Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Jazzyak47


Minde
Naujokas
Paskutinį kartą matytas: Prieš 3129 d.
Narys nuo: 2011-01-14
Reitingo taškai: 74
 
Nuotaikos daina

Sukurtos diskusijos

Diskusijos RSS
Tema Atsakė Kas atsakė?

Komentarai

Grupė:  Grupė "Death"
Pranešimo data:  2011-01-20 20:06:20


[quote=Desecration87]Esi klausęs grupės ATROCITY - "Todessehnsucht" albumą? Va ten tai rhythm section![/quote] a ten tie vokieciai kur Death "Archangel" coveri irase buvo... kazkada turejau ju irasa kasetejepries daugybe metu, bet tas buvo labai senai...nelabai atsimenu as ju. Reiketu praklausyti vel kada susiradus
Grupė:  Grupė "Death"
Pranešimo data:  2011-01-20 18:31:43


Na del skonio nesigincyjama. As nesakau kad man Anata nepatiko, bet sorry su Death jie man nelyginami. Death nuo 91 m tuo ir veze kada ten grojo auksciausios kokybes muzikantai ir nebuvo jokiu silpnu vietu...iki tol 88 ir 90 albumuose stabde bugnai ir bosas o paskui viskas super idealiai padaryta, ritmo sekcija, gitaros, solo, melodijos, et nu ka ten ir kalbeti klasika amziams liekanti metalo istorijoje. Demigod is aprasymo atrodo ispudingai bet tas gabalas man nieko nenustebino, reikes visa albuma kada nors praklausyti.
Grupė:  Grupė "Death"
Pranešimo data:  2011-01-20 06:19:46


[quote=Desecration87]Pavyzdys Grupė Anata https://www.youtube.com/watch?v=1ksiYPr21Wc https://www.youtube.com/watch?v=_e_XYowIzEc Vien jau riff'ais ir lead gitara lenkia Death dešimtmečiais arba DEMIGOD: https://www.youtube.com/watch?v=wQXJaE5icVk&feature=related [/quote] Ok, paklausiau as tuos gabalus ir dar keleta Anata kuriniu. Galiu sutikti kad groja techniskai ir idomiai, man patiko kad jie daznai naudoja skirtingas gitaru ir boso partijas, taip vadinamas kontraatakas, jauciasi ir melodingumas ir geras atlikimo lygis. BET kad jie prilygtu ar lenktu Death... sorry nesutinku... pradedant nuo 91 m. DEATH grojo zymiai techniskesni irkurybiskesni bugnininka ( Anatos bembacius kala greta,i sumusa kruvas natu bet jokio orignalumo ar kurybiskumo tokio kaip pas Hoglan ar Reinert ten net nekvepia ir po puses dainos pradeda jau nervuoti tas dvigubas stuksenimas per solini ar per altus. ), soluotes net neverta lygint is kur tu istraukei kad lenkia DEATH, net salia neguli as pasakyciau. Paimk tokia daina kaip Crystal Mountain ir ten toje dainoje vienoje ir daugiau geru rifu ir bugnu ir soluociu negu tuose abiejuose Anatos kuriniuose. Siaip bendram vaizde man jie gan patiko, manau kad reikes pora albumu isigyti paklausymui ir pastudijavimui nors man jie gan panasus i Decapitated. Demigod - is vis nesuprantu ka tu ten matai, juos lygint su Death tai net ranka nekyla. Sorry.
Daina:  Atheist - Piece of Time
Pranešimo data:  2011-01-19 02:34:23


super gabalas, vien bosine izanga ko verta;)
Albumas:  Sodom - Agent Orange
Pranešimo data:  2011-01-19 02:23:30


Paskutinis albuma su F. Blackfire. Komerciskai pats sekmingiausias albumas Vokietijos thrash istorijoje - tikrai sunkus , greitas ir uzvedantis.... nors man vis tik "Tapping the Vein" klausosi geriau.
Albumas:  Dethklok - The Dethalbum
Pranešimo data:  2011-01-19 02:08:57


Ok as isigijau sita albuma vien del Gene Hoglan, nezinojau daugiau nieko apie juos nei kas per stilius nei kad yra tokia laida Metalocalypse ir t.t. Pirma karta paklausius kazkokio superinio ispudzio nepaliko bet su kiekvienu sekanciu praklausymu patiko vis labiau ir labiau, o kai dar pavyko pamatyt ju gyva koncerta pasidare viena is megstamiausiu pastarojo desimtecio grupiu ( nors ta grupe tik du zmones siaip, koncertuose padeda dar tu studijiniai muzikantai)... daug kas kritikuoja tipo nerimtas pokstas, komercija cia ir pan... bet dainos sukurtos ir sugrotos profesionaliai ir labai normaliai klausosi.
Daina:  Dethklok - Go into the Water
Pranešimo data:  2011-01-19 01:52:07


geriausia daina is albumo. Teko matyt gyvai, nereali energija kaip is tokiu senuku:)!
Grupė:  Grupė "Death"
Pranešimo data:  2011-01-18 02:27:23


Tai paprasyk administracijos kad ikeltu tas geresnes grupes cia, paklausysim:)
Grupė:  Grupė "Death"
Pranešimo data:  2011-01-18 02:08:02


O kaimynai Vader ir Decapitated paciam nepatinka? as laikyciau a.a. Vytek vienu geriausiu death metal bugninku po 2000m.
Grupė:  Grupė "Death"
Pranešimo data:  2011-01-18 01:57:20


pvz JAV populiarios AOL radio programos DEATH METAL klausytoju apklausos metu sudarytas populiariausiu Death metal grupiu desimtukas: Ar as su juo sutinku? Su pirma vieta taip! Daugiau manau labai nugrybauta. Bet velgi kiek zmoniu tiek nuomoniu:) https://www.aolradioblog.com/2009/07/23/10-best-death-metal-bands/
Grupė:  Grupė "Death"
Pranešimo data:  2011-01-18 01:41:29


[quote=Desecration87]"bet ji iskelti virs visu Death albumu tai jau kvepia fanatizmu ir neobjektyvumu." Aš neesu koks masyvus Possessed fanas kuriam SS virš kitų albumų, bet tai tikrai puikus įrašas kuriam mažai lygių. Autopsy pirma albuma as turejau net vinilini... ant patefono grojau... velgi tu klysti, as pats grojes bosine gitara metala ne vienus metus...Steve DiGiorgio death/thrash metal sceneje lygiu nera. Pasiklausyk Sadus ir Control Denied. Pala PALA... Taigi pirmam Autopsy albume Steve bosą ir groja. Ir tai yra turbūt jo geriausias atlikimas. O Sadus aš nevienerius metus klausau (bet patskutinis albuams "Out for Blood" šūdo krūva. Ten jau ne tharshas o kažkoks nu metal.).[/quote] Teisingai, bet ten jis dar grojo paprasta bosine kuri per daug neisisskyre, tik paskui perejo prie fretless bass kur atsiskleide visas jo talentas. ITP ir Control Denied albume jo darbas yra tiesiog genialus. Beje Control Denied vokalistas T.Aymar nesenam interview patvirtino kad vyksta darbas pagaliau uzbaigti ir isleisti antra Control Denied albuma, as girdejes "zalias" gitaros ir bugnu partijas, bus ziauriai idomu ka Steve uzdes ant virsaus.
Grupė:  Grupė "Death"
Pranešimo data:  2011-01-18 01:32:56


[quote=Desecration87]O šiaip geriausiu defo albumu (ar net geriausiu metalo albumu apskritai) dažnai yra tituluojamas Morbid Angel - Altars of Madness Kas tikriausiai yra tiesa.[/quote] Na o kas gali pasakyti kas geriausias? kur kriterijai? kad Terrorizer zurnalas ji kazkada tokiu pavadino tai nereiskia kad taip yra. As sutikciau kad jis vienas is top 3 ankstyvos eros albumu..t.y iki 90 metu. Kiti butu Death "Leprosy" ir Atheist "Piece of time". Bet pvz albumams po 90 metu jau visai kiti kriterijai turetu buti taikomi.
Grupė:  Grupė "Death"
Pranešimo data:  2011-01-18 01:24:41


[quote=Desecration87][quote=Jazzyak47][quote=Desecration87]Dar dadurčiau: Possessed - Seven Churches > [bet kuris grupės Death albumas][/quote] Skonio reikalas. Possessed ta albuma gadina labai primityvus ir silpni bugnai. Idomus tavo kriterijai... kaip tu pvz gali ta albuma lyginti su 1993 Individual Thought Patterns? Ten viskas, pabreziu viskas 100X geriau negu Possessed, abi gitaros, melodijos,soluotes, vokalas, bass ( aplamai turbut geriausias metalo istorijoje bosines gitaros darbas), bugnai. Ka cia ir lygint.[/quote] Tavo numonė yra visiškai priešinga mano nuomonei tada. Geresnis vokalas? Nu čia jau konkretiai pro šalį... Visada laikiau Schuldnerį labai vidutišku vokalu (išskyrus SBG) kuomet Jeff Becerra atlikimas ant Seven Churches yra tarp geriausiųjų žanre plius J. B 100 x kartų geresnis vokalas už C. Schuldiner. Seven Churches turį TOKĮ masyvų skaičių puikių rifų; Schuldineris per Death visą diskografiją neparašė tiek gerų rifų kiek Possessed parašė tam albumui. Tas pats ir su soliakais. Plius beveik keikvienoj aktyvoj deafo grupėj aš girdžiu Possessed influences rifuose. Dėl būgnų sutinku - seniai žinokas daiktas, kad SS būgnai silpnoki, bet man tai mažiausiai rūpimas dalykas ten. Apskritai, joks iš DEath grupės albumų negali lygiuotis su Seven Churches. O bosas ant ITP tikrai geras, bet toli gražu ne geriausias. Klausei pirmą grupės Autopsy albumą? [/quote] Na pasilikim prie savo nuomoniu... as galeciau pasakyti kad visas Possessed albumas neturi nei vieno rifo prilygstancio vienai Death dainai kaip pvz "Pull the plug" ar nei vienos soluotes kaip "Flesh and the Power it holds" ar tokios soluociu dvikovos kaip "Low Life" kur Murphy su Schuldineriu sugroja po 3 solo is eiles... ir ka tas pakeis, tu turi savo skoni kurio as nepakeisiu:)... gal nebent jei dazniau ir atidziau klausytum ar isiklausytum i Death rifus ir melodijas ir ypac Schuldinerio soluotes pakeistum savo nuomone. As sutinku kad "Seven Churches" yra stiprus ir brutalas ( tiesa gana primityvus albumas) ir savo vieta istorijoje turi bet ji iskelti virs visu Death albumu tai jau kvepia fanatizmu ir neobjektyvumu. Autopsy pirma albuma as turejau net vinilini:)... ant patefono grojau... velgi tu klysti, as pats grojes bosine gitara metala ne vienus metus...Steve DiGiorgio death/thrash metal sceneje lygiu nera. Pasiklausyk Sadus ir Control Denied.
Grupė:  Grupė "Death"
Pranešimo data:  2011-01-18 00:40:08


[quote=Desecration87]Dar dadurčiau: Possessed - Seven Churches > [bet kuris grupės Death albumas][/quote] Skonio reikalas. Possessed ta albuma gadina labai primityvus ir silpni bugnai. Idomus tavo kriterijai... kaip tu pvz gali ta albuma lyginti su 1993 Individual Thought Patterns? Ten viskas, pabreziu viskas 100X geriau negu Possessed, abi gitaros, melodijos,soluotes, vokalas, bass ( aplamai turbut geriausias metalo istorijoje bosines gitaros darbas), bugnai. Ka cia ir lygint.
Grupė:  Grupė "Death"
Pranešimo data:  2011-01-18 00:36:42


[quote=Desecration87]Dabar nuėjau į metal-archives pažiūrėt Death - Death by Metal pirmoji demo išleista [b]1984[/b] metais, o ne 1983 kaip sakot[/quote] Kaip Death taip, ta demo buvo perleista 1984 bet kaip Mantas ji buvo irasyta 1983.: "Death by Metal" is the first demo released by Death in 1983. The demo was originally released under "Mantas" in 1983 but was reissued on September 7, 1984 as "Death". It is arguably the first work of the death metal genre. [ [https://www.emptywords.org/Martelgang01-2002.htm THE DEATH OF DEATH] Martelgang Magazine]
Albumas:  Cancer - Black Faith
Pranešimo data:  2011-01-17 20:46:39


gan stirpiai nukrype sitame albume nuo savo saknu bet vis tiek klausosi smagiai.
Grupė:  Grupė "Death"
Pranešimo data:  2011-01-17 19:59:47


[quote=Desecration87]"Minėtos grupės yra gerai žinomos (išskyrus Cancer) žanre o kad giliau kažką domėjotės tai nesimato. Ir jei k;lausėt Morbid Anegl, Bolt Thrower, Atheist nesuprantu kuom jum Death gali būt geresni. O tokais grupes kaip Necrohagist ir Dethklok tai blogiausia kas atsitike metalui[/quote] Velgi skonio reikalas - mielai klausau ir Morbid Angel ir Atheist ir Bolt Thrower, bet jie man nera tokie ispudingi kaip Death. Del Dethklok visiskai nesutinku - super abu albumai tiek muzikine tiek kurybine prasme. Vien tai kad ten Gene Hoglan bugnais groja pakelia sita grupe i auksciausia lygi. Buvau ju gyvam koncerte - labai profesionaliai sugrojo - vienas geriausiu gyvu koncertu kuriuose teko buti. Na bet tema apie Death tai per daug nenukrypsiu i sonus. Beje pats visus DEATH albumus klauses? Control Denied taip pat?
Grupė:  Grupė "Death"
Pranešimo data:  2011-01-17 19:42:47


[quote=Desecration87]"Death pirmieji pradejo vartoji growl vokala - velgi nori del to gincytis?" Schuldienrio vokalo net growlu nepadinčiau. Jau greičiau aršus screaminimas. Pirmieji death vokalą (growlą) pradėjo naudot ties patys Possessed, Massacre, Necrophagia, Morbid Angel.[/quote] Velgi pasireiskia tavo metalo isorijos nezinojimas. Pirmose Death demo vokalas buvo Kamas Lee - butent jis yra pirmas metalo istorijoje growl vokalas. Jei tu bandai gincytis kad Chuck vokalas 1987ir 1988 albumuose nera growl ar kad Possessed yra labiau growl negu Chuck... nu tai galime baigti ta diskusija.
Grupė:  Grupė "Death"
Pranešimo data:  2011-01-17 19:38:00


[quote=Desecration87]Jei klausai metalą nuo '86 turėtum turėt gerą klausymo patirtį, bet iš to ką parašei toli gražu taip neatrodo... Man tai įdomu kokias death metal grupes be Death klausai [/quote] Gal atsakytum kur tu buvai tuo metu kai as vaziavau traukiniu i Maskva i Metallica, AC/DC ir Pantera koncerta:)? Pagal anketa iseitu kad dar nelabai mokejai kalbeti, nemanai kad juokingai atrodo tavo bandymas gincytis del patirties? Del grupiu galiu isvardint tas death metal grupes kuriu diskus turiu namuose siuo metu, klauses as daug ka bet ne viskas man patinka todel tai ko nemegstu namie nelaikau: Death, Atheist, Cancer, Deicide, Morbid Angel, Dethklok, Necrophagist, Decapitated, At the Gates, Entombed, Bolt Thrower, Obituary, Nile, Pestilence.
Grupė:  Grupė "Death"
Pranešimo data:  2011-01-17 19:08:38


[quote=Desecration87]"Jei jam kas dare itaka tai Slayer, Venom, Mercyful Fate ir Kiss." Kiss? Prie ko čia KISS? Kažkokia klounų-skandalistų-komercistų glam cock-rock grupė neturinti nieko bendro su įtaka grupėm apie kurias kalbam. Dėl Slayer esi teisus, jie įtakojo Death nors bandymas paneigt Possessed influences yra juokinga. Nejaugi manai, kad jis vienas toks geras gitaristas? Yra smarkiai jį lenkiančių gitaristų, rašančių kūrybingesnius (ar kokiu kitu apspektu) geresnius rifus ir soliakus, bei pačius gabalus. Jis gali būt prie geriausių, bet tikrai ne pats geriausias. Dave Mustaine neturi nieko bendro su death'u pirmoj eilėj. [/quote] Na jei tu neigi Kiss itaka ankstyvajai Chuck kurybai ir muzikiniam vystymuisi tai matosi kad tikrai nezinai DEATH ir jo biografijos - siulau daugiau pasidometi, paskaityti jo interview, pasiskaitinek www.emptywords.org jo mamos ir kitu zmoniu interviu apie ankstyvuosius Death metus. Velgi del Possessed. Kas tau juokinga, kur faktai - t.y kokia Death daina ar rifas nuripofinta is Possessed?? As tau pateikiu paprasta fakta - pirmoje DEATH demo isleistoje 1983m "Death by metal ( o ne "dead by metal" kaip tu klaidingai bandai rasyti) yra du kuriniai Evil Dead ir Beyond unholy grave kurie veliau atsiduriai debiutiniame albume " Scream Blody Gore"... Abi sios dainos, ypac Evil Dead yra ankstyvosios death metal uzuomazgos daug artimesnes stiliui negu visas Possessed pirmas albumas. Death pirmieji pradejo vartoji growl vokala - velgi nori del to gincytis? Del gitaristu - ka reiskia smarkiai ji lenkianciu? Gal pateiktum pavyzdzius kuo tie "mistiniai" gitaristai ji lenkia? Kurybiskumu? soluotemis? atlikimu gyvai? greiciu:)? Kurie ten is ju sukure tiek albumu ir tiek klasikiniu metalo kuriniu kaip Schuldineris? Pateik pavyzdzius tu geresniu rifu, soliagu ir dainu:). Mustaine as pateikiau kaip pavyzdi bendroje metalo istorijoje neapsiribojant vien death metal... jei lygint tik death metal tai Chuckui is vis konkurencijos nelieka. Siulau ateityje rasant konkretizuoti t.y. ivardinti grupes, gitaristus, dainas ir t.t., nes labai jau nerimtai atrodo tavo rasliava.
Grupė:  Grupė "Death"
Pranešimo data:  2011-01-17 18:36:32


[quote=Desecration87]"Labai paprasta - uz slamsta zmones pinigu nemoka." Už šlamštą tik ir moka Pažiūrėk, ką masės dabar klauso: Lady GayGay, linkin park, Justin Beaver, Soulja BoyNickelback, ir visokie metalcore ir kitas šūdas. scene bulshit, popsas ir fake repas ir visokios technuškės.[/quote] Nu nebuk juokingas... pagal tave iseina kad undergroundines grupes kurios nesugeba parduoti albumu tukstanciais yra geros o tos kurios parduota milijonus yra shudas? Iron Maiden, Metallica, Megadeth, Judas Priest - cia shudas pagal tave irgi? Ir prie ko cia popsas? Mes snekam apie metalo grupes taip?
Grupė:  Grupė "Death"
Pranešimo data:  2011-01-17 10:32:50


[quote=Desecration87] ""Dead by metal" DEMO - o tu pats tą demo bent jau klausei, experte? Toli gražu tai juostai iki death metalo, to begin with. Possessed is kelios kitos grupės jau pasirodė ir pradėjo formuot žanrą kelis metus prieš Death pats Schuldineris iš Death nurip-offino idėjų savo primiesiems albumams nuo grupės Possessed. O "father of death metal" jį tituluoja daugiausia žmonės, kurie nelabai ką žino dm istorija. Pats Schuldinerius neigdavo tą titulą."[/quote] Pala gal pradekime pradzioj civilizuota diskusija be epitetu? As visas Death demo turiu ir klauses simtus kartu, ir jei tu nori teigti kad Possessed Seven Churches yra labiau death metal negu ankstyvos Death demo tai as sau leisiu su tavim nesutikti. Kokios kelios kitos grupes? Jau ko ko bet Chucka ripofinimu Possessed turetum gedos kaltinti.... Jei jam kas dare itaka tai Slayer, Venom, Mercyful Fate ir Kiss. "Nežinau ar man juoktis ar ką... Tu gal metalą tik nuo vakar pradėjai klausyt?" Velgi prasideda izeidinejimai... tiesiog nesugebi normaliai diskutuoti? bet tiek to atsakau tau i klausima as pradejau metala klausyti 1986metais. "Ko čia reikia užvartot, kad metalo grupės kokybę pradėt vertint pagal parduotų albumų skaičių..". Labai paprasta - uz slamsta zmones pinigu nemoka. "Kitų gitaristų turbūt ir nežinai"... Velgi izeidinejimai....pasilieku sau teise nusijuokti ir ignoruoti sita sapaliojima. "Visų pirma, KOKIO VELNIO čia mini techniškumą ir melodingumą? (atseit tai būtų kokybės rodiklis - kas techniškiau ir melodingiau - tas geresnis gitaristas = bull-fucking-shit) Yra milijonai tu techniškai grojančių gitaristų, bet ne tame esmė; Jei negali parašyt gero gabalo, techniškumas nieko vertas (čia ne apie Schuldinerį, bet apskritai pasamprotavimui)" Nesuprantu tavo sito samprotavimo...Chuck tuo ir buvo ypatingas kad sugebejo suderinti techniskuma su melodija, inovacija ir kurybiskumu. Parodyk man kita metal gitarista kuris prilygtu jam kurybine ir atlikimo prasme? Matau vieninteli rimta konkurenta jam - Dave Mustaine. "LMAO "istorinius faktus" LMAO kaip tu ju nesugebi paneigti. Kiekvienas galime tureti savo nuomone bet man patiktu jei ji butu ginama argumentuotai o ne fu.. bs ar panasiais komentarais.
Diskusijos:  Tavo albumų Top 3-ukas
Pranešimo data:  2011-01-17 09:48:40


Death - Individual Thought Patterns Atheist - Piece of Time Deathklok - Death Album.
Diskusijos:  Devintojo dešimtmečio geriausių metalo / roko albumų TOP 10
Pranešimo data:  2011-01-17 09:46:01


1. Slayer - Reign in blood 2. Death - Leprosy 3. Sodom - Agent Orange 4. Metallica - Master of Puppets. 5. Atheist - Piece of Time 6. Slayer - Show no Mercy 7. Megadeth - Piece sells... but who is buying? 8. Sodom - Persecution Mania 9. Death - Scream Bloody Gore. 10. Overkill - Taking Over
Daina:  Kreator - Pleasure to Kill
Pranešimo data:  2011-01-16 00:19:35


Thrash metal klasika! Vienas geriausiu Kreator kuriniu, ypac gerai skamba live!!!
Albumas:  Death - Individual Thought Patterns
Pranešimo data:  2011-01-15 23:51:06


Turbut geriausias bosines gitaros ir bugnu darbas visoje metalo istorijoje! Bendrai paemus kada tokie virtuozai irasineja albuma rezultatas gaunasi toks kaip sitas albumas.... top 10 of all times in metal.
Albumas:  Atheist - Piece Of Time
Pranešimo data:  2011-01-15 21:13:06


Vienas is geriausiu metalo bosistu Roger Patterson groja sitame albume... A.A Roger.
Albumas:  Atheist - Piece Of Time
Pranešimo data:  2011-01-15 21:10:37


Death Metal klasika! Vienas geriausiu visu laiku metalo albumu.
Grupė:  Atheist
Pranešimo data:  2011-01-15 21:07:05


Na kur komentarai apie nauja albuma? Nebera T.Choy taigi nebera tokiu jazziniu boso liniju bet pats albumas vis tiek nustabiai stiprus. Vien bugnininko darbas ko vertas!
Grupė:  Grupė "Death"
Pranešimo data:  2011-01-15 19:48:14


[quote=Deathcrush]Tai blogai skaitei... Istorija dažnai meluoja, Death tarp trijų įtakingiausių nepatenka, MA irgi[/quote] idomu butu pamatyti tavo tris itakingiausias:). Keista kai zmones taip akivaizdziai ignoruoja istorinius faktus. 2x2 yra 4 gincykis kiek nori nuo to nieks nesikeis... taip ir su DEATH - faktas toks kad jie yra pradininkai ir didziausia itaka death metal padariusi grupe.
Puslapiai: 12

Copyright 2001-2024 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.

Šiuo metu vertiname


Donata Virbilaitė Donata Virbilaitė
4,4

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

  Daugiau

Pokalbių dėžutė

00:10 - edzkaa1
Nu ką, nemaža tikimybė, kad vistik My Dying Bride nebus Kilkim Žaibu, atšaukė beveik visus šių metų pasirodymus. Tik organizatoriai kažkaip neskuba pranešti ir toliau reklamuoja..
20:28 - Silentist
SVEIKI tiek kad net KUKU
10:43 - Arunazz
sVEIKI
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
09:40 - Silentist
guess I did make my name out of my drumming, and I have the big drum sets, and I'm doing all these crazy, odd-time signatures, so, yeah, I guess drumming was very important to what made me popular.

Mike Portnoy
18:43 - Arunazz
SVEIKI
16:33 - Silentist
Tamsa pasitraukia ir paukštis pakyla, Respublika įveikia tylą. Us tave ir us draugus - virs nakties sviesus dangus (old spice)
15:00 - WeeT
Atsinaujino TOP 40!
15:00 - WeeT
Atsinaujino LT TOP 30!
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 0
  Neregistruotų vartotojų: 12345
  Iš viso užsiregistravę: 73332
  Naujausias narys: adcjwovwkc
  Šiandien apsilankė: 367557