Through undergrowth she crawls
Weary feet, both hers and mine
Patience never fails
Still waiting on that hand of time
She's taught to understand
Never learned to comprehend
Patiently she leads me
Catch me weightless by her side
She breathes life to the heart of me
All of the worlds she's seen
Begging her please, oh, please
Let me breathe
Where there's love, I'll feed it
It was all I needed
In her hands I'm healing
Where there's love I'll be
Nestled in her skin
I fade to fragile in her hands
Let me stay a while
I see clearer through her eyes
She breathes life to the heart of me
Where there's love, I'll feed it
It was all I needed
In her hands I'm healing
Where there's love I'll be
Duodu naga nukirpti, jei si daina netaps Veliniu dienos daina musick pasaulyje:
"I wanna rock you baby 'til I die
It's a magic symphony
Baby when you're lyin' next to me
I hear violins
You know what it means
Just for tonight."
Arba ateis iki vakaro goths
...remiksai, išlaikant autentišką aranžuotę, su tikslu kitaip perdėlioti tam tikrus muzikinius akcentus. Tokie remiksai man įdomūs ir jie jau dažnai įneša šiokių tokių teigiamų pokyčių.
Aš irgi prisijungsiu prie to, kad man asmeniškai nauji remiksai dažnai mažai vertės prideda prie esamo kūrinio. Sunku man sugalvoti pavyzdį, kai kito atlikėjo remiksas man praturtino originalų kūrinį. Dažniausiai domina tik to paties atlikėjo inicijuoti..
Geras klausimas. Mane tai privertė paklausyt originalių versijų. Galit mane vadint atsilupėle, paranoike ir dar kaip patinka, bet remiksai man visada bus „šiek tiek“ nebe atlikėjas (taikau visut visiems, nes miksas dažnai nuo originalo ŽIAURIAI skiriasi..