Man Lang Lang atlikimas patiko labiau už Alisos Ott nervingą trūkčiojantį grojimą, koks jia buvo pirmoje Campanellos dalyje. Ir dar, labai geros Kisino šio ir kitų Listo fortepioninių kūrinių interpretacijos.
Ar esate girdėjęs per visą Liszto konkurso istoriją I - ąją premiją pirmosios laimėjusios moters interpretaciją? Tai gruzinė Mariam Batsashvili. Konkursą laimėjo 2014. Nežinau, mano nuomone, ta vargšė nustekenta Vengriškoji rapsodija no.2 toks jausmas, kad atgimė iš naujo Mariam dėka. Jos La Campanella - irgi šviežias, neužkrautas bereikalingais pagražinimais darbas. Žinant pianistės tokį jauną amžių, ir jau šitokį pasiektą Liszt'o išjautimą ir techniką, iš tos pagarbos net baisoka sakyti, jog ji neeilinio talento :) Dar velniškai įstabus yra kitos kone 21 a. Martha Argerich tituluojamos, ir beje, su tuo labai nesutinkančios, taipogi gruzinės Khatios Buniatishvili Sonatos in B variantas. 2008 metais grojo Rubinsteino konkurse, ir nors pasaulinio dėmesio sulaukė dėl Chopin'o interpretacijos, bet jos Liszt'o ,,Mefisto valsas" tikrai mefistofeliškas. Negerai brukt nacionalizmą į muziką, ir ypač profesionalią, bet toks jausmas, kad gruzinai yra sutverti fenomenaliai išjausti tokius kompozitorius kaip Liszt'as, nes pastarasis tiesiog būtų bravūriškais pasažais besispjaudantis dziedziokas, jei jo kūriniai nebūtų atliekami su tokia emocine jėga, kokią turi mano minėtos pianistės. Liszt'o kūrybai atlikti reikia velniškos emocinės jėgos. Žinoma, nereikia Liszto atlikime jų totaliai išskirt, yra ir kitų, jau jūsų minėtas Kissinas, bet šios dvi yra tokią jėgą, kokia reikalinga, kad Liszt'as skambėtų taip, kaip turi, tiesiog absoliučiai valdančios pianistės. :)
Ką tik peržiūrėjau jos (Mariam Batsashvili) pasirodymą finale su Lorelei.Lyrines vietas atlieka labai jausmingai.
Dabar palyginau Land Langą ir ją Campanelloje. Lang Langas groja kaip Vanesa Mei, su aplombu prieš publiką ir šou elementais. Labai virtuoziškai ir su efektais. Mariam groja sklandžiai, lyg slysdama klaviatūra, neperkraudama emociškai. Taip, mano įsivaizdavimu, grojo Šopenas, Šumanas ir Šubertas aukštuomenės salonuose.
Būtent. Mariam tuo ir yra ypatinga, kad jos mąstysena, jos pasaulis, jos išjautimas yra be teatro, be kažkokio ligoto patoso. Labai grynas išjautimas. Jei posakis, ,,auksas ir pelenuose žiba" turi atitikmenį tarp pianistų, tai mano galva, Mariam ir būtų tas atitikmuo, viena iš tų, kuri gebėtų padaryt grožį iš bet ko. Norėtųsi ir gyvai išgirst, o jos bendratautę Khatia teko gyvai klausyt :) Atliko Rachmaninovo no.2 koncertą, su Lietuvos nacionaliniu simf.orkestru. Na, reikia pripažinti, ji iš tų atlikėjų, kur pusę visos muzikos poveikio sudaro vaizdo paveika, kaip bebūtų gaila, ir negali to nepastebėt. Be viso šito, Buniatishvili visgi emociškai labai gerai išvežė Rachmaninovą, dėl šito negaliu nieko prikišti. Bet kaip atlikėja, mano galva, ji geriausiai atsiskleidė grodama Chopin'ą, ypač Ballade op.04, Liszt'ą, taip pat Handel'į. Nesigilinant į smulkmenas, visgi sakau, kad šitos dvi pianistės yra labai ryškus pėdsakas pianistų pasauly. Vienas jau įsirėžęs, o kitas dar įspaudo procese. O laikas viską tik išryškins!
Man Lang Lang atlikimas patiko labiau už Alisos Ott nervingą trūkčiojantį grojimą, koks jia buvo pirmoje Campanellos dalyje. Ir dar, labai geros Kisino šio ir kitų Listo fortepioninių kūrinių interpretacijos.
Ar esate girdėjęs per visą Liszto konkurso istoriją I - ąją premiją pirmosios laimėjusios moters interpretaciją? Tai gruzinė Mariam Batsashvili. Konkursą laimėjo 2014. Nežinau, mano nuomone, ta vargšė nustekenta Vengriškoji rapsodija no.2 toks jausmas, kad atgimė iš naujo Mariam dėka. Jos La Campanella - irgi šviežias, neužkrautas bereikalingais pagražinimais darbas. Žinant pianistės tokį jauną amžių, ir jau šitokį pasiektą Liszt'o išjautimą ir techniką, iš tos pagarbos net baisoka sakyti, jog ji neeilinio talento :) Dar velniškai įstabus yra kitos kone 21 a. Martha Argerich tituluojamos, ir beje, su tuo labai nesutinkančios, taipogi gruzinės Khatios Buniatishvili Sonatos in B variantas. 2008 metais grojo Rubinsteino konkurse, ir nors pasaulinio dėmesio sulaukė dėl Chopin'o interpretacijos, bet jos Liszt'o ,,Mefisto valsas" tikrai mefistofeliškas. Negerai brukt nacionalizmą į muziką, ir ypač profesionalią, bet toks jausmas, kad gruzinai yra sutverti fenomenaliai išjausti tokius kompozitorius kaip Liszt'as, nes pastarasis tiesiog būtų bravūriškais pasažais besispjaudantis dziedziokas, jei jo kūriniai nebūtų atliekami su tokia emocine jėga, kokią turi mano minėtos pianistės. Liszt'o kūrybai atlikti reikia velniškos emocinės jėgos. Žinoma, nereikia Liszto atlikime jų totaliai išskirt, yra ir kitų, jau jūsų minėtas Kissinas, bet šios dvi yra tokią jėgą, kokia reikalinga, kad Liszt'as skambėtų taip, kaip turi, tiesiog absoliučiai valdančios pianistės. :)
Ką tik peržiūrėjau jos (Mariam Batsashvili) pasirodymą finale su Lorelei.Lyrines vietas atlieka labai jausmingai.
Dabar palyginau Land Langą ir ją Campanelloje. Lang Langas groja kaip Vanesa Mei, su aplombu prieš publiką ir šou elementais. Labai virtuoziškai ir su efektais. Mariam groja sklandžiai, lyg slysdama klaviatūra, neperkraudama emociškai. Taip, mano įsivaizdavimu, grojo Šopenas, Šumanas ir Šubertas aukštuomenės salonuose.
____________________
Sielos polėkis, išmokantis skrist -
Galimybės ribotos, bet pasiryžęs bandyt.
Pink Floyd - Learning to Fly
Man Lang Lang atlikimas patiko labiau už Alisos Ott nervingą trūkčiojantį grojimą, koks jia buvo pirmoje Campanellos dalyje. Ir dar, labai geros Kisino šio ir kitų Listo fortepioninių kūrinių interpretacijos.
Ar esate girdėjęs per visą Liszto konkurso istoriją I - ąją premiją pirmosios laimėjusios moters interpretaciją? Tai gruzinė Mariam Batsashvili. Konkursą laimėjo 2014. Nežinau, mano nuomone, ta vargšė nustekenta Vengriškoji rapsodija no.2 toks jausmas, kad atgimė iš naujo Mariam dėka. Jos La Campanella - irgi šviežias, neužkrautas bereikalingais pagražinimais darbas. Žinant pianistės tokį jauną amžių, ir jau šitokį pasiektą Liszt'o išjautimą ir techniką, iš tos pagarbos net baisoka sakyti, jog ji neeilinio talento :) Dar velniškai įstabus yra kitos kone 21 a. Martha Argerich tituluojamos, ir beje, su tuo labai nesutinkančios, taipogi gruzinės Khatios Buniatishvili Sonatos in B variantas. 2008 metais grojo Rubinsteino konkurse, ir nors pasaulinio dėmesio sulaukė dėl Chopin'o interpretacijos, bet jos Liszt'o ,,Mefisto valsas" tikrai mefistofeliškas. Negerai brukt nacionalizmą į muziką, ir ypač profesionalią, bet toks jausmas, kad gruzinai yra sutverti fenomenaliai išjausti tokius kompozitorius kaip Liszt'as, nes pastarasis tiesiog būtų bravūriškais pasažais besispjaudantis dziedziokas, jei jo kūriniai nebūtų atliekami su tokia emocine jėga, kokią turi mano minėtos pianistės. Liszt'o kūrybai atlikti reikia velniškos emocinės jėgos. Žinoma, nereikia Liszto atlikime jų totaliai išskirt, yra ir kitų, jau jūsų minėtas Kissinas, bet šios dvi yra tokią jėgą, kokia reikalinga, kad Liszt'as skambėtų taip, kaip turi, tiesiog absoliučiai valdančios pianistės. :)
Man Lang Lang atlikimas patiko labiau už Alisos Ott nervingą trūkčiojantį grojimą, koks jia buvo pirmoje Campanellos dalyje. Ir dar, labai geros Kisino šio ir kitų Listo fortepioninių kūrinių interpretacijos.
____________________
Sielos polėkis, išmokantis skrist -
Galimybės ribotos, bet pasiryžęs bandyt.
Pink Floyd - Learning to Fly
2016 m. rugpjūčio 19 d. 18:50:48
Būtent. Mariam tuo ir yra ypatinga, kad jos mąstysena, jos pasaulis, jos išjautimas yra be teatro, be kažkokio ligoto patoso. Labai grynas išjautimas. Jei posakis, ,,auksas ir pelenuose žiba" turi atitikmenį tarp pianistų, tai mano galva, Mariam ir būtų tas atitikmuo, viena iš tų, kuri gebėtų padaryt grožį iš bet ko. Norėtųsi ir gyvai išgirst, o jos bendratautę Khatia teko gyvai klausyt :) Atliko Rachmaninovo no.2 koncertą, su Lietuvos nacionaliniu simf.orkestru. Na, reikia pripažinti, ji iš tų atlikėjų, kur pusę visos muzikos poveikio sudaro vaizdo paveika, kaip bebūtų gaila, ir negali to nepastebėt. Be viso šito, Buniatishvili visgi emociškai labai gerai išvežė Rachmaninovą, dėl šito negaliu nieko prikišti. Bet kaip atlikėja, mano galva, ji geriausiai atsiskleidė grodama Chopin'ą, ypač Ballade op.04, Liszt'ą, taip pat Handel'į. Nesigilinant į smulkmenas, visgi sakau, kad šitos dvi pianistės yra labai ryškus pėdsakas pianistų pasauly. Vienas jau įsirėžęs, o kitas dar įspaudo procese. O laikas viską tik išryškins!
____________________
C\\\'est moi, C\\\'est Lola
2016 m. rugpjūčio 19 d. 18:03:58
Ką tik peržiūrėjau jos (Mariam Batsashvili) pasirodymą finale su Lorelei.Lyrines vietas atlieka labai jausmingai.
Dabar palyginau Land Langą ir ją Campanelloje. Lang Langas groja kaip Vanesa Mei, su aplombu prieš publiką ir šou elementais. Labai virtuoziškai ir su efektais. Mariam groja sklandžiai, lyg slysdama klaviatūra, neperkraudama emociškai. Taip, mano įsivaizdavimu, grojo Šopenas, Šumanas ir Šubertas aukštuomenės salonuose.
____________________
Sielos polėkis, išmokantis skrist - Galimybės ribotos, bet pasiryžęs bandyt. Pink Floyd - Learning to Fly
2016 m. rugpjūčio 19 d. 17:06:08
Ar esate girdėjęs per visą Liszto konkurso istoriją I - ąją premiją pirmosios laimėjusios moters interpretaciją? Tai gruzinė Mariam Batsashvili. Konkursą laimėjo 2014. Nežinau, mano nuomone, ta vargšė nustekenta Vengriškoji rapsodija no.2 toks jausmas, kad atgimė iš naujo Mariam dėka. Jos La Campanella - irgi šviežias, neužkrautas bereikalingais pagražinimais darbas. Žinant pianistės tokį jauną amžių, ir jau šitokį pasiektą Liszt'o išjautimą ir techniką, iš tos pagarbos net baisoka sakyti, jog ji neeilinio talento :) Dar velniškai įstabus yra kitos kone 21 a. Martha Argerich tituluojamos, ir beje, su tuo labai nesutinkančios, taipogi gruzinės Khatios Buniatishvili Sonatos in B variantas. 2008 metais grojo Rubinsteino konkurse, ir nors pasaulinio dėmesio sulaukė dėl Chopin'o interpretacijos, bet jos Liszt'o ,,Mefisto valsas" tikrai mefistofeliškas. Negerai brukt nacionalizmą į muziką, ir ypač profesionalią, bet toks jausmas, kad gruzinai yra sutverti fenomenaliai išjausti tokius kompozitorius kaip Liszt'as, nes pastarasis tiesiog būtų bravūriškais pasažais besispjaudantis dziedziokas, jei jo kūriniai nebūtų atliekami su tokia emocine jėga, kokią turi mano minėtos pianistės. Liszt'o kūrybai atlikti reikia velniškos emocinės jėgos. Žinoma, nereikia Liszto atlikime jų totaliai išskirt, yra ir kitų, jau jūsų minėtas Kissinas, bet šios dvi yra tokią jėgą, kokia reikalinga, kad Liszt'as skambėtų taip, kaip turi, tiesiog absoliučiai valdančios pianistės. :)
____________________
C\\\'est moi, C\\\'est Lola
2016 m. rugpjūčio 19 d. 15:50:50
Man Lang Lang atlikimas patiko labiau už Alisos Ott nervingą trūkčiojantį grojimą, koks jia buvo pirmoje Campanellos dalyje. Ir dar, labai geros Kisino šio ir kitų Listo fortepioninių kūrinių interpretacijos.
____________________
Sielos polėkis, išmokantis skrist - Galimybės ribotos, bet pasiryžęs bandyt. Pink Floyd - Learning to Fly