Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Legendinis prodiuseris Rick Rubin apie muziką

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Naujausias Jay-Z albumas "The Black Album", neseniai buvęs pirmoje Billboard'o topo vietoje, žymi legendinio muzikos prodiuserio Rick'o Rubin'o sugrįžimą į Hip-Hop'ą po 15-os metų pertraukos. 1984-aisiais šis žmogus įsitraukė į Hip-Hop'o veiklą, kartu su Russell'u Simmons'u, padaręs pradžią garsiajai kompanijai "Def Jam Records" studentų bendrabučio kambaryje. Tolesnis Rick'o darbas su Run-DMC, Beastie Boys, LL Cool J ir Public Enemy iškėlė repą į populiariosios muzikos sceną. "Aš nieko nežinojau apie muzikos verslą ir nieko neišmaniau apie profesionalų įrašinėjimą," sako Rubin'as. "Muzika buvo svarbiausias dalykas mano gyvenime, bet tada ji neatrodė man kaip sėkmingos karjeros kelias."

Rubin'as, kuris įvardina The Beatles albumą "White Album" savo mėgstamiausiu, vėliau ėmė dirbti su roko grupėmis, kurių žymiausios buvo Red Hot Chili Peppers, Tom Petty, Rage Against The Machine, Slayer ir Johnny Cash. Išskirtiniame interviu legendinis prodiuseris kalba apie sugrįžimą prie repo šaknų, savo sėkmės paslaptis ir patirtį su kitomis grupėmis.

Jay-Z buvo pirmas repo atlikėjas, su kuriuo jums teko dirbti prieš 15 metų. Kodėl taip seniai? Ar manote, kad Hip-Hop'as priėjo mirtiną ribą?

Tiesiog jaučiu, kad jis pasikeitė. Kai pradėjau šią veiklą, aplinkui mačiau žmonių bendruomenę, kuri viską darė dėl meno. Kai mūsų įrašai susilaukė sėkmės, vis dažniau išgirsdavau labai panašių kūrinių, taigi mūsų įrašai nebeatrodė labai kūrybingos žmonių bendruomenės darbo vaisius. Bet nuo to laiko, kai palikau Hip-Hopą, yra buvę ir gerų dalykų, kurie padarė tikrą Hip-Hop'o revoliuciją.

NWA - tai puikus pavyzdys repo grupės, kuri iš tikrųjų radikaliai pakeitė požiūrį į Hip-Hop'ą ir leido jam pasiekti aukštesnį lygį.

Ar kada nors galvojote dirbti su šia grupe?

Taip, kartą aplankiau juos įrašų studijoje, kai jie dirbo prie garsiojo savo albumo "Straight Outta Compton". Tikrai būčiau jiems pasiūlęs dirbti kartu, tačiau jie jau priklausė "Ruthless/Priority Records".

Kas jūsų manymų padarė didžiausią įtaką repo muzikai? Kaip jūs sugebėjote ją paversti populiaria?

Manau du dalykai mūsų tuometinius įrašus skyrė nuo kitų. Pirmiausia, jei nueidavai į Hip-Hop'o klubą, jo erdvėje vyraudavo labai specifinė energija, panaši į rokenrolo skleidžiamą energiją. Bet jei nueidavai į muzikinių prekių parduotuvę nusipirkti repo įrašų, kurie tada buvo pardavinėjami tik plokštelėmis, tie įrašai visiškai neatspindėdavo tikrosios Hip-Hop'o dvasios. Mūsų įrašai buvo pirmieji, kuriuose buvo galima tą dvasią pajusti. Antroji pusė, tai tuometinė repo kūrinių struktūra, kurią keičiau įtakotas tokių savo jaunystės grupių muzikos, kaip The Beatles. Tuo metu, kai pradėjau Hip-Hop'o veiklą, eilinis repo įrašas truko 6-9 minutes ir skambėjo panašiau į jamaikiečių švenčių dainas: nebuvo tikro priedainio, o tik ištisas 9 minučių repavimas ir istorijos pasakojimas. Toks kūrinio formatas buvo sunkiai suprantamas paprastam miesto žmogui. Mes pasitelkėme į pagalbą lyriką, kurios pavyzdžiu tapo The Beatles, ir patobulinome repo kūrybą.

Kai dirbate su grupe, ar prieš tai studijuojate jos kūrybą, kaip tam ruošiatės?

Ne. Aš mėgstu pradėti darbą kuo "švaresnis". Kuo mažiau žinau apie naująją grupę, tuo geriau. Nenoriu anksčiau laiko užsikrauti rūpesčiais. Kai ateinu į įrašų studiją, noriu rasti grupę tokią, kokia ji yra, be jokio išankstinio nusistatymo ir minčių, kokia ji turėtų būti. Pavyzdžiui Chili Peppers buvo "funk" grupė su repo stiliaus vokalu. Maniau, kad tai ribojo jų galimybes, kad jie sugeba žymiai daugiau. Pagrindinis tikslas, įrašinėjant jų albumą "Blood Sugar Sex Magik", buvo padėti jiems persilaužti, išsiveržti iš nykumos ir pažiūrėti, kur jie gali nueiti.

Kaip grupė reagavo į jūsų ketinimus?

Tai atsitiko gana natūraliai. Nieko panašaus nesakau prieš albumo įrašus, tai tiesiog įvyksta viso proceso metu. Jei mes padarome kažką nuostabaus, o kažkas sako: "tai visai nepanašu į jus", tada mes galime pradėti kalbėti apie idėjas. Grupė tuo ir yra gera, kad kiekvienas žmogus joje gali pasiūlyti kažką naujo ir tai nebūtinai yra įprasta, tai gali būti originalu.

Pamenu kažkur skaitęs apie Johnny Cash, kuris buvo šiek tiek nustebintas jūsų noro dirbti su juo. Po kiek laiko bendradarbiavimo jūs supratote kad tai bus sėkmingas projektas?

Manau yra daugybė neišvengiamų duobių, kai pradedi muzikinę karjerą, kai pakliūni į kasdienę rutiną, kai išvažiuoji į eilinius muzikinius turus įprastiems laiko tarpams ir tuo metu dar turi įrašyti kažką naujo. Visas tavo gyvenimas tampa numatytu iš anksto grafiku ir taip neišvengiamai darbas studijoje tampa dirbtinu, o ne natūraliu. Kai mes pakoregavome įprastą grafiką, kai naujų įrašų darymas vėl tapo ypatingu įvykiu, kai darbas studijoje vėl tapo svarbiausiu dalyku jo gyvenime, tada aš žinojau, kad mes bendradarbiausime dar daug metų.

Kas jus paskatino dirbti su juo?

Jis tuo metu nebuvo kūrybinėje viršūnėje ir aš panorau padėti. Pamaniau, kad tai bus puiki patirtis. Mano pradžia su juo, po to jau "American Recordings" studijoje ir pabaiga tikrai buvo labai prasminga, aš be galo džiaugiuosi turėjęs galimybę padėti šiam žmogui pakilti. Jis be galo praturtino mano gyvenimą, jis tikrai ypatingas žmogus. Buvau jo laidotuvėse ir du žmonės pasakė man šį tą, ko tikrai prieš tai nebūčiau supratęs, bet pasirodė, kad taip tikrai yra. Jie sakė, kad jis svarbus ne dėl to, kad yra toks puikus dainininkas, arba toks puikus dainų rašytojas ir toks puikus muzikantas, bet dėl to, kad buvo toks puikus žmogus. Mes laimingi, kad jis pasirinko muziką, bet nesvarbu, ką jis būtų pasirinkęs, tai vis tiek būtų buvę taip pat nuostabu.

Kuri grupė, su kuria jums teko dirbti, padarė didžiausią pažangą, lyginant, kokia ji buvo pradžioje ir kokia yra dabar?

Red Hot Chili Peppers. Kai jie pradėjo karjerą, į juos niekas per daug rimtai nežiūrėjo. Manau, kad ir jie patys į save per daug rimtai nežiūrėjo. Bet dabar jie yra viena iš populiariausių roko grupių pasaulyje. Daug kas nežino jų tikrųjų

albumų pardavimų duomenų, bet jų paskutinis darbas visame pasaulyje buvo parduotas didesniu, nei 10 mln. kopijų tiražu, o prieš tai buvęs - 14 mln.

Su kuo siejate tokią pažangą?

Pirmiausia, jie subrendo patys ir kaip grupė. Po to pasikeitė jų požiūris į darbą, atsidavimas muzikai, išnyko tingus požiūris. Mes kiekvieną kartą įrašome 35 kūrinius vienam albumui, nors ir žinome, kad tik 12 ar 13 į jį pateks. Nedaugelis grupių taip atsakingai žiūri į darbą, bet jie žiūri rimtai. Kiekvienas albumas, kurį įrašome, yra tarsi dviejų kitų albumų geriausių kūrinių rinkinys, nes mes visada įrašome kūrinių kaip dviems albumams.

Jūs šiais metais dirbote ir su Slayer. Ar prisimenate, kaip pirmą kartą sužinojote apie juos ir kada supratote, kad norite su jais dirbti?

Draugo buvau pakviestas stebėti jų pasirodymo Niujorke ir likau švelniai tariant apstulbintas. Dar niekada nebuvau matęs tokios jaunos grupės, turinčios tiek daug pasitikėjimo savimi ir energijos. Jie buvo tokie užtikrinti, atrodė tokie profesionalūs ir demonstravo tokią patirtį, lyg būtų 20 metų kartu grojanti grupė, o ne ką tik susikūrusi. Didelį įspūdį paliko ir bendravimas su publika: atrodė, kad ji dėl grupės galėtų ką nors nužudyti. Tai buvo tikrai galinga ir tai, ko dar nebuvau matęs. Visa tai mane labai sužavėjo.

Daugelis žmonių geriausiu grupės albumu vadina "Reign in Blood". Ar jo įrašų metu turėjote kažkokią ypatingą nuojautą, kad tai bus išskirtinis albumas?

Tikrai niekada apie tai nesusimąsčiau. Mes tiesiog stengėmės padaryti, ką geriausiai mokame. Kai jie pasirašė su mumis kontraktą, pogrindinio sunkiojo metalo bendruomenė buvo suirzusi, nes Slayer tapo muzikos industrijos dalimi. Visi bijojo, kad grupė virs dar vienu pop ansambliu. Taigi mes pasistengėme padaryti patį ekstremistiškiausią albumą, kokį tik galėjome. Su šia grupe mes niekada nedirbome vardan pinigų. Visada svarbiausia išlikti kiek įmanoma grynesniu, būti kiek įmanoma išsiskiriančiu.

Kaip muzikos prodiuseris ir bitlų gerbėjas, kaip vertinate "Let it Be...Naked"?

Šio albumo originalas "Let It Be" yra mano vienas mėgstamiausių bitlų albumų. Naujasis "Let it Be...Naked" yra įdomus klausyti ir jame yra man patinkančių dalykų, bet šis tas verčia mane pasijusti nejaukiai, klausant šio albumo. Viena iš to priežasčių yra tai, kad aš per daug žinau:

žinau, kaip John'as Lennon'as jautėsi dėl savo balso ir žinau, kaip jis rūpinosi savo balsu, įrašinėdamas kiekvieną grupės albumą, kiekvieną savo albumą. Girdėjimas jo balso naujajame albume tokio, kokio tikrai nebūčiau norėjęs girdėti, šiek tiek varo mane iš proto ir trikdo.

Kaip gi jis rūpinosi savo balsu?

Jis nekentė savo balso. Jis būtų daręs įvairius balso efektus, kurie pakeistų vokalo skambesį. "Strawberry Fields Forever" kūrinyje girdėti įprastas Lennon'as, o jei paklausysite "Dig a Pony", išgirsite visiškai kitokį Lennon'ą. Tai galbūt grynesnis jo balso skambesys, bet tai panašų į Elvį: jei paklausytumėte Elvio įrašų, išgirstumėte pliaukštelėjimą jo balse, kuris visada būdingas jo balsui ir iš jo galima lengvai jį atpažinti. Nepažįstu tokio žmogaus, kuris norėtų, kad tas efektas išnyktų. Tas pats su Robert'u Plant'u. Yra labai išskirtinis stabtelėjimas Led Zeppelin įrašuose, kuris padaro vokalisto balso skambesį tokį, koks jis yra jums girdint.

Girdėjau, kad šiuo metu dirbate prie vieno albumo, skirto pasaulinės taikos temai.

Taip, jis dar ir dabar nebaigtas. Mes prie jo nedirbame reguliariai. Įrašinėjimo su grupėmis pertraukų metu stengiuosi ką nors sukurti ir taikos temai.

Koks albumo turinys?

Vieną dainą įrašė Sheryl Crow. Po dainą parašė System of a Down ir Weezer. Dabar tiksliai nepamenu, ar Audioslave jau prisidėjo, bet jie tikrai ruošiasi, taip, kaip ir Red Hot Chilli Peppers. Manau, kad albumo žinutė bus tokia pat svarbi po penkerių metų, kaip ir dabar. Tikiuosi, kad albumo reikšmė nesumažės su metais, tikiuosi įrašyti išliekamąją vertę turinti darbą.


Susijusi informacija


  • Naudojant music.lt informaciją internete aktyvi nuoroda į www.music.lt yra būtina.
  • Naudojant music.lt informaciją radijo/televizijos eteryje, būtina paminėti, jog informaciją pateikia www.music.lt.
  • Užfiksavus pažeidimus bus kreipiamasi į atitinkamus teisėsaugos organus.


Šaltinis: Rolling Stone   Peržiūrėta kartų: 2253   Data: 2003-12-16
Esamas tekstas

Naujausias Jay-Z albumas "The Black Album", neseniai buvęs pirmoje Billboard'o topo vietoje, žymi legendinio muzikos prodiuserio Rick'o Rubin'o sugrįžimą į Hip-Hop'ą po 15-os metų pertraukos. 1984-aisiais šis žmogus įsitraukė į Hip-Hop'o veiklą, kartu su Russell'u Simmons'u, padaręs pradžią garsiajai kompanijai "Def Jam Records" studentų bendrabučio kambaryje. Tolesnis Rick'o darbas su Run-DMC, Beastie Boys, LL Cool J ir Public Enemy iškėlė repą į populiariosios muzikos sceną. "Aš nieko nežinojau apie muzikos verslą ir nieko neišmaniau apie profesionalų įrašinėjimą," sako Rubin'as. "Muzika buvo svarbiausias dalykas mano gyvenime, bet tada ji neatrodė man kaip sėkmingos karjeros kelias."

Rubin'as, kuris įvardina The Beatles albumą "White Album" savo mėgstamiausiu, vėliau ėmė dirbti su roko grupėmis, kurių žymiausios buvo Red Hot Chili Peppers, Tom Petty, Rage Against The Machine, Slayer ir Johnny Cash. Išskirtiniame interviu legendinis prodiuseris kalba apie sugrįžimą prie repo šaknų, savo sėkmės paslaptis ir patirtį su kitomis grupėmis.

Jay-Z buvo pirmas repo atlikėjas, su kuriuo jums teko dirbti prieš 15 metų. Kodėl taip seniai? Ar manote, kad Hip-Hop'as priėjo mirtiną ribą?

Tiesiog jaučiu, kad jis pasikeitė. Kai pradėjau šią veiklą, aplinkui mačiau žmonių bendruomenę, kuri viską darė dėl meno. Kai mūsų įrašai susilaukė sėkmės, vis dažniau išgirsdavau labai panašių kūrinių, taigi mūsų įrašai nebeatrodė labai kūrybingos žmonių bendruomenės darbo vaisius. Bet nuo to laiko, kai palikau Hip-Hopą, yra buvę ir gerų dalykų, kurie padarė tikrą Hip-Hop'o revoliuciją. NWA - tai puikus pavyzdys repo grupės, kuri iš tikrųjų radikaliai pakeitė požiūrį į Hip-Hop'ą ir leido jam pasiekti aukštesnį lygį.

Ar kada nors galvojote dirbti su šia grupe?

Taip, kartą aplankiau juos įrašų studijoje, kai jie dirbo prie garsiojo savo albumo "Straight Outta Compton". Tikrai būčiau jiems pasiūlęs dirbti kartu, tačiau jie jau priklausė "Ruthless/Priority Records".

Kas jūsų manymų padarė didžiausią įtaką repo muzikai? Kaip jūs sugebėjote ją paversti populiaria?

Manau du dalykai mūsų tuometinius įrašus skyrė nuo kitų. Pirmiausia, jei nueidavai į Hip-Hop'o klubą, jo erdvėje vyraudavo labai specifinė energija, panaši į rokenrolo skleidžiamą energiją. Bet jei nueidavai į muzikinių prekių parduotuvę nusipirkti repo įrašų, kurie tada buvo pardavinėjami tik plokštelėmis, tie įrašai visiškai neatspindėdavo tikrosios Hip-Hop'o dvasios. Mūsų įrašai buvo pirmieji, kuriuose buvo galima tą dvasią pajusti. Antroji pusė, tai tuometinė repo kūrinių struktūra, kurią keičiau įtakotas tokių savo jaunystės grupių muzikos, kaip The Beatles. Tuo metu, kai pradėjau Hip-Hop'o veiklą, eilinis repo įrašas truko 6-9 minutes ir skambėjo panašiau į jamaikiečių švenčių dainas: nebuvo tikro priedainio, o tik ištisas 9 minučių repavimas ir istorijos pasakojimas. Toks kūrinio formatas buvo sunkiai suprantamas paprastam miesto žmogui. Mes pasitelkėme į pagalbą lyriką, kurios pavyzdžiu tapo The Beatles, ir patobulinome repo kūrybą.

Kai dirbate su grupe, ar prieš tai studijuojate jos kūrybą, kaip tam ruošiatės?

Ne. Aš mėgstu pradėti darbą kuo "švaresnis". Kuo mažiau žinau apie naująją grupę, tuo geriau. Nenoriu anksčiau laiko užsikrauti rūpesčiais. Kai ateinu į įrašų studiją, noriu rasti grupę tokią, kokia ji yra, be jokio išankstinio nusistatymo ir minčių, kokia ji turėtų būti. Pavyzdžiui Chili Peppers buvo "funk" grupė su repo stiliaus vokalu. Maniau, kad tai ribojo jų galimybes, kad jie sugeba žymiai daugiau. Pagrindinis tikslas, įrašinėjant jų albumą "Blood Sugar Sex Magik", buvo padėti jiems persilaužti, išsiveržti iš nykumos ir pažiūrėti, kur jie gali nueiti.

Kaip grupė reagavo į jūsų ketinimus?

Tai atsitiko gana natūraliai. Nieko panašaus nesakau prieš albumo įrašus, tai tiesiog įvyksta viso proceso metu. Jei mes padarome kažką nuostabaus, o kažkas sako: "tai visai nepanašu į jus", tada mes galime pradėti kalbėti apie idėjas. Grupė tuo ir yra gera, kad kiekvienas žmogus joje gali pasiūlyti kažką naujo ir tai nebūtinai yra įprasta, tai gali būti originalu.

Pamenu kažkur skaitęs apie Johnny Cash, kuris buvo šiek tiek nustebintas jūsų noro dirbti su juo. Po kiek laiko bendradarbiavimo jūs supratote kad tai bus sėkmingas projektas?

Manau yra daugybė neišvengiamų duobių, kai pradedi muzikinę karjerą, kai pakliūni į kasdienę rutiną, kai išvažiuoji į eilinius muzikinius turus įprastiems laiko tarpams ir tuo metu dar turi įrašyti kažką naujo. Visas tavo gyvenimas tampa numatytu iš anksto grafiku ir taip neišvengiamai darbas studijoje tampa dirbtinu, o ne natūraliu. Kai mes pakoregavome įprastą grafiką, kai naujų įrašų darymas vėl tapo ypatingu įvykiu, kai darbas studijoje vėl tapo svarbiausiu dalyku jo gyvenime, tada aš žinojau, kad mes bendradarbiausime dar daug metų.

Kas jus paskatino dirbti su juo?

Jis tuo metu nebuvo kūrybinėje viršūnėje ir aš panorau padėti. Pamaniau, kad tai bus puiki patirtis. Mano pradžia su juo, po to jau "American Recordings" studijoje ir pabaiga tikrai buvo labai prasminga, aš be galo džiaugiuosi turėjęs galimybę padėti šiam žmogui pakilti. Jis be galo praturtino mano gyvenimą, jis tikrai ypatingas žmogus. Buvau jo laidotuvėse ir du žmonės pasakė man šį tą, ko tikrai prieš tai nebūčiau supratęs, bet pasirodė, kad taip tikrai yra. Jie sakė, kad jis svarbus ne dėl to, kad yra toks puikus dainininkas, arba toks puikus dainų rašytojas ir toks puikus muzikantas, bet dėl to, kad buvo toks puikus žmogus. Mes laimingi, kad jis pasirinko muziką, bet nesvarbu, ką jis būtų pasirinkęs, tai vis tiek būtų buvę taip pat nuostabu.

Kuri grupė, su kuria jums teko dirbti, padarė didžiausią pažangą, lyginant, kokia ji buvo pradžioje ir kokia yra dabar?

Red Hot Chili Peppers. Kai jie pradėjo karjerą, į juos niekas per daug rimtai nežiūrėjo. Manau, kad ir jie patys į save per daug rimtai nežiūrėjo. Bet dabar jie yra viena iš populiariausių roko grupių pasaulyje. Daug kas nežino jų tikrųjų albumų pardavimų duomenų, bet jų paskutinis darbas visame pasaulyje buvo parduotas didesniu, nei 10 mln. kopijų tiražu, o prieš tai buvęs - 14 mln.

Su kuo siejate tokią pažangą?

Pirmiausia, jie subrendo patys ir kaip grupė. Po to pasikeitė jų požiūris į darbą, atsidavimas muzikai, išnyko tingus požiūris. Mes kiekvieną kartą įrašome 35 kūrinius vienam albumui, nors ir žinome, kad tik 12 ar 13 į jį pateks. Nedaugelis grupių taip atsakingai žiūri į darbą, bet jie žiūri rimtai. Kiekvienas albumas, kurį įrašome, yra tarsi dviejų kitų albumų geriausių kūrinių rinkinys, nes mes visada įrašome kūrinių kaip dviems albumams.

Jūs šiais metais dirbote ir su Slayer. Ar prisimenate, kaip pirmą kartą sužinojote apie juos ir kada supratote, kad norite su jais dirbti?

Draugo buvau pakviestas stebėti jų pasirodymo Niujorke ir likau švelniai tariant apstulbintas. Dar niekada nebuvau matęs tokios jaunos grupės, turinčios tiek daug pasitikėjimo savimi ir energijos. Jie buvo tokie užtikrinti, atrodė tokie profesionalūs ir demonstravo tokią patirtį, lyg būtų 20 metų kartu grojanti grupė, o ne ką tik susikūrusi. Didelį įspūdį paliko ir bendravimas su publika: atrodė, kad ji dėl grupės galėtų ką nors nužudyti. Tai buvo tikrai galinga ir tai, ko dar nebuvau matęs. Visa tai mane labai sužavėjo.

Daugelis žmonių geriausiu grupės albumu vadina "Reign in Blood". Ar jo įrašų metu turėjote kažkokią ypatingą nuojautą, kad tai bus išskirtinis albumas?

Tikrai niekada apie tai nesusimąsčiau. Mes tiesiog stengėmės padaryti, ką geriausiai mokame. Kai jie pasirašė su mumis kontraktą, pogrindinio sunkiojo metalo bendruomenė buvo suirzusi, nes Slayer tapo muzikos industrijos dalimi. Visi bijojo, kad grupė virs dar vienu pop ansambliu. Taigi mes pasistengėme padaryti patį ekstremistiškiausią albumą, kokį tik galėjome. Su šia grupe mes niekada nedirbome vardan pinigų. Visada svarbiausia išlikti kiek įmanoma grynesniu, būti kiek įmanoma išsiskiriančiu.

Kaip muzikos prodiuseris ir bitlų gerbėjas, kaip vertinate "Let it Be...Naked"?

Šio albumo originalas "Let It Be" yra mano vienas mėgstamiausių bitlų albumų. Naujasis "Let it Be...Naked" yra įdomus klausyti ir jame yra man patinkančių dalykų, bet šis tas verčia mane pasijusti nejaukiai, klausant šio albumo. Viena iš to priežasčių yra tai, kad aš per daug žinau: žinau, kaip John'as Lennon'as jautėsi dėl savo balso ir žinau, kaip jis rūpinosi savo balsu, įrašinėdamas kiekvieną grupės albumą, kiekvieną savo albumą. Girdėjimas jo balso naujajame albume tokio, kokio tikrai nebūčiau norėjęs girdėti, šiek tiek varo mane iš proto ir trikdo.

Kaip gi jis rūpinosi savo balsu?

Jis nekentė savo balso. Jis būtų daręs įvairius balso efektus, kurie pakeistų vokalo skambesį. "Strawberry Fields Forever" kūrinyje girdėti įprastas Lennon'as, o jei paklausysite "Dig a Pony", išgirsite visiškai kitokį Lennon'ą. Tai galbūt grynesnis jo balso skambesys, bet tai panašų į Elvį: jei paklausytumėte Elvio įrašų, išgirstumėte pliaukštelėjimą jo balse, kuris visada būdingas jo balsui ir iš jo galima lengvai jį atpažinti. Nepažįstu tokio žmogaus, kuris norėtų, kad tas efektas išnyktų. Tas pats su Robert'u Plant'u. Yra labai išskirtinis stabtelėjimas Led Zeppelin įrašuose, kuris padaro vokalisto balso skambesį tokį, koks jis yra jums girdint.

Girdėjau, kad šiuo metu dirbate prie vieno albumo, skirto pasaulinės taikos temai.

Taip, jis dar ir dabar nebaigtas. Mes prie jo nedirbame reguliariai. Įrašinėjimo su grupėmis pertraukų metu stengiuosi ką nors sukurti ir taikos temai.

Koks albumo turinys?

Vieną dainą įrašė Sheryl Crow. Po dainą parašė System of a Down ir Weezer. Dabar tiksliai nepamenu, ar Audioslave jau prisidėjo, bet jie tikrai ruošiasi, taip, kaip ir Red Hot Chilli Peppers. Manau, kad albumo žinutė bus tokia pat svarbi po penkerių metų, kaip ir dabar. Tikiuosi, kad albumo reikšmė nesumažės su metais, tikiuosi įrašyti išliekamąją vertę turinti darbą.

Siūlomas pataisytas variantas

Pastabos

 

Komentarai (5)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
kaktusas2598
2009 m. spalio 12 d. 18:29:51
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
SUPER prodiuseris

____________________
Didelę gyvenimo dalį praleidžiame darydami klaidas, didelę - nieko nedarydami, o visą gyvenimą - darydami ne tai, ką reikia. -Seneka-
Atsakyti
Indregir
2005 m. spalio 5 d. 15:25:57
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Eglutia_15 rašė:
paware zmogus.......

nu jo

____________________
people=shit
Atsakyti
Eglutia_15
2005 m. sausio 16 d. 15:35:41
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
paware zmogus.......

____________________
daryk poryt tai,ka turi padaryti siandien-turesi dvi laisvas dienas
Atsakyti
Skater_girl
2004 m. gruodžio 21 d. 19:19:47
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
kokios nuotraukos baisios!!

Atsakyti
Christina_LP
2004 m. lapkričio 13 d. 13:29:00
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
paskutine pastrajpa... ish qr gawti ta albooma?..

____________________
Mano mirtis - trijų metrų ilgio.
Atsakyti
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Susijusios naujienos

„Music.lt“ Top 40: Pirmasis trejetukas su „Red Hot Chili Peppers“, Salvador Sobral ir „Muse“
1
0

Kiekvienas užsiregistravęs „Music.lt“ narys gali vieną kartą per savaitę pareikšti savo nuomonę – tam jis turi penkis pasirinkimus, kurių kiekvienas turi skirtingą vertę. Labiausiai patinkančiam kūriniui reikėtų skirti 5 balus, mažiau patinkančiam – 4, da...
„Music.lt“ Top 40: Lorde su daina „Liability“ debiutuoja 1-oje vietoje
1
0

Kiekvienas užsiregistravęs „Music.lt“ narys gali vieną kartą per savaitę pareikšti savo nuomonę – tam jis turi penkis pasirinkimus, kurių kiekvienas turi skirtingą vertę. Labiausiai patinkančiam kūriniui reikėtų skirti 5 balus, mažiau patinkančiam – 4, da...
„Music.lt“ Top 40: „Imagine Dragons“ su daina „Thunder“ debiutuoja 4-oje vietoje
0
0

Kiekvienas užsiregistravęs „Music.lt“ narys gali vieną kartą per savaitę pareikšti savo nuomonę – tam jis turi penkis pasirinkimus, kurių kiekvienas turi skirtingą vertę. Labiausiai patinkančiam kūriniui reikėtų skirti 5 balus, mažiau patinkančiam – 4, da...
„Music.lt“ Top 40: „Depeche Mode“ su daina „Going Backwards“ debiutuoja 1-oje vietoje
2
0

Kiekvienas užsiregistravęs „Music.lt“ narys gali vieną kartą per savaitę pareikšti savo nuomonę – tam jis turi penkis pasirinkimus, kurių kiekvienas turi skirtingą vertę. Labiausiai patinkančiam kūriniui reikėtų skirti 5 balus, mažiau patinkančiam – 4, da...

Copyright 2001-2017 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Šiuo metu vertiname


Ville Valo Ville Valo
7,3

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

  Daugiau

Pokalbių dėžutė

15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
14:24 - Crazyz
Jei atsirastų norinčių apsilankyt koncertuose ir parašyt renginio recenziją - pm
11:42 - DjVaids
Nors ne cover'is "Verjamem" vis gi 2012 Slovenian Eurovision daina, tik pavadinimas toks pat.
17:43 - PLIKASS
Kuklia kaina * 9,95 €
17:41 - PLIKASS
Labs vakars, gal kurį nors sudomintų STEVEN WILSON "To The Bone" (2017) albumas Audio CD pavidale ??
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
03:22 - DjVaids
Kokios šalys Eurovizijoje buvo su coveriais. Be Slovenijos.
12:11 - Stripped
Manau, dainos eilutės ''ir buvo toks sunkus ruudo'' šiems metams kaip niekada tinkamos. Ypatingai, pajūrio gyventojams. Teko ir gelbėti rūsį, užlietą pirmą kartą po 20 metų. Bet užtat spėjau perklausyti visus 6 Bix XXX restauruotus kompaktus po 2 kartus.
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 3
  Neregistruotų vartotojų: 225
  Iš viso užsiregistravę: 72672
  Naujausias narys: Anakonda2009
  Šiandien apsilankė: 116257
Reklamos nekenčia: 8


My status  Music.lt Skype
Muzika per facebook  Music.lt Facebook