Šios muzikos komponavimo principas — garsų ir motyvų nuotrupų išbarstymas per balsus. Tačiau čia nereikėtų ieškoti viduramžių polifonijos atgarsių. Vienintelė tolima aliuzija į tradicinį tribalsį hoketą galėtų būti epizodiškai panaudota būdinga šios technikos forma, kai du balsai hoketuoja trečiojo ištisinės melodinės linijos (cantus firmus) fone. Pati kūrinio forma konstruojama irgi savotiškai "hoketuojant" — atskiros struktūros ar maži epizodai lyg iškerpami iš vientiso audinio ir pakartojami kitame kontekste. Trapus, persišviečiantis, tarpais beveik suyrantis muzikinis statinys — jeigu lygintume jį su namu, tai nebent su tuo, kurį teremia tik jūsų atminties kontraforsai, kuriame tegyvena tik jūsų prisimenamų žmonių šešėliai, kurio gal jau seniai nebėra... —Onutė Narbutaitė
Atlieka Audronė Pšibilskienė (altas), Rimantas Armonas (violončelė), Arnoldas Gurinavičius (kontrabosas)
Aš kažkaip neatkreipiu dėmesio kiek taškų gaunu, bet anksčiau tikrai neatrodė, kad būtų tik 3 taškai. Galbūt jie dabar už visus dienoraščius nepriklausomai nuo ilgio būna (daugiau mažiau) vienodi. Galbūt vienas iš sistemos išsiderinimų.
Tik dabar tą pastebėjau (o sistema tokia jau dviženklį skaičių metų turbūt). Nežinau, kodėl kai kurie music'o nariai vis tiek elgiasi lyg medžiotų reitingo taškus.
Tai, kad reitingo sistema bevertė, įrodo faktas, kad už ilgą komentarą tu gauni belekiek taškų, o už ilgą dienoraštį, į kurį įdėjai nemažai darbo ir laiko – tuos pačius 3 taškus, kaip ir už visus dienoraščius.
Šiais mėnesiais, žiūriu, daug visokių, ypač senesnių, grupių leidžia naujos muzikos, ypač metalo scenoje. Įdomu, ar čia įprasta tendencija, kurios anksčiau nepastebėjau, ar vyksta kažkoks kolektyvinis susitelkimas. Reikia tik spėti įkėlinėti viską.
Eminem Surprises Industry After Rapping About Jesus, Faith “So my Savior, I call on; to rescue me from these depths of despair; so these demons better step like a stair; because He is my shepherd.