jau galima sakyti tradiciskai, artejant metams prie pabaigos sudarisiu must see sarasiuka, tiesa kaip dabar paziurejau is pernai sudaryto saraso perziurejau tik apie trecdali filmu, ir nemazai filmu keliaus dar is 2014 must see :)
(is 2014 must see: 1. Braveheart (1995) 2. Cidade de Deus (2002) 3. In the Name of the Father (1993) 4. It's a Wonderful Life (1946) 5. Casino (1995) 6. Platoon (1986) 7. Paths of Glory (1957) 8. Groundhog Day (1993) 9. Alien (1979) 10. The Help (2011) 11. Kramer vs. Kramer (1979) 12. 21 Grams (2003) ( 13. Ghost Dog: The Way of the Samurai (1999) 14. The Butterfly Effect (2004)
16. All the Invisible Children (2005)
perkelta is 2015 must see: +17. Star Wars: The Force Awakens (2015)
20. Macbeth (2015) +21. The Martian (2015) --> Ave Cezar! (2016) 22. Blackhat (2015) 23. Tomorrowland (2015) 24. Inherent Vice (2014) 25. Boyhood (2014) 26. Cast Away (2000) 27. Christiane F. - Wir Kinder vom Bahnhof Zoo (1981) 28. Galimatias, czyli "Kogel-mogel II" (1989) 29. The Lion King (1994) 30. Das weisse Band, Das (The White Ribbon) (2009) 31. Kogel-mogel (1988) 32. Traffic (2000) 33. Sen to Chihiro no Kamikakushi (2001) 34. Antichrist (2009) 35. The Boy in the Striped Pyjamas (2008) 36. Lili Marleen (1981) 37. Das Leben der Anderen (2006) 38. Potop (1974) 39. Amadeus (1984) 40. Dług (1999) 41. Nuovo Cinema Paradiso (1988) 42. ...А зори здесь тихие (1972) +43. Mallrats (1995) 44. Miś (1980) 45. Good Will Hunting (1997) +46. Берегись автомобиля (1966) 47. Drogówka (2013) 48. Pokłosie (2012) 49. Добро пожаловать, или Посторонним вход воспрещен (1964) 50. Летят журавли (1957) 51. Dances with Wolves (1990) 52. Le fabuleux destin d'Amélie Poulain (2001) 53. M (1931) 54. Москва слезам не верит (1979) Das Boot (1981) 55. Oldeuboi (2003) 56. Hotaru no haka (1988) 57. Requiem for a Dream (2000) 58. To Kill a Mockingbird (1962) 59. Lawrence of Arabia (1962) 60. Dom zły (2009) 61. Белый Бим Черное ухо (1976) 62. Cinderella Man (2005) 63. Собачье сердце (ТВ) (1988) 64. Awakenings (1990) 65. Ogniem i mieczem (1999) 66. Судьба человека (1959) 67. Toy Story 3 (2010)
~ filmai apie Bonda.
nauji filmai kuriuos lauksiu: +68. Suicide Squad (2016) 69. Rogue One: A Star Wars Story (2016)
+70. Deadpool (2016)
71. Star Trek Beyond (2016)
72. Captain America: Civil War (2016)
73. Gods of Egypt (2016) 74. X-Men: Apocalypse (2016) +75. Batman v Superman: Dawn of Justice (2016) 76. Ghostbusters (2016)
78. Ghostbusters II (1989)
+79. Warcraft (2016) 80. Doctor Strange (2016) 81. The 5th Wave (2016) +82. Love (2015)
84. Trainwreck (2015)
87. III (2015)
+89. Kiss Kiss Bang Bang (2005) 90. Bangkok Hilton (1989) 91. Whiplash (2014) 92. Satantango (1994) 93. Rushmore (1998) +94. Kalifornia (1993) 95. Wild (2014) 96. Rekopis zneleziony w Saragossie (1965) 97. Zorro (1975) 98. Made in Poland (2010) 99. The Hunger (1983) stai toks bus mano prilemenarus watch listas, aisku metams begant atsiras nauju ir kitu, gal vertengisniu demesio filmu, na bet kai nezinosiu ka tokio paziureti, galima bus grizti prie sio saraso cheers ;)
2016.12.31 update: hmmm viskas ejo ne pagal plana :D |
2015 m. gruodžio 20 d.
|
2017 m. gruodžio 19 d.
2016 m. gruodžio 31 d.
2016 m. lapkričio 21 d.
|
2015 m. gruodžio 25 d. 22:07:27
dar siek tiek galima pakoreguot...
vietoj 21. The Martian (2015) --> Ave Cezar! (2016)
rekomenduoju ir jums, turetu buti smagus broliu Coenu darbelis
S, Johansson - sirdute
____________________
su kvailiais nesigyncioju. virtualiai jusu, epas (╮°-°)╮ ┳━━┳ (╯°□°)╯ ┻━━┻
2015 m. gruodžio 21 d. 05:59:59
cekai europos japonai gerai pasakyta :) idomu o kas tada butu Oldrich Lipsky gal Takeshi Kitano? be abejo idomi salis savo kinematografu.
didelis dekui uz rekomendacija, visada atsiras vietos, kad ir 101 filmui :)
____________________
su kvailiais nesigyncioju. virtualiai jusu, epas (╮°-°)╮ ┳━━┳ (╯°□°)╯ ┻━━┻
2015 m. gruodžio 20 d. 23:53:24
Galima būtų labai daug kalbėti šia tema, bet aš manau ir pritariu manantiems, kad filmai yra kur kas geriau nei serialai: a) filmas yra baigtas produktas, serialas gali būti nutrauktas, jei niekas nežiūrės. Aišku, gal yra kam patinka b) daugiau laisvės kūrėjui - filmas gali būti tiek minučių, kiek reikia; serialas sudėliotas į dėžutes po x minučių, kurias reikia užpildyti, jei trūksta arba nukirpti, jei per daug c) (vieno) filmo koncentruotumas šiaip jau irgi yra privalumas - paprastai nupasakota istorija, be šalutinių arba su minimaliomis siužetinėmis linijomis. Žinoma, serialas gali papasakoti daugiau, bet tai klausimas, kiek to daugiau žmogui reikia? 4) Neišvengiamas (?) kritimas produkcijoje,kai šviežia idėja tampa nuvalkiota, rizika didėja su kiekvienu sezonu. Aišku, būna kai filmas pavirsta serialu galime matyti iš Rocky ar "F&F" lygiai tas pats 5) etc.
Kadangi trūksta iki 100 vieno filmo , siūlau Sedmikrasky - https://www.imdb.com/title/tt0060959/ Eilinis įrodymas, kad čekai savotiškai yra Europos japonai..
2015 m. gruodžio 20 d. 23:15:58
serialai geri tuo kad personazai daug geriau atsiskeidzia, na ir tuo kad gali tave itraukti :) valandu valandos dienos savaites menesiais ir net metais juos ziuri
ko aisku nepasakysi apie filma, paziurejai ir pamirsai. na bet filme uztai buna viskas sukoncentruota... ir paciu ideju ismetimas, ne is viso galima padaryti idomu seriala...
zodziu ir tas ir tas gerai, bet bendrai del geru serialu pritariu. jeigu bus koks naujas epizodas vs filmas daug daugiau sansu kad isrinksi paziuret nauja megstamo serialo epizoda, praktiskai garantuotai nebusi nusiviles savo pasirinkimu, :)
____________________
su kvailiais nesigyncioju. virtualiai jusu, epas (╮°-°)╮ ┳━━┳ (╯°□°)╯ ┻━━┻
2015 m. gruodžio 20 d. 19:02:53
aš irgi dar daug ko nematęs, bet kažkaip neprisiverčiu, labiau serialus žiūriu ;)
Bet iš 2015 labai man must see: Martian, Star Wars, Hateful eight.
Tomorrowland mačiau, negaišk laiko...
Boyhood labai gerai!!!