Poutaisat pilvet haihtuvat katoen nopesti tuulten mukana kuin tama uni
Jossa en enaa sinua tavoita on liian myohaista
In a dream I saw the world beyond - no tongues telling lies
The silence was covering everything inside
In a dream I saw myself - fallen down next to me
Couldn't crawl back inside my body
No laughter on my face - reality mirrored in the deep signs of life
Too long sacrificed my feelings to the ones
Who take all 'till there's nothing in the end
I'm not in my aim - I've gotta love also the other half of me
To reach the Turning point
As only in my dreams I'm my biggest enemy
Till I'd found out that I only loved your half in me
So much time I spent - not knowing myself
Too much love I'd given for everyone but nothing for me
My light was burning 'till the end
Now you showed me that two full halves make a stronger one
Also out of me and I feel the strength
Returning into me I new-found love again
Couldn't have been fighting alone
Thank you for hearing me on time
I bless you for the trust you gave
When I didn't admit being weak
I am close to my aim truly hoping
I won't fail
Before I reach The turning point
Where we're no longer the same
Didn't notice me change
Was not living the days without names
Now I'm here with you
To stay beyond
The turning point
Of my dreams
O found my aim - now I can face myself
Again
I thank you for
Loving me
And keeping us on the right way
Gal ir nusišnekėsiu, bet man atrodo, kad šis kūrinys paremtas vėlyvojo renesanso muzikos išraiškos priemonėmis. Išilginė fleita, obojus, čelesta ir vokalas madrigalo formoje.
Įdomu, kodėl arijos įžangoje pradeklamuojama suomiška frazė?
Aš nežinau visų renesansinės muzikos bruožų, bet gal tai ir tiesa. Tiesiog man jų muzika visada labiau kelia asociacijas su baroku.
Suomiška frazė, nes Anne Nurmi - suomė. Jie abu su Tilo Wolff anksčiau buvo atskirose grupėse, kol vieną kartą susitiko bendram renginyje, kur koncertavo, Tilo patiko Annes atlikimo stilius ir pakvietė prisijungt prie jo, taip gimė Lacrimosa.
Perskaičiau Wikipedijoj jų bio, išties spalvingi asmenys.
O aš abejoju dėl barokinio priėjimo, kai jie griebiasi klasikinės muzikos pagalbos. Barokas tai Hendelis, Bachas, Vivaldis, pompastika, choralai, nesaikingi pagražinimai, ko nerandu pas Lacrimosa. Gotika, tai jau taip, nors nežinau, kaip tai reiškiasi klasikinėje muzikoje.
Jie yra du plačiąjame pasaulyje paklydę, o gal ir suradę savo vietą, gotiškieji bohemiečiai. Tikrai puikūs menininkai.
Na aš nesutikčiau, kad jų skambesyje nėra pompastikos, arba choralų. Vien albume Elodia galima visų šių dalykų rasti. Halt mich, Alleine zu zweit man skamba kaip išpūstos dramatiškos baladės ( jau mirtinai atklausytos). O kitose dainose vyrauja daugiau klasikinìų motyvų ir galima rasti choralų, ypač dainoje Sanctus. Galbūt aš tą muzikinę pompastiką kitaip įsivaizduoju, bet man barokas gerai rišasi su gotika, ir visi tie mirtį ir gyvenimo laikinumą vis primenantys motyvai, matomi Lacrimosos muzikoje, tekstuose.
____________________
Gaila, kad Dievas mūsų nebepageidauja čia.
Gal ir nusišnekėsiu, bet man atrodo, kad šis kūrinys paremtas vėlyvojo renesanso muzikos išraiškos priemonėmis. Išilginė fleita, obojus, čelesta ir vokalas madrigalo formoje.
Įdomu, kodėl arijos įžangoje pradeklamuojama suomiška frazė?
Aš nežinau visų renesansinės muzikos bruožų, bet gal tai ir tiesa. Tiesiog man jų muzika visada labiau kelia asociacijas su baroku.
Suomiška frazė, nes Anne Nurmi - suomė. Jie abu su Tilo Wolff anksčiau buvo atskirose grupėse, kol vieną kartą susitiko bendram renginyje, kur koncertavo, Tilo patiko Annes atlikimo stilius ir pakvietė prisijungt prie jo, taip gimė Lacrimosa.
Perskaičiau Wikipedijoj jų bio, išties spalvingi asmenys.
O aš abejoju dėl barokinio priėjimo, kai jie griebiasi klasikinės muzikos pagalbos. Barokas tai Hendelis, Bachas, Vivaldis, pompastika, choralai, nesaikingi pagražinimai, ko nerandu pas Lacrimosa. Gotika, tai jau taip, nors nežinau, kaip tai reiškiasi klasikinėje muzikoje.
____________________
Sielos polėkis, išmokantis skrist -
Galimybės ribotos, bet pasiryžęs bandyt.
Pink Floyd - Learning to Fly
Gal ir nusišnekėsiu, bet man atrodo, kad šis kūrinys paremtas vėlyvojo renesanso muzikos išraiškos priemonėmis. Išilginė fleita, obojus, čelesta ir vokalas madrigalo formoje.
Įdomu, kodėl arijos įžangoje pradeklamuojama suomiška frazė?
Aš nežinau visų renesansinės muzikos bruožų, bet gal tai ir tiesa. Tiesiog man jų muzika visada labiau kelia asociacijas su baroku.
Suomiška frazė, nes Anne Nurmi - suomė. Jie abu su Tilo Wolff anksčiau buvo atskirose grupėse, kol vieną kartą susitiko bendram renginyje, kur koncertavo, Tilo patiko Annes atlikimo stilius ir pakvietė prisijungt prie jo, taip gimė Lacrimosa.
____________________
Gaila, kad Dievas mūsų nebepageidauja čia.
Gal ir nusišnekėsiu, bet man atrodo, kad šis kūrinys paremtas vėlyvojo renesanso muzikos išraiškos priemonėmis. Išilginė fleita, obojus, čelesta ir vokalas madrigalo formoje.
Įdomu, kodėl arijos įžangoje pradeklamuojama suomiška frazė?
____________________
Sielos polėkis, išmokantis skrist -
Galimybės ribotos, bet pasiryžęs bandyt.
Pink Floyd - Learning to Fly
2018 m. vasario 10 d. 16:28:55
Jie yra du plačiąjame pasaulyje paklydę, o gal ir suradę savo vietą, gotiškieji bohemiečiai. Tikrai puikūs menininkai.
Na aš nesutikčiau, kad jų skambesyje nėra pompastikos, arba choralų. Vien albume Elodia galima visų šių dalykų rasti. Halt mich, Alleine zu zweit man skamba kaip išpūstos dramatiškos baladės ( jau mirtinai atklausytos). O kitose dainose vyrauja daugiau klasikinìų motyvų ir galima rasti choralų, ypač dainoje Sanctus. Galbūt aš tą muzikinę pompastiką kitaip įsivaizduoju, bet man barokas gerai rišasi su gotika, ir visi tie mirtį ir gyvenimo laikinumą vis primenantys motyvai, matomi Lacrimosos muzikoje, tekstuose.
____________________
Gaila, kad Dievas mūsų nebepageidauja čia.
2018 m. vasario 10 d. 16:17:36
Perskaičiau Wikipedijoj jų bio, išties spalvingi asmenys.
O aš abejoju dėl barokinio priėjimo, kai jie griebiasi klasikinės muzikos pagalbos. Barokas tai Hendelis, Bachas, Vivaldis, pompastika, choralai, nesaikingi pagražinimai, ko nerandu pas Lacrimosa. Gotika, tai jau taip, nors nežinau, kaip tai reiškiasi klasikinėje muzikoje.
____________________
Sielos polėkis, išmokantis skrist - Galimybės ribotos, bet pasiryžęs bandyt. Pink Floyd - Learning to Fly
2018 m. vasario 10 d. 10:48:38
Aš nežinau visų renesansinės muzikos bruožų, bet gal tai ir tiesa. Tiesiog man jų muzika visada labiau kelia asociacijas su baroku.
Suomiška frazė, nes Anne Nurmi - suomė. Jie abu su Tilo Wolff anksčiau buvo atskirose grupėse, kol vieną kartą susitiko bendram renginyje, kur koncertavo, Tilo patiko Annes atlikimo stilius ir pakvietė prisijungt prie jo, taip gimė Lacrimosa.
____________________
Gaila, kad Dievas mūsų nebepageidauja čia.
2018 m. vasario 10 d. 08:36:01
Gal ir nusišnekėsiu, bet man atrodo, kad šis kūrinys paremtas vėlyvojo renesanso muzikos išraiškos priemonėmis. Išilginė fleita, obojus, čelesta ir vokalas madrigalo formoje.
Įdomu, kodėl arijos įžangoje pradeklamuojama suomiška frazė?
____________________
Sielos polėkis, išmokantis skrist - Galimybės ribotos, bet pasiryžęs bandyt. Pink Floyd - Learning to Fly