Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Lietuviškoji "Eurovizija": Vienoje pasirodys Vaidas Baumila ir Monika Linkytė su daina "This Time" (+ video)

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Eurovizija.

Eurovizija.

Lietuvoje baigėsi viena didžiausių muzikinių metų pramogų - lietuviškasis "Eurovizijos" dainų konkursas. Jo laimėtojai atstovaus mūsų šalį tarptautinėje muzikos šventėje, šiemet vyksiančioje Austrijos sostinėje Vienoje.

Pirmuose dviejuose "LRT" transliuotose laidose dainininkai atliko prisistatymo šou, kurių metu sudainavo užsienio bei Lietuvos muzikos hitus. Po šių laidų liko 11 dalyvių, kurių iki 9 sumažėjo jau sausio 17 dieną. Po sausio 24 d. parodyto atrankos etapo beliko vos 7 pretendentai.

Sausio 31 d. iškrito dar du dalyviai - atlikėjos Neringa Šiaudikytė ir Liepa Mondeikaitė. Tai reiškia, jog liko vos 5 pretendentai - Monika Linkytė, Vaidas Baumila, Mia, Edgaras Lubys ir Jurgis Bruzga. Vasario 7 dienos atrankoje paaiškėjo, jog atranka baigėsi ir Edgarui Lubiui bei Jurgiui Bruzgai. Didžiajame finale beliko varžytis trys atlikėjai: Vaidas Baumila, Mia ir Monika Linkytė.

Finale rengėjų sprendimų varžėsi Mios ir Vaido Baumilos bei Monikos Linkytės duetas. Iš pradžių pirmavusi Mia vakaro pabaigoje nusileido įspūdingai bendrą dainą atlikusiems Vaidui ir Monikai, kurie šiemet atstovaus mūsų šalį su daina "This Time":










Susijusi informacija


  • Naudojant music.lt informaciją internete aktyvi nuoroda į www.music.lt yra būtina.
  • Naudojant music.lt informaciją radijo/televizijos eteryje, būtina paminėti, jog informaciją pateikia www.music.lt.
  • Užfiksavus pažeidimus bus kreipiamasi į atitinkamus teisėsaugos organus.

Gairės


 Eurovizija

Šaltinis: Music.lt   Peržiūrėta kartų: 6344   Data: 2015-01-19
Esamas tekstas

Eurovizija. Lietuvoje baigėsi viena didžiausių muzikinių metų pramogų - lietuviškasis "Eurovizijos" dainų konkursas. Jo laimėtojai atstovaus mūsų šalį tarptautinėje muzikos šventėje, šiemet vyksiančioje Austrijos sostinėje Vienoje.

Pirmuose dviejuose "LRT" transliuotose laidose dainininkai atliko prisistatymo šou, kurių metu sudainavo užsienio bei Lietuvos muzikos hitus. Po šių laidų liko 11 dalyvių, kurių iki 9 sumažėjo jau sausio 17 dieną. Po sausio 24 d. parodyto atrankos etapo beliko vos 7 pretendentai.

Sausio 31 d. iškrito dar du dalyviai - atlikėjos Neringa Šiaudikytė ir Liepa Mondeikaitė. Tai reiškia, jog liko vos 5 pretendentai - Monika Linkytė, Vaidas Baumila, Mia, Edgaras Lubys ir Jurgis Bruzga. Vasario 7 dienos atrankoje paaiškėjo, jog atranka baigėsi ir Edgarui Lubiui bei Jurgiui Bruzgai. Didžiajame finale beliko varžytis trys atlikėjai: Vaidas Baumila, Mia ir Monika Linkytė.

Finale rengėjų sprendimų varžėsi Mios ir Vaido Baumilos bei Monikos Linkytės duetas. Iš pradžių pirmavusi Mia vakaro pabaigoje nusileido įspūdingai bendrą dainą atlikusiems Vaidui ir Monikai, kurie šiemet atstovaus mūsų šalį su daina "This Time":



{lang: 'lt'}

{lang: 'lt'}

{lang: 'lt'}

Siūlomas pataisytas variantas

Pastabos

 

Komentarai (139)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
saaulyytee
2015 m. vasario 23 d. 00:36:08
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

matai, LTR nuo šių metų pradžios reklamos neberodo + šiaip yra valstybinė televizija, tai ir padarė cirką bent jau iš Eurovizijos. bet tos atsisegančios sago ir vaikiški bučiniai kažkaip lyg ir realybės šou ėmė primint, o ir komisija (kuri link finalo buvo vis tragiškesnė) ėmė tai skatint... taip, čia valstybinė televizija {#}

mažai čia kuo kartotis noriu, daugiau mažiau viskas ir straipsniuose aprašyta, ir čia išdiskutuota - darykim nedarę, nors Sašenko pasakė, kad mes per maži laimėti Euroviziją (negalvojant apie tai, kad Latvija ir Estija "didesni" už mus) - manau, laimėti įmanoma, obettačiau, jeigu tik norėsim laimėt, bet lipsim į tą pačią balą - norai ir liks norais.

o Mia, man rodos, jau bye bye su visam - užtenka kelis metus likt antrai kaip Pilvelytei ir baigiasi visas šou.


____________________
Griauti visada bus lengviau nei kurti.
Atsakyti
Rutonė
2015 m. vasario 22 d. 17:47:07
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Nemanau, kad dar kažkokios pakraipos eurovizijos reikia - išsigimtų ir ta. Pakanka to, kas yra, tik tegu dažniau tokie nestandartiniai į ją patenka. Va, nuo Wig Wam 10 metų praėjo, nuo Lordi - 9, o dar prisimenam... Gaila negaila, bet, matyt, tokio žanro atlikėjams gaila savo laiko tokiam niekalui kaip eurovizija. Taip, tie metai (2005-06) buvo toks gaivos gūsis užrūgusioj EV, dabar, atrodo, vėl viskas užsistovėjo. 

@Grace. Aha, Moldova. Su šimtamete babunia, kur būgnus mušė. Zdob si zdub, ar kaip jie. Vien dėl pavadinimo nesunku jų nepaminėt - sunkus jis man kažkoks... :) Bet man labiau įsiminė ta babunia nei daina...


Atsakyti
p_ruta_
2015 m. vasario 22 d. 17:21:23
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Tai tas pats ir su po Lordi buvo, kažkaip suaktyvėjo sunkioji muzika. Bet gaila, kad tik pora metų tai tebuvo. Galėtų būti kokia "euro-metal-vision", žymiai įdomiau būtų. 


Atsakyti
Grace
2015 m. vasario 22 d. 17:00:17 2015-02-22 17:01:27
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Man tai Verka tikrai nebuvo nei įdomu, nei kažkas labai išskirtinio. Taigi karts nuo karto būdavo gi ir daugiau humoristinių pasirodymų ir kur kas subtilesnių. Net ir mūsų vyriokai Inculto man žyyyyyymiai geriau (juolab, kad pas juos ir melodija buvo, tiesiog verčianti kojas kilnotis). Ypač dar pažiūrėjus jų susuktą video filmuką prieš EV...

Kažkuriais metais (bet jau labai seniai) buvo berods Moldova. Tautiniais motyvais pagrįstas šou su humoro elementais, būgnai, aukštos kazokiškos kepurės,  va ten tai buvo ir į ką žiūrėt ir ko klausyt.

O iš laimėjusių, gali patikti, gali nepatikti, bet Ruslaną, manau, kiekvienas nors kažkiek besidomintis EV žino. Tuo metu, kai ji laimėjo, jos pasirodymas irgi nebuvo standartas. Paskui tik buvo bandymų tai kopijuoti. 


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
Rutonė
2015 m. vasario 22 d. 16:28:36
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Bet prie to "standarto" to pasirodymo niekaip nepritrauksi... nebent standartų laužymas taptų standartu


Atsakyti
p_ruta_
2015 m. vasario 22 d. 15:47:45
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Va galėtų susivienyti Ščiogolavaitė, Pilvelytė ir Mia, jos vis to užkeikto barjero nepraeina, gal taip netyčia praeis kartu :DSutinku dėl sistemos, absoliuti nesąmonė. Jau geriau grįžtų prie senosios, ateini jau išsyk su eurovizine daina ir dalyvauji. Šiaip net balsavimo apmokestinimas nėra protinga mintis. Šiaip kai kokie "Šok su manim" ar "Auksinis balsas" (jau nepamenu kurie tiksliai) darė su nemokamu balsavimu ir žymiai didesnis aktyvumas. O kas dabar norės litą leisti ir dar su kvestionuotina sistema. 


Atsakyti
p_ruta_
2015 m. vasario 22 d. 15:44:19
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Aš ne dėl skambesio, jei pagal tai, taip tikrai labiau Maltos, bet dėl to "gerietiško", šviežio motyvo :) 


Atsakyti
Grace
2015 m. vasario 22 d. 15:42:15
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Na jau  Verka Serdiučka tai kaip čia pasakius... Ir beje ganėtinai nusibodęs reikalas ji/jis  jau buvo, kai EV dalyvavo. 


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
skaistusia
2015 m. vasario 22 d. 15:36:37
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Man labiau This Time primena praeitų metų Maltos dainą Coming Home, negu Šveicarų daina


____________________
Welcom down to my planet hell!
Atsakyti
skaistusia
2015 m. vasario 22 d. 15:31:26
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Gėda LRT kur tai matyta,kad paskutinę minutę keistų taisyklės??? Nesąžininga kova 2 vs.1kur tai matyta???Kai buvo paskelbtas atrankos formatas, sakiau,kad bus tas pats kaip pernai painiava ir sukčiavimai. Deja buvau teisi. Skambinau likus 5 min iki balsavimo pabaigos ir man pasakė, kad balsavimas jau sustabdytas, tai kam yra "renkamas" atlikėjas jeigu jau viskas yra nuspręsta, kad važiuos? LRT eilini kaltą pasišiko prieš žiūrovus.  Galiu tik Lietuvą su paskutine vietą pasveikinti pusfinalyje, ir jeigu ir pateks į finalą, tai bus tai Malta 23 vietoje (jų daina tokia pati buvo) {#}{#}{#} 


____________________
Welcom down to my planet hell!
Atsakyti
Rutonė
2015 m. vasario 22 d. 15:31:01
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Gerai, pažiūrėkim, kas laimėjo (ar vos vos pritrūko iki pergalės) ir kas tikrai ilgiau bus prisimenama nei tokios dainos:

Nickole - A bische frieden (senienų seniena, o dar ne vieno mielai klausoma);

Toto Cutugno - Insieme (nu dar vienas toks tų laikų standartas - visi kartu už taiką pasaulyje; atrodo, šiemet ne vieni vėl prie tos temos grįš);

Lordi - Hard Rock Hallelujah - ką čia dar aiškint; tuo pačiu nebijau ir LT United- We Are The Winners paminėt - jei dar ne vienus metus ją užkulisiuos traukė, tegu ir juokais;

A daugiau ir nepamenu... Taip, žinau, ABBA - Waterloo irgi buvo didžiulis hitas, bet kad būtų kažkoks išskirtinis, nepasakyčiau. Gal dar Secret Garden - Nocturne ne visai toks standartinis eurovizinis formatas buvo. 

Dabar iš tų, kas nelaimėjo: Buranovskije babushki, Verka Serdiučka, na man dar pastrigo Wig Wam. Viskas. 

Gal dar ko nors nepaminėjau, bet jie jau arčiau to eurovizinio standarto buvo. O šiaip va tokie va išskirtiniai tebuvo keli, gal net ant vienos rankos pirštų suskaičiuotume. Mums su tokia atranka iki pergalės toliau nei iki mėnulio. Nes jei jau nepraėjo Mia ir nebežada dalyvaut, jei bus tokia atranka, tai tikėkimės išvis blankybių blankybės. Netikiu, kad eitų tie, kam reikia dėmesio - dabar yra ir FB, ir Youtube - galimybių be televizijos prasimušt vis tiek gana daug. 

O dabar dainos kuriamos tik tam vieninteliam vakarui (geriausiu atveju - dviem). Ir jei jos atlikėjui neprilimpa, tai vargu ar kada nors jos jo repertuare bus. Man tikrai buvo įdomiau 2007 atranką žiūrėt, kai dalyvavo ir Minedas, ir Antanas, ir komisijoj LT United ir po vieną, ir po kelis sėdėjo. Kokie dundukai tada bandė laimę - tokius ir matėm. Matėm, kas ėjo tik savęs parodyt, kas išvis nežinojo, kur ir ko eina... Bet kas ėjo - ėjo su savos kūrybos dainom ar bent jau nūtent jiems sukurtomis. O dabartinė sistema yra absoliutus blogis, ir jei tokia liks kitąmet, man įdomu, keli atlikėjai pareikš norą dalyvaut atrankoj. Juk šiemet korupcija buvo matoma net aklam.


Atsakyti
p_ruta_
2015 m. vasario 22 d. 12:52:22 2015-02-22 12:56:53
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Aš irgi manau, kad į finalą patekti gali, aišku kelitoj vietoj bus, tai klausimas, bet tikrai nebloga. O šiaip metai iš metų nu nebuvo jokios dainos iš lietuvių pusės, kuri galėtų būti Eurovozijos nugalėtoja. Nebent LT United, nes ten greičiau protestas , gal ir būtų suėjęs, jei ne Lordi. Vakar dar permečiau akimis visas mūsų dainas Eurovizioje siųstas, nu nieko gero, nei vienais metais. Šiais metais, nors nebloga, palyginus. Aišku, iki dainos nugalėtojos jai toli, bet kad ir pačioje Eurovizijoje kartais laimi visiškos pievos. Kaip kad ta "Maltiva", Bilana "Believe me" (man asmeniškai, labiau suėjo "Never let you go"), jau nekalbant apie visokias popsines balades, kurių apstu Eurovizijoje. 


Atsakyti
Rutonė
2015 m. vasario 22 d. 02:04:12
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Na gerai. Kad eurovizinius standartus ji visiškai atitinka, tai faktas, tik ar tai pliusas? Nors tokių akibrokštų kaip LT United ar Lordi jau veikiausiai nebebus. Ai, taip... Pernai gi dar buvo Končita.. Dar, tiesa, Buranovo bobulės. Na ir dar gal Verka Serdiučka (bet tai jau buvo po LT United). O ar tokios eilinės, standartinės dainos turės gerbėjų, sunkiai tikėtina. Nes jos tokios vienkartinės.... Taip, vis sakom, kad eurovizija nenuspėjama, taip lyg guosdamiesi po eilinės nesėkmės. O gal kaip tik todėl ir nesiseka, kad bandom įtikt kaip ir visiems, o kartu niekam? Ir vis tiek kasmet vėl lipam ant to paties grėblio. 

 

O taip... Ta Linkytės atsisegusi saga... Tik aš ir vėl netikiu atsitiktinumu. Paskaityk komentarus - NIEKAS netiki. Na kad Tyla, Valinskas &Co. moka PRintis, tai čia niekam ne naujiena. Tik kad būtų juokinga, iki to labai toli - juk visas tas cirkas vyko VALSTYBINĖS televizijos eteryje.

 


Atsakyti
velniux
2015 m. vasario 22 d. 01:40:52
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Nežinau, man kažkaip tikrai atrodo, kad į finalą turėtų išeit. O mano nuojauta šitu klausimu dažniausiai teisinga {#}. Gal dėl Vilijos buvau neapsisprendęs, maniau, kad jeigu pateks, tai nebent 9-10 numeriu, panašiai kaip Pojavis ar Sasha. Netgi kitaip pasakysiu, šansai užimt neblogą vietą su šita daina atrodo bene didžiausi nuo LT united laikų, jeigu iš visų po to dalyvavusių atlikėjų išimtumėm Montvydą. Daina tikrai ne visiems patinkanti ir aš už ją nebalsuočiau, bet ji išsiskiria, turi į eurovizinius standartus gerai atitaikytą melodiją, gal ir tas, kad visgi duetas scenoje, gali padėti. Aišku, čia visa tai galioja, jei Linkytei vėl lašinių nereikės statyt dėl jaudulio ir persidirbimo, ir jei ji nesugalvos nusidainuot, kas yra taip visai tikėtina {#}


____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
Rutonė
2015 m. vasario 22 d. 01:25:20 2015-02-22 01:30:18
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Ha, komentarus geriausia skaityt ten, kur sumėto ar 15min, ar Delfi, kur ratuoti pažeidėjai - ar ne ten pastatė, ar tikrai KT pažeidė. Va ten tai komentarai būna... Bet, žiūriu, EV irgi stengiasi neatsilikt - daunų, debilų, kiaunių, idiotų ir kitokių nevykėlių oi, kaip greit daugėja... Liūdna, aišku... Kad dar bent būtų dėl ko peštis, o dabr... dėl eurovizinės dainuškės... Šiaip ar taip - būtų įdomu, ką/ar parašys tuo (atrankos) klausimu Mamontovas, nes kol kas nieko nėr. Gal nutarė žmogus nebesivargint, matydamas, kad viskas nupirkta...

Estus aš taip fragmentiškai praklausiau, bet susiklausė smagiau nei mūsų. Bet nėra jau kažkoks stebuklas, yra buvę ir geriau. 

O dėl mūsų dainos, ar pateks į finalą, tai ginčytis nenoriu - mano manymu, šansai labai menki, nebent "aplink" ją išsidėstys niūrios liūdnos baladės, tada gal gal... Bet nei Vilniaus 2016, nei 2026 nematau. Nu gal per žiauriai 2026, bet kitąmet tikrai važiuosim (tik ar verta?) kur nors pas nelabai tolimus kaimynus.

O dėl duetų - kažkodėl man nesitiki nei Zilnio, nei Zujaus "autoryste"... {#} Kažkaip man ir čia Tylos ausys kyšo... Tipo, jūs, chebra, pasiūlykit, nes man reikia Monikutę prastumt. Tik nesuprantu - nu jei vėl bus uodegoj, tai kas jam iš to? Nebent jau dabar su autoriais pinigėlius pasidalys.... Aha, bjauri aš ir visur sąmokslo teorijų ieškau. Tik kad kol kas tokiuose realybės šou (Kelias į žvaigždes) - kur Valinskas, ten teisybės nė nelaukit.


Atsakyti
velniux
2015 m. vasario 22 d. 00:55:39
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Kažkaip aš net nebežiūrėjau jau po pirmo pasirodymo (aišku prie to ir transliacijos striginėjimas prisidėjo, bet labiausiai grynai dėl to, kad viskas ir taip buvo aišku).

 

Aš pasakysiu paprastai - Mia antrus metus iš eilės yra stipriausia atlikėja atrankoj, bet šita sistema jai neleidžia išvažiuoti, nes paprasčiausiai atrenkama jai netinkanti daina. Taip, galbūt šiemet, priešingai nei praeitais metais, jos mėgstamiausia atrankos daina nebuvo geresnė už išrinktąją (ar, tiksliau pasakius, turėjo mažesnį potencialą Eurovizijoje), bet tiesiog nervina toks smukdymas. Ne kad išeitų į finalą trys atlikėjai su trim savo mėgstamiausiom ir labiausiai sau tinkančiom dainom. Ne. Reikia išrinkt pradžioj dainą ir tada vaidint, kad "wow, koks įdomus ir nenuspėjamas finalas laukia". O šiemet dar ir padvigubino Linkytės su Baumila šansus. Negražu tikrai yra, kai žaidžiama du prieš vieną. Taip jau norėjosi to dueto, tai reikėjo ir padaryt, kad finale varžytųsi Mia prieš duetą, o ne kažkokį farsą, kaip dabar, kad Vaidas su Monika ir po viena, ir duetu važiuoja. Realiai padaryta buvo viskas, kad Monika, o ne Mia išvažiuotų ir taip gražiai sužaista, kad išrinkta kone vienintelė daina, kur Monika (vėlgi, turbūt tik dėl to, kad duete) bent jau nesižiūrėjo blogiau už Mia. 

Dėl to pasiūlymo jiems kartu dainuot, tai jis tikrai toks buvo atrankos metu, pats puikiai pamenu. Zilnys siūlė Edgarui su Mia, o Zujus pasigavo idėją ir kitos (ar gal ir tos pačios) laidos metu pasiūlė tą patį padaryti Vaidui su Monika. 

 

Dėl tų komentarų, tai čia anokia naujiena. Pasiskaitykit kartais įdomumo dėlei, kas vyksta po straipsniais apie sporto varžybas. Ir ne tik apie Ryto ir Žalgirio krepšinio dvikovas. Netgi, kad ir, Anglijos futbolo lygą. Tiesiog kažkaip lietuviai mėgsta labiau nei savo atlikėją/komandą palaikyt, o ant kitos užstumt. Tai daugiau satisfakcijos suteikia.

 

Nu reiks prachekint estus, šiaip aš jų tik porą labai gerų pasirodymų prisimenu iki šiol, ne ką įdomiau. Kol kas teko tik italus girdėt, nes San Remo finalą žiūrėjau. Gaila, ne patį geriausią išsirinko, bet tokį, mano nuomone, 2-3 tarp visų dalyvavusių. Gan įdomus ten pasirodymas, bet laimėt nė pro kur negali.


____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
Crazyz
2015 m. vasario 22 d. 00:55:23 2015-02-22 00:55:40
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Na, džiaugiuosi, kad galiausiai nubalsuota protingai.  Mia puiki atlikėja, bet jau antrus metus nenuskyla su daina.  Visiškai neužskaitau šios lietuviškos atrankos sistemos. Bet turim ką turim.  Vaido ir Monikos duetas kad ir koks saldus, nenatūralus, suvaidintas beatrodytų, bet jie tikrai labai tinka vienas kitam, dera šioje dainoje.  Patinka man šios dainos ritmika, tas clappingas, melodija, primenanti Mumfordus. Actually pernykštė Maltos daina visiškai man nepatiko.  O "This time" jau negaliu išmesti iš galvos.  Paskaičius užsieniečių komentarus, irgi visumoj didžioji dalis vertina labai pozityviai, tai gal Europai tikrai patiks ir būsim Top 10uke. Tarp kitko man anos savaitės versija labiau patiko, šiandien bandė padaryt kažkokią bombą, išspausti nežinia ką. Daugiau instrumentalo reikia joje! Svarbu pozityviai nusiteikti,viskas bus gerai.  Vilnius 2016 ;D


Atsakyti
Rutonė
2015 m. vasario 22 d. 00:38:54 2015-02-22 01:26:15
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Nu ką - ūžia tai ūžia. Bjauru skaityt komentaruose tik, kai vienas kito nepažįstantys žmonės vieni kitus idiotais, debilais ir dar visaip kaip išvadina. Ir dėl ko? Dėl to, kad "protingiems" - daina laimėtoja yra tobula (kaip ir duetas), ir atrinkta visai teisingai, o tie, kas mano, jog visas konkursas tebuvo farsas ir jau iš anksto buvo žinoma, kas ir su kokia daina važiuos - tie yra daunai, debilai (ir kiaunės).

Kaip man pasirodė, tai nereikia gal nė aiškint - visos tos dirbtinės šypsenos, visi tie surežisuoti atsilikimai ir pralenkimai, tos netikros ir nenuoširdžios liaupsės (beje, abiem - tik Miai, tiek duetui) - buvo matyt ne 100, o 10000% dirbtinumo. Dabar muzikiniai įspūdžiai. Mia atrodė puikiai. Ir dainuodama tą "laimėtoją". Tik jei tiesa, kad ta daina jai nepatinka - nu nereikia jai su ja važiuot. Klausėsi tai ji neblogai, bet bendras vaizdas tai nelabai, nelabai....

Duetas. Aišku buvo iškart, kad jie laimės, nes neva kažkas (tipo, Zilnys) iš komisijos sugalvojo pasiūlyt jiems sudainuot duetu. O kas galėtų paneigt, kad tai Tylos idėja ir jam trūks plyš reikėjo iškišt Moniką? Vat po Mios man Monikos balsas bent jau dainos pradžioj skambėjo tiek skystai, kad, atrodė, blogiau jau nėr kur. O kaip išgyyyyrėėėė... :D Fantazuot ir tikėtis (tikrai jie patys tiki????), kad šitas niekalas perspjaus "We Are The Winners"???? 

Beje, ką tik paklausiau, ką siunčia estai - nu kur kas gražiau nei mūsų...


Atsakyti
Junis
2015 m. vasario 21 d. 23:39:56
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Ai, nu ir gerai, kad jie važiuos ;) Mia kažkodėl nepatinka man ... O Linkytė tikrai gerai dainuoja. Pati daina, mano manymu, turi mažai šansų patekti į finlą. Bet niekas negali pasakyt, kaip čia bus... Faktas, kad Mia nesužibėjo dainos "laimėtojos" atlikime. Tai bent nėra pikta :)


Atsakyti
p_ruta_
2015 m. vasario 21 d. 23:05:15
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Ūūūū ūžia visur dabar. Įdomu pasiskaitinėti komentarus, ko tik juose nemini. Šiaip, kad nešvariai sužaista su tuo duetu, tai faktas. Mano manymu ši daina laimėti šansų neturi, bet patekti į finalą tikrai gali. Į Mia buvo gražu žiūrėti per tuos prisistatymus, bet dainai "This time" ji netinka. Monikos ir vaido duetas dera. Man gal kiek per daug to meilikavimo ant scenos, bet balsų prasme gražiai klausosi :)


Atsakyti
Grace
2015 m. vasario 21 d. 19:48:58
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Mano supratimu tai This Time iki pernykščios Šveicarijos dainos kaip iki mėnulio. Visom prasmėm. Kas ją bedainuotų. 


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
p_ruta_
2015 m. vasario 21 d. 19:15:59
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Šiaip man kuo toliau, tuo labiau atrodo, kad visa eurovizija tėra sukrtas kažkieno farsasŠį straipsnį paskaičius, kažkaip dar labiau tai atrodo

https://www.delfi.lt/pramogos/eteris/eurovizijos-organizatoriai-sulauke-oficialaus-prasymo-is-dainos-this-time-kompozitoriaus.d?id=67231318

 

Iš esmės jau vien nuo pardžių. Vedėjų klausimas. Nu gerai, Nainė laimėjo, prabalsavo ir t.t. Bet kodėl niekas nerinko atskirai vedėjo? Kodėl A. Valinskas buvo jau iškart paskirtas? Tada tos niftemu dainos, visokie dainų keitimaisi, na o dabar irgi neaišku kas vyksta. Nenustebčiau, jei šiandien nuspręstų tą duetą išrinkti. Iš esmės man jis nepaliko įspūdžio. Prisiminkim Adomaičio ir Simonas fiasko Eurovizijoje su jų meilės daina. Įtariu tas pats būtų. Kad "This time" graži daina, tai pritariu, ji tokia gal ir banalokai nuskambės, bet "gaivi" , man tuo gaivumu priminė pernykštį Šveicarijos pasirodymą 

Na, bet Monikos ir vaido duetą įdėti kaip ketvirtą pasirinkimą, sakyčiau nėra sąžininga Mios atžvilgiu. Nors man ji ir nepatinka, bet vis tiek jos gaila, kad nesąžiningai jos atžvilgiu elgiasi.


Atsakyti
Rutonė
2015 m. vasario 9 d. 01:54:18
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Šiaip tai Vaido ir Monikos duetas mane visai maloniai nustebino, tiesa, ne jų ten nuopelnas buvo - pasirodo, norėdami mes galim pafdaryt kažką, kas bent kiek vizualiai tikrai neblogai atrodo (aš apie tą "ugnį" priedainio metu). Bet šiaip daina irgi tokia tipiškai standartiška, kad vargu ar būtų pastebėta. Nors ji kur kas įsimintinesnė, pagavesnė gal tiksliau nei "Skęstu/Flying". Tos iki dabar nė gabaliuko neprisimenu, o ir klausyt buvo nepakeliamai bloga.... 

 

@saaulyytee na matai, mintis, kad daroma viskas, kad tik nelaimėtume, ne mano. Reikia jos savininko klaust, kas iš to (o kas jis, net ir nežinau, gal ne ant pirmo parašiusio tai, užsiroviau. Bet kadangi pritariu, atsakysiu iš savo varpinės, kas mums iš to: 1 - pirmiausia tai finansinis reikalas, su keliais šimtais tūkstančių eurų turbūt jau nebeišsiverstume, reikėtų gerokai didesnės sumos. Ji yra? 2 - vedėjai. Kažkaip numanau, kad jie irgi numano, kad tokie, kokie yra, tarptautiniam re(n)giniui jau visiškai netiktų - ir angliška tartis klaiki, ir humoro jausmas tualetinis. Surast ir prikalbint tinkamus - užduotis ne iš lengvųjų; 3 - Žalgirio arenos tokiam renginiui pakaktų? Vargu... O per metus (mažiau) suręst naują milžinišką statinį - misija neįmanoma (vieta, darbininkai, finansai, pagaliau tolesnė to pastato panaudojimo vizija - kažkam dar ir toliau naudot, griaut, sugalvokit patys).


Atsakyti
Rutonė
2015 m. vasario 9 d. 01:39:57 2015-02-09 01:41:06
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Mes čia apie euroviziją, o ne apie šeimos reikalus :) Bet Gabalis iš to trio vienintelis padoriai atrodė. Ir, beje, kiek iš komentarų pamenu, pliusas buvo Čivilytei - kad bent jau už dukrą atrodo geriau.

 

Ką tik grįžau iš Mamontovo sienos - ten diskusija dar verda. Bet kad ir kiek ten būtų pridiskutuota, išvada peršasi tokia - į tokią idiotišką atranką nebeina ASMENYBĖS. Mums ne tobulo balso su neribotom galimybėm, ne gražuoliuko reikia, mums reikia ASMENYBĖS, kuri nebijotų būt pati savimi (nors tikrai nebūtų minusas, jei visos tos savybės derėtų viename žmoguje, na gerai - duete). Kai važiavo tokios asmenybės, va ir turėjom - SKAMPus ir LT United. O su kitais pavyzdžiais nebenoriu kartotis - Lena, Lordi, gerai - netgi braliukai su Walters & Kazha, Brainstorm (Prata Vetra) - tie nors nelaimėjo, bet nepastebėti tikrai neliko. Estai irgi. Urban Symphony ne vienam patiko. Moldova su būgnijančia babulia, pagaliau Rusija su Buranovo babuškom. Mūsų bėda ir yra bandymas nuspėt, ko gi reikia tai euroviziajai, o ne būt savimi. O tokius bandančius išlikt savimi anksčiau ar vėliau tokia sistema eliminuoja.


Atsakyti
velniux
2015 m. vasario 9 d. 01:12:22
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Vargšas Gabalis, geras žmogus, tai ir ėjo visur, kur jį ta tempėsi {#}


____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
velniux
2015 m. vasario 9 d. 01:04:35
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Kas dėl rezultatų, tai irgi, sakyčiau, apgailėtina. Mia iš bet kokio šūdo gali padaryt bent jau pusėtiną gabalą ir jei iš šitų trijų likusių su kažkuo dar yra vilties, tai tik išsiuntus ją. Ji vienintelė turi charizmos ir puikiai įsijaučia į kiekvieną gautą dainą. Vaido su Monika duetas buvo neblogas, man tokie saldūs pasirodymai nepatinka, bet su juo būtų šansų. Dalykas tas, kad ta daina yra balsavimo dugne ir labai mažai šansų, kad bus išrinkta. Išsiuntus Vaidą su kokia bent kiek klausoma daina teorinės galimybės praeiti dar gal ir būtų vien dėl jo išvaizdos (žinom, kaip kartais balsuojama), bet išsiuntus Moniką (labai man patiko vienas komentaras po Mamontovo postu: "pilka kaip cementas") šansų jokių. Sakot, kad turi balsą. Nu ir kas? Mia su Vaidu irgi jį turi ir netgi, sakyčiau, geresnį. Bet ant scenos Linkytė atrodo tragiškai. Išeina dainuot "Dangerous" apsirengus kaip nežinia kas ir nusiimprovizuoja bala žino kur. Skrybėlę užsidėjo "ale laukiniai vakarai", tik kažkaip nepagalvojo matyt, kad ten su violetinėm niekas nevaikšto. Prapultų ji Eurovizijoj visiškai. Ten reikia kažkuo patraukti, įsiminti, o ji padainuos, praplauks ir niekas jau per pakartojimus net neprisimins, kad toks pasirodymas buvo.


____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
Rutonė
2015 m. vasario 9 d. 00:58:47 2015-02-09 01:26:21
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Balsą moteris gal ir turi, bet skonio tai nelabai. Kiek anksčiau atrankų buvo - jai reikia prasmingo džiazo kūrinio. Kas eurovizijoj gal irgi būtų nestandartas, bet simpatijų tikrai nesulauktų. Dėl skonio turėjimo tai dar labai pasiginčyčiau. Čia, rods, iš "Žvaigždžių duetų" kažkuriais metais (nesekiau). 

Agneta Gabalytė, Rosita Čivilytė ir Česlovas Gabalis

Tai kai paskaičiau komentarus, visi (beveik) sutapo su mano mintim - "dievuliau, koks čia pižamų vakarėlis buvo????" Kalbant apie pastabas, tai kad nebuvo jos konstruktyvios... "Vaidai, aš tave tiesiog myliu, Monika, tu nuostabi, Jurgi, tu puikus.." O visi kiti - nu ką jūs išvis scenoj veikiat??? - va toks man įspūdis susidarė. Tai jai irgi norėtųsi pasiūlyt sudalyvaut eurovizijoje. Tik vat kažkodėl neina... 

Mamontovas dėl sistemos tai visiškai teisus - vietos machinacijoms pakankamai. Ir tikrai nereikia - ne, negalima - atlikėjo ir dainos išskirt. Kuo buvo blogos atrankos, kai kiekviena kandidatas su savo kūriniu ateidavo? Ar ne 2007, kai komisijoj pakaitom visi LT United nariai sėdėdavo, kai komisijoj buvo ir Kelmickaitė, viską buvo galima matyt nuo nulio - ir kokie "talentai" - kaip Antanas (prisimena dar kas nors tokį?) ar Minedas - ateidavo ir būdavo praspiriami kaip netinkami (ir būdavo motyvuojama ne "tu man patinki/nepatinki", o tikrai argumentuotai, kodėl vieno ar kito praleist negalima), ir kaip tarp negirdėtų atsirasdavo perliukų (gal ne eurovizijai, bet vietinei rinkai visai tinkamų)? Ne, matot, reikia daryt taip, kaip daroma dabar - mišrainių mišrainę. Aišku, taip irgi kartais gali pasitaikyt kaip aklai vištai grūdą atrast KAŽKĄ TOKIO, bet... Tikrieji talentai ne(be)ina, gerų dainų, tiesą sakant, nepasiūloma. Tos, kurios dabar liko, jau taip ausų nebedrasko - apsipratau, bet kad nors viena iš jų būtų WOW, nėra. Ir iš to, kaip kai kurie atlikėjai pajuokauja apie savo bandymus sudalyvaut (tada dar normalioje) atrankoje, galima suprast - ačiū, užteko tada, daugiau nebenorim.... Ir prie viso to - o kam tą užsienio komisiją reikėjo rinkt? Jie ką - objektyvesni? Kažkaip kyla abejonių, kai visi didžiausius balus surašo vienai ir tai pačiai Monikai. Kad balsą ji turi, kad talentinga - neneigiu, bet dažnai visai ne galingas balsas laimėt padeda. O charizmos ji neturi.  Arba tiesiog nė viena daina jai netinka man susidarė vaizdas, kad tiesiog atėjo atidirbt - nuoširdaus įsigyvenimo į dainą taip ir neteko pamatyt.  O čia vėlgi galima prikišt, kad nėra kada susigyvent su daina, kai kas savaitę jos keičiamos, o dabar net ir po dvi reikia paruošt. Ir tuo labiau, kai laaabai abejotina, kad nors viena (be "Skęstu") taptų nuolatine jos repertuaro daina.

O vedėjai man kaip reta atgrasūs. Vienas senstantis nepakeičiamasis supervedėjas, kuris turbūt jei ne visiems, tai bent jau daugumai nusibodęs iki negalėjimo, kita irgi išskirtiniu kultūringumu nepasižyminti naujai kepta gviazda. Abiejų juokeliai tokie, kad net klausantis per TV ar radiją darosi gėda. Kad ir kaip norėčiau, nu nieko gero api juos pasakyt negliu - erzina jie mane. Vat "Auksiniam prote" Valinskas dar visai pakenčiamas, o čia.. Atsiprašau...

Ir dar kas dėl komisijos. Pasikartosiu - bet nu negalima taip daryt, kad komisijoij sėdėtų kurio nors dalyvio vokalo ar dar kokių galų mokytojai - tai koks tada objektyvumas, juk aišku, kam didesnius balus surašys. Kas šiemet labai sėkmingai daroma.

 


Atsakyti
velniux
2015 m. vasario 9 d. 00:53:02
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Nesutinku nei su vienu sakiniu. Pirma, Mamontovas jau įrodė, kad gali geriau. Taip įrodė, kad visi bandymai tą geriau bent pakartoti buvo toli toli nuo tikslo. Nematau, ką jis dar kam turi įrodinėt. Ir jeigu žmogus, kuris tikrai yra autoritetas šitoj srity, komentuoja tokiais klausimais, tai aš nelabai suprantu, kur ir kas čia blogai. Iš visų tų Lietuvos eurovizijos "ekspertų" jis yra vienas iš nedaugelio, kurie tikrai gali teisingai ir konstruktyviai patarti. Ar Čivilytė geriau už Adomaitį? Turbūt, nes už Adomaitį nedaug ką blogiau surastum (nepaisant to, kad ir iš jo lūpų retais atvejais logiškos frazės išeina). Bet Adomaitis nėra rodiklis. Čivilytė yra eilinė pasikėlus boba, kuri jau ne kartą ir ne du smarkiai prisidėjo prie to, kad išvažiuotų eilinis lūzeris, kuris pas ją mokosi vokalo, o ne tikrai verčiausias atlikėjas. Vat šitai pasakyt "padaryk geriau" tai labai labai į temą būtų. Nepamenu apskritai, ką ji būtų gerai padarius. Bjauri kaip žmogus (kažkas iš pažįstamų labai tiksliai ją hiena yra pavadinęs) ir gerokai save pervertinanti kaip dainininkė. Dėl skonio, aišku, nieko nepasakysiu, bet įdomiai išsirinkai dvi atlikėjas, kurių turbūt niekas nepriverstų manęs klausytis net už pinigus {#}


____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
saaulyytee
2015 m. vasario 9 d. 00:30:52
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Na na na, o kokia nauda iš to, kad niekad nelaimim? {#} galim sau leist metai iš metų vėl rengt atrankas, kad būtų ką žiūrėt, o jei laimėtume, neberengtume? ech, metai iš metų visiems aišku, ką blogai darom, bet lipam ant to paties grėblio ir nereikia norėt, kad elgiantis taip pat, kaip vakar, rezultatai ryoj bus kitokie negu kad buvo šiandien. gaila, Edgaras ir Tadas po visko iš tiesų parodė, kad arba perdegė, arba atskleidė, ką iš tiesų mano apie pačią Euroviziją, nors, žinoma, tai tik lašas jūroj, kuris niekaip nedarys įtakos šitam reikalui.

iš esmės, kadangi krito Lubys, jeigu jo dainą paims kas kitas, galės nepagrįstai kaltinti, kad mat atlikėjas pilnai neišjaučia dainos, nesupranta jos esmės ir bla bla. o vat įdomu bus tada komisijos paklausyt...


____________________
Griauti visada bus lengviau nei kurti.
Atsakyti
p_ruta_
2015 m. vasario 8 d. 23:37:37
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Mamontovas man kartais panašus į tulžį liejantį senį, kad viskas vyksta ne pagl jį. Tai jam vedėjai neįtiko, tai visa sistema dainų ir pan. Kiek jų post'ų fb yra tekę skaityti, tai vis norėdavo leptelti "Jei sugebi geriau, prašom, parodyk". Šiaip jam praeiti šią sistemą nebūtų sunku, juk vienas iš pelniningiausių atlikėjų, kurio žvaigždė dar nėra užgesusi. Čivilytė man patinka, ji tikrai turi daug patirties, jau žymiai geriau jos, nei kokio Adomaičio klausytis. Ji viena iš dviejų Lietuvos atlikėjų, kurių balsai man labai sueina (antroji Airina). 


Atsakyti
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Susijusios naujienos

2023 m.
2
0

Gegužės 13 d. Liverpulyje paaiškės, kas taps 2023 m. „Eurovizijos“ dainų konkurso nugalėtoju. Konkurso finale susigrums 26 kūriniai, kurių 20 sudarys geriausiai pusfinaliuose pasirodę dalyviai, o likusias vietas užims įprastai be pusfinalių į finalą p...
2023 m.
3
2

Šią savaitę Liverpulyje vyks 2023 m. „Eurovizijos“ dainų konkursas, kuriame grumsis 37 šalių atstovai. Kaip įprasta, konkursas vyks trimis etapais - pirma šalys varžysis dviejuose pusfinaliuose (gegužės 9 ir 11 d.), o daugiausiai palaikymo sulaukusios ...
Startuoja 2023 m.
4
2

Šią savaitę Liverpulyje prasideda 2023 m. „Eurovizijos“ dainų konkursas. 67-asis dainų festivalis Jungtinėje Karalystėje vyks dėl karo Ukrainoje, nors 2022 m. konkurso nugalėtoja tapo būtent Ukraina su daina „Stefania“. Kaip visuomet, konkursą sudarys...
Lietuvos sprendimas: 2023 m. didžiojoje
2
0

Vasario 18-ąją dieną "LRT" televizijos eteryje įvyko didysis šių metų nacionalinės "Eurovizijos" atrankos finalas, kuriame susigrūmė 10 stipriausių dalyvių. Juos vertino tiek gausi komisija, tiek ir žiūrovai, kurie tiesioginio eterio metu balsavo ne t...

Copyright 2001-2024 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Šiuo metu vertiname


Afrika Bambaataa Afrika Bambaataa
7,3

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

  Daugiau

Pokalbių dėžutė

00:10 - edzkaa1
Nu ką, nemaža tikimybė, kad vistik My Dying Bride nebus Kilkim Žaibu, atšaukė beveik visus šių metų pasirodymus. Tik organizatoriai kažkaip neskuba pranešti ir toliau reklamuoja..
20:28 - Silentist
SVEIKI tiek kad net KUKU
10:43 - Arunazz
sVEIKI
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
09:40 - Silentist
guess I did make my name out of my drumming, and I have the big drum sets, and I'm doing all these crazy, odd-time signatures, so, yeah, I guess drumming was very important to what made me popular.

Mike Portnoy
18:43 - Arunazz
SVEIKI
16:33 - Silentist
Tamsa pasitraukia ir paukštis pakyla, Respublika įveikia tylą. Us tave ir us draugus - virs nakties sviesus dangus (old spice)
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 0
  Neregistruotų vartotojų: 409
  Iš viso užsiregistravę: 73333
  Naujausias narys: irving54x
  Šiandien apsilankė: 18305