Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Reperiai pristatė A. Ramanauskui – Greitai skirtą singlą (+ audio)

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Praėjusį penktadienį sausakimšai užpildytame Vilniaus menų fabrike „Loftas“ pirmą kartą viešai nuskambėjęs singlas „Greitai“ akimirksniu tapo socialinio tinklo „Facebook“ dalybų objektu.

Algiui Ramanauskui – Greitai skirta daina atidarė brangiausiai apmokamo Rusijos reperio Basta koncertą.

Kūrinio idėjos autoriai renginių organizatoriai „Diskoholikai“ pasikvietę lietuviškos repo scenos atstovus Yga, Ironvytas, Ganjaman, Omerta ir Rewritable, sukūrė beprecedentį atsaką žinomam TV laidų vedėjui. Dainos masteringo darbus atliko repo grupės „G&G Sindikatas“ narys Donciavas. Kūriniui šiuo metu filmuojamas vaizdo klipas.

Algio Ramanausko ir reperių nesantaika įsivyravo prieš du mėnesius. Buvęs laidų vedėjas atlikėją Bastą viešai išvadino „šūdu“, o repo muzikos klausytojus iškoneveikė tokiais epitetais kaip „debilai“ ir „pusgalviai“. Taip pat ne kartą necenzūriniais žodžiais atsiliepė ir apie "G&G Sindikatas" narį Svarą, neseniai – dėl to, kad pastarasis iš prezidentės gavo valstybinį apdovanojimą. Nenuostabu, kad tokie A. Ramanausko žodžiai pakurstė repo muzikos mylėtojų neapykantą ir rūstybę. Jie taip pat sukūrė "Facebook" puslapį "Algiui Ramanauskui - NE". Repo grupė "Omerta" prieš buvusį laidų vedėją pasisakė ir spaudoje.






Susijusi informacija


  • Naudojant music.lt informaciją internete aktyvi nuoroda į www.music.lt yra būtina.
  • Naudojant music.lt informaciją radijo/televizijos eteryje, būtina paminėti, jog informaciją pateikia www.music.lt.
  • Užfiksavus pažeidimus bus kreipiamasi į atitinkamus teisėsaugos organus.


Peržiūrėta kartų: 3186   Data: 2013-04-02
Esamas tekstas

Praėjusį penktadienį sausakimšai užpildytame Vilniaus menų fabrike „Loftas“ pirmą kartą viešai nuskambėjęs singlas „Greitai“ akimirksniu tapo socialinio tinklo „Facebook“ dalybų objektu.

Algiui Ramanauskui – Greitai skirta daina atidarė brangiausiai apmokamo Rusijos reperio Basta koncertą.

Kūrinio idėjos autoriai renginių organizatoriai „Diskoholikai“ pasikvietę lietuviškos repo scenos atstovus Yga, Ironvytas, Ganjaman, Omerta ir Rewritable, sukūrė beprecedentį atsaką žinomam TV laidų vedėjui. Dainos masteringo darbus atliko repo grupės „G&G Sindikatas“ narys Donciavas. Kūriniui šiuo metu filmuojamas vaizdo klipas.

Algio Ramanausko ir reperių nesantaika įsivyravo prieš du mėnesius. Buvęs laidų vedėjas atlikėją Bastą viešai išvadino „šūdu“, o repo muzikos klausytojus iškoneveikė tokiais epitetais kaip „debilai“ ir „pusgalviai“. Taip pat ne kartą necenzūriniais žodžiais atsiliepė ir apie "G&G Sindikatas" narį Svarą, neseniai – dėl to, kad pastarasis iš prezidentės gavo valstybinį apdovanojimą. Nenuostabu, kad tokie A. Ramanausko žodžiai pakurstė repo muzikos mylėtojų neapykantą ir rūstybę. Jie taip pat sukūrė "Facebook" puslapį "Algiui Ramanauskui - NE". Repo grupė "Omerta" prieš buvusį laidų vedėją pasisakė ir spaudoje.


Siūlomas pataisytas variantas

Pastabos

 

Komentarai (52)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
Dt_L
2013 m. gegužės 12 d. 17:54:24
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Dėl Svaro Algis teisus, deja. "Kuo graffitį piešti pavojingiau, tuo įdomiau" - čia maestro Gabrieliaus žodžiai. Tai kurių velnių jis dar važinėja į mokyklas kažką aiškint vaikučiams apie moralę? Vandalizmo propagavimu nubraukia visus savo gerus darbus. 

Mačiau kažkas čia pabrėžė, kad jis tą apdovanojimą gavo ne už muziką ir panašiai. Tai yra loginė klaida - bandyti atskirti žmogų nuo jo veiklos, lyg tai būtų visiškai nesusiję dalykai. Negalima vertinti vienos pusės, nematant kitos. Tai ir žiūrėkim, kokia ta kita pusė: barbariški sindikato eilėraštukai, su tuo pačiu vandalizmo aukštinimu. Ar gali sveiko proto, subrendęs žmogus ūbauti su marozų šutve, kad gers alų draudžiamoj vietoj? Ar kad ji pati palindo? Ir kai prezidentė apdovanoja tokį žmogų, reiškia ji pripažįsta, kad tokia "muzika" visai faina, ir nieko čia blogo. Nu jo, kurgi ne.


Atsakyti
velniux
2013 m. balandžio 6 d. 14:33:27
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Ką aš galiu pasakyt... Tekstas surimuotas labai gerai. Čia be ironijos. Turinys... Pora eilučių visai patiko, kitur kiek perspausta arba išvis į lankas nusivažiuota, bet susiklausė smagiai. O Ramanauskas man ilgai buvo visai mėgstamas žmogelis, taip, jis kartais visai teisingai, nors ir aštriai, pakomentuoja, bet paskutiniu metu visos jo mintys apsiriboja srutų pilimu ant visų iš eilės neskirstant, kas nusipelnė, kas ne. Ir kai jis, kaip visiškas mažvaikis tyčiodamasis iš kitų nesugeba lygiai taip pat su humoru pažvelgti į kartais ganėtinai taikliai padaromas parodijas iš jo (kalbu ne apie šitą reperių gabalą. Spėkit, kas buvo vienas iš laidos "Dar pažiūrėsim" išnykimo iš TV iniciatorių? Kodėl? Nes kažkas drįso toj laidoj kažką apie misterį tobulybę leptelt ar tai pavaizduoti. Spėkit, kas išvadino vieną profesionaliausių vedėjų šiuo metu Lietuvoj Rožicką šūdo gabalu vien todėl, kad šis leido sau įtraukti didžiai gerbiamo tautos didvyrio Ramanausko pavardę į vieną iš Pistonų video ir dar taip išsireikšti?), tai jau kvepia narcicizmu. Žmogus įsivaizduoja, kad yra karalius Saulė ir jam galima viskas. Bet neduok Dieve, kas nors pasakys blogą žodį atgal. Man asmeniškai, toks žmogus pagarbos vertas kažkaip neatrodo.


____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
Dainioos
2013 m. balandžio 5 d. 18:33:53
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Na taip, repo klausosi tik priekurčiai, paaugliai, nesusipratėliai, tušti žmonės (kurie mano, kad yra velniškai gilūs). Kas dar neaišku?


Atsakyti
Rutonė
2013 m. balandžio 5 d. 02:55:07
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

oho, kokia košė čia užvirė.... nesikartosiu, kas čia pridiskutuota/perdiskutuota/nebaigta, papasakosiu, ką mes šįkart su vienu tikrai nekvailu kolega prie pietų stalo aptarėm. Mhm, tą patė ARG. Mes abu jau galėtumėm vadint save ir vyresnės kartos atstovais, abu nemėgstam repo/hiphop, bet vienu klausimu sutarėm - Eminemo Without Me - jėga. Ir daina, ir YPAČ klipas. Atominis, sakėm. Tai kaip čia išeitų? Pagal ARG - mes jau debilai? Turėtumėm pagrindo įsižeist? Manau, taip. Beje, sutarėm ir tuo klausimu, kad ARG ieško pigaus populiarumo, nes pajuto, kad jo šlovė blėsta (ką jūs ir patys šioje diskusijoje galiausiai išsiaiškinote). 

Beskaitydama visus tuos ARG perliukus nejučia ėmiau lygint su perliukais kito veikėjo. Mhm, jei pagalvojot apie Užkalnį - pagalvojot teisingai. Tik va - manau, kad šis veikėjas tokiais įžūliais pareiškimais (kad ir Duskit pavidolei) trolina ir tuo mėgaujasi (ypač, kai tam nemažai žmonių pasiduoda ir ima putotis ir svaidytis prakeiskmais AU adresu tuo parodydami savo (ne)kultūrą). Kartais tie pareiškimai atrodo lyg ne visai sveiko proto žmogaus. Kartais tie pareiškimai atrodo beprotiškai pasipūtėliški ir tokio naujojo lietuvio, kuriam vietoj smegenų sukrautos monetos ar banknotai. Perfrazuojant сила есть - ума не надо į деньги есть - ума не надо. Bet kažkaip nesinori nė vieno priimt už gryną pinigą. Na, trolina, na, atsiranda pasiduodančių provokacijai. O jam tik to ir tereikia. Bet kažkaip kad ir norėdama dabar nepamenu jokių fekalinių pavadinimų ir svaidymųsi idiotų, debilų etiketėmis. Nors pareiškimai ne mažiau įžūlūs. Ką, ARG pajuto konkurenciją? Panoro pranokt išsišokėlį? Gal čia viso to šaknys? Nežinau... Tačiau nors ir pritariu tam, kad tai, ką ARG vadina š..., man irgi ne muzika, vis dėlto, tai, kaip tai vadinama, skamba labai jau neskaniai. O gal tai vėlgi taikymas į paauglių auditoriją, noras būt populiariam tarp jų? Bet taip suvartant jų mėgiamą muziką ir juos pačius išvadinant visokiais ne itin cenzūriniais žodžiais tikėtis palaikymo, populiarumo, kad jie supras, kokį mėšlą klauso? Negi jis nepagalvoja, kad reakcija greičiausiai bus priešinga? Ne todėl, kad tie, kam tai adresuota negalvoja ir dievina savo mėgiamą muziką, bet todėl, kad tokia nepagarba kitiems sukelia tiesiog alerginę reakciją? Taip, man labai svarbu, KAIP išsakoma nuomonė. Na gerai, vadink tą muziką kad ir š...u, bet bent jau ją mėgstančių nevadink debilais ar idiotais - ir reakcija bus kitokia. Beje, sakyčiau, reperių atsakas ARG pakankamai civilizuotas - juk ir tie galėjo su atitinkama leksika ir pareiškimais išeit į eterį ir Algutį išvadint dar baisiau. Bet jie to nepadarė. Taip kad už tai spaudžiu jiems dešinę. 


Atsakyti
Delacorado
2013 m. balandžio 5 d. 01:37:00 2013-04-07 17:15:14
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Geez... :)) O taip, aš debilė, nes daug metų mėgau Algį ir pritariu dažnoms jo mintims :) Bet dar yra toks dalykas kaip objektyvumas, kai blaiviai matai tiek teigiamas, tiek neigiamas puses. Tai gal nusivalyk nuo akinių rūką, a? Ir būtų tikrai malonu, jei įsijungtumei logiką. Bet svarbiausia, kad tu tai jau viską supranti geriau už visus, tavo nuomonė yra teisingiausia, o jei kiti turi ją kitokią, tai jie jau debilai. Ir iš kur pas berniuką tiek drąsos :) Turėtų būti klaikiai sunku, kai aplink tave vien debilai, runkeliai ir idiotai. Ir kaip tu ištveri? :) Nesvarbu. Tu ir vėl pereini ant asmeninių atakų ir įžeidinėjimų, kas rodo tavo argumentų trūkumą, nemokėjimą diskutuoti ir paprasčiausią netoleranciją kito nuomonei. Tai yra labai prastai. Jei nesutinki su oponentu, gali paaiškinti savo poziciją, kodėl tau atrodo kitaip. Tačiau išvadindamas debilais, runkeliais, durniais ir t.t. (vieną tokį tavo kom. čia ištryniau - ir jau po įspėjimo), tu tikrai neįrodysi savo tiesos - iššauksi tik neapykantą. Šito sieki? Tai prašom siekti kitame portale. Tebūčiau parašiusi tą vienintelį pirmą komentarą ir tuo viskas būtų pasibaigę. Tačiau tau niežti nagai kabinėtis ir net neketini siekti kažkokio kompromiso. Tu - elementariausias įkyrus dėmesio trokštantis trolis. Na, išvadinai mane debile. Ir ką, ar aš nuo to tokia pasidariau? :) Žmonės aiškiai mato, kas yra kas.  Manai, svarbu, ką manai tu, liguistas fanatikas? Turėk tu tą savo apgailėtiną nuomonę į sveikatą :) Bet neišprovokuosi manęs, kad nusileisčiau iki tavo lygio. Atleisk, neprijaučiu žemiausios moralės ir tikrovėje nesusigaudančioms ypatoms. 

O aš visai nieko apie kivirčą ir nesakiau. Vėlgi tavo bėda, kad net neįsiskaitai į komentarus. Kalbėjau apie Algio pasipiktinimą apdovanojimu, nes tai tiesa, jog jis apsiriko, manydamas, kad Svaras jį gauna už muziką. Štai, gali susivesti šitą tekstą (kaip ir visus kitus, kuriuose pateikiau faktus) į Google ir patikrinti: "Sužinojęs, kad D. Grybauskaitė apdovanojo Svarą, A. Ramanauskas savo nuomonę pareiškė lakoniškai. „Čia baisu net ne tai, kad apdovanojamas grafičių vandalizmą savo pasisakymais tiesiogiai skatinantis to paties eilėraštuko deklamuotojas ir dar plius homofobas. Negaila, dievaži. Klaiku yra tai, kad prezidentūra elementarų hiphopą traktuoja kaip alternatyvią muziką“, - rašo A. Ramanauskas, tikriausiai vėl sukelsiantis naują žodžių karą."

Taigi, Algiukas net nepatikrinęs faktų, jog Svaras apdovanojamas visai ne už muziką, iš karto puolė dergtis (ir dar ant prezidentės). Tiesiog patalogiška neapykanta ir tiek. O tu to nežinodamas, vis tiek puolei teisinti Algio poziciją, kas rodo, jog jam tiesiog vergauji. Tikiuosi, jis tau bent kauliukų numeta :) Ir tau linkiu ne tik gero vakaro, bet ir sėkmės tavo siaurame fanatiškame pasaulėlyje. Su kokia Bieberio fanatike turėtumei būti puiki pora - esat labai panašių sielų :)

----------------------

P.S. Prisiminiau dar vieną niuansą. Būna, Ramanauskas papostina FB eilinį fekalijų pliūpsnį, bet ant rytojaus to posto jau nebematyti (tą pastebėjau jau kokius penkis kartus). Vadinasi, išsilieja, o kai ant rytojaus perskaito - pasidaro gėda ir viską ištrina. Toks, sakyčiau, nestabilokas elgesys. Įspūdis, tarsi Algeliui reguliariai susisuka mazgai. Panašu į maniakinę depresiją ar šizofreniją. Ar bent jau dažnoką kažko vartojimą. Tikėkimės, ta jo veikla neišsivys į pavojingesnes formas, o tai dar rimtai imsis to gyvenimo tikslo įvykdymo (iššaudyt daugelį žurnalistų). 

Pabaigai - smagus video. Turbūt nemažai kas jį matė, bet visgi. Štai - labai puikus pavyzdys, kai vartojamas saikingas kiekis keiksmažodžių ir humoras išties yra skanus. Ir, aišku, subtiliai grybšteltas pats Ramanauskas :)


Atsakyti
Stripped
2013 m. balandžio 5 d. 01:16:40 2013-04-05 12:39:55
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Apie Svarą: Kaip ir maniau jūs visiškai nežinote tikrojo to kivirčo motyvo, tai ką pasakėte yra jūsų sugalvota versija, kuri skamba patogiai bet ji neturi nieko bendro su realybe. Jūs neskaitėte to A.G komentaro kuriame buvo labai aiškiai išdėstytas motyvas. Jūs jo nežinote todėl meluojate. FAIL

Su debilais ir melagiais nėra prasmės ginčytis. Gero vakaro ir sėkmės{#}


____________________
Žmogus - invazinė rūšis
Atsakyti
Delacorado
2013 m. balandžio 5 d. 01:06:33 2013-04-05 04:50:36
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

(OK, parašysiu dar vieną, nes vėl gavau du atsakymus ir privalau kai ką pasakyti)

Taip, nieko kito iš fanatiko ir nesitikėjau :)

Rašau, nes man patinka analizuoti. Bet niekada nediskutuoju, jei neturiu pakankamai faktų. Todėl visada būk tikras, kad pateiksiu tvirtus argumentus. Tačiau tu, kaip ir beveik visi fanatikai, darai esminę klaidą - savo nuomonę laikai faktu.

Aha, aš nesuprantu A. Ramanausko, bet jau beveik nuo Radijo šou laikų žiūrėdavau kone visus jo pasirodymus per TV (dabar jau du metus televizoriaus nebežiūriu). Matyt, iš neturėjimo ką veikti :) Ir kaip jau minėjau - pritariu dažnai jo minčiai. Bet esmė tame, kad nekišu galvos į smėlį ir aiškiai atskiriu personažus nuo paties žmogaus. Ramanauskas, deja, smarkiai išsikvėpė, parsidavė ir liūdniausia - kad vis labiau degraduoja. Joks sveiko proto žmogus nerašytų taip, kaip jis. Jau vien dėl logiškos priežasties - karjeros. O kokias dabar matom pasėkmes? Jį tris kartus nubaudė etikos komisija, dabar nebeturi darbo televizijoje, nes bankrutavo jau 7482-oji jo laida (pastebėjau, kad paprastai jos ištempia vidutiniškai apie pusantro sezono. Nieko tai nesako?) ir po visų tuo šūdų svaidymosi viešai juo nusivylė ir pasibjaurėjo daugybė žmonių. Pvz, skaitei šį straipsnį apie tai, kad jis prarado darbą TV? https://pramogos.delfi.lt/zmones/aramanauskas-greitai-liko-be-tv-eterio.d?id=60939827 Susidomėjau ir perskaičiau visus komentarus. Pasirodo, ~99 % rašiusiųjų ta naujiena labai džiaugiasi. Neatsimenu, kada teko matyti komentaruose (kurių beveik pusę tūkstančio) tokią vieningą nuomonę. Žmonės džiūgauja, kad „Viena šiukšle eteryje liko mažiau“ ir pan. Dėl to baisiai nustebau. Nemaniau, kad Algis toks nemėgstamas... Jo vietoje smarkiai susirūpinčiau. O juk jis yra talentingas žmogus (bent jau buvo, kiek jį prisimenu. Beje, nepamirškit, kad paskutinio verto dėmesio projekto - „Dviračio šou“ pelyčių tekstus kūrė visai ne Algis su Šapu, o Haroldas Mackevičius). Bet talentas ir moralė, kaip matom, nebūtinai yra geriausiais draugais. O publikai tai svarbu. Ir negali jos dėl to kaltinti. Nors, aišku, žinau, ką tu apie tai manai. Tie 99 % rašiusiųjų yra debilai, ar ne? Save it :)  

------------------------------

Ir pabaigai - pats geriausias momentas. Tavo žodžiai apie Svarą po to, kai jis buvo apdovanotas už gerus visuomenei darbus, o Algis tuo pasipiktino. Tu pradėjai pilti purvą net ant tų darbų: „jo geri darbai visuomenėje kertasi su viešos, nusikalstamos veiklos propagavimu taip pat.“ FAIL :)) Stripped, tu paslydai lygioje vietoje. Tiesa tame, kad Ramanauskas pasipiktino tuo prezidentės sprendimu apdovanoti Svarą, nes pamanė tą patį, ką ir dauguma jūsų - kad jis yra apdovanojamas už muziką. Taigi, ką tas rodo tavo atsakymas, kuriuo tu teisini Algio pasipiktinimą apdovanojimu? Ogi tai, kad tu esi tik aklas fanatikas, kuris be muilo lenda Algučiui į užpakalį. Tu iš karto visom keturiom šoki teisinti bet kurį Algio sakinį ir pilti purvą ant to, apie kurį ARG atsiliepė neigiamai, nepaisant net to, kad tas jo pyktis buvo visiškai nelogiškas (dėl apdovanojimo kategorijos jis tiesiog susimovė). Akivaizdu, kad jei Algis pasakys, jog Žemė - čemodano formos, tai tu iš visų jėgų įrodinėsi šią "tiesą". Nepyk, bet ir atrodo, kad net jei tau Algutis šlapintųsi ant galvos, tu vis tiek plotum rankytėm ir džiaugtumeis: „Koks šiltas lietutis!“ Sorry, bet tai žiauriai juokinga :D Labanakt ir linkiu subręsti :)


Atsakyti
MsEnteryourname
2013 m. balandžio 5 d. 00:53:49
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Eik arbatos gert, zyyyymiai prasmingiau ir naudingiau bus:D Suns neismokinsi kvantines mechanikos, taip ir cia...Neverta.


Atsakyti
Delacorado
2013 m. balandžio 5 d. 00:49:49 2013-04-06 01:41:52
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Klausyk, būk mielas - pabaik tą savo nusišnekėjimo kampaniją. Kartoju n-tąjį kartą (o jei išties mokėtumei skaityti, tai nė nereikėtų to sakyti) - NIEKO neteigiau apie Algio personažus. Tik apie Algį kaip asmenybę, kurio moralė pastaruoju metu, deja, nusileido į varganas žemumas. Todėl visas tavo komentaras yra niekinis. Beje, nepastebėjai, kad tavęs niekas nepalaiko? Ar tau tai nieko nesako? Oi, palauk, atspėsiu: „Visi yra debilai ir tik aš vienas protingas.“ Na žinoma :)

Stripped, stabdyk arklius. Mano komentarai yra faktai ir išvados. Tavo - pilstymo iš tuščio į kiaurą grafomaniškos rašliavos. Puiku, dievink tu tą Ramanauską, gali net altorių jam statyti (aišku, jei dar to nepadarei) - man nuo to nei šilta, nei šalta. Bet būk geras - jei kiti žmonės to nedaro, nes objektyviau suvokia tiesą, pasistenk bent jau nedemonstruoti savo ribotumo ir negaišinti kitų žmonių laiko. 

P.S. (po išsitaisyto Stripped komentaro) Apgailėtinas apsimetėlis tu. Ne į tokį tavo komentarą aš atsakinėjau. Taip, trink, trink visus savo parašytus absurdus. Sveikinu, kad supratai, jog keli tik juoką savo kliedesiais, tad išsitrynei pats.


Atsakyti
MsEnteryourname
2013 m. balandžio 5 d. 00:04:48
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Einu pasinaudot vieno pono patarimu ir gert arbatos, nes, panasu, kai kuriems veikejams galima aiskint, kiek nori ir kaip nori, o pastarieji vis tiek mato tik pavienius zodzius, juos traukineja is konteksto ir ignoruoja argumentus/mintis. Juokingiausia, kad nuomones sutampa, taciau nesutarimai kyla del pateikimo stiliaus(kiekvienam savo - kam zmoniskas kalbejimas, kam runkeliskas/buduliskas), taciau net ir si fakta sugeba praleist. Gero vakaro, ponios ir ponai.


Atsakyti
Stripped
2013 m. balandžio 4 d. 23:31:27 2013-04-05 12:40:29
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Su debilais ir melagiais nėra prasmės ginčytis. Gero vakaro ir sėkmės{#}


____________________
Žmogus - invazinė rūšis
Atsakyti
Faustas
2013 m. balandžio 4 d. 23:16:06
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Čia mūsų diskusija iš šalies. Dar tik nesupratau kas yra kas:


Atsakyti
Stripped
2013 m. balandžio 4 d. 23:12:42 2013-04-04 23:43:50
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Turite tikrai daug laiko ir sveikatos, bei nervų rašinėti čia milžiniškas tiradas. Jūsų vietoje taip nesveikai nesusireikšminčiau ir bent tyliai pripažinčiau, kad giliai savo smegeninėje nesuprantu nei A.R.G kaip viešo feiso, nei jo vaidinamų personažų... Bet matau kad esate per daug jautri ir kompleksuota persona dėl to gaištate savo brangų laiką kopijuodama ir peistydama nieko tarpusavyje bendro neturinčias frazes ir t.t... Todėl pabūsiu nemandagus ir pavadinsiu jus vienu iš...

Ant galo prirašėte apie Svarą - bemaž visas jo teigiamas puses, nes kažkodėl jūsų galvelė rodo kad tiek aš, tiek A.R-G jas kritikuoja ir ignoruoja. Tačiau nenurodėte nė menkiausios kritiškos detalės, tai kad jo geri darbai visuomenėje kertasi su viešos, nusikalstamos veiklos propagavimu taip pat. Iš to darau išvadą kad nežinote apskritai kodėl tas nemalonus kivirčas įvyko, tačiau leidžiate apie tai daug šneketi,nutaisius miną kad viską suprantate ir galimai bandote tą repo baroną vaizduoti kaip kokią šventą karvę.

Eilinį kartą matau kad maišote A.R kaip viešą feicą ir tuos personažus kuriuos jis vaidino, savo tiradą paversdama į visišką chaosą. Turbūt manote kad toks ilgas post'as kuris jums kainavo tiek laiko bei kantrybės parodys, kad esate tikrai protingas ir viską išmanantis face'as nors taip tikrai nera, nes tuos konkrečius pavydžius jau atskleidžiau. Gero vakaro ir sėkmės{#}


____________________
Žmogus - invazinė rūšis
Atsakyti
Faustas
2013 m. balandžio 4 d. 23:02:52 2013-04-04 23:07:00
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

:) viskas ok - pakalbėt smagu. Kol diskusija nenukrypsta į asmeniškumus ir neužsiciklina (o šiuo atveju taip įvyko).

Va - Delacorado pašnekėjo puikiai, argumentuotai. Tiesa labai daug raidžių čia ir reikia ryžto arba pagarbos pašnekovo nuomonei, kad imtis visą tai perskaityt. ir dar - jausmingai labai (taip tarsi AG būtų asmeniškai užgavęs Delacorado)

Taigi, imho Ramanauskas tikrai kartais perlenkia, kai kurie jo epitetai nederantys ir skamba net nebe stilingai.

Apie kitą pusę (t.y. hiphop gerbėjus) - pasikartosiu. Muzikos ten - nėra, taigi nėra apie ką kalbėti. Tekstai - verti paauglio, ir ne bet kokio o durno. Na koks protaujantis žmogus gali sukurti tokį : Aš žhinau, mano chebra ištikrūjų varo gerai, nelegalūs ginklai, nešvarūs pinigai, .... Kiek balsų, kiek spyrių atlaikai Pasitelkęs kariuomenę, šunis išdaužai Mes žiūrim į mišką, laukdami vilkų Artėja banda. Ei, vyrai, prie ginklų! Apgailėtina.

Jei nesiplėst į tai ką Ramanauskas pasakė apie Butkevičių, Veselką AA (beje - dėl to kad numirė, jo nuveikti darbai nesikeičia - jis buvo tuščias populistas) ir kitus, o kalbėt apie šią situaciją - aš palaikau AG o ne tuos vargšus reperius.

 

Gal jau rimtai užteks - kelkim kalbas ir ginčus į kokią kitą temą. Eikit geriau papasakot Silentistui apie muziką, kurią klausot, kai atliekat reprodukcines funkcijas.

 


Atsakyti
Stripped
2013 m. balandžio 4 d. 22:56:10 2013-04-04 22:59:04
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Galite peistinti Radioshow citatų ir tekstų kiek norite tačiau tai vistiek neturės nė menkiausių sąsajų su GG tekstais, dėl kad skiriasi tiek žanras, tiek stilius, tiek auditorija ir pan... Todėl toks žaidimas būtų beprasmiškas.


____________________
Žmogus - invazinė rūšis
Atsakyti
Pazistu_Mykola
2013 m. balandžio 4 d. 22:35:58
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

nesu tikras, kad reikėjo tai postinti. Nors iš esmės palaikau tą pačią poziciją, bet chill out truputį, nereik sureikšmint ir daryt analizių, čia po pirmos Stripped žinutės buvo aišku, kad rezultatyviausia išeitis yra palikt temą ir eit gert arbatos.


Atsakyti
Delacorado
2013 m. balandžio 4 d. 22:14:49 2013-04-04 22:42:07
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Are you serious? Jklmn, prie ko čia Radijo Šou, hip hopo ištakos ir pan.? Žmogau, tu jau visai susipainiojai savo maniakiško fanatizmo labirintuose. Ar išvis skaitai mano komentarus, nekalbant jau apie patį straipsnį? Panašu, kad greičiau jau tavo akys fiksuoja mano komentaruose tik kažkokius pavienius žodžius. Nepatinkančius mano argumentus ir klausimus tu tiesiog praleidi po akis, bet pasigauni kokį vieną žodį ir nusivažiuoji į visiškas pievas. Juk niekas net nekalba apie Algio laidas! Kalbam apie jį kaip žmogų, asmenybę ir jo veiksmus kasdienybėje, kai jis be kaukės. Kai jis išsako SAVO nuomonę, o ne prisidengusią personažu. Nebent tu čia rimtai Algį Ramanauską laikai personažu? Tuomet gyveni kažkokioje paralelinėje tikrovėje. Abejoju, ar išvis man beverta kažką dar rašyti, bet tiek to - šiandien kaip tik turiu laiko. Taigi, truputį panaršiau šia tema Google. Ir radau visai įdomų straipsniuką (portalas „Zebra“, „Kas bendro tarp A.Ramanausko ir J.Smorigino?“, 2010-09-21)

"Žiūrėdami mūsų komercines televizijas nenustebkite, jei vieną dieną jų herojai netiesiogiai jus išvadins padugne, vien dėl to, kad gyvenate provincijoje, paršu, nes esate dar stambesnis už Gediminą Jaunių arba net silpnapročiu, nes neuždirbate tiek, kiek jie.  

„Kitų nuvertinimas ir savęs išaukštinimas“, - anot psichoanalitiko Raimundo Milašiūno yra pagrindinis žvaigždžių ligos simptomas. Ryškiausiai jis pasireiškia LNK senbuviui Algiui Ramanauskui – Greitai ir TV3 pajacu vadinamam – Jurijui Smoriginui.  

Didysis lietuvių kalbos žinovas A.Ramanauskas

Sunkiai suskaičiuojamą laidų ir projektų kiekį vedęs A. Ramanauskas ant ešafoto pasirengęs užkelti bet ką. Beveik tobulumui prilygstančius kriterijus jis kelia visiems, tik ne pačiam sau. Kretinais ir analfabetais ne kartą viešai išvadinęs visus lietuvių kalbininkus ir žiniasklaidos atstovus, Vilniaus miesto savivaldybės tarybos narys savo leksikonui pastabų neturi - o be reikalo. 

Principus parduoda už honorarą

Televizijos žvaigždė tiek susireikšmino, kad net savo darbdavius viešai kvailiais išvadino. „Kanalas rodo šūdą, kurį žiūri 6 iš 10 silpnapročių be pajamų plius vienas vidurinės klasės atstovas, beveik be pajamų. Kanalas džiaugiasi nežmoniškai dideliu reitingu – visi krašto oligofrenai nutįsusiom seilėm žiūri amoralią, degeneratišką laidą, kurią pagamino durniai durniams durninti“, - A.Ramanauskas prieš metus kalbėjo Balsas.lt žurnalistui.

Stipru. Tik štai kur paradoksas – pats ponas Tobulybė yra to paties š.... dalyvis. Tik jo principai proporcingai silpnėja nuo pasiūlyto honoraro dydžio. Nebent laidų „Pričiupom“, „2 minutės šlovės“ ar „Lietuvos daina“ jis kvailomis nelaiko. /gaila, kad nepaminėtos dar kur kas intelektualesnės A. Greitai vestos laidos - humoro/muzikos šou „Nr. 1“ (kaip „Prajuokink mane“, tik nejuokingas), kaimiško popso fonogramų šou „Žvaigždžių duetai“ bei, žinoma, "legendinė" „Supertortas“ (bobų šou). Beje, dar Algis dalyvavo ir šokių projekte - past./

Įžeidinėdamas savo vedamų laidų žiūrovus, A.Ramanauskas pats greičiausiai suserga silpnaprotyste, nes nesupranta, kad vadinamieji „runkeliai“ kelia žiūrimumo reitingus. O jų dydis tiesiogiai susijęs su vedėjo atlyginimu."

Beje, citata iš kito A. Ramanausko interviu (prieš keletą metų): „Aš sąmoningai neliečiu etinės reikalo pusės, tik biznį. Nes su etine dalyko puse ir taip aišku: rodyti silpnaprotiškas laidas silpnapročiams yra amoralu /.../ palinkėčiau ir norėčiau, kad bent pusmečiui bankrutuotų LRT. Tai, ką jie transliuoja, yra nusikalstama.“ A, tai vadinasi Lietuvai Nereikalingas Kanalas (LNK) Algiukui yra tiesiog aukščiausio meninio skonio propaguotojas? Nais!

 --------------------------

Dabar - įdomesnė dalis. Pagalvojau, kad geriau jau tegul kalba pliki faktai. Taigi, kad būtų aiškiau, paieškojau Google Algio „perliukų“ (sorry, skaityti jo paties FB ir copypaste’inti jo komentarus tikrai neturiu laiko). Bet čia pateiksiu tuos, kurie buvo paviešinti portaluose. Gaila, neradau su tokiais žodeliais, kokius Algis dažnai mėgsta naudoti - dalbajobas, oligofrenas ir urodas (tie, kas paskaitinėja jo FB, žino šią jo silpnybę), bet, manau, užteks ir tų, kuriuos radau.

„Sušiktas debile, prasiblaivyk, prasitrink savo neįmanomus akinius ir eik į žopą su visom savo banalybėm.“ (skirta LR premjerui A. Butkevičiui - past.)

„Yra du (2) tikslai mano gyvenime. Pirmas: simbolinis Niurembergas kalbajobams; Antras: iššaudyt žurnalistus. Palikt keletą, bet kritinę masę tai tikrai iššaudyt.“

„Labas, žaba. Ar tu, sabaka, suvoki, kas tais laikais vyko? Ar tu, debile, supranti, kad sovietmečiu nebuvo teisės rinkti ir būti renkamam? Šūdą tu ten supranti, leftistine fašiste. Gerų švenčių, organine marksizmo miazma.“ (skirta politikei Jolantai Bielskienei) 

Nebūk toks piktas, ambicingas niekale su pist'ūsiais ar jau be jų. Kai padvėsi, gal Dievo valia atgimsi šūdų gaublį ridenančiu vabalu“ (skirta Andriui Rožickui - past.)

„Palojot, jobani pusgalviai? Dabar galit eiti nachuj su savo šūdina meile šūdiniems barbarų eilėraštukams, prognozuojami piemenys.“

„Tai chūliš mane followini, estete su debilo kepure? Užsidėk savo varšavkės triūsikus ant galvos, bus daug geriau. Pošol nachuj, žyvotnojė.“

„Būk geras, atsiknisk ir eik miegot. Ir kai kas nors tau pasakys, kad tu panašus į mane, būk geras, pisk tam žmogui į galvą (jei moki). Nes tu esi tūpa narkomaninė šiukšlė, o aš gyvenu kitoj planetoj, į kurią tokie kaip tu neturi accesso.

„Prieš kokią sistemą, debile? Kokia kova? Aš tau apmyšiu snukį ir išdaušiu dantis - tai bus kova su sistema?

Visus tokius durnius kaip tu vienija viena – jūs be keiksmų daugiau nieko ir nesuprantat. Todėl, šunie, пошёл нахуй.”

„Rastamane supistas, aš į jokią Tarybą netaikau. Skaityk akimis, jei jos dar veikia, o ne savo jobanais dredais. Man pochuj, tiki tu ar netiki dėl mano kandidatavimo. Tu, jobanas beraštis biby, prie ko čia kažkoks padėjėjas iš Seimo?

Šūdo gabale tu sušiktas, pyzdink tu nachuj.Tokiam asilui kaip tu mielai išpisčiau dantis, bet kur ten tave rasi…

Sliuntiajus, šiukšlė ir menkysta, čia tau tavo gimtąja kalba – соси хуй и ешь говно, ублюдок. Так и подохнешь без средств и удачи в жизни.“

Vaizdas, manau, pakankamai aiškus.

------------------------

Trečia. Dėl įdomumo susisteminau keletą ryškiausių Algio veiklos (pabrėžiu - jo, kaip asmens, o ne personažo) paradoksų.

Taigi, be anksčiau paminėtųjų, kad:

1. Jis keikia lietuviškas TV/runkelines laidas, kurios skirtos, anot jo, debilams, bet pats mielai tokias veda. Va čia ir yra būtent tas parsidavinėjimo aspektas - už pinigus daryti tai, kas prieštarauja tavo paties principams;

2. Priklauso krikščioniškas vertybes propaguojančiai partijai, tačiau pats viešai tyčiojasi ir žemina žmones (netgi neseniai mirusį);

3. Žurnalistus ir kalbininkus (anot jo - viduriniosios ir žemesnės grandies, vadinamus kalbajobais) siūlo nušauti, vadina debilais ir pan. O paties leksika gi - žemiau plintuso;

tolesni:

4. Nuolatos demonstruoja neapykantą ne tik sovietmečiui, bet ir viskam, kas susiję su Rusija, tačiau pats pastoviai vartoja rusiškus keiksmažodžius;

5. Šūdais, debilais ir pan. vadina reperius/hiphoperius. Galima sutikti, kad jų tekstai tikrai nepasižymi intelekto aukštumomis. Tad atmetus visas tas plonybes dėl medicininių terminų, galima sutikti su šiuo teiginiu. Na, bet o paties Ramanausko tekstai ir vieši pasisakymai su banditėlių žargonu - labai jau aukštos klasės? Jo paties šūdas, matyt, jam nesmirdi;

6. Lieja neapykantą dėl graffiti piešėjo Solomono. Vėlgi - o kuo jo paties fekalinis humoras, tyčiojimaisi, atsilikusių paauglių keiksmai ir t.t. yra geresni? Solomonas teršia sienas, o Ramanauskas teršia eterį. Didelio skirtumo nesimato. Tad ar tokiems tokiais piktintis?

---------------

Ai, beje, dėl Svaro ir jo apdovanojimo. Medalį „Už nuopelnus Lietuvai" jis gavo visai ne už muziką, o savanorišką visuomeninę veiklą ir pilietinį aktyvumą. Kokia ji:

„Svaro pilietinis aktyvumas – stebėtinai didelis. 2008-aisiais jis bendradarbiavo įgyvendinant programą „2008-ieji – skaitymo metai“ ir lig šiol nuolat prisideda prie skaitymo iniciatyvos „Skaityk ir dovanok“, 2009-aisiais keliavo į ekspediciją „Misiją Sibiras“, 2010-aisiais buvo paskirtas Europos kovos su skurdu ir socialine atskirtimi Lietuvoje ambasadoriumi, taip pat dalyvavo „Maisto banko“ akcijose bei jaunimą dalyvauti rinkimuose skatinančioje pilietinėje iniciatyvoje „Man Ne Dzin“.

Taigi, ar kas nors logiškai paaiškins Greito neapykantos ataką prieš Svaro apdovanojimą ir prezidentės sprendimą dėl jo? Kas neigiamo yra toje visuomeninėje veikloje, kad Algis taip siunta? Ar tik žmogelio nekamuoja patalogiška neapykanta viskam, prie ko prisiliečia Svaras? Čia jau turbūt užduotis tau, Stripped. Nes niekas kitas taip nemoka išdievinti kiekvieno Algio Greito pirstelėjimo kaip tu :)


Atsakyti
Pazistu_Mykola
2013 m. balandžio 4 d. 17:43:42
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

na, nežinau kokiais motyvais įvairių stilių muzikantai pasirenka pseudonimus, galbūt ir tam, kad skambėtų kiečiau (bet turbūt ne, nes ne visiem šį motyvą pritaikysi, pvz. visiškai atsitiktinai paimkim pirmą pasitaikiusį, Buckethead). O esmė - jo paties vardas yra Kastytis (!), todėl tai žinant atsakyti į klausimą kodėl būtent Kastetas pasidaro penkiolika kartų lengviau. Ir nelabai suprantu kodėl žodis "sindikatas" kelia šypseną - normalus tarptautinis žodis. Ir atsižvelgiant į tai, kad jie iš tiesų ilgą laiką repo scenoje buvo monopolistai, toks pasirinkimas netgi įžvalgus.

Dėl Selo - gal atsiras repo gerbėjai, kurie paaiškins plačiau, nes nors galėjo susidaryti priešingas įspūdis nesu giliai įlindęs į tą sritį, bet iš esmės dėl tos pačios priežasties, kodėl A. Rimiškio niekas nevadina gitaristu, nepaisant to, kad gitara jis, kiek pamenu, groja. 

Tai štai. O dėl Radioshow copy paste varžybų aš visada pasiruošęs, net labai išrankiam būti nereikia, štai mėgstamiausia jų daina music.lt  tik ir laukia papeistinimo. 

 


Atsakyti
MsEnteryourname
2013 m. balandžio 4 d. 16:04:03 2013-04-04 16:04:43
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Dabar jau pulsiu atsiprasyt, nes pagalvojau, jog apie kita eilute sneki:D Mes visiskai nesusisnekam. Del Ozelytes.. Ne apie ja juk kalbam, ja patiekiau kaip pavyzdi. Jos minciu vingiai ir ju gilumas yra kita tema. Ji buvo PAVYZDYS (kaip jau minejau, tikrai ne pats geriausias, tiesiog pirmas uzejes "ant smegenu"), kad galima nuomone isreikst ir nesispjaudant necenzuriniais zodziais. Uz sita  " /watch?v=Kxb02Pm4vcc  "  Ramanauskui bent kruopelyte pagarbos jausiu iki grabo lentos. Nereiskiau susizavejimo jam (butent jam kaip asmenybei, o ne personazui) del to, KAIP jis pateikia savo nuomone, o ne kokia ji yra. Kaip jau minejau, daznai as jam pritariu. Tik jis, kaip visuomenes veikejas, svietejas ar dar bala zino kas, galetu kulturingai sneketi ir rodyti pavyzdi, kaip tai daryti, o ne drabstytis purvais. Lietuviai ir taip nesviecia didziulem kulturos ir mentaliteto aukstumom, tai nereik tokio pobudzio komunikavimo dar labiau reikst.

P.S. nebenusitraiskom offtopic :)


Atsakyti
Stripped
2013 m. balandžio 4 d. 15:33:21 2013-04-04 15:35:20
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Nemokate skaityti - tai jūsų problema.

''bet vis tiek sakai, kad ji nieko doro taip ir nera pasakius'' - tai jau visiškas tyčinis melas. Nieko panašaus nebuvo sakyta, įtariu kad kaip ir visada viską suprimityvinate ir tyčia išmetate esmines detales,kuriomis grindžiau savo mintį.

Turėjau omenyje, kad Oželytės kalbos nors skamba labai gražiai ir teisingai bet jos tikrai neperspjauna protaujančio dvidešimtmečio intelektą, dalinai todėl kad jos yra ganėtinai primityvios (nors tai visiškai nereiškia, jog neteisingos). Tai gali skambėti labai protingai ir intelektualiai tik visiškam moksleiviui, todėl kad dažniausiai Oželytės pasisakymai yra eilinis kartojamas tokių tezių, kurios jau savaime suprantamos kiekvienam psichiškai sveikam žmogui. Tam nereikia jokio ypatingo intelekto. Kiekvienas iš mūsų gali protauti kiekvieną dieną apie Lietuvos problemas. O visus tuos postrangavimus suvesti į vieną krūvą, taip kaip dažniausiai daro gerbiama Oželytė nereikia ypatingų protinių galių. Kai kurie politikai daugiau nieko nedaro be šito protavimo jau 20 metų. Nes taip labai patogu - pakalbėjai teisingai ir daugiau nieko nereikia daryti. Algis Ramanauskas bent jau kažkada padėjo pirmuosius praktinius žingsnius kovoje su nesveiku vandalizmu, kuris ne paslaptis buvo užaugintas Hip-Hop'o ,,kultūros'' terpėje.

 Tik visiškas idiotas gali teigti, jog mano tokia mintis menkina asmenybę ir pan... Aišku, taip labai patogu atsikirsti, kai nebelieka argumentų, taip kaip ir jūsų atveju.

Dabar jau pulsite įsižeisti, bet tiesiog meluojate arba nemokate skaityti.{#}


____________________
Žmogus - invazinė rūšis
Atsakyti
Faustas
2013 m. balandžio 4 d. 14:22:55 2013-04-04 14:23:58
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Va va - teisingai. jūs jau mėtotės "kakaškėm" ir tai nebeturi nieko bendra nei su repu nei su AG


Atsakyti
MsEnteryourname
2013 m. balandžio 4 d. 14:19:59 2013-04-04 14:20:51
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

O as niekur nerasiau, kad tu kazkam (ne)pritari. As rasiau, kam mes pritariam. Perskaityk zmoniskai pries komentuodamas. O Ozelyte buvo pavyzdys, kad galima isreikst savo nuomone be keiksmazodziu. Galima rast geresniu, bet cia tiesiog pirmas soves i galva buvo. Jei negirdejai, tai nereiskia, kad ji nieko doro nepasake. Yra ji reiskusis ir rimtom ir aktualiom temom. Susidaro ispudis, kad tu bais nori pritempt mane prie 13-meciu. Nors vien tas faktas, kad tu apie tos pacios Ozelytes kalbas nieko normaliai nesi girdejes, bet vis tiek sakai, kad ji nieko doro taip ir nera pasakius, tik parodo, kad ir paciam iki brandos truksta. Bet, is esmes, mes jau pradedam linkt i asmeniskumus.


Atsakyti
Stripped
2013 m. balandžio 4 d. 14:03:05 2013-04-04 14:13:29
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

____________________
Žmogus - invazinė rūšis
Atsakyti
Faustas
2013 m. balandžio 4 d. 13:59:35 2013-04-04 15:22:12
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Nee, nesileiskim. Tada man tektų perskaityt dar daugiau jų "kūrybos". Šiandienai būtų jau per daug. Savo  dozę jau gavau šiam mėnesiui.

Kastetas? ne Svaras? ai, vis tiek tas pats "gang'as". Sindikatas :) Kastetas :) muahahaha.. čia vėl turėtų skambėti "kietai"?

o kodėl Sel'as čia netinka? man tai iš šalies žiūrint - tas pats. visokie "kraujo broliai" "čia mano kiemas, šalin rankas" - gi lygiai tos pačios temos


Atsakyti
MsEnteryourname
2013 m. balandžio 4 d. 13:49:10 2013-04-04 13:52:05
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Neklausau repo. Visas hip-hopo maistream'as remiasi i "bobas, babkes, ratus", preke gi reikia parduot. Bet ne visas repas yra sudo vertas.

Wezhlas, Messiah - Nebegrisiu

Vėjas atnešė man pasaką/ Apie akis tavas, Apie šiltumą rankų,/ Nors už lango balta, neatrodo šalta/ Kūnas jaučia kvėpuoja sienos/ Kai jis apie tave galvoja /Ne filme, ne, tikrovėj mes gyvenam/ Kraujas tikras teka venom,/ Ir žodžiai juk tikri, jis žino/ Juk ji jau netiki tom pasakom, Su pabaiga laiminga/Kas gali pasakyt ar tai prasminga? Kai sminga žvilgsnis kažkur į tolį, Kodėl į tolį? 


Atsakyti
MsEnteryourname
2013 m. balandžio 4 d. 13:46:19 2013-04-04 13:51:06
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Mielasis, Stripped, laikas paciam issiskaityt ir isigilint, ka mes sakom. Kaip matau, tau paciam isijungia gynybine sistema, nes matai nepritarima. Mes PRITARIAM Ramanauskui dauguma atveju (ypatingai kas liecia senesnius laikui, p*zdavojima uzsilikusiu raudonskuriu lervu ir pan), NEPRITARIAM kritikos pateikimui. Drasus ir protingas nepuls svaidytis savokom "debilai", "pusgalviai", kaip tai daro drasus ir durnas. Ji(s) tai padarys subtilesniais budais. Kita vertus, kai laabai didele dalis lietuviu yra, tsakant, runkeliai, jie to subtilesnio pateikimo budo nesupras. Kokia Ozelyte kazkodel sugeba pakritikuot ir nesisvaidydama izeidinejimais ir pakritikuoja ji kaip reikiant. O ar (ne)pritariat jai, tai cia jau kitas klausimas ir tema.


Atsakyti
Pazistu_Mykola
2013 m. balandžio 4 d. 13:45:22 2013-04-04 13:47:25
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

neplanavau labai daug šia tema diskutuot, bet kaip suprantu šie tekstai irgi "pirmi pakliuvę". Keista, kad kažkaip atsitiktinai pakliūna pirmi du albumai, ir nepakliūna paskutiniai du. Jei yra noro galim leistis į Sindikato copy-paste žaidimą, tik manau, kad jį laimėčiau.

o "tas pats "giliamintis" Svaras su ordinu" (t.y. cituotų eilučių autorius) yra vadinamas Kastetu ir kiek žinau ordino neturi. Selas, komentuojant aną žinutę, yra išvis ne reperis. (gaila, kad čia taip užpilkino tekstą). 

Nors pagalvojau galim pažaist Radioshow copy pastą aš nieko prieš (:


Atsakyti
Faustas
2013 m. balandžio 4 d. 12:42:25 2013-04-04 13:00:15
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Na, taip... Jo.. Šitas tekstas - su pretenzija būti "prasmingu".

O kiti yra tokie:

Ka veikti povelniu sakyk kaveikti toliau gal kurnors ramiai su chebra nuvaryti gal sukelti mushtynes kokiam nors pediku bare,uzhsimesti doze atsidurti tunelio gale, mes radijos neklausom kuri neledzhia sindikato gabalu, galit sakyti ka norit zhinau gera balsa turiu,shiandiena vakare vadovasime mes,kokiame nors kaboke su chebra pisime mergasne velnio nera jokiu ribu nes ash ir mano chebra visi kartu,ramiai ramiai nesikarsciuokite bybiai,morales sergetojai, doroves sargai,

(tas pats "giliamintis" Svaras su ordinu :) )

arba

ka ten cheshina mentai ir sako valdžia turbūt skamba juokingai patiems ar ne viešai gerti alų mieste kas per chuinia juk mažulės gražėja ir nuotaika gerėja kvėpuoju laisvu oru ant šito šūdo padėjęs kokio velnio gruzina taisyklės tos kurios vardan kabokų yra pritaikytos ei tu nekišk ten savo nagų tau neužteks tavo piniginių plačių kaip sako žmonės nemoki pisti nereikia lysti taip kad negalvodamas ką darai gali pasiklysti ir giliai į šūdą įkristi tad patariu mums proto neknisti nes chebra ilsejosi ten ir bus visada nes jau tokia laisvų žmonių valia ši galia stipresnė už bet ką... bet aš vistiek gersiu alų savo Vokiečių gatvėj...

 

ir esu girdėjęs sakant, kad tai "intelektualiausia" LT hip-hop'o grupė. Bijau pagalvot, kokios tos kitos.

Gerai, kad nors pasijuokt galima iš to pseudo-kietumo. 

Taigi, reziumuojant - tavo prašymu, šitiems žmonėms sakau: Esate pusgalviai. (Arba, pasikartosiu, geresniuoju atveju, tiesiog dar nesupratote, kad nesate ant tiek pusgalviai, kad klausytumėte šį mėšlą.). Prašom.

 

 

 


Atsakyti
Pazistu_Mykola
2013 m. balandžio 4 d. 11:21:39
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Suvedus Sindikatas į paiešką musice pati "pirma pasitaikiusi" playliste daina turi 120 "palaikinimų". Paklausykit jos ir pasakykit šitiem žmonėm, kad jie yra marozai, ar kaip Algis sako, debilai. Ačiū.


Atsakyti
Faustas
2013 m. balandžio 4 d. 10:02:08 2013-04-04 10:56:45
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Ehh.. tokias peštynes praleidau.

Repas ir hip-hop'as sakot. Aš suprantu Ramanausko reakciją. Labai didele dalimi - tai muzika kurią vieni "marozai" kuria kitiems "marozams". Apgailėtini tekstai ir temos skirtos arba spuoguotiems ir savo vertės dar nesuradusiems paaugliams arba (kaip ir sakė AG) - debilams

Reikia įrodymų? Štai pacopypaste'insiu truputuką lietuviško repo tekstų:

 

Kai man buvo šešiolika kiseneje prezervatyvai, rankoj didelis butelis vyno,Veliau prasidejo mašinos, merginos, audringi vakarėliai,Kalbos apie žole, amfetaminą,Dabar aš gyvenu laisvai, man gerai, mano smegenys neužgruzinti,Mano maikas, mano ginklas, as kalbu ka noriu,Žinai, kastetas šimtą kartų kiečiau nei tavo pistoletas,As kalu tiesiai šikniam i ausis, kartosiu, nesustosiu, nes... ir t.t.

(GG Sindikatas)

 

arba

 

Po manęs pas ją nuėjo mano draugai,Iš kambario girdėjosi palaimos garsai.Ji nebuvo iš tų, kurios tempia gumą,Reikalavo daugiau, nes ji jautė malonumą.Taip kačialintis nebuvo jokio vargo,Bet užmigom taip greit, kažkodėl taip pavargom.Atsibudom ryte, bet nebuvo jau jos,Išnyko ji kaip vėjas laukuos,Vakare su kitais, o mes su kitom,Ir nieko čia naujo, taip buvo visados.Jau viskas buvo senai, bet sau atleist negaliu,Kad jai neištariau: Čiulpk tu!(SEL)

 

 

Ir čia aš dar neieškojau išskirtinai debiliškų, o paėmiau kelis iš pirmų pasitaikiusių..

 


Atsakyti
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Susijusios naujienos

 Geriausias Rusijos reperis Basta šį vakarą koncertuos Lietuvoje
0
0

Ketvirtadienį, prieš vidurnaktį Vilniaus oro uoste nusileidęs Rusijos reperis Basta laukiamas svečias mūsų šalyje. Bilietai į šio atlikėjo penktadieninį koncertą „Lofte“ perkami milžinišku greičiu. Brangiausiai apmokamas Rusijos reperis į Lietuvą atvyksta...
Į Lietuvą atvykstantis reperis Basta A.Ramanauską – Greitai pakvietė į savo koncertą
0
1

„Nemėgstu žodžio „žvaigždė“, - sako koncertuoti į Vilnių kitą savaitę atvyksiantis repo atlikėjas Basta. „Įrašų studijoje dirbu po šešiolika valandų per parą, neturiu laiko vakarėliams, todėl niekaip negaliu įsprausti savęs į epitetą „žvaigždė“. Taip, aš ...
A. Ramanauskas - Greitai Rusijos reperį Basta išvadino „šūdu“, o hiphopo gerbėjus „debilais“
0
0

Žinia apie Rusijos hiphopo superžvaigždės Basta atvykimą į Lietuvą sukiršino A. Ramanauską - Greitai ir šios muzikos gerbėjus. Žinomas TV laidų vedėjas atvykstantį atlikėją Basta viešai išvadinęs „šūdu“, o mūsų šalies repo muzikos mylėtojus iškoneveikęs „...

Copyright 2001-2024 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Šiuo metu vertiname


Andrea Bocelli Andrea Bocelli
8,3

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

  Daugiau

Pokalbių dėžutė

00:10 - edzkaa1
Nu ką, nemaža tikimybė, kad vistik My Dying Bride nebus Kilkim Žaibu, atšaukė beveik visus šių metų pasirodymus. Tik organizatoriai kažkaip neskuba pranešti ir toliau reklamuoja..
20:28 - Silentist
SVEIKI tiek kad net KUKU
10:43 - Arunazz
sVEIKI
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
09:40 - Silentist
guess I did make my name out of my drumming, and I have the big drum sets, and I'm doing all these crazy, odd-time signatures, so, yeah, I guess drumming was very important to what made me popular.

Mike Portnoy
18:43 - Arunazz
SVEIKI
16:33 - Silentist
Tamsa pasitraukia ir paukštis pakyla, Respublika įveikia tylą. Us tave ir us draugus - virs nakties sviesus dangus (old spice)
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 0
  Neregistruotų vartotojų: 279
  Iš viso užsiregistravę: 73332
  Naujausias narys: adcjwovwkc
  Šiandien apsilankė: 22461