Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Stan


Eminem ir Dido


Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų! Man patinka!

Stilius: Hip-hop'o muzika
Data: 2000 m.






Chorus: Dido
My tea's gone cold I'm wondering why I..
got out of bed at all
The morning rain clouds up my window..
and I can't see at all
And even if I could it'd all be gray,
put your picture on my wall
It reminds me, that it's not so bad,
it's not so bad..

1st Chorus: volume gradually grows over raindrop background
2nd Chorus: full volume with beat right after "thunder" noise

[Eminem as 'Stan']
Dear Slim, I wrote but you still ain't callin
I left my cell, my pager, and my home phone at the bottom
I sent two letters back in autumn, you must not-a got 'em
There probably was a problem at the post office or something
Sometimes I scribble addresses too sloppy when I jot 'em
but anyways; fuck it, what's been up? Man how's your daughter?
My girlfriend's pregnant too, I'm bout to be a father
If I have a daughter, guess what I'ma call her?
I'ma name her Bonnie
I read about your Uncle Ronnie too I'm sorry
I had a friend kill himself over some bitch who didn't want him
I know you probably hear this everyday, but I'm your biggest fan
I even got the underground shit that you did with Skam
I got a room full of your posters and your pictures man
I like the shit you did with Ruckus too, that shit was phat
Anyways, I hope you get this man, hit me back,
just to chat, truly yours, your biggest fan
This is Stan

{Chorus: Dido}

[Eminem as 'Stan']
Dear Slim, you still ain't called or wrote, I hope you have a chance
I ain't mad - I just think it's FUCKED UP you don't answer fans
If you didn't wanna talk to me outside your concert
you didn't have to, but you coulda signed an autograph for Matthew
That's my little brother man, he's only six years old
We waited in the blistering cold for you,
four hours and you just said, "No."
That's pretty shitty man - you're like his fucking idol
He wants to be just like you man, he likes you more than I do
I ain't that mad though, I just don't like being lied to
Remember when we met in Denver - you said if I'd write you
you would write back - see I'm just like you in a way
I never knew my father neither;
he used to always cheat on my mom and beat her
I can relate to what you're saying in your songs
so when I have a shitty day, I drift away and put 'em on
cause I don't really got shit else so that shit helps when I'm depressed
I even got a tattoo with your name across the chest
Sometimes I even cut myself to see how much it bleeds
It's like adrenaline, the pain is such a sudden rush for me
See everything you say is real, and I respect you 'cos you tell it
My girlfriend's jealous cause I talk about you 24/7
But she don't know you like I know you Slim, no one does
She don't know what it was like for people like us growin up
You gotta call me man, I'll be the biggest fan you'll ever lose
Sincerely yours, Stan -- P.S.
We should be together too

{Chorus: Dido}

[Eminem as 'Stan']
Dear Mister-I'm-Too-Good-To-Call-Or-Write-My-Fans,
this'll be the last package I ever send your ass
It's been six months and still no word - I don't deserve it?
I know you got my last two letters;
I wrote the addresses on 'em perfect
So this is my cassette I'm sending you, I hope you hear it
I'm in the car right now, I'm doing 90 on the freeway
Hey Slim, I drank a fifth of vodka, you dare me to drive?
You know the song by Phil Collins, "In the Air of the Night"
about that guy who coulda saved that other guy from drowning
but didn't, then Phil saw it all, then at a show he found him?
That's kinda how this is, you coulda rescued me from drowning
Now it's too late - I'm on a 1000 downers now, I'm drowsy
and all I wanted was a lousy letter or a call
I hope you know I ripped ALL of your pictures off the wall
I love you Slim, we coulda been together, think about it
You ruined it now, I hope you can't sleep and you dream about it
And when you dream I hope you can't sleep and you SCREAM about it
I hope your conscience EATS AT YOU and you can't BREATHE without me
See Slim; {*screaming*}
Shut up bitch! I'm trying to talk!
Hey Slim, that's my girlfriend screamin in the trunk
but I didn't slit her throat, I just tied her up, see I ain't like you
cause if she suffocates she'll suffer more, and then she'll die too
Well, gotta go, I'm almost at the bridge now
Oh shit, I forgot, how am I supposed to send this shit out?

{Chorus: Dido}

[Eminem]
Dear Stan, I meant to write you sooner but I just been busy
You said your girlfriend's pregnant now, how far along is she?
Look, I'm really flattered you would call your daughter that
and here's an autograph for your brother,
I wrote it on the Starter cap
I'm sorry I didn't see you at the show, I musta missed you
Don't think I did that shit intentionally just to diss you
But what's this shit you said about you like to cut your wrists too?
I say that shit just clowning dog,
c'mon - how fucked up is you?
You got some issues Stan, I think you need some counselling
to help your ass from bouncing off the walls when you get down some
And what's this shit about us meant to be together?
That type of shit'll make me not want us to meet each other
I really think you and your girlfriend need each other
or maybe you just need to treat her better
I hope you get to read this letter, I just hope it reaches you in time
before you hurt yourself, I think that you'll be doin just fine
if you relax a little, I'm glad I inspire you but Stan
why are you so mad? Try to understand, that I do want you as a fan
I just don't want you to do some crazy shit
I seen this one shit on the news a couple weeks ago that made me sick
Some dude was drunk and drove his car over a bridge
and had his girlfriend in the trunk, and she was pregnant with his kid
and in the car they found a tape, but they didn't say who it was to
Come to think about, his name was.. it was you
Damn!





Topai ir rinkimai:
Rolling Stone - 500 geriausių visų laikų kūrinių #289
Esamas tekstas

Chorus: Dido
My tea's gone cold I'm wondering why I..
got out of bed at all
The morning rain clouds up my window..
and I can't see at all
And even if I could it'd all be gray,
put your picture on my wall
It reminds me, that it's not so bad,
it's not so bad..

1st Chorus: volume gradually grows over raindrop background
2nd Chorus: full volume with beat right after "thunder" noise

[Eminem as 'Stan']
Dear Slim, I wrote but you still ain't callin
I left my cell, my pager, and my home phone at the bottom
I sent two letters back in autumn, you must not-a got 'em
There probably was a problem at the post office or something
Sometimes I scribble addresses too sloppy when I jot 'em
but anyways; fuck it, what's been up? Man how's your daughter?
My girlfriend's pregnant too, I'm bout to be a father
If I have a daughter, guess what I'ma call her?
I'ma name her Bonnie
I read about your Uncle Ronnie too I'm sorry
I had a friend kill himself over some bitch who didn't want him
I know you probably hear this everyday, but I'm your biggest fan
I even got the underground shit that you did with Skam
I got a room full of your posters and your pictures man
I like the shit you did with Ruckus too, that shit was phat
Anyways, I hope you get this man, hit me back,
just to chat, truly yours, your biggest fan
This is Stan

{Chorus: Dido}

[Eminem as 'Stan']
Dear Slim, you still ain't called or wrote, I hope you have a chance
I ain't mad - I just think it's FUCKED UP you don't answer fans
If you didn't wanna talk to me outside your concert
you didn't have to, but you coulda signed an autograph for Matthew
That's my little brother man, he's only six years old
We waited in the blistering cold for you,
four hours and you just said, "No."
That's pretty shitty man - you're like his fucking idol
He wants to be just like you man, he likes you more than I do
I ain't that mad though, I just don't like being lied to
Remember when we met in Denver - you said if I'd write you
you would write back - see I'm just like you in a way
I never knew my father neither;
he used to always cheat on my mom and beat her
I can relate to what you're saying in your songs
so when I have a shitty day, I drift away and put 'em on
cause I don't really got shit else so that shit helps when I'm depressed
I even got a tattoo with your name across the chest
Sometimes I even cut myself to see how much it bleeds
It's like adrenaline, the pain is such a sudden rush for me
See everything you say is real, and I respect you 'cos you tell it
My girlfriend's jealous cause I talk about you 24/7
But she don't know you like I know you Slim, no one does
She don't know what it was like for people like us growin up
You gotta call me man, I'll be the biggest fan you'll ever lose
Sincerely yours, Stan -- P.S.
We should be together too

{Chorus: Dido}

[Eminem as 'Stan']
Dear Mister-I'm-Too-Good-To-Call-Or-Write-My-Fans,
this'll be the last package I ever send your ass
It's been six months and still no word - I don't deserve it?
I know you got my last two letters;
I wrote the addresses on 'em perfect
So this is my cassette I'm sending you, I hope you hear it
I'm in the car right now, I'm doing 90 on the freeway
Hey Slim, I drank a fifth of vodka, you dare me to drive?
You know the song by Phil Collins, "In the Air of the Night"
about that guy who coulda saved that other guy from drowning
but didn't, then Phil saw it all, then at a show he found him?
That's kinda how this is, you coulda rescued me from drowning
Now it's too late - I'm on a 1000 downers now, I'm drowsy
and all I wanted was a lousy letter or a call
I hope you know I ripped ALL of your pictures off the wall
I love you Slim, we coulda been together, think about it
You ruined it now, I hope you can't sleep and you dream about it
And when you dream I hope you can't sleep and you SCREAM about it
I hope your conscience EATS AT YOU and you can't BREATHE without me
See Slim; {*screaming*}
Shut up bitch! I'm trying to talk!
Hey Slim, that's my girlfriend screamin in the trunk
but I didn't slit her throat, I just tied her up, see I ain't like you
cause if she suffocates she'll suffer more, and then she'll die too
Well, gotta go, I'm almost at the bridge now
Oh shit, I forgot, how am I supposed to send this shit out?

{Chorus: Dido}

[Eminem]
Dear Stan, I meant to write you sooner but I just been busy
You said your girlfriend's pregnant now, how far along is she?
Look, I'm really flattered you would call your daughter that
and here's an autograph for your brother,
I wrote it on the Starter cap
I'm sorry I didn't see you at the show, I musta missed you
Don't think I did that shit intentionally just to diss you
But what's this shit you said about you like to cut your wrists too?
I say that shit just clowning dog,
c'mon - how fucked up is you?
You got some issues Stan, I think you need some counselling
to help your ass from bouncing off the walls when you get down some
And what's this shit about us meant to be together?
That type of shit'll make me not want us to meet each other
I really think you and your girlfriend need each other
or maybe you just need to treat her better
I hope you get to read this letter, I just hope it reaches you in time
before you hurt yourself, I think that you'll be doin just fine
if you relax a little, I'm glad I inspire you but Stan
why are you so mad? Try to understand, that I do want you as a fan
I just don't want you to do some crazy shit
I seen this one shit on the news a couple weeks ago that made me sick
Some dude was drunk and drove his car over a bridge
and had his girlfriend in the trunk, and she was pregnant with his kid
and in the car they found a tape, but they didn't say who it was to
Come to think about, his name was.. it was you
Damn!

Siūlomas pataisytas variantas

Pastabos

 

Komentarai (23)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
Linuuute
2011 m. kovo 25 d. 18:25:43
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Pati geriausia vienareikšmiškai! Neįmanoma atsiklausyt.

____________________
Keičiasi ne žmonės, o jų požiūris ir elgesys.
Atsakyti
CesarMiles
2010 m. lapkričio 13 d. 22:11:44
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
viena geriausiu

Atsakyti
neapsakoma
2010 m. spalio 28 d. 15:16:14
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
dešimt dešimt dešimt dešimt dešimt

____________________
Klausausi visko.
Atsakyti
Danduks
2010 m. rugpjūčio 8 d. 23:33:33
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Viena iš geriausių Eminemo dainų.. Mmm... : )

Atsakyti
auguteee
2010 m. birželio 15 d. 15:37:19
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
rimtai nerealus gabaliukas... 10!

Atsakyti
auguteee
2010 m. birželio 15 d. 15:24:34
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
superine!!!!!!!!!!!!!! XD

Atsakyti
Dread
2010 m. gegužės 29 d. 12:32:10
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Niekada neatsibos...

____________________
Draukiškas draugams.
Atsakyti
Dread
2010 m. balandžio 8 d. 16:05:49
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Puiki daina, turinti prasme +10

____________________
Draukiškas draugams.
Atsakyti
DikaDija
2010 m. balandžio 3 d. 15:57:13
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Viena is Eminemo geriausiu

____________________
http://www6.videogaga.lt/video#dm.id%253Dview%2526dm.v%253Dojunjapdbxdaormiqqf
Atsakyti
GIMUTEA
2009 m. spalio 28 d. 23:42:34
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
yra tokių dainu kuriu galima klausytis ir klausytis. ši viena iš tokių

____________________
kiekvienas apie kita galvoja pagal savo sugedimo laipsni
Atsakyti
CrazyLove
2009 m. spalio 3 d. 19:19:31
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
lovin' it

____________________
Love love love.
Atsakyti
whas
2009 m. rugsėjo 13 d. 11:59:16
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
labai gera bet pabodus nes labai ilgai klausau as ja

____________________
Eminem fan4ever :)
Atsakyti
Blackened
2009 m. rugpjūčio 28 d. 15:15:03
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Vien jau nereali dainos idėja verta 10.

____________________
...you’re the same kind of bad as me...
Atsakyti
Betelgeize
2009 m. rugpjūčio 20 d. 00:35:35
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Gera daina, bet man asmeniškai, jau pabodus

Atsakyti
kaktusas2598
2009 m. rugpjūčio 17 d. 12:18:17
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
gera

____________________
Didelę gyvenimo dalį praleidžiame darydami klaidas, didelę - nieko nedarydami, o visą gyvenimą - darydami ne tai, ką reikia. -Seneka-
Atsakyti
CjMan
2009 m. birželio 28 d. 00:15:00
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Ir koks ydomus susiklosto likimas Tikraj gera ir ydomi daina Kaip filme

____________________
That type of shit'll make me not want us to meet each other
Atsakyti
CjMan
2009 m. birželio 27 d. 23:57:56
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Labai gera daina grazi

____________________
That type of shit'll make me not want us to meet each other
Atsakyti
CjMan
2009 m. birželio 27 d. 23:57:54
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Labai gera daina grazi

____________________
That type of shit'll make me not want us to meet each other
Atsakyti
sanitex2
2008 m. lapkričio 26 d. 20:34:07
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
Gyva savo zanro klasika, ka cia ir bepridursi?

____________________
Under The Iron Sea
Atsakyti
LoseControl
2008 m. gegužės 5 d. 21:19:28
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
o as ir klausau ir klausau. ji siaip labiau padejo dido ispopuliareti. My name is padejo emui geriausia visu laiku daina

Atsakyti
winkin
2005 m. lapkričio 15 d. 12:29:20
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
nepamirstama, sita daina kaip padejo dar labiau emui ispopuliaret

____________________
for a life without rules
Atsakyti
yawia
2005 m. rugpjūčio 19 d. 19:54:56
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
P
))

myliu ja!!!!!:*

____________________
"Me I`m the one you chose out of all the people you wanted me the most..." (no doubt)
Atsakyti
yawia
2005 m. rugpjūčio 19 d. 19:54:06
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!
ziauriai gera daina! galeciau klausyt ir klausyt............D

____________________
"Me I`m the one you chose out of all the people you wanted me the most..." (no doubt)
Atsakyti
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Copyright 2001-2019 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Panaši muzika

Music.lt

Pokalbiai  Įvykiai 
14:15 - Silentist
Gaila, ir Roxette dainininkės jau nebera, o dar prisimenu nuo jos dainos Almost Unreal pradėjom vartoti zodi Nerealu.
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
10:53 - Silentist
Na va, pagaliau ir Tom Waits 70! Champagne?
19:20 - Plikas[LT]
Norėčiau visaip (kaip tik įmanoma) padėkoti P_Rutai už įdėtas pastangas ir aukojamą laisvalaikį administruojant Music'ą. Malonu girdėti, kad esam girdimi ir netgi išklausomi.
Tad didelis ačiū Rūtai !
PS. Na ir kitiems adminams taipogi ... ;-)
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
13:25 - p_ruta_
Šiuo metu music'as turi paskyrą ir instagrame (music.lt_official), ji dar nėra labai populiari, bet truputį auga, kviečiu prie jos prisijungti. Taip pat, kviečiu ir pačius rašyti apie muziką, vertinti naujus albumus.
13:19 - p_ruta_
vis tiek skiriu laiko ir music'o administravimui, nes kaip jau minėjau anksčiau - man tai yra įdomu. Tiesiog prašau supratimo ir kantrybės, music'as tikrai nėra apleistas, juo tikrai domisi žmonės, tiek grupės, tiek ir klausytojai.
13:17 - p_ruta_
negaunu jokio atlygio, bet ir nesiskundžiu, nes man patinka administruoti music'ą ir apskritai sekti naujienas, apie tai kas dedasi muzikos pasaulyje ir jomis dalytis. Esu darbo liaudies atstovė, turiu tą 8-17 darbą, turiu ir kitų įsipareigojimų, tačiau
13:15 - p_ruta_
fotografais. Suprantu jūsų nusivylimą, kad nėra tvarkomi topai, kad apklausa vis dar neatnaujinta ar ne visos naujos grupės sulaukia savo profilio. Prisipažinsiu, kad toli gražu ne viską ir moku daryti, bet stengiuosi, skiriu savo asmeninį laiką, už kurį
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 2
  Neregistruotų vartotojų: 590
  Iš viso užsiregistravę: 72729
  Naujausias narys: monikakatauskiene
  Šiandien apsilankė: 117176
Reklamos nekenčia: 8


My status  Music.lt Skype
Muzika per facebook  Music.lt Facebook