi ir nepatenkinta. Tai – savaime suprantama ir kiekvienas normalus žmogus pritartų, kad šitaip elgtis negražu ir netinkama. Šioje situacijoje būtų tikęs nemandagių klausytojų sudrausminimas koncerto metu ir paburbėjimas po koncerto, tačiau Jazzu pasirinko kelią, kuriuo nusileido iki traškučių čiaumotojų lygio. Išvadinusi šią savo gerbėjų dalį kiaunėmis, daunais ir urodais, Justė Arlauskaitė ne tik pasirodė politiškai nekorektiška (dėl ko, beje, atsiprašė – ačiū jai bent jau už tai), bet ir leidosi į juokingai atrodančias diskusijas internete apie tai, kas yra teisūs, o kas ne.

Juokingai atrodė tiek jos argumentai, tiek purvo pilstymas ant jauno, tačiau gerbiamo muzikos žurnalisto Karolio Vyšniausko, kuris drįso Jazzu sukritikuoti, tiek garbinimas kiek labiau žinomo ir vyresnio muzikos žurnalisto Ramūno Zilnio, kuris ją pagyrė. Išvadinusi save aukšto lygio žvaigžde, nusipelniusia pagarbos, meilės, galimybės sakyti tai, ką nori ir kada nori, bei, žinoma, pinigų (ji ir pati įvardino, kad jie – nemaži), kuriuos gerbėjai moka už jos koncertų bilietus, Justė visa tai greitai nubraukė tada, kai puolė ginčytis su eiliniais socialinių tinklų komentatoriais, ėmė juos įžeidinėti ir, žinoma, liaupsinti tuos, kurie jai pritaria. Ne kartą ir ne du pakartojusi, kad jai „dzin“ kas ką galvoja, Jazzu vis tiek atsakinėjo į neigiamus komentarus ir ne kartą ne itin maloniai pareiškė, kad jeigu jau apie ją eina kalba, tai ji ir savo nuomonę išreikš. Logiška, tačiau, veikiausiai, nelabai reikalinga. Ypač tada, kai sakiniui iki logiško dar daugokai trūksta, kableliai į vietas nesusidėlioja, o lietuviška klaviatūra kompiuteryje, veikiausiai, neveikia. Na, bet gi atleistina, galbūt dabar ji tokia garsi ir gerbiama todėl, kad kol kiti knygas skaitė, ji dainas kūrė.

Žinoma, į šį skandaliūkštį galima žiūrėti kaip į šiokį tokį sužvaigždėjimą ir žinomos moters atsipalaidavimą. Dėl tokių pareiškimų mums, ne tiek daug pasiekusiems, ir gyventi įdomiau, ir yra apie ką pasikalbėti. O ir žiniasklaidai darbo tiek, kad click‘ų nespėja skaičiuoti. Tačiau tai, kad Justė asmeniškai išreiškė padėkas ją užstojusiems žurnalistams ir žymiems žmonėms bei keikė tuos, kurie galvoja šiek tiek kitaip nei ji, tik įrodo, kad iki pasaulinės žvaigždės lygio Jazzu dar neįtikėtinai toli. Nes tik labai daug laiko turintis žmogus gali užsiimti tokiomis nesąmonėmis. Savo keiksmais, nemokėjimu priimti kritiką bei iššaukiančiu elgesiu Justė stipriai nutolo nuo rafinuotos, išsilavinusios ir vidinę ramybę atradusios moters, kurią vaidina scenoje.

Kol kas neverta pulti aiškinti, kad tokiais pareiškimais Jazzu prarado dalį gerbėjų. Tie, kuriems patinka melancholiškas, jau kažkur girdėtas, bet „kaip lietuviams, gal ir neblogas...“ produktas, tie ir toliau jos klausys. Tie žmonės eis į jos koncertus, skaitys interviu ir prisijungs prie gausaus jos sekėjų būrio facebook‘e. Tačiau tikiu, kad šis pareiškimas yra lengvas būdas parodyti, kad jai atsibodo vaidinti gerą, mandagią ir malonią. Chamiškų pasisakymų daugės, o tokie pareiškimai nebebus vadinami skandalais – jie bus tiesiog įprastas ir kasdieniškas dalykas. Kaip šmaikštūs Jagelavičiūtės pasišaipymai ar griežti, tačiau teisingi Užkalnio pamokymai. Vis dėlto, šiek tiek smalsu. Juste, kas toliau? Mesi į gerbėjus mikrofoną, prikulsi kino centro kasininkę ar esi sugalvojusi dar kažką Lietuvoje nematyto ir originalesnio?...

Patricija Tilvikaitė

Siūlomas pataisytas variantas

Pastabos

 

Komentarai (16)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
Grace
2014 m. gruodžio 3 d. 14:33:46 2014-12-04 10:01:53
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

*


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
velniux
2014 m. gruodžio 3 d. 14:16:15
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

"Tai nebuvo viešas tekstas" {#} Nuo kada viešame tinklalapyje viešo žmogaus publikuojama info, prieinama absoliučiai kiekvienam to tinklalapio naudotojui nėra viešas tekstas? Čia kad nepublikuotas jokiam žurnale?Pasirinkau todėl, kad būtent va tokius apdovanojimus ir pan. briedo perpildytas rašliavas nuolat matau savo news feede. Pats tikrai nei vieno iš minėtų asmenų neseku ir neseksiu. O gal ne tik šūdams, bet ir šiknos nuotraukom facebooke reikia kokio tai konteksto?

Čia net ne tiek net dėl nominacijos, kiek dėl komentaro. Dėl keistokos ironijos ir to, iš kieno lūpų sklinda tokie žodžiai. Dar dar, jei koks tikrai pavyzdingas viešas asmuo būtų prikaišiojęs Mamontovui jo pernelyg ilgą liežuvį kalbant apie dalykus, kurių jis nelabai supranta. Bet nu kai Ramanauskas pradeda aiškint apie tai, kad Mamontovas daro neigiamą įtaką jaunimui, nepyk, bet tikrai yra juokinga. Žiauriai. Patarlės verta situacija {#}. Būtent tai mane ir nervina. Vadinam kitus šūdais, kai patys juose murkdomės.

 


____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
Stripped
2014 m. gruodžio 3 d. 14:07:27
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Yra 3 kategorijos žmonių: Protingi ir garbingi (tai yra - nedegradai. Garbingi bei sąžiningi sau ir kitiems.) Antra kategorija - kvailiai. Trečia kategorija - padugnės. Antros ir trečios kategorijos žmonės yra linkę susimaišyti tarpusavyje. Taigi, 3 ir 4 kategorijos žmonių yra daugiausiai - tai yra apie 80%


____________________
Žmogus - invazinė rūšis
Atsakyti
Stripped
2014 m. gruodžio 3 d. 13:59:12 2014-12-03 14:03:57
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Jau kas ne kas bet Mamontovas buvo labai nusipelnęs šios nominacijos. Man išties keista kad pavyzdžiu paisrinkai būtent šiuos apdovanojimus, kai neturi nei žali supratimo kodėl buvo pasirinkti būtent šie nominantai. Man atrodo kad taip padarei specialiai, kad nereikėtų gilintis į esmę, čia juk legviau - ištraukei kokią frazę ir viskas. Tikrai neturi sekti ką rašo A.Greitai kad suprastum kodėl Mamontovas buvo vertas nominacijos. Be to vėl pakartosiu - tai ne buvo viešas tekstas. Todėl ir reakcija į jį turėtų būti atitinkama. 

Beje, jačiau kad nusikopijavai tą post'ą į savo kompą ir ten laikai, turbūt jis labia tave įkvepia, kad trauki šten visas frazes :)


____________________
Žmogus - invazinė rūšis
Atsakyti
be_inis
2014 m. gruodžio 3 d. 11:01:21
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Bla bla bla bla. 

 

 


Atsakyti
Gabux
2014 m. gruodžio 3 d. 10:01:41
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

O kalbant apie Užkalnio "kultūros lygį", tai jo pasisakymus tik maisto prasme vertinu - čia nuomonės net labai sutampa.


____________________
. tamsos ir šviesos kamasutra .
Atsakyti
Gabux
2014 m. gruodžio 3 d. 10:00:13
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Pritariu.

Man labai keista, kai žmonės loja ant kitų, kad tie blogi, nors patys daro tą patį lodami - tai kuo gi jie geresni?

Šiuo atveju, kuo Kalvarijų turgaus žodeliais paplūdusi Jazzu geresnė nei Londono leituviai su čipsais...?

Tai vagi.


____________________
. tamsos ir šviesos kamasutra .
Atsakyti
velniux
2014 m. gruodžio 3 d. 03:30:52
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Ir Mamontovas su Rožičku? {#} Nejuokink. Dėl vieno tiesiog pats Algis nesuprato Andriaus minties ir žiūrėdamas į knygą špygas matė. Gerai, sakykim, 2012 dar buvo kažkoks atmazas jį ten įdėt ir prie ko kabintis, bet 2013 komentaras "laimi, nes prišiko daugiausiai, turint omenyje jo visuomeninį svorį ir pavyzdį jaunimui" yra tiesiog juokingas ir graudus vienu metu. Čia iš ko lūpų sklinda? To paties pavyzdingiausio {#} Dėl kito tiesiog pavydas užėjo, kad Rožičkas tiek laiko buvęs jo šešėly iššovė ir savo darbų populiarumu ir tikslumu gerokai perspjovė Algį (specialiai atsiverčiau netgi, kad tiksliai įvardinčiau).

Dar vienas šiaip komentaras iš ten: "Pūkas Du - snobiškai durnas pusėtino džiazo, šūdbliuzio ir kartais krikščioniško roko, kas dar baisiau už satanistinį country, mišinys". Jei visiškai kažko neišmanai, tai bent jau nerodyk savo neįgalumo, pats kvailai įsivaizduodamas, jog tai genialus požiūris. Tiesiog apgailėtinai atrodo.

Ne, maisto kritikas neturi būti virėju, kad galėtų vertinti. Aš tą labai aiškiai įvardinau. Tik reikia suvokti skirtumą tarp realaus tos nuomonės svarumo tarp profesionalo ir mėgėjo.


____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
Stripped
2014 m. gruodžio 3 d. 02:44:33 2014-12-03 02:55:09
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Šį kartą atkreipsiu dėmesį  tik į vieną nekorektiškumą - maisto kritikas pats neturi būti virėju, kad jį galėtų vertinti.

 Bei dar į šį - kurie tiesiog šūdais buvo išvadinti be pagrindo.  Manau, taip tau galėjo pasirodyti tik dėl to kad turi per mažai informacijos apie tuos konkrečius asmenis. Nes aš ten nemačiau nei vieno kuris ten būtų atsidūręs be pagrindo. Beje, tas epizodas neturi būti sureikšmintas - tai buvo tik privati žinutė facebooke, skirta siauram žmonių ratui, o ne kvailystės brukamos specialiai masėms.

 


____________________
Žmogus - invazinė rūšis
Atsakyti
velniux
2014 m. gruodžio 3 d. 02:34:21 2014-12-03 02:39:37
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Jei tu kalbi apie Račą, tada jo. Bet esmė yra ta, kad ten buvo pateikta kur kas daugiau "nominacijų" su pavardėmis žmonių, kurie tiesiog šūdais buvo išvadinti be pagrindo. Beje, pats Algis tai vėliau sakė Užkalnio laidoj, kad visi tie rinkimai buvo skirti Račo provokacijai. Nu sorry, bet vien todėl, kad staiga nusprendei susidorot su priešingos ideologijos, bet tokios pačios kultūros ir savigarbos žmogum kaip pats esi, tai ir daryk būtent tai, o ne velk dar dešimt ar kiek ten papildomų žmonių į savo mėšlinas šizofrenijas. Tu čia užslėptai bandai pasakyt, kad jeigu aš nesuprantu tokio neargumentuoto svaidymosi įžeidimais viešoj erdvėj, tai turiu kvailio mentalitetą? Ta dauguma, kuriems tipo visa tai skirta, turi savybę atsikirtinėt tokiais pačiais metodais. Bet aš apskritai net ne apie tai kalbėjau pirmam komentare. Kalbėjau apie tuos, kurie, nors ir rašo argumentuotus ir normalia leksika suformuluotus atsakymus, yra vadinami debilais arba, Užkalnio atveju, jų komentarai paprasčiausiai trinami.

 

Užknisantis dalykas yra tas, kad jie įsivaizduoja esantys kažkokie eruditai, bet elgiasi kaip tie patys "buduliai", su kuriais jie tariamai kariauja ir kuriems jie tariamai "jų kalba bando kažką tai paaiškinti". Aš suprantu tavo poziciją ir pritariu, kad diplomas tikrai nebūtinai reiškia gilų dalyko suvokimą ir gebėjimą pritaikyti turimas žinias, bet vienaip ar kitaip diplomas (ypač jei kalbėsim apie aukštesnį nei bakalauras) parodo, jog žmogus turi kažkokį išsilavinimą ir supratimą, kaip dera elgtis ir bendrauti viešose erdvėse. Elementarią etiką. Apie maisto vertinimus pasakysiu tik tiek, kad taip, be abejo, kiekvienas gali turėti savo nuomonę ir ja dalintis. Aš, pavyzdžiui, nepažįstu natų ir negroju jokiu muzikos instrumentu, bet (dabar beveik nebe, tačiau prieš pora metų darydavau tai gan dažnai) tai netrukdo man vaikščioti į koncertus ir po jų rašyti tiek teigiamas, tiek neigiamas recenzijas. Esminis dalykas, kurį čia reikia suvokti, yra tas, kad mano nuomonė šiuo atveju tėra tiesiog eilinio klausytojo pasidalijimas, "pavaikščiojimas paviršiumi", kitaip sakant, ir tikrai negaliu sakyti, kad ji yra vienareikšmiškai teisinga. Kodėl? Nes nesu kvalifikuotas vertinti detaliau nei eilinis muzikos mėgėjas. O vat Užkalnis kažkodėl mano, kad yra kvalifikuotas vertinti maistą ir jo nuomonė yra absoliučiai teisinga. Kodėl? Nes jis Užkalnis, jis Anglijoj gyveno ir šiaip "jūs, runkeliai, man neįdomūs". Tai tada lygiai taip pat ir mano močiutė ar mama gali eit per kavines ir vertint visus patiekalus. Ir dar didelis klausimas, kas labiau kvalifikuotas tame ir kas daugiau nusimano apie maisto ruošimą (ir, beje, taip pat ir degustavimą).


____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
Grace
2014 m. gruodžio 3 d. 02:10:36 2014-12-04 10:18:16
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

|


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
Stripped
2014 m. gruodžio 3 d. 01:55:39 2014-12-03 01:58:32
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Tavo pasirinktas pavyzdys apie metų šūdų rinkimus yra ne visai į temą - tu ištraukei tą frazę iš konteksto ir tuo bandai kažką patvirtinti ar paneigti - visi argumentai apie metų šūdų nominantus buvo pateikti dar prieš tuos rinkimus, tik tu kaip suprantu nesekei tų visų post'ų ir jų neskaitei. O gaila.{#} Aišku, neslėpsiu kad tie 2 žmonės man yra autoritetai ir puikiai suprantu kodėl daug kas jų nemėgsta ar nesupranta - nes tie daug kas patys nėra įgalus suvokti savo kvailio ar padugnės mentaliteto. Dėl to jie ir mąsto ir elgiasi kaip kvailiai ar padugnės, tik šito nežino. Bet kai jie yra kritikuojami tokia pačia kalba kurią naudoja tarpusavyje - tada jie bent kažkiek atkreipia dėmesį ir tai pastumia juos mąstyti - ką daryti kad pasikeisčiau ir pan...


____________________
Žmogus - invazinė rūšis
Atsakyti
velniux
2014 m. gruodžio 3 d. 01:24:33
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Facebooke pilna jų įrašų, kurie yra nepagrįsti ir, švelniai tariant, perspausti. Aš turbūt net nepradėsiu pasakot apie Algio užpakalio nuotraukas ar jų "United with Israel" kampanijas. Ir nu atleisk tu man, bet kaip "metų šūdų" "rinkimai", kuriuose parašoma daugmaž, kad kažkas "gauna metų šūdą už tai, kad yra šūdas" yra pagrįsta kritika? Tai yra nesugebėjimas rasti normalaus ir argumentuoto paaiškinimo. Tai yra paaugliško lygio emocijos, kurios gali būti suprantamos, kai pydarais, duchais, šūdais ir pan. priešininkų komandos sirgalius vadina dvylikamečiai, bet tikrai ne tada, kai viešuose tinkluose taip dergiasi pagal amžių jau seniai turėję būti subrendę žinomi žmonės, kurie, deja, turi nemažą įtaką.


____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
Stripped
2014 m. gruodžio 3 d. 00:47:14 2014-12-03 00:49:56
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Visiškai nesutinku. Tai kas tau atrodo šaipymasis ar įžeidinėjimas tėra panaudojimas būtent tokios kalbos, kuria kalba tie žmonės kuriems ir skirta ta kritika. Kitaip jie nesupras, ir ta kritika neturės jokios reakcijos tiems, kam ji skirta. Tai yra normalu.  Svarbu, kad ta kritika būtų pagrysta. Esu perskaitęs beveik visus Užkalnio beigi Ramanausko straipsnius ir komentarus, ir neradau nė vieno kritikos pliūpsnio kuris būtų tik subjektyvus ar nepagrystas. Tačiau Jazzu atveju, to pagrystumo nepastėbėjau. Todėl, kad tarkim jei ji būtų operos ar šiaip klasikinės muzikos dainininkė, ir jos koncertas vyktų atitinkamoje vietoje, kurioje nepridera valgyti ar gerti renginio metu - tada viskas būtų suprantama. Dabar situacija buvo tokia - eilinis klubelis, kurioje vyksta eilinės popmuzikos grupės koncertas su atitinkamo lygio publika. Kame logika?


____________________
Žmogus - invazinė rūšis
Atsakyti
velniux
2014 m. gruodžio 2 d. 17:56:10
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Kalbant apie paskutinės pastraipos antrą dalį, man apskritai kiek baisoka darosi matant bendras tendencijas. Užkalnis, Ramanauskas, Račas, Jagelavičiūtė, dabar ir Jazzu - visi vadovaujasi tuo pačiu principu "aš esu visada teisus (kad ir kokį šūdą parašytų) ir kiekvienas, kurio nuomonė nesutampa su mano, yra debilas/atmata/kiaunė/šūdas etc." Dažniausiai tuose įrašuose nebūna jokio nuomonės pagrindimo, tiesiog "Račai, tu esi šūdas, nes tu esi šūdas" arba "Tu esi atmata ir tavęs tėvai neišmokė racionalaus mąstymo, todėl ukš iš čia" ir pan. Iš šono žiūrint atrodo labai apgailėtina, bet tokių įrašų populiarumas yra matuojamas tūkstančiais "patinka" ir krūva tų tuščiagarbiškų ir vietom net šlykščių įrašų autorius garbinančių "sekėjų".


____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
Stripped
2014 m. gruodžio 2 d. 16:54:47
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Apie kultūringą elgesį pop renginių metu turbūt nežino ir tie šimtai tūkstančių Britų bei vakarų europiečių, kurie per popmuzikos koncertus ir valgo ir geria ir ne tik vandenį, bet ir dar rūko ir ne tik paprastas cigaretes - juk taip išeina, kad jie yra urodai ir daunai. O jų draugės - kiaunės.


____________________
Žmogus - invazinė rūšis
Atsakyti
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Susijusios naujienos

Festivalis „M.A.M.A. vasara 2022“ šiemet vyks paskutinįjį vasaros šeštadienį
0
0

„M.A.M.A. muzikinių apdovanojimų“ organizatoriai skelbia naujieną: jau penktą kartą rengiamas festivalis „M.A.M.A. vasara“ grįžta ir šiemet paskutinįjį vasaros šeštadienį vėl vyks Raudondvaryje – vienoje gražiausių Lietuvos vietų. Bilietus į muzikos fe...
Dainininkė Jazzu neskuba atsisveikinti su vasara: įvyks didelis koncertas po atviru dangumi
1
0

Vasara visuomet bus per trumpa, o iš bendros perspektyvos žvelgiant – ir gyvenimas nėra per ilgas. „Kaip mano mama sako, kiek tų vasarų beliko. Todėl gyvenimą reikia švęsti. Gerai, kad galime tai daryti kartu“, – šypsosi Justė Arlauskaitė-Jazzu, rugsėjo 2...
Jazzu kviečia į du šventinius žiemos koncertus: „Noriu padėkoti savo klausytojams“
0
0

2019 metai Justei Arlauskaitei-Jazzu buvo įsimintini: pirmasis solinis turas didžiausiose Lietuvos arenose, naujas albumas, vaizdo klipas ir nauji hitai, kurie užvaldė radijo eterio topus bei pakerėjo klausytojų širdis. Palydėdama šiuos metus, atlikėja kv...
Balso traumą patyrusi Jazzu jaučiasi gerai, tačiau gydytojai dar visą savaitę neleidžia koncertuoti
0
0

Vienai populiariausių ir geidžiamiausių Lietuvos atlikėjų – Justei Arlauskaitei-Jazzu neseniai teko atšaukti koncertą Kaune dėl staiga dingusio balso. Gydytojai šią savaitę dar neleidžia dainininkei žengti ant scenos. >/b> „Justei buvo diagnozuota b...

Copyright 2001-2024 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Šiuo metu vertiname


Chinawoman Chinawoman
9

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

  Daugiau

Pokalbių dėžutė

00:10 - edzkaa1
Nu ką, nemaža tikimybė, kad vistik My Dying Bride nebus Kilkim Žaibu, atšaukė beveik visus šių metų pasirodymus. Tik organizatoriai kažkaip neskuba pranešti ir toliau reklamuoja..
20:28 - Silentist
SVEIKI tiek kad net KUKU
10:43 - Arunazz
sVEIKI
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
09:40 - Silentist
guess I did make my name out of my drumming, and I have the big drum sets, and I'm doing all these crazy, odd-time signatures, so, yeah, I guess drumming was very important to what made me popular.

Mike Portnoy
18:43 - Arunazz
SVEIKI
16:33 - Silentist
Tamsa pasitraukia ir paukštis pakyla, Respublika įveikia tylą. Us tave ir us draugus - virs nakties sviesus dangus (old spice)
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 0
  Neregistruotų vartotojų: 105
  Iš viso užsiregistravę: 73333
  Naujausias narys: irving54x
  Šiandien apsilankė: 73132