Kompozicijos pavadinimui paimta parafrazė iš Apsireiškimo Jonui:
And I saw, as it were, a sea of glass mixed with fire, and those who had come off victorious from the beast and from his image and from the number of his name, standing on the sea of glass, holding harps of God.
„Aš išvydau tarsi stiklo jūrą, sumaišytą su ugnimi, ir žmonės, kurie buvo pergalėję žvėrį, jo atvaizdą ir jo vardo skaičių, stovinčius su Dievo arfomis ant stiklo jūros.“
Konelrad – santrumpa iš (Control of Electromagnetic Radiation) buvo ekstremalus transliavimo Jungtinių Valstijų visuomenei metodas priešo atakos atveju Šaltojo karo metu. Jis buvo skirtas nuolat transliuoti civilinės gynybos informaciją visuomenei naudojant radijo stotis, tuo pačiu metu greitai perjungiant siųstuvų stotis, kad transliacijos nebūtų tinkamos sovietų bombonešiams, kurie galėjo bandyti aptikti signalus (kaip buvo daroma Antrojo pasaulinio karo metu, kai miestuose ar šalia jų esančios vokiečių radijo stotys buvo naudojamos kaip bombonešių pilotų švyturiai).
Kompozicijos pradžia – nerimo, baimės šešėlyje, kuris po truputį išskysta kanzasiškos pompastikos elektroninių arfų garsuose. Vidurys – svajingadžiazinė interliudija apmąstymui.
Pabaiga nuo 2 min. - energingas, kiek primenantis Džordano Rudesso klavišinius su Morzės abėcėlės ir radijo garsais, intermezzo. Visai į pabaigą po malūnsparnio dūzgesio pasigirsta naujagimio verksmas.
Apibendrinant visumą, man akyse stoja nūdienos Ukrainos konflikto realijos ir galimos pasekmės.
Labai įtaigus kūrinys.
____________________
Sielos polėkis, išmokantis skrist -
Galimybės ribotos, bet pasiryžęs bandyt.
Pink Floyd - Learning to Fly
Nors su music'o administravimu man visados taip buvo – kadangi HTML ir panašių dalykų niekur kitur nepraktikuoju, tai tiesiog mokaisi iš kitų jau tinklalapyje esančių pavyzdžių ir viskas.
Šiaip, sukurti bazinį renginį (be jo aprašymo) yra ganėtinai paprasta (tiesa, iš duoto šablono neaišku, kokių matmenų norima iš didelės ir mažos nuotraukos). Bet gražiai pateikti aprašą reikia mokėti. Gerai, kad yra gerų pavyzdžių, be jų sunkiai.
Norėjau įkelti šiandien vyksiantį The Skys koncerto anonsą į music'ą, tai teko išpildyt seniai duotą pažadą pasimokyt renginius įkėlinėt. Damnit, yra ką paveikt, ypač kai ničnieko apie HTML neatsimeni.
Gavau Silentist kvietimą į draugus music'e. Būtent tada, kai aš pradėjau rimtai diskutuoti apie galimas jo besikartojančio neapdairaus elgesio pasekmes. Ne, nepriimsiu, Silentist, bet ačiū (o ir šiaip priėmimas į draugus music'e turi tik simbolinę prasmę)
Kai yra ne vienas ir ne du žmonės, kurie yra pasipiktinę tamstos elgesiu, galbūt problema ne visuose tuose žmonėse, o tamstoje? – klasikinis psichologinis klausimas, bet labai tinka šioje situacijoje.
Nu bet kaip gali būti sunku suprasti, kad tai nėra asmeninės atakos su kažkokiais piktais asmeniniais kėslais. Tai yra spaudimas, kylantis iš tamstos nuolatinio nusiženginėjimo music.lt taisyklėms ir neetiškumo.
2025 m. rugsėjo 13 d. 14:32:01
Kompozicijos pavadinimui paimta parafrazė iš Apsireiškimo Jonui:
And I saw, as it were, a sea of glass mixed with fire, and those who had come off victorious from the beast and from his image and from the number of his name, standing on the sea of glass, holding harps of God.
„Aš išvydau tarsi stiklo jūrą, sumaišytą su ugnimi, ir žmonės, kurie buvo pergalėję žvėrį, jo atvaizdą ir jo vardo skaičių, stovinčius su Dievo arfomis ant stiklo jūros.“
Konelrad – santrumpa iš (Control of Electromagnetic Radiation) buvo ekstremalus transliavimo Jungtinių Valstijų visuomenei metodas priešo atakos atveju Šaltojo karo metu. Jis buvo skirtas nuolat transliuoti civilinės gynybos informaciją visuomenei naudojant radijo stotis, tuo pačiu metu greitai perjungiant siųstuvų stotis, kad transliacijos nebūtų tinkamos sovietų bombonešiams, kurie galėjo bandyti aptikti signalus (kaip buvo daroma Antrojo pasaulinio karo metu, kai miestuose ar šalia jų esančios vokiečių radijo stotys buvo naudojamos kaip bombonešių pilotų švyturiai).
Kompozicijos pradžia – nerimo, baimės šešėlyje, kuris po truputį išskysta kanzasiškos pompastikos elektroninių arfų garsuose. Vidurys – svajinga džiazinė interliudija apmąstymui.
Pabaiga nuo 2 min. - energingas, kiek primenantis Džordano Rudesso klavišinius su Morzės abėcėlės ir radijo garsais, intermezzo. Visai į pabaigą po malūnsparnio dūzgesio pasigirsta naujagimio verksmas.
Apibendrinant visumą, man akyse stoja nūdienos Ukrainos konflikto realijos ir galimos pasekmės.
Labai įtaigus kūrinys.
____________________
Sielos polėkis, išmokantis skrist - Galimybės ribotos, bet pasiryžęs bandyt. Pink Floyd - Learning to Fly