Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Natty Campbell prie „Chopstick Dubplate“ prisijungė prišokdamas prie mikrofono viduryje šou: „Revolution Festival” interviu su juo ir King Yoof

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

„Chopstick Dubplate“ nariai_King Yoof ir Natty Campbell [organizatorių nuotr.].

„Chopstick Dubplate“ nariai_King Yoof ir Natty Campbell [organizatorių nuotr.].

Pirmąjį liepos savaitgalį vyksiantis elektroninės muzikos festivalis „Revolution Festival“ dalijasi interviu su įvairių bass stilių prodiuseriu King Yoof ir naujosios ragga-jungle bangos atstovu MC Natty Campbell. Būtent šis londoniečių duetas iš jungle tradicijas moderniai transliuojančio „Chopstick Dubplate“ kolektyvo atidarys pirmosios festivalio dienos bei pagrindinės scenos naktinę programą. Jūsų dėmesiui – kolektyvo charakterį puikiai atspindintis interviu apie Jamaican sound system aktualumą šiandien, „Chopstick Dubplate“ prodiuserio ir MC kūrybinį kelią bei gyvenimo filosofiją.

Natty, Alex, sveikiname prisijungus prie „Revolution Festival“ atlikėjų šeimos! Su nekantrumu laukiame jūsų šou.

Ačiū, kad pakvietėte. Nekantraujame pasirodyti Revolution!

Kada ir kaip prisijungėte prie „Chopstick Dubplate“ kolektyvo?

King Yoof: 2013-aisiais Jacky Murda (vienas „Chopstick Dubplate“ įkūrėjų – revo past.) įrašė albumą „Mr Williamz“ mano senojoje Londono studijoje. Šio albumo prodiusavimas buvo mano pirmoji kolaboracija su „Chopstick“ bei kelio kaip komandos nario pradžia.
Natty Campbell prie mūsų kolektyvo prisijungė neseniai, 2017-ųjų gale. Natty prišoko prie mikrofono per „Chopstick Dubplate“ šou Londono „Reggae Roast“ . Nuo tada vis dažniau jį kvietėme pasirodyti drauge su „Chopstick“, o dabar Natty yra komandos lyderis.

Šiek tiek papasakokite apie save kaip individualius kūrėjus. Ką kiekvienas iš jūsų įnešate į „Chopstick Dubplate“?

King Yoof: Įvairių bass stilių muziką pradėjau prodiusuoti dar 90-aisiais. Nuo tada pavyko suburti didelį sekėjų būrį Londone bei įgyti pripažinimą tarp muzikinių bendraminčių. Užaugau apsuptas sound system kultūros – dabar šio stiliaus įnešu į „Chopstick Dubplate“. Mano vaikystė prabėgo Lewisham‘e, pietrytiniame Londone, kur iš airių ir jamaikiečių nemažai išmokau apie tikrą autentišką regio ir jungle muziką. Londono auditorijai įtikti nelengva, tačiau man visuomet pavyksta tą padaryti. Tą patį jausmą išlaikau ir grodamas užsienyje. Studijoje, noriu tikėti, į „Chopstick“ skambesį įnešu šviežumo bei modernumo. Kai dirbame studijoje, visuomet išlaikome teisingą proporciją tarp seno ir naujo „Chopstick“ skambesio.

Natty Campbell: Jungle muzikoje visuomet dominavo žanro pionieriai – Reggae sound system kultūros pagimdyti Moose, Ragga Twins, Stevie Hyper D, Demolition Man, Navigator. Aš priklausau naujai šios kilmės kartai, tęsiančiai autentišką ragga jungle skambesį. Nuo tada kai prisijungiau prie „Chopstick“, įrašiau singlą „Chase & Status“ albumui bei susilaukiau daugelio DJų paramos. Tarp jų – ir Uncle Dugs. Jaučiuosi labai pagerbtas.

Savo kūryboje jungiate regį, Dub, Jungle, Bass. Kaip pavyksta išlaikyti skambesio vientisumą?

King Yoof: „Chopstick“, pasižymi išskirtiniu garsu. Užaugau klausydamasis tikros regio ir jungle muzikos, todėl man labai paprasta ją prodiusuoti ir komandai pasiūlyti unikalių sprendimų. Naujausią singlą „Give me a dub plate“ parašiau prieš daugiau nei 5 metus su „The Ragga Twins“ ir „Bunny Lye Lye“. Atnaujinome jį sumiksuodami iš naujo ir 2019 metais jis skambėjo visiškai šviežiai. Prodiusuoti šį skambesį man išeina labai natūraliai.

Ar buvimas „Chopstick Dubplate“ kolektyve padarė įtakos jūsų pačių stiliams ir pasirodymams?

King Yoof: Taip. Sakyčiau, jis daro įtakos mums visiems. Netgi tuomet, kai pasirodome individualiai, reprezentuojame „Chopstick“skambesį.

Kodėl svarbu išsaugoti Jamaican sound system skambesį bei parodyti jį dabartinei kartai?

King Yoof: Visa ši muzika yra kilusi iš Jamaikos – pirmasis remiksas, pirmasis drum and bass kūrinys, pirmasis MC, DJ‘us ir t.t. Todėl svarbu šviesti jaunąją kartą tam, kad puoselėtume autentiškąją kultūrą.
„Chopstick“ yra užsitarnavę tikrų šios scenos melomanų pagarbą, o dėl savo jungle sound system kūrybos esame labai vertinami ir pačioje Jamaikoje.

Koks jūsų gyvenimo moto?

Gyvenimas yra sapnas ir mes visi esame tik savęs pačių įsivaizdavimai.

Kokio skonio jungle planuojate mus pavaišinti „Revolution Festival“?

Mes patieksime tik pačių geriausių XXL dydžio super karštų dub plate delikatesų, tad pasirūpinkite, kad būtų kuo gesinti ugnį – bus karšta.

Revolution Festival 2019 liepos 5–7 dienomis vyks naujoje vietoje – poilsio bazėje „Baltieji Lakajai“, Antalakajoje, 20 km nuo Molėtų.







  • Naudojant music.lt informaciją internete aktyvi nuoroda į www.music.lt yra būtina.
  • Naudojant music.lt informaciją radijo/televizijos eteryje, būtina paminėti, jog informaciją pateikia www.music.lt.
  • Užfiksavus pažeidimus bus kreipiamasi į atitinkamus teisėsaugos organus.


Peržiūrėta kartų: 711   Data: 2019-06-08
Esamas tekstas

„Chopstick Dubplate“ nariai_King Yoof ir Natty Campbell [organizatorių nuotr.].Pirmąjį liepos savaitgalį vyksiantis elektroninės muzikos festivalis „Revolution Festival“ dalijasi interviu su įvairių bass stilių prodiuseriu King Yoof ir naujosios ragga-jungle bangos atstovu MC Natty Campbell. Būtent šis londoniečių duetas iš jungle tradicijas moderniai transliuojančio „Chopstick Dubplate“ kolektyvo atidarys pirmosios festivalio dienos bei pagrindinės scenos naktinę programą. Jūsų dėmesiui – kolektyvo charakterį puikiai atspindintis interviu apie Jamaican sound system aktualumą šiandien, „Chopstick Dubplate“ prodiuserio ir MC kūrybinį kelią bei gyvenimo filosofiją.

Natty, Alex, sveikiname prisijungus prie „Revolution Festival“ atlikėjų šeimos! Su nekantrumu laukiame jūsų šou.

Ačiū, kad pakvietėte. Nekantraujame pasirodyti Revolution!

Kada ir kaip prisijungėte prie „Chopstick Dubplate“ kolektyvo?

King Yoof: 2013-aisiais Jacky Murda (vienas „Chopstick Dubplate“ įkūrėjų – revo past.) įrašė albumą „Mr Williamz“ mano senojoje Londono studijoje. Šio albumo prodiusavimas buvo mano pirmoji kolaboracija su „Chopstick“ bei kelio kaip komandos nario pradžia.
Natty Campbell prie mūsų kolektyvo prisijungė neseniai, 2017-ųjų gale. Natty prišoko prie mikrofono per „Chopstick Dubplate“ šou Londono „Reggae Roast“ . Nuo tada vis dažniau jį kvietėme pasirodyti drauge su „Chopstick“, o dabar Natty yra komandos lyderis.

Šiek tiek papasakokite apie save kaip individualius kūrėjus. Ką kiekvienas iš jūsų įnešate į „Chopstick Dubplate“?

King Yoof: Įvairių bass stilių muziką pradėjau prodiusuoti dar 90-aisiais. Nuo tada pavyko suburti didelį sekėjų būrį Londone bei įgyti pripažinimą tarp muzikinių bendraminčių. Užaugau apsuptas sound system kultūros – dabar šio stiliaus įnešu į „Chopstick Dubplate“. Mano vaikystė prabėgo Lewisham‘e, pietrytiniame Londone, kur iš airių ir jamaikiečių nemažai išmokau apie tikrą autentišką regio ir jungle muziką. Londono auditorijai įtikti nelengva, tačiau man visuomet pavyksta tą padaryti. Tą patį jausmą išlaikau ir grodamas užsienyje. Studijoje, noriu tikėti, į „Chopstick“ skambesį įnešu šviežumo bei modernumo. Kai dirbame studijoje, visuomet išlaikome teisingą proporciją tarp seno ir naujo „Chopstick“ skambesio.

Natty Campbell: Jungle muzikoje visuomet dominavo žanro pionieriai – Reggae sound system kultūros pagimdyti Moose, Ragga Twins, Stevie Hyper D, Demolition Man, Navigator. Aš priklausau naujai šios kilmės kartai, tęsiančiai autentišką ragga jungle skambesį. Nuo tada kai prisijungiau prie „Chopstick“, įrašiau singlą „Chase & Status“ albumui bei susilaukiau daugelio DJų paramos. Tarp jų – ir Uncle Dugs. Jaučiuosi labai pagerbtas.

Savo kūryboje jungiate regį, Dub, Jungle, Bass. Kaip pavyksta išlaikyti skambesio vientisumą?

King Yoof: „Chopstick“, pasižymi išskirtiniu garsu. Užaugau klausydamasis tikros regio ir jungle muzikos, todėl man labai paprasta ją prodiusuoti ir komandai pasiūlyti unikalių sprendimų. Naujausią singlą „Give me a dub plate“ parašiau prieš daugiau nei 5 metus su „The Ragga Twins“ ir „Bunny Lye Lye“. Atnaujinome jį sumiksuodami iš naujo ir 2019 metais jis skambėjo visiškai šviežiai. Prodiusuoti šį skambesį man išeina labai natūraliai.

Ar buvimas „Chopstick Dubplate“ kolektyve padarė įtakos jūsų pačių stiliams ir pasirodymams?

King Yoof: Taip. Sakyčiau, jis daro įtakos mums visiems. Netgi tuomet, kai pasirodome individualiai, reprezentuojame „Chopstick“skambesį.

Kodėl svarbu išsaugoti Jamaican sound system skambesį bei parodyti jį dabartinei kartai?

King Yoof: Visa ši muzika yra kilusi iš Jamaikos – pirmasis remiksas, pirmasis drum and bass kūrinys, pirmasis MC, DJ‘us ir t.t. Todėl svarbu šviesti jaunąją kartą tam, kad puoselėtume autentiškąją kultūrą.
„Chopstick“ yra užsitarnavę tikrų šios scenos melomanų pagarbą, o dėl savo jungle sound system kūrybos esame labai vertinami ir pačioje Jamaikoje.

Koks jūsų gyvenimo moto?

Gyvenimas yra sapnas ir mes visi esame tik savęs pačių įsivaizdavimai.

Kokio skonio jungle planuojate mus pavaišinti „Revolution Festival“?

Mes patieksime tik pačių geriausių XXL dydžio super karštų dub plate delikatesų, tad pasirūpinkite, kad būtų kuo gesinti ugnį – bus karšta.

Revolution Festival 2019 liepos 5–7 dienomis vyks naujoje vietoje – poilsio bazėje „Baltieji Lakajai“, Antalakajoje, 20 km nuo Molėtų.



Siūlomas pataisytas variantas

Pastabos

 

Komentarai (0)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
Komentarų nėra. Būk pirmas!
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Copyright 2001-2020 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Šiuo metu vertiname


Yello Yello
8,4

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

einaras13 mėgsta Belladonna
DeLaLiutishkuz įvertino David Lynch albumą Crazy Clown Time - 9 balais
enkeli mėgsta Belladonna
enkeli mėgsta Ghosts
Sahja įvertino Rotersand dainą Waiting To Be Born - 7 balais
Sahja įvertino Rotersand dainą Bastard Screaming - 5 balais
Sahja įvertino Hard-Fi - 4 balais
Sahja įvertino Queensryche dainą The Lady Wore Black (live 1991) - 2 balais
Sahja įvertino Queensryche dainą Roads to Madness (live 1991) - 2 balais
Sahja įvertino Rotersand dainą Yes, We Care - 4 balais
  Daugiau

Pokalbių dėžutė

10:51 - DeLaLiutishkuz
zilnys ir man senokai nepatinka, muzikos specas mat atsirado geras..
18:24 - einaras13
...nes jis žongliruoja abstrakcijomis.
18:24 - einaras13
Bet čia tik vienetinis atvejis mano trumpoje patirtyje. Labai tikiuosi, jog tai nėra vyraujanti tradicija, bet kad žinomi kritikai patiria šiokį tokį spaudimą neišreikšti kardinalios pozicijos, tą galima numanyti. Todėl Zilnio ir nemėgstu...
18:23 - einaras13
Tai žinokit, duoda kvietimą, reiškia, turi teigiamai rašyt. Arba bent jau neišreikšti neigiamos pozicijos.
18:21 - einaras13
...nuolat prikišinėjo žodį, kad čia neapsišvietęs apžvalgininkas rašliavoja nepalankias recenzijas. Tiesa, music'o paslaugų neatsisakė (lygtais). Tai bet čia music'as. Įsivaizduokit, kokį rezonansą galėtų iššaukti neigiama Zilnio apžvalga LRT portale.
18:20 - einaras13
Dėl kritiško kritikų vertinimo Stripped pabandysiu atsakyti. Aš kelis metus rašiau music'ui koncertų apžvalgas (kol korona visko neužraukė). Kartais parašydavau kokį ne tokį palankų žodį atlikėjui. Tai buvo konkrečiai vieni organizatoriai, kurie...
14:15 - Stripped
Ir šitaip ydingas ratas užsisuka.
14:15 - Stripped
Būna pasakai sau kad šito š tai jau niekad nebežiūrėsi. Tačiau tada laimi koks Sobralis ir tada pagalvoji kad galbūt klydai, kad ne visai š. Tada kitais metais įsijungi, gal šį kartą laimės kokie panašūs į Lordi tarkim, bet laimi kažkokia baisi boba...
23:10 - Silentist
Dėl įvairovės tai man su Eurovizija viskas gerai, bet man patikdavo senesnių laikų šis konkursas. Kai buvo madinga etninė, World stiliaus muzika, ir atlikėjai daugiau savo tautos būdingų bruožų išskirdavo. Šiais laikais technika ir $ užgožia indidualybes.
22:39 - Stripped
Aš manau eurovizija niekada neatsibos, nes klausimu kodėl žmonės tai žiūri kiekvienais metais, galima filosofuoti amžinai. Panašiai kaip kodėl žmogus nesimoko iš savo klaidų.
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 1
  Neregistruotų vartotojų: 191
  Iš viso užsiregistravę: 72848
  Naujausias narys: meskinas1970
  Šiandien apsilankė: 86650
Reklamos nekenčia: 8


My status  Music.lt Skype
Muzika per facebook  Music.lt Facebook