Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!





  • Naudojant music.lt informaciją internete aktyvi nuoroda į www.music.lt yra būtina.
  • Naudojant music.lt informaciją radijo/televizijos eteryje, būtina paminėti, jog informaciją pateikia www.music.lt.
  • Užfiksavus pažeidimus bus kreipiamasi į atitinkamus teisėsaugos organus.

Gairės


 Eurovizija

Peržiūrėta kartų:    Data:
Esamas tekstas

Siūlomas pataisytas variantas

Pastabos

 

Komentarai (37)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
Grace
2016 m. kovo 10 d. 17:06:39
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

visiems pasitaiko {#}


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
einaras13
2016 m. kovo 10 d. 16:27:33
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Visai kaip aš... {#} Kartais pasakau: žinau, kad yra tokia visata, kurioje aš teisus {#}


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
Grace
2016 m. kovo 10 d. 16:25:42
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Nesiginčysiu ir neargumentuosiu, nes ŽINAU, kad esu teisi :DDD

Nors gal ir retai tokia būnu:)

Bet skoniui draugų nėra, tik tiek {#} 


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
einaras13
2016 m. kovo 10 d. 16:18:04 2016-03-10 16:19:11
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Nebandau įtikinti kitaip, tik pasakau: manęs Sasha Song vis dėlto visai neįtikino. Daina dabar irgi atrodo pigiau grybo, nors 2009 kontekste ji visai tinka. LT United meniškumo prasme man atrodė daug įdomesni. Evelina Sašenko nors jokio performanso nedarė, tačiau daina su vaizdu derėjo ir tai atrodė gan estetiškai. Netgi modernistinis Vilijos pasirodymas mane įtikina labiau nei Sasha Song. Praktiškai pasakiau savo tris favoritus Lietuvos dalyvavimo Eurovizijoje istorijoje. 


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
einaras13
2016 m. kovo 10 d. 15:28:20
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Gal yra kur nors juodojoj rinkoj to viruso, kurį ji pasigavo. Aš irgi noriu {#}


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
Grace
2016 m. kovo 10 d. 15:26:18
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Aha, yra tiesos, kad viena linija ir nebeintriguoja...

Išeina, kad maksimumą iš pasirodymo išspaudė jos liga, ne ji pati.

 

 


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
Grace
2016 m. kovo 10 d. 15:23:25 2016-03-10 15:27:06
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Aš dar vakar pasitikrinau ir galiu ATSAKINGAI  pareikšti: pats stipriausias menine prasme iš lietuvaičių buvo Sashos Song pasirodymas. Vienareikšmiškai :) Ir nieks manęs neįtikins kitaip :)

Vakar atsiradau youtube, nežinau, ar ten  jau tas Maskvoje, bet turbūt (nes laaabai daug vizualizacijų ekrane). Na toks geras, kad stogą nurauna. Geriau už pačią EV. Abejoju, kad greitu laiku jį kas iš mūsiškių permuš. Visų pirma pradžiai tokios stiprios dainos reikia (na ir ne kiekvienas taip talentingai ją išpildys, kaip Sasha Song išpildė savąją).

 


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
einaras13
2016 m. kovo 10 d. 15:22:49
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Pirmame pasirodyme vokalinė linija buvo labiau banguota — buvo ir tylesnė pradžia, ir išryškinti balsu kulminaciniai motyvai. O dabar, Ibelhauptaitė gerai pastebėjo, ji dainuoja viena linija. Tai tiesiog nepatrauklu ir nelabai intriguoja. Man Aistės pasirodymas, jei jį išrinktų į Euroviziją tokį, koks jis yra dabar, gali netgi įvaryti antipatiją.


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
Grace
2016 m. kovo 10 d. 15:17:50
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Man Aistės deja irgi labiausiai patiko pats pirmasis pasirodymas. Kai, kaip sakė, žarnomis dainavo. Ir Užkuraitis beje tą patį minėjo, kad jam irgi pats pirmasis geriausias. Tai gal mums nesivaidena?

Dėl gulbių, tai aš neatidi - jas tik post factum pamačiau :D Nes turiu madą žiūrėti labiau į dainininko veidą. Tai nors tiek, kad pasirodymo metu gulbėmis neužsitraumavau :D Dabar tai jau juokinga :D

Dėl Ericos, ai, iš tiesų jau nebenoriu gilintis, dėl tų visų jos mOkiažų {#}{#}Nepyk.

Juolab, kad manęs tai joks josios mOkiažas nebepaveiktų, balsuoti ar ne :) Nesakau šiaip, kad būtent už ją balsuosiu. Yra ir visokių kitokių pasirinkimų. 

Ir aš jau labai pagauta azarto, nebesulaukiu. Rytoj turėsiu užsienio grupės koncertą, bet kažkaip jau nebelabai jis ir rūpi {#}{#} Iš tos inercijos...


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
einaras13
2016 m. kovo 10 d. 15:11:32
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

EV mes sureikšminam, nes nėra daugiau tokio masto varžybų mūsuose (kalbu apie EV atranką), kur gan profesionaliame (ne pramoginiame) lygyje susikautų didesni Lietuvos žmonės. Mums tai lyg savotiškas „geriausiai pasirodžiusio“ su „gerai ir skoningai išrinkta daina“ išsirinkimas. O pats Eurovizijos konkursas yra tiesiog smagus žaidimas tarp tautų. Ten į profesionalumą žiūrovai žiuri pro pirštus, ir ruoškis nesiruošęs, jei neturi kokios popsinės dainos su vizualiu pasirodymu, kuri tuo metu pataikytų ant bangos. Todėl ir sakau, kad Montvydas yra aukščiausia korta šioje atrankoje.  O music.lt būrelis tegu toliau nagrinėja estetinius / meninius pasirodymų aspektus...


____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
Atsakyti
Rutonė
2016 m. kovo 10 d. 12:39:25
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Nepykstu. Šiaip ar taip, man atrodo, kad mes (lietuviai apskritai) tą EV vis dar pernelyg sureikšminam. Kaip kai kas sako, lietuviai gerai nesijaus, jei EV neužims mažiausiai pirmos vietos. Tai va, ir diskutuojam, ko (ne)reikia, kad bent kiek prie to tikslo priartėtume. Nors mūsų pliurpalų tie žmonės neskaito (gal ir gerai, nors kartais tikrai gaila). O kai net mums, palaikantiems vieną ar kitą atlikėją, kažkas akis bado (Aistės "tatuiruotės", perukas, "užverktos" akys, paskutiniam pasirodyme - pieštos gulbės), patikėkim, tai akis badys ir visai Europai. Ir mums daugiau balsų pelnyt tikrai nepadės (o juk to taip norim...).  Tai kodėl to nekritikuot? Bet ta kritika tenka visai komandai. Aistė man turbūt labiausiai patiko pirmą kartą, nors tas įvaizdis buvo visiškai paprastas. O kai prasidėjo eksperimentai... Iš pradžių man Ibelhauptaitės komentaras atrodė netgi labai įžeidus, bet gerai pagalvojus, visgi ji teisi. Ji režisierė, daug ką mato kitaip. Šį kartą ji pasisakė daug švelniau, nors aš už tas gulbes būčiau davus velnių turbūt gerokai daugiau. Paskutinis įvaizdis man netgi labai patiko, ir ta "liepsnojanti" suknelė visai suėjo (nors idėja ne nauja), bet kai pamačiau gulbes, pagalvojau, kad baisiau klyst turbūt neįmanoma... 

O Ericos minimalistinis makiažas ir šiaip toks neryškus įvaizdis atrodo visai gerai. Tik va dėl to paskutiniojo, kas ten ir kaip, apšviesk tamsuolę. 


Atsakyti
Grace
2016 m. kovo 10 d. 09:29:40 2016-03-10 09:33:40
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

O gal man tiesiog taip susivaideno, būna juk, ypač  skaitant vakare.

Svarbiausia, kad išsiaiškinom. 

 


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
Grace
2016 m. kovo 10 d. 09:28:14 2016-03-10 09:31:42
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Beje, dar paaiškinsiu vieną savo pozicijų. Ji turbūt netipinė. Kaip ir paprastai :)

Aš manau, kad tie atlikėjai, kurie dabar dalyvauja atrankose juk nieko mums neskolingi. Skolingais galėsiu laikyti tik tuo atveju, jei konkrečiai žinutėmis už kažką prabalsuosiu, investuosiu į tai savo pinigus, laiką, pasitikėjimą ir lūkesčius, o tas atlikėjas procese pasišiukšlins.

Bet nei mėgti, nei palaikyti, nei balsuoti juk niekas neverčia. Daugelis to ir nedaro (aš apie balsavimus). Tai yra renginiai šeštadienio vakarui, kuriuos galima žiūrėti, galima nežiūrėti (jei neįdomu ar jei tai, kas ten rodoma, nepatinka). EV nėra gyvybinės reikšmės reikalas. Netgi ne Olimpiada šiaip. Tiesiog konkursas, kuris gal daugiau žinomas ir žiūrimas. Bet kartais tiesiog tai gal per daug sureikšminame.

Gal aš nenormali, bet man nėra asmeniškai gėda už atlikėjus, kurie  susimovė išvažiavę. Susimovė jie, o ne aš. Aš tik juos rinkau arba nerinkau (o gal stebėjau neutraliai). 

Dabar galim pradėti išvedinėti, kad tam konkursui skiriami ir mokesčių mokėtojų pinigai bei pan. bla bla bla. Bet nebūkim pensininkiško mąstymo. Turbūt nė vieno mūsų kišenė asmeniškai nenukentėjo. Ir juo labiau nei vienas iš mūsų nepatyrė moralinės žalos.

Iš viso koncentruotis reikia į teigiamus ir gražius dalykus, o ne į tai, kas š... kvepia. Bent jau aš nesu kokia mazochistė, kuri tik ir ieškotų, ką čia blogo surasti ir paniurnėt. 


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
p_ruta_
2016 m. kovo 10 d. 09:23:32
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Viskas gerai ;)

Aš nenorėjau pasirodyti heitere, galbūt ne taip tada suformulavau :)

O dėl praplėtimo akiračio, tai labai šaunu. Aš irgi nesu užsiciklinus ties vienu stiliumi, smagu ir vienais ir kitais pasidžiaugti :)


Atsakyti
Grace
2016 m. kovo 10 d. 09:00:19
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

O dar vienas dalykas - visai neseniai tik supratau, koks tas mano skonis įvairiapusis ir atviras. Šiumetinė EV atranka (nacionalinė ir kitų šalių) labai prisidėjo prie šio suvokimo (na ir plius davė n  konkrečių atradimų).

Ir puiku, aš tuo labai džiaugiuosi. Nenoriu būti užsiciklinusi ir užsidariusi kažkokiame rate. Kitiems irgi nepatariu :) 

Džiaugiuosi, kad nesu skeptikė, ir džiaugiuosi, kad mano pažinimas, suvokimas tik didėja. Ir dar labiau tikiu Muzikos galia. Nes ji yra neįtikėtina. 


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
Grace
2016 m. kovo 10 d. 08:54:10
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Iš esmės viską labai teisingai susakei. 

Atsiprašau, kad vakar taip užsipuoliau. Atsiprašau visų. Rutone, tavęs asmeniškai irgi. 

Tiesiog skaitant postus viens po kito kažkaip susirodė, kad vos ne norit kai kuriuos/-ias  pratraukt vien dėl pačio proceso. O tokio požiūrio aš nekenčiu ir stengiuosi tai kaip įmanoma apeiti. 

 

 


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
Grace
2016 m. kovo 10 d. 08:43:41
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Dėl Ericos paskut. šukuosenos/bendro įvaizdžio tu tiesiog nepagavai kampo. Tik tiek. Nesu specialistė, bet žingeidus ir besidomintis pasauliu žmogus ir gražius estetiškus dalykus vertinu. Ir nesu užsiciklinus tik ant vienos krypties. Matyt,  kad vizualinio pateikimo (ir aplamai vizualinio meno)  skrityje mano skonis labai platus ir atviras.

Kiek aš suprantu, Ericos paskut. įvaizdis toks ir turėjo būti. Tokia idėja. Kuri puikiai dera su daina (jei jau ir į dainą melodine bei visomis kitomis prasmėmis pasigilinti). Beje, tie, kurie yra skaitę airių autorių literatūros, supras, kodėl jis toks, o ne kitoks. Viskas labai gerai susišaukia suj Erikos vidumi (o ji juk dainos autorė, nepamirškim). 

Aistės paskut. įvaizdžio aš visai nesupratau ir nesigilinau, kodėl ji tokia, o ne kitokia. Man jis visiškai nieko netransliuoja (o gal ir neturėjo aiškios minties ). Tik tos gulbės absoliutus kičas, kurį pralenkti sunkiai ir įmanoma. 

Dėl susendinimo makiažu, juk čia pataisomas dalykas ir ne pats paskutinis variantas. Bandymų gali dar būti melejonas. Tai net nematau prasmės apie tai diskustuoti (bent jau man atrodo, kad atlikėją tikrai ne pagal tai siunčiam). 


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
p_ruta_
2016 m. kovo 10 d. 08:15:26
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Nelabai supratau ar čia aš, anot tavęs, kritikavau ar ne :)

Man Erika labai graži, jos bruožai tokie natūralūs, nėra jokios plastinės chirurgijos atstovų intervencijos. Net dantys nebalinti, bet tai, bent jau man, labai gražu :)

O dėl Aistės, sakydama, kad man jų gaila (jos ir Rūtos), nes joms pastoviai nesiseka atstovauti mūsų šaliai europiniu mąstu, o metus paminėjau, kad natūralu, su metais visi sensta. Ir su kiekvienais metais bus vis sunkiai bandyti patekti (aišku, čia jei jos ir toliau taip bandys daryti). Dėl senatvės, tai  š ir pati vis dažniau atrandu žilų plaukų sruogą ar naują raukšlę, bet dėl šito nepuolu leistis butulino. Na, o kad Aistė jos naudojus, manau, kad akivaizdu. Nesakau, kad ji negraži, man ji tikrai graži. Tu išraiškingą veidą, nors ir nebe visai savo :)

O dėl patyčių, tai patikėk, puikiai žinau ką jos reiškia ir nereikia tam net psichologijos kokio mokslinio laipsnio, užtenka per patirtį turėti, tačiau nemanau, kad aš jas šiuo metu kaip nors inspiruoju. Eurovizija tikrai nėra vien muzikos konkursas ir kalbėti galima ne tik apie muziką. Net kai vyksta kokie auksinių gaublių ar oskarų apdovanojimai, kažkaip portalai nemirga tik diskusijomis apie filmus, bet ir aprangą. Lietuva mažesnė ir tokiais dideliais renginiais pasigirti negali, bet tai ką turim, verta diskusijų visomis prasmėmis, juolab, kaip kad Rutonė sakė, kad Eurovizijoje pasirodančio atlikėjo komandą sudaro daugybė žmonių, tame tarpe ir stilistai, visažistai(ės),. kurių darbas vertas būti pastėbėtas.


Atsakyti
Rutonė
2016 m. kovo 10 d. 00:55:26
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Kritikuot yra už ką, tik gal ne būtent jas pačias, o tuos/tas, kurie/kurios jas rengia, šukuoja ir dažo - kai kada moteriškės atrodo susendintos. Ypač senamadiškai atrodė Aistės ir Ericos šukuosenos. Sakytum, specialiai, kad "tinkamesnis" kandidatas atrodytų geriau (ką aš galiu padaryt, jei man kone vaidenasi, kad ir vėl norima prastumt Donatą). Jei ką - mačiau Delfio apklausą, kuria suknele Ericai būtų geriau vilkėt - dauguma renkasi paskutinę, kuri man atrodo pati prasčiausia iš visų jos vilkėtų. Na, kaip sakoma, dėl skonio nesiginčijama. O ir įvaizdis gali reikšt labai daug. Nemanau, kad būtų smagu ir vėl lyderiaut blogiausio įvaizdžio/kostiumo ar kaip ji ten tiksliai vadinama, nominacijoje. 

O apibendrinant, kol kas matau, kad labiausiai tikėtini du kandidatai - Donny Montell ir Erica Jennings. Nė vienas iš jų nėra mano favoritas, aš visom keturiom už Aistę, bet bus kaip bus. 


Atsakyti
Grace
2016 m. kovo 9 d. 23:54:54
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Tu tikrai gali {#}

O jei rimtai, gali kiekvienas, jei ta kritika konstruktyvi.

Iš serijos: prieš apvarydamas kitą pirma pasižiūrėk veidrodyje į save (visom prasmėm).

Manau, kaip psichologas tu tikrai suprasi, ką turėjau omeny .

Dar. 

Iš tokių pletkinimų paskui ir gimsta patyčios visur ir visame kame. Pradeda tėvai, juos seka vaikai. Na jūs, psichologai, tada nors turit darbo. Bet... Yra labai nekokia statistika kai kuriais tą liečiančiais klausimais. Ir gal ne būtinai iš dangaus. Gal patys savo elgesiu tą bendrą atmosferą formuojam.

O juolabiau, kad puslapis muzikinis, o ne koks nors, kur rašo delfio komentatoriai

 


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
velniux
2016 m. kovo 9 d. 23:38:53 2016-03-10 00:13:08
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Ai, tai aš galiu šita tema pasisakyt, reiškia! Yay! {#}

O jei rimtai, tai Aistė man asmeniškai yra viena gražiausių dainininkių apskritai (bent Lietuvoj). Buvo tokia prieš ~10 metų ir tebėra tokia dabar. Dėl Ščiogolevaitės kita istorija, bet čia, sakyčiau, ne dėl to, kad ji negraži, o labiau dėl jos povyzos.


____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
Grace
2016 m. kovo 9 d. 22:17:45 2016-03-09 22:19:20
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Nepykit, moteriškės ir merginos, bet nesusilaikysiu. Ta dalyvių išvaizdos kritika, kai NĖRA už ką jas net kritikuoti (turiu omeny ypač Eriką, bet ir Aistę tai liečia) tai truputį žemiau plintuso ribos. 

Jei tai sakytų dar vyras/ vaikinas ar pvz.  p_ruta_  , kuri žymiai už jas jaunesnė ( tai tikiu, ir žymiai gražesnė), tai bent jau turėtų teisę kritikuot. O čia JAUNESNIO už save žmogaus kiekvieną raukšlelę išnagrinėt. Na ką aš žinau...  Nebent čia mis Pasauliai rašinėja {#}

Ir ne todėl, kad kuri nors iš jų būtų mano favoritė, labai mėgstama ar pan. Yra toks dalykas, kaip paprastas elementarus žmogiškumas. 

Nejaugi nieko protingo daugiau negalima pasakyti, jeigu tik tokie dalykai aptarimui belieka?

 

Pasisakiau. O jei nepatinka, galit mane už tai net ir užblokuoti. 

 


____________________
Išėjus klausyt "šūdinų" dainų
Atsakyti
velniux
2016 m. kovo 8 d. 11:11:16
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Nu bet tai jei prezidentai gali dvi kadencijas iš eilės būt, tai ir atlikėjai čia galėtų bent jau porą kartų dalyvaut {#}. Nors sutinku, kad tokie atvejai kaip Valentina Monetta iš San Marino, kur tris metus iš eilės važiavo, truputį per daug jau (nors man jos antras pasirodymas iš tikrųjų labai patiko). 

 

O Rusija, taip, visad būna 10-uke, bet kai žmogus važiavo du kartus ir abu kartus buvo tarp 2 geriausių, tai bet kuriai šaliai yra labai rimtas pasiekimas. Kita vertus, be tokių pasirodymo išteklių, kokius jis turėjo, ir tos minimum 10 vietos vien todėl, kad Rusijai atstovauja, kažin ar būtų taip aukštai kilęs. 


____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
p_ruta_
2016 m. kovo 8 d. 10:53:18
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Na, bet kai jos dalyvavo bent po 5 kartus, tai ne tik norą gali damušti, o ir šiaip na bent kažkiek savivertę numuša. Aišku, jei daina gera, gali siųsti, bet bent man atrodo, kad jei jos ir toliau dalyvaus atrankose vargu ar bus išsiųstos, nes ateis nauja karta, jaunesnių su geresnėm dainom, o jei ir ne geresnėm, bet vienodai gerom, vis tiek sužais patrauklumo faktorius, manau. Dėl Bilano, tai Rusija yra Rusija. Jie retai gale sėdi, dažniausiai kapojasi dešimtukyje, visgi daug lemia ir geopolitika. Mūsų atveju, tik stipri daina ar ryškus, išskirtinis pasirodymas (kaip kad LT UNITED) ištraukia į viršų.


Atsakyti
Rutonė
2016 m. kovo 8 d. 10:30:23
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Tokiai minčiai - nebesiųst to paties atlikėjo antrą kartą - gal ir visai pritarčiau, jei ne vienas "bet". Rusai Bilaną pasiuntė antrą kartą - parvežė pirmą vietą. Taip suprantu, kad jį būtų siuntę tiek, kol vis tiek tą pirmą vietą būtų parvežęs. Nors gal klystu. Kad mums Donny parvežtų kažką (bent vietą iš pirmo dešimtuko), drįstu abejot. O dėl to, kad Aistė su Rūta nebėra žalios jauniklės (30+ metų tikrai ne senatvė), irgi nieko nereiškia. Prisiminkim Olsen Brothers - atlikėjai visai garbingo amžiaus lyginant su didele dalimi likusių žemiau.Jei turi gerą dainą - amžius nesvarbu. Tik va su ta gera daina mums dažniausiai ir kyla problemų.


Atsakyti
p_ruta_
2016 m. kovo 8 d. 07:57:56
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Akivaizdu, kad pagrindinė kova tarp 4-tuko: Erika, Montvydas, Aistė ir Rūta. Galėjo ir Kirilkiną su Zasimauskaitė siųst namo. Bent jau įdomu būtų žiūrėti finalą, kai šis ketvertas tarpusavyje kaposis, o dabar kažkas be reikalo praleis pinigus balsams, kurie vis tiek nieko neapspręs (čia Kirilkino ir Zasimauskaitės fanams skirta).

Šiaip man gaila Rūtos su Aiste, tiek viena, tiek kita vertos ten patekti, nes tiek jau kartų dalyvavo, o jau nebe jauniklės. Manau, kad abiems turėtų būti paskutinė Eurovizija. Nors iš jų, norėčiau, kad Aistę išsiųstų. Man jos daina stipriausia iš visų finalininkų atrodo.

Vienas žmogus mestelėjo gerą mintį, kad turėtų būti koks senaties terminas ar kaip prezidentam būna, kad trijų kadencijų iš eilės negali būti. Tad galėtų tą patį padaryti su Eurovizija. Tarkim kartą atstovavai ir daugiau nebegali to daryti, tai Montvydas ir Erika iškristų (nesvarbu, kad ji man labai patinka)


Atsakyti
Rutonė
2016 m. kovo 7 d. 23:22:04
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Aš turbūt neturiu teisės reikšt nuomonės, ką palaikau, nes nebalsavau už nieką. Nėra tokio, kuriuo tikėčiau visu 1000%. Bet palot oi, kaip norisi... :) Taigi pasenusios ir Pilvelytė atrodo, ir Rūta. Tik Aistė ar per daug/per mažai numakijažinta, kad atrodo gerokai vyresnė nei yra. Mano bendravardė... Teisingai Ibelhauptaitė pasakė, kad ji pernelyg akademiška. Nors ką tokio sudėjimo moteriškei pasiūlyt - nežinau. Amžius - ne kriterijus, kada galima spraustis į tokius baisius moterims per 50 tinkančius rūbus. Kompleksija - kas kita, bet ir tai..

Komisija šįkart turbūt buvo kandžiausia per visą šiųmetės atrankos istoriją - visai man patiko ir Sinickis, ir Ibelhauptaitė - tie pagaliau rėžė tiesiai šviesiai. Ir pagaliau bent kažkas (Sinickis, žinoma) rėžė tam pasipūtėliui savimylai Lacko, kad jam reikia į sporto salę. Tik tiek, kad tai jau nieko nebepakeis - šiemet jo kelionė baigta, o ar kitąmet dar norės ateit - kažkodėl netikiu. Nors su tokiu pasitikėjimu savimi - kodėl ir ne?

Aistė man labai patiko su tokiu sprendimu ir ta liepsnojančia suknele. Bet tos pieštos gulbės.... Nupigino iki nežinia kiek. Ne ne ne. 

O va tiek Aistės, tiek Ericos šukuosenos - džyzus, koks siaubas... Negi tai Rimdžiaus "nuopelnas"? Tos irgi prideda turbūt po kokius 10 metelių. Ericos suknia - nebūtų peršviečiama, skyčiau, aliuzija į 19 amžių, na, bent jau laikotarpį iki Pirmo pasaulinio karo. 

O dėl Donny - nepavargsiu kartot - Bieberis, Bieberis, Bieberis. Bent jau įvaizdis bieberiškas. 200%. Va ir dar - vakar po ilgesnės pertraukos atsiverčiau Deezerį. Tarp naujienų pamačiau.. Donny? Ai, ne, Bieberį - įvaizdis identiškas. Bet tame nematau pliusų. Jis gėdos gal ir nepadarytų - visgi profas, ir daina kokybiška. Kad nekabina ir nėra tokia gera kaip anąkart - deja, tiesa. Nors komisija giria išsijuosusi. 

O kas iš šitų 6 gali būt geriausias variantas - klausimas. Šiaip man patinka Aistė. Tai siųsčiau ją. Bet jei ir vėl užsižais su ieškojimaias, gulbėm, liepsnom ir dar kažkuo... Ieva - jauna, graži, garbės nesugadinta, natūrali, bet daina niekuo neypatinga, nors gal kartais ir toks paprastumas sužaistų. Kirilkinas - idėjiškai teisingas žinant jo orientaciją (tiesa, likusi Europa tiek tikriausiai nėra apsišvietusi, nors gal kam reikia, tie žino); tas pats su Rūta - nors asmeniškai aš nelabai tikiu, kad Europa pasimautų ant to vienybės/brolybės/pabėgėlių kabliuko. Banalu ir nuvalkiota iki pykinimo. Bet gali suveikt. Donny ir Ericos šansus matau mažiausius, bet kai sakom, kad Eurovizija nenuspėjama, tai kas tada žino, gal kaip tik jie tinkamesni?


Atsakyti
Crazyz
2016 m. kovo 7 d. 22:10:28
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Tai man ji patinka bet kokiu atveju, bet prieš tai buvusios versijos daug geresnės, kalbant apie išvaizdą :)


Atsakyti
p_ruta_
2016 m. kovo 7 d. 22:01:09 2016-03-07 22:27:51
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Mantas Petruškevičius - Gedimino prospekto siaubas. Craziavičius Craziakovskis - Eurovizijos mados reidas. Nekrauk ant Jennigs, kad ne šešiolikinė, tai taip, bet vent jau ne plastmasinė kaip didžioji dalis Lietuvos scenos atstovių. Jei sulaukus jos metų bent dalimi būsiu tokiu graži kaip ji, tikrai džiaugsiuosi.


Atsakyti
Crazyz
2016 m. kovo 7 d. 19:48:05 2016-03-07 22:08:29
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

na taip, sutinku, bet kas liečia užsienio komisiją, tai ji jau nebebalsuos, jau net nuo šio šeštadienio tik komentavo.


Atsakyti
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Copyright 2001-2024 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Šiuo metu vertiname


Beissoul & Einius Beissoul & Einius
8,5

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

  Daugiau

Pokalbių dėžutė

18:43 - Arunazz
SVEIKI
16:33 - Silentist
Tamsa pasitraukia ir paukštis pakyla, Respublika įveikia tylą. Us tave ir us draugus - virs nakties sviesus dangus (old spice)
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
10:28 - Silentist
Man made them happy, 'cause man made them toys
And after man make everything, everything he can
You know that man makes money, to buy other man
10:28 - Silentist
Man made the cars to take us over the road
Man made the train to carry the heavy load
Man made electric light to take us out of the dark
Man made the boat for the water, like Noah made the ark
Man thinks about our little bitty baby girls and our baby boys
18:19 - Silentist
Oi jau cia turetu padirbeti viesuju rysiu specialistai.welcome to XXI century Negi nesimato kad rusai iki mano amziaus megsta vakarietiska kultura.ta pati muzika filmai drabuziai keliones.jiems priklauso ateitis te seniai pasilaidoja po tankais o ne jie
10:54 - Silentist
Atgrozyti.ekonomiskai-neisejo. maitinant karo masina-ne.informacinis karas-ablomas.reikia ieskoti kitu budu-juk galvu yra-dvidesimt pirmas amzius!
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
13:21 - Arunazz
sveiki
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 2
  Neregistruotų vartotojų: 183
  Iš viso užsiregistravę: 73327
  Naujausias narys: kgrphwmtpj
  Šiandien apsilankė: 206396