1990-ų gruodyje Ianas Andersonas ėmėsi dainų, orientuotų groti akustine ir elektrine gitara bei mandolina, dalinai apeinant klavišinius, priešingai, nei kad buvo „Rock Island“ ir „Crest Of A Knave“. Jo paties žodžiais, „tuo metu ji labiau domino muzika, užaugusi iš medžio, išgaunama instrumentais, kuriais moki groti, kur nereikia studijuoti 200 puslapių instrukciją, kad sugrotum partiją.“
Ianas buvo numatęs įrašyti lengvą, linksmą su humoro gaida muziką. Ir čia akustiniai instrumentai tiko labiau nei sintezuotas garsas. Galutinis tikslas buvo surinkti kaimiškai paprastas, tematiškas dainas su vyraujančiu bliuzo atspalviu. Tačiau, pasak I.Andersono, tai neturėtų tapti 1990-ų This Was. „Man patiko kurti akustinę muziką su bliuziniu užkratu, štai tokį norėjau matyti „Catfish“. Už pagrindą čia būtų akustiniai numeriai, tačiau sugroti kiek agresyviau ir įžūliau. Diduma dainų parašyta mandolinai, todėl jos įgavusios bliuzinį atspalvį, nors tiesiogiai bliuzu jų nepavadinsi. Turėdamas tokį sumanymą ir nuojautą, aš ketinau nueiti kažkur kitur, sumažindamas Luizianos įtaką ir pridėdamas Sario (Anglijos grafystė) svorio!“
Sakykim taip ir yra, nes albume yra neginčijamai bent du bliuzai:“Still Loving You Tonight“ ir „Sleeping With The Dog“, bei pats albumo pavadinimas siejamas su Misisipės bliuzmenais, kurių repertuare dažnas šamo įvaizdis (cituojant Julie Hankinson). O kad „Šamas pakyla“, reiškia, kad bliuzas sugrįžta.
Dainų tekstai, kaip Andersonas ir siekė, pramoginio pobūdžio. Šį kartą jokių nesuprantamų ar komplikuotų eilių. Kaip niekad daug vaikinas-mergina santykių aiškinimosi bei nusivylimų nesėkminga santuoka: „This Is Not Love“, „Doctor To My Disease“, „Still Loving You Tonight“, „Sleeping With The Dog“, „Night In Wilderness“,
Kitos dainos susijusios su diskomfortu, kaip gastrolinio gyvenimo pasekme: „Roll Yer Own“, „Rocks On The Road“, „Like A Tall Thin Girl“, „White Innocence“ .
Šias dainas įrašė tų dienų Jethro Tull branduolys: Andersonas, Pegas, Peris ir Baras, bei 3 skirtingi klavišininkai: Džonas Bandrikas, Fosas Patersonas ir Endriu Gidingsas, vėliau tapęs pastoviu grupės nariu.
Be 13 šio albumo dainų buvo įrašytos dar 5: „Night In The Wilderness, išėjusi kaip singlo „Rock On the Road“ B pusė ir „Truck Stop Runner“, „Rosa On The Factory Foor“, „Piece Of Cake“, ‚Silver River Turning“, išleistos 1993-ų albume „Nightcap“
Vertinant pagal standartus, kuriuos nustatė sau grupė prieš du dešimtmečius, šis albumas absoliučiai niekuo nepasižymintis.
____________________
Sielos polėkis, išmokantis skrist -
Galimybės ribotos, bet pasiryžęs bandyt.
Pink Floyd - Learning to Fly
praeityje ir pasaulis saves ligi galo nesusinaikino. Tik pora Japonijos miestu ir likusi pavojinga pusiausvyra tarp ass & mouth, rytu & vakaru, juodu & raudonu, geru & blogu, blondinu & brunetu, pionieriu & skautu, kairiu & desiniu
Vieno tukstancio devyniu simtu keturiu su puse desimciu musu dievo metu paukscio gegutes devintadieni baigesi chaosas ir nesantaika kai maisesi dangus ir zeme. Bobute ir senelis liko gyvi. Ir to pasekoje as cia esu. Salmai viksrai minos ir skeveldros liko
He sees you when you're sleeping (Big Bro!)
He knows when you're awake (Big Bro!)
He knows if you been bad or good (Tabloidas)
So be good for goodness sake
Oh, you better watch out, you better not cry
Better not pout, I'm tellin' you why
2009 m. lapkričio 18 d. 21:06:31
Ianas buvo numatęs įrašyti lengvą, linksmą su humoro gaida muziką. Ir čia akustiniai instrumentai tiko labiau nei sintezuotas garsas. Galutinis tikslas buvo surinkti kaimiškai paprastas, tematiškas dainas su vyraujančiu bliuzo atspalviu. Tačiau, pasak I.Andersono, tai neturėtų tapti 1990-ų This Was. „Man patiko kurti akustinę muziką su bliuziniu užkratu, štai tokį norėjau matyti „Catfish“. Už pagrindą čia būtų akustiniai numeriai, tačiau sugroti kiek agresyviau ir įžūliau. Diduma dainų parašyta mandolinai, todėl jos įgavusios bliuzinį atspalvį, nors tiesiogiai bliuzu jų nepavadinsi. Turėdamas tokį sumanymą ir nuojautą, aš ketinau nueiti kažkur kitur, sumažindamas Luizianos įtaką ir pridėdamas Sario (Anglijos grafystė) svorio!“
Sakykim taip ir yra, nes albume yra neginčijamai bent du bliuzai:“Still Loving You Tonight“ ir „Sleeping With The Dog“, bei pats albumo pavadinimas siejamas su Misisipės bliuzmenais, kurių repertuare dažnas šamo įvaizdis (cituojant Julie Hankinson). O kad „Šamas pakyla“, reiškia, kad bliuzas sugrįžta.
Dainų tekstai, kaip Andersonas ir siekė, pramoginio pobūdžio. Šį kartą jokių nesuprantamų ar komplikuotų eilių. Kaip niekad daug vaikinas-mergina santykių aiškinimosi bei nusivylimų nesėkminga santuoka: „This Is Not Love“, „Doctor To My Disease“, „Still Loving You Tonight“, „Sleeping With The Dog“, „Night In Wilderness“,
Kitos dainos susijusios su diskomfortu, kaip gastrolinio gyvenimo pasekme: „Roll Yer Own“, „Rocks On The Road“, „Like A Tall Thin Girl“, „White Innocence“ .
Šias dainas įrašė tų dienų Jethro Tull branduolys: Andersonas, Pegas, Peris ir Baras, bei 3 skirtingi klavišininkai: Džonas Bandrikas, Fosas Patersonas ir Endriu Gidingsas, vėliau tapęs pastoviu grupės nariu.
Be 13 šio albumo dainų buvo įrašytos dar 5: „Night In The Wilderness, išėjusi kaip singlo „Rock On the Road“ B pusė ir „Truck Stop Runner“, „Rosa On The Factory Foor“, „Piece Of Cake“, ‚Silver River Turning“, išleistos 1993-ų albume „Nightcap“
Vertinant pagal standartus, kuriuos nustatė sau grupė prieš du dešimtmečius, šis albumas absoliučiai niekuo nepasižymintis.
____________________
Sielos polėkis, išmokantis skrist - Galimybės ribotos, bet pasiryžęs bandyt. Pink Floyd - Learning to Fly