Oh Mr. Herman, where are you now?
Don't you know I need your sound?
Steel finger picking, Flying V
Take me on a ferry cross Lake Erie
Took a long walk off a short pier
Thought that I might find you there
On the surface, street waves don't need a cure
'Cause you know we're into something good
I think about you all the time
Right on, right on
Right on, right on
I think about you all the time
Right on, right on
Right on, right on
I think about you all the time
Right on, right on
Right on, right on
I will wait
Hey-hey, Tom Herman, where are you now?
Hey-hey, Tom Herman, c'mon and plug in loud
Hey-hey, Tom Herman, remind the world what you got
Hey-hey, Tom Herman, bring Alan, Tony and Scott
I think about you all the time
Right on, right on
Right on, right on
I think about you all the time
Right on, right on
Right on, right on
I think about you all the time
Right on, right on
Right on, right on
Duodu naga nukirpti, jei si daina netaps Veliniu dienos daina musick pasaulyje:
"I wanna rock you baby 'til I die
It's a magic symphony
Baby when you're lyin' next to me
I hear violins
You know what it means
Just for tonight."
Arba ateis iki vakaro goths
...remiksai, išlaikant autentišką aranžuotę, su tikslu kitaip perdėlioti tam tikrus muzikinius akcentus. Tokie remiksai man įdomūs ir jie jau dažnai įneša šiokių tokių teigiamų pokyčių.
Aš irgi prisijungsiu prie to, kad man asmeniškai nauji remiksai dažnai mažai vertės prideda prie esamo kūrinio. Sunku man sugalvoti pavyzdį, kai kito atlikėjo remiksas man praturtino originalų kūrinį. Dažniausiai domina tik to paties atlikėjo inicijuoti..
Geras klausimas. Mane tai privertė paklausyt originalių versijų. Galit mane vadint atsilupėle, paranoike ir dar kaip patinka, bet remiksai man visada bus „šiek tiek“ nebe atlikėjas (taikau visut visiems, nes miksas dažnai nuo originalo ŽIAURIAI skiriasi..