So you wanna know what's going on
When we get wild, and we're up until dawn
The parties and the stories, they're all true
Ain't nothing left when we're through
One distant land where it's all sin and sand
[REFRAIN:]
King of Sodom, I want the flesh
Gotta have it, I love it to death
King of Sodom, I eat'em alive
Like a savage, the strong will survive
Wicked souls, a hunger for lust
You lay it down, we're goin' for bust
We live a life, that's hell of wheels
You don't know how it feels
Ride the wind, and soon you'll all be in
[REFRAIN:]
Sodom and Gomorrah - ooh, sweet Gomorrah
We're the present tribe - the present tribe
Children of the fire - of the fire
Burning up alive, alive, alive, alive
Duodu naga nukirpti, jei si daina netaps Veliniu dienos daina musick pasaulyje:
"I wanna rock you baby 'til I die
It's a magic symphony
Baby when you're lyin' next to me
I hear violins
You know what it means
Just for tonight."
Arba ateis iki vakaro goths
...remiksai, išlaikant autentišką aranžuotę, su tikslu kitaip perdėlioti tam tikrus muzikinius akcentus. Tokie remiksai man įdomūs ir jie jau dažnai įneša šiokių tokių teigiamų pokyčių.
Aš irgi prisijungsiu prie to, kad man asmeniškai nauji remiksai dažnai mažai vertės prideda prie esamo kūrinio. Sunku man sugalvoti pavyzdį, kai kito atlikėjo remiksas man praturtino originalų kūrinį. Dažniausiai domina tik to paties atlikėjo inicijuoti..
Geras klausimas. Mane tai privertė paklausyt originalių versijų. Galit mane vadint atsilupėle, paranoike ir dar kaip patinka, bet remiksai man visada bus „šiek tiek“ nebe atlikėjas (taikau visut visiems, nes miksas dažnai nuo originalo ŽIAURIAI skiriasi..