Turiu Aqualung CD formate, šitas albumas, kaip turbūt ir daugeliui žmonių, buvo mano starto linija Jethro Tull diskografijoje. Bet pastebėjau, jog pastaruosius kelis metus šio CD net nebuvau ištraukęs iš lentynos. Taigi, minint 50-metį puiki proga prisiminti albumą. Ir aš visiškai suprantu, kodėl nepaisant objektyvių šio albumo stiprybių aš šiek tiek privengiu jo subjektyviai. Bet pirmiausia apie pliusus.
Albumas yra be galo vientisas. Nors Andersonas vengia jį vadinti konceptualiu (ir tas vengimas peraugo į Thick As A Brick pagaminimą kaip Ian'o žinutę visiems: „vo, žiūrėkit, kas yra tikras konceptualus albumas“). Bet tikrai negali paneigti, jog albumo dainos daug geriau susijungia į vieną kūną nei įprasto roko įprastuose albumuose. Manau, tam įtakos turi ir unikalus grupės skambesys: Aqualung pateikiamos tokios folko ir sunkesnio roko dermės, kokių turbūt pasaulis tuo metu dar nebuvo girdėjęs (Cross-Eyed Mary ir Up To Me – chrestomatiniai pavyzdžiai). Įvairiapusiškas akustinės gitaros naudojimas albume prideda vienybės, ypač dėl to sublizga trumpieji albumo numeriai (Cheap Day Return, Wond'ring Aloud). Kartkartinės fleitos ir elektrinės gitaros batalijos – bruožas, kurį vargiai priskirsi kokiai nors kitai grupei. Nu ir galiausiai Ian Anderson balso tembras toks unikalus, kad atrodytų ir jis suteikia vientisumo albumui.
Toliau yra nepriekaištinga komponavimo kokybė: Anderson'as, atrodo, nepersistengia perkrauti dainas sudėtingom aranžuotėm ir net nerodo intencijos būti tipiniu progresyvistu (kas užneša dar daugiau satyrinio atspalvio visai Thick As A Brick albumo idėjai, kur Jethro Tull totaliai evoliucionuoja į progroko grupę). Ir tas minimalistinis požiūris albumo kontekste veikia. Kai kurioms dainoms (kaip jau minėtos Cheap Day Return ir Wond'ring Aloud), atrodo, papildomas posmas ar instrumentinė sekcija tik pagadintų reikalus ir išties keista, kai supranti, kad kartais ir 1 min 20 s yra optimali trukmė dainai. Tiesą sakant, man silpniausi albumo momentai išryškėja būtent ilgesnėse dainose: nesu didelis My God instrumentinės sekcijos viduryje fanas, o ir albumą uždaranti Wind Up man yra šioks toks nusivylimas ypač kai ji eina po tokios epiškai skambančios dainos kaip Locomotive Breath. Bet nepaisant šitų dviejų momentų, visa kita kompoziciniu požiūriu skamba bene nepriekaištingai.
Bet visgi, įvardijus tiek puikių priežasčių mėgti albumą, kodėl aš jo privengiu. Manau, kad priežastis paprasta: nepaisant to, kad objektyviai labai vertinu folko ir roko derinimą ir drąsą nebijoti akustinių elementų, ypač kai jie atliekami taip originaliai, visgi šitas albumas man yra kiek per stiprus tų idėjų koncentratas. Jausmas, lyg casual juodos arbatos mėgėjas gertų čefyrą. Todėl kai aš noriu Jethro Tull injekcijos į savo organizmą, aš dažniau linkstu prie daugiau elektriško skambesio turinčių albumų (Thick As A Brick, A Passion Play, Minstrel in the Gallery etc.). Būtent todėl nedrįsčiau ir statyti Aqualung į savo mėgstamiausių Jethro Tull albumų gretas. Nepaisant savo subjektyvių problemų su albumu, nematau pagrindo šiam albumui duoti mažesnį balą nei 10. Aišku, aš vis tiek manau, kad albumas skambėtų dar geriau, jei Locomotive Breath jį uždarytų, tačiau šios priekabės neužtenka, kad balą nuleisčiau žemiau.
Mėgstamiausi kūriniai albume: Aqualung, Up To Me ir Locomotive Breath.
Geriausias grupės albumas, nors Andersonas jį laiko niekuo neišsiskiriančiu, bet fanai mano kitaip.Visi, be išimties, recenzentai jam skiria daugiausiai balų. Aš irgi, ne išimtis - tai mano mėgiamiausias Jethro Tull albumas.
____________________
Sielos polėkis, išmokantis skrist -
Galimybės ribotos, bet pasiryžęs bandyt.
Pink Floyd - Learning to Fly
Man tai vienas dalykas su dabartiniais emoji, tai kad jie gerokai didesni nei tekstas ir kartais dėl to negražiai atrodo. Nors nauji atrodo per maži, bent iš mano ekrano žiūrint, todėl net nežinau, koks sprendimas būtų geriausias.
Šiaip, at the end of all this, man emoji nėra svarbus reikalas. Jei jų nebūtų, aš nelabai ir pasigesčiau. Galėčiau parašyti dvitaškį ir D didžiąją arba skliaustą ir to užtektų visiems suprasti šiais laikais
Ten kažkokių elaborate emoji, kur ten visokių profesijų žmogeliukai būna ir pan. komplikuotos nesąmonės nenaudoju. Vėliavėlių ir tų turbūt nėra tekę gyvenime panaudoti.
Nu aš emoji prisijaukinau ir kartais komentaruose vartoju, tiesa, aš naudoju dažniausiai visokius generic smile'us ar kažkokius simbolius (kaip būna visokios varnelės, up-arrow, šauktukai facebook'e arba discord'e).
Kaip ir va emoji aptarimas yra naudingas. Būtų įdomu sužinoti ir visų nuomonę apie juos, kad ir esamus, kas kokius mėgsta naudoti, arba kodėl nemėgsta.
Ne jokia segregracija, tiesiog būtų chaosas jei ne iki galo funkcionuojantis būtų pas visus iš karto. Yra ką galima pokalbių dėžutėje pasakyt, ir yra ko ne. Manau, vis tiek maloniau žinoti, kad kažkas išvis daroma, negi ne?
Segregacija kažkokia... )))))))))
Kadangi mes neturėtume žinot šios informacijos, tai gal geriau jam a.ž. rašyt negu pokalbių dėžutėje dėstyti problemas. Efektyviau tiesiog. Mes vis tiek nerelate'inam.
2021 m. rugpjūčio 3 d. 17:28:44
Turiu Aqualung CD formate, šitas albumas, kaip turbūt ir daugeliui žmonių, buvo mano starto linija Jethro Tull diskografijoje. Bet pastebėjau, jog pastaruosius kelis metus šio CD net nebuvau ištraukęs iš lentynos. Taigi, minint 50-metį puiki proga prisiminti albumą. Ir aš visiškai suprantu, kodėl nepaisant objektyvių šio albumo stiprybių aš šiek tiek privengiu jo subjektyviai. Bet pirmiausia apie pliusus.
Albumas yra be galo vientisas. Nors Andersonas vengia jį vadinti konceptualiu (ir tas vengimas peraugo į Thick As A Brick pagaminimą kaip Ian'o žinutę visiems: „vo, žiūrėkit, kas yra tikras konceptualus albumas“). Bet tikrai negali paneigti, jog albumo dainos daug geriau susijungia į vieną kūną nei įprasto roko įprastuose albumuose. Manau, tam įtakos turi ir unikalus grupės skambesys: Aqualung pateikiamos tokios folko ir sunkesnio roko dermės, kokių turbūt pasaulis tuo metu dar nebuvo girdėjęs (Cross-Eyed Mary ir Up To Me – chrestomatiniai pavyzdžiai). Įvairiapusiškas akustinės gitaros naudojimas albume prideda vienybės, ypač dėl to sublizga trumpieji albumo numeriai (Cheap Day Return, Wond'ring Aloud). Kartkartinės fleitos ir elektrinės gitaros batalijos – bruožas, kurį vargiai priskirsi kokiai nors kitai grupei. Nu ir galiausiai Ian Anderson balso tembras toks unikalus, kad atrodytų ir jis suteikia vientisumo albumui.
Toliau yra nepriekaištinga komponavimo kokybė: Anderson'as, atrodo, nepersistengia perkrauti dainas sudėtingom aranžuotėm ir net nerodo intencijos būti tipiniu progresyvistu (kas užneša dar daugiau satyrinio atspalvio visai Thick As A Brick albumo idėjai, kur Jethro Tull totaliai evoliucionuoja į progroko grupę). Ir tas minimalistinis požiūris albumo kontekste veikia. Kai kurioms dainoms (kaip jau minėtos Cheap Day Return ir Wond'ring Aloud), atrodo, papildomas posmas ar instrumentinė sekcija tik pagadintų reikalus ir išties keista, kai supranti, kad kartais ir 1 min 20 s yra optimali trukmė dainai. Tiesą sakant, man silpniausi albumo momentai išryškėja būtent ilgesnėse dainose: nesu didelis My God instrumentinės sekcijos viduryje fanas, o ir albumą uždaranti Wind Up man yra šioks toks nusivylimas ypač kai ji eina po tokios epiškai skambančios dainos kaip Locomotive Breath. Bet nepaisant šitų dviejų momentų, visa kita kompoziciniu požiūriu skamba bene nepriekaištingai.
Bet visgi, įvardijus tiek puikių priežasčių mėgti albumą, kodėl aš jo privengiu. Manau, kad priežastis paprasta: nepaisant to, kad objektyviai labai vertinu folko ir roko derinimą ir drąsą nebijoti akustinių elementų, ypač kai jie atliekami taip originaliai, visgi šitas albumas man yra kiek per stiprus tų idėjų koncentratas. Jausmas, lyg casual juodos arbatos mėgėjas gertų čefyrą. Todėl kai aš noriu Jethro Tull injekcijos į savo organizmą, aš dažniau linkstu prie daugiau elektriško skambesio turinčių albumų (Thick As A Brick, A Passion Play, Minstrel in the Gallery etc.). Būtent todėl nedrįsčiau ir statyti Aqualung į savo mėgstamiausių Jethro Tull albumų gretas. Nepaisant savo subjektyvių problemų su albumu, nematau pagrindo šiam albumui duoti mažesnį balą nei 10. Aišku, aš vis tiek manau, kad albumas skambėtų dar geriau, jei Locomotive Breath jį uždarytų, tačiau šios priekabės neužtenka, kad balą nuleisčiau žemiau.
Mėgstamiausi kūriniai albume: Aqualung, Up To Me ir Locomotive Breath.
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas
2009 m. balandžio 11 d. 08:36:54
____________________
Sielos polėkis, išmokantis skrist - Galimybės ribotos, bet pasiryžęs bandyt. Pink Floyd - Learning to Fly