Čia vienas iš tų atvejų, kur norėtųsi sutikti su šio albumo kritikais dėl blankaus skambesio ir vokalo, bet negaliu – šitas albumas man skamba per gerai. Aišku, aš galbūt kažko nežinau, nes aš Asia Minor atradau tik dabar ir dar nespėjau paklausyti jų klasikinių dviejų albumų. Bet jei šitas albumas yra vidutiniškas jų standartais, tai jau skubu planuoti perklausyti, kaip jie skambėjo 1980-aisiais.
Albumas yra labai lengvas, Camel'iškas, atmosferinis progrokas su tikrai paglostančiom širdį melodijom ir instrumentuotėm beigi subtiliais instrumentiniais perėjimais. Kompozicijos stiprios. Pagrindinė albumo problema yra ta, kad galimai dėl produkcijos, o galimai dėl pačių kompozicijų panašumo viena į kitą albumas yra gan sunkiai įsimintinas. Tačiau Deadline Of A Lifetime jau perklausiau tiek kartų, kad tų melodijų jau nebeužmirštu ir man jos skamba galvoje. Turbūt mėgstamiausias kūrinys, puikus tradicinio progroko skambesio pavyzdys. In The Mist yra rytietiškų melodijų kupinas kūrinukas, irgi tarp favoritų. Crossing In Between ir Melancholia's Kingdom išskirčiau kaip ramiausius ir lengviausius kūrinius albume, o Urban Silk turi labai malonią melodiją (nors nėra mano mėgstamiausias albume, nes vystymas man neimponuoja). Oriental Game ir The Twister du stiprūs stambesni kūriniai. Oriental Game turi daugiau laisvumo, ir vėl apsireiškiančių rytietiškų motyvų. The Twister yra labiau britiškas konvencinis prog'as. Radio Hatirasi stipriai užbaigia albumą. Turkų kalbos skambesys dainose man tikrai patinka ir ta artimųjų rytų folklorinio skambesio sintezė su progroku labai veikia.
Žodžiu, nors albumui reikia nemažai perklausų, kad jis nepraplauktų pro ausis, o įstrigtų ilgesniam laikui, tačiau jo klausymas nevargina, jis yra super malonus ausims (visiškai analogiškai veikia ir Camel muzika, o Camel aš su laiku vis labiau ir labiau pamėgstu). Rašau 9-etą šiam albumui (ir netgi su pliusiuku). Ir užsirezervuoju laiką Crossing The Line ir Between Flesh And Divine perklausai.
Nors su music'o administravimu man visados taip buvo – kadangi HTML ir panašių dalykų niekur kitur nepraktikuoju, tai tiesiog mokaisi iš kitų jau tinklalapyje esančių pavyzdžių ir viskas.
Šiaip, sukurti bazinį renginį (be jo aprašymo) yra ganėtinai paprasta (tiesa, iš duoto šablono neaišku, kokių matmenų norima iš didelės ir mažos nuotraukos). Bet gražiai pateikti aprašą reikia mokėti. Gerai, kad yra gerų pavyzdžių, be jų sunkiai.
Norėjau įkelti šiandien vyksiantį The Skys koncerto anonsą į music'ą, tai teko išpildyt seniai duotą pažadą pasimokyt renginius įkėlinėt. Damnit, yra ką paveikt, ypač kai ničnieko apie HTML neatsimeni.
Gavau Silentist kvietimą į draugus music'e. Būtent tada, kai aš pradėjau rimtai diskutuoti apie galimas jo besikartojančio neapdairaus elgesio pasekmes. Ne, nepriimsiu, Silentist, bet ačiū (o ir šiaip priėmimas į draugus music'e turi tik simbolinę prasmę)
Kai yra ne vienas ir ne du žmonės, kurie yra pasipiktinę tamstos elgesiu, galbūt problema ne visuose tuose žmonėse, o tamstoje? – klasikinis psichologinis klausimas, bet labai tinka šioje situacijoje.
Nu bet kaip gali būti sunku suprasti, kad tai nėra asmeninės atakos su kažkokiais piktais asmeniniais kėslais. Tai yra spaudimas, kylantis iš tamstos nuolatinio nusiženginėjimo music.lt taisyklėms ir neetiškumo.
2021 m. balandžio 21 d. 16:48:07
Čia vienas iš tų atvejų, kur norėtųsi sutikti su šio albumo kritikais dėl blankaus skambesio ir vokalo, bet negaliu – šitas albumas man skamba per gerai. Aišku, aš galbūt kažko nežinau, nes aš Asia Minor atradau tik dabar ir dar nespėjau paklausyti jų klasikinių dviejų albumų. Bet jei šitas albumas yra vidutiniškas jų standartais, tai jau skubu planuoti perklausyti, kaip jie skambėjo 1980-aisiais.
Albumas yra labai lengvas, Camel'iškas, atmosferinis progrokas su tikrai paglostančiom širdį melodijom ir instrumentuotėm beigi subtiliais instrumentiniais perėjimais. Kompozicijos stiprios. Pagrindinė albumo problema yra ta, kad galimai dėl produkcijos, o galimai dėl pačių kompozicijų panašumo viena į kitą albumas yra gan sunkiai įsimintinas. Tačiau Deadline Of A Lifetime jau perklausiau tiek kartų, kad tų melodijų jau nebeužmirštu ir man jos skamba galvoje. Turbūt mėgstamiausias kūrinys, puikus tradicinio progroko skambesio pavyzdys. In The Mist yra rytietiškų melodijų kupinas kūrinukas, irgi tarp favoritų. Crossing In Between ir Melancholia's Kingdom išskirčiau kaip ramiausius ir lengviausius kūrinius albume, o Urban Silk turi labai malonią melodiją (nors nėra mano mėgstamiausias albume, nes vystymas man neimponuoja). Oriental Game ir The Twister du stiprūs stambesni kūriniai. Oriental Game turi daugiau laisvumo, ir vėl apsireiškiančių rytietiškų motyvų. The Twister yra labiau britiškas konvencinis prog'as. Radio Hatirasi stipriai užbaigia albumą. Turkų kalbos skambesys dainose man tikrai patinka ir ta artimųjų rytų folklorinio skambesio sintezė su progroku labai veikia.
Žodžiu, nors albumui reikia nemažai perklausų, kad jis nepraplauktų pro ausis, o įstrigtų ilgesniam laikui, tačiau jo klausymas nevargina, jis yra super malonus ausims (visiškai analogiškai veikia ir Camel muzika, o Camel aš su laiku vis labiau ir labiau pamėgstu). Rašau 9-etą šiam albumui (ir netgi su pliusiuku). Ir užsirezervuoju laiką Crossing The Line ir Between Flesh And Divine perklausai.
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas