Il sarto (Sedako e le mille gru de carta). RPI laureatas progarchivuose, iki šiol man negirdėtas kolektyvas, sukėlė sumaištį priimant vertinimą. Italų prog rokas man žinomas jau nuo 1978 –tų (PFM – Passpartu pirmoji pažintis) ir tolesnis domėjimasis rėmėsi būtent PFM albumais. Jau daug vėliau ratas išsiplėtė su BMS, Le Orme, Delirium, Semiramis, Ingranaggi Della Valle, o dabar dar ir su LogoS. RPI turi tą neklystamai atpažįstamą kibirkštėlę, neskaitant kalbos. Šis LogoS albumas artimiausias Le Orme kūrybai ir pirmiausia klavišinių skambėjimu. Perdėm melancholiška muzika, kai kuriais momentais panaši į Camel‘s Snow Goose, su minimaliais romantiškais vokaliniais akcentais. Labiausiai patikusi Il sarto turi tikrai gražią melodiją ir vokalo čia yra daugiausiai.
____________________
Sielos polėkis, išmokantis skrist -
Galimybės ribotos, bet pasiryžęs bandyt.
Pink Floyd - Learning to Fly
Na, nors ir esu RPI mėgėjas, tačiau šį albumą sukeisčiau vietomis su PoS Phanter. Sadako išties geras albumas, bet, net lyginant su pernykščiu Banco del mutuo soccorso Transiberiana, nusileidžia pastarajam. Man LogoS muzika daugiau Le Orme sekėja, nei kad PFM ar to paties BdMS, kuriuos neadekvačiai mėgstu. Italus klausytis reikia parinti laiką ir nuotaiką. Man jie labiausia limpa po sunkesnių situacijų kaip antidepresantas ir relaksantas. Idealu klausyti pasinėrus į vonią. Iš albumo kurią nors dainą išskirti man kol kas sunku, nors po pirmos perklausos į ausį krito "Il sarto" ir "Un lieto inquietarsi". Po antros "Paesaggi di insonnia". Mano vertinimas būtų 9., nes kiti RPI albumai ne tokie geri.
____________________
Sielos polėkis, išmokantis skrist -
Galimybės ribotos, bet pasiryžęs bandyt.
Pink Floyd - Learning to Fly
Be galo palankus vertinimas progarchives puslapyje paskatino paklausyti šio albumo. Šitas albumas nors ir apgalvotas opusas su stipria koncepcija, tačiau man nepriauga dėl vienos problemos, dėl kurios man nepriauga praktiškai visa Italijos progroko scena ir dažnai vietoj jų renkuosi britus, amerikiečius, vokiečius, prancūzus ir netgi kartais ispanus. Ilgose kompozicijose yra labai smagių instrumentinių momentų ir idėjų, bet jas labai skubama suvesti į kažkokią labai išgrynintą melodiją. Tas greičiausiai italų „kultūrinėje DNR“ užkoduota. Bet kadangi visos avantiūros nugęsta į kažkokias melodijas, ilgosios kompozicijos patampa keistu melodijų asorti, kuris taip ir neišlaiko dėmesio. Klasikinė progroko scena nesivargina — jie tiesiog varo belekaip ir nebando to pateisinti kažkokiu gražiu momentu (dėl to VdGG ir King Crimson mano dvi mėgstamiausios grupės ir kartais net stebiuosi, ko taip italams tie VdGG patiko kadaise).
Tai vat iš visų šitų kompozicijų, man iki pilnos vertės užauga nebent Paesaggi di insonnia. Joje gan vykusiai atsiskiria avantiūriška boso linija atidaroma įžanga, vidurinis melodingas instrumentalas su saksu ir pabaiga, tokia visiškai agresyviai proginė (va čia tikrai vandergrafiškas momentėlis, bet vienintelis toks albume). Kitas kompozicijas nors palaikinau, bet jos, kaip jau ir Alvydas komentare minėjo, šiek tiek išplauna smegenys. Ir Il sarto melodija manęs asmeniškai neįkvepia. Man vis tiek šitas albumas patinka, aš jį vertinu 9-etu su minusėliu, bet man asmeniškai reikia daug energijos sueikvoti norint suprasti, ką tie italai čia daro muzikine prasme ir aš duodu mažai šansų, jog šitas albumas išsilaikys mano grojaraštyje ilgai.
praeityje ir pasaulis saves ligi galo nesusinaikino. Tik pora Japonijos miestu ir likusi pavojinga pusiausvyra tarp ass & mouth, rytu & vakaru, juodu & raudonu, geru & blogu, blondinu & brunetu, pionieriu & skautu, kairiu & desiniu
Vieno tukstancio devyniu simtu keturiu su puse desimciu musu dievo metu paukscio gegutes devintadieni baigesi chaosas ir nesantaika kai maisesi dangus ir zeme. Bobute ir senelis liko gyvi. Ir to pasekoje as cia esu. Salmai viksrai minos ir skeveldros liko
He sees you when you're sleeping (Big Bro!)
He knows when you're awake (Big Bro!)
He knows if you been bad or good (Tabloidas)
So be good for goodness sake
Oh, you better watch out, you better not cry
Better not pout, I'm tellin' you why
2021 m. kovo 19 d. 11:26:22
Il sarto (Sedako e le mille gru de carta). RPI laureatas progarchivuose, iki šiol man negirdėtas kolektyvas, sukėlė sumaištį priimant vertinimą. Italų prog rokas man žinomas jau nuo 1978 –tų (PFM – Passpartu pirmoji pažintis) ir tolesnis domėjimasis rėmėsi būtent PFM albumais. Jau daug vėliau ratas išsiplėtė su BMS, Le Orme, Delirium, Semiramis, Ingranaggi Della Valle, o dabar dar ir su LogoS. RPI turi tą neklystamai atpažįstamą kibirkštėlę, neskaitant kalbos. Šis LogoS albumas artimiausias Le Orme kūrybai ir pirmiausia klavišinių skambėjimu. Perdėm melancholiška muzika, kai kuriais momentais panaši į Camel‘s Snow Goose, su minimaliais romantiškais vokaliniais akcentais. Labiausiai patikusi Il sarto turi tikrai gražią melodiją ir vokalo čia yra daugiausiai.
____________________
Sielos polėkis, išmokantis skrist - Galimybės ribotos, bet pasiryžęs bandyt. Pink Floyd - Learning to Fly
2020 m. gruodžio 22 d. 15:42:28
Na, nors ir esu RPI mėgėjas, tačiau šį albumą sukeisčiau vietomis su PoS Phanter. Sadako išties geras albumas, bet, net lyginant su pernykščiu Banco del mutuo soccorso Transiberiana, nusileidžia pastarajam. Man LogoS muzika daugiau Le Orme sekėja, nei kad PFM ar to paties BdMS, kuriuos neadekvačiai mėgstu. Italus klausytis reikia parinti laiką ir nuotaiką. Man jie labiausia limpa po sunkesnių situacijų kaip antidepresantas ir relaksantas. Idealu klausyti pasinėrus į vonią. Iš albumo kurią nors dainą išskirti man kol kas sunku, nors po pirmos perklausos į ausį krito "Il sarto" ir "Un lieto inquietarsi". Po antros "Paesaggi di insonnia". Mano vertinimas būtų 9., nes kiti RPI albumai ne tokie geri.
____________________
Sielos polėkis, išmokantis skrist - Galimybės ribotos, bet pasiryžęs bandyt. Pink Floyd - Learning to Fly
2020 m. gruodžio 20 d. 19:03:28
Be galo palankus vertinimas progarchives puslapyje paskatino paklausyti šio albumo. Šitas albumas nors ir apgalvotas opusas su stipria koncepcija, tačiau man nepriauga dėl vienos problemos, dėl kurios man nepriauga praktiškai visa Italijos progroko scena ir dažnai vietoj jų renkuosi britus, amerikiečius, vokiečius, prancūzus ir netgi kartais ispanus. Ilgose kompozicijose yra labai smagių instrumentinių momentų ir idėjų, bet jas labai skubama suvesti į kažkokią labai išgrynintą melodiją. Tas greičiausiai italų „kultūrinėje DNR“ užkoduota. Bet kadangi visos avantiūros nugęsta į kažkokias melodijas, ilgosios kompozicijos patampa keistu melodijų asorti, kuris taip ir neišlaiko dėmesio. Klasikinė progroko scena nesivargina — jie tiesiog varo belekaip ir nebando to pateisinti kažkokiu gražiu momentu (dėl to VdGG ir King Crimson mano dvi mėgstamiausios grupės ir kartais net stebiuosi, ko taip italams tie VdGG patiko kadaise).
Tai vat iš visų šitų kompozicijų, man iki pilnos vertės užauga nebent Paesaggi di insonnia. Joje gan vykusiai atsiskiria avantiūriška boso linija atidaroma įžanga, vidurinis melodingas instrumentalas su saksu ir pabaiga, tokia visiškai agresyviai proginė (va čia tikrai vandergrafiškas momentėlis, bet vienintelis toks albume). Kitas kompozicijas nors palaikinau, bet jos, kaip jau ir Alvydas komentare minėjo, šiek tiek išplauna smegenys. Ir Il sarto melodija manęs asmeniškai neįkvepia. Man vis tiek šitas albumas patinka, aš jį vertinu 9-etu su minusėliu, bet man asmeniškai reikia daug energijos sueikvoti norint suprasti, ką tie italai čia daro muzikine prasme ir aš duodu mažai šansų, jog šitas albumas išsilaikys mano grojaraštyje ilgai.
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas