Why make the past your sacred cow?
I guess you've changed, you've changed and how
Yeah, yeah, yeah
Fruit's grown rotten on the bough
Reap what you sow, with a counterfeit plough
Yeah, yeah, yeah
That was then but this is now
That was then but this is now
More sacrifices than an Aztec priest
Standing here straining at that leash
All fall down
Can't complain, mustn't grumble
Help yourself to another piece of apple crumble
And consequently:
Hearts of oak are charred and blistered
Russians should be baby-sittered
Americans resisted
That was then but this is now
That was then but this is now
That was then but this is now
That was then but this is now
Grįžtant prie remiksų temos. Neretu atveju man tai atrodo kaip galimybė ne itin žinomam DJ tapti žinomesniam (netaikoma, žinoma, tokiems kaip Moby). Kita vertus, gal tai AŠ nežinau apie plačiai žinomą DJ (nes ta sritis manęs nedomina). Tai aš daugelį miks
Duodu naga nukirpti, jei si daina netaps Veliniu dienos daina musick pasaulyje:
"I wanna rock you baby 'til I die
It's a magic symphony
Baby when you're lyin' next to me
I hear violins
You know what it means
Just for tonight."
Arba ateis iki vakaro goths
...remiksai, išlaikant autentišką aranžuotę, su tikslu kitaip perdėlioti tam tikrus muzikinius akcentus. Tokie remiksai man įdomūs ir jie jau dažnai įneša šiokių tokių teigiamų pokyčių.
Aš irgi prisijungsiu prie to, kad man asmeniškai nauji remiksai dažnai mažai vertės prideda prie esamo kūrinio. Sunku man sugalvoti pavyzdį, kai kito atlikėjo remiksas man praturtino originalų kūrinį. Dažniausiai domina tik to paties atlikėjo inicijuoti..