I open my eyes from a dreamless night
With a sense of dread you could cut with a knife
Still I'm thinking that maybe I killed somebody
Never know, never know when
Might have killed somebody
Veins in my eyeballs
Damage that I've done
Veins on the stairways
Veins in my skull
I visit my friend
We have a fight
I'm drinking his whiskey
I'm wanting his wife
Then the image goes black,
Did I kill somebody
Cause there ain't no clues,no clues
That I killed somebody
Veins in my eardrums
Banging at my door
Veins in my brainwaves
Veins on the floor
I get the shivers and I've got the shakes
People screamin' my name
like there's no mistake
Can't belive it's true
That I killed somebody
But I just don't know,don't know
Did I kill somebody
Veins on the sidewalk
Veins know the score
Veins in my mind, ohhhhhh
Veins evermore...
Nors Veins man nepretenduoja į mėgstamiausios The Revolution By Night albumo dainos titulą, bet vis labiau ir labiau pamilstu šitą dainą. Tiesiog tai yra chromatiškai turtinga daina. Nors posmas skamba kaip paprastut paprastėl i-v C minore, tačiau posmas užsibaigia iv-♭II (perėjom į C fryginę skalę?). Dar daugiau chromaticizmo atsiranda priedainyje. Čia jau mano minimalus, savamoksliškas muzikos analizės supratimas nebetempia, nes atrodo, kad mes moduliuojam, bet velniažin į ką, nes priedainis startuoja E♭ akordu ir vis dar turime plaukiojantį C minorą, bet ką priedainyje veikia G♭–F–D♭ cadenza, nežinau. Atrodo, kad visos dainos metu yra maišomos dvi tonacijos: viena, kurioje vyrauja C, E♭, G (matyt C minoras), o kita, kuri turi D♭, F ir G♭. Kad ir kas tai, ko nemoku įvardyti techniniais terminais, bebūtų, tas chromaticizmas suteikia dainai daug spalvos. Aš ypač dievinu tą G♭–F–D♭ motyvą, jis skoningai disonuoja tiek viduj savęs (dėl pustonio intervalo), tiek su likusia dainos dalimi.
Atsitraukiant nuo harmoninės dalies, aštri Revolution stiliaus gitara labai gerai kontrastuoja su riebiu sintezatoriaus garsu. Tempo dinamika irgi simpatiška: daina greita posme, bet priedainyje pereinama į half-time'ą, tai prideda savotiško šarmo priedainiui.
Nors iš pradžių dainą vertinau persisverdamas 8/9 riboje į aukštesnę pusę, dabar jau man ši daina artėja prie 9/10 kartelės. Bet kol kas paliksiu stiprų 9-etą.
Kažkas gal jau matė, o gal dar ne, tai skelbiu. Laukėt Nick Cave? Jūsų norai pildosi! Pasižymėkit kalendoriuje 2026-08-18. https://www.facebook.com/event s/1303211780939055/
kulturträgeris biskuti juodosios kulturos in da game
My president is black, my maybach, too
And I'll be god damned if my diamonds ain't blue
My president is black, but his house all white
In fact
He's half-white
So even in a racist mind, he's halfright
Outcome
Jay-Z ultimately obtained ownership of the Reasonable Doubt masters & the Roc-A-Fella brand, but the period was characterized by Jay-Z's need to distance himself from the company and its controversies.Zemaitaitis palaimins € ir viskas chikipiki
Gal galit man nekulturomanui paaiskint kas su kulturininkais LT ivyko? Viena ausim girdejau kad kulturininkai nemego naujo ministro ir ivykde kulturingas riauses uni kiemelyje. Tada isikiso einantys pries prezidenta, Remigijus pries Mamontova etc.
2024 m. liepos 22 d. 20:16:24
Nors Veins man nepretenduoja į mėgstamiausios The Revolution By Night albumo dainos titulą, bet vis labiau ir labiau pamilstu šitą dainą. Tiesiog tai yra chromatiškai turtinga daina. Nors posmas skamba kaip paprastut paprastėl i-v C minore, tačiau posmas užsibaigia iv-♭II (perėjom į C fryginę skalę?). Dar daugiau chromaticizmo atsiranda priedainyje. Čia jau mano minimalus, savamoksliškas muzikos analizės supratimas nebetempia, nes atrodo, kad mes moduliuojam, bet velniažin į ką, nes priedainis startuoja E♭ akordu ir vis dar turime plaukiojantį C minorą, bet ką priedainyje veikia G♭–F–D♭ cadenza, nežinau. Atrodo, kad visos dainos metu yra maišomos dvi tonacijos: viena, kurioje vyrauja C, E♭, G (matyt C minoras), o kita, kuri turi D♭, F ir G♭. Kad ir kas tai, ko nemoku įvardyti techniniais terminais, bebūtų, tas chromaticizmas suteikia dainai daug spalvos. Aš ypač dievinu tą G♭–F–D♭ motyvą, jis skoningai disonuoja tiek viduj savęs (dėl pustonio intervalo), tiek su likusia dainos dalimi.
Atsitraukiant nuo harmoninės dalies, aštri Revolution stiliaus gitara labai gerai kontrastuoja su riebiu sintezatoriaus garsu. Tempo dinamika irgi simpatiška: daina greita posme, bet priedainyje pereinama į half-time'ą, tai prideda savotiško šarmo priedainiui.
Nors iš pradžių dainą vertinau persisverdamas 8/9 riboje į aukštesnę pusę, dabar jau man ši daina artėja prie 9/10 kartelės. Bet kol kas paliksiu stiprų 9-etą.
____________________
„Nieko nepadarysi“ - Kurtas Vonegutas