Man ši grupė niekada neprilipo. Užtat čia kažkoks pokytis. Į labai gerą pusę. Kompozicine prasme labai klasiškai ir teisingai sukomponuotas kūrinys, o klasikinis kilimas nuo ramios įžangos stiprios kulminacijos link visada yra veiksmingas, ypač jei parinkta labai gera ir neperspausta, bet savų subtilumų turinti aranžuotė. Čia bosinė dalis, styginių dalis ir pianino dalis kartu formuoja labai stiprią ašį, o papildomi klavišiniai + stiprėjantys styginiai + dinamiška ritmika formuoja kryptingą judėjimą kulminacijos link. Sena kaip pasaulis, bet pati efektyviausia formulė, o kadangi formulėje yra daug kintamųjų, tai nėra labai sunku ir savaip išsiskirti. Mane asmeniškai labiausiai žavi tai, kaip formuojama boso linija ir kaip ji žaviai numiršta pačioje kūrinio pabaigoje, sprogus kulminacijai. Nepagailiu 9 balų šiam kūriniui (minusas - ganėtinai banalokas tekstas).
praeityje ir pasaulis saves ligi galo nesusinaikino. Tik pora Japonijos miestu ir likusi pavojinga pusiausvyra tarp ass & mouth, rytu & vakaru, juodu & raudonu, geru & blogu, blondinu & brunetu, pionieriu & skautu, kairiu & desiniu
Vieno tukstancio devyniu simtu keturiu su puse desimciu musu dievo metu paukscio gegutes devintadieni baigesi chaosas ir nesantaika kai maisesi dangus ir zeme. Bobute ir senelis liko gyvi. Ir to pasekoje as cia esu. Salmai viksrai minos ir skeveldros liko
He sees you when you're sleeping (Big Bro!)
He knows when you're awake (Big Bro!)
He knows if you been bad or good (Tabloidas)
So be good for goodness sake
Oh, you better watch out, you better not cry
Better not pout, I'm tellin' you why
2018 m. lapkričio 17 d. 16:58:52
Man ši grupė niekada neprilipo. Užtat čia kažkoks pokytis. Į labai gerą pusę. Kompozicine prasme labai klasiškai ir teisingai sukomponuotas kūrinys, o klasikinis kilimas nuo ramios įžangos stiprios kulminacijos link visada yra veiksmingas, ypač jei parinkta labai gera ir neperspausta, bet savų subtilumų turinti aranžuotė. Čia bosinė dalis, styginių dalis ir pianino dalis kartu formuoja labai stiprią ašį, o papildomi klavišiniai + stiprėjantys styginiai + dinamiška ritmika formuoja kryptingą judėjimą kulminacijos link. Sena kaip pasaulis, bet pati efektyviausia formulė, o kadangi formulėje yra daug kintamųjų, tai nėra labai sunku ir savaip išsiskirti. Mane asmeniškai labiausiai žavi tai, kaip formuojama boso linija ir kaip ji žaviai numiršta pačioje kūrinio pabaigoje, sprogus kulminacijai. Nepagailiu 9 balų šiam kūriniui (minusas - ganėtinai banalokas tekstas).
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas